تمامی شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در سال 1402

تمامی شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در سال 1400

امروزه همه ما با موسسه مالی و اعتباری ملل آشنا هستیم. این موسسه که در گذشته با نام موسسه مالی و اعتباری عسکریه فعالیت می کرد، در شهرها و استان های مختلف کشور شعبه دارد.

موسسه مالی و اعتباری ملل نیز مانند سایر بانک های کشور برای جذب نیروی متخصص برای شعب مختلف خود، هر ساله اقدام به انتشار یک اطلاعیه می کند. شما می توانید بعد از انتشار این فراخوان، در زمان مقرر اقدام به ثبت نام و شرکت در آزمون کنید.

اگر شما نیز داوطلب استخدام در این بانک هستید، برای اینکه با شرایط ثبت نام و آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید آشنا شوید، این مقاله را حتما بخوانید.

زمان ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید

هر ساله با توجه به نیاز واحدهای اجرایی در استان های مختلف، امکان انتشار فراخوان استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل وجود دارد. این فراخوان می تواند در بازه های زمانی مختلفی منتشر شود. ممکن است با توجه به نیاز موسسه حتی در یک سال چند فراخوان استخدامی از طرف این بانک منتشر شود.

این فراخوان ها می توانند تنها برای یک یا چند استان باشند و برای کل کشور نباشد. یعنی اینکه فقط برای استان هایی باشد که واحدهای اجرایی آن استان ها به نیرو نیاز دارند.

به عنوان مثال در سال جدید، واحدهای اجرایی این بانک در استان تهران به نیروی انسانی مرد نیاز دارند و طبق اطلاعیه منتشر شده، داوطلبان از 9 مرداد ماه تا 20 مرداد فرصت دارند تا در آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل ثبت نام کنند.

نحوه ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید

ثبت نام آزمون استخدامی این موسسه، به صورت مستقل انجام می شود و ارتباطی با ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی جدید ندارد. معمولا ثبت نام این آزمون غیر حضوری و اینترنتی است و زیر نظر معاونت منابع انسانی موسسه مالی و اعتباری ملل انجام می شود.

داوطلبان برای ثبت نام در هر دوره ای، باید به سایت موسسه مالی و اعتباری ملل به نشانی bank-melal.ir مراجعه کنند تا از جزئیات ثبت نام در آن دوره مطلع شوند.

طبق اطلاعیه استخدامی این بانک در سال جدید، داوطلبان باید فرم همکاری را از سامانه ثبت نام این بانک دانلود کرده و پرینت بگیرند. سپس این فرم را تکمیل کرده و فایل اسکن شده فرم را به همراه فایل اسکن شده عکس 4*3 بر روی سامانه kargozini@melalbank.ir ارسال کنند.

زمان ثبت نام استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید

شرایط استخدام موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید

داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون استخدامی را دارند، باید قبل از هر چیز شرایط خود را بررسی کنند که حتما واجد شرایط ثبت نام باشند؛ چون اگر در هر مرحله از آزمون مشخص شود که داوطلب شرایط لازم را ندارد، ثبت نام او منتفی خواهد شد.

البته این شرایط با توجه به رشته شغلی موردنظر، تعیین خواهد شد و داوطلبان باید در زمان انتشار فراخوان شرایط لازم برای ثبت نام را به دقت مطالعه کنند.

مثلا در سال جدید، شرایط داوطلبان برای جذب نیرو در استان تهران و استان لرستان، با یکدیگر متفاوت بود. بنابراین ممکن است در هر فراخوان شرایط خاصی لحاظ شود که در فراخوان دیگر نبوده است.

مواردی که در فراخوان سال جدید برای جذب نیروی تحصیلدار برای واحدهای اجرایی در استان تهران (آخرین فراخوان دعوت به همکاری موسسه مالی و اعتباری ملل تا به این لحظه) منتشر شد، عبارتند از:

  • داوطلب باید بومی استان تهران باشد.
  • فقط داوطلبان مرد پذیرش می شوند.
  • شرط سنی داوطلبان حداکثر 25 سال است.
  • داوطلبان باید کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (غیر از معافیت پزشکی) داشته باشند.
  • داوطلب باید مدرک تحصیلی دیپلم یا فوق دیپلم در یکی از رشته های نظری (ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی) داشته باشد.
  • داوطلب باید گواهینامه موتور سیکلت داشته باشد. (البته در دست داشتن اصل گواهینامه موتور سیکلت در زمان برگزاری آزمون ضروری است.)

نحوه برگزاری آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید

استخدام این بانک گاهی از طریق برگزاری آزمون استخدامی انجام می شود. یعنی اینکه داوطلب باید یک آزمون کتبی دهد و در صورتی که حد نصاب نمره را کسب کرد به مصاحبه دعوت شود. اما گاهی هم استخدام در این موسسه تنها از طریق برگزاری مصاحبه و آزمون شفاهی است.

داوطلبان هر دوره برای آگاهی از نحوه برگزاری آزمون، باید فراخوان را به دقت مطالعه کنند. داوطلبان در هر دوره باید شرایط عمومی و اختصاصی تعیین شده را دارا باشند و در زمان مقرر ثبت نام خود را انجام داده و خود را برای برگزاری آزمون آماده کنند.

نحوه برگزاری آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در سال جدید

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سخن آخر

موسسه مالی و اعتباری ملل، یکی دیگر از بانک های کشور است که در مواقع نیاز به نیروی انسانی در واحدهای اجرایی مختلف، اقدام به انتشار فراخوان استخدامی می کند.

این بانک در سال جدید نیز برای واحدهای اجرایی خود در استان تهران اقدام به انتشار فراخوان کرده است و داوطلبان تهرانی می توانند در زمان ثبت نام به سایت این موسسه مراجعه کرده و ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبان باید قبل از هر چیز، شرایط ثبت نام را به دقت مطالعه کنند و در صورتی که واجد شرایط ثبت نام بودند، اقدام کنند. از آنجایی که ممکن است این بانک در سال جدید برای واحدهای اجرایی دیگری نیز فراخوان دعوت به همکاری منتشر کند، بهتر است پیگیر اخبار و اطلاعیه های این موسسه باشید.

در صورتی که بخواهید از شرایط استخدام سایر بانک ها و یا ارگان های دولتی مطلع شوید، توصیه می کنیم به مطالب دیگر سایت آویژه هم سری بزنید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر و اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در آویژه در ارتباط باشید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

تمامی شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی موسسه مالی و اعتباری ملل در سال 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 2 نظر:
  1. سلام،کسی ‌که ۲۰ سالشه و دیپلم رشته ی تجربی داره میتونه تو آزمون استخدامی ثبت نام کنه؟

    1. سلام وقت بخیر بستگی به شرایط آن آزمون استخدامی دارد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

دوشنبه

1403/1/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید