مشاوره ثبت نام بدون کنکور دکتری

مشاوره برای بدون کنکور دکتری

مشاوره برای بدون کنکور دکتری به علاقه مندان به تحصیل در مقطع دکتری تخصصی کمک می کند تا بتوانند بدون شرکت در کنکور سراسری و آزاد وارد دانشگاه شوند . در واقع داوطلبان می توانند در رشته ی مورد علاقه ی خود به آسانی مدرک دکتری بگیرند . این مشاوره کمک خواهد کرد تا متقاضیان از شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری ،زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری و نحوه ثبت نام بدون کنکور دکتری مطلع شوند . پذیرش متقاضیان بدون کنکور دکتری برای آن دسته از داوطلیانی است که دانشجویان برتر و استعداد درخشان در مقطع کارشناسی ارشد خود هستند . در واقع این داوطلبان می توانند شانش خود را برای پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری محک بزنند . ما در این مقاله قصد داریم درباره ثبت نام بدون کنکور دکتری، لیست دانشگاه های بدون کنکور دکتری و مشاوره برای بدون کنکور دکتری صحبت کنیم . با ما همراه باشید .

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نحوه ثبت نام بدون کنکور دکتری پیوسته دانشگاه آزاد

داوطلبانی که جزو دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان هستند می توانند متقاضی ثبت نام برای بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد باشند . این گروه از داوطلبان برای مشاوره برای بدون کنکور دکتری و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد باید از سایت دانشگاه آزاد کارت اعتباری خریداری کنند . در واقع داوطلبان با وارد شدن به سایت دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir می توانند کارت اعتباری خریداری کرده و جزو ثبت نام کنندگان استعداد درخشان در مقطع دکتری تخصصی باشند . با خرید کارت اعتباری و دریافت کد رهگیری می توانند فرآیند ثبت نام را انجام دهند .

بدون کنکور دکتری


بیشتر بخوانید: تحصیل در خارج از کشور در مقطع دکتری


مرکز مشاوره برای بدون کنکور دکتری

مرکز مشاوره بدون کنکور دکتری با استفاده از مشاورین مجرب سعی دارد داوطلبان را در مسیر درست تحصیلی راهنمایی کند . همانطور که می دانید دانشگاه آزاد اسلامی یکی از بزرگترین مراکز آموزشی در سطح خاورمیانه می باشد . این دانشگاه هرساله هزاران دانشجو را در تمام مقاطع تحصیلی با کنکور و بدون کنکور پذیرش می کند . پذیرش بدون کنکور در مقطع دکتری تخصصی نیز در دانشگاه آزاد صورت می گیرد . البته همانطور که در بالا گفته شد پذیرش بدون کنکور دانشجویان در مقطع دکتری تخصصی براساس سوابق تحصیلی ممتازین دانشگاه و استعدادهای درخشان صورت می گیرد . لازم به ذکر است که ادامه تحصیل در مقطع دکتری تخصصی در دانشگاه های آزاد با شهریه همراه است . شهریه در مقطع دکتری به دو صورت شهریه ثابت و شهریه متغیر می باشد .

شهریه ی ثابت میزان شهریه ی ثابتی است که هر ترم از دانشجو به مقدار معینی گرفته می شود . این مقدار شهریه بر اساس سال ورودی دانشجو تعیین شده و ثابت می باشد . درحالی که شهریه متغیر میزان شهریه ای است که بر اساس تعداد واحدهای عملی و نظری که هر ترم دانشجو برمی دارد محاسبه می شود . این مقدار شهریه متغیر در هر ترم متفاوت خواهد بود . داوطلبان باید این نکته را در نظر داشته باشند که میزان شهریه دانشگاه آزاد در مقطع دکتری تخصصی بدون آزمون و با آزمون یکسان است .


بیشتر بخوانید:لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد به جزییات شهرها


مشاوره تلفنی بدون کنکور دکتری

مشاوره تلفنی بدون کنکور دکتری به علاقه مندان به پذیرش در مقطع دکتری تخصصی بدون کنکور کمک خواهد کرد تا با اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شروع به تحصیل در دانشگاه های آزاد بکنند . باید خاطر نشان کرد که پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون کنکور بر اساس فعالیت های آموزشی و پژوهشی و نیز مقالات ارائه شده توسط دانشجو می باشد . اولین شرط پذیرش بدون کنکور مقطع دکتری در دانشگاه آزاد دانشجوی ممتاز بودن یا همان استعداد درخشان بودن است . شرط دوم ثبت نام برای بدون کنکور دکتری دانشگاه آزاد میزان معدل می باشد .

مشاوره برای

حداقل معدل متقاضیان بدون کنکور دکتری در رشته های علوم انسانی 18.50 ، برای گروه دامپزشکی 17 و بقیه گروه های تحصیلی 17.50 می باشد . یکی از مهم ترین شرط های ورود به مقطع دکتری تخصصی بدون آزمون در دانشگاه های آزاد نمره ی بالای پایان نامه مقطع فوق لیسانس می باشد . این معدل برای تمامی دانشجویان ممتاز و استعدادهای درخشان در تمام گروه های آزمایشی 18.50 می باشد .

برای اطلاع از موارد مربوط به ثبت نام در مقطع دکتری میتوانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید

  • دکتری بدون آزمون پیام نور
  • دکتری بدون آزمون پردیس
  • شرایط پذیرش دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد
  • ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد 98
  • دکتری بدون آزمون 97-98
  • دکترای دامپزشکی بدون کنکور
  • دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی
  • آزمون دکتری ۹۸
  • دکتری فراگیر پیام نور 98
  • زمان ثبت نام دکتری فراگیر پیام نور 98
  • رشته های دکترای پیام نور
  • شهریه دکتری پیام نور
  • ثبت نام دکتری پیام نور 98
  • دانشگاه کیش بدون کنکور
  • پردیس دانشگاه تهران
  • شماره تماس دانشگاه پردیس کیش
  • شرایط پذیرش دانشگاه بین المللی کیش پزشکی
  • kish island university

مشاوره-تحصیلی-دکتری-آویژه-دانش

از دیگر شروط مهم ادامه تحصیل در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد یکی بودن رشته تحصیلی در مقطع فوق لیسانس و دکتری می باشد . در واقع داوطلبان متقاضیان ثبت نام در رشته های بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد باید رشته ی هم نام رشته ی فوق لیسانس خود را برای مقطع دکتری انتخاب کنند . یکی از مسائل مهمی که داوطلبان شرکت کننده در مقطع دکتری بدون آزمون دانشگاه آزاد باید دقت کنند تعداد نیمسال هایی است که در مقطع فوق لیسانس گذرانده اند . هر داوطلب باید فوق لیسانس خود را در سه سال یعنی در 6 ترم به پایان رسانده باشد .

آخرین شروط استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان برای ثبت نام بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد داشتن مدارک کامل در روز مصاحبه می باشد . متقاضیان باید تمام مدارک علمی و فایل مقالات خود را در روز مصاحبه با خود همراه داشته باشند . عرضه ی مقالات علمی چاپ شده در ژورنال های ایرانی و خارجی در روز مصاحبه الزامی است و یاعث افزایش امتیاز علمی در روز مصاحبه و نظر مثبت داوران می شود .

مشاوره بدون کنکور دکتری آویژه

مشاوره بدون کنکور دکتری آویژه در این مقاله قصد دارد درباره پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی داوطلبان را راهنمایی کند . همانطور که در بالا اشاره شد در سال های اخیر پذیرش دانشجو در مقطع دکتری بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی صورت می گیرد . در واقع پذیرش بر اساس میزان معدل دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد و ممتاز بودن دانشجو در دانشگاه می باشد . هر دانشگاه به صورت مستقل این گزینش را بین دانشجویان واجد شرایط انجام داده و در مصاحبه تخصصی دانشجویان برتر را پذیرش می کند .

بدون کنکور دولتی


بیشتر بخوانید:مشاوره برای ثبت نام بدون کنکور دولتی


شرایط پذیرش دانشجوهای ممتاز و استعدادهای درخشان در مقطع دکتری بدون آزمون سراسری

متقاضیان استفاده از سهمیه استعدادهای درخشان در پذیرش بدون آزمون دکتری تخصصی اول از همه باید حداقل نمره 70 را برای فعالیت های آموزشی و پژوهشی بدست آورند . از دیگر شروط پذیرش بدون کنکور دکتری 98 این است که داوطلبان نباید بیش از 2 سال از فارغ التحصیلی آن ها در مقطع کارشناسی ارشد گذشته باشد . داوطلبان باید نمره حداقل 50 را در آزمون زبان MSRT آورده باشند . البته لازم به ذکر است که معادل این نمره برای آزمون های دیگر نیز مورد قبول می باشد . برای داوطلبان متقاضی مقطع دکتری بدون آزمون داشتن معدل کل 16 برای مقطع کارشناسی و معدل 17 برای مقطع کارشناسی ارشد الزامی است .

باید به این نکته نیز توجه داشت که ارزیابی و امتیازدهی به متقاضیان بر اساس دستورالعمل صادر شده از سوی شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها می باشد . پذیرش در مقطع دکتری تخصصی بدون آرمون رایگان است . بدین معنی که داوطلبان مجبور به پرداخت شهریه نخواهند بود و تحصیل در این مقطع برای آن ها رایگان است . داوطلیان می توانند با مشاوره برای بدون کنکور دکتری بهترین مسیر تحصیلی را انتخاب کرده و وارد دانشگاه شوند .

برای اطلاع از سایر موارد مربوط به ثبت نام در مقطع دکتری میتوانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید

  • ثبت نام دکتری دانشگاه آزاد
  • انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
  • ثبت نام آزمون دکتری 98
  • زمان ثبت نام آزمون دکتری 98 99
  • لیست رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد
  • شرایط دکتری بدون آزمون دانشگاه سراسری
  • ثبت نام دکترا بدون آزمون 98
  • زمان آزمون دکتری 97-98
  • زمان آزمون دکتری 98
  • زمان ثبت نام آزمون دکتری 97-98
  • تاریخ برگزاری آزمون دکتری 98
  • زمان برگزاری آزمون دکتری 98
  • زمان ثبت نام آزمون دکتری 98
  • سازمان سنجش آزمون دکترا
  • تاریخ آزمون دکتری 98
  • مشاوره ثبت نام کنکور

مرکز مشاوره بدون کنکور دکتری آویژه

مرکز مشاوره بدون کنکور دکتری آویژه معتبرترین مرکز مشاوره تحصیلی است که اطلاعات جامع و کاملی را درباره ی شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور ، زمان ثبت نام بدون کنکور دکتری دانشگاه پیام نور ، تاریخ انتشار دفترچه ثبت نام بدون کنکور دکتری ، شرایط ثبت نام بدون کنکور دکتری ناپیوسته دانشگاه آزاد و تاریخ اعلام نتایج ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد در اختیار داوطلبان خواهد گذاشت .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره ثبت نام بدون کنکور دکتری

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید