شرایط اخذ امریه سربازی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز

امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز

امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز همانند سایر دانشگاه ها زیر نظر وزارت علوم و فناوری و تحقیقات است. هرساله با توجه به نیاز این دانشگاه به افراد متخصص، از سوی این وزارتخانه سهمیه ای برای جذب مشمولین که متقاضی امریه سربازی هستند به این دانشگاه اختصاص داده می شود. امسال نیز مانند هر سال این دانشگاه برای تامین نیروهای متخصص خود در مرکز افکارسنجی دانشجویان قصد دارد از سربازان امریه استفاده بکند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

فراخوان امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و با توجه به فراخوان صادره از جهاد دانشگاهی استان البرز مشمولین خدمت سربازی که تاریخ اعزام آن ها در برگ اعزام به خدمت، یکم شهریور ماه می باشد در صورت داشتن شرایط ذکر شده می توانند تا پایان خرداد ماه برای اخذ امریه سربازی این دانشگاه درخواست دهند. متقاضیان باید تمامی مدارک خود را به نشانی این دانشگاه به نشانی cul.alborz@acecr.ac.ir ارسال بکنند. در ادامه به توضیح شرایط پذیرش، مراحل و مدارک مورد نیاز می پردازیم.

شرایط امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز

اخذ امریه سربازی روند پیچیده ای دارد که بخشی از شرایط آن از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تعیین می شود و برخی از شرایط دیگر توسط ارگان پذیرنده سرباز امریه تعیین می شود.

ستاد کل نیروهای مسلح برای پذیرش سربازان امریه شرایطی را تعیین کرده است که به آن شرایط عمومی پذیرش امریه سربازی می گویند. این شرایط برای تمامی ارگان ها و وزارتخانه ها یکسان می باشد.

  • در ابتدا باید بدانید که سرباز امریه بایستی تابعیت ایرانی داشته باشد.هم چنین یا باید به مسلمان باشد و یا به یکی از دین های پذیرفته شده در قانون اساسی کشور ایمان داشته باشد. در نظر داشته باشید که اعتقاد به تنهایی کافی نیست و باید به احکام آن التزام عملی داشته باشد.
  • در مرحله بعد باید به قوانین حاکم بر کشور و نظام جمهوری اسلامی وفادار باشد. هم چنین دقت داشته باشید وضعیت شما از نظر داشتن سوسابقه و محکومیت در پرونده های قضایی چک خواهد شد.از مهم ترین نکات در این زمینه می توان به نداشتن سابقه عضویت در گروه ها، تشکیلات و سازمان های ضد انقلاب است زیرا در این صورت شما به هیچ عنوان نمی توانید از سهمیه امریه سربازی استفاده کنید
  • سلامتی جسمی نیز از مواردی است که در هنگام اخذ امریه سربازی بررسی می شود. به همین منظور شما باید از لحاظ جسمانی در سلامت کامل به سر ببرید هم چنین باید تست اعتیاد بدهید تا عدم اعتیاد شما به سیگار، مواد مخدر، الک و مواد روان گردان بررسی شود.
  • دقت داشته باشید که بر اساس قوانین نظام وظیفه اگر شما به طور همزمان به دو یا چند سازمان و نهاد مختلف برای اخذ امریه سربازی درخواست ارسال کنید، درخواست شما از سوی هر دو نهاد رد خواهد شد. بنابراین باید در انتخاب سازمان مورد نظر خود دقت لازم را به خرج دهید.

شرایط اخذ امریه سربازی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز

شرایط خاص امریه سربازی جهاد دانشگاهی البرز

علاوه بر شرایط عمومی که در بالا ذکر کردیم، جهاد دانشگاهی البرز همانند همه ی سازمان ها و وزاتخانه های پذیرنده سرباز امریه دارای یک سری از شرایط مخصوص به خود می باشد. این شرایط عبارتند از:

  • به دلیل این که در مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاد دانشگاهی البرز قرار است یک سری از کارهای تخصصی انجام شود بنابراین مشمولین سربازی متقاضی اخذ امریه سربازی این دانشگاه باید تخصص هایی در زمینه های مورد نیاز این مرکز را داشته باشند. به همین منظور جذب این دانشگاه فقط از برخی از رشته های خاص انجام می شود که در ادامه به آن ها می پردازیم.
  • نداشتن فامیل درجه یک در بین کارکنان جهاد دانشگاهی استان البرز یکی دیگر از مواردی است که باید به آن توجه کنید. زیرا در غیر این صورت بر اساس قوانین این دانشگاه شما مجاز به اخذ امریه نخواهید بود.
  • شرط بعدی بومی بودن است. بر اساس این شرط تا حد امکان افراد مورد نیاز برای سرباز امریه جهاد دانشگاهی البرز از میان سربازان واجد شرایط ساکن در همان استان انتخاب خواهند شد. افراد بومی کسانی هستند که حداکثر در شعاع 35 کیلومتری محل خدمت خود زندگی می کنند.

سه قانون مهم دیگر وجود دارد:

  • غیبت سربازی: اگر قبل از اعزام به خدمت سربازی غیبت کرده باشید نمی توانید از امریه سربازی استفاده کنید. البته اگر بتوانید با یک دلیل قانع کننده غیبت خود را توجیه کنید این قانون در مورد شما صدق نخواهد کرد.
  • کسری خدمت سربازی: در صورتی که به دلایل مختلف کسری خدمت سربازی دارید امکان اخذ امریه سربازی برای شما وجود ندارد. البته به این نکته باید دقت کنید که برخی از وزارتخانه ها تا 2 ماه کسری خدمت را می پذیرند.
  • ایست خدمت سربازی: استفاده کردن از ایست خدمت سربازی تحت هر شرایطی مانع از اخذ امریه سربازی خواهد شد.

نظام وظیفه

رشته های مورد نیاز امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز

در بالا ذکر کردیم یکی از شرایط مورد نیاز برای اخذ امریه سربازی جهاد دانشگاهی البرز داشتن تخصص مورد نیاز در مرکز افکارسنجی دانشجویان این دانشگاه می باشد. همانطور که می دانید این دانشگاه بیشتر در زمینه رشته های مهندسی فعالیت می کند بنابراین عمده جذب آن نیز از این زیرشاخه ای مهندسی خواهد بود. رشته های مورد نیاز این دانشگاه عبارتند از:

  • مهندسی عمران
  • مهندسی شهرسازی
  • مهندسی مکانیک

دقت داشته باشید که این دانشگاه فقط در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا پذیرش دارد و برای سربازان امریه سهمیه ای را در مقطع کارشناسی در نظر نگرفته است.

هدف مرکز افکارسنجی دانشجویان جهاد دانشگاهی استان البرز تعامل بیشتر دانشگاه با جامعه می باشد و در کنار این موضوع ایجاد فضایی برای دانشجویان تا آموخته های خود را در حوزه کارهای عملی نیز بسنجند.

مدارک مورد نیاز اخذ امریه سربازی جهاد دانشگاهی البرز

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و با توجه به اطلاعیه جهاد دانشگاهی البرز برای انجام ثبت نام خود شما نیازمند یک سری از مدارک می باشید که باید در موعد مقرر برای این دانشگاه ارسال کنید. با هم مدارک مورد نیاز را مرور می کنیم.

  • ابتدا باید مدارک شناسایی خود را آماده کنید. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی و عکس پرسنلی می باشند هم چنین در صورت تاهل مدارک همسر و فرزندان خوتان را نیز آماده کنید.
  • بعد از مدارک شناسایی باید مدارک تحصیلی خود که شامل اصل مدرک مقطع کارشناسی ارشد یا دکترا و تسویه حساب با دانشگاه می شود را از دانشگاه دریافت کنید.
  • بعد از آن باید به پلیس خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس+10) مراجعه کنید و برگ اعزام به خدمت یا همان برگ سبز را دریافت کنید.
  • در صورتی که در زمینه رشته خود فعالیتی را انجام داده اید بایستی مدارک معتبر مربوط به آن را تهیه کنید و به تایید دانشگاه محل تحصیل خود برسانید.

دقت داشته باشید از تمامی مدارک چند سری کپی تهیه کنید.

رشته های مورد نیاز امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز

مراحل اخذ امریه سربازی جهاد دانشگاهی استان البرز

  • همانطور که در قسمت فراخوان توضیح داده شد باید از تمامی مدارک اسکن تهیه کنید و به نشانی این دانشگاه به آدرس alborz@acecr.ac.ir ارسال کنید.
  • بعد از تایید مدارک شما باید به همراه تمامی مدارک خود جهت ثبت نام حضوری مراجعه کنید.
  • پس از تایید مدارک شما برای شما وقت مصاحبه تعیین می شود . حدود 30 روز پس از مراجعه اول برای انجام مصاحبه باید دوباره به این دانشگاه مراجعه کنید.
  • در صورت قبولی در مصاحبه شما برای گذراندن دوره آموزش نظامی سربازی به پادگان اعزام خواهید شد
  • بعد از گذراندن دوره 2 ماهه آموزشی به محل خدمت خود که همان مرکز افکارسنجی دانشجویان است معرفی خواهید شد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره نظام وظیفه آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره امریه خدمت سربازیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط اخذ امریه سربازی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید