ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

واحد های دوره کارشناسی روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد موضوع این قسمت می باشد اما در ابتدا می خواهیم بطور کامل رشته روانشناسی را معرفی کنیم . روانشناسی بالینی یکی از شاخه های رشته روان شناسی می باشد که به فهم و درک ، پیش بینی و در نهایت درمان ناتوانی ها و آشفتگی های هیجانی ، شناختی ، اجتماعی و رفتاری می پردازد و قدمت این رشته تقریبا 90 سال است که می گذرد . در تمام این مدت بر اساس تجربه و تحقیق علم های زیادی به این شاخه اضافه گشته و آن را در راه تکامل کمک کرده است . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد در مقطع های مختلف ارائه می شود . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد جز رشته های پر مخاطبی می باشد که قبولی در آن تلاش بالایی می طلبد . روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد گرایش های مختلفی نیز دارد که می توان آن ها را در دفترچه انتخاب رشته دید .

واحد های دوره کارشناسی روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد کلا 144 واحد می باشد که 20 واحد ازآن ها برای درس های عمومی ، 98 واحد برای دروس اصلی و پایه ، 40 واحد برای دروس اختصاصی و 10 واحد هم برای دروس انتخابی در نظر گرفته شده است . نکته ای که بسیار جالب می باشد این است که رشته روانشانسی را برای مقطع کارشناسی هم در دفترچه انتخاب رشته گروه علوم انسانی و هم در دفترچه گروه علوم تجربی می توان دید ! اما از آنجایی که دانشگاه آزاد چند سالی است برای ثبت نام دوره کارشناسی آزمون و شرط معدل را برداشته است ، می توان از تمام رشته ها وارد کارشناسی روان شناسی دانشگاه آزاد شد . تنها نیاز می باشد که متقاضی دارای مدرک نظام جدید دیپلم باشد یا اگر دیپلمش نظام قدیم است باید مدرک پیش دانشگاهی هم داشته باشد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را دانشگاه های زیادی ارائه می دهند . کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی را به عنوان یکی از رشته هایی می دانیم که در کنار متقاضیان زیادش ، دارای آینده خوبی نیز می باشد . به عبارتی دیگر می توان گفت آینده کاری این رشته خوب می باشد . برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دردانشگاه آزاد متقاضیان باید در آزمون ورودی ارشد دانشگاه آزاد شرکت کنند . مرکز مشاوره آویژه سعی دارد در مشاوره تحصیلی های جدا گانه به افرادی که نیاز دارند رشته های مختلفی مانند روانشناسی بالینی را معرفی کنند و از مقاطع بالاتر آن و سپس موقعیت های شغلی موجود برای رشته مربوطه اطلاعات مفیدی در اختیار متقاضیان قرار دهد .

واحد هایی که کارشناسی ارشد رشته روانشناسی را ارائه می دهند ( دانشگاه های آزاد )

برای کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی ، واحد های زیر را می توان معرفی کرد :

  • واحد تنکابن
  • واحد آشتیان
  • واحد تربت جام
  • واحد اراک
  • واحد تبریز
  • واحد اردبیل
  • واحد پزشکی تهران
  • واحد رفسنجان
  • واحد بیرجند
  • واحد ارومیه
  • واحد بوکان
  • واحد اسلام شهر
  • واحد بوشهر
  • واحد انار
  • واحد بندر گز
  • واحد اندیمشک
  • واحد بندر عباس
  • واحد اهر
  • واحد ایلام
  • واحد اهواز
  • واحد شیراز
  • واحد قم
  • واحد کرمانشاه
  • واحد فردوس
  • واحد …

لیستی که در بالا تهیه گردیده تنها نیمی از واحد های موجودی از دانشگاه آزاد را نشان می دهد که رشته روانشناسی بالینی را در دوره فوق لیسانس ارائه می دهند و متقاضیان می توانند در پروسه ثبت نام خود انتخاب کنند . برای اینکه از تمامی واحد های موجود اطلاعات کاملی به دست بیاورید می توانید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دانلود کنید و بخش مربوط به رشته روانشناسی بالینی را کامل مورد مطالعه قرار دهید .

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد


بیشتر بخوانید: گرایش های ارشد روانشناسی


منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد

منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد را در بخش پیش رو برای شما بیان کرده و همچنین اشاره می شود که هر درس برای آزمون ارشد از چه ضریبی برخوردار می باشد . قبل از آن نیاز می دانیم که بگوییم دانشگاه آزاد دارای ارشد بدون کنکور نیست . در واقع نه تنها رشته روانشناسی بالینی ، بلکه در هر رشته دیگه ای هم برای ثبت نام دوره کارشناسی ارشد شما نیاز دارید در ابتدا آزمون کنکور ارشد را بدهید و تنها اگر رتبه مناسب رشته مورد نظرتان کسب کردید می توانید برای ثبت نام در دانشگاه آزاد اقدام کنید . تنها دانشگاهی که به عنوان دانشگاه دارای ارشد بدون کنکور می توان به آن ها اشاره کرد پردیس های خود گردان و دانشگاه پیام نور می باشند. و پردیس نیز بر خلاف دانشگاه پیام نور که کاملا بدون پیش شرط ثبت نام می کند ، سوابق تحصیلی فرد را در نظر می گیرد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور


لیست منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد

در موارد پایین می توان منابع کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی برای دانشگاه آزاد ، و ضرایب هر کدام را در پرانتز جلوی هر مورد دید :

  • زبان عمومی و تخصصی ( ضریب = 2 )
  • روانشناسی فیزیولوژیک و انگیزش و هیجان ( ضریب = 1 )
  • آمار و روش تحقیق ( ضریب = 1 )
  • روانشناسی بالینی ( ضریب = 3 )
  • روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی ( ضریب = 2 )
  • علم النفس از دیدگاه دانشمندان اسلامی ( ضریب = 1 )
  • روانشناسی رشد ( ضریب = 2 )

متقاضیان باید فرصت کافی بگذارند و قبل از آزمون ارشد دروس بالا را بخوبی مطالعه کنند و سپس در آزمون شرکت کنند ، زیرا این کنکور سالی یه مرحله برگذار می شود و در صورت عدم کسب رتبه مناسب شخص باید یک سال دیگر برای این محک انتظار بکشد .


بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟


کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد در واقع یک امر معمول و رایجی نمی باشد . از آن جا که دانشگاه آزاد در هیچ رشته ای ارشد بدون کنکور ندارد پس کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد بی مفهوم می باشد . تنها راهی که برای ورود بدون کنکور به مقطع ارشد وجود دارد مخصوص افراد اندک و خاصی می باشد . نام این افراد اندک استعداد های درخشان می باشد . اکنون این علامت سوال ها پیش رویمان ظاهر می شود که استعداد درخشان چه کسی است ؟ و یا چگونه می توان استعداد درخشان شد ؟ برای رسیدن به جواب این سوال ها باید ادامه مطالب را نیز به دقت مطالعه کنید . اگر همچنان سوالی برایتان پیش آمد بدون تردید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و جواب خود را از ما بخواهید .

دانشجوی استعداد درخشان را بهتر بشناسیم

در دانشگاه آزاد دانشجوی استعداد درخشان باید تمام پارامتر های زیر را دارا باشد :

  • او توانسته باشد پس از گذشت شش ترم تحصیلی میزان هفتاد و پنج درصد از واحد های موجود در دوره کارشناسی را گذرانده باشد و در آن زمان معدلی برابر با 17 یا بالاتر از آن را کسب کرده باشد .
  • او نباید در هیچ ترم تحصیلی مشروط شده باشد .
  • او باید بتواند دوره لیسانس را در بازه هشت ترم تحصیلی به اتمام برساند .
  • فقط یک بار این فرصت فرای او وجود دارد و بلا فاصله پس از فارغ التحصیل شدن در دوره لیسانس می باشد .
  • او می تواند فقط در یکی از گرایش های زیر مجموعه رشته کارشناسی خود وارد دوره ارشد شود .

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی بدون کنکور دانشگاه آزاد


بیشتر بخوانید: عضویت در انجمن روانشناسی ایران


کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران

کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران بخاطر متقاضی زیاد دارای پذیرشی سخت می باشد ، از این رو برای پذیرفته شدن در ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد تهران شما باید بتوانید در آزمون کنکور ارشد دانشگاه آزاد رتبه خوبی کسب کنید .

اعتبار کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد تهران چگونه است ؟

دانشگاه آزاد تهران جز معتبر ترین دانشگاه های آزاد می باشد که فارغ التحصیلان کار آزموده و بسیار با سوادی را پرورش می دهد . از این رو از لحاظ اعتبار نمی توان مدرک فوق لیسانس روانشناسی دانشگاه آزاد تهران را زیر سوال برد . فار التحصیلان این رشته در ارشد دانشگاه آزاد تهران می توانند به راحتی جذب بازار کار شوند .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 31 نظر:
  1. سلام وقت بخیر اگر کارشناسی روانشناسی معدلم بالای ۱۷ باشه میتونم روانشناس بالینی وزارت بهداشت دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنم

    1. با سلام شما ظاهرا منظورتان بر ای استعداد درخشان بدون کنکور میباشد، بله شما با این معدل واجد استعداد درخشان بدون کنکور می باشید بشرط سپری نشدن سه سال از فارغ شدن شما و همچنین توانست که برقرار کرده اید

  2. سلام وقت بخیر لیسانس روانشناسی با معدل ۱۶/۰۴ شدم در سال ۱۴۰۰
    حالا میخوام دانشگاه آزاد بالینی بخونم مدارکم برا شرط معدل فرستادم میخوام ببینم قبول میشه یا باید برا آزمون بخونم و آماده باشم
    و آزمون بعدیش کی هست برا ترم آینده ؟

    1. در صورتی که قصد ادامه تحصیل در مقطع ارشد داشته باشید آزمون در اسفند ماه و ثبت نام ازمون در 7 تا 13 آبان میباشد

    2. سلام وقت بخیر
      من معلم مقطع ابتدایی هستم رشته دانشگاهی من علوم تربیتی است می خواهم برای روانشناسی بالینی آزاد مجاز به انتخاب رشته بشوم چه کتابی بخونم که وقت زیادی ازمن نگیره

      1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم کتاب های روانشناسی بالینی و آسیب شناسی مرضی و متون تخصصی و سایر منابع که هرکدام کتاب های کمک درسی و تست هم بصورت مکمل می آید برای اطلاعات جزیی تر و دقیق تر با مشاوران آویژه تماس حاصل فرمایید

  3. سلام وقت بخیر مدرک دانشگاه آزاد معتبر و مورد تایید نظام روانشناسی هست؟
    و مدرک نهایی دانشگاه آزاد از وزارت علوم یا وزارت بهداشت هست؟

  4. سلام.من تمایل دارم کارشناسی ارشد روانشناسی بالینی در دانشگاه آزاد بخونیم .منابعی که مشخص شده مولف های تعیین شده و مشخصی داره؟؟؟

    1. سلام – منابع مشخص شده در دفترچه فقط نام دروس امتحانی و ضرایب ان دروس هستند برای منابع میتوانید با مشاورین ما مشورت کنید.

  5. سلام وقتتون بخیر
    من میخاستم بدونم که مدرک روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد معتبر هست ؟ اینده شغلیش خوبه ؟
    و اینکه چه جاهایی میتونیم کار پیدا کنیم سریعا

    1. بله معتبر هست و اگر به کادر درمانی و مشاوره و روانشناسی علاقه دارید اینده شغلی بسیار خوبی دارد

  6. سلام من دیپلمم کاردانی معماری نقشه کشی هستشوپی دانشگاهی ندارم وفوق دیپلمم همین رشته بعد ازاون با سوابق تحصیلی کارشناسی روانشناسی عمومی خوندم میتونم با معدل ۱۷ ارشد بالینی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟

    1. در صورتی که معدل بالای ۱۷ داشته باشید و از زمان فارغ التحصیلیتون بیشتر از ۳ سال نگذشته باشه امکان پذیر میباشد

  7. سلام من دوازدهم انسانی هستم و میخوام روانشناسی بالینی آزاد بخونم
    بدون کنکور میتونم اقدام کنم یا اینکه حتما باید کنکور بدم؟؟

    1. سلام
      میتوانید در دانشگاه ازاد روانشناسی بدون کنکور بخونید که بستگی به شهر شما دارد

  8. سلام مدرک ارشد روانشناسی بالینی دانشگاه آزاد فراگیر برای نظام روانپزشکی معتبره؟

  9. سلام دانشگاه آزاد واحد اندیمشک ظرفیت تکمیل دارن برای مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی
    سال 1401؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

  10. سلام دانشگاه آزاد واحد اندیمشک ظرفیت تکمیل دارن برای مقطع کارشناسی ارشد رشته روانشناسی بالینی
    سال 1401؟

  11. باعرض سلام واحترام میخواستم بدونم که برای ارشد روانشناسی که معدلم بالای 18هست میتونم بدون کنکور ثبت نام کنم وسوال دیگه اینکه کارشناسی من مدیریت دولتی هستش ایا بعداز گرفتن مدرک ارشد بازازکارهست یانه؟؟ممنونم ازشما

    1. سلام
      با توجه به بدون آزمون بودن رشته بهداشت خانواده و نحوه گزینش آن، پذیرش داوطلبان بر اساس شرایط خاصی می‌باشد. داوطلبان برای پذیرش در رشته بهداشت خانواده که گزینش آن بر حسب سوابق تحصیلی می‌باشد لازم است برای اطلاع از نحوه گزینش و همچنین معدل لازم برای قبولی، با تماس حاصل نمودن با مشاورین ایران تحصیل اطلاعات لازم را به دست آورند.

  12. سلام سرفصل های روانشناسی بالینی خانواده دانشگاه آزاد فراگیر مقطع ارشد چیه؟

  13. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای خوندن کارشناسی روانشناسی بالینی نیاز به دادن کنکور است؟

    1. سلام دوست عزیز
      میتوانید بصورت بدون کنکور اقدام کنید.مقطع کارشناسی فقط گرایش عمومی دارد

  14. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم برای خوندن کارشناسی روانشناسی بالینی نیاز به دادن کنکور است؟

    1. سلام دوست عزیز
      میتوانید بصورت بدون کنکور اقدام کنید.مقطع کارشناسی فقط گرایش عمومی دارد

  15. با سلام ببخشید من میخاستم ارشد بالینی یکی از دانشگاه ها ازاد تهران یا حومه بخونم چه رتبه ای لازمه ممنون میشم پاسخ گو باشید

    1. سلام
      باتوجه به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون و همچنین تعداد ظرفیت پذیرش سالانه ی هر دانشگاه رتب ی لازم برای قبولی در هر دوره متفاوت است اما بدیهی است قبولی در دانشگاه آزاد راحت تر میباشد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید