ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر را به عنوان یک رشته پرطرفدار در لیست رشته های ارائه شده خود دارد . رشته کامپیوتر بطور کل یکی از زیر مجموعه های صنعت دانشگاه علمی کاربردی است .

از آنجا که دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر را با هدف تربیت دانش آموختگانی طراحی کرده است که پس از فارغ التحیلی میتوانند تمامی سیستم های رایانه ای و خانگی را نگهداری کنند و یا تعمیر بنمایند .

دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر را در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و بصورت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردیتدریس مینماید .

همچنین دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر را در دسته رشته های در حال گسترش دسته بندی میکند و این به دلیل پیشرفت تکنولوژی در عصر جدید است که با سرعت باور نکردنی در حال توسعه میباشد . این رشته یکی از پر گرایش ترین رشته هاست که برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر متقاضیان انتخاب های زیادی دارند .


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


کاردانی به کارشناسی بدون کنکور

دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر را در مقطع کارشناسی ناپیوسته به گونه ای طراحی و سازماندهی کرده است که متقاضیان آن بتوانند در این مقطع نیز بدون کنکور ثبت نام کنند . بطور کل دانشگاه علمی کاربردی یک دانشگاه بدون کنکور است و برای تحصیل در این دانشگاه ها متقاضیان تنها ملزم به پرداخت شهریه تحصیلی میباشند . زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در سایت سازمان سنجش و سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی هر ساله مندرج میشود اما خالی از لطف نیست که بدانید این دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان و متقاضیان خود دو بار در سال اقدام به ثبت نام و جذب دانشجو میکند . مهلت ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در دو نیم ترم مهرماه و بهمن ماه است . البته مهم است بدانید که ثبت نام ورودی مهر ماه در ماه مرداد انجام میشود و ثبت نام ورودی بهمن ماه در ماه دی انجام میگیرد .

شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402

ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر در دو نیم ترم مهرماه و بهمن ماه است انجام میگیرد در ادامه به تقویم برگزاری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم:

زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402

مقطعزمان ثبت نامزمان تمدیدمهلت مجدد
کاردانی31 خرداد تا 7 تیر7 تا 14 تیر1 تا4 شهریور

4 تا 8 شهریور

کارشناسی14 الی 21 تیر21 الی 26 تیر
مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان ثبت نام نیمسال بهمن ماه

ثبت نام رشته های دانشگاه علمی کاربردی در ترم بهمن معمولا در دی ماه آغاز می شود. داوطلبان تحصیل در ترم بهمن پس از دانلود دفترچه از سایت سازمان سنجش، لیست رشته محل های مورد علاقه خود را تهیه کرده و سپس اقدام به ثبت نام می کنند.

نحوه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 1402

این ثبت نام به صورت اینترنتی و از طریق سایت سنجش انجام می شود.

متقاضیان با مراجعه به سایت سنجش از منوی سمت راست گزینه علمی کاربردی را انتخاب کرده و دفترچه راهنما را می توانند دانلود کنند. در ادامه به روش های ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم:

  1. پس از دانلود و مطالعه دفترچه مراحل زیر را انجام دهند
  2. کلیک روی لینک «ثبت نام پذیرش دوره های علمی کاربردی» در مقطع مورد نظر
  3. انتخاب گزینه « خرید کارت اعتباری» برای پرداخت هزینه ثبت نام
  4. کلیک بر دکمه مربوط به «سریال اعتباری» و کلیک «تایید»
  5. پر کردن فیلد های موجود در صفحه و گزینه تایید
  6. یادداشت کد رهگیری
  7. هدایت به صفحه پرداخت آنلاین
  8. درج سریال خریداری شده و کلیک بر روی ورود به سیستم
  9. تکمیل فرم اطلاعات شخصی و تحصیلی و کد رشته محل ها
  10. اتمام ثبت نام با دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کد پیگیری 16 رقمی

شهریه دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

شهریه دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر دغدغه بسیاری از دانشجوهای این دانشگاه است اما مهم است بدانید که دانشگاه علمی کاربردی برای آن دسته از دانشجویان که برای پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر بزاعت مالی ندارند ، وام های دانشجویی در نظر گرفته است و بسیاری کمک هزینه های تحصیلی برای آنها تدارک دیده که پرداخت شهریه را آسان تر میکند . متقاضیان این رشته برای پرداخت شهریه دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر هر ترم تا پایان امتحانات همان ترم مهلت دارند و میتوانند شهریه خود را بصورت اقساطی پرداخت کنند . شهریه دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر نسبت به دیگر دانشگاه هایی که همین رشته را ارائه میدهند بسیار کمتر است و این دانشگاه تمامی رشته های خود را بصورت بدون کنکور ارائه میکند . دانشگاه علمی کاربردی مانند سایر دانشگاه های غیر دولتی شهریه خود را به دو صورت شهریه ثابت و متغیر دریافت میکند .


بیشتر بخوانید:پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


دفترچه ثبت نام علمی کاربردی

ثبت نام کردن در دانشگاه علمی کاربردی مانند سایر دانشگاه ها به طبع مراحل مختلفی دارد . یکی از مهمترین مراحل ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی اقدام به تهیه دفترچه این دانشگاه است . در دفترچه ثبت نام علمی کاربردی لیست تمام رشته ها و دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور قید شده است و مهلت ثبت نام در این دانشگاه به صورت دقیق در این دفترچه مندرج گردیده است . رشته های کاردانی و رشته های کارشناسی بطوردقیق و کامل در این دفترچه ذکر شده اند و برای افرادی که علاقمند به ثبت نام در این دانشگاه هستند اما از جزئیات رشته های این دانشگاه اطلاعی ندارند یک راهنمای جامع و کامل است . ثبت نام در این دانشگاه بطورکل شرایطی بسیار ساده دارد و در مقطع کاردانی تنها نیازمند ارائه مدرک دیپلم سه ساله نظام جدید و چهارساله نظام قدیم است و مدرک پیش دانشگاهی نمیخواهد .


بیشتر بخوانید:شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


شرایط اختصاصی ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی

  1. داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم یا دیپلم متوسطه 3 ساله نظری نظام جدید یا دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش برای دوره کاردانی
  2. دارا بودن مدرک کاردانی برای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته
  3. داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت از خدمت ( برای آقایان )
  4. پذیرش با توجه به معدل کل یا کتبی مدرک تحصیلی است.
  5. سهمیه های مربوط به شاغلین، داوطلبان بومی و ایثارگر در پذیرش دخالت داده می شوند.
  6. کسانی که مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مجاز به ثبت نام بدون آزمون دوره کارشناسی ناپیوسته می باشند.
  7. داوطلبانی رشته فارغ التحصیلی آن ها غیر همنام با مدرک تحصیلی آن ها است باید دروس جبرانی و پیش نیاز رشته قبولی خود را بگذرانند.

جهت اطلاع از جزئیات ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با آویژه تماس بگیرید

  • آزمون سنجش
  • نتایج کنکور سراسری ۹8
  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان تهران
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • آدرس ساختمان مرکزی دانشگاه جامع علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • رشته حقوق علمی کاربردی
  • ثبت نام علمی کاربردی
  • دانشگاه علمي كاربردي كيش
  • ثبت نام دانشگاه پیام نور

بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸


دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته کامپیوتر

دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته کامپیوتر را در لیست رشته های ارائه شده خود دارند . در دانشگاه های این به سبب اینکه تهران پایتخت است و به طبع متقاضیان بیشتری دارد بسیاری از رشته ها ارائه میشوند که رشته کامپیوتر یکی از آنهاست . دانشگاه های علمی کاربردی تهران رشته کامپیوتر به جهت اینکه یک رشته در حال توسعه و پرطرفدار است در لیست رشته های خود جای داده اند . دانشگاه جامع علمی کاربردی در شهر تهران یکی از پرجمعیت ترین دانشگاه ها است . این دانشگاه از آن جهت که بدون کنکور است و شرایط ثبت نام ساده ای دارد و همچنین شهریه ای کمتر از سایر دانشگاه های کشور دریافت میکند در لیست پرطرفدار ترین دانشگاه ها در بین متقاضیان جای گرفته است . رشته کامپیوتر در گرایش های مختلف و در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی ناپیوسته هر ساله تعداد زیادی دانشجو میپذیرد .


بیشتر بخوانید:مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


ارشد بدون کنکور علمی کاربردی

در سالهای اخیر دانشگاه علمی کاربردی تنها در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته اقدام به جذب دانشجو کرده است و دیگر در مقاطع بالاتر مانند کارشناسی ارشد و دکتری امکان ثبت نام دانشجو ندارد . این دانشگاه در سالهای اخیر بسیار محبوب بوده و تعداد زیادی از متقاضیان تحصیل بدون کنکور را به خود اختصاص داده است . متاسفانه چند سال است که دیگر در مقطع کارشناسی ارشد جذب دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی صورت نگرفته است اما امید آن داریم که این دانشگاه در سالهای آینده زیر ساخت های لازم برای این امر مهم را نیز برای متقاضیان علاقمند به این مقطع تحصیلی ایجاد کند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


لیست دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر

لیست دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر شامل بسیاری از واحد های آموزشی علمی کاربردی در سراسر کشور میشود که همانگونه که گفته شد به سبب پر متقاضی بودن این رشته پدید آمده اند . در لیست دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر شهر هایی همچون : تهران ، مشهد ، کرمانشاه ، تبریز ، گیلان ، بابلسر ، ایلام و همدان و بسیاری شهر های کشور که مراکز مختلفی از دانشگاه علمی کاربردی در شهرستان های خود جای داده اند وجود دارند . در این مراکز دانشگاهی زیر نظر دانشگاه علمی کاربردی ، اساتیدی مجرب و برجسته و کادری متعهد آماده خدمت به دانشجویان هستند . رشته کامپیوتر برای تحصیل کردن گرایش های مختلفی از جمله : کاردانی فناوری اطلاعات ، کاردانی فنی شبکه های خانگی ، کاردانی فنی کامپیوتر ، کاردانی فنی نرم افزار ، کاردانی فنی فناوری اطلاعات در رسانه و بسیاری گرایش های دیگر دارد .


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


دیگر موارد مربوط به ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 97-98
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی 98
  • ثبت نام کنکور سراسری
  • دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • لیست رشته های علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98
  • دفترچه علمی کاربردی ۹8
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام کنکور سراسری 98
  • سازمان سنجش سراسری
  • ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۸
  • سازمان سنجش کارشناسی ارشد
  • ثبت نام کنکور ۹۸
  • خرید سریال ثبت نام کنکور 98

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی و رشته های آن


زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر

زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر را بطور مختصر در متن بالا برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم . آنچه که مهم است آن است که شما برای اطلاع از این زمان بطور دقیق ، به سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کرده و یا از سایت سازمان سنجش استفاده کنید . زمان ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی رشته کامپیوتر همانطور که گفته شد در دو نیم ترم مهرماه و بهمن ماه است که ثبت نام ورودی مهر آن در مردادماه انجام میگیرد و ورودی بهمن برای ثبت نام بدون کنکور این دانشگاه باید در دی ماه اقدام به عمل آورند . این دانشگاه در دو مقطع تحصیلی و در دو نیم ترم گفته شده هر ساله تعداد زیادی دانشجو جذب میکند و هدف آن پرورش نیروی انسانی خبره و متعهد است که برای کمک به چرخه های صنعت و اقتصاد کشور آماده اند .

در پایان

اگر قصد دارید در رشته مهندسی کامپیوتر در دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید و سوالاتی در ذهن دارید می توانید از مشاوران تحصیلی آویژه سوالات خود را پرسیده و به جواب آن ها دست یابید.

در این راستا مرکز مشاوره تحصیلی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه دولتی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .

برای مشاوره تلفنی با شماره 9099071985 تماس بگیرید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 10 نظر:
  1. سلام من یک بار از دانشگاه انصراف دادم ترم یک رشته الکترونیک عمومی بودم
    دیپلمم رشته الکترونیک هست و با معدل 15 آیا در شیراز دانشگاه علمی کاربردی هست که من رو در رشته شبکه های کامپیوتری قبول کنه؟

    با مدرک لیسانس دانشگاه علمی کاربردی میشه مهاجرت تحصیلی کرد؟ مدرک ش اعتبار داره برای مهاجرت تحصیلی به آمریکا و کانادا؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم بله رشته کاردانی فنی فناوری اطلاعات و شبکه های گسترده در دانشگاه علمی کاربردی شیراز بدون کنکور ارائه شده است بله معتبر و قابل ترجمه میباشد

  2. سلام وقت بخیر
    اعلان نتایج دانشگاه علمی کاربردی سراسری امشب اعلان شد
    پس چطوری برای آزاد شرکت کنیم در حالیکه ثبت نام مهرماه در مرداد بوده یعنی باید بمونیم برای ترم بهمن؟

    1. سلام در ترم بهمن میتوانید انتخاب رشته برای ازاد انجام دهید.

  3. سلام
    لطفا میشه ادرس دانشگاه علمی کاربردی در تهران که رشته کامپیوتر رو داره رو بهم بگین؟!

    1. سلام . علمی کاربردی داده پردازی ایران.آدرس تهران خیابان نجات اللهی بالاتر از چهار راه سپند کوچه خسرو پلاک 35 شماره 88909231

  4. سلام خسته نباشید
    من یک ساله پشت کنکورم می تونم با معدل کل 18 خورده ای و نهایی 14 رشته ی مهندسی کامپیوتر علمی کاربردی برم ؟
    اگر برم و مدرک کاردانی ناپیوسته را بگیرم برای ثبت نام در کارشناسی ناپیوسته باید ازمون کارشناسی رو بدم ؟
    دانشگاه های علمی کاربردی خوابگاه دارن ؟

    1. سلام هم با سوابق تحصیلی و هم با آزمون سراسری امکان ثبت نام را دارید

  5. سلام خسته نباشید من پایه یازدهم رشته کامپیوتر شاخه کاردانش میخواستم بیینم شهریه دانشگاه آزاد چقدر است

    1. در هر سال تحصیلی شهریه افزایش قیمت دارد بستگی دارد چه سالی وارد دانشگاه میشوید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید