گرایش های ارشد روانشناسی

گرایش های ارشد روانشناسی

گرایش های ارشد روانشناسی از پرطرفدار ترین رشته های دانشگاهی در دوره ی ارشد است؛ چرا که تحصیل در این رشته ها فرصت های شغلی زیادی را در اختیار فارغ التحصیلان و کارشناسان ارشد قرار می دهد.

یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن گرایش های ارشد روانشناسی این است که داوطلبان بعد از گذراندن این دوره می توانند با عضویت در نظام روانشناسی کشور، برای اخذ مجوز تاسیس مطب و مرکز مشاوره و روانشناسی اقدام کنند.

هرساله دانشجویانی که موفق به اخذ مدرک کارشناسی می شوند، می توانند خود را برای ادامه تحصیل در هر کدام از گرایش های ارشد روانشناسی آماده کنند. همانطور که می دانید دانشگاه های مربوط به وزارت بهداشت و همچنین وزارت علوم برای رشته ی روانشناسی گرایش های مختلفی ارائه می دهند. که هر داوطلب بر اساس علاقه ی شخصی می تواند در هر کدام از دانشگاه ها ادامه تحصیل دهد.

ممکن است برای داوطلبان و متقاضیان ادامه تحصیل در این رشته ها سوالاتی پیش آید. از جمله اینکه گرایش های ارشد روانشناسی شامل چه رشته هایی است؟ گرایش های این رشته در مقاطع بالاتر همچون دکتری کدام است؟ به همین خاطر در ادامه ی این متن سعی شده به پاسخ این سوالات بپردازیم. لذا مطالعه ی این مطلب به همه داوطلبان توصیه می شود .


بیشتر بخوانید: منابع ارشد مشاوره خانواده


گرایش های ارشد روانشناسی

گرایش های ارشد روانشناسی از سوی سازمان سنجش و طی اطلاعیه هایی در دسترس متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد قرار می گیرد. داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد برای اطلاع از گرایش های ارشد روانشناسی باید دفترچه ی راهنمای ثبت نام را دریافت و مطالعه نمایند.

با توجه به این که در وزارت علوم و وزارت بهداشت گرایش های ارشد روانشناسی متفاوت است، داوطلبان لازم است دفترچه ی مربوط به هردو گروه را مطالعه نمایند.

گرایش های ارشد روانشناسی تنوع زیادی دارد که در جدول زیر به برخی از آنها اشاره کردیم:

روانشناسی بالینی
روانشناسی عمومی
سنجش و اندازه گیری ( روانسنجی )
روانشناسی صنعتی و سازمانی
روانشناسی اسلامی
روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی
بهداشت روان
روانشناسی تربیتی

هر فرد بر اساس علاقه و توانمندی ها ی خود می تواند یکی از این گرایش ها را انتخاب کند.


بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟


گرایش های ارشد روانشناسی و مشاوره

گرایش های ارشد روانشناسی و مشاوره

گرایش های ارشد روانشناسی و مشاوره شامل رشته هایی است که فارغ التحصیلان دوره ی کارشناسی رشته های مشاوره و روانشناسی می توانند برای ادامه تحصیل در آنها اقدام کنند.

با توجه به افزایش نیازهای جوامع امروزی به مشاوره و علم روانشناسی، اهمیت تربیت متخصصان و کارشناسان جوان در تمام گرایش های ارشد روانشناسی و مشاوره و همچنین در مقاطع بالاتر، دو چندان شده است. به همین منظور و برای ارتقا کیفیت خدمات روانشناسی در سطح کشور، دانشگاه ها در گرایش های مختلف روانشناسی و مشاوره اقدام به پذیرش دانشجو می کنند.

رشته های مشاوره خانواده، مشاوره شغلی، مشاوره مدرسه، مشاوره توانبخشی و همچنین روانشناسی بالینی، روانشناسی سلامت، بهداشت روان، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی اسلامی، روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی و روانشناسی صنعتی و سازمانی از جمله گرایش های ارشد روانشناسی و مشاوره است.


بیشتر بخوانید: منابع ارشد روانشناسی بالینی وزارت بهداشت


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

گرایش های ارشد روانشناسی در مقطع دکتری

گرایش های ارشد روانشناسی در مقطع دکتری نیز هر ساله در تعدادی از دانشگاه ها از بین داوطلبان و علاقه مندان ادامه تحصیل در این رشته ها دانشجو می پذیرد. داوطلبانی که علاقه مند به تحصیل در دوره ی دکتری رشته های روانشناسی هستند، لزوما باید دوره کارشناسی ارشد خود را در یکی از گرایش های ارشد روانشناسی، مورد تایید سازمان های مربوطه گذرانده باشند.

تحصیل در گرایش های ارشد روانشناسی در مقطع دکتری به دو بخش آموزش و پژوهش تقسیم می شود و معمولا این دوره چهار سال طول میکشد. از جمله گرایش های دوره دکتری می توان به روانشناسی بالینی، روانشناسی عمومی، روانشناسی سلامت، روانشناسی خانواده، روانشناسی جنسی اشاره کرد.

تحصیل در این رشته ها میتواند افرادی را پرورش دهد که در خدمات روانشناسی در زمینه های مختلف فردی، اجتماعی، روابط زناشویی و خانوادگی به افراد جامعه ارائه دهد.


بیشتر بخوانید: کارورزی روانشناسی چگونه است؟


بهترین گرایش های ارشد روانشناسی

بهترین گرایش های ارشد روانشناسی رشته هایی را شامل میشود که کارآمدتر باشد و فرصت های شغلی مناسبی پیش روی دانش آموختگان این دوره ها قرار دهد. از آنجایی که رشته های روانشناسی از جمله رشته های برتر و پرطرفدار دانشگاهی است، لذا پذیرش در آن نیز کار سخت تری است.

علت ان استقبال این است که این رشته علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی مناسب می تواند در زندگی روزمره نیز برای هر فرد مفید باشد. با توجه به اینکه در حال حاضر به دست آوردن شغل و درآمد از دغدغه های هر شخص است، علت این موضوع توجیه می شود.

این رشته فرصت هایی همانند تاسیس مراکز روانشناسی و مشاوره و اشتغال در مراکز مختلف مانند مهد های کودک، نیروی انتظامی، مدارس، دانشگاه ها و … را در اختیار دانش آموختگان قرار می دهد.

اما بهترین گرایش های روانشناسی برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر کدامند؟ و کدام گرایش ها بیشترین فرصت های شغلی را دارند؟ اگر بخواهیم به شرح بهترین گرایش های ارشد روانشناسی بپردازیم باید به گرایش هایی همچون روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی عمومی و … اشاره کنیم .


بیشتر بخوانید: استخدام روانشناس بالینی در بیمارستان چگونه است؟


گرایش های ارشد روانشناسی در مقطع دکتری

منابع گرایش های ارشد روانشناسی

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد برای قبولی در این آزمون می بایست از منابع و مواد امتحانی این رشته ها اطلاع یابند. این منابع از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به اطلاع داوطلبان می رسد که هر درس بر اساس ضریب مربوط به خود می تواند بر قبولی داوطلبان اثر بگذارد.

این منابع برای کنکور ارشد روانشاسی مربوط به وزارت علوم و وزارت بهداشت، کمی متفاوت است. وزارت بهداشت دروسی همچون آمار و روش های تحقیق، نظریه های شخصیت و نظریه های روان درمانی، کلیات روانپزشکی و روانشناسی فیزیولوژیک، روانشناسی بالینی و بهداشت روان را به عنوان منبع آزمون معرفی کرده است.

اما منابع مربوط به کنکور وزارت علوم شامل موارد جدول زیر است:

متون روانشناسی
روانشناسی مرضی و کودکان استثنایی
روانشناسی صنعتی – سازمانی
روانشناسی تربیتی
روانشناسی امور استخدامی
روانشناسی اجتماعی
روانشناسی فیزیولوژیک
روانشناسی انگیزش هیجان

اگر شما داوطلب شرکت در آزمون کارشناسی ارشد در رشته های روانشناسی و مشاوره هستید و ابهاماتی در خصوص بازار کار، آینده شغلی، آینده تحصیلی و … این رشته ها دارید، به شما توصیه می کنیم که برای دستیابی به پاسخ سوالات و ابهامات خود به مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه مراجعه نمایید.

راه ارتباطی شما عزیزان با مشاوران مرکز مشاوره آویژه، مراجعه به وبسایت اینترنتی و یا تماس تلفنی با این سازمان است. که در این تماس ها می توانید از تخصص و تجربه برترین مشاوران تحصیلی کشور، برای اخذ تصیمات درست، بهره مند شوید.


بیشتر بخوانید: شرایط تاسیس مطب روانشناسی چگونه است؟


گرایش های ارشد روانشناسی و مشاوره

سوالات متداول

گرایش های ارشد روانشناسی وزارت بهداشت کدام است؟

گرایش های ارشد روانشناسی وزارت بهداشت شامل: روانشناسی بالینی، روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، روانشناسی سلامت، بهداشت روان است.

گرایش های ارشد روانشناسی کدام است؟

این گرایش ها شامل رشته های: روانشناسی عمومی، روانشناسی بالینی، روانشناسی صنعتی و سازمانی، سنجش و اندازه گیری، روانشناسی اسلامی، روانشناسی آموزش کودکان استثنایی، روانشناسی تربیتی و روانشناسی بالینی کودک و نوجوان است.

گرایش های ارشد مشاوره کدام است؟

گرایش های دوره کارشناسی ارشد مشاوره شامل مشاوره خانواده، مشاوره مدرسه، مشاوره شغلی و مشاوره توانبخشی است. که هر داوطلب با توجه به علاقه خود می تواند یکی از این گرایش ها را برای ادامه تحصیل انتخاب کند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

گرایش های ارشد روانشناسی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 110 نظر:
  1. سلام وققتون بخیر من لیسانس مدیریت بازرگانی دارم فارغ التحصیل سال 91 میخوام برای اول کمک به خودم روانشناسی بخونم ترجیحا بدون آزمون نظرشما چه گرایشیه و اینکه کارشناسی بهتره یا ارشد؟کدوم دانشگاهای دولتی غیرانتفاعی و پیام نور بدون آزمون پذیرش میکنن؟ معدل لیسانس چقدرتاثیر داره ممنون از راهنماییتون

    1. با سلام و وقت بخیر باتوجه به اینکه در مقطع کارشناسی بنیاد علم روانشناسی ساخته می‌شود توصیه بنده به تحصیل از ابتدا می‌باشد و دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی و پیام نور بدون کنکور و با شرط معدل پذیرش دارند

  2. سلام . کارشناسی روانشناسی عمومی دارم .
    روانشناسی مسائل قبل و بعد از ازدواج در کدام گرایش هست؟

  3. سلام کارشناسی ادبیات عرب دارم می خواهم ارشد روانشناسی بخوانم کدام گرایش مناسب بنده هست

  4. سلام خسته نباشین برای اخذ مجوز مطب باید حتما گرایش ارشد بالینی باشه؟

    مثلا با گرایش بهداشت روان برای ارشد نمیشه مطب زد ؟

    و اینکه نوروساینس در مقطع ارشد اگر کسی بخواد بخونه در ایران امکانش هست یا خیر ؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای بررسی دقیق موارد ذکر شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  5. سلام
    من کارشناسی روانشناسی بالینی دارم، الان کارم مربوط به گردشگری هست، نزدیکترین گرایش به این زمینه ی کاری که میتونم برای ارشد اقدام کنم، روانشناسی صنعتی_سازمانی هست؟

  6. سلام و عرض ادب
    بنده برای مقطع کارشناسی رشته اموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان رو دارم برای ارشد تصمیم دارم روانشناسی بخونم به نظر شما کدوم گرایش مناسب است ؟ ممنون میشم که پاسخ بدین

    1. سلام وقت بخیر
      بستگی به حیطه ی مد نظر شما در زمینه ی شغلی دارد

  7. با سلام ببخشید می خواستم بدونم برای کارشناسی ارشد رشته روان شناسی مدرک دانشگاه دولتی با دانشگاه ازاد تفاوت زیادی دارند و کدام دانشگاه مدرکش معتبر است

  8. سلام وقت بخیر
    بنده کارشناسی و کارشناسی ارشدم زبان انگلیسی هست اگر بخوام ارشد روانشناسی بخونم چه گرایش هایی میتونم شرکت کنم؟ در زمینه مشاوره فردی و طرحواره درمانی

    1. سلام وقتتون بخیر باشه هر گرایشی مدنظرتان است میبایست کنکور مربوط به آن را شرکت نمایید.

  9. سلام من كارشناس پرستاري هستم ميتونم روانشناسي كودك و نوجوان شركت كنم و منابع آزمون چي هست؟

    1. سلام
      بله برای مقطع ارشد وزارت علوم میتوانید اقدام کنید

  10. با سلام با مدرک کارشناسی روانشناسی عمومی و ارشد علوم شناختی می‌توان عضو سازمان نظام شد و مجوز گرفت؟

    1. سلام وقت بخیر
      مجوز ممربوطه به رشته ی شما تعقل می گیرد

  11. سلام من رشته روانشناسی عمومی هستم کارشناسی دارم اما برای ارشد میخوام مشاوره بخونم ایا میتونم پروانه مطب رو دریافت کنم بعداز گزروندن ارشد مشاوره چون لیسانسم روانشناسیه لازمه حتما دوتا مقطع روانشناسی باشه

    1. سلام وقتتون بخیر برای تاسیس مطب برای شما مشکلی ایجاد نمیشود ولی حتما با مشاورین ما درباره بررسی جزعیات تماس بگیرید

  12. سلام بهترین گرایش در مقطع ارشد بعداز کارشناسی مدیریت بازرگانی چی باشه خوبه

  13. سلام وقتتون بخیر…من کارشناسی روانشناسی عمومی دارم اگر بخوام مطب بزنم ارشد حتما باید عمومی باشه؟ یا بقیه رشته های ارشد رو هم میتونم بخونم.

    1. سلام وقت بخیر
      گرایش های ارشد مهر سازمان نظام روان شناسی دریافت خواهند کرد

  14. سلام وقتتون بخیر.رشته کارشناسی ام زبان وادبیات عربی هست اگربخواهم برای ارشد رشته ی روانشناسی بخونم بعدازفارغ التحصیل شدن میتونم کلینیک بزنم یانه؟

      1. سلام کارشناسی و ارشد روانشناسی عمومی میتونیم مطب بزنیم؟

          1. سلام .میخام گرایش زوج درمانی و .. بخونم برا ارشد .کنکور وزارت علوم باید شرکت کنم یا بهداشت ؟

  15. سلام وقت بخیر،من کارشناسی روانشناسی عمومی دارم،برای استخدامی در دادگستری و نیروی انتظامی بهتره کنکور کارشناسی ارشد چه‌ گرایشی رو شرکت کنم؟

    1. سلام. به طور معمول تفاوتی در گرایشهای مختلف برای استخدام در نظر گرفته نمیشود اما در دادگستری بیشتر پذیرش مربوط به حوزه خانواده است.

  16. “بنام خدا”با سلام و احترام ، برای اخذ پروانه و کد روانشناسی و ایجاد مطب روانشناسی آیا محدودیت سنی وجود دارد یاخیر؟ مثلا تا مدرک فوق لیسانس روانشناسی بالینی را گرفتیم سن تا 54 سال شد حالا که موقع درخواست ایجاد مطب مشاوره و روانشناسی شده ، نگران از عدم دادن مجوزدایر کردن مطب هستیم .!؟ لطفا راهنمایی دقیق و سریع بفرمایید. با تشکر

    1. خیر محدودیت سنی ندارد و در صورت قبولی در مصاحبه میتوانید مجوز مطب را دریافت کنید

      1. فارغ التحصیلان کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی در کدام مشاغل میتوانتد استخدام شوند یا فعالیت داشته باشند ؟

  17. سلام خسته نباشید .
    من کارشناسی آی تی دارم می تونم برای ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنم؟؟
    ممنون که منو راهنمایی می کنین.

    1. بله امکان شرکت وجود دارد اما چون رشته روان شناسی جهت مطب 2 مقطع پشت سر هم لازم دارد نمی تواند مطب بزند.

      1. اگر ارشد و دکتری رو پشت هم بخونیم چی؟ بازم نمی تونیم مطب بزنیم ؟

  18. سلام خسته نباشین کارشناسی علوم تربیتی دارم به دبیری و مشاوره در مدارس مقطع دبیرستان علاقه دارم ورشته روانشناسی مورد علاقم هست

    روانشناسی با چه گرایش انتخاب کنم برام مناسب هست ؟؟؟

    1. اگر صرفا علاقه شما به مدارس است رشته روان شناسی تربیتی مناسب شماست.

  19. سلام خسته نباشین ممنون میشم جواب سوال من رو بدین.خواستم بدون ایا رشته نورومارکتینگ(بازاریابی عصبی) در ایران هست؟و این که گرایش کدوم رشته میشه ممنون.

  20. سلام وقتتون بخیر.
    کسی که کارشناسی مشاوره از دانشگاه فرهنگیان داره. میتونه ارشد وزارت بهداشت شرکت کنه؟

      1. سلام… وقت بخیر
        برای کلینیک چطور؟ آخه دیدم گفتید باید دو مقطع تحصیلی خونده باشیم.

        کارشناسی مشاوره فرهنگیان… و ارشد مشاوره يا روانشناسی میتونیم مجوز بگیریم برای کلینیک؟

  21. سلام خسته نباشید، کارشناسی علوم سیاسی دارم ومیخوام ارشد روانشناسی کنکور بدم چه گرایشی درصد قبولیش بیشتره؟

  22. سلام چه دانشگاه هایی در قم و تهران هم آزاد و هم غیر آزاد ارشد خانواده رو ارائه دادن؟

  23. سلام وقتتون بخیر من کارشناسی روانشناسی عمومی خوندم از دانشگاه پیام نور
    میتونم کنکور رشته روانشناسی بالینی شرکت کنم؟؟

      1. کارشناسی روانشناسی تموم کردم ،می تونم کنکور مشاوره خانواده بدم برا ارشد؟

        1. سلام . بله مانعی برای شرکت در کنکور کارشناسی ارشد رشته مشاوره خانواده ندارید.

  24. سلام خسته نباشید
    اگه کارشناسی رشته مشاوره بخونیم بعد برای کارشناسی ارشد رشته روانشناسی رو بزنیم میشه ؟؟؟ ممنون میشم پاسخ بدید

  25. سلام وقتتون بخیر

    بنده لیسانس«کودکان استثنایی»از دانشگاه فرهنگیان دارم…
    خاستم بدونم گرایش های ارشد این رشته چیا هستن؟؟!
    و جدای از اینا خیلی دوست دارم که «روانشناسی عمومی»ادامه بدم…
    آیا میشه ارشد رو«روانشناسی عمومی»خوند؟!
    ممنون میشم راهنماییم کنید🌺

      1. سلام خسته نباشید ببخشید من الان دارم علوم تربیتی میخونم در ارشد میخوام یکی از شاخه های روانشناسیرو برم میشه؟
        بعد اینکه روانشناسان تربیتی میتونن مطب بزن؟

        1. سلام. با داشتن مدرک لیسانس علوم تربیتی و ارشد روانشناسی تربیتی مجوز فعالیت و پروانه کلینیک برای شما صادر نمی‌شود .باید هر دو مقطع تحصیلی شما روانشناسی باشد اگر لیسانس مرتبط با روانشناسی داشته باشید و کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی برای شما مجوز مشاوره تحصیلی صادر میشود.

          1. سلام وقت بخیر ببخشید من لیسانس حقوق دارم و آموزگارم. برای کارشناسی ارشد چه رشته ای بخوانم؟

  26. سلام با مدرک کارشناسی مترجمی زبان آیا میتونم برای ارشد روانشناسی بالینی رو انتخاب کنم؟

  27. سلام ممنون میشم سوالمو جواب بدید. اگر کسی مدرک ارشد روانشناسی تربیتی داشته باشه و درسش تموم شده باشه و بخواد الان کنکور بده و ارشد بالینی بخونه میتونه این کارو بکنه؟
    ینی امکان خوندن دوتا گرایش از یک رشته (به صورت غیر همزمان) هست؟

    1. سلام . بله محدودیتی برای خواندن دو گرایش از یک رشته وجود ندارد.

  28. سلام بعضی سایت ها روانشناسی خانواده رو هم قرار داده اند میشه راجبش توضیح بدید و اینکه چرا در سایت های مختلف با هم فرق داره مثلا خیلی سایتا بهداشت روان را نزده اند در کارشناسی ؟؟؟؟؟

    1. سلام بله این رشته وجود داره برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  29. سلام روانشناسی فیزیولوژیک یا زیست روانشناسی ک مربوط ب اعصاب هم میشه در مقطع کارشناسی ارشد هست؟

    1. سلام وقت بخیر ببخشید من لیسانس حقوق دارم و آموزگارم. برای کارشناسی ارشد چه رشته ای بخوانم؟

  30. سلام . واسه ارشد استعداد های درخشان نیاز هست که رشته کارشناسی هم نام و متجانس با رشته مورد نظر ارسد باشه
    با این توصیف ایا کسی که کارشناسی مددکاری اجتماعی هست می تونه ارشد روانشناسی بالینی بزنه

  31. سلام خسته نباشید کارشناسی روانشناسی خوندم از دانشگاه آزاد
    برای ارشد ۱۴۰۰ تو رشته بالینی کودک و نوجوان و کودکان مرضی دانشگاهای آزاد ارائه ندادن؟
    خیلی گشتم ولی پیدا نکردم ممنون میشم راهنمایی کنید🙏🏻

    1. سلام دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد زمان اعلام نتایج درسایت سنجش منتشر می‌شود

      1. سلام خسته نباشید .
        من کارشناسی آی تی دارم می تونم برای ارشد روانشناسی بالینی شرکت کنم؟؟
        ممنون که منو راهنمایی می کنین.

        1. بله امکان شرکت وجود دارد اما چون رشته روان شناسی جهت مطب 2 مقطع پشت سر هم لازم دارد نمی تواند مطب بزند.

  32. سلام من کارشناسی آموزش ابتدایی فرهنگیان خوندم. میتونم برای ارشد روانشناسی بالینی کودک و نوجوان بخونم؟

  33. سلام و احترام
    با توجه به مصوبه اخیر سازمان سنجش آیا امکان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد روانشناسی برای فارغ التحصیلان سایر رشته ها وجود خواهد داشت؟

    1. سلام وقت بخیر
      مثل اینکه قرار هست تجدید نظر و لغو گردد

      1. سلام با مدرک کارشناسی مترجمی زبان آیا میتونم برای ارشد روانشناسی بالینی رو انتخاب کنم؟

          1. سلام وقتتون بخیر من کارشناسی روانشناسی عمومی خوندم از دانشگاه پیام نور
            میتونم کنکور رشته روانشناسی بالینی شرکت کنم؟؟

  34. سلام من کارشناسی مشاوره خوندم آیا میتونم ارشد بالینی شرکت کنم بازار کار رشته مشاوره و همچنین رشته روانشناسی در کدوم شاخه بیشتر

    1. سلام
      بله میتونید شرکت کنید اما برای گرفتن مدرک نظام روانشناسی باید حتما دو مدرک مرتبط و پشت سرهم داشته باشید پیشنهاد میکنم ارشد مشاوره را دنبال کنید

  35. سلام
    کسی که در رشته دبیری در دانشگاه فرهنگیان کارشناسی بخونه
    برای کارشناسی ارشد میتونه روانشناسی بالینی انتخاب کنه یا خیر؟

      1. سلام وقت شما بخیر
        ببخشید با ارشد روانشناسی عمومی میشه مشاور ازدواج و خانواده شد؟
        و اینکه ارشد گرایش عمومی باشه دکترا میشه بالینی باشه؟

        1. سلام. بله میتوانید در آزمون مربوط به اخذ پروانه مشاوره خانواده شرکت کنید و با طی کردن مراحل مربوطه در زمینه زوج و خانواده مشغول به فعالیت شوید.

        2. سلام کارشناسی روانشناسی عمومی دارم، آیا اگر ارشد روانشناسی بالینی بخونم میتونم مطب بزنم یا حتما باید روانشناسی عمومی بخونم ؟

  36. سلام
    کسی که در رشته دبیری در دانشگاه فرهنگیان کارشناسی بخونه
    برای کارشناسی ارشد میتونه روانشناسی بالینی انتخاب کنه یا خیر؟

      1. سلام من کارشناسی مشاوره خوندم آیا میتونم ارشد بالینی شرکت کنم بازار کار رشته مشاوره و همچنین رشته روانشناسی در کدوم شاخه بیشتر

        1. سلام وقت بخیر
          بله میتونید شرکت کنید اما برای گرفتن مدرک نظام روانشناسی باید حتما دو مدرک مرتبط و پشت سرهم داشته باشید پیشنهاد میکنم ارشد مشاوره را دنبال کنید

      2. سلام.من کارشناسی مشاوره خوندم.الان دارم ارشدروان شناسی عمومی میخونم.میتونم بعدامطب بزنم؟

  37. سلام.سوالی داشتم.کارشناس روان شناسی عمومی میتونه برای ارشد از رشته های روان شناسی بالینی انتخاب کنه؟

      1. سلام خسته نباشید من مرداد ۱۴۰۰ فارق التحصیل کارشناسی روانشناسی هستم دانشگاه آزاد
        برای ارشد امسال بدون کنکور و دانشگاه آزاد رشته بالینی کودک نوجوان و روانشناسی مرضی ارایه دادن؟
        من خیلی گشتم ولی پیدا نکردم

        1. سلام دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد زمان اعلام نتایج درسایت سنجش منتشر می‌شود

      2. سلام،وقتتون بخیر
        بامدرک علوم تربیتی گرایش آموزش ابتدایی میتونم ارشدروانشناسی شرکت کنم؟

        1. سلام وقت بخیر در صورت گذراندن واحد های پیش نیاز بله می توانید

      3. سلام وقت شما بخیر
        ببخشید با ارشد روانشناسی عمومی میشه مشاور ازدواج و خانواده شد؟
        و اینکه ارشد گرایش عمومی باشه دکترا میشه بالینی باشه؟

        1. سلام. بله میتوانید در آزمون مربوط به اخذ پروانه مشاوره خانواده شرکت کنید و با طی کردن مراحل مربوطه در زمینه زوج و خانواده مشغول به فعالیت شوید.

          1. سلام خسته نباشید ببخشید من کارشناسی علوم سیاسی دارم، و میخوام ارشد روانشناسی بخونم، چه گرایشی درصد قبولی بیشتری داره؟

          2. سلام وقت بخیر
            من لیسانس آموزش ریاضی از دانشگاه فرهنگیان دارم برای ارشد میتونم رشته روانشناسی عمومی یا روانشناسی تربیتی شرکت کنم؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید