نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری «Ph.D» سال 98 – شرایط ثبت نام

تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

اگر در تکمیل ظرفیت آزمون دکتری شرکت نمودید ، امروز 20 دی ماه نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری و اسامی پذیرفته شدگان منتشر شده است . جهت اطلاع از نتایج و همچنین شرایط و مدارک ثبت نام در ادامه با ما باشید .

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

بدين‌وسيله‌ به‌ اطلاع‌ كليه‌ داوطلبان‌ شركت‌كننده‌ در مرحله مصاحبه رشته‌هاي تحصيلي مرحله تكميل ظرفيت آزمون‌ ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1396 مي‌رساند فهرست‌ اسامي‌ پذيرفته‌شدگان‌ نهايي‌ آزمون منتشر شده است و جهت مشاهده نتایج آزمون دکتری می توانید روی عکس زیر کلیک نمایید .

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

الف – تاريخ ثبت‌نام از پذيرفته‌شدگان تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

كليه‌ پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ اسامي‌ آنها به‌ عنوان‌ قبولي نهايي‌ اعلام‌ شده‌، لازم است براي اطلاع از تاريخ و مدارك لازم براي ثبت‌نام (علاوه بر مدارك مندرج در اين اطلاعيه) ابتدا به پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه محل قبولي مراجعه نمايند و درصورت نبودن برنامه زماني خاص در سايت دانشگاه، مي‌بايستدر يكي از روزهاي يكشنبه و يا دوشنبه مورخ 24 و 96/10/25و با توجه به شرايط و ضوابط اعلام شده در زير براي ثبت‌نام‌ به دانشگاه و يا مؤسسه آموزش عالي‌ ذيربط مراجعه نمايند.


مطالب پیشنهادی :

کدام مدرک زبان برای مصاحبه دکتری نیاز است؟

نکاتی که باید قبل از مصاحبه دکتری بدانید


ب – نحوه گزينش نهايي و ضوابط مربوط تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

  • 1- گزينش نهايي هريك از رشته‌محل‌ها، با توجه به قانون 25 درصد ظرفيت پذیرش هر کدرشته محل به رزمندگان و ایثارگران به شرط کسب حدنصاب علمی (درسهمیه رزمندگان حداقل 80 درصد و درسهمیه ایثارگران حداقل70 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده درسهمیه آزاد) اختصاص داده شده و10 درصد اضافه بر ظرفيت با رعايت مصوبات مربوط به مربيان آموزشي رسمي قطعي و يا رسمي آزمايشي موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فنآوري اختصاص داده شده و گزينش براساس آن انجام گرفته است.
  • 2- با توجه به ضوابط آزمون، پذيرش نهايي داوطلبان مطابق با قانون سنجش و پذيرش در دوره‌هاي تحصيلات تكميلي در دانشگاهها و موسسات آموزش عالي كشور و مطابق ضوابط مندرج در دفترچه‌هاي آزمون فوق‌الذكر صورت پذيرفته است.
  • 3- براي داوطلبان واجد شرايط گزينش،كارنامه‌ايحاوي اطلاعات لازم، نمره آزمون، نمره مصاحبه، حدنصاب نمره اعلام شده از طرف موسسه رتبه داوطلب و آخرين رتبه پذيرفته شده در هريك از كدرشته‌ محل‌هاي معرفي شده براي مصاحبه در سهميه مربوط تنظيم و از طريق پايگاه اطلاع‌رساني اين سازماندر تاريخ 96/10/24قابل دسترسي خواهد بود.
  • 4- از آنجا كه تغيير گرايش و انتقال پذيرفته‌شدگان دوره‌هاي دكتري «Ph.D» امكان‌پذير نمي‌باشد، و اصولاً بررسي اين امور نيز به عهده اين سازمان نمي‌باشد، لذا درخواست‌هاي داوطلبان در اين خصوص قابل بررسي نخواهد بود.

 

ج – مدارك‌ لازم‌ براي‌ ثبت‌نام‌ تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

  • 1- اصل‌ و يك نسخه تصوير مدارك‌ كارشناسي‌ و كارشناسي‌ارشد مورد تاييد وزارت‌ علوم، تحقيقات‌ و فنآوري‌ يا وزارت‌ بهداشت‌، درمان‌ و آموزش‌ پزشكي‌ و يا شوراي عالي انقلاب‌ فرهنگي‌ كه‌ در آن‌ معدل‌ دوره‌هاي‌ كارشناسي‌ و كارشناسي‌ارشد قيد شده‌ باشد.

تبصره‌1-پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ به‌ دلايلي‌ قادر به‌ ارائه‌ اصل‌ مدرك‌ كارشناسي‌ارشد (فوق‌ليسانس) نمي‌باشند، لازم‌ است اصل‌ گواهي‌ تاييد شده‌ توسط دانشگاه يا موسسه‌ آموزش‌ عالي‌ محل اخذ مدرك مذكور را با محتوي فرم ذيل اين اطلاعيه تكميل و پس از تأييد موسسه محل تحصيل، در زمان ثبت‌نام به موسسه محل قبولي ارائه نمايند.

تبصره‌2-آن‌دسته از پذيرفته‌شدگاني‌ كه‌ در زمان ثبت‌نام براي شركت در آزمون(زمان ثبت‌نام 95/09/16 لغايت 95/09/22)دانشجوي سال آخر مقطع كارشناسي‌ارشد بوده‌اند و مي‌بايستتا تاريخ 96/06/31فارغ‌التحصيل شوند، به عبارت ديگر در زمان ثبت‌نام براي شركت در اين آزمون دانشجو بوده‌اند، لازم است معدل كل واحدهاي گذرانده آنان براساس ‌(‌0) تا (20)تا تاريخ 95/06/31 (و يا حداكثر تا تاريخ 95/11/30)توسط موسسه آموزش عالي محل فارغ التحصيلي دوره كارشناسي‌ارشد در فرم مخصوص (مندرج در صفحه 40 دفترچه راهنماي ثبت‌نام و يا مندرج در صفحه 98 دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي) درج و پس از تأييد مسئول ذيربط به هنگام ثبت‌نام ارائه گردد.

تبصره 3:دارندگان مدارك تحصيلي معادل مي‌بايست حائز شرايط «آيين‌نامه شركت دارندگان مدارك معادل و غيررسمي در آزمون‌هاي ورودي مقاطع بالاتر» مصوبه جلسه 845 شوراي گسترش آموزش عالي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه طي بخشنامه شماره 77633/2 مورخ 92/05/28 توسط معاونت آموزشي وزارت متبوع به كليه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي ابلاغ گرديده، باشند. بديهي است آن عده از دارندگان مدارك معادل كه قبل از تاريخ ابلاغ مصوبه جلسه شماره 432 مورخ 77/09/03 شوراي عالي انقلاب فرهنگي (مبني بر ممنوعيت برگزاري دوره‌هاي معادل) در دوره‌هاي معادل پذيرفته‌ شده‌اند، در شمول اين مصوبه قرار مي‌گيرند.

تبصره 4:براساس مصوبه جلسه 771 مورخ 94/08/26 شوراي عالي انقلاب فرهنگي، كليه دارندگان مدرك معادل ضمن خدمت فرهنگيان كه طي سال‌هاي 1377 تا 1381 به دوره‌هاي مذكور راه يافته‌اند، حسب مورد از تسهيلات مصوبه شماره 77633/2 مورخ 94/05/28 براي ادامه تحصيل در مقاطع رسمي بالاتر برخوردار مي‌شوند.

  • 2- اصل‌ و دو سري‌ تصوير از تمام‌ صفحات‌ شناسنامه‌ و كارت ملي.
  • 3- شش‌ قطعه‌ عكس‌ تمام‌ رخ‌ 4×3 تهيه‌ شده‌ در سال‌ جاري‌.
  • 4- ارائه مدركي كه‌ وضعيت‌ نظام‌ وظيفه آنها‌ را با توجه‌ به‌ بند «مقررات‌ وظيفه‌ عمومي»‌ مندرج‌ در صفحه 3 دفترچه‌ راهنماي ثبت‌نام و شركت در آزمون ورودي‌ دوره دكتري «Ph.D» (نيمه‌متمركز) سال 1396 مشخص‌ كند (براي‌ برادران‌).
  • 5- پذيرفته‌شدگاني كه در مقابل سهميه قبولي آنها عنوان “رزمنده” درج شده و ارگان آنها وزارت جهاد كشاورزي است، لازم است معرفي نامه رسمي از وزارت جهاد كشاورزي با مهر و امضاء مدير كل امور اداري را ارائه نمايند. معرفي‌نامه‌هاي مذكور لازم است حداكثر تا قبل از انتخاب واحد براي نيمسال اول سال تحصيلي 98-1397 از طريق ارگان ذيربط براي هر يك از پذيرفته‌شدگان مذكور به آن مؤسسه آموزش عالي تحويل گردد، در غير اينصورت براي نيمسال اول سال تحصيلي آينده از آنان ثبت‌نام به عمل نمي‌آيد.
  • 6 – پذيرفته‌شدگاني كه در مقابل سهميه قبولي آنها عنوان ” رزمنده” درج شده و ارگان آنها سازمان بسيج مستضعفين مي‌باشد، ملزم هستند پس از ثبت‌نام در دانشگاه مربوط، با ‌همراه داشتن اصل گواهي حضور در جبهه صادره توسط سپاه استان به تاريخ جديد (سال جاري) و نامه تأييديه تحصيلي معاونت آموزشي دانشگاه مربوط (با قيد سال قبولي، مقطع و رشته تحصيلي) به معاونت سرمايه انساني سازمان بسيج مستضعفين واقع در تهران، بزرگراه بسيج مستضعفين، روبروي اتوبان شهيد محلاتي (آهنگ) مراجعه و فرم تأييديه نهايي سهميه خود را دريافت نمايند.
  • 7- داوطلباني كه با استفاده از سهميه ايثارگران (بنياد شهيد و امور ايثارگران) پذيرفته‌ شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه تأييديه سهميه قبولي نمي‌باشند و ملاك عمل براي ثبت‌نام، همان عنوان درج شده در ليست‌هاي ارسالي به موسسات مي‌باشد.
  • 8- ارائه معرفي‌نامه رسمي مبني بر واجد شرايط بودن براي استفاده از امتياز ويژه مربيان “رسمي- قطعي” و يا “رسمي- آزمايشي” وزارت علوم، تحقيقات و فناوري. اين سهميه شامل مربيان رسمي قطعي و رسمي آزمايشي دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالي وابسته به وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كه پذيرش دانشجوي آنها از طريق آزمون سازمان سنجش آموزش كشور صورت مي‌پذيرد، مي‌باشد.

 

د- تذكرات‌ مهم تکمیل ظرفیت آزمون دکتری

  • 1- حضور شخص پذيرفته براي ثبت‌نام الزامي است و ثبت‌نام منحصراً در تاريخ‌هاي اعلام شده توسط هر دانشگاه و با ارائه مدارك كامل مندرج در اين اطلاعيه صورت مي‌پذيرد و عدم مراجعه پذيرفته‌شدگان در تاريخ‌ يا تاريخ‌هاي تعيين شده براي ثبت‌نام به منزله انصراف از ادامه تحصيل تلقي خواهد شد.
  • 2- به پذيرفته‌شدگان توصيه مي‌شود كه قبل از مراجعه در تاريخ‌هاي تعيين شده جهت ثبت‌نام، اطلاعات تكميلي را در پايگاه اطلاع‌رساني دانشگاه يا موسسه آموزش عالي محل قبولي خود مطالعه نمايند.
  • 3- در هر مرحله‌ از ثبت‌نام‌ و هنگام‌ تحصيل‌، چنانچه‌ مشخص‌ گردد داوطلبي‌ حقايق‌ را كتمان‌ نموده‌ و يا اطلاعات غلطي ارائه و واجد شرايط نمي‌باشد، قبولي‌ وي باطل شده‌ و طبق‌ مقررات‌ با وي‌ رفتار خواهد شد.
  • 4- به اطلاع داوطلبان آزمون دكتري تخصصي «Ph.D» نيمه‌متمركز سال 1396 مي‌رساند كه مطابق ضوابط پذيرفته‌شدگان نهايي دوره‌هاي روزانه در آزمون دكتري سال 1396حتي در صورت عدم ثبت‌نام در رشته قبولي، مجاز به شركت و انتخاب رشته در دوره‌هاي روزانه آزمون دكتري تخصصي «Ph.D» سال 1397 نخواهند بود.
  • 5- به دانشجويان دوره دكتري تخصصي به غير از تسهيلات صندوق رفاه دانشجويان در چارچوب ضوابط و اعتبارات آن صندوق، پرداخت ديگري صورت نمي‌پذيرد.
  • 6- آن‌دسته‌ از داوطلباني‌ كه‌ قبلاً در رديف پذيرفته شدگان نهايي آزمون دكتري «Ph.D» سال 1396 قرار گرفته و به عنوان پذيرفته شده اعلام شده اند، چنانچه در رديف پذيرفته شدگان نهايي اين مرحله نيز قرار گرفته‌اند، قبولي قبلي آنان «كان‌لم‌يكن» تلقي گرديده و مطابق ضوابط مي‌بايست در كدرشته قبولي جديد ثبت‌نام نموده و ادامه تحصيل نمايند و هيچگونه تقاضايي بعد از اعلام نتايج پذيرفته نخواهد شد.
  • 7- كليه متقاضيان مي‌بايستحداكثر تا تاريخ 96/11/30موفق به اخذ مدرك كارشناسي ارشد و يا دكتري حرفه‌اي شوند.

 

مشاوره آزمون دکتری

اگر با مشاهده نتایج آزمون دکتری مشکل دارید و یا در خصوص ثبت نام نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید ، اگر فارغ التحصیل کارشناسی ارشد می باشید و در خصوص شرکت در آزمون دکتری ، رشته ها ، نحوه پذیرش و .. ابهاماتی دارید ؛ همه روزه و از ساعت 8 صبح الی 12 شب میتوانید از تلفن ثابت و بدون کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985 تماس حاصل فرمایید .

منبع خبر :sanjesh

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

نتایج تکمیل ظرفیت آزمون دکتری «Ph.D» سال 98 – شرایط ثبت نام

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید