شرایط وثیقه سربازی برای مشمولان خدمت

شرایط وثیقه سربازی

وثیقه سربازی چیست ؟ قوانین و شرایط وثیقه سربازی برای مشمولان خدمت به چه صورتی خواهد بود ؟ خروج از کشور تا چه سنی نیاز به وثیقه سربازی یا مجوز از سوی سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا ندارد ؟ آیا مشمولینی که در خارج از کشور تحصیل می کنند اجازه تردد به داخل کشور را به طور سالانه دارند یا خیر ؟ مشمولین در حین تحصیل با داشتم معافیت تحصیلی از چه سفرهایی می توانند استفاده کنند ؟ آیا مقدار وثیقه سربازی برای سفرهای گوناگون متفات خواهد بود ؟ شرایط کلی مشمولین برای خروج از کشور چیست ؟ آیا مشمولینی که دارای معافیت تحصیلی هستند می توانند بدون گذاشتن وثیقه سربازی از کشور خارج شوند ؟ آیا سربازان نظام وظیفه حق خروج از کشور را دارند یا خیر ؟ صدور مجوز برای این افراد چگونه صادر خواهد شد ؟ وثیقه سربازی برای این افراد به چه صورت خواهد بود ؟

شرایط وثیقه سربازی برای مشمولان خدمت


بیشتر بخوانید: هزینه ی خروج از کشور مشمولان سربازی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط کلی مشمولان برای خروج از کشور کدام است؟

وثیقه سربازی برای چه کسانی گذاشته می شود ؟ تمدید وثیقه سربازیچگونه خواهد بود ؟ در چه موارد ضبط وثیقه صربازی صورت می گیرد ؟ افرادی که قصد ادامه تحصیل درخارج از کشور را دارند می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کرده و با گذاشتن وثیقه سربازی از کشور خارج شوند ؟ میزانوثیقه سربازی برای خروج از کشور چه مقداری خواهد بود ؟ آیا مقدار وثیقه سربازی برای مقاطع مختلف تغییر می کند ؟ افرادی که کسری خدمت دارند می توانند با گذاشتن وثیقه سربازی از کشور خارج شوند ؟

این سوالات ذهن بسیاری از مشمولینی که قصد ادامه تحصیل در کشورهای دیگر یا قصد سفر به خارج از کشور قبل از پایان خدمت سربازی دارند را به خود مشغول کرده است . ما در این مقاله به تمامی این سوالات پاسخ خواهیم داد . محتوای این مقاله به مشمولین کمک خواهد کرد تا در مورد تمام قوانین و ضوابط سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا در ارتباط با وثیقه سربازی و خروج از کشور مشمولین اطلاعات جامعی را بدست آورند .

هر فرد ذکوری که به سن 18 سال تمام می رسد و وارد سن 19 سالگی می شود مشمول خدمت وظیفه عمومی خواهد شد . بنابراین باید مراحل اعزام به خدمت خود را انجام دهد . از طرفی برخی از افراد تمایل دارند از کشور خارج شده و در کشورهای دیگر ادامه تحصیل دهند . این افراد باید تمامی قوانین و شرایط خروج از کشور را مطالعه کنند و نسبت به تمامی مراحل خروج از کشور مشمولین اطلاعات جامع و کاملی را بدست آورند .


بیشتر بخوانید: مشاوره شرایط خروج از کشور برای مشمولین سربازی


میزان وثیقه سربازی

میزان وثیقه سربازی به آن مقدار از وثیقه و پولی گفته می شود که مشمولین برای خروج از کشور به هر دلیلی باید پرداخت کند . این میزان وثیقه سربازی به طور امانت در نزد سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا قرار می گیرد . در واقع بعد از بازگشت مشمولین از سفر این وثیقه به مشمولین بازگردانده می شود . در اینجا قصد داریم راجع به شرایط و ضوابط کلی مشمولین برای خروج از کشور صحبت کنیم .

مشمولین برای خروج از کشور باید شرایط زیر را دارا باشند :

  • مشمولین باید فاقد هیچ گونه غیبت غیر موجه باشند .
  • این مشمولین باید دارای معافیت تحصیلی باشند و وضعیت درسی و تحصیلی آن ها کاملا مشخص باشد .
  • مشمولین باید در سنوات اولیه تحصیلی خود باشند تا بتوانند از کشور خارج شوند . در موارد دیگر مشمولین می توانند هم چنین دارای مجور سنوات ارفاقی نیز باشند .
  • مشمولینی که تحصیل آن ها به پایان رسیده است می توانند مجوز خروج از کشور را بگیرند .
  • باید توانایی گذاستن میزان وثیقه سربازی را که توسط سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا مقرر گردیده را داشته باشند .
  • دانش آموزان نیازمند ارائه ی گواهی اشتغال به تحصیل بوده و برای دانشجویان درخواست مجوز خروج موقت از کشور صادر گردد .

بیشتر بخوانید: میزان وثیقه جهت خروج از کشور مشمولین خدمت سربازی


برای اطلاع دقیق از شرایط خروج از کشور با ما تماس بگیرید

  • پس گرفتن وثیقه خروج از کشور

  • شرایط خروج از کشور پسران زیر 18 سال
  • ضبط وثیقه سربازی
  • مراحل خروج از کشور دانشجویان
  • وثیقه خروج از کشور برای تفریح
  • شرایط خروج از کشور برای ادامه تحصیل
  • استرداد وثیقه خروج از کشور
  • سن خروج از کشور برای پسران
  • شرایط خروج از کشور برای مشمولین فارغ التحصیل

  • مراحل معافیت تحصیلی خارج از کشور
  • خروج از کشور سربازان

میزان وثیقه سربازی برای سفرهای گوناگون متفاوت است . این مسئله مهم خواهد بود که مشمولین از میزان وثیقه سربازی در شرایط مختلف مطلع باشند . در ادامه گذاشتن چهمیزان وثیقه سربازی برای هدف های مختلف را مفصل توضیح خواهیم داد . افراد نخبه ای که از سوی بنیاد نخبگان نیروهای مسلح معرفی می شوند با دادن تعهد کتبی از سوی خانواده می توانند از کشور خارج شوند . این افراد نیاز به گذاشتن وثیقه سربازی یا ضمانت بانکی ندارند . خروج دانشجویان برای فرصت مطالعاتی ، کنفرانس ها برای ارائه مقالات و نیز سایر سفرهای علمی دانشجویان در حال تحصیل در دانشگاه های داخل کشور نیازمند 8 میلیون تومان نقد یا ضمانت نامه بانکی می باشد .

سفرهای زیارتی از جمله عتبات عالیات ، حج تمتع و عمره اگر با هماهنگی ستاد عمره دانشجویی باشد نیازممند ضمانت از سوی این ستاد خواهد بود . در غیر این صورت گذاشتن 3 میلیون تومان وثیقه کفایت می کند . خارج شدن مشمولین برای ادامه تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و مقاطع بالاتر نیازمند 20 میلیون وجه نقد یا ضمانت نامه بانکی می باشد . تا دانشجویان بتوانند برای ادامه تحصیل از کشور خارج شوند .

آن دسته از فرزندان مامورین دولت که در خارج از کشور مشغول به کار هستند با تایید وزارت امور خارجه و ارائه تضمین از سوی سازمان مربوطه این افراد بدون پرداخت وجه نقد مجوز خروج از کشور را خواهند داشت . براساس قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا سفرهای مرتبط با دوره های مشترک نیز نیازمند 15 میلیون وجه نقد می باشد . در سایر موارد نیز طبق ضوابط و قوانین سازمان نظام وظیفه عمومی ناجا میزان وثیقه سربازی 15 میلیون تومان می باشد .


بیشتر بخوانید: خرید خدمت سربازی برای مشمولان خارج از کشور


قانون وثیقه سربازی

قانون وثیقه سربازی برای سفرهای گوناگون متفاوت خواهد بود . همانطور که در بالا نیز توضیح دادیم قانون وثیقه سربازی و میزان وثیقه سربازی در سفرهای مختلف فرق می کند . این قوانین شامل فرآیند خاصی است که مشمولین باید این فرآیند را طی کرده تا بتوانند از کشور خارج شوند . ما در اینجا قصد داریم راجع به مراحل و فرآیند رسیدگی به درخواست خروج از کشور مشمولین توضیحات جامعی را در اختیار شما عزیزان بگذاریم .

در مرحله اول مشمولین باید گواهی اشتغال به تحصیل خود را ( دانش آموزی یا دانشجویی) به همراه میزان وثیقه ی مرتبط با سفر خود را به سازمان نظام وظیفه محل سکونت خود یا محل دانشگاهی خود ارائه دهد . در مرحله بعد سامانه وظیفه عمومی مجوز خروج مشمول را صادر کرده و به پلیس گذرنامه ناجا ارسال می کند .

در مرحله آخر گذرنامه مشمول توسط پلیس گذرنامه ناجا صادر یا تمدید خواهد شد .


بیشتر بخوانید: شرایط تحصیل در خارج از کشور


شرایط وثیقه سربازی

شرایط وثیقه سربازی برای افرادی که تصمیم به ادامه تحصیل در خارج از کشور ر دارند یا برای انواع سفرهای مختلف قصد خروج از کشور را دارند متفاوت خواهد بود . همچنین این نکته نیز ضروری است که مشمولین باید بدانند شرایط وثیقه سربازی این گونه خواهد بود که برای استفاده از معافیت تحصیلی و گرفتن مجوز خروج از کشور برای سفرهای مختلف باید مبلغی بین 3 تا 20 میلیون تومان به عنوان وثیقه در خدمت سازمان نظام وظیفه عمومی قرار هند . انواع سفرهایی که مشمولینی که در معافیت تحصیلی به سر می برند می توانند از آن استفاده کنند شامل : سفرهای علمی ، سفرهای سیاحتی ( غیر علمی ، غیر زیارتی ) ، سفرهای زیارتی ( حج عمره و واجب ، عتبات عالیات ) ، سفرهای مطالعاتی ، سفرهای ورزشی ، دوره های مشترک و سفرهای کاری / ماموریتی می باشد .


بیشتر بخوانید: ادامه تحصیل مشمولین در خارج از کشور


دیگر موارد مربوط به خروج از کشور مشمولان سربازی

  • خروج از کشور مشمولین فارغ التحصیل
  • خروج از کشور مشمولین غایب
  • خرید سربازی
  • شرایط تردد مشمولان ایرانی مقیم خارج از کشور
  • تردد مشمولان خارج از کشور
  • مهر خروج مشمولین خارج از کشور
  • وثیقه سربازی برای خروج از کشور
  • اجازه خروج از کشور
  • خروج از كشور تاچه سني نياز به مجوز از سازمان وظيفه عمومي ندارد
  • وثیقه ملکی برای خروج از کشور
  • نظام وظیفه خروج از کشور

بیشتر بخوانید: تردد مشمولان سربازی خارج از کشور ممنوع شد !


وثیقه سربازی برای خروج از کشور

وثیقه سربازی برای خروج از کشور به منظور انجام سفرهای مختلف می تواند متغیر باشد . میزان این وثیقه نیز همان طور که در بالا گفته شد با شرایط متفاوتی از مشمولین دریافت می شود . مدت خروج برای سفرهای علمی با هدف شرکت در کارگاه ها و کنفرانس های مرتبط با رشته مشمولین بر اساس قوانین سازمان نظام وظیفه در تمامی مقاطع برای مقالات و کنفرانس ها 30 روز ولی برای کارگاه ها و دوره های آموزشی 45 روز می باشد . وثیقه ی این سفر ها همانطور که در بالا نیز گفته شد 8 میلیون تومان وجه نقد یا ضمانت نامه ی بانکی می باشد .

سفرهای سیاحتی از جمله سفرهایی است که نیازمند وثیقه سربازی برای خروج از کشور می باشد . مشمولین برای رفتن به این سفرها به هیچ عنوان نباید وارد غیبت شده باشند . حداکثر مدت زمان این سفرها 20 روز می باشد . اما برای سفرهای سیاحتی دانشجویی با درخواست دانشگاه محل تحصیل مشمولین و تعیین محدوده ی زمانی خروج و ورود مشمول به کشور ، این مدت از 20 روز به 30 روز تغییر خواهد کرد . میزان وثیقه سربازی برای این نوع سفرها 15 میلیون می باشد .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط وثیقه سربازی برای مشمولان خدمت

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 39 نظر:
  1. سلام.
    برای مقطع دکترا دانشگاه هایی که در لیست ج وزارت علوم قرار دارند،در این صورت اگر پذیرش بگیریم میشه وثیقه گذاشت و رفت؟چون یه اطلاعیه از سال ۹۸ منتشر شده که به غیر از لیست الف و ب باشه تا مقطع ارشد قابل ارزیابی هست.

  2. سلام خسته نباشید من مرداد امسال ۱۹ سالم تموم شده و سربازی نرفتم و از یازدهم ادامه تحصیل ندادم …اگر الان ادامه تحصیل بدم امکانش هست بتونم برای کار به خارج از کشور اقدام کنم؟

      1. سلام من ١٧سالمه وچهار ماه ديگه ١٨ سالم ميشه يك ماه ديگرميخوام ازايران براى تحصيل برم آياازنظر نظام وظيفه سربازى مشكلى برام پيش مياد يانه؟؟

        1. مشکلی پیش نمیاد باید مجوزخروج از کشور بگیرید و وثیقه بگذارید در بعضی اوقات باید 6 ماه تا مشمولیت شما فاصله وجود داشته باشد

  3. با سلام اگر دانشجویی دوره لیسانس با وثیقه ازکشورخارج ودرس خود را داخل رها و 4 سال در کشور دیگری تحصیل کند و برگردد مدرک وی مورد تایید آموزش عالی میباشد؟

    1. سلام دوست عزیز
      تا زمانی که مشکل نظام وظیفه وجود دارد خیر مقدور نیست

  4. با سلام با توجه به مطالب با بنده دچار تناقض شدم . در کل میخواهم بدانم اگر کسی با مدرک دیپلم و در شرایط معافیت تحصیلی با سفر سیاحتی از کشور خارج و در آنجا درس بخواند پس از سه سال تحصیل میتواند مدت کوتاهی به کشور برگردد یا هنگام برگشت به عنوان غایب یا فراری اجازه خروج مجدد به وی داده نمیشود

    1. سلام دوست عزیز
      پس از گذشت سه سال غیبت میتواند سالی سه ماه ورود کند

  5. با سلام مشمولين ديپلم كه به عنوان سفر سياحتي از كشور خارج و در كشور ديگري ليسانس ميگيرند هنگام برگشت چه جريمه اي بايد بپردازند؟ آيا پس از انجام خدمت سربازي اجازه خروج از كشور را دارند

    1. سلام دوست عزیز
      بعد از گذراندن خدمت وظیفه مجاز میشوید

  6. سلام این خطی که معرفی کردید یکسره بوق اشغال میزند لطفا راهنمایی فرمایید

    1. سلام آيا با مدرك كارشناسي بدون اينكه سربازي رفته باشيم ميتوان ويزاي تحصيلي خارج كشور گرفت

      1. سلام دوست عزیز
        به شرط عدم غیبت امکانپذیر است. از دانشگاه های مورد تایید اقدام کنید

  7. سلام من فعلا دانشجو مقطع ليسانس هستم و معافيت تحصيلي دارم ميخواهم انصراف داده و در كشور ديگري از مقطع ديپلم تحصيل كنم چه نوع وثيقه اي و چه مبلغ بايد بگذارم آيا در مدت تحصيل اجازه ورود و خروج از ايران را دارم

    1. سلام دوست عزیز
      مشکل شما شرایط خاصی دارد برای بررسی بهتر با کارشناسان تماس حاصل فرمایید

  8. سلام
    اگر بنده در ایران مشغول تحصیل در مقطع کارشناسی باشم و همزمان برای مقطع کارشناسی در کشور دیگری اپلای کنم ، آیا اجازه خروج دارم؟به چه صورتی؟

    1. سلام دوست عزیز
      خروج به صورت وثیقه ای مقدور است

  9. با سلام .
    من دانشجوی سال آخر پزشکی هستم . آیا می توانم برای تحصیل در مقطع تخصص به خارج بروم ؟ مشکلی با پرداخت هزینه تحصیل و آزاد کردن مدرک ندارم . اما آیا می توانم مدرکم را آزاد کنم بدون پایان خدمت ؟

    1. با سلام غالبا نظام وظیفه مشکلی با خروج شما ندارد.

  10. سلام
    من 27 بهمن 99 فرجه 1 ساله ام تموم میشه اگه تا قبل این تاریخ نتونستم پذیرش برای دکترا بگیرم
    با داشتن برگه اعزام بدون غیبت، اگه تا قبل تاریخ اعزام پذیرش بگیرم، برای من معافیت تحصیلی صادر میشه یا حتما تاریخ پذیرش باید قبل اتمام فرجه باشه؟

    1. سلام
      شما باید قبل از اتمام این مهلت یک ساله در دانشگاه پذیرش شوید.

  11. سلام من یه سوال داشتم من 21 سالمه دانشگاه رشته برق میخونم 1 سال پیش دانشگاه انصراف دادم الان کامپیوتر میخونم میخواستم بدونم میتونم برای پزشکی اقدام کنم ؟ ایا نظام وظیفه به من اجازه خروج میدهد؟

    1. سلام
      مشمولان وظیفه تنها یک بار حق انصراف از تحصیل را دارند.

  12. سلام وقتتون بخیر ببخشید یه سوال دارم دانشجو معلم ها چقدر باید وثیقه بزارن که بتونن از کشور خارج بشن

    1. سلام
      میزان وثیقه ای که برای خروج از کشور لازم است با توجه به مدت سفر، نوع سفر و… مشخص میشود.

  13. با سلام
    من فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی‌ارشد هستم و قصد دارم دوباره یک ارشد دیگر در خارج از کشور بگیرم. آیا نظام‌وظیفه با این خواست بنده موافقت می‌کند یا اینکه حتما باید برای مقطع تحصیلی بالاتر (دکتری) اقدام کنم؟

    1. سلام
      مشمولان وظیفه عمومی برای هر دوره تحصیل تنها یک بار معافیت تحصیلی دارند و تا زمانیکه مشمول خدمت سربازی باشید امکان تحصیل مجدد در همان مقطع وجود ندارد.

  14. با سلام ببخشید دوستمون که در پرسش بالا متولد خرداد ماه بود که فرموده بودید بعد از دیپلم می تواند از کشور خارج شود یعنی اینکه بدون اینکه وارد دانشگاه شود اگر وثیقه بگذارد می تواند از کشور خارج شود ممنون میشوم اگر جواب بدهید

    1. سلام
      فردی که مدرک دیپلم دارد و به سن مشمولیت نرسیده است میتواند بدون وثیقه از کشور خارج شود اما درباره افرادی که به سن مشمولیت رسیده اند شرایط فرق میکند و ارائه وثیقه برای خارج شدن از کشور الزامی است.

  15. سلام من ۲۲ ساله هستم و کاردانی دارم برای لیسانس اگر بخوام کانادا تحصیل کنم با پرداخت وثیقه میتونم چه مدت خارج شم وحین تحصیل میتونم رفت آمد داشته باشم؟

    1. سلام وقت بخیر
      ابتدا لازم به تذکر است که تنها در صورتی میتوانید برای خروج از کشور و ادامه تحصیل اقدام کنید که وارد دوره غیبت از سربازی نشده باشید و برگه ی اشتغال به تحصیل در دانشگاه خارج از کشور که مورد تایید وزارت علوم باشد را ارائه دهید در نهایت اگر شما معافیت تحصیلی دریافت کنید و وثیقه ی مقرر شده را ارائه دهید برای رفت و آمد به کشور محدودیتی نخواهید داشت.

    2. با سلام ببخشید دوستمون که در پرسش بالا متولد خرداد ماه بود که فرموده بودید بعد از دیپلم می تواند از کشور خارج شود یعنی اینکه بدون اینکه وارد دانشگاه شود اگر وثیقه بگذارد می تواند از کشور خارج شود ممنون میشوم اگر جواب بدهید

      1. سلام
        فردی که مدرک دیپلم دارد و به سن مشمولیت نرسیده است میتواند بدون وثیقه از کشور خارج شود اما درباره افرادی که به سن مشمولیت رسیده اند شرایط فرق میکند و ارائه وثیقه برای خارج شدن از کشور الزامی است.

  16. سلام، بنده متولد 8 خرداد و الان پایه ی دوازدهم هستم. بعد از گرفتن دیپلم من هجده سال کامل دارم و مشمول خدمت میشم.آیا میتونم از کشور به مدت ده روز خارج بشم؟
    اواخر تابستان میخواهم از کشور خارج شم.

    1. سلام
      بله شما میتوانید با ارائه ی وثیقه و اطلاعات دقیق مربوط به سفرتان همچون نوع و علت سفر، تاریخ خروج از کشور، تاریخ بازگشت به کشور و… برای خروج از کشور مجوز لازم را دریافت کنید. اما در موعد مقرر باید به کشور بازگردید در غیر این صورت وثیقه شما ضبط خواهد شد.

  17. با سلام از اطلاعات خوب شما
    سوالی داشتم اگر کمک فرمایید متشکر خواهم شد:

    اگر فرزندم قصد ادامه تحصیل در مقطع لیسانس را داشته باشد امکان وثیقه گذاری وجود دارد؟
    چه مبلغ وثیقه باید بگذاریم؟
    آیا در حین تحصیل در مقطع لیسانس اجازه تردد حداقل سالی دوبار را دارد؟
    آیا مشکل خاصی برای ادامه تحصیل در مقطع لیسانس در قوانین وجود دارد یا هیچ محدودیتی در قوانین ندارد و مشابه فوق لیسانس و دکتری است؟

    1. سلام
      بله با ارائه وثیقه حداقل 20 میلیون تومان این امکان وجود داردو بعد از سه سال اقامت اجازه تردد سالی دوبار را اخذ میکنند. اصلی ترین شرط نداشتن غیبت میباشد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

یکشنبه

1402/12/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید