با رشته هنر دانشگاه پیام نور بیشتر آشنا شوید

رشته هنر دانشگاه پیام نور

رشته هنر دانشگاه پیام نور برای علاقه مندان به هنر این امکان را فراهم آورده است تا راحت تر بتوانند در رشته های مورد علاقه خود تحصیل کنند. زیرا تحصیل و پذیرش در دانشگاه پیام نور راحت تر از سایر دانشگاه ها میباشد. این دانشگاه به دلیل مزایایی که نسبت به دیگر دانشگاه ها دارد از محبوب ترین دانشگاه ها برای داوطلبان ورود به دانشگاه میباشد. شهریه پایین تر، امکان تحصیل غیر حضوری و همچنین تنوع در رشته ها و تعداد زیاد واحد های دانشگاهی همگی از جمله این مزایا است. این دانشگاه اکثر رشته های گروه هنر را ارائه میدهد و به دلیل امکان تحصیل از راه دور و یا غیر حضوری، اغلب افراد شاغل و یا افرادی که در مناطق دور افتاده زندگی میکنند، متقاضی ادامه تحصیل در این دانشگاه هستند. رشته های تحصیلی این دانشگاه در دو دسته ی با آزمون و بدون آزمون دسته بندی میشوند.

رشته هنر دانشگاه پیام نور

داوطلبان میتوانند بر اساس علاقه و شرایط خود در یکی از این دو گروه رشته های بدون آزمون و با آزمون تحصیل کنند. ثبت نام بدون کنکور دانشگاه های پیام نور نیز به مانند سایر دانشگاه های کشور شرایط و قوانین مربوط به خود را دارند که هر فردی که متقاضی تحصیل در این دانشگاه است باید از این قوانین اطلاع داشته باشد تا بتواند به درستی در این مسیر گام بردارد. ما چه راه هایی برای کسب این آگاهی وجود دارد؟ یکی از راه هایی که شما میتوانید از آن طریق ابهامات و پرسش های خود را برطرف کنید، استفاده از مشاوره تحصیلی است. در این مشاوره ها مباحث مهمی همچون لیست رشته های هنر، شرایط تحصیل در رشته های هنر این دانشگاه و … بررسی میشود. کارشناسان ما نیز در مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی آویژه نیز خدمات متعددی را به شما ارائه میدهند که میتواند بسیار کاربردی و کار آمد باشد.


بیشتر بخوانید: با رشته های تجربی دانشگاه پیام نور بیشتر آشنا شوید


شرایط پذیرش رشته هنر دانشگاه پیام نور

شرایط پذیرش رشته هنر دانشگاه پیام نور چگونه است؟ چگونه میتوان از این شرایط اطلاع پیدا کرد؟ چه کسانی شرایط لازم برای تحصیل در رشته های هنر این دانشگاه را دارند؟ اگر شما متقاضی تحصیل در رشته های هنر مربوط به دانشگاه پیام نور باشید، حتی یک بار نیز با این سوالات مواجه شده اید، در این قسمت این مباحث را بررسی میکنیم. دانشگاه پیام نور نیز یکی از دانشگاه هایی است که تحت نظر سازمان سنجش دانشجو میگیرد. بنابراین این دانشجویان باید شرایط لازم برای ورود به دانشگاه را داشته باشند، این موارد تحت عنوان شرایط عمومی مطرح میشود. نداشتن اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن سوء سابقه کیفری، نداشتن فساد اخلاقی از جمله این شرایط میباشد. علاوه براین افراد مذکر متقاضی تحصیل در این دانشگاه باید گواهی معافیت و یا کارت پایان خدمت خود را در دست داشته باشند. افراد فاقد این شرایط صلاحیت تحصیل در دانشگاه را ندارند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط دیگر پذیرش رشته هنر دانشگاه پیام نور

از دیگر شرایط پذیرش رشته هنر دانشگاه پیام نور مربوط به شرایط اختصاصی است، بر اساس این شرایط افرادی که دارای مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم باشند، همچنین فارغ التحصیلان دوره های پیش دانشگاهی میتوانند برای تحصیل در این دانشگاه اقدام کنند. البته افرادی که دوره متوسطه خود را در دوره های فنی و حرفه ای گذرانده اند، باید مدرک کاردانی داشته باشند. داشتن این شرایط برای هر دو دوره ی با آزمون و بدون آزمون مورد نیاز است. افرادی که فاقد این شرایط هستند نمیتوانند در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که در دوره های بدون آزمون، معدل دوره متوسطه ملاک پذیرش دانشجو میباشد. لذا ارائه ی اطلاعات درست در این زمینه الزامی است. شرط دیگر برای قبولی در رشته های هنر مربوط به دوره های با آزمون دانشگاه های پیام نور کسب نمره قبولی از کنکور سراسری است.

شرایط پذیرش رشته هنر دانشگاه پیام نور


بیشتر بخوانید: معرفی و ثبت نام رشته نقاشی علمی کاربردی بدون کنکور


انتخاب رشته هنر دانشگاه پیام نور

انتخاب رشته هنر دانشگاه پیام نور برای افرادی که تجربه ای در این زمینه ندارند، ممکن است کار سختی باشد، به همین دلیل مراحل مختلف مربوط به این پروسه ی نسبتا طولانی را شرح میدهیم. فردی که علاقه مند به تحصیل در رشته های هنر میباشد چند انتخاب پیش رو دارد. یکی از این راه ها شرکت در کنکور سراسری و دیگری اقدام برای پذیرش در رشته های بدون کنکور دانشگاه ها میباشد. متقاضیان رشته های هنر برای رشته های با آزمون پیام نور باید در کنکور سراسری شرکت کنند و بعد از اینکه نتایج اولیه اعلام شد در صورت مجاز شدن، برای انتخاب رشته به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند. داوطلبان باید اطلاعات و مشخصات خود را وارد کنند تا فرم مربوط به انتخاب رشته در اختیارشان قرار گیرد. سپس با وارد کردن کد رشته محل های مورد نظر خود ، انتخاب رشته خود را به انجام برسانند.

تنها تفاوت بین انتخاب رشته هنر دانشگاه پیام نور برای رشته های بدون آزمون شرکت نکردن در کنکور سراسری میباشد. چرا که برای این گروه رشته ها نیز انتخاب رشته به همان ترتیب و از طریق سازمان سنجش انجام میشود، در این مورد اولویت پذیرش با داوطلبان با سوابق تحصیلی بهتر میباشد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور


ثبت نام رشته های هنر دانشگاه پیام نور

ثبت نام رشته های هنر دانشگاه پیام نور نیز مانند ثبت نام در دیگر دانشگاه ها شامل دو مرحله ثبت نام حضوری و ثبت نام غیر حضوری میباشد. مرحله ی غیر حضوری مربوط به همان مراحل انتخاب رشته میباشد که داوطلبان طی آن مدارک و لیست رشته های مورد نظر خود را به سازمان سنجش اعلام میکند. سازمان سنجش نیز این اطلاعات را در اختیار دانشگاه های پیام نور قرار میدهد. دانشگاه ها افرادی را که سوابق تحصیلی بهتری دارند و یا در کنکور موفق تر عمل کرده اند به عنوان دانشجو میپذیرند و لیست قبول شدگان اعلام میشود.

بعد از اعلام پذیرفته شدگان نهایی داوطلبان که نامشان در لیست قبولی های این دانشگاه باشد، باید دیگر مراحل مربوط به ثبت نام رشته های هنر دانشگاه پیام نور را طی کنند. این مراحل همان مراجعه حضوری به دانشگاه مورد نظر و ارائه ی اصل مدارک تحصیلی و شناسایی برای ثبت نام میباشد.


بیشتر بخوانید: مهلت ثبت نام دانشگاه پیام نور


لیست رشته های هنر دانشگاه پیام نور

لیست رشته های هنر دانشگاه پیام نور و اطلاع از تمام رشته هایی که در این لیست قرار میگیرند، یکی از چالش برانگیز ترین موضوعاتی است که متقاضیان تحصیل در این رشته ها با آن مواجه هستند. زیرا اغلب افرادی که موفق به قبولی در دانشگاه های دولتی نشده اند، به دنبال رشته ی مورد علاقه خود در این لیست میگردند. خبر خوش برای داوطلبان این است که دانشگاه پیام نور تنوع زیادی در ارائه ی این رشته ها دارد، به شکلی که اغلب داوطلبان میتوانند به راحتی در رشته ی مورد نظر خود قبول شوند.

اما این لیست رشته های هنر دانشگاه پیام نور شامل چه رشته هایی میشود؟ رشته هایی همچون: ارتباط تصویری، صنایع دستی، فرش، عکاسی، نقاشی، هنر اسلامی، طراحی پارچه، مرمت آثار تاریخی، هنر های صناعی، کتابت و نگارگری و … از جمله رشته هایی هستند که در لیست رشته های هنر مربوط به پیام نور قرار دارند.

لیست رشته های هنر دانشگاه پیام نور

شهرهای رشته های هنر دانشگاه پیام نور

شهرهای رشته های هنر دانشگاه پیام نور از تنوع خوبی برخوردار هستند به شکلی که داوطلبان و علاقه مندان به هنر در هر نقطه ای میتوانند برای تحصیل در این رشته ها دانشگاهی نزدیک به محل زندگی خود پیدا کنند. این موضوع به دلیل گستردگی و پراکندگی واحد های دانشگاهی پیام نور میباشد. شهر های رشته های هنر دانشگاه پیام نور که اقدام به جذب دانشجو در رشته های هنر میکنند به شرح زیر میباشند.:

  • رشته هایی همچون ارتباط تصویری در دانشگاه های پیام نور آذربایجان شرقی مرکز تبریز، دانشگاه پیام نور اصفهان مرکز اصفهان، دانشگاه پیام نور تهران واحد ری، دانشگاه پیام نور یزد مرکز میبد و … ارائه میشود.
  • رشته ی عکاسی که یکی از پر طرفدار ترین رشته هاست در لیست رشته های دانشگاه های پیام نور مرکز تبریز، دانشگاه پیام نور مرکز شیراز، دانشگاه پیام نور مرکز یزد، دانشگاه پیام نور مرکز اصفهان و … وجود دارد.
  • رشته نقاشی در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز، دانشگاه پیام نور تهران شرق، دانشگاه پیام نور مرکز سمنان ارائه میگردد.

بر این اساس داوطلبان بر اساس محل زندگی و رشته ی مورد نظر خود میتوانند از بین لیست رشته ها و دانشگاه ها، انتخاب رشته کنند.

شهریه دانشگاه پیام نور برای رشته های

شهریه کارشناسی دانشگاه پیام نور سال 1401 – 1402 تعیین نشده است اما ما با توجه به افزایش 15 درصدی سالانه این هزینه را تخمین زده ایم در جدول زیر می توانید این شهریه را ببینید

لازم به ذکر است که شهریه دانشگاه پیام نور برای رشته های با کنکور و بدون کنکور یکسان است.

شهریه کارشناسی پیوسته پیام نور ۱۴۰۱ – ۱۴۰۲
گروهناحیهشهریه ثابت هر ترمشهریه دروس نظری هر واحددروس عملی به ازای هر واحد درسیپایان نامه
دروس عمومیدروس پایه نظریدروس اصلی و تخصصیعملی کم هزینهعملی پرهزینه
هنرناحیه 1 و 22,337,000270,000364,000404,0001,078,0001,616,0002,702,000
ناحیه 3 و 4 و 51,875,000243,360333,840351,0001,078,0001,616,0002,702,000

تحصیل در پیام نور رشته های هنر بدون کنکور

در صورتی که فرد تمایل به تحصیل در رشته های بدون کنکور پیام نور داشته باشد می تواند برای ترم مهر یا بهمن تقاضا دهد. متقاضیان ثبت نام ترم مهر م یتوانند در مرداد ماه و متقاضیان ترم بهمن می توانند در اواخر آذر تا اواسط دی ب امراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به تکمیل فرم ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی اقدام کنند.

رشته های بدون کنکور هنر شامل نقاشی، عکاسی، طراحی پارچه، ارتباط تصویری است که برای علاقمندان به هنر فرصت مناسبی به شمار می رود.

هر ساله همزمان با آغاز زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور، دفترچه انتخاب رشته در سایت سنجش قرار می گیرد که متقاضیان با توجه به علاقه و شرایط و توانایی های خود می توانند اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنند.

در پایان

پیام نور از جمله دانشگاه هایی است که افراد به دلیل تحصیل غیرحضوری شهریه پایین و قبولی راحت آن را انتخاب می کنند.

گروه هنر دانشگاه پیام نور رشته های متنوعی دارد که می توان به نقاشی ارتباط تصویری عکاسی صنایع دستی هنر اسلامی طراحی پارچه و … اشاره کرد که افراد با توجه به علاقه خود می توانند در یکی از این رشته ها تحصیل کرده و مهارت کسب کنند.

افرادی که دیپلم نظام جدید و قدیم دارند می توانند در این دانشگاه تحصیل کنند. همچنین مدرک کاردانی برای افرادی که متوسطه را در متوسطه فنی و حرفه ای گذرانده اند لازم است.

اگر مایل به تحصیل در پیام نور هستید و در این مورد نیازمند راهنمایی دقیقی هستید می توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید. برای تماس با کارشناسان تحصیلی آویژه شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

لیست رشته های هنر دانشگاه پیام نور کدامند؟

فرش، عکاسی، نقاشی، هنر اسلامی، طراحی پارچه، مرمت آثار تاریخی، هنر های صناعی، کتابت و نگارگری و … از جمله رشته هایی هستند که در لیست رشته های هنر مربوط به پیام نور قرار دارند.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای تحصیل در رشته هنر دانشگاه پیام نور کدامند؟

داشتن مدرک دیپلم نظام جدید یا نظام قدیم، مدرک پیش دانشگاهی، داشتن مدرک کاردانی برای افرادی که دوره متوسطه را در دوره های فنی و حرفه ای گذرانده اند، الزامی است.

شرایط عمومی برای تحصیل در رشته های هنر پیام نور کدامند؟

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر، نداشتن سوء سابقه کیفری، نداشتن فساد اخلاقی از جمله این شرایط میباشد. علاوه براین افراد مذکر متقاضی تحصیل در این دانشگاه باید گواهی معافیت و یا کارت پایان خدمت خود را در دست داشته باشند.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

با رشته هنر دانشگاه پیام نور بیشتر آشنا شوید

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 92 نظر:
  1. سلام من رشته ام فنی حرفه ای میتونم با دیپلم فنی حرفه ای وارد دانشگاه پیام نور بشم بدون کنکور رشته بازیگری واینکه شهریه چقدره؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم بله امکان پذیر میباشد بستگی به مقطع و رشته و تعداد واحد های انتخابی شما دارد به طور تقریبی حدود ۳ تومان شهریه ثابت میباشد

  2. سلام رشته طراحی لباس دانشگاه پیام نور دروس عملی به چه صورت برگزار میشه؟

  3. سلام
    من فارغ التحصیل رشته سینما در مقطع لیسانس از دانشگاه کابل افغانستان هستم. آیا امکان ادامه تحصیل برای ماستری یا همان کارشناسی ارشد در دانشگاه شما است.

  4. سلام،برای رشته ارتباط تصویری پیام نور چند واحد اختیاری رو باید پاس کرد؟؟؟

    1. باسلام و وقت بخیر سیری هستم شش (۶) واحد الزامی میباشد

  5. سلام
    من دیپلم فنی حرفه ای دارم میخواستم بدونم پیام نور رشته سینما بازیگری یا فیلم سازی داره میتونم ثبت نام کنم
    یا رشته های ورزشی
    ممنون

  6. میشه با کنکور هنر وارد دانشگاه پیام نور، رشته روانشناسی یا حسابداری شد؟

    1. رشته علوم ورزشی ارایه شده و رشته تربیت بدنی هم در صورت ارایه امکان پذیر میباشد

  7. سلام
    من سال آخر رشته گرافیک هستم
    اگه بخوام دانشگاه هنر پیام نور رو برم باید حتما رتبه قبولی کنکور رو داشته باشم یا بدون کنکور هم میتونم برم

  8. سلام

    برای رشته دبیری چند سال باید در دانشگاه پیام نور تحصیل کرد؟
    و اینکه مدرک پیش دانشگاهی رو چجوری باید بگیریم؟

    1. رشته دبیری معمولا در فرهنگیان ارائه می شود
      در حال حاضر مدرک پیش دانشگاهی وجود ندارد باید برای دیپلم مجدد اقدام کنید

  9. سلام لیسانس علوم اجتماعی دارم آیا میتونم فوق لیسانس هنر شرکت کنم

  10. سلام من ببخشید من رشته امور اداری هستم آیا داشنگاه پیام نور اصفهان این رشته را دارد لطفا جواب بدهید

  11. سلام من امسال،رشته ی نقاشی دانشگاه پیام نور ثبت نام کردم ایا میتونم به صورت غیر حضوری تحصیل کنم

  12. سلام من امسال رشته ی نقاشی دانشگاه پیام نور قزوین شرکت کردم اما راهم یکم دوره امکانش هست ک غیرحضوری بخونم؟

    1. سلام وقت بخیر
      دانشگاه های پیام نور اصولا خودخوان هستند

    2. سلام عزیزم منم رشته طراحی لباس ورودی بهمن این دانشگاه ثبت نام کردم رفتی راضی هستی ؟؟

  13. سلام آیا برای ارتباط تصویری و عکاسی بدون آزمون بازم باید آزمون عملی رو شرکت کرد یا نیازی نیست و فقط سوابق تحصیلی کفایت میکنه؟؟

  14. سلام آیا دانشگاه پیام نور سیرجان رشته ی حقوق داره یا نه ؟با کنکور ممنون میشم راهنمایی کنید

  15. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم کدوم یک از مراکز دانشگاه پیام نور در تهران رشته عکاسی رو ارائه میدن؟؟ ممنون

  16. سلام من رشته انیمیشن هستم آیا دانشگاه پیام نور سیرجان این رشته را دارد ممنون میشم جوابم را بدهید

  17. سلام. من لیسانس روانشناسی از پیام نور دارم، آیا امکانش هست که فوق لیسانس هنر شرکت کنم و ادامه بدم؟

  18. سلام دانشگاه پیام نور اراک برای مهر ۱۴۰۱ رشته ی نقاشی وهتلداری داره لطفن البته بدون کنکور

  19. سلام من دیپلم گردشگری دارم و میخوام برای دانشگاه گرافیک بخوانم آیا دانشگاه پیام نور تهران رشته گرافیک دارد میشه لطفا راهنمایی کنید مرسی

    1. اگر نظام قدیم هنرستان هستید فقط دانشگاه علمی کاربردی می توانید شرکت کنید اگر نظام جدید هستید می توانید تغییر رشته بدهید

  20. سلام میشه لطفا راهنمایی کنید که آیا دانشگاه پیام نور تهران رشته گرافیک دارد

  21. سلام دانشگاه پیام نور تهران رشته طراحی پارچه و طراحی لباس هم داره؟‌

    1. سلام خدمت شما،درصورت کلی دانشگاه پیام نور برای این رشته دانشجو جذب میکند اما برای هرورودی با توجه به ظرفیت سالانه متغیر است،باید بعد از انتشار دفترچه بررسی شود.

  22. سلام پذیرش دوره کاردانی بدون کنکور رشته نقاشی برای اتباع خارجی دارین ؟

  23. سلام
    ببخشید میخواستم بپرسم رشته انیمیشن (کاردانی) دانشگاه پیام نور اصفهان داره؟

    1. سلام. خیر برای تحصیل در رشته نقاشی میتوانید از طریق دانشگاه علمی کاربردی بن ادامه تحصیل بپردازید.

  24. سلام من دیپلم ،فوق دیپلم و لیسانسم بازیگریه میخواستم بدونم برای ورودی مهر ۱۴۰۱کدوم دانشگاه پیام نور بازیگری داره

  25. سلام وقت به خیر
    آیا مدرک دیپلم و کارشناسی فقط باید مربوط به هنر باشند تا بتوان در کارشناسی ارشد هنر شرکت کرد

  26. سلام آیا مدرک دیپلم و کارشناسی فقط باید مربوط به هنر باشند تا بتوان در کارشناسی ارشد هنر شرکت کرد

  27. سلام من دیپلم کاردانش بارشته تصویرسازی درسال ۹۴روگرفتم می توانم وارددانشگاه پیام نورتبریزشم چه شرایطی لازم است

    1. سلام برای شرکت در دانشگاه پیام نور اگر رشته مدنظر بدون کنکور جذب کند امکان شرکت دارید و اگر بدون کنکور ارائه نداده بعداز ثبت نام در کنکور ادامه تحصیل کنید.

  28. سلام برای ثبت نام رشته نقاشی بدون ازمون حتما باید در سایت سنجش ثبت نام کرد یا مستقیم در دانشگاه هم میشه

    1. سلام وقت بخیر پذیرش های مختلف از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود

  29. سلام خداقوت .دانشگاه پیام نور کرج رشته هنر مربوط به امور رسانه رو داره ؟؟که بصورت غیر حضوری از بهمن ماه برگزار بشه ؟ من شاغل هستم و نمیتونم مرتب کلاسها رو شرکت کنم

  30. سلام وقتتون بخیر . ببخشید من دیپلم انسانی دارم ، میخواستم ببینم دانشگاه پیامنور اصفهان میتونم رشته ی عکاسی برای بهمن ماه ترم دوم ثبت نام کنم؟

    1. سلام. متاسفانه زمان پذیرش دانشجو برای ورودی بهمن به اتمام رسیده است.

  31. سلام. من پیش هنر خوندم میتونم برم دانشگاه پیام نور رشته روانشناسی ثبت نام کنم؟

    1. سلام بله مشکلی در ثبت نام پیش نخواهد آمد اما مدرک دیپلم انسانی اولویت جذب میباشد

  32. سلام وخسته‌نباشید آیا دانشگاه پیام نور ارومیه در شاخه هنر هایی اسلامی نگارگری دارد ؟

  33. پیام نور رشته طراحی صنعتی داره .اگر داره کدوم واحد دانشگاه پیام نور؟

  34. سلام ببخشید در شهرستان مراغه دانشگاه هنر رشته بازیگری و کلاس بازیگری هست

    1. سلام کلاس آموزش بازیگری در مراغه برگذار میشود برای اطلاع از سایر شرایط به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه مراجعه کنید.

    1. رشته طراحی دوخت در واحد‌های دانشگاه علمی کاربردی ارائه میشود.

  35. سلام وقتتون بخیر من به رشته بازیگری و سینما خیلی علاقه دارم سوالی داشتم رشته بازیگری یا سینما در اهواز هستش؟؟ میخواستم بدونم دانشگاه پیام نور بدونه کنکور در رشته سینما و بازیگری دانشجو نمی پذیر یا اینکه باید در کنکور سراسری شرکت کرد
    سپاس

    1. سلام
      یه سری آموزشگاه ها هستند که به صورت آزاد دوره بازیگری برگزار می کنند البته دانشگاه چمران نیز برای دانشجویان کلاس بازیگری برگزار میکند. نه باید در کنکور سراسری شرکت کنید و یا دردانشگاه علمی کاربردی ثبتنام کنید

  36. سلام دانشگاه پیام نور تهران رشته ی نقاشی متحرک یعنی انیمیشن سازی داره ؟

  37. سلام ببخشید رشته تصویر برداری یا تدوین در دانشگاه اصفهان هست و اینکه چه رتبه ای میپذیرد؟؟

    1. سلام دانشگاه غیرانتفاعی ودانشگاه علمی کاربردی ابن رشته رادارند

  38. سلام ببخشید رشته تصویر برداری یا تدوین در دانشگاه پیام نور اصفهان هست و اینکه چه رتبه ای میپذیرد؟؟

    1. سلام دانشگاه غیرانتفاعی ودانشگاه علمی کاربردی ابن رشته رادارند

  39. برای رشته تصویر برداری یا تدوین نیاز به سوابق تحصیلی هست در دانشگاه پیام نور و علمی کاربردی یا فقط معدل مهمه ?

      1. سلام مشاور جان آیا در دانشگاه پیام نور تبریز رشته آموزش هنر وجود دارد؟

  40. سلام من میخواستم یکی از رشته های هنر هر چی باشه ثبت نام کنم دانشگاه پیام نور تهران میخواستم و خودم قزوین هستم معدل دبیرستان من کمی پیایینه این برام مشکله؟چون تحصیل در تهران خیلی دوست دارم امکان پذیرش من هست؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله مقدور است با توجه به نوع دیپلم خود در زمان پذیرش به سایت سنجش مراجعه کنید

  41. ایا رشته هنر گرایش بازیگری در دانشگاه پیام نور تهران بدون کنکور قبول میکند

    1. سلام دوست عزیز
      بله تا صدور دفترچه صبر کنید تا ظرفیت ها و رشته ها اعلام شود

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بستگی به استان محل سکونتتون داره. شما بهتره با مرکز مشاوره تماس بگیرین تا همکارانم بهتر راهنماییتون کنن

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بستگی به استان محل سکونتتون داره. شما بهتره با مرکز مشاوره تماس بگیرین تا همکارانم بهتر راهنماییتون کنن

  42. سلام .چرا کارشناسی ارشد هنر پیام نور.فقط پژوهش هنر داره ؟
    چرا رشته نقاشی فقط تا مقطع کارشناسی دار؟
    امکانش نیست رشته نقاشیرو تا مقطع کارشناسی ارشدو دکترا تو پیام نور بگذارید؟

      1. سلام ببخشید رشته تصویر برداری یا تدوین در دانشگاه پیام نور اصفهان هست و اینکه چه رتبه ای میپذیرد؟؟

        1. سلام دانشگاه غیرانتفاعی ودانشگاه علمی کاربردی ابن رشته رادارند

  43. سلام .چرا کارشناسی ارشد هنر پیام نور.فقط پژوهش هنر داره ؟
    چرا رشته نقاشی فقط تا مقطع کارشناسی دار؟
    امکانش نیست رشته نقاشیرو تا مقطع کارشناسی ارشدو دکترا تو پیام نور بگذارید؟

    1. سلام
      در آینده شاید چنین امکاناتی رو قرار بدهند

      1. کاش امسال میذاشتید وقتمونو با کنکورای بی سرته تلف نمیکردیمو
        امسال تو کنکوری که اینهمه خطرناک شرکت نمیکردیم

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید