ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور 1402

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

رشته حقوق بدون کنکور، یکی از پر مخاطب ترین رشته ها در دانشگاه های آزاد، پیام نور و علمی کاربردی است. در واقع رشته حقوق در میان تمام رشته های زیر مجموعه گروه علوم انسانی نسبت به باقی رشته ها توجه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.

در حاضر بسیاری از رشته های دانشگاهی را می توان بدون شرکت در کنکور ثبت نام کرد. مدرک این رشته ها هیچ تفاوتی با مدرک شرکت کنندگان در کنکور ندارد و در مدرک کلمه «بدون کنکور» ذکر نمی شود.

طبق مصوبه جدید سازمان سنجش، 85 درصد از ظرفیت پذیرش دانشگاه های سراسری به صورت بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی تکمیل می گردد. جزئیات مشاوره نشان می دهد بسیاری از داوطلبین نمی دانند که می توانند رشته هایی مانند حقوق یا برق و شیمی را بدون آن که در آزمون کنکور سراسری شرکت کنند، در دانشگاه تحصیل نمایند.

رشته حقوق بدون کنکور علی رغم ظرفیت بالای پذیرش در دانشگاه ها، بخوبی به داوطلبان شناسانده نشده است و هنوز اطلاعات زیادی درباره رشته حقوق بدون کنکور وجود دارد، که باید مفصلا در مورد آنها توضیحاتی را ارائه کنیم.

کدام دانشگاه ها رشته حقوق بدون کنکور ارائه می دهند؟ این اولین سوالی است که پیرامون رشته حقوق بدون کنکور باید مطرح کرد که جواب آن را در بند اول مختصرا دادیم. دانشگاه های پیام نور، علمی کاربردی و آزاد جز عمده دانشگاه هایی می باشند که رشته حقوق بدون کنکور را ارائه می دهند.

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا به بررسی شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور 1402 بپردازیم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

پذیرش در چه مقطع هایی برای رشته حقوق بدون کنکور است؟

جواب به این سوال برای دانشگاه های مختلف متفاوت است.

به عنوان مثال دانشگاه علمی کاربردی از آنجایی که تنها مقاطع کاردانی و کارشناسی را پوشش می دهد، فقط در همین دو مقطع در رشته حقوق بدون آزمون ورودی پذیرش دارد، که آن هم معیار پذیرش برای دوره کاردانی و کارشناسی پیوسته معدل مدرک دیپلم شخص، و برای دوره کارشناسی نا پیوسته معدل مقطع قبل یعنی همان کاردانی می باشد.

برای ادامه تحصیل بدون کنکور در مقطع ارشد، شرایط اندکی متفاوت می باشد و تنها دانشگاهی که مستقیما بدون آزمون ورودی و حتی در نظر گرفتن شرایط خاصی در مقطع کارشناسی ارشد در رشته حقوق پذیرش می کند، دانشگاه پیام نور است که در ادامه توضیحات مربوط به آن را نیز شرح می دهیم.

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور، همانطور که اشاره شد برای دانشگاه ها و مقاطع مختلف متفاوت می باشد. به عنوان مثال شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور تنها برای بعضی از دانشگاه های سراسری تعریف می شود. برای اطلاع از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری با مشاوران ما ارتباط بگیرید.

به عنوان مثال دانشگاه های روزانه در هیچ مقطعی بدون کنکور رشته حقوق پذیرش ندارند، مگر در مقطع ارشد که از طریق استعداد های درخشان کارشناسی ارشد تنها امکان پذیر است و آن هم در همان دانشگاهی که شخص کارشناسی خود را گذرانده است.

در دانشگاه های شبانه تنها در رشته حقوق اسلامی و فقه پذیرش بدون آزمون صورت می گیرد.

همچنین دانشگاه پردیس (مجازی و پردیس خودگردان) در رشته های حقوق در مقطع کاردانی و کارشناسی بدون کنکور پذیرش می کنند. اما در دانشگاه های غیر انتفاعی در مقطع کاردانی فقط حقوق قضایی بدون آزمون است و در مقطع کارشناسی حقوق اسلامی و فقه بدون آزمون است.

دانشگاه پیام نور و رشته حقوق بدون کنکور

در خصوص شرایط ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور، باید گفت که این دانشگاه کلا در مقطع کاردانی پذیرش ندارد.

در خصوص شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور در مقطع کارشناسی برای دانشگاه پیام نور، ثبت نام برای گرایش های فقه، حقوق، مبانی حقوق اسلامی و حقوق اسلامی بدون آزمون ورودی امکان پذیر است و داوطلبان نیازی به شرکت در کنکور ندارد.

یک نکته که جا دارد اینجا به آن اشاره شود، این است که هیچ کدام از دانشگاه های کشور بدون آزمون ورودی در مقطع کاردانی پیوسته رشته حقوق دانشجو نمی پذیرد و تنها راه برای افراد علاقه مند به این رشته، این است که بدون آزمون وارد مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی شوند.

دانشگاه پیام نور و رشته حقوق بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد را بصورت کلی برای شما شرح می دهیم. دیگر شرط معدل جزو شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد نمی باشد و از این نظر دانشگاه آزاد پذیرفته شدن را برای متقاضیان رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد ساده کرده است.

در این صورت تمامی متقاضیان در گروه های علوم انسانی، علوم تجربی و ریاضی و فیزیک فارغ تحصیل شده اند، می توانند برای پذیرش در رشته حقوق دانشگاه آزاد بدون آزمون ورودی اقدام کنند.

باید این نکته را مورد تایید قرار دهیم که متقاضیانی که خواستار ورود به مقطع کارشناسی پیوسته حقوق در دانشگاه آزاد هستند، اگر دارای دیپلم نظام قدیم باشند، نیاز است تا حتما مدرک پیش دانشگاهی نیز داشته باشند و آن را ارائه دهند.

دانشگاه آزاد سالانه تحت عنوان ورودی مهر و بهمن ماه دو نوبت پذیرش دارد.

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد

برای مقطع ارشد رشته حقوق دانشگاه آزاد، شرایط پذیرش چطور می باشد؟

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع ارشد بسیار متفاوت می باشد.

بصورت معمول دانشگاه آزاد برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد معیار را آزمون ورودی قرار داده است و تنها از یک روش می توان بدون دادن آزمون به مقطع کارشناسی ارشد وارد شد و آن این می باشد که دانشجوی متقاضی جز استعداد های درخشان دانشگاه معرفی شود.

برای اینکه دانشجوی مقطع کارشناسی دانشجوی استعداد درخشان معرفی شود، یک سری معیار ها در تعیین گردیده است که دانشجو باید آنها را همه با هم پوشش دهد. دانشجوی استعداد درخشان تنها در همان دانشگاه مقطع کارشناسی خود می تواند بدون آزمون وارد دوره ارشد شود.

برای جزئیات بیشتر و بهره مند شدن از مشاوره تحصیلی کارآمد، بهتر است زودتر با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی به نسبت دیگر دانشگاه ها ساده تر می باشد.

برای پذیرش در مقطع کاردانی، تنها داشتن مدرک دیپلم و برای پذیرش در کارشناسی، تنها داشتن کاردانی کفایت می کند و حتی معدل مقطع قبلی مورد ارزیابی قرار نمی گیرد؛ اما قبلا معدل، یکی از معیار های ارزیابی بود.

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور علمی کاربردی همانند دیگر رشته های این دانشگاه می باشد و شرایط لازم بصورت کامل در دفترچه علمی کاربردی برای هر دو مقطع کارشناسی و کاردانی لیست شده است.

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

تنوع گرایش ها

یکی از چیزهایی که متقاضیان را برای ثبت نام بدون کنکور در دیگر دانشگاه ها در رشته حقوق عاجز می کند، عدم تنوع گرایش در رشته حقوق در دیگر دانشگاه ها است.

این مشکل در دانشگاه علمی کاربردی اصلا به چشم نمی خورد، زیرا در هر دو مقطع کارشناسی و کاردانی، دانشگاه جامع علمی کاربردی لیست کاملی از گرایش های مختلف رشته حقوق را ارائه می دهد. در نتیجه دست متقاضیان برای انتخاب گرایش های مختلف رشته حقوق باز می باشد و با تنوع کافی روبرو می شوند.

مثلا در مقطع کاردانی گرایش هایی همچون مشاوره حقوق اصناف، ارشاد و معاضدت قضایی، امور ضابطین قضایی، حقوق ثبتی، خدمات قضایی، دستیاری قضایی و… ارائه می شود.

در ادامه در مقطع کارشناسی رشته هایی چون ارشاد در امور کیفری، ارشاد در امور مدنی، حقوق ثبتی، دستیاری قضایی در امورات مدنی و کیفری و … ارائه می شود.

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج

شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج، تفاوتی با شرایط حاکم در دیگر واحدها دانشگاه آزاد در پذیرش دانشجو در رشته حقوق ندارد.

همچنین از نکات حائز اهمیت در شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج همانطور که گفتیم، برای مقطع کارشناسی پیوسته این می باشد که متقاضی اگر دارای مدرک دیپلم سه ساله نظام قدیم است، لازم است که دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشد و همزمان آن را به دانشگاه ارائه دهد.

پذیرش ارشد بدون کنکور حقوق در دانشگاه کرج چطور است؟

پذیرش ارشد بدون کنکور حقوق در دانشگاه کرج چطور است؟

جواب سوال، استعداد های درخشان می باشد.

دانشجویی که در زمان اتمام ترم ششم بیش از سه چهارم واحدهایی که برای کارشناسی تعریف شده را گذرانده باشد و معدلی که در آن زمان ساخته بالای 17 باشد و بتواند تمام واحدهای خود را در 8 ترم پاس کند، بدون هیچ ترم مشروطی، دانشجوی استعداد درخشان شناخته می شود.

به این دانشجویان این امتیاز را می دهند که در همان دانشگاه بدون آزمون در مقطع ارشد حقوق پذیرفته شود.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینهمشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد. شما برای استفاده از خدمات تخصصی مشاوره تحصیلی، می توانید از سراسر کشور با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

در پایان

حقوق، رشته تحصیلی است که بسیار پرطرفدار بوده و افرادی که نمی توانند در کنکور شرکت کنند، می توانند بدون اختصاص زمان برای کنکور، با ثبت نام در هر یک از دانشگاه های سراسری و آزاد و علمی کاربردی رشته دلخواه خود را انتخاب کنند.

این ثبت نام هر ساله در دو نیمسال مهر و بهمن برگزار می شود که اطلاعیه آن توسط سازمان سنجش انتشار می یابد.

ما در این مقاله تلاش کردیم تا اطلاعاتی را از شرایط ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور 1402 در اختیارتان قرار دهیم. چنانچه در این زمینه هر سوال یا ابهامی برایتان ایجاد شد، با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی و مشاوره تخصصی این مجموعه بهره ببرید.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق برای ترم مهر ماه چگونه صورت می گیرد؟

ثبت نام این دوره به صورت اینترنتی خواهد بود.

ثبت نام بدون کنکور رشته حقوق برای ترم بهمن ماه آیا همزمان با ورودی های مهر ماه صورت می گیرد؟

خیر. متقاضیان رشته حقوق بدون کنکور باید منتظر اعلام دانشگاه ها در اواخر دی ماه و یا بهمن ماه باشند، تا برای ثبت نام به صورت حضوری در واحد های دانشگاهی، حاضر شوند.

شهریه رشته حقوق بدون کنکور چقدر است؟

شهریه هر رشته، در هر دانشگاه متفاوت است و بسته به واحد های انتخابی و شهریه ثابت در آن سال شهریه متغیر خواهد بود.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 725 نظر:
  1. سلام
    من دیپلم و پیش دانشگاهی تجربی دارم
    امکان داره رشته ی حقوق بدون کنکور بخونم؟
    از بین علمی کاربردی،آزاد یا پیام نور کدومشون رو میتونم برم؟
    ممنونم از پاسخگویی شما

    1. با سلام خانم ناصری هستم شما می‌توانید رشته حقوق را بدون کنکور در آزاد و یا پیام نور و غیر انتفاعی و حتی در علمی کاربردی بخوانید برای اطلاع از شرایط ثبت نام و رده بندی دانشگاه با مشاورین مرکز آویژه تماس بگیرید

  2. سلام، من مدرک دیپلم تجربی، سال ۹۲ دارم و مدرک ارشد mba هم دارم … الان میخوام (رشته حقوق مجازی بدون کنکور) روبخونم؛ میخوام بدونم با توجه به قوانین فعلی، امکانش هست یا خیر؟

    1. با سلام در صورتی که وضعیت سربازی تان مشخص کرده اید مشکلی برای ادامه تحصیل نخواهید داشت

  3. سلام بامعدل دیپلم۱۶٫۲۵صدم پیش دانشگاهی رو نصفه رها کردم چون ازدواج کردم می‌خوام ادامه تحصیل بدم ۳۲سالمه آیا میتونم بدون کنکور رشته ی حقوق بخونم توچه دانشگاهی راهنمایی کنید ممنون میشم

    1. با سلام برای خواندن این رشته باید پیش داشته باشید اما می توانید با دیپلم، حقوق ثبتی دانشگاه علمی کاربردی وارد شوید

  4. سلام وقتتون بخیر من دیپلم حسابداری مالی شاخه کار و دانش نظام قدیم دارم و الان میخوام حقوق بخونم ولی متاسفانه دانشگاه آزاد اسلامشهر قبول نکرد و گفت باید پیش دانشگاهی بیاری.
    میخواستم بدونم اگه الان برم سال دوازدهم گرافیک بخونم دیپلم جدید بشه میتونم حقوق بخونم؟؟؟

    1. باسلام و احترام وقت بخیرسیری هستم با دیپلم نظام قدیم شما مجاز به ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته هستید مگر اینکاه درخواست دیپلم مجدد دهید و بابت این موضوع دست شما برای انتخاب رشته در اکثر مقاطع باز میشود

  5. سلام وقت بخیر،دانشجوی دوره دکتری ،میتونه در مقطع کارشناسی حقوق پیام نور یا علمی کاربردی بی کنکور ثبت نام کنه؟

    1. با سلام احتمالا منظور شما تحصیل همزمان میباشد که ب اساس قوانین اگر شما استعداد درخشان باشید واجد شرایط میباشید

  6. سلام من قبول شدم فرهنگیان، میتونم در کنارش حقوق پیام نور رو هم بخون ؟
    رتبم تو منطقه 3 شد 2419، معدل 18/47

    1. سلام در صورتی که معدل شما در هر دو رشته و دانشگاه الف باشد بالای 17 امکان تحصیا در هر دو رشته را خواهید داشت.

  7. سلام، من دانشجوی رشته ی حقوق دانشگاه آزادم(کارشناسی پیوسته) چون چند ترم مرخصی گرفتم و تقریبا سنواتم تموم شده می‌تونم دوباره همین رشته رو در مقطع کاردانی بخونم؟

    1. سلام در صورت ارائه این رشته در دانشگاه مورد نظر بله

  8. باسلام من با دیپلم برق صنعتی برای کارشناسی حقوق بدون کنکور ثبت نام کرده ام ومدارک را هم بارگذاری کرده ام.ااما متاسفانه می گویند شما نمی توانید کارشناسی ثبت نام نمایید.لطفا راهنمایی بفرمائید.

    1. سلام در صورت نگذراندن دوره پیش دانشگاهی شما باید از مقطع کاردانی شروع بع تحصیل دانشگاهی داشته باشید.

  9. سلام وقتتون بخیر میخواستم یه مشورت ازتون بگیرم که من رشته ی حسابداری خوندم بعد عرضم به خدمتتون بدون ازمون کنکور تو دانشگاه پیام نور قبول شدم ایا به نظر شما من میتونم همون رشته ی حسابداری بخونم یا حقوق میشه در این باره کمکم کنید ممنون میشم

    1. سلام برای اطلاع از بازار کار رشته ها و مشاوره با مشاورین آویژه تماس بگیرید.

  10. سلام من با معدل کتبی ۱۰/۳ و معدل کل ۱۷/۷۵ میتونم داخل دانشگاه ازاد حقوق اصفهان ثبت نام کنم و قیمت هر ترم چند در میاد؟

    1. سلام در صورت ارائه این رشته بدون کنکور در این دانشکاه امکان ثبت نام دارید شهریه دانشکاه ازاد برای مقطع کارشناسی در این رشته چهار میلیون تا چ میلیون و پانصد برای هر 18 واحد درسی میباشد.

  11. سلام وقتتون بخیر من برای مهرماه و انتخاب رشته سایت دانشگاه آزاد اقدام نکردم میتونم با مراجعه حضوری ترم مهرماه رشته حقوق رو تو دانشگاه ثبت‌نام کنم؟؟
    برای ترم بهمن چطور؟؟
    چون امسال کنکور دادم انتخاب رشته کردم ولی فقط پیام نور رو زدم یه رشته دیگه قبول شدم برای حقوق میتونم اقدام کنم؟

    1. سلام باید با قبولی انتخاب رشته ثبت نام انجام دهید در صورت ارائه این رشته در دانشکاه مورد نظر در ترکم بهمن میتوانید انتخاب رشته کنید و با قبولی انتخاب رشته در دانشکاه ثبت نام کنید.

  12. سلام ، وقت بخیر با معدل 17/99 می توانم در رشته حقوق پیام نور یا آزاد برای ورودی بهمن ثبت‌نام کنم ؟

    1. سلام، بله امکان انتخاب رشته اینترنتی را دارید. ثبت نام و شروع انتخاب رشته از اوایل آذرماه تا اواسط دی ماه در سامانه سنجش و آزمون می باشد.

  13. سلام وقتتون بخیر رشتم تجربیه میخواستم بدونم معیار های دانشگاه ازاد برای حقوق چیه بدون کنکور میخوام برم؟

    1. سلام. معیار فقط معدل کتبی نهایی شما است و بر طبق آن امکان قبولی و یا عدم قبولی شما بررسی می شود.

      1. سلام خسته نباشید ببخشید من کنکور ارشد ثبت نام کردم میخام دانشگاه آزادم ثبت نام کنم که اگه آزمون قبول نشدم
        کی باید ثبت نام کنم

        1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم همین ثبت نام کفایت میکند تا زمان انتخاب رشته فرا برسد که می توانید هم برای آزاد انتخاب رشته کنید هم سایر رو مگر اینکه آن زمان بخواهید براساس استعداد درخشان عمل کنید و بدون آزمون وارد شوید که آن هم شرایط خاص خود را دارد

  14. سلام خدمت شما
    من دیپلم تصویر سازی کامپیوتر دارم از رشته ی کامپیوتر با معدل 13/80 شاخه ی کاردانش
    سال 84/85
    بنظرتون من میتونم برای رشته ی حقوق اقدام کنم
    و اینکه چکار باید بکنم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنید

    1. سلام هم با کنکور سراسری هم بدون کنکور و با سوابق تحصیلی دیپلم امکان تحصیل در این رشته را دارید.

  15. سلام وقت بخیر
    رشته انسانی هستم نمره پایانی ۱۰.۵۵ و نمره ی دیپلم ۱۷.۴۳ بنظرتون چقد شانس دارم برای قبولی حقوق آزاد باتوجه به این میانگین نمرات امتحانای نهایی بنظرتون قبول میشم؟

    1. سلام معدل کل دیپلم بر رتبه کنکور تاثیر میگذارد و شما بدون کنکور هم شانس ثبت نام دارید.

  16. سلام من مدرک تجربی دارم با معدل کتبی ۱۶/۲۵ و معدل کل۱۷/۵۲ میتونم حقوق با سوابق دانشگاه آزاد خمینی شهر اصفهان برم خودم هم اصفهان هستم

    1. در صورت ارائه این رشته در دانشگاه مورد نظر امکان انتخاب رشته و قبولی دارید.

  17. با درود
    کارشناسی اقتصاد را دارم. سن من 72 سال هست. آیا میتوانم در رشته حقوق ثبت نام و برای وکالت تحصیل کنم؟

  18. سلام خسته نباشید
    الان پذیرش دانشگاه علمی کاربردی رشته حقوق از کی برای امسال شروع میشه
    میشه لطفن جواب بدین

    1. در حال اظر انتخاب رشته با رتبه کنکور زمانش تمام شده و با سوابق تحصیلی میتوانید ثبت نام کنید.

  19. سلام من ارشد حسابداری دارم
    با معدل ۱۶/۵
    دیپلم ۱۷/۵
    میتونم حقوق شرکت کنم؟؟؟
    امکان تطبیق نمرات هست؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر بله امکان تحصیل در مقطع کارشناسی و ارشد حقوق برای شما هست، در مقطع کارشناسی می‌توانید دروس عمومی را تطبیق بفرمایید

  20. سلام وقتتون بخیر .
    با معدل کل هفده و نه صدم و معدل کتبی نهایی هفده و پنجاه و دو صدم چند درصد شانس قبولی بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور دارم ؟

    1. سلام شرط معدلی تعیین نشده است شانس قبولی دارید.

  21. سلام آیا با معدل کل دیپلم ۱۳/۵۱صدم و معدل کتبی دیپلم ۱۰/۹صدم به همراه مدرک پیش دانشگاهی آیا میتوانم در رشته علوم قضائی دانشگاه آزاد شیراز قبول شوم بدون کنکور معدل کل پیش دانشگاهی ۱۲/۹۴صدم هست.

  22. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم رشته روانشناسی بهتره یا حقوق ؟ از نظر بازارکار

  23. سلام لیسانس حسابداری دانشگاه پیام نور دارم ۴۱سالمه ایامیتونم رشته حقوق براساس سوابق تحصیلی شرکت کنم؟تاچندسالگی برای وکالت پروانه میدن

    1. تا حداکثر 65 سالگی امکان وجود دارد و در مقطع لیسانس در صورت ارایه امکان تحصیل میباشد در ارشد بر اسا شرط معدل و تاریخ فارغ التحصیلی از کارشناسی محاسبه میگردد

  24. سلام
    خیر ببینید

    همه محبوب خدا هستند خدا رو بنده هاش غیرت داره دوست داره پاک و پوشیده باشند تا دیگران به سیرت قشنگشون نگاه کنند نه مو و صورت و اعضاشون، داخلی و خارجی هم نداره
    چون عکسها حکم تبلیغات دارن
    برسد روزی که رضایت خدا را سر لوحه ی تمام کارها قرار دهیم

  25. سلام خسته نباشید رشته دبیرستان من گرافیک بود الان میخوام رشته حقوق بدون کنکور تو پیام نور بخونم میخوام بدونم آینده ای داره ؟ بازار کار خوبی داره ؟ مدرکش ارزش داره؟ مدرک پیام نور نمیدونم چرا همه از پیام نور بد میگن

    1. سلام و ارادت بله ، آینده رشته حقوق ، بازار کار ، اعتبار مدرک و …. بسیار عالی است .

  26. سلام با معدل۸/۵ کتبی و ۱۶ دیپلم شانس قبولی حقوق پردیس شیراز هست؟

    1. سلام برای سوابق معدل کل دیپلم مهم است با این شرایط بله میتوانید ثبت نام انجام دهید

  27. سلام. من دیپلم نظام جدید دارم کامپیوتر از فنی وحرفه ای. آیا من میتونم مهر امسال بدون کنکور حقوق وکالت بخونم آزاد یا پیام نور مشهد؟

  28. سلام
    من امسال در رشته کاردانش فارغ‌التحصیل میشم.
    برای منی ک رشتم نظری نیست میشه بدون کنکور حقوق بخونم؟؟

    1. سلام بله محدودیتی ندارد شما با هر دیپلمی میتوانید بر اساس سوابق دیپلم ثبت نام انجام دهید

  29. سلام ‌.
    خواستم بپرسم دانشگاه آزاد الان پذیرش دانشجو داره واسه رشته حقوق

  30. سلام من امسال سال اخر دبیرستان هستم
    میتونم کنکور بدم ولی رتبه خوبی نیارم ولی با معدل برم دانشگاه آزاد تهران و کرج و اطراف

    1. سلام بله امکان ثبت نام بدون کنکور هم دارید

  31. سلام وقت بخیر. من دیپلم معماری نظام جدید دارم الان ۲۰ سالمه میخوام حقوق دانشگاه آزاد بخونم امکان داره؟

    1. سلام بله محدودیتی ندارد میتوانید برای گروه آموزشی انسانی انتخاب رشته انجام دهید.

  32. آیا با دیپلم کاردانش میشه رشته ی حقوق بدون کنکور ثبت نام کرد؟

  33. سلام ورود برای دانشگاه حقوق از گرافیک با چه معدلی امکان داره؟

  34. سلام من مدرک کارشناسی کامپیوتر دارم میخوام حقوق سراسری برای سردفتری باید چیکارکنم

  35. سلام وقت بخیر من دیپلم انسانی دارم که سال ۱۴۰۰/۱۴۰۱ فارق التحصیل شدم . میخواستم بدونم که با معدل کتبی ۷/۶۶ و معدل کل ۱۷/۰۴ میتونم رشته حقوق تو دانشگاه پیام نور و یا ازاده شهره تبریز یا شهر های دیگر استان آذربایجان شرقی قبول بشم .

  36. سلام. برای اینکه ارشد حقوق بخونم باید کارشناسیم مرتبط باشه؟

  37. سلام من سال یازدهم مکانیک هستم ومخاستم برای وکالت ثبت نام کنم آیا امانش هست بدون دیپلم وارد این رشته شوم ای محدویت سنی هم دارد

  38. سلام من سال۹۹ دیپلم عکاسی گرفتم از کاردانش،میخواستم بدونم میتونم با سوابق تحصیلی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد قم ثبت نام کنم؟ برای ترم بهمن.

    1. سلام وقت بخیر
      رشته ی روان شناسی به صورت کارشناسی پیوسته ارائه شده و نیازمند دیپلم ۱۲ ساله است

    2. سلام با پرداخت هزینه ای ثبت نام میشه رفت دانشگاه پیام نور دوتااز دوستانم دیپلم فنی دارن ولی با ثبت نام و پرداخت مبلغی الان دارن روانشناسی میخونند شوهرم خودمم مدرک دیپلم فنی داره ولی داره حقوق همراه من میخونه مشکلیم نداره

  39. سلام با معدل کتبی ۱۵.۵۳ و کل ۱۸.۸۶ امکان داره حسابداری پیام نور براساس سوابق قبول بشم؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      معدل کتبی برای شما لحاظ شده و امکان قبولی شما می باشد

      1. سلام بنده دیپلم کامپیوتر کارادانش دارم و معدل کلم ۱۲نیم هست ، مدرکت کاردانی و لیسانس حسابداری هم دارم و مدل لیسانسم ۱۷نیم هست. چطوری میتونم حقوق ثبت نام کنم؟

        1. سلام هم با کنکور سراسری هم با سوابق تحصیلی امکان ثبت نام در این رشته را دارید.

  40. سلام من امسال دوازدهم هستم رشته انسانی
    میتونم بدون کنکور تو دانشگاه پیام نور تبریز برای رشته حقوق ثبت نام کنم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      با کسب مدرک دیپلم امکان ثبت نام شما طبق سوابق تحصیلی می باشد

  41. سلام وقت بخیر من رشته مدیریت دولتی پیام نور قبول شدم حالا میخواهم رشته حقوق ی پیام نور در شهری دیگر بروم امکانش هست ؟؟

    1. سلام نتایج پذیرش رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر1401 راچطور میتونم پیگیری کنم

  42. سلام
    کاردانی الکترونیک دارم دانشگاه آزاد خوندم میتونم تعییر رشته بدم و رشته حقوق ثبت نام کنم راهش چیه چیکار کنم باید.؟؟؟؟؟

  43. سلام نتایج پذیرش رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد ورودی مهر ۱۴۰۱ رو چطور میتونم پیگیری کنم؟

  44. سلام من تازه دیپلم تربیت کودک گرفتم میتونم بدون کنکور رشته حقوق یا روانشناسی در دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم؟؟

  45. سلام من دیپلم صنعت کار دانش دارم میتونم در این دانشگاها که گفتین حقوق بخونم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  46. سلام من با معدل 13.83 و معدل کل 16.42 شانس قبولیم تو رشته های حسابداری و مدریت تو دانشگاه های آزاد چه قدره؟
    شانسی هست؟

  47. سلام تروخداجواب منم بدین من با معدل کل ۱۰ دانشگاه پیام نوربروجرد رشته حقوق میتونم قبول شم؟؟؟؟احتمالش چقدره؟؟؟ابنم بگم خودم بومی این شهرهستم

  48. سلام وقتتون بخیر…من کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارم با معدل ۱۷/۴۱ برای ارشد(استعداد درخشان)چه رشته هایی میتونم ثبت نام کنم؟فقه و حقوق جزا میتونم؟یا فقط باید همون فقه و مبانی حقوق اسلامی رو ثبت نام کنم؟و مورد بعد اینکه میتونم بهمن۱۴۰۱ثبت نام کنم؟بی نهایت سپاسگزارم اگر راهنماییم کنید♡

  49. سلام با دیپلم نظام جدید رشته انیمیشن میتوان رفت حقوق فوق یا همون کاردانی رو ندارم

  50. سلام من دیپلم تجربی دارم آیا میتونم بدون کنکور حقوق بخونم؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه از طریق دانشگاه آزاد امکانش میتواند برایتان وجود داشته باشد.

  51. سلام من معدل کتبی 14/56و معدل کل 18شدم میتونم حقوق یزد بخونم و قبول میشم؟؟؟ برای ورود به دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی معدل کتبی دیپلم لحاظ میشه یا معدل کل دیپلم؟؟

    1. سلام
      امکان پذیرش شما در این رشته زیاد است و دو تا معدل تاثیر گذار است

  52. سلام با توجه به قوانین جدید کسی که دبیرستان تجربی خونده باشه می‌تونه بره رشته حقوق دانشگاه آزاد؟

    1. سلام وقت بخیر
      بستگی به مقطعی که می خواهید در آن تحصیل کنید ،دارد

  53. سلام
    من هدفم حقوق با سوابق هستش
    ولی دانشگاه های تهران با سوابق حقوق نمیگیرن
    حالا چیکار کنم؟
    فقط دفترچه ازاد نیومده

  54. سلام ایا میتوان با دیپلم تجربی به مهندسی مکانیک و یا مهندسی متالوژیک صرفا بر اساس سوابق تحصیلی رفت؟؟ ایا بر اساس خبر تازه منتشر شده توسط سازمان سنجش که رشته های صرفا معدل یک دفترچه ادغام شده برای هر ۳ رشته منتشر میشود ایا این امکان است از تجربی به رشته های صرفا معدل رشته ریاضی فیزیک رفت؟؟؟
    ممنون از پاسخ گویی

    1. سلام وقتتون بخیر باشه بستگی به نوع دانشگاه نتخاب شده توسط شما دارد.

  55. سلام بامعدل کتبی ۹/۳۳ومعدل کل۱۳/۵۰منطقه۳
    میشه بدون کنکور حقوق قبول بشم دانشگاه آبادان؟

    1. 🤣🤣🤣جانم اعتماد به نفس فکر کنم اول باید دیپلم بگیری

  56. باید در دانشگاه آزاد بخونیم آره؟
    میشه بگین که قیمت آزاد با ملی چقدر تفاوت دارد؟

  57. سلام وقت بخیر
    میگم من با معدل کتبی۱۳.۹و معدل کل۱۷.۵۱چقد شانس قبولی در دانشگاه پیام نور کازرون دارم؟؟

  58. سلام من41سالمه دیپلم انسانی دارم میتونم برم دانشگاه حقوق بخونم اگه میشه راهنمایی کنیدممنون میشم

  59. سلام بنده مدرک کاردانی امور دفتری دارم میتونم برای کارشناسی حقوق بخونم و آزمون وکالت شرکت کنم؟

    1. سلام
      خیر چون حقوق در مقطع کارشناسی پیوسته اراعه میشود

  60. سلام من از طریق تجربی حقوق میخام برم چیکار باید کنم میشه بگید و اینکه سال اینده میشه کنکور داد؟

    1. سلام
      میتوانید در دانشگاه هایی که پذیرش بدون کنکور دارند ثبت نام کنید یا کنکور انسانی شرکت کنید

  61. سلام من دیپلم تجربی دارم معدل کتبیم ۱۴ و خورده ای و معدل کل ۱۸ و خورده ای هست ، میتونم حقوق آزاد کرج ثبت نام کنم؟

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  62. سلام وقت بخیر من دوازدهمم انسانی و سال آخر امتحانات ترم دوم چند درس افتاده دارم و شهریور باید امتحان بدم میتونم الان رشته حقوق دانشگاه آزاد رو ثبت نام کنم بعد از اینکه امتحان دادم مدرکمو به دانشگاه تحویل بدم

    1. سلام وقت بخیر
      بستگی به قوانین دانشگاه قبولی شما دارد

  63. سلام من رشتم توی هنرسان معماری بوده کاردانش ایا میتونم حقوق ازاد بخونم شرایطش چیه

  64. سلام با معدل کتبی نهایی ۱۰/۹۳ و معدل کل ۱۶/۰۶ امکان قبولی در پیام نور مرکز بوشهر یا دانشگاه آزاد بوشهر در رشته حقوق رو دارم.

    1. سلام وقتتون بخیر بستگی به نظر دانشگاه و شرایط ثبت نام دارد.

  65. سلام من رشته انسانی هستم و نتونستم به دلایلی دیپلم بگیرم آیا تغیر رشته بدم دیپلم فنی حرفه ای بگیرم آیا میتونم در دانشگاه آزاد حقوق بخونم؟!

  66. سلام با معدل 11 کتبی و 18 کل دیپلم تجربی میشه حقوق پیام نور رفت

  67. سلام روز بخیر این دانشگاه ها که گفتین قبول بدون کنکور دارن رشته حقوقوشن روزانه هستن یا شبانه

  68. سلام خسته نباشید
    من در حال حاضر حسابداری میخونم و ترم ۳ هستم
    میخوام به حقوق تغییر رشته بدم باید چکار کنم
    ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      شرایط تغییر رشته طبق قوانین جدی می باشد برای اطلاعات دقیق تر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  69. من دیپلم انسانی دارم ومیخام حقوق بخونم
    آیا میشه حقوق خوند ودانشگاه رفت؟؟
    ممنونم میشم جوابم بدین

    1. سلام بله ، رشته ی حقوق در دانشگاه های سراسری، آزاد ، علمی کاربردی، غیرانتفاعی و پیام نور ،هم به صورت جذب کنکور و هم سوابق تحصیلی ارائه میشود.

      1. سلام من دیپلم صنعت کار دانش دارم میتونم در این دانشگاها که گفتین حقوق بخونم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  70. سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
    من هشتم هستم و دوست دارم رشته هنر و حقوق رو انتخاب کنم ایا میتونم؟
    معدلمم خوبه:)
    فقط شرایط برای انتخاب این دو رشته چیه؟
    ممنون میشم جواب بدید♡

    1. حقوق برای دبیرستان نمیتونی عزیزم میشه انسانی خوند و برای دانشگاه بری حقوق
      شرایط خاستی نداره برا حقوق و فنی حرفه ای باید الف بیاری تا بتونی ثبت نام کنی ک اگه معدلا خوب باشه میاری

    2. نمیشه هر دو رو باهم بخونی چون نمیرسی
      باید یکی رو تموم کنی بعد بری سراغ رشته ی بعدی

  71. سلام من رشتم هنر بوده با معدل ۱۷خورده ای کنکور انسانیم ثبت نام کردم اگر قبول نشدم آیا میشه آزاد رفت برای خوندن رشته حقوق؟؟تروخدا جواب بدید

  72. سلام من دیپلم تجربی دارم با معدل کتبی 20کل و رتبه 329منطقه1 میتونم حقوق بدون کنکور تبریز قبول بشم؟ چون گفتین که دیپلم انسانی در اولویت هستش و اینکه تحصیل در مدارس تیزهوشان میتونه نسبت به سایر رقبا برتری ایجاد بکنه؟

    1. شما سه رقمی شدی در شرایطی ک میتونی راحت پزشکی روزانه بخونی، چرا باید بیای رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد و پیام نور؟ در مورد سوال دومتون خیر فارغ‌التحصیل شدن از مدرسه تیز هوشان هیچ برتری ایجاد نمیکنه و ملاک معدل کتبی نهاییتون هست

  73. سلام من فوق دیپلم کامپیوتر دارم ۳۴ سالمه میتونم کارشناسی حقوق یخونم شرایط سنی استخدامی وکالت چجوری امیدی هست

  74. سلام
    ببخشید من دوازدهم انسانی ام ، معدل کتبی ام نزدیک ۱۹ هست
    می خواستم ببینم با این برای امتحان نهایی با این معدل می تونن برم رشته حقوق
    چقدر شانس دارم قبول بشم در کنکور حقوق

  75. سلام من دیپلم تجربی هستم میتونم برای کارشناسی حقوق اقدام کنم،بدون کنکورکدوم دانشگاه میتونم ثبت نام کنم ،شرایط به چه صورت هست

  76. سلام روزتون بخیر
    میخواستم بدونم شرایط پذیرش رشته پرستاری بدون کنکور چطور هستش؟ و چه دانشگاه هایی این پذیرش رو دارند؟

  77. با سلام
    من پارسال دیپلم تجربی با معدل ۱۶ خورده ای گرفتم میخواستم بدونم میتونم توی رشته حقوق دانشگاه پیام نور کرج شرکت کنم یا شانس زیادی به خاطر اینکه تجربی خوندم ندارم؟

  78. سلام روزتون بخیر من 14سالمه و به رشته حقوق خیلی علاقه مندم
    میخوام بدونم ک برای سال نهم حداقل معدلم برای رشتع علوم انسانی باید چند باشه

  79. آیا برای رشته حقوق معادل پایه دوازدهم مهم است و باید معادل چند باشه

  80. سلام من ارشد تربیت بدنی دارم دیپملمم میشه فنی برا ارشد تربیت بدنی میتونم تغییر بدم حقوق بدم یا ن

  81. سلام من ارشد تربیت بدنی دارم دیپملمم میشه فنی برا ارشد تربیت بدنی میتونم تغییر بدم حقوق بدم

  82. سلام من ارشد تربیت بدنی دارم دیملمم میشه فنی برا ارشد تربیت بدنی میتونم تغییر بدم حقوق بدم

  83. سلام من در رشته گرافیک در کارو دانش دیپلم دارم ،چطور میتونم وارد رشته حقوق بشم ،چون شاغل هستم بدون کنکور برام بهتره،ممنون میشم راهنماییم کنید؟

    1. سلام میتوانید در دانشگاه های علمی کاربردی باتوجه به شهر و ارائه ی رشته ها ادامه تحصیل دهید.

  84. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم دانشگاه آزاد کرج رشته حقوق بدون کنکور پذیرش دارند ؟یعنی میتونم با شرط معدل برم؟؟؟

  85. سلام
    من مدرک کاردانی تربیت بدنی دانشگاه آزاد دارم آیا می تونم با همین مدرک بدون کنکور کارشناسی حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام کنم دیپلم هنرستان تربیت بدنی هستم
    ممنون میشم اگر پاسخ بدهید.

  86. سلام من مدیریت دولتی خوندم ، الان میخام حقوق بخونم ، فوق دیپلم حسابداری دارم و دیپلم علوم انسانی ، فقط میخاستم ببینم بعضی از درسهایی که خوندم رو تطبیق میدن یا نه

    1. سلام. دروس عمومی و دروس دارای محتوای مشترک ( بیش از ۸۰ درصد)به شرط کسب حداقل نمره قابلیت معادل سازی دارند.

  87. سلام وقت بخیر. من سال آخر رشته تاسیسات کاردانش هستم، برای کنکور سراسری 1401 امکان شرکت در رشته علوم انسانی رو دارم؟ قصد دارم حقوق بخونم

    1. سلام. بله با توجه به اینکه اخذ دیپلم شما در نظام ۶-۳-۳صورت میگیرد میتوانید در کنکور رشته های نظری شرکت کنید.

  88. سلام ,وقتتون بخیر
    من کارشناسی جامعه شناسی خوندم,برای اینکه حقوق پیام نور بخونم,باید چه کاری انجام بدم؟

  89. سلام میخواستم ببینم برای اینکه برم حقوق دانشگاه پیام نور هر رتبه ای بیارم اشکال نداره!؟

    1. سلام رتبه و قبولی دانشگاه بستگی به تعداد ظرفیت و تعداد ثبت نامی دارد، اگر در انتخاب رشته مجازشوید و مراحل را انجام دهید، طبق انتخاب ها و تعداد نفرات ، بررسی میشود.

  90. سلام بادیپلم کاردانش کامپیوتر نظام جدید میشه دانشگاه بدون ازمون وکالت خوند؟؟توروخدا جوابم بدید

  91. سلام من46سال دارم فعلا درس میخونم یازدهم انسانی هستم رشته وکالت دوست دارم راهنمایی کنید میتوانم وارد دانشگاه بشوم

  92. سلام ، ببخشید من لیسانس شیمی دانشگاه آزاد دارم می تونم برای مقطع کارشناسی حقوق اقدام کنم

  93. سلام ممنون میشم پاسخ بدین. مهلت ثبت نام ترم بهمن رشته حقوق تا کِی وقت هست؟ یا تموم شده؟

    1. سلام. پذیرش بدون آزمون ورودی بهمن دانشگاه ها در اواخر آذر اعلام میشود و معمولا به مدت یک هفته فعال است .برای اطلاع از زمان دقیق باید به طور مداوم یابد سازمان سنجش را چک کنید.

  94. عرض سلام
    بنده دیپلم‌ معماری هستم می تونم رشته حقوق بخونم؟چطوری؟

    1. سلام. خیر برای تحصیل در رشته حقوق باید دیپلم شما علوم انسانی باشد شما میتوانید ابتدا برای تطبیق دیپلم اقدام کنید.

  95. سلام من رشته تربیت بدنی هنرستان هستم میخواستم بگم در آینده میتونم بدون کنکور رشته حقوق برم؟

    1. سلام بله ،البته باید دانشگاه ها و ظرفیت و اعلام نیاز بدون کنکور را مد نظر قرار دهید.

  96. سلام ببخشید من در رشته انسانی معدل کتبی نهایی۹/۸۴ است و معدل کل ۱۶/۳۴ ملاک معدل در دانشگاه پیام نور کتبی نهایی است یا معدل کل؟و من در دانشگاه پیام نور صحنه قبول شدم و معدل کتبی ام رواشتباه ۱۶/۳۴زدم و الان قبول شدم مشکلی در ثبت نام به وجود نمی یاد؟”

    1. سلام برای ثبت نام معدل کل ملاک است، برای ویرایش اطلاعات حتما به دانشگاه مراجعه کنید .

  97. سلام ببخشید من در رشته انسانی معدل کتبی نهایی۹/۸۴ است و معدل کل ۱۶/۳۴ ملاک معدل در دانشگاه پیام نور کتبی نهایی است یا معدل کل؟و من در دانشگاه پیام نور صحنه قبول شدم و معدل کتبی ام رو اشتباه ۱۶/۳۴زدم و الان قبول شدم مشکلی در ثبت نام به وجود نمی یاد؟”

    1. سلام برای ثبت نام معدل کل ملاک است، برای ویرایش اطلاعات حتما به دانشگاه مراجعه کنید .

    2. سلام منم مشکل شما رو دارم تونستین ویرایش کنین و قبول بشین؟ نمراتم مثل شماست

  98. سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم که کدوم دانشگاه ازاد بدون شرط معدل یا کنکور در زمینه وکالت دانشجو قبول میکنه برای رشته کار دانی کلا برای شروع دیگه

  99. سلام چه فرقی بین حقوق بدون کنکور با حقوق دانشگاه های سراسری هست؟

  100. سلام من با معدل 13دیپلم ریاضی و فیزیک میتونم وکالت بخونم

    1. سلام بله بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و… که ارائه دهند، و در دانشگاه های با آزمون بعد از شرکت در کنکور انسانی.

      1. سلام ببخشید من با دیپلم فنی حرفه ای با معدل ۱۶.۴۲ و در رشته حقوق بدون کنکور پیام نور شرکت کردم آیا شانس قبولی دارم

  101. سلام.من دیپلم تجربی دارم
    میخواستم بدون کنکور دانشگاه تهران حقوق بخونم
    با معدل کل ۱۵/۷۸ و معدل کتبی ۱۰/۸۹
    امکانش هست؟؟؟

  102. سلام من دبیرستانم رشته انسانی خوندم و سال اخر دوتا درس و افتادم ودی ماه قراره امتحان بدم خاستم بدونم علان که مدارکم اماده نیست میتونم دانشگاه ازاد یاپیامنوررشته حقوق بدون ازمون ثبت نام کنم؟بعداز پاس شدن امتحانام مدرک دیپلمموتحویل بدم؟

    1. سلام وقت بخیر می توانید ثبت نام کنید و در اسرع وقت مدرک دیپلم خود را تحویل دهید

  103. سلام….
    من میخوام برم رشته وکالت یا همون حقوق… میخوام برم دانشگاه تهران… میخواستم ببینم باید معدلم چند باشه…؟؟؟

    1. سلام. برای قبول شدن در رشته حقوق دانشگاه تهران باید رتبه کنکور شما زیر ۱۵۰ کشوری باشد.

  104. سلام….
    من میخوام برم رشته وکالت یا همون حقوق… میخوام برم دانشگاه تهران… میخواستم ببینم باید معدلم چند باشه…؟؟؟

    1. سلام. برای قبول شدن در رشته حقوق دانشگاه تهران باید رتبه کنکور شما زیر ۱۵۰ کشوری باشد.

  105. سلام رشته من تجربی بود معدل کتبی ۱۴ وخورده ای و معدل دیپلم نزدیک ۱۸ است آیا امکان قبولی در رشته حقوق پیام نور تبریز وجود دارد و الان در دانشگاه غیرانتفاعی در حال تحصیل هستم آیا امکان داره از این دانشگاه انصراف بدم و به دانشگاه پیام نور برم؟

    1. سلام. بله امکان انصراف در هر مقطع تحصیلی برای دانشجویان وجود دارد . قبولی یا عدم قبولی در یک دانشگاه به تعداد متقاضیان و وضعیت معدل آنها بستگی دارد اما با توجه به معدل شما امکان پذیرفته شدن در دانشگاه پیام نور و رشته حقوق برای شما وجود دارد.

  106. سلام رشته من تجربی بود معدل کتبی ۱۴ وخورده ای و معدل دیپلم نزدیک ۱۸ است آیا امکان قبولی در رشته حقوق پیام نور تبریز وجود دارد و الان در دانشگاه غیرانتفاعی در حال تحصیل هستم آیا امکان داره از این دانشگاه انصراف بدم و به دانشگاه پیام نور برم؟

    1. سلام. بله امکان انصراف در هر مقطع تحصیلی برای دانشجویان وجود دارد . قبولی یا عدم قبولی در یک دانشگاه به تعداد متقاضیان و وضعیت معدل آنها بستگی دارد اما با توجه به معدل شما امکان پذیرفته شدن در دانشگاه پیام نور و رشته حقوق برای شما وجود دارد.

  107. سلام خسته نباشید من دیپلم انسانی نظام جدید دارم میخوام حقوق بخونم باید معدل چند باشه ک دانشگاه ازاد بهبهان قبول کنن

  108. سلام ببخشید میشه با دیپلم فنی کامپیوتر در رشته حقوق دانشگاه پیام نور یا دانشگاه های دیگر بدون کنکور شزکت کنم؟

    1. سلام اگر مدرک شما نظام جدید یا ۱۲ ساله است بله میتوانید در رشته های بدون کنکور ثبت نام کرده و ادامه تحصیل دهید.

  109. سلام وقت بخیر .من کارشناسی پیوسته رشته مواد ومتالورژی رو در دانشگاه ازاد یزد سال 1400 به پایان رسوندم.میخواستم بدونم میتونم الان در رشته حقوق در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور بخونم؟ممنون میشم توضیح بدین.

    1. سلام وقت بخیر باید از این رشته انصراف بدهید و در رشته جدید شرکت کنید

  110. سلام من رشته علوم قضایی میخونم میشه آینده شغلی این رشته رو بفرمایید و این که چه کار هایی برای برتر بودن تو این رشته و راحت بودن بعدا برای پیدا کردن شغل بگید

    1. سلام. دانشجویان در این رشته همان مفاهیم رشته حقوق را می‌خوانند و پس از تحصیل در دادگاه ها به کارهای اداری و تنظیم اسناد حقوقی‌ می‌پردازند اشتغال در این رشته مانند استخدام در تمامی رشته ها به یکسری ویژگی های تخصصی و فردی وابسته است که بیان تمام موارد در اینجا امکان پذیر نیست برای دریافت اطلاعات کامل درمورد استخدام با کارشناسان ما در مرکز تماس بگیرید.

      1. سلام من دیپلم تجربی دارم با معدل کل۱۶.۶۵ومعدل کتبی نهایی۱۳.۷۵شانس قبولی تو رشته حقوق ازاد اسلام اباد ودارم؟

        1. بله این رشته با آزمون و بدون آزمون پذیرش دارد با توجه به معدل فرد و یا کنکور.

      2. سلام من معدل کتبیم 13/67ولی کلم 18/02 یعنی با 15نفر ظرفیت قبول نمیشم؟

  111. برای ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور معدل کل مهمه یا معدل کتبی؟

      1. سلام وقت بخیر من دیبلم هنرستان دارم ایا میتونم حقوق بخونم؟

        1. سلام ببخشید من تجربیم با معدل کل ۱۹/۱۷ و کتبی ۱۷/۳۰ میتونم دانشگاه ازاد تهران بدون کنکور حقوق بخونم؟

  112. سلام من دیپلم انسانی دارم میتونم از ماه بعد توی رشته حقوق پیام نور درس بخونم؟

    1. سلام من دیپلم صنعت کار دانش دارم میتونم در این دانشگاها که گفتین حقوق بخونم؟ممنون میشم راهنمایی کنید

  113. سلام من دیپلم کاردانش دارم چطور میتونم دانشگاه آزاد رشته حقوق بخونم؟

  114. سلام میخواستم بدونم برای فیس اقامتی دانشگاه ازهد تهران باید مبلغ بعد از ورود ب ایران پرداخت کنم یا قبلش

  115. سلام.من دیپلم تجربی رو سال ۹۲ با معدل کل ۱۷ گرفتم.میتونم برای ترم بهمن ماه حقوق پیام نور بدون کنکور ثبتنام کنم؟

  116. سلام ببخشید با معدل9/47میشه رشته حقوق ثبت نام کرد یا خیر

  117. سلام وقت به خیر
    من معدل کتبیم ۱۲ و ۵۳ صدمه و معدل کلم ۱۷و ۹۴ صدمه
    توی سازمان سنجش معدل کلم ثبت شده و من حقوق پیام نور قبول شدم خواستم بدونم اگه برم اطلاعاتمو اصلاح کنم دیگه نمیتونم حقوق بخونم ؟

    1. سلام اطلاعات سازمان سنجش فارغ از خوداظهاری شما است و اطلاعات درست را ثبت کرده است

  118. سلام من در رشته تجربی هستم می خواستم حقوق جزا و جرم شناسی می خواستم برای دانشگاه بخونم ایا بدون کنکور می تونم در دانشگاه های ازاد بخونم یا حتما باید کنکور انسانی بدم؟

    1. سلام بهتر است کنکور دهید چدن اولویت بدون کنکور رشته های انسانی هستن

  119. سلام خسته نباشید. من دیپلمم فنی حرفه ای کامپیوتره و آخرین مدرکم(کارشناسی) لیسانس تکنولوژی نرم افزار دانشگاه آزاده… میتونم برای کارشناسی ارشدم بدون کنکور رشته حقوق تو دانشگاه پیام نور ثبت نام کنم؟

    1. سلام. میتوانید در طرح فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور شرکت کنید.

  120. سلام من دیپلم تجربی دارم با معدل کتبی ۱۰٫۱۳ و کل ۱۵/۹۰ ایا میتونم بدون کنکور به رشته حقوق برم

    1. بله می تونید و باید کارشناسی این رشته را در دانشگاه های غیر انتفاعی یا پیام نور و آزاد بخوانید

  121. با سلام من رشته تجربی هستم میتونم حقوق دانشگاه ازاد شیراز رو بخونم ؟ با معدل کتبی ۸ ومعدل کل ۱۷/۲۹

    1. سلام میتونید در کد رشته های بدون ازمون شرکت کنید و قبول شید ولی باید تمامی دروس در مقطع دیپلم رو قبول شده باشید در غیر این صورت امکان ندارد

  122. سلام من دیپلم ریاضی با معدل ۱۶ دارم و لیسانس زبان. الان در پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی برای رشته حقوق پیام‌نور شرکت کردم ولی مردود شدم. دلیلش چیه؟

  123. سلام من میتونم با معدل کل۱۸/۳۶ دانشگاه آزاد یا پیام نور حقوق بخونم؟

  124. با سلام
    من دیپلم تجربی دارم میخواستم بدونم میشه عمران تو دانشگاه آزاد ارومیه بخونم؟

    1. سلام. بله پذیرش رشته عمران در این دانشگاه با سوابق تحصیلی انجام میشود و شما میتوانید با دیپلم تجربی برای رشته عمران درخواست پذیرش بدهید.

  125. سلام مهلت ثبت نام ترم مهر ماه تمام شده ایا تمدید نمیشود دانشگاه ازاد

    1. سلام. تا ۱۵ شهزبور فرصت بود و الان نمیتوانید ثبت نام کنید

    2. سلام و خسته نباشید ، من ۱۶ سال پیش دیپلم نقاشی گرفتم و الان تصمیم دارم وکالت بخونم میشه لطفا راهنماییم کنید که از کجا باید شروع کنم و اینکه باید دبیرستان رو دوباره بخونم ؟

      1. سلام. برای شروع و تحصیل در رشته حقوق باید ابتدا دیپلم رشته ادبیات و علوم انسانی را دریافت کنید برای اینکار لازم است به اداره آموزش و پرورش منطقه محل سکونت خود مراجعه کنید و درخواست دریافت دیپلم مجدد را ثبت کنید .

  126. سلام ببخشید فرق وکالت در دانشگاه ازاد و دولتی غیر از شهریه دادن چیه؟

    1. سلام. اعتبار مدرک آن ها زیاد با هم تفاوت ندارند و بستگی به شرایط فرد دارد.

      1. سلام،عذرمیخوام،بستگی به شرایط فرد دارد،چه شرایطی مثلا؟

    2. سلام و خدا قوت
      من کارشناس ارشد رشته ادبیات فارسی هستم و تصمیم دارم دوباره در رشته حقوق تحصیل کنم ممنون می شم راهنمایی بفرمایید که باید چه مراحلی را طی کنم و آیا دروس عمومی که قبلا گذراندم قابل قبول هست یا خیر
      و بعد از تحصیل برای آزمون وکالت آیا شرایط سنی دارد یا خیر

      1. سلام اگر شما تمایل دارید که کنکور انسانی شرکت کنید و از این طریق انتخاب کنید یا اینکه معمولا زمانی که دفترچه انتخاب رشته صادر شد شما توی رشته های بدون ازمون انتخاب کنید و دروس عمومی رو نیازی نیست بخونید و بعضی از دروس نیز تطابق می دهند و واحد هاتون کمتر میشه و ازمون وکالت هم از 25 تا 60 سال میتونن شرکت کنند

  127. سلام خوبید یه سوال داشتم من رشته حقوق رو بدون آزمون انتخاب کردم فقط برا آزاد معدل کلمم17.56وکتبی13.73شانس قبولی دارم برا واحد خرم آباد

    1. سلام. بله با توجه به آمار قبولی در سالهای گذشته احتمال پذیرفته شدن شما زیاد است.

  128. سلام خوبین رشته حقوق قضایی کدام دانشگاه پذیرش داره ثبت نام بکنم

    1. سلام. برای ورود به دانشگاه های دولتی رشته عحقوق قضایی باید از طریق کنکور سراسری اقدام کنید . برای ورود به دوره های بدون آزمون دانشگاه آزاد میتوانید در بازده زمانی مشخص برای ثبت نام اقدام کنید.

  129. سلام با رتبه ۶۸۳۹ در سهمیه نهایی و کشوری ۴۰۰۰۰ در سال ۱۴۰۰ حقوق آزاد تهران قبول میشم؟
    رشته انسانی

    1. سلام طبق تراز های قبولی رشته حقوق دانشگاه ازاد در سال 99 امکان پذیرفته شدن شما در برخی واحد های دانشگاه ازاد تهران وجود دارد

  130. با سلام وقت بخیر
    مدرک من کارشناسی دبیری زبان انگلیسی از دانشگاه زبان و ادبیات خارجی هست با معدل 17.5 ، آیا بدون کنکور میتوانم در رشته حقوق ثبت نام کنم و ادامه تحصیل بدهم؟

    1. سلام بله میتوانید رشته حقوق را در دانشگاه های غیر انتفاعی و یا بصورت کاردانی حرفه ای در علمی کاربردی بخوانید

  131. سلام وقتتون بخیر. بنده دیپلم رشته کاردانش برق ساختمان دارم
    میتونم درمقطع کارشناسی دردانشگاه پیام
    تحصیل کنم وبعدازاخذمدرک آزمون وکالت بدهم

  132. با سلام من رشته انسانی معدل کل ۱۸ و معدل نهایی ۱۳ میتونم رشته حقوق دانشگاه رودهن بخونم

    1. سلام. بله احتمال قبول شدن وجود دارد ولی بستگی به رقبای شما دارد

  133. سلام معدل نهایی من 9 هستش و کل 14 دیپلم تجربی دارم به نظرتون حقوق بدون کنکور قبول میشم

  134. با سلام خدمت شما من در رشته علوم انسانی دیپلم گرفتم و معدل کتبی۹.۱۸ و معدل کل۱۳.۸۴ میخوام به رشته حقوق پیام نور بدون کنکور که علاقه زیادی دارم برم، آیا امکان پذیر هست؟ممنون میشم راهنماییم کنید⁦🙏🏼⁩⁦

    1. سلام،خیر معدل شما باید بالای 14 باشه و کمتاسفانه نمیتونین ولی برای راهنمایی بیشتر که چه رشته و چه دانشگاهی میتونین بیارین با مشاوران ما تماس بگرین

  135. سلام ببخشید معدل دیپلم من 18.66و معدل کتبی نهاییم 12.71هستش رسته م تجربی بوده و الان می‌خوام بدونم حقوق خوندن تو کدوم دانشگاه ها بهتره و مدرک کدوم یکی بهتره ؟ و اینکه من شرایط ورود ب اونهارو دارم؟ با مدرکی ک از این دانشگاه ها گرفته میشه ، میشه آینده شغلی خوبی داشت ؟

    1. سلام ،اگر میخواهید بدون کنکور جلوبرین،دانشگاه پردیس خود گردان از همه بهتر و زیر نظر دانشگاه دولتی است و مدرک معتبری دارد ولی شهریه بالاست،جواب دقیق شما ملزم به برسی همه جانبه موضوع است برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید

  136. سلام من سال۸۷ در رشته کاردانش تصویر سازی کامپیوتر دیپلم گرفتم الان می تونم وکالت ازاد بخونم؟؟؟

    1. خیر به دلیل نداشتن مدرک پیش دانشگاهی نمی‌توانید در کارشناسی حقوق شرکت کنید مگر اینکه درخواست تغییر دیپلم دهید و طبق نظام آموزشی جدید برای شما دیپلم ۱۲ ساله صادر شود

  137. سلام ببخشید میخواستم بپرسم هزینش ترمی چقدره؟

    ممنون میشم جواب بدین 🙏🏻

  138. سلام وقت بخیر من تا دوازدهم ترم اول تجربی خوندم و بعد رشتم و تغییر دادم از اون گرافیک رایانه‌ای میتونم حقوق دانشگاه آزاد بخونم

    1. سلام یله میتونید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  139. سلام. من دیپلم کارودانش حسابداری نظام قدیم دارم.فوق دیپلم و لیسانس حسابداری دارم. می خواستم بدونم از کدوم مقطع می تونم حقوق بخونم.کدوم دانشگاه ها می تونم؟

  140. سلام. من دیپلم کارودانش حسابداری نظام قدیم دارم.فوق دیپلم و لیسانس حسابداری دارم. می خواستم بدون از کدوم مقطع می تونم حقوق بخونم

  141. سلام میخواستم بدونم با معدل کل ۱۹/۰۸ و معدل نهایی ۱۴/۹۳میتونم لیسانس رشته حقوق قبول بشم ؟

  142. سلام. وقتتون بخیر
    من کاردانی تربیت بدنی دانشگاه ازاد دارم. آیا میتونم با این مدرک در رشته حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟
    لازم به ذکره که دیپلم کاردانش نظام قدیم هم هستم.

  143. سلام من کاردانی سخت افزار دارم و الان دارم کارشناسی مدیریت حرفه ای بیمه اموال میخونم اما میخوام حقوق بخونم، میخواستم ببینم کدوم دانشگاه بدون کنکور در تهران میتونم شرکت کنم و اینکه باید کارشناسی پیوسته بخونم یا میتونم کارشناسی ناپیوسته بخونم؟

  144. سلام خسته نباشید من در دانشگاه ازاد تهران شمال دو ترم مدیریت بازرگانی خوندم حالا میخواستم بدونم میتونم تغییر رشته بدم حقوق پیوسته بخونم

  145. سلام
    توی دانشگاه علمی کاربردی چه گرایش حقوق رو بخونیم میتونیم تو آزمون وکالت شرکت کنیم؟

  146. سلام من با معدل کتبی ۱۲و ۲۸ صدم و معدل کل ۱۷ و ۸۶ امکان قبولیم در رشته حقوق ازاد شهرستان رفسنجان چقدر است دیپلم تجربی دارم لطفاااا راهنمایی کنید ممنون 🙏🏻🌹🌹

  147. سلام من کاردانی ناپیوسته عمران دارم از دانشگاه علمی کاربردی کدوم دانشگاه میتونم رشته حقوق بخونم و ادامه تحصیل بدم؟

    1. سلام میتوانید در دانشگاه آزاد و پیام نور بدون آزمون ثبت نام کنید یا این که در آزمون سراسری دانشگاه ها شرکت کنید

  148. سلام ببخشید من دیپلم انسانیم با معدل کتبی ۱۲/۸۶و معدل کل ۱۶/۳۸ میخواستم بدونم چقدر شانس قبولی در رشته حقوق دانشگاه آزاد نجف آباد دارم ؟

    1. سلام،شانس شما برای قبولی خوب هست و لی باز هم بستگی به رقبای شما دارد.

  149. سلام من دیپلم تجربی دارم با معدل کتبی ۱۲.۴۰ و معدل کل ۱۷.۷۰ شانس قبولی من برا رشته حقوق بدون کنکور تو دانشگاه آزاد بیشتره یا پیام نور؟

    1. سلام. توی هر دو دانشگاه احمال قبول شدن دارید ولی بستگی به رقبای شما دارد.

  150. سلام خسته نباشید
    بنده سال ۱۳۸۵ دیپلم نظام جدید ۳ ساله کاردانش گرفتم و بعدش کاردانی و کارشناسی کامپیوتر خوندم ، الان که حدود ۶ ،۷ سال از فارغ التحصیلیم میگذره ،میخوام رشته حقوق بخونم و در آزمون وکالیت شرکت کنم .
    * آیا میتونم بدون کنکور علمی کاربردی ، مقطع کاردانی و بعد کارشناسی مرتبت با کاردانی شرکت کنم؟
    * باید چه گرایشی بخونم که بتونم بعد از فارغ التحصیلی در آزمون وکالت شرکت کنم؟
    ممنونم

    1. سلام. باید رشته حقوق بدون کنکور در دانشگاه های علمی و کاربردی یا پیام نور یا آزاد شرکت کنید.

  151. سلام خسته نباشید
    من رشته انسانی هستم و معدل دهم و یازدهمم ۱۹/۹۴ و ۱۹/۶۶ شد و اگر در سال دوازدهم هم همین میانگین رو کسب کنم ۱۹/۵۰ به بالا
    آیا میتونم در کنکور ۱۴۰۱ بدون کنکور حقوق کرج برم
    و آیا فرقی بین من و اونی که کنکور داده هست
    یعنی من میتونم به راحتی تا مقطع آخر تحصیل کنم و مهمترین بحث اینه که میتونم آزمون وکالت بدم و وارد کار بشم خیلی ممنون

    1. سلام. بله می توانید شرکت کنید و برای آزمون وکالت به مشکل نمی خورید

  152. سلام
    با مدرک حقوق واحد الکترونیک دانشگاه آزاد میشه ازمون وکالت شرکت کرد؟

    1. سلام.بله با کارشناسی حقوق یا فقه حقوق دانشگاه هایی که مورد تایید وزارت علوم هستند میتوانید در این آزمون شرکت کنید.

  153. سلام معدل کتبی دیپلم من ۱۲.۲۵ شده و معدل کلم ۱۵.۷۱ میخواستم بدونم شانس قبولی برای رشته ادبیات تو پیام نور واحد های تهران جنوب یا اسلامشهر یا پرند یا رباط کریم یا ری یا پردیس یا لواسان رو دارم؟

    1. سلام بله احتمال پذیرفته شدن در این رشته بسیار بالا ست.

  154. سلام من ساکن شهریارم معدل کل دیپلمم ۱۷.۷۰ ولی اشتباهی تو فرم ۱۷.۰۷ ثبت شده میخواستم بدونم امکانش هست شهریار برم حقوق بخونم.

    1. سلام. اختلاف چشم گیری در نمره بیان شده و اصل نمره وجود ندارد احتمال پذیرفته شدن زیاد است.

  155. سلام خسته نباشید من معدل کلم ۱۷/۹۴اومده و سهمیه ایثارگری هم دارم میخواستم بدونم میتونم تو حقوق دانشگاه ازاد قبول بشم؟

  156. سلام
    کل سایت ها زده بودن رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه ازاد کرج میگیرهه بعد امروز مراجعه کردم گفتن فقط فقه حقوق و حقوق ثبتی میگیرها اگه امکانش هست بگید که داره یا خیر ؟

    1. سلام وقت بخیر رشته هایی که گفته شده امکان ثبت نام بدون کنکور دارد

  157. سلام
    ببخشید من فوق لیسانس بازرگانی گرای ش مالی دارم میخواستم دفتر اسناد رسمی بزنم میتونم بدون کنکور حقوق بخونم و بزنم؟
    ممنون

    1. سلام وقت بخیر در صورتی که معدل خوبی داشته باشید می توانید در دانشگاه آزاد و یا دولتی رشته حقوق را بدون کنکور بخوانید

  158. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم با معدل کل ۱۷/۹۴ میتونم رشته حقوق مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد ارومیه قبول بشم؟
    و پدرم هم ایثارگر هست

  159. سلام معدل کتبی ۱۵ و معدل کل ۱۷ حقوق ازاد یزد قبول میشم

  160. سلام من کارشناسی برق دارم حالا میخوام در رشته حقوق تحصیل کنم با توجه به اینکه دیپلم ریاضی دارم نه انسانی باید چیکار کنم؟آیا امکان تحصیل در دانشگاه آزاد رو دارم؟

  161. سلام خسته نباشید

    من معدل کلم شده 18.16 می خواستم بدونم بدون کنکور، حقوق تو کدوم دانشگاه های تهران /غرب/شمال/مرکز/جنوب شانس قبولی دارم به غیر پیام نور

  162. سلام ببخشید من با دیپلم تجربی معدل کل 17/45 و نهایی 15/57 چقدر شانس دارم برای حقوق البرز؟ اگ میشه درصدی بگین حدودی

    1. سلام. سوال شما واضح نیست برای پذیرش در کدام دانشگاه میخواهید اقدام کنید؟
      برای پذیرش در دانشگاه آزاد و پیام نور امکان پذیرفته شدن وجود دارد

  163. سلام خسته نباشید آیا من با معدل ۱۴ خورده ایی میتونم برم حقوق آزاد سال درس افتاده دارم؟

  164. سلام خسته نباشید من رشتم انسانیه و می‌خوام با معدل ۱۴ خورده ایی برم حقوق دانشگاه آزاد و سال درس افتاده دارم آیا میتونم برم ؟ و اینکه هنوز امتحان ندادمشون الان باید معدلی دارم که بزنم و بعد که اونارو امتحان دادم دوباره معدل بعدمو بزنم ؟

  165. سلام خسته نباشید من رشتم انسانیه و می‌خوام با معدل ۱۴ خورده ایی برم حقوق دانشگاه آزاد و سال درس افتاده دارم آیا میتونم برم ؟ و اینکه هنوز امتحان ندادمشون الان باید معدلی دارم که بزنم و بعد که اونارو امتحان دادم دوباره معدل بعدمو بزنم ؟

  166. من معدل کتبی ۱۵ و معدل کلم ۱۷ است حقوق یزد ازاد قبول میشم

  167. سلام خسته نباشین. من دیپلم رشته تجربی دارم. برای رشته روانشناسی و حقوق آزاد ، حتما باید بدون کنکور ثبت نام کنم یا با کنکور هم میشه در واحد های تهران مرکز و علوم تحقیقات و … قبول بشم ؟

    1. با سلام خدمت شما توی دفترچه انتخاب رشته علوم تجربی رشته روانشناسی هم هست و می تونید انتخاب رشته کنید ولی رشته حقوق زیر مجموعه رشته علوم انسانی هست و اگر تمایل دارید باید در کد رشته های بدون کنکور انتخاب رشته کنید

  168. سلام من دیپلم تجربی دارم. میتونم با معدل کتبی ۱۳.۴۰ و معدل کل ۱۶.۹۵ تو آزاد یا پردیس حقوق بخونم؟

    1. سلام بله میتوانید در دانشگاه آزاد ویا پردیس ادامه تحصیل دهید

  169. باسلام من کاردانی کارودانش از دانشگاه سما دارم میتونم حقوق بدون کنکور پیام نور شرکت کنم

      1. سلام شهریه ی رشته ی حقوق دانشگاه آزاد متغیرو ثابت ش چقدره؟
        و رشته ی علوم تربیتی آزاد چطوره؟بدرد میخوره بازار کارش چطوره؟

  170. سلام.وقتتون بخیر . من امسال کنکور تجربی دادم میخواستم بدونم میتونم حقوق ازاد مشهد برم با معدل ۱۸.۶۰؟
    واینکه آیا حقوق ازاد مشهد شرط معدله یا باید از طریق رتبه اقدام کنم؟

    1. سلام بله میتوانید براساس سوابق تحصیلی اقدام نمایید

      1. سلام من دیپلم فنی حرفیم با معدل ۱۵/۵ میتونم در دانشگاه ازاد حقوق بخونم

  171. سلام. میخواستم بدونم دانشگاه ازاد کرج پذیرش کارشناسی پیوسته رشته حقوق داره؟

    1. سلام براساس رتبه کنکور در رشته علوم انسانی امکان پذیر است

  172. سلام
    ببخشید من تو کنکور ۱۴۰۰ رتبم ۴۰۸۲۴ شده ولی میخوام بدون کنکور تو دانشگاه آزاد حقوق بخونم
    امکانش هست؟؟

  173. سلام من امسال کنکور تجربی دادم ولی از رتبه ام راضی نیستم، میتونم رشته حقوق ازاد کرج بخونم؟
    در ضمن میشه یه توضیحی درباره هزینه اش هم بدید؟

    1. سلام بله میتونید، هزینه آن در هر ترم حدودا 1500000 است

      1. سلام ایا مهلت داده میشود برای ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد

        1. سلام. تا ۱۵ شهزبور فرصت بود و الان نمیتوانید ثبت نام کنید

  174. سلام میخواستم بدونم کسی که رشته تجربی کنکور داده میتونه بره حقوق پیام نور؟

  175. سلام. خواهش میکنم اگه میتونید به سوال من جواب بدید.
    خیلی ممنونم.
    من دیپلم و پیش دانشگاهی از رشته تجربی دارم.
    من میتونم بدون کنکور ثبت نام کنم و رشته حقوق رو در دانشگاه پیام نور برم؟

    1. سلام بله میتوانید با سوابق تحصیلی خود در رشته موردنظرتان تحصیل داشته باشید

    2. سلام من رشته امور اداری فارغ‌التحصیل شدم امسال
      میتونم رشته حقوق بخونم؟

  176. سلام خسته نباشید
    من دیپلم کارودانش برق و مکانیک خودرو دارم الان هم دارم برق صنعتی میخونم علمی کاربردی (کاردانی)
    میخواستم بدونم امکان تغییر رشته به حقوق قضایی رو دارم یا نه ممنون
    قبلا هم تماس گرفتم

    1. سلام بله میتوانید دقت کنید فقط یک بار مجاز به انصراف هستید

  177. سلام خسته نباشید
    من معدل کتبی دیپلم انسانیم ۸ و خورده ای و معدل کل ۱۳ و خورده ای می تونم رشته حقوق دانشگاه آزادو کع علاقه دارم بیارم

    1. سلام . می تونین در پذیرش بدون کنکور مقطع کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد شرکت کنین شانس قبولی در بعضی از رشته / محل ها وجود داره .

    2. سلام من میتونم تو کدوم یکی از دانشگاه ازادهای تهران (غرب.شرق.جنوب.یا شمال بدون آزمون حقوق بخونم؟

      1. سلام. پذیرش رشته حقوق در دانشگاه آزاد واحد های غرب ،شرق جنوب، یا شمال با آزمون صورت میگیرد.

  178. سلام من سال ۹۹کنکور دادم ولی توی انتخاب رشته قبول نشدم الان میتونم دانشگاه آزاد وکالت بخونم؟

    1. سلام بله میتوانید ازطریق دانشگاه های بدون کنکور اقدام کنید

  179. سلام وقت بخیر با دیپلم گرافیک کامپیوتر ازکاردانش نظام جدیدایادانشگاه ازاد حقوق ثبت نام میکنن؟

    1. سلام بله براساس سوابق تحصیلی میتوانید انتخاب رشته انجام دهید

  180. سلام من دیپلم تجربی دارم و کرمان زندگی میکنم ، میخواستم بدونم میشه حقوق آزاد اردبیل قبول شم؟ یعنی بومی گزینی تاثیری تو انتخاب رشته م نداره؟ معدل نهاییم هم ۱۹.۱۲

  181. سلام خسته نباشید
    کدام دانشگاه کرج ثبت نام رشته حقوق بدون کنکور دارن؟

    1. سلام دانشگاه علمی کاربردی مد نظر شماست یا دانشگاه آزاد ؟

  182. سلام من دانشجویی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد تهران جنوب هستم به این رشته علاقه ای ندارم خواستم بپرسم اگه من امسال از دانشگاه انصراف بدم میتونم کنکور سراسری شرکت کنم که بتونم رشته حقوق دانشگاه آزاد قبول شم؟

  183. سلام ببخشید کدوم دانشگاه پیام نور تو تهران و حومه حقوق بدون کنکور برمیداره

    1. سلام وخسته نباشیدببخشیدبرای ثبت نام دردانشگاه آزاددررشته حقوق با معدل۱۲می شودثبت نام کرد

      1. سلام. بله میتوانید با معدل ۱۲ در رشته حقوق در برخی واحد های دانشگاه آزاد تحصیل کنید.

  184. سلام وقت بخیر من دیپلم نظام جدید۳_۳_۶دارم کاردانش رشته حسابداری واس رشته حقوق باید اول کاردانی بخونم یا کارشناسی ؟؟
    گفتن ک دانشگاه آزاد گوهردشت حقوق قضایی داره میشه از این رشته آزمون وکالت داد؟؟؟

  185. سلام آیا با دیپلم فنی‌حرفه‌ای و یا کاردانی برق(دانشگاه‌آزاد)
    در رشته حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام میکنن؟

    1. سلام بله با کاردانی برق مشکلی در ثبت نام نیست .

  186. سلام وقت بخیر
    من یک ترم دیگه لیسانس حقوق میگیرم از دانشگاه ازاد میخواستم بدونم که میشه بدون کنکور وارد هموم دانشگاه یا دانشگاه دیگه در تهران شد مثل علوم تحقیقات.. وارد دانشگاه شد بدون کنکور یعنی کارشناسی ارشد بخونم شرایطش چه طوره؟؟؟!

      1. سلام من دیپلومم فنی حرفه ای گیاهان دادویی والان کارشناسی دارم میتونم دانشگاه علمی کاربردی حقوق یامدد کاری بخونم

  187. سلام ببخشید از بین دانشگاه های ازاد واحد تهران شمال ،تهران غرب ،تهران مرکز ، و واحد کرج کدوما حقوق بدون کنکور برمیداره؟؟

  188. باعرض سلام وخسته نباشی یه سوالی داشتم ایامن میتونم بامدرک فوق لیسانس شهرسازی گرایش برنامه ریزی شهری معدل کل ۱۷ باکارت معافیت سربازی واسه رشته حقوق ارشد دانشگاه آزاد بخونم مشکلی پیش نمیادممنونم جواب بدین

        1. بخاطر اینکه برای آزمون وکالت نیازه کارشناسی حقوق حتما بگیرید

  189. سلام خسته نباشید من رشتم تجربی هست با معدل کل 17.68 می خواستم ببینم میشه از رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه آزاد آزمون قضاوت شرکت کرد و قاضی شد؟؟

    1. سلام ایا مهلت داده میشود برای ثبت نام بدون ازمون دانشگاه ازاد ورودی مهر ماه

      1. سلام. تا ۱۵ شهزبور فرصت بود و الان نمیتوانید ثبت نام کنید

    2. سلام با مدرک دیپلم کامپیوتر نظام جدید میشه دانشگاه آزاد حقوق ثت نام کرد ؟

  190. سلام من دیپلم تجربی دارم معدل کلم 17/02 و معدل نهاییم ۱۲ شد. نمره های دهم و یازدهمم خیلی خوبن اما دوازدهم نمره هام خیلی بد شدن در حدی که ریاضی و فیزیک رو ۷ شدم. با توجه به این موضوع ایا توی دانشگاه های ازاد تهران میتونم حقوق بخونم؟

  191. سلام با معدل ۱۸ دیپلم تجربی میشه رشته حقوق یا مهندسی کامپیوتر دانشگاه آزاد تهران یا کرج قبول شد؟

  192. سلام خدمت شما دوست عزیز.من مدرک دیپلم حسابداری مالی دارم نظام جدید. من کنکور ندادم.میخواستم بدونم آیا شرایط ثبت نام دررشته حقوق رادردانشگاه پیام نور دارم. آیا دانشگاه پیام نور آزمون ورودی دیگری دارد به جز کنکور

      1. سلام من میتونم با معدل ۱۶/۵۴ وبا رشته تحصیلی کامپیوتر دانشگاه پیام نور بدون آزمون وکالت ثبت نام کنم یانه؟!

    1. سلام می خواستم بدونم هزینه هر ترم دانشگاه علمی کاربردی برای رشته وکالت بدون کنکور چقدر است

    1. سلام قبولی در دانشگاه به عوامل متعددی از جمله معدل وابسته است

  193. با سلاااااااام لطفا اگر میشه سوال منم بزارید من تجربی ام و میخوام براساس معدل حقوق برم پیام نور یا ازاد چقدر شانس دارم؟؟ معدلم 18.9 کتبی و 19.5 کل. شانس قبولیم چقدره؟؟؟

    1. سلام به احتمال خیلی زیاد میتوانید قبول شوید.

  194. سلام من معدلم زیر ۱۵هست میتونم برم رشته حقوق بدون کنکور ؟

  195. سلام
    کدام یک از واحدهای دانشگاه آزاد شهر تهران پذیرش بدون کنکور در رشته حقوق داره

  196. سلام و خسته نباشید خدمت شما. من معدل کتبیم 18.88 و کل هم 19.4 هست و رشته تجربیم. ایا میتونم شرط معدل حقوق ثبت نام کنم ؟ و چقدر شانس قبولی پیام نور یا ازاد دارم؟ ترجیحا اصفهان ممنون میشم جواب بدید.

  197. سلام دیپلم فنی حرفه ای دارم با میانگین معدل 19 سه سال ایامیتونم رشته حقوق توی دانشگاه ازاد یا پیام تور علمی کاربردی بخونم؟؟؟

  198. رشته حقوق بدون کنکور کدوم از دانشگاه ازادای تهران هست!؟

  199. سلام خسته نباشید
    از رشته تجربی با معدل کتبی 14/64
    و معدل کل 16/84
    شانس قبولی در رشته حقوق دانشگاه پردیس چقدر است؟

  200. سلام با مدرک دیپلم عکاسی نظام جدید 633هم میشه داخل دانگاه علمی کار بردی رشته حقوق یا روانشناسی ادامه تحصیل داد ؟؟

    1. سلام بله البته علمی کاربردی روانشناسی ندارذ.

  201. سلام وقت بخیر من میتونم با مدرک دیپلم عکاسی نظام جدید 633 رشته حقوق یا روانشناسی در دانشگاه دولتی بخونم ؟؟؟
    کلا من با مدرکم در چه دانشگاه هایی میتونم این دوتا رشته رو بخونم ممنون مبشم راهنمایی کنید؟

  202. سلام و خسته نباشید خدمت شما. من معدل کتبیم 18.88 و کل هم 19.4 هست و رشته تجربیم. بهم گفتن که میتونم شرط معدل حقوق ثبت نام کنم و شانس هم دارم. ایا درسته؟ ازاد یا پیام نور یا هرچی مهم نیست وترجیحا اصفهان ممنون میشم جواب بدید. میتونم رو قبولی حقوق حساب باز کنم؟ امیدی به کنکور تجربی ندارم و خیلی استرسشو دارم.

  203. سلام خسته نباشید؟
    من دانش اموز رشته تجربی هستم و علاقه خیلی زیادی به شغل وکالت دارم

    ایا با رشته حقوق بدون کنکور میتونم به وکالت برسم؟
    و رشته حقوق بدون کنکور دانشگاه ازاد تفاوتی با حقوقی که بچه های انسانی از طریق کنکور قبول میشن داره؟؟؟

    1. سلام از کجا میتونم لیست دانشگاهای آزادی که بدون کنکور و صرفا با سوابق تحصیلی رشته حقوقو دانشجویان میگیرن رو دریافت کنم؟
      اصلا دانشگاه آزاد حقوق بدون کنکور میگیرن؟

      1. سلام. بله ثبت نام رشته حقوق دانشگاه آزاد وجود دارد و برای اطلاعات بیشتر با مشاوران تماس بگیرید.

  204. سلام وقتتون بخیر ببخشید من تا چند ماه دیگه دیپلم رو میگیرم ایا میتونم با مدرک دیپلم عکاسی از شاخه کاردانش دانشگاه بدون کنکور رشته حقوق و روانشناسی ادامه بدم ؟

      1. سلام من‌ دیپلم‌ فنی‌حرفه‌ای و کاردانی برق دارم آیا میتونم در رشته حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟

        1. سلام بله با کاردانی برق مشکلی در ثبت نام نیست .

  205. سلام
    دانشگاا علوم و تحقیقات تهران و آزاد تهران مرکزی رشته حقوق بدون کنکور دانشجو میپذیرد یا خیر
    ممنون

  206. سلام من داوطلب کنکور ۹۹ بودم میتونم امسال تو دانشگاه های بدون کنکور ۱۴۰۰ شرکت کن

  207. حقوق بدون کنکور چند وقته اومده چون ساله پیش نبود و کنکور بدون کنکور فرقی با حقوق با کنکور نداره!؟ از لحاظ واحد و درساش

  208. سلام خسته نباشید
    من دیپلم تجربی هستم با معدل دیپلم ۱۷/۵۲ و معدل نهایی ۱۱/۵۰ میتونم برای حقوق بدون کنکور آزاد یا پیام نور و اینا ثبت نام کنم و قبول شم؟

      1. نه تو سایت سنجش نوشته ملاک معدل کتبی نهایی دیپلم هس نه کل

  209. با سلام من رشته تجربی ام. ایا با حدود معدل کتبی 18.9 و کل 19.4 میتونم حقوق برم؟؟ هر دانشگاهی شد مهم نیست پیام نور و … . فقط با انتخاب رشته میشه؟ و شانس قبولیشو دارم؟؟

    1. سلام
      قطعا بله . دانشگاه آزاد و پیام نور و غیر انتفاعی میتونید

  210. سلام برای رشته حقوق بدون کنکور معدل نهایی مهمه یا معدل کل

  211. آیا دانشگاه پیام نور کرمان بدون کنکور در شاخه‌ی حقوق دانشجو می‌پذیرد؟ 🤔 🤔 🤔

  212. سلام ببخشید من علوم تجربیم میتونم حقوق پیام نور بخونم

  213. کدام دانشگاه کارشناسی ارشد بدون کنکور در رشته حقوق ثبت نام داره غیر از پیام نور

  214. سلا , خسته نباشید.
    میخواستم بپرسم برای قبولی در دانشگاه ازاد و تحصیل در رشته حقوق فقط به دیپلم نضری احتیاج هست؟

  215. سلام برای ثبت نام رشته حقوق دیپلم انسانی الزامی است من دیپلم الکتروتکنیک دارم میشه ثبت نام کنم

  216. سلام. میخواستم بدونم رشته حقوق دولتی چه شرایطی دارد؟واینکه سربازی دارد؟

    1. با سلام علمی کاربردی حقوق بدون کنکور است و حداقل معدل 14_16 را میطلبد شرایط خاصی ندارد.

  217. سلام ایا با معدل حدود ۱۹ و نیم میتونم برم تهران مرکز بدون کنکور حقوق بخونم؟

  218. سلام ببخشید من فکر میکنم حقوق اصلا بدون کنکور نداره؟
    درسته؟

  219. سلام
    من میتونم ارشد بدون کنکور رشته مدیریت خدمات بهداشتی شرکت کنم؟
    سال ۸۸ فارغ التحصیل شدم

  220. سلام خسته نباشید . من سال ۸۲ دیپلوم رشته ی انسانی گرفتم چون ازدواج کردم نتونستم ادامه تحصیل بدم .الان ۳۶ سالمه تمایل دارم که تو دانشگاه پیام نور بدون کنکور رشته ی حقوق بخونم . میشه راهنماییم کنین؟؟؟

  221. سلام من در رشته کارشناسی مهندسی تکنولوژی سخت افزار رایانه علمی کاربردی شرکت کردم با شرایط خاص خود نتوانستم ترم اخر را بگذرانم اکنون تصمیم دارم دوباره در رشته دیگری تحصیل کنم ایا من میتونم در رشته حقوق بدون ازمون شرکت کنم دیپلم من نظام جدید بوده ودر رشته ریاضی فیزیک تخصیل کردم

    1. سلام
      اگر مشکل نظام وظیفه ندارید بله میتوانید

  222. سلام ثبت نام دانشگاه ازاد چه موقع هست ؟
    هر دانشگاه به صورت جدا اعلام میکنه ؟؟

    1. سلام ثبت نام دانشگاه آزاد به صورت مجزا در سایت دانشگاه آزاد اعلام میشود.

  223. سلام
    من از دوران متوسطه اول به وکالت علاقه داشتم اما به اصرار خانواده به تجربی امدم و الان دیپلمم.
    میخواستم بدونم هنوز میشه که وکیل شم.
    لطفا اگه میشه بگید که توی چه رشته ای و چه دانشگاهی ثبت نام کنم[آزاد یا پیام نور] لیسانس کفایت میکنه یا باید تا فوق پیش برم.
    لطفا راهنماییم کنید.

    1. سلام بله میتونید بدون کنکور در این رشته شرکت کنید.

  224. با عرض سلام بنده پیش دانشگاهی دارم وبرای سال جاری میخوام برم ب دانشگاه ازاد تهران شمال در رشته حقوق .ولی معدلم پایین .آیا با این شرایط میش رف یا ن!!!

  225. سلام من دیپلم کاردانش نظام جدید دارم آیا میتونم در دانشگاه پیام نور رشته حقوق انتخاب و قبول بشم معدلم 17 هستش

    1. با سلام برای رشته حقوق دیپلم شما باید نظری باشد.

        1. سلام وقت بخیر من دیپلم نظام جدید۳_۳_۶دارم کاردانش رشته حسابداری واس رشته حقوق باید اول کاردانی بخونم یا کارشناسی ؟؟
          گفتن ک دانشگاه آزاد گوهردشت حقوق قضایی داره میشه از این رشته آزمون وکالت داد؟؟؟

  226. سلام من دیپلم کاردانش نظام جدید دارم ایا میتونم توی رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد یا پیام نور رشته حقوق انتخاب و قبول بشم معدلم 17 هستش

  227. سلام من امسال دیپلم ریاضی ام رو میگیرم بدون کنکور میتونم وارد دانشگاه ازاد تهران بشم؟ شهر تهران

  228. سلام من داوطلب کنکور انسانی ۱۴۰۰هستم میخاستم ببینم من اگه در کنکور نتونم رتبه برای حقوق بیارم میتونم تو پیام نور یا آزاد تهران بدون کنکور شرکت کنم با توجه به این که داوطلب هستم

  229. سلام خسته نباشین من دیپلم حسابداری کار و دانش دارم هنرستان دیپلمم سال ۹۸ گرفتم بدون کنکور دانشگاه ازاد میتونم شرکت کنم ؟ یا باید اول دیپلم انسانی داشته باشم؟ ممنون میشم جواب بدین

  230. سلام من سال گذشته دیپلم تجربی گرفتم و درکنکور شرکت کردم ورتبه نیاوردم می خواستم ببینم می تونم با دیپلم تجربی بدون کنکور برم رشته حقوق بخونم ؟کدوم دانشگاه می تونم برم؟

    1. با سلام بله .دانشگاه ازاد ،پیام نور ،علمی کاربردی

  231. سلام من رشته طراحی دوخت هستم نظام قدیم برای ورود به رشته حقوق باید اول تغییر رشته بدم؟

      1. من کاردانی رشته معماری از دانشگاه علمی کاربردی دارم،میتونم برای کارشناسی رشته حقوق بدون کنکور اقدام کنم؟کدام دانشگاه ها؟معدلم ۱۵

  232. سلام خسته نباشید من در حال خوندن پیش دانشگاهی هستم رفتن به دانشگاه پیام نور بدون کنکور برای حقوق چطوری انجام میشه میتونم بدون کنکور برم دانشگاه پیام‌نرو؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای مرداد ماه در ثبت نام بدون کنکور اقدام کنید

  233. سلام وقت بخیر.من همایون قلی زاده ام از رشت.
    دیپلم صنایع شیمیایی فنی حرفه ای گرقتم پارسال واکنون ترم۲ صنایع شیمیایی رو تو دانشگاه چمران رشت دارم میخونم…
    خیلی علاقه به رشته حقوق و وکالت دارم..ازکجا شروع کنم؟؟

    1. سلام شرایط شما باید بیشتر بررسی شود مجدد در دانشگاه برای رشته حقوق ثبت نام کنید

      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  234. سلام وقت بخیر.من همایون قلی زاده ام از رشت.
    دیپلم صنایع شیمیایی فنی حرفه ای گرقتم پارسال واکنون ترم۲ صنایع شیمیایی رو تو دانشگاه چمران رشت دارم میخونم…
    خیلی علاقه به رشته حقوق و وکالت دارم..ازکجا شروع کنم؟؟

    1. سلام شرایط شما باید بیشتر بررسی شود مجدد در دانشگاه برای رشته حقوق ثبت نام کنید

      برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

  235. سلام وقت بخیر
    بنده دانشجوی ترم ۲ مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور هستم و دیگر قسط ادامه تحصیل در این رشته را نداشته و میخواستم در رشته حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام و ادامه تحصیل دهم ، شدنی هست یا نه؟
    و اینکه اگه میشه الان باید تقاضای انصراف از دانشگاه پیام نور بدم الان وسط ترم ۲ هستم؟

    1. سلام بله میتوانید
      برای راهنمایی بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

  236. سلام وقت بخیر
    بنده دانشجوی ترم دو، رشته مهندسی کامپیوتر دانشگاه پیام نور هستم و دیگر قسط ادامه تحصیل در این رشته را نداشته و میخواستم در رشته حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام و به ادامه تحصیل بپردازم.آیا اینکار شدنی است یا نه؟ و اینکه اگر میشه چه باید بکنم؟
    با تشکر

    1. سلام بله میتوانید
      برای راهنمایی بیشتر میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید

  237. باسلام من رشته تحصیلیم الکتروتکنیک هست برای شرکت در رشته حقوق بدون کنکور با دیپلم امکان هست یا معدل کلاس ۱۲ انسانی؟ من میتونم بدون کنکور حقوق بخونم

    1. سلام در دانشگاه ازاد پیام نور مقطع کارشناسی میتوانید

  238. با سلام
    من الان دانشجوی ترم یک فرهنیگان هستم
    من آیا میتونم به صورت همزمان در رشته حقوق و دانشگاه پیام نور یا آزاد ثبت نام کنم و تحصیل کنم؟ مدارک دیپلمم دست دانشگاه فرهنیگانه این مشکلی به وجود نمیاره؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله امکانش هست
      جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

      1. سلام وقتتون بخیر… با معدل 14.5میتونم حقوق ازاد بابل بیارم؟

        1. سلام قبولی در هر رشته به عوامل زیادی از جمله معدل متقاضیان دیگر در آن رشته را دارد اما به صورت کلی بله میتوان قبول شد

  239. سلام من رشته تحصیلیم الکتروتکنیک هست میخام حقوق بخونم باید برم ۱۲انسانی رو بخونم یا با دیپلم الکتروتکنیک میشه خوند؟

    1. با سلام برای رشته حقوق داشتن دیپلم نظری اجباری است.

  240. سلام من رشتم الکترتکنیک هست برای رشته حقوق باید پیش دانشگاهی انسانی باشم ؟؟ امکاتش هست بدون کنکور با مدرک دیپلم الکترتکنیک برم رشته حقوق

    1. سلام وابسته به اینکه در چه سالی مدرک خود را اخذ کرده اید جواب متفاوت خواهد بود. البته میتونید برای بررسی دقیق تر وضعیت خود با مشاورین ما در ارتباط باشید.

      1. نظام جدید ۶.۳.۳ هستم امسال دیپلم میگیرم رشته خودم فتی هست امکان داره ثبت نام کنم

  241. با سلام و خسته نباشید. من مهندسی مکانیک دارم و از شاخه کاردانش رفتم و لیسانس تموم کردم ولی الان میخوام که رشته حقوق بخون دانشگاه ازاد ایا امکان پذیر هست.ما پیش دانشگاهی نداشتیم ولی مدرک کاردانی هست میشه ثبت نام حقوق کرد یا ن.اگه ن لطفا راه حل بگین.با تشکر

      1. سلام. خواهشاجواب منوبدید.من رشتم کاودانش هست الانم کاردانی مدیریت هتلداری رودارم .ومیخوام دانشگاه ازاد حقوق روشروع کنم امکانش هست؟

    1. با سلام مقاله ی شما رو که خوندم دیدم نوشتین برای رشته ی حقوق به معدل نیاز ندارن آیا درسته؟؟

        1. حداقل معدل برای رشته حقوق دانشگاه پیام نور بدون کنکور چقدر هست

  242. سلام خسته نباشید بین دانشگاه آزاد و پیام نور کدوم برای خوندن حقوق بهتره؟

    1. سلام دوست عزیز
      فرقی ندارد .اما در دانشگاه ازاد شما حضورا تحصیل میکنید و این با توجه به روند یادگیری شما تعیین میشود و معمولا برای دانشجویان بهتر است.

  243. سلام خسته نباشید بین دانشگاه آزاد و پیام نور کدوم برای خوندن حقوق بهتره؟

    1. سلام دوست عزیز
      سلام فرقی ندارد .اما در دانشگاه ازاد شما حضورا تحصیل میکنید و این با توجه به روند یادگیری شما تعیین میشود و معمولا برای دانشجویان بهتر است.

  244. باسلام وقتتون بخیر! کسی که گروه آموزشیش ریاضی فیزیک باشه و الان در رشته کامپیوتر در حال تحصیل باشه، میتونه سال بعد وارد رشته حقوق بشه؟!

  245. سلام . وقتتون بخیر. من در حال حاضر دارم دیپلم انسانی میگیرم . می تونم بدون کنکور وارد دانشگاه آزاد بشم؟هزینه ماهانه دانشگاه آزاد حقوق تقریبا چقدره؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله، هزینه دانشگاه آزاد با توجه به محل سکونت شما متغیر است.

  246. با عرض سلام. وخیر مقدم. به شما که به دوستان کمک می کنید. عرضی داشتم من ورودی 1400 میخواستم بپرسم داشگاه ازاد حقوق. تهران جنوب با کسب چه معدلی میتوانم وارد داشگاه شوم؟؟؟

    1. سلام.سوال مشخص نیست اما حداقل معدل15میباشد.

      1. سلام وقتتون بخیر… با معدل 14.5میتونم حقوق ازاد بابل بیارم؟

        1. سلام دوست عزیز
          قبولی در هر رشته به عوامل زیادی از جمله معدل متقاضیان دیگر در آن رشته را دارد اما به صورت کلی بله میتوان قبول شد

  247. سلام من دو سوال دارم
    ۱.برای شرکت در آزمون وکالت کدام گرایش حقوق را بخوانم
    ۲.آیا کسانی که استخدام رسمی هستند می توانند در آزمون وکالت شرکت کنند؟

    1. سلام.بستگی به خودتان دارد.
      بله مشکلی ندارد.

  248. سلام من دیپلم رو امسال میگیرم رشته الکتروتکنیک هنرستان معدل بهمن شد۱۸.۷۵ میتونم بدون ازمون حقوق بخونم دانشگاه ازاد؟

  249. سلام من دیپلم رو امسال میگیرم رشته الکتروتکنیک هنرستان میتونم بدون ازمون حقوق بخونم دانشگاه ازاد؟

  250. سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم اگه از طریق دانشگاه ازاد کارشناسی ارشد داشته باشیم ،میتوانیم در ازمون وکالت شرکت کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوانید.مدراک کلیه دانشگاه ها مورد تایید وزارت علوم میباشد

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به هدف شما از این رشته دارد.برای بررسی دقیق با کارشناسان تماس بگیرید

  251. سلام من معدل کتبیم 10/50 هستش
    دیپلمم 16/70
    تجربی هستم
    من شانس قبولی حقوق دانشگاه آزاد رو دارم؟

    ترو خدا جواب بدین

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به میانگین شرکت کنندگان دارد

      1. حالا در بدترین شرایط میتونم با کتبی 10/50 و دیپلم 16/80 تجربی
        حقوق بخونم؟

        1. سلام دوست عزیز
          بله میتوانید .با توجه به میانگین شرکت کنندگان انتخاب میشوید

          1. راسته که میگن سوابق تحصیلی فرمالیتس و هر کس با هر معدلی هر رشته ای میخواد میتونه تو ازاد و پیام نور بخونه
            البته به غیر از شهر تهران

          2. با سلام تا حدودی بله .از لحاظ قوانینی خیر .

          3. پس میتونم با معدل کتبی 10 و دیپلم 16/65 تجربی
            آزاد ارومیه حقوق بخونم؟؟؟
            زیاد معدل رو جدی نمیگیرن؟

          4. سلام
            قطعی مشخص نیست چون پذیرش بر اساس معدل است و بستگی به معدل رقبای شما دارد

  252. سلام من دیپلم تجربی گرفتم امسال پشت کنکوری تجربیم میخواستم بدونم میشه برم رشته حقوق بخونم و چجوری باید این رشترو انتخاب کنم راهی هست

    1. سلام دوست عزیز
      بصورت بدون کنکور و یا با کنکور میتوانید اقدام کنید

  253. سلام ببخشید آیا دانشگاه دولتی رشته حقوق هست ؟ میشه بگید داخل چه شهر هایی وجود داره
    ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به شرایط ظرفیت برای دانشگاه ها از دفترچه مربوطه اقدام کنید

  254. سلام کارشناسی کامپیوتر خوندم . میتونم بدون کنکور رشته حقوق بخونم و تغییر رشته بدم .

  255. سلام خسته نباشیدمن دیپلم فنی نظام قدیم هستم بدون پیش دانشگاهی میتوانم در دانشگاه ازاد کاردانی و کارشناسی بگیرم

    1. سلام دوست عزیز
      در صورتی که قبل از سال 80 باشد بله

  256. من ور رصته تجربی درس خوندم و دیپلم تجربی دارم کنکور تجربی دادم میتونم برم حقوق؟

  257. سلام من امسال دیپلم میگیرم میتونم اقدام کنم برای دانشگاه حقوق البته بدون کنکور؟!

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوانید در ورودی مهر اقدام کنید

  258. سلام وقت بخیر من دیپلم مکانیک خودرو با معدل 14.76 هستم از شاخه کاردانش میخواستم لطفا راهنمایی کنید که میتونم حقوق بخونم یا نه؟
    ممنون!!!

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت داشتن دیپلم نظام جدید بله میتوانید

  259. سلام. رشته بدون کنکور حقوق در تبریز یا استان اذربایجان شرقی هست؟ من از رشته فنی حرفه ای با معدل بالا فارغ تحصیل شدم ایا میتونم وارد دانشگاه بدون کنور حقوق شوم؟ تضمینی داره که دفتر وکالت باز کنم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه بدون کنکور وجود دارد. وکالت منوط به آزمون مربوطه میباشد

  260. با سلام .بنده دیپلم هنرستان.کاردانی کارهای عمومی ساختمان و کارشناس ناپیوسته مهندسی عمران هستم میتونم وارد رشته بدون کنکور رشته حقوق بشم و در این رشته وارد دانشگاه بشم منعی دارد

    1. سلام دوست عزیز
      باید از ابتدا مطالع کنید اقدام کنید

  261. سلام خسته نباشید من معدل دیپلمم ۱۸خورده ای هس میخواستم بدونم با این معدل میتونم رشته حقوق در چع دانشگاه هایی بدون کنکور پذیرش بگیرم واینکه شهریه دانشگاه های پذریش شده چقدهس

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به تعداد شرکت کنندگان دارد. شهریه هر دانشگاه متفاوت است از سایت برای هر دانشگاه بررسی کنید

  262. ببخشید من دیپلم انسانی دارم معدل کتبیم ۱۰.۴۰ هست و معدل نهایی من ۱۶.۴۲ هست میتونم تو ازاد حقوق بخونم با این معدل ها . .

  263. ببخشید من دیپلم انسانی دارم معدل کتبیم ۱۰.۴۰ هست و معدل نهایی من ۱۶.۴۲ هست میتونم تو ازاد حقوق بخونم با این معدل ها . .

  264. سلام من دیپلم رشته ی انسانی دارم میخاستم ببینم با معدل دیپلم ۱۳/88میتونم رشته مدیریت مالی دانشگاه ازاد واحد اسلامشهر ثبت نام کنم ؟شانس قبولی با این معدل چقدره ؟

  265. سلام من دیپلم رشته ی انسانی دارم میخاستم ببینم با معدل دیپلم 13/88میتونم رشته حقوق دانشگاه ازاد واحد اسلامشهر ثبت نام کنم ؟

  266. سلام من دیپلم رشته ی انسانی دارم میخاستم ببینم با معدل دیپلم 13/88میتونم رشته حقوق دانشگاه ازاد واحد اسلامشهر ثبت نام کنم ؟

  267. سلام من فرهنگیم و ۸سال تعهد به خدمت دارم آیا میتونم در طول تعهدم لیسانس حقوق بگیرم و آزمون وکالت شرکت کنم و بعد از آموزش و پرورش انصراف بدم؟مشکلی برام پیش نمیاد؟

  268. سلام وقت بخیر من با مدرک دیپلم نظام قدیم رفتم کارشناسی ناپیوسته ثبتنام کردم خطا زد به فوق دیپلم نیاز هس ینی چی من باید چیکار کنم پس تو رو خدا یکی جواب بده راهنمایی کنه

    1. سلام دوست عزیز
      کارشناسی ناپیوشته مخصوص افرادی میباشد که کاردانی را پشت سر گذاشته باشند از کاردانی و یا کارشناسی پیوسته اقدام کنید

  269. سلام خسته نباشید ببخشید می خواستم بدونم که من می تونم با معدل17 خورده به دانشگاه پیام نور رشته حقوق بدون کنکور برم

    1. سلام دوست عزیز
      بله مشکلی نیست در زمان اعلام دفترچه اقدام کنید

  270. سلام من دیپلم کارو دانش در رشته نقشه کشی صنعتی دارم با معدل 14 و کاردانی همین رشته با معدل 13.5 و کارشناسی در رشته طراحی صحنه با معدل 17.68 سوالم این هست که در حال حاظر می تونم در رشته حقوق ثبتی یا قضایی بدون کنکور ثبت نام کنم و این که اگر میشه درس های عمومی تتبیق داده می شود ممنون میشم جواب سوالم رو بدید.سپاس

    1. سلام دوست عزیز
      در صورت عدم مشکل نظام وظیفه محدودیتی ندارید.از آموزش دانشگاه جهت تطبیق واحد اقدام کنید

  271. سلام و خسته نباشید. حقیقتش منابع زیادی دیدم و در برخی منابع نوشتن که پذیرش رشته ی حقوق بدون کنکور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هست اما در این صفحه نوشته بودین که برای کاردانی هم هست »ممنون میشم توضیح بدین برام.
    و اینکه برای منی که دیپلم تجربی دارم امکانش هست که مستقیما برای کارشناسی اقدام کنم یا حتما باید دوره ی کاردانیو بگذرونم و یا اینکه به خود دانشگاه مربوط هست؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام دوست عزیز
      بله کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی رشته حقوق ثبتی و حقوق قضایی ارائه میدن.

  272. سلام و خسته نباشید.من صفحات زیادی رو دیدم و برخی جاها نوشته بودن که پزیرش رشته ی حقوق بدون کنکور در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد هست.اما در این صفحه نوشته بودید که برای کاردانی هم هست ممنون میشم اینو برتم توضیح بدین.و اینکه منی که دیپلم تجربی دارم میتونم بدون گذروندن دوره ی کاردانی مستقیما وارد دوره ی کارشناسی شم یا باید به ترتیب بگذرونم؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. سلام دوست عزیز
      بله کاردانی دانشگاه های علمی کاربردی رشته حقوق ثبتی و حقوق قضایی ارائه میدن.

  273. سلام من معدل کلاس هفتمم ۱۹/۴۶ اگه میشه بگید من که کلاس هشتمم با چه معدلی سال بعد میتونم رشته حقوق برم

    1. سلام دوست عزیز
      سوالتون کاملا اشتباهه . شما باید معدل بالای 19/50 کسب کنیدو اول برید رشته انسانی

  274. سلام ببخشيد من ورودي مهر ماه ١٤٠٠ خواهم بود و ميخوام دانشگاه آزاد تبريز بدون كنكور رشته حقوق ثبت نام كنم شهريه چقدر ميشه ؟؟؟ و اينكه دانشگاه علمي كاربردي كجاس و چجوريه؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه آزاد تبریز ترمی 2 میلیون تومان میشه . دانشگاه علم کاربردی حقوق قضایی و حقوق ثبتی دارد . از نظرمقایسه ای دانشگاه آزاد بهتر است .

  275. سلام,بنده کاردانی معماری دانشگاه آزاد دارم,میتونم کارشناسی حقوق پیام نور بخونم

    1. سلام دوست عزیز
      بله ازطریق سایت سنجش برای ورودی مهرماه اقدام کنید.

  276. سلام من دپیلم کاردانش.طراحی صفحات وب با معدل ۱۵.۲۰ و پیش انسانی با معدل ۱۵.۹۷دارم.و برای دانشگاه ازاد بدون کنکور ترم بهمن ثبت نام کردم .احتمال قبول شدن دارم.

    1. سلام دوست عزیز
      بله احتمال دارد و بستگی به میانگین رشته و ظرفیت موجود دارد

  277. سلام . من دیپلم فنی و کاردانی و کارشناسی دارم .
    الان میخوام بدون آزمون حقوق دانشگاه آزاد ثبت نام کنم .
    امکانش هست یا به خاطر دیپلم فنی اجازه ثبت نام ندارم .،؟؟؟

      1. سلام سال٩٢ديپلم رياضي گرفتم و امسال پيش انساني ميتونم رشته حقوق تحصيل كنم؟معدل ديپلمم اصلا خوب نيست

        1. سلام دوست عزیز
          بله موردی ندارد بدون کنکور اقدام کنید

  278. سلام وقتتون بخیر
    من دیپلم انسانی دارم معدل دیپلمم 13/83ومعدل کتبی 11/29است وبرای ترم بهمن دانشگاه ازاد بدون کنکور و دانشگاه سراسری بدونه کنکور ثبت نام کردم برای ترم بهمن احتمال قبولی دارم ?

    1. سلام / با این معدل احتمال قبولی در بدون کنکور سراسری کم است و شانس شما در بدون کنکور آزاد بیشتر است.

  279. سلام من دیبلم نظام جدید تربیت بدنی هستم. میتونم کارشناسی حقوق بدون کنکور در دانشگاه پیام نور تحصیل کنم؟

      1. با عرض سلام و احترام من دوازدهم انسانی هستم معدل ترم اولم ۱۸شده میتونم سال ۱۴۰۰ بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج شرکت کنم یا اگر دانشگاه دیگری که بدون کنکور منو قبول کنه رو میشناسید بگید با تشکر

        1. سلام دوست عزیز
          کلیه دانشگاه ها بجز سراسری را مقدور خواهید بود

  280. سلام امسال میتونم کنکور تجربی بدم هم در رشته تجربی انتخاب رشته کنم هم رشته های بدون کنکور انسانی؟

      1. ﺑﺎ ﺳﻼﻡ ﻣﻦ اﻣﺴﺎﻝ ﺩﻳﭙﻠﻢ اﻧﺴﺎﻧﻲ ﺭا ﻣﻲ ﮔﻴﺮﻡ اﻳﺎ ﻣﻲ ﺗﻮاﻧﻢ ﺩﺭ ﺩاﻧﺸﮕﺎﻩ اﺯاﺩ ﺷﻮﺷﺘﺮ ﺭﺷﺘﻪ ﺣﻘﻮﻕ اﻟﺒﺘﻪ ﺑﺪﻭﻥ اﺯﻣﻮﻥ ﺷﺮﻛﺖ ﻛﻨﻢ و ﺗﻀﻤﻴﻦ ﻣﻲ ﻛﻨﻲ ﻛﻪ اﮔﺮ ﻭﻛﺎﻟﺘﻢ ﺭﻭ ﮔﺮﻓﺘﻢ ﻣﻲ ﺗﻮﻧﻢ ﺩﻓﺘﺮ ﺑﺎﺯ ﻛﻨﻢ

        1. سلام دوست عزیز
          برای وکالت باید در آزمون مورد نظر نظر بعد از اتمام مقطع کارشناسی شرکت کنید

  281. سلام، چرا در تبلیغ مرکز مشاوره در رشته ی حقوق، در تصاویر خانم بدون حجاب کنار کتاب های حقوق منعکس شده؟!!

  282. سلام خسته نباشید ببخشید من با معدل کتیی ۹.۷۵و معدل کل ۱۴.۹۵در دانشکاه پیام‌نور اذربایجان غربی شهرستان میاندواب بدون کنکور رشته حقوق تحصیل کنم با رشته تجربی ممنون

      1. سلام و درود من ارشد حسابداری تموم کردم.اگه من الان رشته حقوق بخونم تطبیق واحد میتونم انجتم بدم؟اگه میتونم چند واحد میشه؟

  283. سلام من رشته تجربی هستم
    ولی از حقوق خوشم مجبوری رفتم تجربی

    خواستم ببینم بدون کنکورم قبول میکنن

      1. سلام
        من دوازدهم تجربی هستم و معدلم ۱۹.۵۰میخواستم بپرسم که میتونم با این معدل وارد دانشگاه آزاد حقوق بشم؟احتمالی قبولیه من چقدره؟
        ممنون میشم جواب بدید

        1. سلام حقوق آزاد از طریق کنکور سراسری جذب دانشجو دارد و شما باید در کنکور شرکت کنید

          1. یعنی اگه از رشته ی تجربی بریم بهتره یا انسانی من هردو را دوست دارم ولی انسانی زیر رشته هاش کمه اگه از رشته ی. تجربی برم امکان تحصیل در این رشته در دانشگاه دولتی هست ورتبه ی ما باید چقدر باشه چه از رشته ی تجربی چه از انسانی باید رتبه ی من چند باشته

          2. سلام دوست عزیز
            بسته به علاقه شما دارد باید کاملا بررسی شوید تماس بگیرید .

      1. سلام، ببخشید منظورتون برای دانشگاه پیامدنوره یا آزاد؟و معدل کتبی دیپلم من ۱۶/۵۱هست و معدل سال دوازدهم ۱۸/۶۳ امکانش چقدره پذیرش بشم؟

        1. سلام دوست عزیز
          هر دانشگاه شرایط بخصوصی دارد.شرایط پذیرش متناسب با شرایط شما برسی میشود برای بررسی دقیق تر تماس بگیرید

  284. سلام و خسته نباشید
    بنده رتبه ۸۰۰۰ منطقه ۱ انسانی شدم ولی اصلا دانشگاه آزاد برای رشته حقوق ثبت نام نکردم حالا امیدی برای پذیرش دانشگاه آزاد رشته حقوق هست یا خیر ؟ یا حتما باید کد رشته رشته حقوق دانشگاه های آزاد رو میزدم ؟

  285. سلام وقت بخیر
    من با معدل ۱۷/۷۰ کل رشته تجربی
    شانس برای قبولی رشته حقوق بدون کنکور تهران وجود دارد؟

    1. باسلام این مساله قابل پیشبینی نیست که هر دانشگاه تراز و رتبه مشخصی داشته باشد.

  286. سلام ببخشید چطور باید برای رشته حقوق دانشگاه ازاد تهران از رشته تجربی ثبت نام کنیم؟

    1. باسلام شما زمان خرید کارت روی گزینه علاقه مندی کلیک کردین باید علوم انسانی رو بزنین

    2. سلام من پشت کنکور رشته تجربیم سوالم اینه ک میتونم با کنکور تجربی رشته حقوق بخونم چجوریه میشه توضیح بدین

      1. سلام
        یا باید در هنگام ثبت نام کنکور، گروه انسانی را انتخاب کنید و یا اینکه بدون کنکور از گروه انسانی انتخاب رشته کنید.

  287. سلام خسته نباشید من با معدل کتبی ۱۱.۲۷ و معدل دیپلم ۱۵.۸۰ میتونم حقوق ازاد ملارد یا هشتگرد قبول شم . ممنون میشم جوا بدید.

    1. سلام وقت بخیر
      معمولا شرط معدل وجود ندارد اما به قوانین دانشگاه و تعداد داوطلبان و… بستگی دارد.

    1. سلام یاس عزیز
      معمولا شرط معدل اعمال نمیشود اما وضعیت شما نسبت به دیگر رقیبان سنجیده میشود و هر چه معدل بالاتر باشد، شانس قبولی بیشتر است.

      1. سلام

        من چند وقت پیش در دانشگاه پیام نور برای رشته حقوق ثبت نام کردم
        خواستم شرایط پذیرشم وجود داره
        معدل کل دیپلم 17/20
        معدل کتبی۱۳/۱۰

        ناگفته نماند که رشته انسانی هستم

        ممنون میشم جواب بدید

        1. سلام کامران جان
          شما میتوانید با ارائه مدرک دوره دیپلم ثبت نام کنید.

  288. سلام وقت بخیر،من دیپلم انسانی دارم کنکور شرکت کردم متاسفانه رتبم۷۸هزار شده امروز دانشگاه آزاد کرمانشاه ثبت نام کردم برای رشته حقوق اما گفتن ک احتمال قبولیم خیلی کمه.
    واقعا نمیتونم دانشگاه ازاد قبول بشم‌؟!
    لطفا یکی راهنماییم کنه

    1. سلام عزیز
      قبولی شما در دانشگاه آزاد به تعداد داوطلبان و وضعیت علمی آنها بستگی دارد. درواقع هرچقدر رتبه و معدل بهتری داشته باشید شانس بیشتری برای قبولی دارید.

  289. سلام وقت بخیر،من دیپلم انسانی دارم کنکور شرکت کردم متاسفانه رتبم۷۸هزار شده امروز دانشگاه آزاد کرمانشاه ثبت نام کردم برای رشته حقوق اما گفتن ک احتمال قبولیم خیلی کمه.
    واقعا نمیتونم دانشگاه ازاد قبول بشم‌؟!
    لطفا یکی راهنماییم کنه

    1. سلام
      قبولی شما در دانشگاه آزاد به تعداد داوطلبان و وضعیت علمی آنها بستگی دارد. درواقع هرچقدر رتبه و معدل بهتری داشته باشید شانس بیشتری برای قبولی دارید.

  290. سلام من دیپلم تجربی دارم میتونم حقوق بدون کنکور پیام نور شرکت کنم؟ و اینکه چه رشته هایی رو در دانشگاه پیام نور میشه از بهمن رفت؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله این امکان وجود دارد. رشته های بدون کنکور ترم بهمن طی دفترچه انتخاب رشته اعلام میشوند.

  291. سلام خسته نباشید
    ببخشید میشه از رشته تجربی،بدون کنکور در دانشگاه آزاد حقوق خوند؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله با ارائه مدرک دوره دیپلم می توانید در این رشته تحصیل کنید.

  292. سلام من میتونم دانشگاه ازاد بدون کنکور با معدل کتبی ۹/۴۹ و پیش دانشگاهی ۱۲/۹۱ رشته حقوق بخونم؟

    1. سلام
      به دانشگاه مورد نظر، طرفیت پذیرش و… بستگی دارد.

  293. سلام . من بومی استان کرمان هستم با معدل کتبی 14.44 و معدل کل 18.69 دیپلم تجربی میتوانم در دانشگاه ازاد کرمان رشته حقوق و یا روان شناسی قبول شوم ؟؟؟ میدونم بستگی به معدل رقبام داره ولی خب بر اساس نتایج سال های گذشته فکر میکنید قبولم میکنند ؟؟این موضوع خیلی برام مهمه اگه میشود پاسخ دهید . خیلی ممنون از شما

    1. سلام
      ظرفیت پذیرش و تعداد داوطلبان اهمیت زیادی دارد اما احتمال قبولی وجود دارد.

  294. سلام من میخوام کارشناسی نا پیوسته بدون کنکور ثبت نام کنم امسال کنکور دادم آزمون وکالت میتونم شرکت کنم بعد از گرفتن این مدرک؟

  295. سلام خسته نباشید.
    میخواستم بدونم من چطوری میتونم با دیپلم فنی میتونم دانشگاه ازاد یا پیام نور رشته حقوق شرکت کنم؟
    راهش چیه؟
    ممنون

    1. سلام
      شما میتوانید در دوره های کاردانی دانشگاه هی ارایه دهنده ثبت نام کنید.

  296. سلام. خسته نباشید
    میخواستم بدونم من چطوری میتونم با دیپلم فنی، دانشگاه ازاد یا پیام نور رشته حقوق بخونم؟
    راهش چیه؟
    ممنون

    1. سلام
      قبولی در هر سال متفاوت است و به تعداد داوطلبان، ظرفیت و… بستگی دارد.

  297. سلام خسته نباشید
    من ترم یک دانشگاه فرهنگیان هستم میتونم همزمان کارشناسی حقوق بخونم آزاد یا مجازی؟

      1. سلام من با معدل کتبی ۱۲و ۲۸ صدم و معدل کل ۱۷ و ۸۶ امکان قبولیم در رشته حقوق ازاد شهرستان رفسنجان چقدر است دیپلم تجربی دارم لطفاااا راهنمایی کنید ممنون 🙏🏻🌹🌹

  298. باسلام.آیا شرکت درآزمون قضاوت بامدرک کارشناسی ناپیوسته علوم قضایی ثبتی،باکاردانی نامرتبط مجازمیباشد؟

    1. سلام
      خیر داشتن مدرک کارشناسی ارشد علوم قضایی یکی از شرایط ثبت نام میباشد.

  299. سلام وقت بخیر من دیپلم تجربی با معدل هفده دارم میتونم توی رشته حقوق تو دانشگاه ازاد بر اساس سوابق تحصیلی ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      بله افرادی که مدرک دوره دیپلم داشته باشند، مجاز به ثبت نام برای رشته های بدون آزمون میباشند، این دانشگاه ها معمولا شرط معدل ندارند اما هر چه سوابق درسی شما بهتر باشد، احتمال قبولی نیز بیشتر است.

    2. سلام تا چه ترازی میتونم حقوق آزاد ارومیه یا تبریز دیگه قبول بشم؟

      1. سلام
        نمیتوان به طور قطع گفت زیرا به تعداد داوطلبان، ظرفیت پذیرش و… بستگی دارد.

  300. سلام من ديبلم كامبيوتر دارم ميخوام رشته حقوق بخونم برم دانشكاه ميشه
    كمكم كنيد ممنون

    1. سلام
      برای اطلاعات در این زمینه لطفا با مشاوران ما تماس بگیرید

  301. سلام من لیسانس مدیریت فرهنگی دارم در ضمن سال ۸۸ دیپلم فنی گرفتم آیا میتونم کارشناسی حقوق در دانشگاه آزاد بخونم

    1. سلام
      بله شما میتوانید در رشته حقوق دانشگاه آزاد به دو طریق پذیرش شوید. اول اینکه با شرکت در کنکور، رتبه لازم برای ثبت نام در این رشته را کسب کنید و دوم اینکه با ارائه معدل دوره دیپلم و به شکل بدون کنکور و از طریق سوابق تحصیلی در این رشته ثبت نام کنید.

    2. سلام وقت شما بخیر.بنده دیپلم 4 ساله نظام قدیم دارم رشته فرهنگ و ادب قدیم معدلم 12 و خورده ای هست خیلی علاقه دارم رشته حقوق تحصیل کنم لطفا بفرمایید با این شرایط میتونم بدون کنکور کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد پذیرش بشوم؟با این وضعیت کرونا پذیرش دانشجو دارند برای ترم بهمن ماه حقوق؟؟؟لطفا دانشگاههایی که شهرری بدون کنکور پذیرش دانشجو میکنند بفرمایید.ممنونم

      1. سلام دوست عزیز
        بله امکان دارد لیست ظرفیت اعلام نشده است. برای بررسی دقیق تر با مشاورین تماس بگیرید

  302. سلام
    من لیسانس الکترونیک دارم
    دیپلمم فنی و حرفه ایه
    میخاستم ببینم اگه بخوام کارشناسی حقوق بخونم بدون کنکور برم دانشگاه با دیپلم فنی و حرفه ای امکانش هست؟

    1. سلام
      بسیاری از دانشگاه ه تنها بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان اقدام به جذب دانشجو میکنند و شما باید دانشگاه هایی که این رشته را ارائه میدهند بررسی کنید.

  303. سلام من 19 سالم میتوانم با دیپلم به دانشگاه های بدون کنکور و یا آزاد حقوق بدون رتبه کنکور بروم یا خیر؟

    1. سلام
      بله برخی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه پیام نور رشته حقوق بدون کنکور را ارائه میدهند و شما میتوانید تنها از طریق سوابق تحصیلی و مدرک دیپلم برای پذیرش در این رشته اقدام کنید.

      1. سلام ببخشید من کاردانی علمی کاربردی رشته بازیگری خوندم ومیانگین نمرات دبیرستانم تقریبا میشه ۱۶ میتونم بدون کنکور وارد رشته حقوق بشم ؟ واگر میتونم دانشگاه ازاد ترمی چند هستش ؟
        ممنون 🙏

        1. برای حقوق باید دیپلم نظری داشته باشید اما چون دانشگاه بفتید بعید میدانم ایراد بگیرند .ترمی 2500 به بالا

  304. سلام وققتون بخیر. من ترم دو کارشناسی حسابداری هستم و قبلا هم از هنرستان فارغ التحصیل و هیچ یک از رشته های نظری رو مطالعه نکردم میخواستم بدونم برای این ک دوباره کارشناسی حقوق رو بخونم لازمه ک دوره دبیرستان رشته انسانی رو بگذرونم یا ن؟ و شرایطش چ طوریه؟؟

    1. سلام
      خیر لازم نیست، برخی از دانشگاه ها همچون دانشگاه علمی کاربردی، پیام نور و… رشته حقوق را به شکل بدون کنکور ارائه میدهند که شما میتوانید با داشتن مدرک تحصیلی دیپلم در این دانشگاه ها ثبت نام کنید. همچنین شما میتوانید با شرکت در کنکور سراسری و در گروه آزمایشی علوم انسانی شانس خود را برای قبولی در این رشته امتحان کنید.

    2. سلام ببخشید من دیپلم تجربی دارم میتونم وارد دانشگاه ازاد بشم برای رشته حقوق؟واینکه منظورتون از سوابق تحصیلی چیه چون من معدل دیپلمم خوب نیست

      1. سلام
        بله شما میتوانید در رشته حقوق دانشگاه آزاد به دو طریق پذیرش بگیرید. اول اینکه با شرکت در کنکور، رتبه لازم برای ثبت نام در این رشته را کسب کنید و دوم اینکه با ارائه معدل دوره دیپلم و به شکل بدون کنکور و از طریق سوابق تحصیلی در این رشته ثبت نام کنید.

        1. سلام وقت بخیر من با مدرک دیپلم نظام قدیم رفتم کارشناسی ناپیوسته ثبتنام کردم خطا زد به فوق دیپلم نیاز هس ینی چی من باید چیکار کنم پس تو رو خدا یکی جواب بده راهنمایی کنه

          1. سلام دوست عزیز
            کارشناسی ناپیوشته مخصوص افرادی میباشد که کاردانی را پشت سر گذاشته باشند از کاردانی و یا کارشناسی پیوسته اقدام کنید

  305. سلام با مدرک پیش دانشگاهی ریاضی میشه بدون کنکور یا با آزمون کارشناسی حقوق رو برای ادامه تحصیل انتخاب کرد؟

    1. سلام
      بله شما میتوانید از طریق شرکت در کنکور گروه آزمایشی انسانی برای قبولی در رشته حقوق اقدام کنید و یا از طریق سوابق تحصیلی و با ارائه مدرک تحصیلی دیپلم در یکی از دانشگاه های ارائه دهنده این رشته پذیرش شوید.

  306. سلام من دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم دارم
    میتونم دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله دانشگاه آزاد در بسیاری از رشته ها تنها از طریق سوابق تحصیلی داوطلبان اقدام به جذب دانشجو میکند شما میتوانید برای ادامه تحصیل در رشته های بدون کنکور فنی و حرفه ای اقدام کنید.

      1. سلام وقت بخیر‌ .من کاردانی مدیریت امور اداری دارم ،‌برای کارشناسی میتونم حقوق بخونم …یعنی‌امکانش هست کارشناسی ناپیوسته حقوق بخونم؟

        1. سلام
          بله شما میتوانید با ارائه مدرک تحصیلی دوره کاردانی خود در رشته حقوق دوره کارشناسی تحصیل کنید.

        2. سلام.فقط حواستون باشه که برای شرکت در آزمون وکالت حتما هم مدرک دوره کاردانی و هم مدرک کارشناسی باید حقوق باشه وگرنه شرایط شرکت در آزمون رو ندارین!!

          1. سلام مطمئن هستید که باید کاردانی و کارشناسی حتما حقوق باشه مثلا من کاردانی حسابداری بگیرم و کارشناسی رو حقوق شرکت کنم تو آزمون وکالت نمیتونم شرکت کنم؟؟

          2. سلام
            خیر نمیتوانید شرکت کنید.

      2. سلام من دیپلم رشته تجربی دارم با معدل کل ۱۷/۶5 و معدل نهایی ۱۴/67 آیا میتونم دانشگاه آزاد رشته حقوق بخونم

        1. سلام عزیز
          بله می توانید به شکل با آزمون یا بدون آزمون در این رشته پذیرش بگیرید البته به واحد دانشگاهی، ظرفیت پذیرش دانشجو و بسیاری عوامل دیگر بستگی دارد.

        2. سلام من فرهنگیم و ۸سال تعهد به خدمت دارم آیا میتونم در طول تعهدم لیسانس حقوق بگیرم و آزمون وکالت شرکت کنم و بعد از آموزش و پرورش انصراف بدم؟مشکلی برام پیش نمیاد؟

          1. سلام دوست عزیز
            خیر مقدور نیست.

          2. با رتبه ی ۱۴ هزار میتونم برم دانشگاه ازاد مشهد حقوق بخونم!؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید