معرفی و ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

اجرای عدالت از آرزوهای دیرینه بشریت است که همیشه برای آن تلاش کرده است و همیشه در پی یافتن این گمشده خویش بوده است. اجرای عدالت یک سیستم غنی و قوی را می طلبد و راه هایی علمی و قابل اجرا که نیازهای متعدد و پیچیده انسان امروزی را پاسخگو باشد.

معرفی رشته حقوق ثبتی

رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور از گرایش های رشته حقوق میباشد . رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور در هر دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و با عنوان کاردانی و یا کارشناسی حقوق حرفه ای ثبتی ازائه شده است . رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور اگرچه رشته ای پرطرفدار است اما به دلیل تعداد زیاد متقاضیان آن بازار کاری چالش برانگیز دارد . همانطور که میدانید رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور شامل شناخت کامل انواع اسناد ، شناخت وظایف مربوط به سند و دفاتر ثبت ، شناخت قوانین مربوط به حقوق ثبت و مثل اینها است .


بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی


هدف رشته حقوق ثبتی

رشته حقوق ثبتی از دوره های دانشگاه علمی کاربردی است که با هدف تربیت کارشناسان باتجربه حقوقی و ثبتی برگزار می شود. در صورتی که برنامه ریزی صحیحی از سوی وزارت علوم صورت بگیرد نیازها و کمبودهای این رشته در سطح کشور برطرف خواهد شد.

در این دوره دانشجویان موارد قضایی- حقوقی-ثبتی را آموخته و می توانند به صورت حقوق دان، وکیل و سردفتر ، صاحب نظر یا قاضی مشغول به خدمت در راه برقراری عدالت شوند.

هدف این دوره تربیت کارشناسانی است که دفاتر اسناد رسمی را اداره می کند و با دانش و مهارت حقوقی اسناد حقوقی را تنظیم کنند که شرایط درستی دارد.

ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور در تعداد زیادی از دانشگاه های علمی کاربردی سراسر کشور و بخصوص پایتخت امکانپذیر است . برای ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی در مقطع کاردانی تنها به همراه داشتن مدرک دیپلم کافی است و نیازی به مدرک پیش دانشگاهی ندارد . ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور در دو نیمترم مهرماه ( البته در مرداد ) و بهمن ماه ( در دیماه ) امکان پذیر میباشد . برای اطلاع از دیگر شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور به سایت سازمان سنجش مراجعه کنید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات


شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور بسیار ساده و راحت است . از مهمترین شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور دارا بودن مدرک دیپلم سه ساله میباشد . البته این دیپلم بیشتر باید در شاخه نظری انسانی باشد . شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور پرداخت مبلغی به عنوان شهریه در هر ترم است . برای اطلاع از شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور با مشاورین متخصص به امر آموزش مستقر در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل فرمایید .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر


ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی

شهریه رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

شهریه رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور با توجه به سال 1402 به میزان 10 الی 15 درصد افزایش داشته که این میزان افزایش در شهریه رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور هر سال برای ورودی های جدید این دانشگاه اتفاق می افتد . شهریه رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور با توجه به واحد های اخذ شده توسط دانشجو در هر نیمترم متفاوت است . البته در احتساب شهریه رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور نباید از مقدار شهریه ثابت چشم پوشی کرد . مهم است بدانید شهریه ثابت برای دانشجویان یک ورودی تا پایان تحصیلاتشان تغییری نمیکند .


بیشتر بخوانید: کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی


رشته حقوق ثبتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته حقوق ثبتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور است و هیچ آزمون ورودی ندارد . از شرایط ثبت نام رشته حقوق ثبتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور دارا بودن علاقمندی به این گرایش از رشته حقوق است . رشته حقوق ثبتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور برای کمک به حوزه ثبت و سند کشوری طراحی شده . لازم به ذکر است افراد فارق التحصیل کارشناسی رشته حقوق ثبتی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور به شرط گذراندن واحدهایی میتوانند در آزمون وکالت شرکت کنند و محدودیتی به سبب نوع دانشگاه شان ندارند .


بیشتر بخوانید: لیست رشته های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


نکات مهمی که شما علاقمندان به رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور در مورد این رشته باید بدانید

رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور به سبب تربیت نیروهای متخصص و مجرب برای برآورده کردن نیازهای حقوقی و ثبتی کشور برنامه ریزی شده است . رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور با اهداف پرورش افرادی که دفاتر اسناد رسمی کشور را برعهده میگیرند فعال به کار است . شما علاقمندان میتوانید برای هرگونه مشاوره تحصیلیاعم از انتخاب رشته کنکور و یا ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با مشاورین مجرب ما در مرکز مشاوره تحصیلی آویژه ارتباط گرفته و همچنین از مشاوره تخصصی مشاورین ما در زمینه های تحصیلی و درسی بهرمند شوید .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

روش پذیرش دانشجو در رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان شاغل میتوانند علاوه بر کدرشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کدرشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی یزد


روش پذیرش دانشجو در رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محلهای مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


مدارک لازم برای ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد


مدارک لازم برای ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

  • مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
  • فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی


راهنمای انتخاب رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:

  • صنعت
  • کشاورزی
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • فرهنگ و هنر

برابر ضوابط شرکت نماید. در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است. همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کدرشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کدرشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس استان، شهر و مرکز آموزشی میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور


ضرورت و اهمیت رشته حقوق ثبتی

در سال های اخیر با تحولات اجتماعی نیاز به دانستن مسائل حقوقی افزایش یافته است و جامعه به کارشناسان حقوقی و نظرات کارشناسانه آن ها افزایش یافته است. در حال حاضر با کمبود کارشناس ویژه امور ثبتی در دفاتر اسناد و سایر موسسات مواجه است بنابراین نیاز به تربیت دانش آموختگان حقوق ثبتی دیده می شود.

قابلیت ها و مهارت های مشترک فارغ التحصیلان

  • قدرت تجزیه تحلیل رویدادها و ارائه راه حل های بهینه حقوقی
  • برنامه ریزی برای پیش بردن کار و هدایت گروه
  • انتقال مفاهیم حقوقی به افراد تحت سرپرستی و آموزش آن ها
  • راه اندازی زمینه های جدید کسب و کار و کار آفرینی
  • ارتباط موثر در محیط کار
  • تصمیم گیری های درست
  • برنامه ریزی برای اجرای اخلاق حرفه ای
  • برنامه ریزی برای اجرای الزامات بهداشت ،ایمنی و محیط زیست (HSE)
  • تفکر نقاد به اقتضای موقعیت ها
  • خلاقیت و ابتکار عملی
  • تسلط به قوانین ثبتی
  • شناخت اسناد رسمی و روش های ثبت اسناد املاک و شرکت ها

مشاغل مربوط به حقوق ثبتی

  • کارشناس حقوقی
  • سر دفتری اسناد رسمی
  • دفتر یاری اسناد رسمی
  • کارشناس امور ثبتی املاک، اسناد
  • کارشناس تعیین مالکیت صنعتی علائم
  • کارشناس تاسیس شرکت ها
  • وکالت ( به شرط داشتن شرایط لازم )
  • قضاوت ( به شرط داشتن شرایط لازم )

در پایان

رشته حقوق ثبتی با توجه به نیاز امروزی جامعه به کارشناسان امور ثبتی بازار کار خوبی دارد. رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی یکی از راه هایی است که افراد علاقمند به اسناد دفتری می توانند با تحصیل در آن و کسب مهارت و تجربه در امور ثبت اسناد ثبتی املاک و شرکت ها مشغول به کار شوند.

اگر می خواهید در رشته حقوق ثبتی تحصیل کنید و با سوالات زیادی روبه رو هستید می توانید با کارشناسان تحصیلی ما در مرکز مشاوره آویژه صحبت کنید و جواب سوالات خود را دریافت کنید.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته حقوق ثبتی دانشجو می پذیرد؟

در حال حاضر خیر

آیا تغيير رشته، مرخصي تحصيلي، انتقال و ميهمان شدن برای رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نيمسال تحصيلي دوم به بعد براساس مجموعه قوانين و مقررات آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي قابل بررسي ميباشد.

آیا تحصیل در رشته حقوق ثبتی دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان با خدمت سربازی امکان پذیر است؟

خیر

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معرفی و ثبت نام رشته حقوق ثبتی علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 27 نظر:
  1. حقوق ثبتی شاخصه کارشناس رسمی دادگستری رو هم شامل میشه؟

  2. سلام من دیپلم طراحی وب دارم میخوام حقوق بخونم بدون کنکور
    درس های خاصی رو باید پاس کنم؟

  3. سلام با دیپلم گرافیک سال ۸۹میشه برای حقوق ثبتی علمی کاربردی ثبت نام کرد؟

  4. سلام من با معدل 14/88 کاردانی ثبت گرفتم امکان قبولی برای کارشناسی ناپیوسته دارم؟

    1. سلام وقتتون بخیر بستگی به رشته و دانشگاه مدنظر دارد

  5. سلام وقت بخیر
    دانشجویان حقوق ثبتی دانشگاه علمی کاربردی اجازه شرکت در آزمون وکالت چه قضایی چه دادگستری را دارن؟

      1. سلام.باحقوق ثبتی درکارنشاسی ناپیوسته میشود وکالت ازمون داد؟

  6. سلام خسته نباشید من توی هنرستان رشته ی امور اداری میخونم سال آخر هستم معدل این دو ساله ی من تا حالا ۱۷ ب بالا شده من میتونم دانشگاه حقوق بخونم

    1. سلام وقت بخیر
      از طریق روش های با کنکور و بدون کنکور هر کدام با شرایط خاصی امکان تحصیل وجود دارد

    1. سلام . بله طبق آمار پذیرفته شدگان در یکی از دانشگاههای علمی کاربردی پذیرفته خواهید شد.

  7. با سلام ، آیا با کاردانی غیر مرتبط ( مثلا کاردانی من رشته ی عمران هستش ) و کارشناسی حقوق ثبتی مجوز تاسیس دفتر اسناد رسمی و یا وکالت به شخص داده میشه ؟ یا باید کاردانی هم هم رشته با حقوق و مرتبط باشه ، لطفا بطور کامل راهنمایی بفرمایید ، با تشکر

    1. سلام برای مجوزگرفتن،رشته حقوق با مدرک کارشناسی به بالا لازم دارد.

    2. سلام. دی ماه برای رشته حقوق ثبتی، ثبت نام دارین؟
      و برای پذیرش، معدل دیپلم حداقل باید چند باشه؟

      1. سلام با داشتن مدرک کارشناسی فقه وحقوق.و کارشناسی حقوق ثبتی ایا مجوز تاسیس دفتر اسناد رسمی به فرد داده می شود؟یافقط مجوز شرکت درازمون سردفتری؟لطفا توضیح بدید که بعد پایان دوره کارشناسی حقوق ثبتی چیکار باید کرد

  8. برای شرکت در ازمون وکالت باید در کدام رشته تحصیل کنیم؟! از طریق رشته حقوق ثبتی هم میشه؟!

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام ار گرایشی از رشته های حقوق و فقه و علوم قضایی مورد پذیرش است .

      1. با سلام،بنده با دیپلم ساختمان(کار و دانش)برای رشته حقوق ثبتی ثبت نام کردم با معدل ۱۴/۸۸ آیا شانس پذیرفته شدن دارم؟

        1. سلام وقتتون بخیر باشه امکانش میتواند وجود داشته باشد.

          1. سلام با معدل۱۷/۷۱،امکان ثبت نام حقوق ثبتی در دانشگاه علمی کاربردی را دارم
            با دیپلم کاردانش

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید