نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک چگونه است؟

کارت مربیگری مهد کودک

کارت مربیگری مهد کودک

کارت مربیگری مهد کودک در واقع مدرک مورد نیاز برای فعالیت در مهد های کودک کشور و به عنوان مربی مهد کودک است. بر اساس قوانین و مصوبات سازمان ناظر بر فعالیت مهد های کودک یعنی همان سازمان بهزیستی کشور، تنها افراد دارای این مدرک مربیگری مهد کودک، می توانند در مهد های کودک به عنوان مربی فعالیت کنند. دریافت این کارت شرایط و ضوابط خاص خود را دارد که بر اساس آن افراد میتوانند اقدام به دریافت کارت مربیگری مهد کودک نمایند. در حال حاضر، افراد بسیاری علاقه مند به کار در حوزه ی کودک هستند و رویای ورود به این عرصه را دارند، اما به هر دلیلی توانایی تاسیس یک مهد کودک مستقل را ندارند. داشتن این مدرک می تواند به افراد علاقه مند این فرصت را می دهد که وارد عرصه ی کودک شوند و با مهد های کودک همکاری کنند.

در طول دوره ی مربوط به دریافت کارت مربیگری مهد کودک مهارت های مختلفی به متقاضیان آموزش داده میشود. که فرد میتواند با بهره گیری از این مهارت ها در ارتباط گرفتن با کودکان و آموزش دادن به آنها موفق تر عمل کند. علاوه بر این سازمان بهزیستی کشور با فراهم آوردن بستری مناسب برای دریافت کارت مربیگری مهد کودک برای اکثر افراد، نقشی در بالا بردن سطح آموزش و تربیت کودکان ایفا می کند. همچنین با توجه به اینکه شرکت در دوره های آموزش و دریافت کارت مربیگری مهدکودک محدودیت های زیادی ندارد، میتواند نقشی در بالا بردن تعداد فرصت های شغلی افراد داشته باشد. اما سوالی که مطرح است این است که شرایط و ضوابط مربوط به دریافت کارت مربیگری مهد کودک ها ازسوی کدام سازمان منتشر میشود و شامل چه مواردی میباشد. همچنین چه کسانی میتوانند در این دوره ها شرکت کنند.


بیشتر بخوانید: اخذ مجوز مهد کودک چگونه است؟


نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک

نحوه گرفتن کارت مربیگری مهدیکی از چندین سوالی میباشد که متقاصیان دریافت کارت مربیگری مهد کودک با آن روبه رو هستند. مراکز بسیاری وجود دارند که دوره های مربیگری مهد کودک را برگزار میکنند. به همین دلیل اطلاع از نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک کار چندان سختی نمی باشد. اولین اقدام برای دریافت کارت مربیگری مهد کودک مراجعه به این مراکز میباشد. متقاضیان میتوانند، با مراجعه به این مراکز از شرایط ثبت نام در این دوره ها و همچنین نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک آگاه شوند. متقاضیان باید این نکته را در نظر داشته باشند که برای دریافت کارت مربیگری مهد کودک تنها به مراکز مورد تایید سازمان بهزیستی مراجعه نمایند. پرا که نظارت بر اداره و تاسیس و صدور چنین مدارکی تحت نظارت سازمان بهزیستی میباشد.

نکته ای که درباره ی نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک دارای اهمیت است، این است که برای اخذ این مدرک هیچگونه محدودیت سنی وجود ندارد و شما عزیزان تنها با داشتن مدرک دیپلم در هر رشته ای میتوانید برای اخذ کارت مربیگری مهد کودک، اقدام نمایید. در دوره های تربیت مربی مهد کودک مهارت ها و آموزش های مختلفی اعم از روانشناسی کودک، روش های قصه گویی، آشنایی با اختلالات روحی و عاطفی و رفتاری کودکان و … ارائه می شود. باید توجه داشت که متقاضیان پس از گذراندن این آموزش ها و اخذ نمره ی قبولی میتوانند کارت مربیگری مهد کودک دریافت کنند. گاهی مراکزی که این دوره ها را برگزار میکنند، نفرات برتر هر دوره را برای استخدام و همکاری به مهد کودک ها معرفی میکنند.


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مهد کودک چگونه است؟


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک

مدارک لازم برای نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک

مدارک لازم برای نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک نیز از سوی سازمان های مربوطه اعلام میگردد. هر فردی با داشتن این مدارک میتواند برای اخذ مدرک مربیگری مهد کودک اقدام نماید. اما این سوال پیش میاید که مدارک لازم برای نحوه گرفتن کارت مربیگری مهدچه مواردی هستند؟ همانطور که قبلا هم گفته شد برای دریافت مدرک مربیگری مهد کودک ، حداقل مدرک تحصیلی مورد نیاز مدرک دیپلم و یا بالاتر میباشد. بنابراین متقاضیان با داشتن مدرک دیپلم نیز می توانند نسبت به دریافت این کارت اقدام نمایند. از دیگر مدارک لازم برای نحوه ی گرفتن کارت مربیگری مهد کودک شامل مدارکی همچون شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی میباشد. نکته ی دیگر این است که تنها خانم ها مجاز به شرکت در دوره های مربوط به دریافت مدرک مربیگری مهد های کودک و در نهایت فعالیت در مهد های کودک ، به عنوان مربی میباشند.


بیشتر بخوانید: اخذ وام برای تاسیس مهد کودک چگونه است؟


مرجع گرفتن کارت مربیگری مهد کودک

مرجع گرفتن کارت مربیگری مهد کودک ارگان هایی همچون جهاد دانشگاهی میباشد. جهاد دانشگاهی هرساله با برگزاری کلاس هایی آموزش های لازم را به متقاضیان مربیگری مهد کودک ارائه میدهد. در این کلاس هاسرفصل های آموزشی خاصی به متقاضیان ارائه میشود که از جمله ی این موارد میتوان به مهارت هایی همچون قصه گویی برای کودکان، روانشناسی رشد و کودک، آموزش مفاهیم دینی و مهارت های اجتماعی و … اشاره کرد. لازم به ذکر است که دیگر مرجع گرفتن کارت مربیگری مهد مراکز علوم بهزیستی کشور است. اگر درباره ی طول این دوره ها سوال دارید باید گفت: این دوره به دوشکل تئوری و آموزش عملی برگزار میشود. این دوره ها معمولا شامل حدود 90 ساعت آموزش به شکل تئوری و 30 ساعت آموزش عملی در قالب کارورزی میباشند.

برای دوره کارورزی، فهرستی از مهد کودک های بهزیستی به متقاضی داده میشود که میتواند یکی از آنها را برای گذراندن دوره عملی انتخاب نماید. به این ترتیب متقاضی، فرصت حضور در محل کار واقعی و همچنین کسب تجربه را نیز پیدا میکند. در پایان دوره های دریافت کارت مربیگری مهد کودک از متقاضیان آزمونی گرفته میشود که بر اساس نتیجه ی این آزمون، کارت مربیگری برای داوطلبان صادر می شود.


بیشتر بخوانید: اجاره مجوز مهد کودک چگونه است؟


مرجع گرفتن کارت مربیگری مهد کودک

نکات نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک

نکات نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک شامل همین شرایط دریافت کارت مربیگری مهد کودک و همچنین مدارک مورد نیاز برای این کار میباشد . یکی از نکات نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودکهااین است که، این مدرک تنها برای تاسیس مهد کودک و یا کار به عنوان مربی مهد کودک معتبر میباشد. اما چنانچه علاقه مند به مدیریت مهد های کودک باشید، باید شرایط لازم برای مدیریت مهد های کودک که مد نظر سازمان بهزیستی کشور است، را دارا باشید و تنها داشتن مدرک مربیگری مهد کودک کفایت نمیکند. همچنین شما متقاضیان عزیز برای اخذ این مدرک باید به مراجع معتبر همانند سازمان بهزیستی کشور مراجعه نمایید و از تاریخ مکان و نحوه ی برگزاری این دوره ها اطلاع یابید.

چنانچه متقاضی دریافت کارت مربیگری مهد میباشد و با مطالعه ی این متن هنوز سوالات و ابهاماتی دارید میتواند از کمک مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه بهره برید. شما عزیزان میتوانید سوالات خود را درباره تمام مراحل اخذ مدرک مربیگری مهد کودک و حتی شرایط و قوانین مربوط به تاسیس مهد کودک، به شکل تلفنی و یا آنلاین با مشاوران ما در میان بگذارید.


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس خانه کودک چگونه است؟


سوالات متداول

چگونه مربی مهد کودک شویم؟

علاقه مندان به مربیگری مهد کودک ابتدا باید برای دریافت کارت مربیگری مهد کودک اقدام کنند و برای دریافت این کارت باید در دوره هایی که از سوی سازمان بهزیستی برگزار میشود شرکت نمایند.

نحوه صدور کارت مربیگری مهد کودک چیست؟

بعد از گذراندن دوره های تئوری و عملی مربیگری و اخذ نمره ی قبولی کارت مربیگری برای متقاضیان صادر میگردد.

مدارک لازم برای صدور کارت مربیگری مهد کودک چیست؟

مدارک لازم برای صدور کارت مربیگری شامل شناسنامه ، کارت ملی، عکس پرسنلی متقاضی، مدرک تحصیلی دیپلم و یا بالاتر میباشد.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نحوه گرفتن کارت مربیگری مهد کودک چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 179 نظر:
  1. سلام وقت بخیر
    مدرک مربی گری از جهاد دانشگاهی برای استخدام بهتره یا مدرک فنی حرفه ای؟؟

    1. اگر مدرک جهاد دانشگاهی از مرکز اموزشی علمی کاربردی باشد در این صورت مدرک فنی حرفه ای بهتر است‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

  2. سلام من میخام مسئول فنی مهد بگیرم ، با رشته روانشناسی ایا اولین مرحله باید برم بهزیستی؟ بعد برم دوره بگذرونم

    1. سلام،منظور از مسئول فنی مهد گرفتن مجوز تاسیس مهد کودک است؟اگر بله ، باید شرایط تخصصی بررسی شود.

  3. سلام با داشتن سه تا امتحان میتوان در دوره های مربیگری مهد شرکت کرد

  4. سلام من دیپلم مدیریت خانواده دارم وتقریبا ۱۰ سال سابقه تدریس در نهضت سواد آموزی
    میتونم بااین مدارک برای گرفتن مربیگری پیش دبستانی اقدام کنم؟

    1. سلام خیر برای مدرک مربیگری باید زیر شاخه های مربوطه را طی کرده باشید

  5. سلام من مدرک معتبر از جهاد دانشگاهی دارم ایا همین مدرک کارت مربیگری حساب میشود ؟یا به سازمان بهزیستی مراجعه کنم.

    1. باسلام برای کار کردن در بهزیستی باید کارت بهزیستی داشته باشید

  6. بامدرک دیپلم انسانی درشیراز میشه مدرک مربی مهدبگیرم و کارکنم؟۹۹۹

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات دقیق تر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

        1. با سلام خسروی هستم درگوگل اویژه رو سرچ کنید با ما می توانید در ارتباط باشید

  7. سلام با مدرک دیپلم انسانی در شیراز میشه مدرک مربی مهدرو بگیرم و مشغول به کارشوم؟با لیسانس حقوق چی؟اگه نه لطفا توضیح بدید که با مدرک چی و چجوری وارد مهدبشم

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات دقیق تر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  8. سلام وقت بخیر
    من دیپلم خیاطی دارم و دوست دارم مربی مهد کودک بشم
    میخواستم بدونم مدرک جهاد دانشگاهی برای این کار معتبره؟؟

  9. سلام با دیپلم مردودی میشه مدرک مهد گرف خودمم کم مونده تافل بگیرم

  10. سلام من دیپلم فنی طراحی ودوخت ودارم الان میخوام مربی کودک بخونم شرایطش چطوریه؟

    1. سلام دوست عزیز من خودم در دوره تربیت مربی سرزمین باران شرکت میکنم.عالیه
      دانشگاه سوره هم دوره تربیت مربی هنر کودک برگزار میکند

      1. سلام من در شهریار زندگی میکنم میتونم بپرسم نزدیک به اینجا جایی برا مدرک مربی گری مهد میدونید؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  11. دانشگاه عامی کاربردی تهران آموزش مربیگری مهد بصورت آنلاین داره ؟و مدرکی ک میدن معتبره ؟تا حالا کسی گرفته؟

  12. سلام من دیپلم فنی حرفه ای رشته مدیریت رو دارم ایا میتونم مربی شم؟:

    1. سلام من مدرک دانشجوی سنی مذهبی دارم ایا میتونم شرکت کنم

  13. سلام میشه بگید برای مربی مهد کودک چه رشته بهتر هست بریم؟

  14. سلام من دوره های مربی گری پیش دبستانی رو گذروندم از طریق اموزش های ازاد دانشگاه و‌مدرکمو گرفتم رشتمم علوم تربیتی هست فقط نمیدونم برای مربی گری پیش دبستان چجور باید وارد شم ؟ایا مجوز اموزش و پرورش لازمه ؟ممنون میشم راهنمایی کنید در این زمینه

  15. سلام
    من دیپلم حسابداری هستم در شهرستان ساوه می خواستم بدونم میشه برای مربیگری در مهد کدوک اقدام کنم

    1. سلام برای مربیگری مهد نیاز به مدرک از یکی از مراکز فنی حرفه ای شهر خود یا بهزیستی دارید، بدون مدرک مربیگری نمیتوانید.

      1. یعنی اون هایی هم تو مدیر یت خانواده هستند هن نمیتوند با فوق دیپلم کار کنند

  16. سلام من دیپلم حسابداری هستم و علاقه به کار مهد دارم میتونم برای مربیگری مهد اقدام کنم
    ۲۰ساله از شهرستان ساوه

    1. سلام برای مربیگری مهد نیاز به مدرک از یکی از مراکز فنی حرفه ای شهر خود یا بهزیستی دارید، بدون مدرک مربیگری نمیتوانید.

  17. سلام من مدرک دیپلم تجربی دارم و دانشجو زبان هستم میشه مدرک مربیگری بگیرم؟

    1. سلام. بله میتوانید برای دریافت مدرک مربی گری مهد کودک اقدام کنید.

  18. سلام
    معدل مدرک دیپلم مهمه برای دریافت کارت مربی گری مهدکودک؟
    با دیپلم تجربی
    در اصفهان

  19. معدل مدرک دیپلم مهمه برای دریافت کارت مربی گری مهدکودک؟

  20. سلام من دانشجو ترم ۶ علوم تربیتی آموزش ابتدایی هستم.اگ بخوام دوره ببینم و در پیش دبستانی یا مهدوکودک کار کنم باید چیکار کنم؟کجا برم؟میشه راهنمایی کنید🙏
    حتما حتماااا راهنماییم کنید

    1. از طریق دوره های بهزیستی و شرکت در ازمونهای بهزیستی اقدام کنید

  21. سلام من دانشجو ترم ۶ علوم تربیتی آموزش ابتدایی هستم.اگ بخوام دوره ببینم و در پیش دبستانی یا مهدوکودک کار کنم باید چیکار کنم؟کجا برم؟میشه راهنمایی کنید🙏

    1. از طریق دوره های بهزیستی و شرکت در ازمونهای بهزیستی اقدام کنید

  22. سلام با مدرک دیپلم ریاضی در شیراز میتوانم کارت مربی مهد رو بگیرم ؟

  23. من مدر ک کارشناس آموزش هست چطور میتونستم مدرک مربی گری مهد بگیریم وبرای کسب مدرک و گذران درو ه کجا باید اقدام کنم

  24. سلام برای دوره مربی گری و کار در مهد کودک حتما باید انسانی یا روانشناسی خونده باشی ؟ نمیشه با لیسانس رشته های دیگ وارد این کار شد ؟

    1. سلام برای شرکت در دوره های مربیگری صرفا مدرک دیپلم لازم است.

  25. سلام من دیپلم ریاضی دارم و درحال حاضر دانشجو هستم ایا میتونم برای ثبت نام در کلاس مربی گر مهد اقدام کنم؟

  26. سلام وقت بخیر من دیپلم حسابداری کارودانش و کارشناسی رشته طراحی و نقشه کشی صنعتی دارم میتونم برای مربیگری مهدکودک اقدام کنم
    ۳۲ساله از اصفهان

    1. سلام. میتواند در رشته مربی گری مهد کودک در دانشگاه علمی کاربردی به تحصیل مشغول شوید.

  27. سلام من مدرک مدرسه جمع شده و نتونستم مدرک و بگیرم و اینکه ازدواج کردم از اون منطقه دور شدم آیا مقدوره دوره پیش‌دبستانی ببینم و کار کنم با تشکر

  28. سلام من مدرک علوم انسانی دارم و مدرسه جمع شده و نتونستم مدرک و بگیرم و اینکه ازدواج کردم از اون منطقه دور شدم آیا مقدوره دوره پیش‌دبستانی ببینم و کار کنم با تشکر

    1. سلام. مدرک دیپلم خود را از آموزش و پرورش دریافت کنید

    1. سلام برای دریافت کارت مربیگری مهدکودک حداقل مدرک دیپلم مورد نیاز دیپلم است در صورت داشتن مدرک میتوانید در دوره هایی که جهاد دانشگاهی یا سازمان بهزیستی برگذار میکنند شرکت کرده و پس از طی موفق دوره کارت خود را دریافت کنید.

    1. سلام. برای دریافت کارت مربیگری مهدکودک میتوانید از طریق جهاد دانشگاهی یا سازمان بهزیستی اقدام کنید.

  29. سلام من دیپلم نقشه کشی هستم چطوری میتونم کارت مهدکودک بگیرم

  30. سلام می شه با دیپلم انسانی مربی کودک شد یا باید تحصیلات بالاتر باشد ؟

  31. سلام برای گذراندن دوره حتما باید به بهزیستی مراجعه کنم یا از طریق جهاد دانشگاهی هم میتونم اقدام کنم؟

  32. سلام من دیپلم تجربی دارم…میتونم برای گرفتن مدرک مربیگری و گذراندن دوره ها به بهزیستی مراجعه کنم با دیپلم تجربی؟
    اشخاصی که دانشجوی رشته هایی مثل روانشناسی هستن و مدرک دانشگاهی دارن شانس بیشتری برای مربیگری و گرفتن مدرک دارن یا شرایط یکسانه؟

    1. من مدر ک کارشناس آموزش هست چطور میتونستم مدرک مربی گری مهد بگیریم

  33. سلام من هنوز کلاس هشتم هستم میخواستم بدانم برای مربیگری مهدکودک چه رشته ای را باید برداشت بهتر است؟

    1. سلام. در هر رشته ای که تحصیل داشته باشید میتوانید با گذراندن دوره مربیگری مهدکودک وارد این شغل شوید.

    2. شما عزیزم اگه رشته انسانی رو برداری میتونی رشته کاردانی مربی کودک رو انتخاب کنی در کنکور

  34. با سلام باید برای مدراک مربی مهد باید از کجا ثبت کرد

  35. سلام من دیپلم انسانی دارم و دوست دارم مدرک مربیگری مهد کودک یا پیشدبستانی بگیرم، برای ثبتنام و گذراندن کلاسها باید ب بهزیستی مراجعه کنم؟
    و برای گذراندن کلاس ها باید از چه راهی ثبتنام کنم؟

    1. سلام هم میتوانید در علمی کاربردی مدرک را اخذ کنید هم میتوانید کلاس های بهزیستی را شرکت کنید.

    1. سلام باید دوره مربی گری از بهزیستی بگدرانید .

  36. سلام با مدرک دیپلم انسانی در ساری میشه مربی مهد شد؟…و برای دریافت کارت دقیقا به کجا باید مراجعه کرد؟

    1. سلام وقت بخیر
      باید دوره مربی گری از بهزیستی بگدرانید .

  37. سلام من دیپلم علوم تجربی دارم میتونم در دوره های بهزیستی شرکت کنم وکار بگیرم

    1. سلام خیلی واضح نبود ولی با مدرک دیپلم بعید است.

  38. سلام با مدرک دیپلم تجربی در استان کرمان میشود مدرک مربی مهدکودک را گرفت اگر نمی شود پس چه رشته ای باید خوند

    1. سلام من سال اخرمه رشتم مدیریت خانواده هست چند تاهم از پارسال تجدیدی دارم دوست دارم معلم مهد بخونم ولی به درس علاقه ندارم دارم پاس میکنم تا بهش برسم میشه توضیح بدین چه چیزایی یاد میدن برای بچه کوچولو ها

      1. سلام دوره ها معمولا مخصوص افرادی است که دیپلم انسانی و مدرک روانشناسی دارند

        1. سلام من دیپلم حسابداری هستم میتونم برای مربیگری مهد کودک اقدام کنم 20ساله از شهرستان ساوه

          1. سلام برای مربیگری مهد نیاز به مدرک از یکی از مراکز فنی حرفه ای شهر خود یا بهزیستی دارید، بدون مدرک مربیگری نمیتوانید.

  39. سلام من دیپلم رشته مدیریت خانواده دارم،الان میخوام تو دانشگاه زینب کبری همدان ثبت نام کنم برای کاردانی رشته مربی مهد،ولی این دانشگاه کارشناسی این رشته رو نداره،برای کارشناسی باید تو چه دانشگاهی مربی گری مهدکودک و ادامه بدم؟

    1. سلام در دانشگاه های علمی کاربردی و دانشگاه های دیگر فنی و حرفه ای در کشور

  40. سلام،من دانشجو هستم ،میتونم کارت مربی گری بگیرم و شاغل بشم؟

  41. سلام من دانشجو روانشناسی هستم دوست دارم مهد کودک کار کنم چه جوری باید اقدام کنم؟

    1. با سلام دیپلم شما باید انسانی باشد اما به صورت کل داشتن مدرک روانشناسی یا علوم تربیتی الزامی است .

  42. من نگار گری می خونم آیا مدرک تحصیلی باید چی باشه واین که میتونم لاین رشتم این مدرک بگیرم

    1. سلام برای پاسخ به سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری هست در این خصوص میتوانید با مشاورین آویژه در تماس باشید.

  43. سلام دوره تئوری و عملی برای دریافت کارت مربی مهد کودک چجوریه؟
    ممنون میشم توضیح بدین:)

    1. سلام دوره های مربیگری بهزیستی را باید پشت سر بگذارید.

      1. باسلام من۱۹ سالمه و مدرک دیپلم تجربی دارم آیا میتونم کارت مربیگری مهدکودک یا پیش دبستانی در شهر ایلام رو بگیرم

  44. ببخشید برا این که مربی مهد کودک شد چه رشته تحصیلی باید درس خوند؟

      1. اگر مدرک مربیگری مهد رو گم بکنیم چطوری دوباره بگیریمش؟

        1. مجدد باید اقدام به گرفتنش بکنید و یا به جایی که مدرک را گرفید حضورا مراجعه کنید

      2. عزیزم رشته اصلی مهدکودک
        کودکیاری هستش
        چرا اصلا اسم نمیبرین
        کاردانیش از فنی حرفه ای هست
        کارشناسیش هم باید آموزش پرورش ابتدایی (علوم تربیتی)خوند
        دیپلم انسانی رو میگید رشته اصلی مهد کودک رو نمیگید؟
        ما دوسال تو دانشکده درس میخونیم زحمت میکشیم حتی اسم رشتمونم نمیدونن

    1. با سلام
      من فوق دیپلم فناوری دارم خیلی علاقه زیادی دارم که مربی مهد باشم ایا میتونم ثبت نام کنم ؟ از کجا ثبت نام کنم

      1. سلام برای دریافت مدرک مرتبط با این کار میتوانید در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید.

  45. سلام من کلاس نهم هستم می‌خوام انتخاب رشته کنم به خاطر علاقه زیاد به بچه ها از طریق چه رشته‌ای میتونم مربی مهد یا کارهای مربوط به بچه ها رو بگیرم

    1. سلام دوست عزیز
      رشته روانشناسی و یا آموزش مهد و پیش دبستانی میتوانید ورود کنید

      1. سلام من کارشناسی کتابداری دارم.
        ساکن رشت هستم خانمی ۲۸ ساله هستم.
        آیا میتونم کارت مربیگری دریافت کنم و برای دریافت کارت باید به کجا مراجعه کنم؟

        1. سلام برای پاسخ به سوال شما در رابطه با دریافت کارت مربیگری باید شرایط شما دقیق تر بررسی شود.

        2. سلام با دیپلم کامپیوتر دارم میتونم تو تبریز کارت مربی گری دریافت کنم و برای کارت مربی گری باید به کجا مراجعه کنم

          1. سلام. شما میتوانید در دانشگاه علمی کاربردی دوره مربی گری مهد کودک را بگذرانید.

  46. با سلام من خانمی ۳۸ساله هستم میخوام اموزش مربی گری ببینم دقیقا کجا باید اقدام کنم ..از استان گیلان شهرستان لنگرودم

    1. سلام دوست عزیز
      چه مربی گری مد نظر شماست.میتوانید از دانشگاه و یا مراکز آزاد پیگیری کنید

  47. سلام دیپلم کودکیاری.بهداشت رشته فنی حرفه ایی دارم با معدل ۱۳ میتونم برای مربی مهد اقدام کنم.کجا باید برم

    1. سلام دوست عزیز
      از مراکز خصوصی بصورت قرار دادی اقدام کنید

    2. با سلام من خانمی ۳۸ساله هستم دیپلمه حسابداری و انسانی میخوام اموزش مربی گری ببینم دقیقا کجا باید اقدام کنم ..از استان گیلان شهرستان لنگرودم

      1. سلام دوست عزیز
        چه مربی گری مد نظر شماست.میتوانید از دانشگاه و یا مراکز آزاد پیگیری کنید

  48. سلام با داشتن مدرک مربیگری مهد کودک و کارشناسی می تونم برای همکاری با مهد کودک درخواست همکاری بدم؟
    یعنی باید به مهد کودک های مختلف مراجعه کنم و ببینم کدام یکی قبول می کنند؟

    1. سلام ببخشین سوالی داشتم شما از کجا اقدام به مدرک مربیگری کردین؟ممنون میشم جوابمو بدین

      1. سلام از دانشگاه ها و جهاد دانشگاهی و بهزیستی

  49. آیا با دیپلم کارا دانش میشه کارت مریبی گیری مهد کودک گرفت

  50. سلام آیا با دیپلم کامپیوتر میشه کارت مربیگیری مهد کودک گرفت میشه کار کنی

  51. سلام من در کرج زندگی میکنم با دیپلم میتونم اقدام کنم به گرفتم کارت و شروع به کار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله میشود اقدام کرد ولی شرایط محدود تری را پیش رو دارید

  52. سلام من عاشق این کارم ولی متاسفانه من دیپلم ندارم و ب زودی قراره متاهل بشم و نمیتونم برم و دیپلم بگیرم راستش من میخام کار کنم تو قزوین/شال خواهش میکنم من و رو راهنمایی کنید😔
    ۰۹۰۵۷۳۸۴۸۶۵ اینم شماره منه

      1. سلام من دیپلم مدیریت خانواده دارم میخواستم بدونم میشه مربیگری مهد کودک بشم

        1. سلام دوست عزیز
          در مراکز علمی کاربردی میتوانید اقدام کنید

  53. سلام من حسابداری خودندم و کارت مربیگری میتونم مهدکودکمو بگیرم میتونم برم کار کنم

    1. سلام وقت بخیر
      یکی از شرایط داشتن حداقل مدرک کارشناسی هست و کارت مربیگری هم امتیاز محسوب می شود و بقیه شرایط مربوط به مهد کودکی ست که شما اقدام به همکاری می کنید.

        1. سلام
          بستگی به مکان ها و شهر هایی که قصد دارید در آنجا اقدام کنید دارد

          1. سلام با دیپلم تجربی در استان کرمان میشو مربی مهدکودک شد و اگر نمیشه پس باید چه رشته ای خوند تا بشه

    1. سلام هانیه جان
      برای مربی مهد حداقل باید مدرک لیسانس داشته باشید.

  54. سلام خسته نباشیم آیا با شرایط سیکل میشه ثبت نام کردخیلی علاقه خاصی دارم

    1. سلام وقت بخیر
      در حال حاضر باید حداقل لیسانس داشته باشید مگر در مکان های خاص

    2. سلام من کارشناسی کتابداری دارم.
      ساکن رشت هستم خانمی ۲۸ ساله هستم.
      آیا میتونم کارت مربیگری دریافت کنم و برای دریافت کارت باید به کجا مراجعه کنم؟

      1. سلام برای پاسخ به سوال شما در رابطه با دریافت کارت مربیگری باید شرایط شما دقیق تر بررسی شود.

  55. سلام
    دانشجو علوم تربیتی پیام نور هستم میخواستم بدونم میتونم دوره های آموزشی بهزیستی شرکت نکنم و کارت مربیگری از بهزیستی بگیرم

      1. سلام من فارق تحصیل شدم،رشته تربیت مربی پیش از دبستان دوره ۳ماه مربیگری مونته سوری هم شرکت کردم و مدرک ش راهم دارم خواستم بپرسم که آ یا بااین مدرک من جایی مهد کودک میتوانم استخدام بشوم یا که نه حتما کارت مربیگری نیاز است که داشته باشم؟

        1. سلام
          این موضوع به شرایط مهد کودک مورد نظر برای استخدام نیرو بستگی دارد.

          1. سلام دوره مونته سوری که رفتم معرفی به کار بود ولی چون من ۲۵درصد نمره م از۸۵ درصد کم شده معرفی نکردند به کارگفتند براساس اولویت بندی نمره میکنیم ولی خبری نشد چقدر هم هزینه دادم حالا بااین مدرک لیسانس مربیگری مونته سوری آ يانياز است که دوره جهاد دانشگاهی هم شرکت کنم ؟ یا که بااین مدارک کفایت میکند برای کاردرمهد کودک آ ياشما جایی مد نظر دارید که نیرو برای کاربخواهند؟

          2. سلام
            استخدام نیرو در مهد کودک شرایط خاصی دارد که ممکن است متفاوت باشد.

        2. سلام وقت بخیر دیپلم کودکیاری رشته فنی حرفه ایی دارم میتونم برای مربی مهد اقدام کنم البته با نمره ۱۳

          1. سلام دوست عزیز
            از مراکز خصوصی بصورت قرار دادی اقدام کنید

      2. سلام خسته نباشیم .آیا با شرایط سیکل میشه ثبت نام کرد خیلی علاقه زیادی دارم

        1. سلام وقت بخیر
          در حال حاضر باید حداقل لیسانس داشته باشید مگر در مکان های خاص

    1. سلام من ليسانس مديريت دارم ولي به بچه ها علاقه دارم ميتونم ثبت نام كنم دوره ببينم براي مربي گري

      1. سلام دوره ها معمولا مخصوص افرادی است که دیپلم انسانی و مدرک روانشناسی دارند .

        1. سلام برای دوره مربی گری و کار در مهد کودک حتما باید انسانی یا روانشناسی خونده باشی ؟ نمیشه با لیسانس رشته های دیگ وارد این کار شد ؟

          1. سلام برای شرکت در دوره های مربیگری صرفا مدرک دیپلم لازم است.

    2. سلام میشه با دیپلم رشته مدیریت خانواده مربی مهد کودک بشم خیلی فلاقه دادم

    1. سلام
      خیر داشتن مدرک تحصیلی و تخصص مرتبط برای کار در مهد کودک الزامی است.

      1. سلام من لیسانس الهیات دارم ومدرک مربیگری .
        ایابا این مدرک میتوانم درمهدکودک استخدام شوم

          1. سلام حالا به نظرتان چیکار کنم؟

  56. من‌خیلی علاقه به مربیگری مهدکودک دارم میخوام بدونم دزشهرستان قوچان جایی برای اموزش هست

    1. سلام
      اغلب آموزشگاه های آزاد و دانشگاه های علمی کاربردی اقدام به ارائه این آموزش ها میکنند.

    2. سلام آیا با دیپلم کامپیوتر میشه کارت مربیگیری مهد کودک گرفت میشه کار کنی

    3. سلام من رشته آموزش ابتدایی هستم بافوق دیپلم نمیشه مهدکودک زد؟یاببشتر؟

        1. سلام من دیپلم تجربی دارم و الان دانشجو رشته زبان هستم میشه مدرک مربیگری بگیرم؟

          1. سلام. بله میتوانید برای دریافت مدرک مربی گری مهد کودک اقدام کنید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید