رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی از پر متقاضی ترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی است که اکثر دانشگاه های علمی کاربردی در این رشته پذیرش انجام می دهند. شخصی که در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی تحصیل می کند باید دانش و مهارت های لازم را در زمینه های حسابداری صنعتی، دولتی و اقتصادی داشته باشد.

از آنجا که رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی نقش موثری در برنامه ریزی و کنترل فعالیت های موسسات اقتصادی جامعه ایفا می کند، مدیریت در این زمینه می تواند با محاسبات دقیق، چگونگی اجرای عملیات را مورد ارزیابی قرار دهد و دلایل ضعف کارایی در ارگان ها را کشف کند.

در نتیجه تربیت متخصصان حسابداری می تواند بسیاری از نقص های اقتصادی را جبران کند. رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی که از گرایش های بسیار پرطرفدار است نه تنها در اقتصاد بلکه در تعادل ارگانها در سراسر کشور کاربرد فراوان دارد.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور


رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

فارغ التحصیلان کارشناسی ناپیوسته در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی پس از پایان دوره تحصیلی خود در رشته حسابداری باید مهارت های مورد نیاز را آموخته باشند.

فارغ التحصیلان رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی بطور معمول دارای مهارت های زیر هستند:

  • توانایی اداره و عمل به امور حسابداری عمومی در بانکها، موسسات بازرگانی و واحدهای تولیدی و صنعتی و البته موسسات دولتی
  • توانایی انجام دادن و علم به امور حسابداری در موسسات دولتی، غیرانتفاعی و تعاونی ها
  • حسابرسی در شرکت های تولیدی، بازرگانی و صنعتی
  • برنامه ریزی، طراحی و اجرای سیستم های حسابداری و مالی
  • و البته مهم است بدانید وظیفه انجام و مدیریت امور حسابرسی در تمامی ارگان های دولتی و غیر دولتی در سطح کشور بر عهده افراد متخصص در این رشته است و به واسطه این افراد اداره می شود.

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی به طبع شرایط خاص خود را دارد. اگر قصد تحصیل در این رشته را دارید و برایتان سؤال است که حسابداری دانشگاه علمی کاربردی چه اختلاف و تفاوت هایی با رشته حسابداری در سایر دانشگاه‌های کشور دارد، باید بدانید که مهم ترین دلیل پیشنهاد این رشته در دانشگاه علمی کاربردی، اعتبار مدرک این دانشگاه در ایران و سایر کشور ها است.

دانشگاه علمی کاربردی مانند سایر دانشگاه ها زیر نظر وزارت علوم است و مدرک آن مورد تأیید این وزارت خانه است؛ بنابراین نباید نگران اعتبار مدرک خود باشید. این مدرک برای ادامه تحصیل تا مقطع دکتری و برای یافتن کار، از اعتبار کافی برخوردار است. ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در سراسر کشور در دو نوبت مهر ماه و بهمن ماه امکان پذیر است.


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


نکات مهم ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی از پیشنهادات ما به علاقمندان برای تحصیل در رشته حسابداری است. هدف دانشگاه علمی کاربردی آموزش مهارت به صورت کاربردی و مناسب برای مشاغل مختلف جهان به دانشجویان علاقمند است تا افراد جویای کار و افرادی که در این رشته ها مشغول به کار هستند بتوانند توانایی های خود را پیشرفت داده و برای ورود به عرصه کار و حتی برای کارآفرینی توانایی‌های لازم را بدست آورند.

به همین جهت گرایش‌های رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی تخصصی‌تر است و کمی با گرایش‌های سایر رشته ها در دانشگاه‌ها تفاوت دارد.

رشته حسابداری در سایر دانشگاه‌ها در مقاطع کاردانی و کارشناسی گرایش های متفاوت ندارد و در مقطع کارشناسی ارشد هم تنها شامل سه گرایش: حسابرسی، حسابداری و حسابداری مدیریت است . ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی مدت محدودی دارد که باید در زمان مناسب برای آن اقدام کنید.


بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


دانشگاه علمی کاربردی

شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی از سایر دانشگاه ها کمتر است. دانشگاه علمی کاربردی یکی از مراکز گسترده تحصیل دانشجویان در سراسر ایران است که هر ساله افراد بسیاری به آن مراجعه می کند.

همه علاقمندان به تحصیل در رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی، برای تحصیل در این دانشگاه باید شهریه بپردازند. افراد متقاضی ادامه تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی باید از میزان شهریه آن در سال 99 -1400 مطلع باشند.

شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی 99 -1400 در مقاطع مختلف تفاوت دارد که شامل شهریه ثابت و شهریه متغیر است. شهریه ثابت تا اتمام تحصیل در کلیه ترم ها تغییری نخواهد کرد ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های برداشته شده در هر ترم متغیر خواهد بود و همچنین مشمول افزایش شهریه سالانه هم است.


بیشتر بخوانید: انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نکات مربوط به شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

میزان شهریه رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در مقطع کاردانی و کارشناسی 99 – 1400 در این مقاله به اطلاع داوطلبان متقاضی تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی خواهد رسید.

شهریه این دانشگاه ها هر ساله ده الی پونزده درصد افزایش قیمت دارد . میزان شهریه در مقطع کاردانی و کارشناسی متنوع است و شامل شهریه ثابت و متغییر است. همانطور که در قبل اشاره شد ثبت نام علمی کاربردی بدون کنکور تنها برای دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی صورت میگیرد.

با توجه به شرایط این دانشگاه هر ساله شاهد ثبت نام افراد زیادی برای ادامه تحصیل در رشته های مختلف این دانشگاه ها هستیم. شما عزیزان می توانید برای انتخاب رشته علمی کاربردی، انتخاب رشته کنکور و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


رشته حسابداری

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی در سراسر ایران شامل گزینه های بسیار زیادی است که نمیتوان همه را نام برد به همین دلیل ما برای شما لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی استان تهران را مختصرا نام می بریم که به شرح زیر است:

  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۴ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی علوم و فنون علامه طبرسی تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی گروه صنعتی گلرنگ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی ایران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری پیشوا ورامین
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۲ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۹ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت ایفاچی کار تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی نیکوکاری رعد تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری ورامین
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت توان‌بخشی اریکه پرسپولیس ورامین

بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی برای بدون کنکور علمی کاربردی


رشته حسابداری در دانشگاه جامع علمی کاربردی

یکی از رشته‌های تحصیلی که در دانشگاه جامع علمی کاربردی آموزش داده می شود رشته حسابداری است. شرکت و ثبت نام در رشته حسابداری در دانشگاه جامع علمی کاربردی هم مانند سایر رشته‌های این دانشگاه بدون کنکور است.

اگر شما تمایل دارید در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی تحصیل کنید باید بدانید که این دانشگاه تنها در مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته دانشجو می پذیرد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی مثل سایر دانشگاه‌ها رشته‌ها را به گروه‌های علمی انسانی، ریاضی، تجربی، هنر و زبان تقسیم‌ بندی نمی کند، بلکه با یک دسته‌بندی کاملا متفاوت تمامی رشته‌ها را در چهار گروه صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر، مدیریت و خدمات اجتماعی جای می دهد. مهم است که بدانید رشته حسابداری در دسته « مدیریت و خدمات اجتماعی » جای دارد.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 99


دانشگاه علمی کاربردی

سخن آخر

داوطلبان می توانند با فارغ التحصیلی در تمامی رشته ها و حتی بدون گذراندن دوره پیش‌دانشگاهی نظام قدیم، برای حسابداری درخواست بدهند. دارندگان دیپلم رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، حسابداری بازرگانی و رشته های کاردانش مرتبط با حسابداری در اولویت پذیرش دانشگاه علمی کاربردی هستند.

از دارندگان دیپلم نظام قدیم نیز رشته های بازرگانی، بانکداری اداری و بازرگانی، منشی‌گری و حسابداری برای شرکت در رشته کاردانی حسابداری علمی کاربردی ارجحیت دارند.

گرایش‌های این رشته در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی به شرح زیر است:

  • حسابداری دولتی
  • حسابداری مالی
  • حسابداری مالیاتی
  • حسابداری صنعتی
  • حسابداری واحدهای صنفی
  • حسابرسی
  • حسابداری در شرکت‌های بیمه ای

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید.

در این راستامرکز مشاوره تحصیلی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاورهرشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع:Who is the BSc in Applied Accounting for?

سوالات متداول

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی چه زمانی است؟

ثبت نام رشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی در مردادماه برای ورودی مهر و در اواسط بهمن ماه برای ورودی بهمن انجام می شود.

پذیرش در رشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی چگونه است؟

پذیرش در رشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

چه شرایطی برای ثبت نام در رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی نیاز است؟

برای ثبت نام در رشته حسابداری دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است شرایط عمومی و اختصاصی آن را که در مقاله توصیح داده شده است، داشته باشید.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

رشته حسابداری دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 64 نظر:
  1. سلام بنده ورودی ترم بهمن حسابداری در علمی کاربردی هستم ولی رشته بنده رو اشتباه زدن مدیریت و یک ترمم رو فقط عمومی برداشتم و الان ترم تابستون رو هم همینطور و الان بازم میگن نمیتونن تغیییر رشته بدن برام واقعا راهنماییم کنید که باید چه کنم برای تغییر رشتم

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم از دانشگاه انصراف دهید و رشته ی دیگر انتخاب کنید

  2. سلام من دانشگاه فنی حرفه ای رشته حسابداری فارغ التحصیل شدم الان میخام ازمون بانک شرکت کنم باید بزنم حسابداری کلیه رشته ها یا حسابداری علمی کاربردی

  3. سلام ، من رشته حساب داری بازرگانی در مقطع کاردانی در دانشگاه علمی کاربردی انقلاب اسلامی خوانده ام حالا هیج مرکز علمی کاربردی در استان تهران مقطع کارشناسی رشته حسابداری بازرگانی ندارد ممنونم از راهنمایی که میفرمایید

  4. سلام وقت بخیر
    من کدوم دانشگاه علمی کاربردی تهران میتونم ورودی بهمن رشته حسابداری مالی بخونم؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیرسیری هستم هنوز اطلاعیه جدید و دقیقی از سمت سازمان سنجش منتشر نشده است جهت آگاهی بیشتر و دقیق تر با مشاوران و کارشناسان آویژه تماس حاصل فرمایید

  5. سلام من کاردانی پیوسته حسابداری هستم آیا میتونم کارشناسی علمی کاربردی شرکت کنم

    1. سلام وقتتون بخیر امکان تحصیل شما در مقطع کارشناسی ناپیوسته برای دارندگا مقطع تحصیلی کاردانی پیوسته امکان دارد

  6. سلام من میخوام برای درس تاریخ صدر اسلام دوره کارشناسی مهمان بردارم میتونید راهنمایی کنید

    1. سلام وقت بخیر باید درخواست انتقالی بدهید در صورت قبول شدن درخواست شما امکان عوض کردن دانشگاه خواهد بود

  7. سلام من کارشناسی مکانیک خودرو دارم میخام کارشناسی حسابداری بگیرم آیا میشود

  8. با سلام من کارشناسی مکانیک خودرو دارم میخام ورودی بهمن شرکت کنم آیا باید از فوق دیپلم شروع کنم یا میتوانم کارشناسی شرکت کنم با تشکر

  9. سلام من میخوام ورودی بهمن بدون ازمون ثبت نام کنم
    کی باید ثبت نام کنم؟

    1. سلام . اطلاعیه پذیرش دانشجو ورودی بهمن دانشگاه علمی کاربردی هر سال اواسط دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام میشود.

      1. سلام نزدیکترین واحد به شهریارکجاهست شهریه دانشگاچنداست واینکه من تاخرداددیپلمم کامل میشه میتونم بهمن ثبت نام کنم

        1. سلام دانشگاه ها طبق هر ورودی و ظرفیت ارائه میشوند، بله با مدرک موقت امکان ثبت نام هست ولی تاریخ ثبت نام ترم بهمن به اتمام رسیده.

  10. سلام وقتتون بخير من ميخوام مهمان بشم دانشگاه هايي كه كارداني حسابداري-مالي ارائه ميدن ممنون ميشم راهنمايي كنيد چون هر جا تماس ميگيرم فقط كارشناسي داره يا مثل دانشگاه خودمون كلا اين رشته رو برداشتن

    1. سلام. طبق اطلاعاتی که شما بیان کرده آید نمی‌توانیم دانشگاه خاصی را به شما معرفی کنیم چون انتخاب دانشگاه برای مهمان شدن به شرایط دانشجویان وابسته است برای دریافت اطلاعات کامل با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  11. سلام میخواستم مهمان بگیرم دانشگاه که درسهای حسابداری مالی دارند شماه تماس یا لطفا راهنمایی کنید ممنون

  12. سلام وقت بخیر رشته حسابداری. دانشگاه علمی کاربردی کدوم منطقه داره؟

    1. سلام کدام شهر هستید ؟میتوانید دفترچه علمی کاربردی را از سایت سنجش دانلود کنید

  13. سلام وقت بخیر رشته حسابداری میخام بخونم دانشگاه علمی کاربردی کدوم منطقه میشه رفت

  14. سلام
    من در حال حاضر سال دوازدهم حسابداری ، در هنرستان کارو دانش تحصیل میکنم ، شاغل نیستم ، معدل بالای ۱۸ هستم
    می‌خوام بدون کنکور در یکی از رشته های حسابداری مالی ، یا حسابداری صنعتی ، در یکی از دانشگاه های علمی کاربردی تهران ادامه تحصیل بدم
    برای ثبت نام در چه ماه و از چه طریق اقدام کنم؟ حضوری یا اینترنتی؟

    1. سلام دوست عزیز
      برای ثبت نام ورودی مهر از سایت سنجش در اواسط مرداد ماه پیگیر باشید

  15. سلام دیپلم ریاضی دارم واسه ورودی بهمن کدوم دانشگاه های تهران برای رشته حسابداری میتونم برم

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه های آزاد و پیام نور و غیرانتفاعی بدون کنکور پذیرش دارن.

  16. سلام وقت بخیر بنده دیپلم گرفتم و الانم شاغلم ولی علاقه دارم رشته حسابداری در دانشگاه مدرک بگیرم متولد ۱۳۶۲ هستم ممنون از راهنمایتون

    1. سلام دوست عزیز
      از دانشگاه های علمی کاربردی اقدام کنید

  17. سلام من مدرک کاردانی علمی کاربردی دارم در رشته حسابداری صنعتی چطور باید برای کارشناسی اقدام کنم باشرط معدل؟

    1. سلام. متاسفانه مهلت ثبت نام رشته های بدون کنکور ورودی مهر ماه به اتمام رسیده است شما می توانید در زمان اعلام پذیرش جدید برای ورودی بهمن ماه در دانشگاه علمی کاربردی مورد نظرتون اقدام کنید

    2. سلام ببخشید شما کدوم.دانشگاه بودید من میخوام ثبت نام.کنم بعدهرجا میرم حسابداری نداره میشه کمک.کنید

      1. سلام وقت بخیر
        لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید

    3. سلام شما کدوم دانشگاه میرفتید من.الان میخوام برم بعد هیچکدومشون حسابداری نداشتن میشه شماره دانشگااتون یا ادرسشو بهم بدید ممنون میشم

    4. سلام خسته نباشید دانشگاه علمی کاربردی شهرستان تفت رشته حسابداری را دارد؟

      1. سلام دوست عزیز
        بله . به سایت سنجش مراجعه کنید برای ثبتنام.

  18. سلام من میخوام حسابداری ازاد بخونم بدون کنکور امکان داره یا نه

    نگار اسدی

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله این امکان وجود دارد

      1. سلام من ديپلم گرفتم شاغلم الان ميخوام تو رشته حسابداري ادامه تحصيل بدم. غير حضوري ميتونم ادامه بدم؟

        1. سلام
          دانشگاه های پیام نور با دیپلم جذب ندارد

  19. سلام من میخوام حسابداری ازاد بخونم بدون کنکور امکان داره یا نه

    نگار اسدی

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز بله این امکان وجود دارد

      1. سلام وقت بخیر ببخشید من امسال انتخاب رشته دارم و رشته حسابداری میرم دانشگاه دولتی داره و کنکور داره ؟
        باید چه کتابهایی بالا باشه برای ورودی دهم؟

  20. سلام من هنرستان عکاسی خوندم میتونم حسابداری ادامه بدم تو دانشگاه؟

    1. سلام بله در یکی از دانشگاه های علمی کاربردی و بدون کنکور امکان دارد

  21. سلام اینکه میگن دانشگاه علمی کاربردی برای ارگان های دولتی معتبر نیس و کار براش پیدا نمیشه راسته؟!آخه من میخوام برم ولی میترسم الکی وقت و پولمو هدر داده باشم

    1. سلام. وقت بخیر
      بستگی دارد. و اگر شاغل باشید که اصلا موردی نداره.

  22. سلام وقت بخیر من الان میتونم برای نیمسال دوم رشته حسابداری ثبت نام کنم یا دیرشده؟

    1. سلام
      ثبت نام برای نیمسال دوم در دانشگاه علمی کاربردی و برای رشته ی حسابداری تنها تا پایان بهمن ماه فرصت دارد که در حال حاضر مهلت ثبت نام به پایان رسیده است.

    2. سلام من کارشناسی حسابداری مالی می خونم برا میهمان می خواستم از شهرستان بیام به تهران کدوم واحداین رشته رو داره؟

  23. سلام خسته نباشید هنرستان رشته حسابداری بازرگانی خوندم میخام بدونم که معدل چند به بالا به دانشگاه راه پیدا می‌کنه تهران دولتی

    1. سلام
      توجه داشته باشید که دانشگاه ها برای جذب دانشجو حد و حدودی را برای معدل در نظر نگرفته اند و شما در رشته های بدون کنکور نسبت به دیگر رقیبانتان سنجش میشوید. هر چقدر که معدل بالاتری داشته باشید شانس پذیرش شما افزایش میابد. البته درباره رشته های با کنکور کسب رتبه ی قبولی در کنکور ملاک اصلی پذیرش دانشجو میباشد.

  24. سلام خسته نباشید هنرستان رشته حسابداری بازرگانی خوندم میخام بدونم که معدل چند به بالا به دانشگاه راه پیدا می‌کنه تهران دولتی

    1. سلام
      توجه داشته باشید که دانشگاه ها برای جذب دانشجو حد و حدودی را برای معدل در نظر نگرفته اند و شما در رشته های بدون کنکور نسبت به دیگر رقیبانتان سنجش میشوید. هر چقدر که معدل بالاتری داشته باشید شانس پذیرش شما افزایش میابد. البته درباره رشته های با کنکور کسب رتبه ی قبولی در کنکور ملاک اصلی پذیرش دانشجو میباشد.

  25. سلام خسته نباشید.هنرستان رشته ی حسابداری بازرگانی خوندم.میتونم دانشگاه علمی کاربردی ترم بهمن ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      بله این دانشگاه در دو نیمسال از بین داوطلبان دانشجو میپذیرد که با انجام انتخاب رشته و بدون آزمون میتوانید یکی از رشته های این دانشگاه را انتخاب کنید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1403/2/9

دوشنبه

1403/2/10

سه شنبه

1403/2/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید