عضویت در انجمن روانشناسی ایران

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

عضویت در انجمن روانشناسی ایران نیز همچون عضویت در نظام روانشناسی ، یکی از مواردی میباشد که توجه بسیاری از روانشناسان را به خود جلب کرده است . چرا که این انجمن اهداف بزرگی در نظر دارد که برای رسیده به این اهداف ، تعداد بسیاری زیادی از متخصصان و کارشناسان برای عضویت در انجمن روانشناسی پیش قدم شده اند . لازمه ی عضویت در انجمن روانشناسی ایران طی کردن تمام مراحل مورد نیاز و اعلام شده از سوی این سازمان میبیاشد . در ابتدا متقاضیان برای ثبت نام در این انجمن میبایست ، مدارک تحصیلی مورد نیاز را اخذ کرده باشند . از جمله مدارک مورد تایید برای عضویت در انجمن روانشناسی ایران داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی در یکی از گرایش های روانشناسی ، روانشناسی عمومی ، روانشناسی بالینی ، روانشناسی سلامت ، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، اعصاب شناختی ، مشاوره خانواده ، مشاوره شغلی و … میباشد .


بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی


عضویت در انجمن روانشناسی ایران

این انجمن با هدف پیشرفت و تعالی علمی و عملی در رشته ها و گرایش های مختلف علم روانشناسی تاسیس شده است . همچنین بالا بردن سطح علمی متخصصان و اساتید این حوزه از اهدافی میباشد که این انجمن دنبال میکند . به منظور دستیابی به این اهداف و رسیدن به افق روشن مورد نظر ، هر ساله سمینار ها و کنگره های مختلفی در سطوح ملی و یا بین المللی ، به همت همین انجمن در سرتاسر کشور برگزار میشود . اگر شما عزیزان متقاضی عضویت در انجمن روانشناسی ایران میباشید ، در ادامه ی این متن اطلاعات جامعی درباره مراحل و قوانین و مقررات و همچنین انواع عضویت در این انجمن ارائه میشود . لذا شما را به مطالعه ی دقیق این متن دعوت میکنیم .


بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پروانه نظام روانشناسی


شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران

شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران یکی از موضوعات مهمی میباشد که متقاضیان علاقه مند به عضویت در این انجمن ، باید از آن آگاهی یابند . اولین و مهمترین شرط عضویت در انجمن روانشناسی ایران داشتن مدرک تحصیلی مرتبط و معتبر میباشد . اما نکته ای که در اینجا اهمیت دارد ، این است که بر اساس نوع عضویت در انجمن مدرک تحصیلی مورد نیاز نیز متفاوت میباشد . اگر متقاضی عضویت پیوسته در انجمن روانشناسی ایران باشید ، میبایست حداقل مدرک کارشناسی ارشد رشته روانشناسی و یا رشته های مرتبط را داشته باشید . داشتن مدرک کارشناسی این رشته ها نیز از جمله شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران برای عضویت به شکل وابسته میباشد . اما برای اعضای افتخاری ، شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران اندکی متفاوت میباشد . و این نوع عضویت مخصوص اشخاصی میباشد که خدمات ارزنده ای در راستای اهداف انجمن ، انجام داده باشند .

انواع دیگری از عضویت در انجمن شامل عضویت حقوقی و عضویت دانشجویی میباشد . داشتن تمام مدارک اعلام شده از سوی مراجع مربوطه نیز از دیگر شرایط عضویت در انجمن روانشناسی ایران میباشد . که این مدارک باید در زمان ثبت نام ارائه گردند .


بیشتر بخوانید: همه چیز درباره نحوه گرفتن پروانه نظام روانشناسی


مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران

مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران

مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران از طریق سایت های اینترنتی مختلف از جمله وبگاه اینترنتی مربوط به انجمن روانشناسان ایران اعلام میگردد . اولین قدم برای عضو شدن در انجمن روانشناسان ایران ، ورود به سایت اینترنتی انجمن میباشد . متقاضیان میتوانند یا جستجوی نام این سایت به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند . متقاضیان میبایست پس از ورو به سایت ، با نام کاربری و رمز عبور به عضویت سایت درآیند . سپس مدارک ارائه شده توسط متقاضیان مورد بررسی و اعتبار سنجس قرار میگیرد . در مرحله بعد از مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران فرم ثبت نام برای متقاضیان ارسال میگردد . متقاضی باید این فرم را تکمیل نماید و مدارک خواسته شده را ارسال نماید . از دیگر مراحل عضویت در انجمن روانشناسی ایران پرداخت حق عضویت در انجمن روانشناسان میباشد . که این هزینه نیز برای انواع مختلف عضویت مشخص شده است .


بیشتر بخوانید: شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مدارک لازم عضویت در انجمن روانشناسی ایران

مدارک لازم عضویت در انجمن روانشناسی ایران از طریق سایت این سازمان برای متقاضیان عضویت در این انجمن اعلام میگردد . که متقاضیان باید تمام این مدارک را برای بررسی و تعیین اعتبار ارسال نمایند . از جمله مدارک لازم عضویت در انجمن روانشناسی ایران دو قطعه عکس 3 در 4 ، کپی صفحه ی اول شناسنامه یا تصوصر کارت شناسایی ملی ، فیش بانکی مربوط به پرداخت هزینه عضویت در انجمن ، و فرم تکمیل شده درخواست عضویت را میتوان نام برد . همچنین متقاضیان بسته به نوع عضویت خود که عضویت پیوسته ، وابسته ، حقوقی باید مدرک تحصیلی مورد نیاز را ارائه دهند . البته برای دانشجویانی که مایل به عضویت دانشجویی در انجمن روانشناسی ایران میباشند ، ارائه کارت دانشجویی رشته ی روانشناسی و یا رشته های مرتبط کفایت میکند .

چنانچه قبلا در انجمن روانشناسی کشور عضو بوده اید و الان تمایل دارید عضویت خود را تمدید کنید ، باید تصویر کارت عضویت قبلی خود را به همراه سایر مدارک ارسال کنید و هزینه عضویت یکساله را پرداخت نمایید . همچنین در اسال مدارک باید به این نکته توجه نمایید که تمامی این مدارک ، به جز عکس پرسنلی ، میبایست در یک فایل فشرده شده و یا زیپ شده در قسمت اطلاعات کاربران سایت انجمن روانشناسی ایران ، ارسال گردد . در نهایت با تایید این مدارک داوطلب به عضویت انجمن روانشناسان در میاید . و میتواند برای دریافت کارت عضویت خود اقدام کند .


بیشتر بخوانید: شرایط و نحوه عضویت در سازمان نظام روانشناسی و اخذ پروانه اشتغال


نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران

نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران از دغدغه های بسیاری روانشناسان و کارشناسان این حوزه میباشد . متقاضیان عضویت در این انجمن باید در سایت مربوطه ثبت نام نمایند . با انجام پروسه ی ثبت نام اطلاعات مربوط به نحوه عضویت در انجمن روانشناسی ایران در اختیار کاربران قرار میگیرد که ما به تفضیل به شرح این موارد پرداختیم . داوطلبان میتوانند از طریق همین سایت اطلاعات و مدارک خود را ارسال کنند . همانطور که گفته شد لازمه ی عضویت در این انجمن تایید مدارک ارسالی اعضا از سوی انجمن میباشد . افرادی که در انجمن روانشناسی کشور عضو میشوند ، میتوانند از خدمات متنوع این انجمن و سایت مربوط به آن بهره مند شوند . از جمله این مزایا میتوان دریافت کارت عضویت انجمن روانشناسی کشور و دریافت اخبار و اطلاعات به روز و جدید حوزه ی روانشناسی اشاره کرد .

همچنین اعضای این انجمن میتوانند نشریه های مختلف و معتبر دنیا را دریافت نمایند . تخفیفات ویژه و متنوعی برای شرکت در کارگاه ها و دوره های آموزشی مختلف ، برای اعضای انجمن روانشناسی کشور در نظر گرفته شده است . چنانچه شما عزیزان متقاضی عضویت در این انجمن میباشید و با مطالعه ی این متن هنوز سوالات و ابهاماتی در سر دارید میتوانید به مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه مراجعه نمایید . در این مرکز همه روزه مشاوران با تجربه و متخصص آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشند . برای برقرای ارتباط با مشاوران ما میتوانید به سایت اینترنتی مرکز مشاوره آویژه مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های این مرکز تماس حاصل نمایید .


بیشتر بخوانید:مدارک لازم برای دریافت پروانه نظام روانشناسی


سوالات متداول

مزایای عضویت در انجمن روانشناسی ایران ؟

از مزایای عضویت در انجمن روانشناسان ایران ، دریافت کارت عضویت انجمن ، برخورداری از تخفیفات مربوط به کارگاه ها ، ارتقا سطح علمی ، دریافت نشریه های معتبر و … را میتوان نام برد .

چگونگی ثبت نام در انجمن روانشناسی ایران ؟

ثبت در این انجمن به شکل اینترنتی و با مراجعه به سایت این انجمن میباشد . که پس از ارسال و تایید مدارک ، متقاضیان میتوانن کارت عضویت خود را دریافت نمایند .

عضویت در انجمن روانشناسی ایران در چه مقطعی است ؟

عضویت در این انجمن در تمام مقاطع تحصیلی کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکترا امکان پذیر است . علاوه بر این دانشجویان نیز میتوانند برای عضویت در این انجمن اقدام نمایند .

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

عضویت در انجمن روانشناسی ایران

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 53 نظر:
  1. سلام من دانشجوی ترم ۴روانشناسی هستم میشه ثبت نام کنم واسه عضویت انجمن روانشناسی؟

  2. سلام وقت بخیر برای عضویت در انجمن روانشناسی چه طور اقدام کنم در سایت نمیشه انجام داد

  3. سلام و وقت بخیر.عضویت در سازمان روانشناسی تربیتی با سازمان انجمن روانشناسی ایران تفاوت دارد؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      لطفا سوال خود را با جزئیات بیشتر با کارشناسان ما مطرح کنید

  4. سلام خسته نباشید ببخشید من میخواستم عضو بشم ولی سایت بسته شده چطور میتونم اقدام کنم کارشناسی ارشد روانشناسی هستم سپاس از راهنماییتون

    1. سلام وقت بخیر سایت سازمان نظام روانشناسی باز هست و مشکلی برای ثبت نام ندارید و میتونید اقدام کنید.

    2. سلام بله سایت انجمن روانشناسی چندماهه بسته هست نمیشه عضو شد لطفا راهنمایی بفرمایید

  5. با سلام و عرض ادب بنده کارشناسی روانشناسی چند بخشی دارم می توانم عضو بشم و میشه بگید مدارک مورد نیاز جهت عضویت چیه

  6. سلام وقت بخیر دانشجوی کارشناسی مشاوره هستم آیا میتونم عضو انجمن شم ؟

  7. سلام من دانشجوی کارشناسی مطالعات خانواده هستم آیا میتونم عضو انجمن روانشناسی بشم؟

  8. باسلام بامدرک کارشناسی علوم تربیتی میشه عضوانجمن روانشناسان شد

  9. سلام من دانشجو اتباع هستم آیا میتوانم عضو انجمن روانشناسی ایران بشوم و شرایط بچصور است و هزینه ؟

    1. سلام. بله میتوانید. از طریق سامانه مدارک را برای عضویت بارگذاری کنید هزینه عضویت با توجه به آخرین مدرک تحصیلی محاسبه می شود.

  10. سلام من کارشناسی علوم اجتماعی دارم الان دانشجوی ارشد بالینی هستم، میتونم عضو شم؟

    1. سلام. خیر برای عضویت در سازمان نظام روانشناسی دارای بودن حداقل دو مدرک تحصیلی مرتبط الزامی است.

      1. ببخشيد برا عضويت مسكلي نداره درصورت اخذ پروانه و مجوز دارابودن يك رشته در دو مقطع نيازه

  11. من ده روز پیش عضو شدم تا الان هیچ خبری از طرف شما دال بر اینکه عضو شدم یا خیر بدستم‌نرسیده

    1. سلام. موسسه ما ارائه دهنده خدمات مشاوره در زمینه مراحل و شرایط اخذ مجوز و عضویت سازمان است و هیچگونه تعهدی در قبال تایید یا رد درخواست شما ندارد درخواست خود را از طریق سازمان نظام روانشناسی و مشاوره پیگیری کنید.

  12. سلام
    من دکتری در رشته ی شیمی دارم ولی به صورت بین رشته ای در زمینه روانشناسی کار میکنم
    آیا میتونم عضو شوم؟

    1. سلام در صورت نداشتن مدرک دانشگاهی روانشناسی خیر نمیتونید

    2. سلام روزتون بخیر من کارشناسی علوم تربیتی و ارشد روانشناسی هستم ایا میتونیم عضو بشم ؟!؟

  13. سلام من دوازده روزه ثبت نام کردم نام کاربری واسم نیامده

  14. سلام و احترام
    من كارشناسى ارشد روانشناسى بالينى دارم اما اتباع هستم. لطفا ما چطور ميتوانيم عضو شويم ؟

  15. سلام و عرض ادب

    ضمن عرض خسته نباشید
    بنده مدرک معادل معتبر در رشته روانشناسی و مشاوره با کد رهگیری در اینترنت دارم
    میخاستم بدونم میتونم در انجمن روانشناسان عضو بشم یا نه؟؟

    1. سلام یکی از شرایط عضویت در نظام روانشناسی داشتن مدرک معتبر دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم هست.

    2. سلام من حدود دوازده روزه ثبت نام کردم اما نام کاربری واسم ارسال نشده

        1. سلام خسته نباشید من میخواستم عضو انجمن بشم ولی سایت بسته شده امکانش هست راهنمایی بفرمایید ازچه طریقی میتونم اقدام کنم کارشناسی ارشد روانشناسی هستم سپاس فراوان

          1. سلام وقت بخیر سایت سازمان نظام روانشناسی باز هست و مشکلی برای ثبت نام ندارید و میتونید اقدام کنید.

    3. با عرض سلام و وقت بخیر بنده دو هفته اس ثبت نام کردم وتاییدیه نیومده چه مقدارطول میکشه؟؟آیا پست میشه؟؟باتشکر.

  16. سلام خسته نباشید.من مدارک خواسته شده رو در مرحله ثبت نام دقیق و کامل ارسال کردم.خواستم بدونم در چه صورتی مدارک تایید میشه؟و آیا مانع خاصی وجود داره برای عدم تایید مدارک و عدم تایید عضویت؟و کارت عضویت چه مدت بعد از ارسال مدارک صادر میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      یرای بررسی باید مدارک طبق روال و نوبت شما بررسی شود .زمان بخصوصی وجود ندارد

  17. سلام
    من از تاریخ عضویتم یک سال و2 ماه گذشته چکار کنم وازکجا باید اعدام نمایم ممنون میشم راهنکایی فرمایید

    1. سلام دوست عزیز
      از سایت سازمان با پر کردن فرم مربوطه و ارسال پستی آن باید شروع کنید

  18. سلام می خواستم بفرمایید با مدرک کارشناسی علوم تربیتی وارشد بالینی می تونم عضو انجمن روانشناسی بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      عضو انجمن موردی ندارد اقدام کنید

  19. سلام می خواستم بفرمایید با مدرک کارشناسی علوم تربیتی وارشد بالینی می تونم عضو انجمن روانشناسی بشم؟

    1. سلام دوست عزیز
      عضو انجمن موردی ندارد اقدام کنید

  20. با سلام و خسته نباشید
    لطفا هزینه عضویت در انجمن روانشناسان ایران را بفرمایید؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      هزینه بستگی به مقطع شما دارد 270 هزار تومان سالیانه

  21. با سلام مدرک کارشناسی من غیر مرتبط هست و الان دانشجوی ارشد بالینی هستم می خواستم یدونم میتونم عضو انجمن یا دیگر مراکز رسمی روانشناسی بشم ؟

    1. سلام از تلفن ثابت بدون 0 و کد شماره گیری نمایید
      اگر ثابت ندارید از بسته های مشاوره که گذاشتیم استفاده کنید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید