آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری

آخرین رتبه قبولی پزشکی

اگر از داوطلبان کنکور سراسری می باشید که دارای سهمیه ایثارگران یا جانبازان هستید و مایلید در رشته های پزشکی ، دارو سازی ، دندانپزشکی مشغول به تحصیل شوید ، در ادامه با ما باشید .

داوطلبان کنکور سراسری ، در این بازه زمانی جهت انتخاب رشته خود به هر دری میزنند تا انتخاب رشته ای دقیق تر و با شانس بالاتری داشته باشند، اموری نظیر ارتباط حضوری یا تلفنی با مشاوران تحصیلی ، جستجو در خصوص آخرین رتبه های قبولی سال قبل و … اما برخی داوطلبان دارای شرایط خاصی هستند ؛ بطور مثال از سهمیه جانبازان و ایثارگران ، سهمیه 5% ، سهمیه خانواده شهدا و رزمندگان و … استفاده نمودند در نتیجه نسبت به داوطلبان عادی شرایط متفاوتی دارند .

در اینجا و برای اولین بار آخرین رتبه های قبولی در این رشته های پزشکی ، داروسازی ، دندانپزشکی در دانشگاه سراسری برای داوطلبان دارای سهمیه ایثارگران و جانبازان طبق جدول زیر خدمت شما عزیزان ارائه می گردد :

آخرین رتبه قبولی پزشکی

در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص آخرین رتبه های قبولی و پذیرفته شده در رشته های مورد نظر خود ، یا کسب اطلاعات در خصوص انواع سهمیه ها در کنکور ؛ انتخاب دانشگاه و همچنین شهریه ها از ساعت 8 صبح الی 12 شب می توانید تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید .

 

مشاوره انتخاب رشته آویژه دانش

مشاوران مرکز مشاوره آویژه دانش، از رتبه های برتر کنکور سراسری و از موفق ترین فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی خود بوده اند که با بیش از ده ها سال تجربه در انتخاب رشته کنکور سراسری آماده خدمت رسانی به آینده سازان عزیز سرزمین زیبایمان ایران هستند.

مشاوران انتخاب رشته آویژه دانش با به روز ترین تکنیک ها و فرمول های انتخاب رشته کنکور آشنا بوده و با استفاده از اصول فنی و دقیق انتخاب رشته کنکور، کارنامه و وضعیت تحصیلی و ویژگی های فردی شما را بررسی می کنند تا بتوانند راهنمایی دقیقی به شما ارایه دهند .

شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان انتخاب رشته مرکز مشاوره آویژه دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره از سراسر کشور از ساعت 7 صبح الی 2 بامداد با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس بگیرید.

از طریق تلفن ثابت با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس بگیرید

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

آخرین رتبه قبولی رشته پزشکی براساس سهمیه ایثارگران در دانشگاه سراسری

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 116 نظر:
  1. سلام با رتبه 2400 سهمیها 5 درصد چقد احتمال قبولی پزشکی تعهدی یزد هست؟

    1. احتمال قبولی دارید برای بررسی بیشتر با مشاورین آویژه تماس حاصل فرمایید

  2. سلام با رتبه ۲۸۰۰ سهمیه پنج درصدی احتمال قبولی پزشکی تعهدی و آزاد و پردیس وجود دارد ؟

  3. سلام با تراز کنکور۸۸۰۰و معدل ۸۳۰۰ و سهمیه ۵ درصد پزشکی م آورم ؟پزشکی کجا؟

    1. سلام در سال های گذشته تا رتبه 4000 در دانشگاه های منطقه 2 قبولی داشتند.

  4. سلام ببخشید با تراز کل ۸۳۰۰ با سهمیه ی ۵ درصدمیشه دانشگاه آزاد یا پردیس پزشکی قبول شد ؟؟

  5. سلام وقتتون بخیر ممنون میشم جواب بدین
    تراز ۷۵۰۰ در سهمیه ۲۵ درصد شانس قبولی در فیزیوتراپی بهشتی دارم ؟

  6. سلام با تراز ۴۳۰۰ و رتبه ۹۰۰۰ سهمیه ۲۵ امکان قبولی اتاق عمل بومی منطقه سه هست ؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      کارنامه ی شما باید به طور کامل بررسی شود.

  7. سلام با رتبه ۷۰۰۰منطقه سه اگه جانبازی پنج درصد بهش تعلق بگیره چه رتبه ای حدودا خواهد شد واحتمال چه رشته هایی هست؟

    1. در چه کنکوری؟سهمیه روی تراز اعمال میشود نه روی رتبه

      1. سهمیه روی رنبه تاثیر میذاره نه روی تراز لطفا درست بگید

  8. سلام
    ممنون میشم جوابمو بدید
    رتبع در سهمیه25درصد 5019 شدم تراز4900
    شانس قبولی علوم آزمایشگاه دولتی یا ازاد رو دارم؟؟

  9. سلام ببخشید اخرین رتبه قبولی دندان تهران و بهشتی 99 سهمیه25 درصد چند بوده اگه میشه تراز رو هم لطف کنید مرسی.:

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به میانگین شرکت کنندگان رتبه مشخصی نداریم برای قبولی باید میانگین درصد شما بررسی شود.

  10. ببخشید سهمیه مثلا ۵ درصد چقدر تاثیر گذاره؟

    1. سلام دوست عزیز
      باتوجه به تراز شما ربطه را نسبت به ظرفیت ها تغییر میدهد

  11. کسی مشکل داره باین سهمیه ها بره اول با شرایط این جور افراد از نزدیک آشنا بشه بعد ببینه واظهار نظر کنه که میدونم خود همین افراد مخالف میان میگن از شیر مادر حلالتر اینکه چیزی نیست در قبال اذیت ها و ناراحتی هاتون!

  12. سلام خواهش میکنم جواب بدید. با تراز ۵۲۸۰ زیرگروه یک و سهمیه ۲۵ درصد شانس برای قبولی علوم آزمایشگاهی هوشبری یا اتاق عمل دارم؟ توی یه سایت دیدم تراز ۴۸۰۰ علوم آزمایشگاهی الیگودرز قبول شد

  13. باسلام درجواب اون دوستانی که ادعامی کنند مملکت رو فرزندان ایثارگر وشهدا به باد می دن.
    نه دوست عزیز مملکت ما الان هرچه داره از برکت وجود این عزیزانه.
    مشکل مملکت ما وجودافراد کوتهفکر ونادون امسال شماهاست که تمام اشتباهات وعقبماندگیها بی سوادی خودتونو به پای دیگران می گزارید.
    بعدم اگه خیلی به حال فرزندان شهداوجانبازان حسودیتون می شه به پدراتون بگید برن سوریه وفلسطین و…جانبازوشهید بشن وشماهم ازاین مزایا استفاده کنین وکامروا بشین

    1. چی میگی تنبل و بیسواد شما کاری کردید که مردم مدام دارن فحاشی و توهین میکنن به خانواده های ایثارگران و شهدا به خاطر حق خوری که داشتید پس خفه شو یا اینکه از سهمیه استفاده نکن

      1. خوب شما نظرتون رو واسه خودت نگه دار.کسی که پدر مریض احوال داره یادت نره این بچه های کنکوریشون هستن که ناراحتی میکشن از درس و زندگی عادی کردن هم ندارن

      2. دوست عزیز اونا با جونشون بازی کردن بس این کمترین حقی هست که واسشون وجود داره.

  14. ببینید اونایی که میگن باباهاشون جنگیدن.نه خودشون
    ببین بچه جون تو الان بابات سالم کنارت نشسته وایشاالله 120سال عمر میکنه ولی من چی که با بابام به خاطر اعصابش نمی تونم مثل توراحت بابام حرف بزنم .
    وقتی بابام نمی تونه به خاطر تنگی نفس وسردردش بیرون شه وما هم به خاطر اون همین طور.
    بازم همینو میگی.
    ما نباید دلمونو تو دنیا به یه چیز خشک کنیم.
    بابات می تونه کارکنه وخدارا شکز سالم ولی بابای من چی ها کیه جواب بده.الان تو وبابات تواون خونه خوش حال باهم نشستین امنیت دارین به خاطر همینه.پس دیگه حرف نزنین خواهشا.

  15. من خودم سهميه ندارم
    اما در موردش مطالعه داشتم
    سهميه اي كه براي اين سري دانش اموز ها قائل شده حق هيچ كس را پايمال نميكنه
    انگار يه دانشگاهي قراره ١٠٠ تا دانشجو ورداره خوب اونارو كه رتبه شون مطابقت داره ور ميداره +٢٥ تاي ديگه از سهميه ها
    يني فك نكنيد دانشگاهي قراره ١٠٠ تا دانشجو ورداره به جاي ١٠٠ تا سهميه ي عادي ٧٥ تا ور ميداره و حق ٢٥ نفر از اونارو ميخوره…

    1. سلام، من کسیو میسناسم گفته بهترین رتبه منطقه هستم، ولی حرفی از استفاده از سهمیه نزده. برا خودش کلاس میاره. آدم از این جور آدما میترسه. انگار دارن اونایی که درس خونن و بین ششصدهزار نفر رتبه خوب آوردن با خودشون که بین شصت هزار نفر این رتبه أوردن، تحقیر میکنن. آخره سر کارشونم جور میگن استخدامی خودمون قبول شدیم

  16. ببینید من دانشجو پزشکیم و از سهمیه ایثارگری استفاده کردم و الان شاگرد اول دانشگام درسته خودمو پشت کنکور زیاد خسته نکردم و بجاش مجبور بودم پرستاری کنم تو خونه اما الان که وقتشو دارم شاگرد اولم و اینکه بچه هایی که فک میکنن ایثارگرا کند ذهنن و آی کیو پایی این بر میگرده به خودشون چون از هیچی خبر ندارن اما خیلیا بودن رتبه برتر کنکور که الان انصراف زدن و توانایی ادامه نداشتن من به وضوح دیدم اینو پس یکم سطح اطلاعات و شعورتون رو بالا ببرید. باسپاس

    1. خب تو اگه سهمیه نداشتی نمیتونستی با خیال راحت تو خونه بشینی و هر کاری بکنی جز درس خوندن.تو حق بقیه رو خوردی بدبخت اون دنیا جواب پس میدی چون یه سری الدنگ تو راس مملکت قرار گرفتن دلیل نمیشه که سهمیه تو به حق باشه.بیشتر مردم حلالت نمیکنن انتر بی سواد

    2. کاملا درسته همه چیز به توانایی و اراده خود فرد بستگی داره

    3. توبرو نخبه شو هر کوفتی میخوای شو مهم اینه همون دانشگاه رفتنت هم به حق نبوده

  17. من حرفامو پس میگیرم اگر این طوره که بعضی از دوسان نوشتند و افراد دارای سهمیه جای افراد بدون سهمیه رو نمی گیرند من از همشون عذر می خوام و امیدوارم تمام تلاششون رو همون طور که برای قبولی در دانشگاه کردند، برای پیشرفت علمی کشور در آینده هم بکنند.بازم معذرت.

  18. کاملا درسته که شهیدان وجانبازان و همه ی جبهه رفته ها گل کاشتند و برای ما امنیت و آرامش به ارمغان آوردند………….اما اکثر فرزندانشون گند کاشتند و برای این مملکت یه سری دکتر مهندس بی سواد به ارمغان آوردند..ما ایرانی ها دارای امنیت هستیم به واسطه ی شهیدانمون، و جهان سومی و بی سواد هستیم و خواهیم بود به واسطه ی فرزندان شهیدان و جانبازامون.رتبه اول کنکور انسانی 97 فکر کنم شنیدم که دارای سهمیه بوده اما ازش استفاده نکرده و اول شده این یعنی چی؟ یعنی دانش آموزی که لیاقت و عرضه ی قبول شدن توی یک رشته رو داشته باشه بدون استفاده از سهمیه هم قبوله و اگر هم که عرضه ی قولی نداره و مجبوره از سهمیه استفاده کنه تا قبول شه یعنی بی سواده و مملکت رو به سمت حفظ لقب جهان سومی سوق میده. ( من نوکر همه شهیدا و جانبازا هستم اما ارزش علمی ای برای بچه هاشون که با سهمیه میان جای یه سری زحمت کشیده رو میگیرن قاءل نیستم

  19. سلام . خسته نباشید
    یکی از دوستان کنکور 97 رشته ی تجربی شرکت کردو با سهمیه ی 25 درصد رتبه امش شده 4500 . میتونمه با این رتبه پزشکی پردیس قبول بشه؟؟
    ممنون میشم ج بدین

    1. سلام خیلی ممنون

      بله در خدمت شما هستیم

      شما می توانید جهت آگاهی از آخرین رتبه های قبولی، استفاده از نرم افزار رایگان انتخاب رشته و مشاوره تخصصی انتخاب رشته کنکور سراسری از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره با شماره 9099072068 تماس حاصل فرمایید.

  20. سلام . خسته نباشید – من کنکور 97 رشته ی تجربی شرکت کردم با سهمیه ی 25 درصدی و رتبه ام شده 4500 . میتونم با این رتبه پزشکی پردیس قبول بشم ؟؟؟
    لطفا ج سوالم رو بدین خیلی برام مهمه . ممنون

    1. با این تراز امسال که میزارن پزشک افزایش دادن میشه پردیش یا ازاد پزشکی رو بخونیم؟

  21. والله فرزندان اساتید دانشگاهها ازامتیاز بیشتری برخوردارند تا این عزیزان که هرچه داریم ازاین قشرمحترم ومظلوم داریم.البته بیشتر علیه اینها حرف میزنند درصورتی که درعمل چندان هم امتیاز به این عزیزان داده نمیشود.فرزند یک استاد دانشگاه ازدامپزشکی منطقه محروم به پزشکی بهترین دانشگاه کشورمنتقل میشودوهمه فکر میکنند حقش هست ودرصورتی که فرزند ایثارگری که ماهها درجبهه بوده وقتی سهمیه 5درصدی برایش درنظر میگیرند این همه هیاهو راه میاندازند که واقعا مایه تاسف هست.وزیر ورزش تقاضای معافیت از خدمت ورزشکارانی رامیکند که درآمدهای کلان از بیت المال دارند ولی حق کسری خدمت فرزندان ایثارگر با وجود تصویب مجلس اجرا نمیشود!سربازان فراری حق خرید خدمت دارند ولی باخرید خدمت فرزندان ایثارگر مخالفت کردند!چرا هیچکس صدایش درنمی آید که اینها بودند که با چنگ ودندان از سرزمینمان نگهداری ودفاع کردند والان هم متاسفیم برای کسانی که با فقط 5درصد سهمیه به این عزیزان صدای اعتراضشان در می آید.امنیت امروزمان رامدیونتان هستیم ایثارگران مظلوم ومحترم.ببخشید اگر مورد کم لطفی عده ای قرار گرفته اید.

  22. سلام
    چرا بعضی از بچه ها بیکارن نمیتون درس بخون به بچه های ایثارگران گیرمیدن
    میگن اگه بچه های اینا نباشه ال میشه بل میشه
    دوست عزیزی که تا چیزی میشه به بچه های ایثارگر گیرمیدن فوش میدی درنظربگیر از ۱۰۰صندلی دانشگاه فقط ۲۵تاش مال ما هست شما اگه راست میگی درس خونید برید برا اون تعداد صندلی خالی بحث بکنید😒😒😒

    1. به نظرت 25 تا زیاد نیست به نظرت مردم حق ندارن به خانوادههای شهدا و ایثارگران بد وبیراه بگن اگه من باشم میگم حتی همکلاسیهاشون باید تحریمشون کنن و اذیتشون کنن

      1. باسلام واحترام ،اولا که تو غلط میکنی بنده بعنوان جانبازی که از۱۳سالگی حسب وظیفه دردفاع مقدس بودم ،پسرم بدون سهمیه بنده دررشته مهندسی شیمی ،مالک اشتراصففهان پذیرفته شد.با معدل ۱۷و۶۰صدم مهندسی خودشو گرفت اطمینان داشته باش خیلی ازاین عزیزاندهستند که شما نمک نشناسند اینگونهدقضاوت میکنید.بریدتاریخ بخونید تقریبا همتصرف عربها در۱۰۰۰سال قبل چه برنامه ایران آوردند.

    2. بگین از نظر مالی بهتون کمک کنن کتاب بگیرین مث بچه ادم درس بخونین و تویه رقابت سالم شرکت کنین نه اینکه چون پدرتون رفته جبهه یا هر چی زارت بخواین برین دانشگاه و حق بقیه رو بخورین. درضمن نفهمیدیم خدمت پدرتون تو فلسطین یا سوریه چه ربطی به امنیت ما داره…

    3. ۲۵ تا میشه یک چهارم ظرفیت تمام دانشگاها چیه عزیزم کمته؟؟؟؟؟

  23. این لیست غلطه. من پارسال تو همین سهمیه بودم و ترازم ۷۸۰۰ بود ولی رتبه تو سهمیه م ۶۰۰۰ شد!!! نه ۱۰۰۰و خورده ای!! و به داروی خودگردان ازادم نرسیدم!! دندون سراسری که هیچی!!

    1. سلام دوست خوبم، اینکه شما موفق به قبولی در رشته دلخواه نشدین به خیلی عوامل بستگی داره و یکی از مهم ترین عوامل تصمیم درست و اولوبت دقیق در انتخاب رشته است، این رو دلیل بر غلط بودن لیست نگذارید

      ممنونم از نظر شما، ان شاالله موفق باشید

  24. متاسفانه خیلی نادون هستی!چون علم جای خون و نمیگیره!دانشگاه خوب برای آدمای باهوشه نه عقب مونده های ذهنی دارای پارتی و سهمیه!اینو باید تو مخ تک تک ایرانیا کرد که اگه کسی خون بده ربطی به این نداره که بره با نخبه ها تو یه کلاس بشینه!چون در حد و اندازه ی نخبه ها نیستن!اونا باید کاری کنن که با آی کیوشون تناسب داشته باشه

  25. با سلام. آقایانی که یک شبه تصمیم گرفتن رد نورد ایثارگران .اینکه تراز نمره اونا رو افزایش بدن که ایثارگران نمره شان ضعیف و ادامه تحصیل براشون سخته. پس برا دانشجویان پولی مث واحدهای بین الملل با تراز 5600چطور نمیگن که ترازشون پایینه.‌آقایان هاشمی و نمایندگان فرزتدان اساتید و سرمایه دارای کم سواددرو ندیدن یا نادیده میگیرن فقط برای ایثارگران به گفته حضرت امام پابرهنه ها وجبهه رفته تصمیم میگیرن‌. این خودش ی اشکالتراشی در به خدمت رسانی ایثارگرانه باید منافقین سنگ انداز و مخالف ایثارگران رو به سزای اعمالشون رسوند.

  26. سلام خسته نباشید . این سهمیه ها مربوط به 25 درصد جانبازی یا 5 درصد ایثارگر؟

  27. سلام خسته نباشید . این اطلاعات مربوط به سهمیه 25 درصدی یا 5 درصدی ایثارگران ؟

  28. سلام خواهشا کامل بخونید
    نصیحت و اینا نمی کنم ولی کامل بخونین
    این بچه ها جای کسی را تو دانشگاهه پر نمیکنن بلکه به نفع شمام هست یعنی چی؟یعنی بنیاد پول میده مثلا 20تا صندلی اضاف میکنه به رشته x تا بتونن اینا برن حالا همین جوریم نیس که باید 70 تا 85 درصد اخرین فرد قبولیا به دست بیارن حالا اگه نیارن چی؟شما می ری (ظرفیت مازاد)
    دوما فقط اینا نیستن که گیر دادین بهشون بچه های وزرا و .. هم سهمیه دارن ولی انگار ن انگار
    سوما تنبلی و سستی خودتونو تحمیل دیگران نکنین انتظار دارین بیان دستتونو بگیرن ببرن دانشگاه تهران؟

  29. من خیلی توضیح دادم که ما حق کسیو نمیخوریم بنیاد پولشو داده ظرفیت باز کرده ولی خب قصد ندارن دوستان قانع بشن بخاطر همینم اخرش میگم حقمونه نوش جونمون حالا شما هی بشین حرص بخور با اینکه سهمیه دارم ولی کلی درس میخونم و مخالف کسایی هستم که نخونده پزشکی اینا قبول میشن چون مسئولیت داره در ضمن اینا دووام نمیارن دانشگاه چون سنگینه واقعا مطمئن باشین

    1. بنیاد غلط کرده با تو.بنیاد ظرفیت باز کرده تا امثال بیسوادایی عین تو رو ببره اگه بنیاد نبود ظرفیت رو میدن به مردم عادی.

  30. با سلام. دوستانی که نگران تاثیر سهمیه ها در کنکور هستید سهمیه رزمندگان و ایثارگران هیچ تاثیری در سهمیه مناطق و قبولی شما عزیزان نداره. چرا توهین می کنید؟ آخه به جای این کار، یه کم مطالعه بفرمایید یا با یک مشاور آموزشی مشورت کنید تا نگرانی شما رو برطرف کنند. آخه اونا با دانش آموزان سهمیه خودشون سنجیده میشن و شما هم با دانش آموزان سهمیه منطقه 1 یا 2 یا 3 سنجیده میشید. چه ربطی به هم دارن؟ من نمیدونم.

  31. سلام دوستان
    من پدرم جانباز اعصاب و روانه و از سهمیشم استفاده کردم
    به خدا حاضر بودم صد سال پشت کنکور وایسم ولی پدرم حالش خوب بود
    خدا شاهده ما هم درس خوندیم زحمت کشیدیم کار کردیم اینقدرام که شما فکر میکنین خِنگ نیستیم شبانه روز درس خوندیم تا اونی که میخاستیم قبول شدیم
    تو این وضعیت درس خوندن سخته به خدا سخته
    خدا خودش جای حق نشسته و جواب اونی که پدرش از ترس جونش سربازیشم نرفته پسرشم الان تلاش نکردنشو گردن ما میندازه میده
    ما باید تو دانشگاه از اینکه بگیم پدرامون جونشونو گرفتن کف دستشون تا شما امنیت داشته باشین و اینجا باشین خجالت بکشیم

    1. تمام اینایی که گفتی بازم دلیل نمیشه یه همچین حقی بدن بهتون.میتونستن مالی کمک کنن بهتون نه این که از حق بقیه بگذرن.

  32. یاد مردان خطر کرده بخیر یاد یاران سفر کرده بخیر
    یاد مردانی که چون شیران روز حمله فتح و ظفر کرده بخیر
    یاد آن شورآفرینان نبرد یاد حمله ها در آن شبهای سرد
    یاد کردستان و یاد کاوه ها که ز ما دفع خطر کرده بخیر
    یاد آن عشاق و خونین جامه ها یاد آن سوز و گداز و ناله ها
    یاد یارانی که در پیکارها ترک پا و ترک سر کرده بخیر
    یاد نصر و کربلای چهار و پنج یاد شبهای عملیات و رنج
    یاد فاو و بدر و خیبرها بخیر یاد آن ا… اکبرها بخیر
    اره…وقتی جونشون رو برای میهن و ناموسشون فدا کردن که کسی مدعی نبود بره جنگ…حالا که تو امنیت و اسایشید زبون باز کردین…
    هرکسی دارای(لایق) هر چیزی نیست چون لیاقتش رو نداره…سعی کنید بگنجونید تو ذهنتون

  33. بچه ها بحث یه رقابت تقریبا پاک به همین دلیل
    بچه های روستا ها و مناطق محروم فلان اساتید فلان هزینه برای فلان کتاب ها رو ندارند
    بچه هایی که پدراشون یا تو جنگ شهید شدن یا جانباز شدن ..
    خدا رو خوش میاد من که بابام کار میکنه 24 ساعت درس می خونم با دوستم که پدرش تو جنگ از دست داده باید روزی 6 ساعت شو کار کنه برای خانواده اش با هم رقابت کنیم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
    مثل این می مونه با یکی که پاش می لنگه فلجه مسابقه دو بدین
    ما تو کشورمون زیاد ادم بی عرضه داریم کوتاهی و بی عرضه گیشونو گردن این اون می ندازن .این افراد میگن کشور با یه سهمیه جانباز گذاشتن بگا میره نه داداش این افراد کشور رو رو بگا داده
    همون شخصی که با سهمیه پزشکی قبول میشه باید 70 درصد تراز قبولی رو برسونه پس اینطور نیست اونی که با سهمیه قبول میشه بی سواد باشه

    بی سواد اونیه که از تاثیر سهمیه های جانبازان خبر نداره میگه اینایی که با سهمیه میرن دانشگاه بی سوادن
    من خودم شخصا دوست دارم رقابت پاک باشه با کسایی که شرایطشون مثل خودمه رقابت کنم

  34. سلام من سهميه ايثارگران ندارم ولي واقعا متأسفم كه چنين حرفاييو ميزنيد اولا اونا سهم مارو نميگيرن تو دانشگاه پس حق شما ضايع نشده در هر دانگاه مشخصه چه تعداد بايد از أفراد داراي سهميه ايثارگران بره و چه تعداد داراي سهميه منطقه و كسي نميتونه جاي ديگريرو پر كنه حتي اگه خالي باشه،در ثاني من يكي از دوستانم سهميه داره در ايثارگران پدرم دو سال جنگيد داوطلبانه و جانباز شد الان هم به رحمت خدا رفته انصاف نيست اينطور در موردشون ميگيد شما در ازاي بي پدر شدن اون چه چيزي داريد بهش بديد ما تا اخر عمر مديون چنين پدراني و خانواده هاشون به خاطر زجر هايي كه از نظر روحي و مادي كشيدن هستيم پس لطفا روشن فكر باشيد ما زندگيمونو بهشون مديونيم

  35. ای از چشتون دراد این امنیتتون
    حالا برای یه سهمیه دارین خودتونو جر میدین
    اگه همینا نبودن که الان باید تو بدبختی و فلاکت زندگی میکردین
    باید مثه فلسطینی ها زندگی میکردین
    اگه شما درسخون باشین جای بهونه تراشی الان درس میخوندین
    کسی که درصد بالا بزنه قبوله وکسی که درصدش پایین باشه چ سهمیه باشه چ نباشه قبول نمیشه
    برخاطر سهمیه که نمیان درصد های شمارهارو کم کنن
    چی فک کردین اون موقه که یه شیمیایی یه موجی اعصاب خرف شنیدن بچشو نداره و زود عصبی میشه کجای زندگیشین که ببینید اشوبه زندگیشو
    اون موقه که اونا جنگ بودن و ماه به ماه خانواده هاشونو نمیدیدن باباهای شما کجابودن؟
    الکی نیای چرتو پرت نکنید
    وقتی درک نکردین وضعیتشون رو
    وقتی ندیدین ارامش ندارن
    اصلا کشور ماله اوناست که براش جون دادن خون دادن ارامششونو دادن
    چه حقه حرف زدن دارین شما
    شما که هنوز عقلتون کامل نشده
    فقط حرفی که میشنوید رو ادامه میدین درصورتی که درکی ازش ندارید
    میخوایید چیشو نشون بدین با حرفاتون
    هر درسخونی جاش اون بالابالا هاست و پیشرفت و زندگی خوب
    شما که نمیخونید دارین بهونه میارین
    کسی ک بخواد بخونه میخونه اما کسی که نخواد بخونه بهونشو جور میکنه

  36. تاحالا از پدرانتون پرسیدین بابا زمان جنگ تو کجا بودی ؟
    هرکی ناراضیه بره سوریه عراق یه بار تفنگ دستش بگیره ببینه مسولیت همین مملکن چقدر سنگین بوده و هست که خون ریختن و میریزن براش
    شاید اگر پس فردا شما رفتی و بچت بی پدر شد اسمشو بذارن سهمیه دار. و بدتر از این هاشو بارش نکردن.
    کاش یکم فکرکنیم به حرفایی که خیلی هاش مال خودمون نیست به حرفایی که اه هزار و یک مادر پشتش بلند میشه . اره خدا جای حق نشسته…………

  37. تو امریکا به سرباز جانی و قاتل و کودک کشی که با دریافت مزد میره فلسیطین یمن سوریه عراق و بچه های کوچیکو به رگبار میبنده و بی پدر و مادرشون میکنه میگن هیرو -قهرمان اون وقت اینجا تا میان یکم وظیفه ای که در قبال خون های ریخته شده کودکان یتیم شده و مادران بی پسر شده رو بدن ادمای ترسو و بزدلی که زمان جنگ بارو بندیلشونو بستنو بسم اله الفرار از ملکنشون رفتنو وایستادن تا بقیه بجنگن و وقتی امنیت برقرار شد برگشتن و دم از غیرت زدند اعتراض میکنن که داره به ما ظلم میشه ملکت داره به فنا میره-راست میگن تو خونه خوردن و خوابیدن و نگاه کردن تیکه تیکه شدن هم وطناشون ظلمه-جالبه وایسی نگاه کنی به ناموست به کشوری که نگرانشی و میگی داره به فنا میره تجاوز بشه اون وقت بشینی تخم بشکنی بگی من ستم دیده ام.

  38. هه چه جالبه خیلیا دارن راجب سهمیه ی ما حرف میزنن ک اگ ترقه یه کوچولو جفت پاشون بیفته سکته میکنن اونموقعی ک پدر من و امثال پدر من رفتن پدرای شما کجا بودن یک روز تو خونه میمونین افسردگی میگیرین روانی میشین کسی ک ۹۰ ماه اسیر بوده حقش شنیدن این حرفا نیست امنیت تو بخاطر حضور بابای من و امثال اون بوده یه مو تو غذات میفته عق میزنی فکر کن تو بعضی اردوگاه ظرف غذا و دستشویی یکی بوده فک کن ناخن هاشونو میکشیدن فک کن دوستاشونو جلشون میکشتن چرا کسی سهمیه جهاد سپاه رو نمیگه چرا کسی سهمیه فرهنگیانو نمیبینه فقط بچه های شاهد بهتون طلم کردن جواب حرفاتونو میگیرین چون اصلا ازتون نمیگزریم

    1. بابات رفته تورو سنن میتونستن مالی کمک کنن نه اینکه چون بابات رفته جانباز شده بریدبشینی ور دست نخبه ها.حق بقیه رو بخوری ما چه گناهی کردیم والا پدرای مام جبهه رفتن.اگه این کارا خوب بود انقد تو این مملکت وضعیت پزشکی بد نبود و انقد پزشک بی سواد وجود نداشت.میتونستن یه جور دیگه ای کمکتون کنن. درضمن به موفقیت رسیدن با خون و زحمت پدرت چیز خوبی نیست که بهش افتخار کنی عزیزم مهم اینه مزد زحمتای خودت نیست

  39. شماهایی که میگین ما بچه جانبازا حقه شما هارو خوردیم
    اگه بحثه حقه پس خوبه ماهم بگیم حقه باباهایه مارو هم خانواده هایه سالم شما خوردن !!
    سهمیه تویه کنکور و دانشگاه آزاد دربرابر ریه هایه داغون بابام و کم بودن اکسیژنه بدنش به خاطر شیمیایی شدنش کم ترین لطفه در حقشون پس هی حرف حق نزنین !!!
    پ

    1. بایدم حرص خورد وقتی یه بچه به بهانه این که باباش جنگ رفته و حتی بلد نیست حسادت با س هست نه ص بشه دکتر و امثال ما ۴ سال پشت کنکور بمونه.

  40. سلام خسته نباشیم سهمیه ۵درصد ک سال ۹۶ اعمال شد چه میزان تراز و رتبه رو جابه جا کرده؟میشه لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام

  41. خودتون رو بذارید جای اونی که از بچگی بی پدر بوده یا هر روز بخاطر شیمیایی بودن پدرش توی بیمارستان بوده.
    چرا سهمیه ایثارگران پر نمیشه؟ چون اینقدر بار مشکلات و روحی دارن این خانواده ها زیاده که واقعا سخته براشون درس خوندن.
    همین امنیت الانمون رو مدیون این عزیزان هستیم.تو همین گوگل بزنین عکس های شهدا…
    خیلی ها جوون های بین ۱۶ تا ۲۲ سال هستن که کلی امید و ارزو برای خودشون و بچه هاشون داشتن.
    اینقدر زود قضاوت نکنیم همدیگه رو.

    1. ۱) هیچکس نمیتونه ارزش شهدا و جانبازا رو پایین بیاره، به گردن همه ی ما حق دارن
      ۲) بعضی از این افراد که سهمیه دارن واقعا حقشونه، یعنی بعضیاشون واقعا درسخون هستن و با این سهمیه فقط رشته شون تضمین میشه
      ۳) ولی من بعضیارو میشناسم باباشون رفته جبهه و برگشته، طرف سه سال با تک ماده قبول شده اومده بالا با معدل ۱۴ و الان کیف میکنه که با سهمیه میتونه بره داروسازی بخونه!
      ۴) عوض اینکه سهمیه مستقیم به فرزند ایثارگر بدن، میتونستن از خانواده شون حمایت کنن، جوری که کم و کسری احساس نکنن و راحت درس بخونن
      ۵) خیلیا (از جمه خودم) وضعیتم بدتر از همچین کسایی هست، بهتره آدم نون بازوی خودشو بخوره، واقعا بیشتر میچسبه که ادم با چند تلاش خودش بتونه دانشگاه خوب و رشته ی خوب در بیاد تا اینکه از قبل بدونه به خاطر جان فشانی پدرش قراره رشته ی خوب بخونه، هر رشته ای هم در بیایی، بیشتر به درد جامعه میخوری

    2. خب اینا نتونستن درس بخونن!باید چون پدرشون کشته شده یا جانباز شده بشن دکتر زپرتی به ازای جون پدرشون جون ۱۰۰ها نفر دیگه رو تو بیمارستانها بگیرن؟؟؟؟؟؟

      1. مگه سهمیه ای ها کودنن که تو اینجوری میگی؟؟ برو شرایط قبولی اونارو مطالعه کن. اوناباید ۷۵ تا ۸۰ درصد نمره اخرین فرد قبولی تو سهمیه آزاد رو داشته باشن. این ینی اینکه تو بعضی دروس درصداشون کمتره نه صفره! تو ی جوری میگی انگار با صفر و صد طرفی!! اصلا خود کنکور ی چیز مزخرفه. منم اینهمه خوندم بازم اونجور که بایدنتیجه نگرفتم چون تو زمانبندیم مشکل داشتم پس عایا من کودنم که نمیتونم پزشکی رو بیارم؟؟؟ یا اونا که قبول شدن خیلی باهوش بودن؟ نه عزیزم. کنکور فقط هوش و پشتکار نیست. ی سری مهارتا هم مثل همین کار کردن رو سرعت آزمون دادنم هست که باعث شد من با معدل بالا و شاگرد ممتازه نتونم اونطور که باید نتیجه بگیرم. اون عزیزان شاهد هم همینطوری تصور کن.

  42. اگرامثال این عزیزان نبودن شماالان نمیتونستین رنگ مدرسه روهم ببینین …

    1. چرت و پرت فقط میگین!مثل این میمونه من بگم اگه ادیسون برق اختراع نمیکرد ما رنگ زندگی و مدرسه رو نمیدیدیم!پس بریم به دست و پای بچه های ادیسون بیفتیم بگیم تورو خدا بیا هرکاری دوس داری بکن!!کار شهید و جانباز ارزشمنده!ولی تو مهندسی و پزشکی فقط باید به آی کیو طرف نگاه کرد نه این که ننه باباش کی بودن!!!

      1. ی چیزیم بدون که توهم اگه سهمیه داشتی قطعا بدون زحمت دادن بیشتر به خودت و جررر دادن خودت استفاده میکردی و راحتتر به پزشکی میرسیدی
        منم اکه داشتم استفاده میکردم و انقد استرس و غصه و اینهمه بدیختی نمیکشیدم که قبول شم و حال و روزم این باشه. وبرامم حرف هیچ احدی اهمیت نمیداشت. مملکت همینه همش پارتی بازیه. استفاده نکنی یکی دیگه جاتو میگیره و ضرر میکنی.

  43. چرا هیچ جا راجع به سهمیه اساتید محترم دانشگاه صحبت نمیشه . سهمیه ی نانوشته ای که صتد تا یکی هم ازش خبر ندارن. طرف والدینش استاد دانشگاه هستن و در بهترین شرایط درس خونده بازم دامپزشکی قبول میشه بعد با این سهمیه راحت میارنش پزشکی . هیچکس هم نمیگه ظلم شد!!!!!

    1. سوال منم همینه.ایا اساتید دانشگاه نیز مانند ایثارگران برای نظام جانفشانی کرده اند.ایا فرزندان اساتید محرومیتی داشته اند؟درسته که به جامعه خدمات ارزنده ای میکنند ولی مگر پدر خیلیای دیگه کمتر از اونا با کارشون به مردم خدمت کردند؟

  44. با سلام
    اصلا خانواده های ایثارگر با بقیه مقابسه نمیشن فقط با خودشون رقابت میکنن اونم باید ۷۰ درصد تراز آخرین نفر رو بیارن وگرنه هیچ دوم این که ظرفیت دانشگاه رو اصلا با افراد عادی تقسیم نمیکنن بلکه ۲۰ درصد اضافه به ظرفیت در هر دانشگاه اختصاص میدن که اونم هزینشو بنیاد شهید و امور ایثارگران میده نه از پول بیت المال و دولت. در آخر هم این که توی هر سهمیه کنکور چه منطقه ای چه ایثارگران هم بی سواد هست هم باسواد ولی دلیل نمیشه همه رو به یه چشم نگاه کرد اگر به صورت نسبی نگاه کنیم با توجه به جمعیت بقیه منطقه ها ایثارگران هم به همون نسبت آدم ای با سواد داره و درس خون من کلی آدم میشناسم که از افراد سهمیه عادی هم بیشتر میخونن.
    در کل این که یکم واقع گرا باشید.
    خانواده های ایثارگران خون دادن برای مملکت و اینکه ورود به دانشگاه براشون راحت تر باشه در برابر خدماتشون اصلا چیز زیادی نیست اگر این جور خانواده ها نبودن الان وضعیت فلسطین رو داشتیم .

    1. بحث مقایسه شدنشون با کسی نیس!بحث کلا حذف اینجور سهمیه هاست!چون این حق مردمه که یه پزشک یا مهندس بعدها با جونشون بازی نکنه!بحث حق خوری نیس!بحث اینه یه سری از این بچها احمق و نادون و آی کیو پایینن به زور خودشون و میچپونن تو پزشکا و دکترا بعدها جون مردمو میگیرن

      1. شما یه نگاه بنداز به قبولی های کنکور ببین چقدرشون بچه ایثارگرن و بدون سهمیه چه رتبه هایی آوردن.خیلی کم توشون پیدا میشه که درسخون نباشن میدونی چرا؟چون دارن با خون دل خوردن و دیدن زجرهای پدر و زیر خش خش نفس های پدرشون درس میخونن

      2. حرف شما تا حدودی درسته، ولی اصل چیزی که یه پزشک یاد میگیره تو دوره دانشگاهه نه مدرسه، پس اگر از دانشگاه فارغ التحصیل میشه کارشو بلد شده. خیلی از کشورها اصلا ورود به دانشگاهشون به این شکل کنکور ندارن، شما وارد میشی و درس میخونی اگر از پس درس ها برنیای طبیعتا مدرک طبابت بهت نمیدن.
        اینجام اگر معتقدی نمره تو دانشگاه الکی میدن (که اکثرا اینطور نیست) باید به سیستم اموزشی دانشگاه اشکال بگیری.
        .
        درباره عدالت هم باید بگم تاحدودی حرفتون درسته، گاها تو هر زمینه ای ایرانی ها زیاده روی میکنن اما اصل قضیه که دادن امتیاز به افرادیه که به خاطر کشور دچار اسیب شده اند به نظرم صحیحه (باز اینم تو خیلی کشورا هست) حالا اینکه به بعضی اقشار بیشتر یا کمتر رسیدگی و امتیاز داده میشه بحث دیگری است.

      3. احمق خودتی مردک خو بتمرگ درس بخون تا تو هم مث ما بتونی ی چیزی بشی

      4. اگه تو خونوادت فرهنگ یادت داده بودند از این لفظ بی ادبانه استفاده نمی کردی احمق نابکار احمق

  45. با همین سهمیه هاست که کشور به فنا رفته
    امیدوارم نتیجش رو ببینند

    1. اره كاش نبودن و فقط بچ هاي اشراف ميتونستن برن دانشگاه ،كاش نبودن و بعضيا كه خون دادن و با ٢ تا صندلي اضافه تو دانشگاه مقايسه ميكنن امنيتي نداشتن كه بخوان درس بخونن و كارشونو بي ارزش بشمارنو به اين فكر نكنن كه اگه بازم جنگ بشه بازم همين بچه هان كه ميرن جبهه برا درمان نه تو من كه حتي حاضر نيستيم از بينيمون خون بياد

      1. این سهمیه حق بچه هاس.و اینکه پذیرش اونا جداس و ربطی به پذیرش سهمیه ی سایر مناطق نداره

        1. ای کاش بقیه هم میتونستن اینو درک کنن.
          دوست عزیز مرسی که به این نکته اشاره کردی.
          صندلی های بچه های ایثار گران رو اگه این بچه ها پر نکنن،به کی میرسه؟ فکر کردین به من و شما میرسه؟ نه.
          به اون آقازاده ها میرسه.به اون گنده گنده هاش.
          اگه واسه خودتون جوش میارین لازمه بگم که اصلا این سهمیه ها کار ما رو هم آسون تر کرده!
          هر جوری که بخوای فکر کنی میبینی یه سری از رقیبامون براشون صندلی ها ی اضافه در نظر گرفته شده.
          پس رقابت کم میشه.
          ضمنا یه دقیقه خودتو جای اون بنده خدایی بذار که این سهمیه رو داره…
          میتونی ازش بگذری و ازش استفاده نکنی؟
          پس بیاین اذیتشون نکنیم.
          بیاین به این فکر کنیم که اونا اگه دارن این خوبی رو میچشن یه سختی دیدن و این بهتره تا اینکه یه آقازاده ی آفتاب مهتاب ندیده کیفش ببره.

          1. اونا رقيب نيستن،،،يه مشت بى سوادن كه با رتبه ١٥٠٠٠پزشكى قبول ميشن

    2. کشور خیلی وقته به فنا رفته والا حق ملت رو دارن ضایع میکنن نمیگم بهشون نرسید برسید ولی حق دیکران رو ضایع نکنن
      خدا خودش جای حق نشسته

      1. اونا سهمیشون جداست.ربطی به سهمیه شما ندارم. همانطوری که زمانی که اونا رفتن جنگ با شکم گرسنه و تشنه می‌جنگیدند و بابای شما ها راحت زندگی میکرد.اگع اونا نبودن الان جنابعالی باید زیر ظلم عراقی ها بودی. انصاف داشته باشین

    3. باسلام خدمت شما دوست عزیز,
      بنده خودم سهمیه دارم و فرزند جانباز 35% هستم و هدفم فقط دندانپزشکی هست و هیچ!
      الان سال چهارم کنکورم یعنی 4بار کنکور دادم و به هدفم نرسیدم البته میتونستم حتی پزشکی مناطق محروم بخونم یا پیراپزشکی ها قبول میشدم اما گفتم فقط هدفم و این به من این قوت قلب رو میده که رتبه خوبی بشم نه در سهمیه بلکه در رتبه کشوری که با اون بتونم دندانپزشکی قبول شم و دیگه نیازی به سهمیه ایثارگری نداشته باشه تو ان شاءالله اون لحظه فرا برسه و من جواب اون افرادی رو بدم که میگن این با سهمیه قبول شده رو بدم که دیگه ساکت بشن و دهنشونو ببندن!!البته اگر ببندن که مطمئنم بازم جواب دارن و بهانه!!
      من پدرم جانباز شیمیایی هست و علایم بیماری های پوستی از زمان جنگ داشتن به نظرم کمترین کار رو کردن در قبال این جان فشانی پدرم و دیگر ایثارگران و شهدا و خانواده های محترمشون چون واقعا سخت بوده اون دوران برای اینکه اگر نمیرفتن به جنگ حالا سوریه ای بودیم واسه خودمون پس یک مقدار واقع گرا باشیم راجب موضوع که کمتر افراد دارای سهمیه رو تحت فشار بذاریم و همیشه با این ادعاهای بی جا خوردشون نکنیم و روحیشونو نشکنیم چرا که افرادی داریم رتبه 2رقمی و 3رقمی کنکور بودن با رتبه کشوری ولی سهمیه هم داشتن که تاثیری نداشته چون اونا جوری عمل کردن که بدون نیاز به سهمیه بترکونن توی کنکور!
      پس قضاوت نکنیم…!
      پایدار باشید
      یاعلی خدانگهدار:)))

      1. میدونی چیه داداش امیر منم فرزند جانباز 25درصد هستم که از25 درصد هم 15درصد اعصاب و روانشه(شما عمق فاجعه رو درک کن دیگه) حرف مارو هیچ کسی جز خودیا نمیتونه درک کنه.منم بچه درسخونم همیشه یا شاگرد ممتاز بودم یا دوم و سوم ولی همیشه سایه ی سنگین گوشه وکنایه ی سهمیه و… رو سرم بوده و میدونم که خواهد بود ولی به نظرم کسی که تاالانشم نتونسته سهمیه ی ماهارو هضم کنه دیگه باید ولشون کرد که:حال پخته درنیابد هیچ خام/پس سخن کوتاه باید والسلام

        1. سلام, شما جنگیدی؟ شما خون دادی؟ شما رو تخت بیمارستانی؟ شما واسه مملکتی ک نشه مث سوریه چیکار کردی؟اینکه پدرتون ادم خوبیه حتی دس شما نبوده شما ناخواسته وارد این خانواده شدین. پس چطوری این همه راحت ادعای حق ت بهترین دانشگا رو دارین؟ واسه تون معلم خصوصی بگیرن واسه ت ن کتاب بدن اصا خرج تحصیل تون بدن ولی نمیشه ک تراز6000با9000سنجیده بشه, اگ باباتون سختی کشیده شما الان باهوش تر شدن ک 6000هزار شما 9000ماست؟ تقصیر شما نیس ولی حمایت کردن ناحق فک کنم تقصیر شماست

          1. تو نمیتونی درک کنی زندگی با پدری که جانبتز اعصاب وروانه چقدسخته.وهیچ سهمیه ای نمیتونه جبرانش کنه .من خودم هیچ سهمیه ای ندارم ولی کساییو دیدم با این شرایط زندگی کردن .که اگه پدرشون مشکل اعصاب پیدا نمیکرد خیلی بیشتر به دردشون میخورد تا اینکه از سهمیه استفاده کنن اونم اگه بهشون بدن.چون کسی که جانباز اعصاب وروانه حوصله رفتن دنبال کارایه گرفتن سهمیرو نداره.

          2. پدر من جانباز 25درصده،یه جانباز موجیه،2سال دیونه خونه بستری بوده،کارت قرمز داره ،شیمیایی داره،هیچکس با ما رفت و آمد نمیکنه،بهار فقط زخم عمیق با تنگی نفس پدرمو برام میاره،کل سال نه کسی خونه ما میاد نه ما جایی میریم،الان ده سال خانوادمو ندیدم،خودمم توی سرم یه تومور هست، انوقت توی آشغال میگی پدرم جنگ کرد من چیکار کردم که باید سهمیه داشته باشم؟من معلوم نیست تا کی زندم حالا بیان 100 درصد بهم بدن تو بگو بدردم میخوره؟

      2. سهمیه 35 درصد داری بعد انتظار داری مردم فکر کنن با هوش و استعداد وارد رشته های تاپ شدی مشخصه که با سهمیه رتبت خوب میشه.تو و امثال تو یه سری تنبل و بیسوادین که با سهمیه ها حق بقیه رو خوردین

    4. ی از چشتون دراد این امنیتتون
      حالا برای یه سهمیه دارین خودتونو جر میدین
      اگه همینا نبودن که الان باید تو بدبختی و فلاکت زندگی میکردین
      باید مثه فلسطینی ها زندگی میکردین
      اگه شما درسخون باشین جای بهونه تراشی الان درس میخوندین
      کسی که درصد بالا بزنه قبوله وکسی که درصدش پایین باشه چ سهمیه باشه چ نباشه قبول نمیشه
      برخاطر سهمیه که نمیان درصد های شمارهارو کم کنن
      چی فک کردین اون موقه که یه شیمیایی یه موجی اعصاب حرف شنیدن بچشو نداره و زود عصبی میشه کجای زندگیشین که ببینید اشوبه زندگیشو
      اون موقه که اونا جنگ بودن و ماه به ماه خانواده هاشونو نمیدیدن باباهای شما کجابودن؟
      الکی نیای چرتو پرت نکنید
      وقتی درک نکردین وضعیتشون رو
      وقتی ندیدین ارامش ندارن
      اصلا کشور ماله اوناست که براش جون دادن خون دادن ارامششونو دادن
      چه حقه حرف زدن دارین شما
      شما که هنوز عقلتون کامل نشده
      فقط حرفی که میشنوید رو ادامه میدین درصورتی که درکی ازش ندارید
      میخوایید چیشو نشون بدین با حرفاتون
      هر درسخونی جاش اون بالابالا هاست و پیشرفت و زندگی خوب
      شما که نمیخونید دارین بهونه میارین
      کسی ک بخواد بخونه میخونه اما کسی که نخواد بخونه بهونشو جور میکنه

      1. نه شهیدا عزیزن ولی امیدوارم خدا حقمون از امسال شماها بگیره من سهمیه خودم کشتم شبا نخوابیدن تا به پزشکی کرمانشاه رسیدم و ۱ سال عمرم تلف شد شما با زیست ۱۰

      2. چقدر حرفات تند و خشنه… چندبار اسمتو رفتم بالاتر خوندم. فکر کردم یه پسر این حرفارو زده!!! از روحیه دخترونه بعید بود…
        ببین اینکه من و امثال من سهمیه نداریم دلیلش این نیست که پدر و عزیزانمون جبهه نبودن و توی اون تایم دنبال خوشگزونی بودن! احمقانس این حرف! زمان جنگ تقریبا همه به یه نحوی فداکاری کردن. خیلیا آسیب دیدن و تک تکشون روی سرمون جا دارن. کنکور توی کشور ما یه چیزی شده که توی چند ساعت کل آینده طرف رقم میخوره!!! واقعا بی عدالتیه این سهمیه ها. نمیشه گفت چون شما پدرتون آسیب دیدن باید توی کنکور امتیازی براتون قائل بشن. مگه چند درصد توی شرایط ایده آل درس میخونن؟؟ خیلیا صد برابر مشکلات سخت تر دارنو با اون شرایط مردونه درس میخونن. متاسفانه این سهمیه ها نمیذاره کنکور عادلانه باشه.

    5. برو باو اگه همینا نبودن الان باید با داعشیا منچ بازی میکردی

    6. اگر پدر های این بچه ها نبودن تو الان از ترس درس میخوندی و اینکه این ها پدر سالمی ندارند یکی شیمیایی،یکی اعضای بدن نداره ،… خدا رو شکر کن که این ها هستن و همیشه دل به ارزوی پدری سالم رو دارند واقعا این چیزی هایی که دارند حقشونه

    7. شما اگه واقعا نگران مملکت هستی برو به انواع سهمیه های مزخرفی که اضافه شده اضافه کن. چرا به سهمیه هیئت علمی یا سهمیه بسیج اعتراض نمیکنی؟اینا چه گلی به سر مملکت زدن؟ تو اگه میتونی خودتو بزار جای یک فرزند جانباز شیمیایی که باباش نمیتونه هر غذایی بخوره. هزینه داروهاش سر به فلک کشیده. توی خونه نمیتونه باباشو خندون ببینه چون از سردرد نمیتونه با بچش حرف بزنه. کی میگه همه چی باب میل خانواده های شهدا و جانبازاست؟ چرا توی هر چیزی با کشورهای اروپایی مقایسه میشیم الی این موضوع؟ میدونی چرا؟ چون که اونا جانبازاشونو روی چشماشون میزارن.اگه مشکل تو سهمیه است باشه. من حاضرم هرچیزی که دارمو بدم تا بابام بتونه غذایی رو که دوست داره بخوره. بتونه یه بار بخنده. مملکت دزد ما اومده هر امکاناتیو که باید میدادرو گرفته یه سهمیه داده . بعدشم کی با حق شماها کار داره؟ اون بیچاره ها ازشون تعهد گرفته میشه وقتی وارد دانشگاه میشن. علاوه بر اون باید حرفای آدمای کوته فکری مثل تورم تحمل کنن. خیلی متاسفم. واسه تو نه. واسه اون بیچاره ها که برای آدمایی مثل تو رفتن جنگیدن.

    8. ای کاش ای کاش این انسان های با شرف نبودن تا صدام پدر این جماعت بی دین و در می آورد . مگه جانبازان بعد از سی سال که از جنگ گذشته چه ادعاهایی کردن که مردم باهاشون این رفتارو می کنند . جناب تحت ستم مملکت و همین امثال شما به باد فنا دادین که این قدر بی ادبی که توهین می کنید آلمانی ها هنوز هم که هنوزه به نظامیان آسیب دیده جنگ جهانی حقوق می دن و برای آنها در همه موارد یه امتیاز درنظر گرفتن. پدر من یه جانباز ه که یه ترکش تو سر دارد که حتی یک سی تی اسکن ساده هم نمی تونه انجام بده .

    9. وقتی خونواده شما فراری بوده پدرای ما جونشونو به خطر انداخته بودن حالا باید یه مزیتی تو جامعه داشته باشن یا نه ؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

یکشنبه

1402/12/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید