معرفی و ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

رشته قنادی در دانشگاه علمی کاربردی در گروه فرهنگ و هنر قرار میگیرد و طرفداران خاص خود را دارد . تقریبا اکثریت مردم به انواع شیرینی علاقه مند هستند در هر جشن و مراسم یا میهمانی شیرینی یا کیک بخشی از پذیرایی میباشد . اما توقع مردم از کیفیت و تنوع شیرینی روز به روز بیشتر میشود و تنها با تکیه بر متود ها و دستور پخت های قدیمی با تنوع و طعم محدود نمیتوان به درخواست های افراد پاسخ مطلوبی داد از این رو رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور ارائه میشود تا افرادی را آموزش دهد که با یاد گیری روش صحیح شیرینی پزی و نان پزی و آشنایی با انواع مختلف آن ها بتوانند شیرینی ها و نان ها را در طعم های متنوع با مطلوب ترین کیفیت بپزند . در رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور دانشجویان با مواردی مانند احکام خوراکی ها و آشامیدنی ها در اسلام ، اصول علم تغذیه ، اصول بسته بندی ، اصول حسابداری ، تزیین خوراکی ها و آشامیدنی ها ، شیمی مواد خوراکی و آشامیدنی ، بهداشت و مسمویت های شیمیایی مواد خوراکی و آشامیدنی و . . . آشنا میشوند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته کامپیوتر


ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور بیش از هر چیزی پله پیشرفتی برای زنان خانه دار و افرادی است که در زمینه شیرینی پزی و نان پزی به صورت تجربی در کارگاه ها یا قنادی ها و یا هر جای دیگیری که با طبخ شیرینی و کلوچه و یا کیک مرتبط است در حال فعالیت هستند میباشد ، ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور به این افراد امکان میدهد که با شناخت دقیق مواد اولیه و برخورد حرفه ای با آن ها با کمک وسایل کار پیشرفته تر و جدید تر بهترین کیفیت را در کار خود به دست آورند و از مرز شیرنی پزی ساده و ابتدایی به دنیای متنوع و حتی بین المللی شیرنی پزی وارد شوند . ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی در رشته قنادی را میتوان در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته و از طریق سایت سازمان سنج انجام داد .


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران


شرایط ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور از قوانین کلی مرکز آموزش علمی کاربردی پیروی میکند بر اساس سوابق تحصیلی است . داشتن مدرک دیپلم با حداقل معدل ده و دارا بودن شرایط عمومی و خصوصی تحصیل از شرایط ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور میباشد و قطعا توانایی جسمی کافی لازمه تحصیل در این رشته است .


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی

شهریه رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

شهریه رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور طبعیتا به دلیل واحد های عملی متنوعی که در این رشته وجود دارد ممکن است از برخی رشته ها بیشتر باشد . شهریه رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور را در مجموع شهریه ثابت و متغییر مشخص میکند و در کنار این دو هزینه های جانبی نیز برای دانشجو دارد به همین دلیل بهتر است از طریق مشاوره تحصیلی به اطلاعات دقیقی از شهریه و هزینه های طول تحصیل این رشته دست پیدا کنید ، مرکز مشاوره تحصیلی آویژه میتواند در این خصوص به شما کمک کند .


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


رشته قنادی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته قنادی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور همانطور که گفتیم فرصت خوبی برای چند دسته از افراد است به طور مثال زنان خانه داری که در انتخاب رشته کنکور موفق عمل نکرده اند با تحصیل در این رشته و کسب مهارت کافی میتوانند حتی در منزل با پخت شیرینی و کیک با حداقل امکانات کسب درامد کنند . تحصیل در رشته قنادی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور در هر شهری برای شما میتواند امکان شغلی فراهم کند . برای مثال فارغ التحصیلان این رشتع میتوانند به عنوان قناد یا کمک قناد در انوع رستوران ها ، کافی شاپ ها ، هتل ها ، قنادی ها ، نان پزی ها و هر محیطی که با پخت و سرو شیرینی مرتبط است فعالیت کنند .


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

روش پذیرش دانشجو در رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان شاغل میتوانند علاوه بر کدرشته محلهای دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کدرشته محلهایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویتهای انتخابی آنها و ظرفیتهای اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


روش پذیرش دانشجو در رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا
غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذیصلاح صورت میگیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار میگیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد. لذا پیشنهاد میشود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محلهای مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی مشهد بدون کنکور


مدارک لازم برای ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

  • گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.
  • گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل میباشد.
  • فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: رشته آشپزی دانشگاه علمی کاربردی


مدارک لازم برای ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

  • مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.
  • فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).
  • فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده مینمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).
  • آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.

بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته فناوری اطلاعات


راهنمای انتخاب رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا میتواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی شامل:

  • صنعت
  • کشاورزی
  • مدیریت و خدمات اجتماعی
  • فرهنگ و هنر

برابر ضوابط شرکت نماید. در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است. همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰ ) دفترچه ثبت نام، معرف کدرشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کدرشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس استان، شهر و مرکز آموزشی میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کدرشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کدرشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام میباشد.


بیشتر بخوانید: رشته عکاسی دانشگاه علمی کاربردی


سوالات متداول

آیا دانشگاه علمی کاربردی برای کارشناسی ارشد رشته قنادی دانشجو می پذیرد؟

در حال حاضر خیر

آیا تغيير رشته، مرخصي تحصيلي، انتقال و ميهمان شدن برای رشته قنادی علمی کاربردی امکان پذیر است؟

از نيمسال تحصيلي دوم به بعد براساس مجموعه قوانين و مقررات آموزشي دانشگاه جامع علمي كاربردي قابل بررسي ميباشد.

آیا تحصیل در رشته قنادی دانشگاه علمی کاربردی به صورت همزمان با خدمت سربازی امکان پذیر است؟

خیر

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معرفی و ثبت نام رشته قنادی علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 45 نظر:
  1. سلام خسته نباشید میشه بگید تو ارومیه کدوم دانشگاه رشته قنادی اموزش میدند

    1. در مقطع کاردانی رشته قنادی در ارومیه ارائه ای داده نشده است.
      دفترچه علمی کاربردی بررسی شود

  2. سلام وقتتو بخیر
    میشه بگید کدوم دانشگاه تهران رشته قنادی داره

  3. سلام وقتتون بخیر
    میشه بگید کدوم دانشگاه های تهران رشته قنادی رو داره

  4. سلام وقتتون بخیر
    کدوم دانشگاه تهران رشته قنادی رو داره؟

  5. سلام وقتتون بخیر
    کدوم دانشگاه تهران رشته قنادی رو داره ؟

  6. سلام خسته نباشید با چه رشته ای میشه وارد رشته قنادی شد برای انتخاب رشته منظورم هست ؟ ممنونم

  7. سلام می خواستم بدونم رشته قنادی توی شیراز هست ؟ یا اگر دانشگاه علمی کاربردی شیراز ندارتش دانشگاه دیگه ای این رشته رو داره ؟

  8. سلام ببخشید برای ثبت نام مدرک پیش دانشگاهی هم لازم هست یا خیر ؟ اگر بله در صورت پاس نکردن چند واحد پیش دانشگاهی شرایط چجوری میشه؟؟

    1. اگر منظور ثبت نام کنکور است بله، اگر علمی کاربردی است خیر مدرک پیش دانشگاهی لازم نیست و اگر دانشگاه های آزاد است بله الزامی است.

  9. سلام شهریه دانشگاه برای رشته اشپزی وقنادی چقدرهومیتونیم از مهر امسال شروع کنیم

    1. سلام . شهریه با توجه به تعداد واحد اخذ شده در هر ترم محاسبه میشود . دانشگاه علمی کاربردی رشته آشپزی و قنادی را ارائه می دهد این دانشگاه در دو نوبت ورودی مهر و بهمن دانشجو جذب میکند برای اطلاع از زمان ثبت نام با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید

    1. سلام دفترچه مرداد ماه احتمالا منتشر می شود

    1. سلام وقت بخیر دفترچه مرداد ماه احتمالا منتشر می شود

  10. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم آیا این رشته دردانشگاه های همدان هم تدریس میشه؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر چند واحد محدود دارد .احتیاجی به صورت تخصصی نیست

  11. سلام یه سوال داشتم ایا برای تحصیل در رشته اشپزی باید ریاضیم خیلی خوب باشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر چند واحد محدود دارد .احتیاجی به صورت تخصصی نیست

    1. سلام
      عدد خاصی ندارد رقابت بین همه شرکت کنندگان است

  12. سلام ببخشید این رشته دانشگاه هم داره یعنی چه کنکوری باید بدیم و چه کارهایی باید کنیم تا بتونیم در لین رشته تحصیل کنیم؟

    1. سلام
      بله وجود دارد برای بررسی دقیق مشخصات با مشاورین ما تماس بگیرید.

    1. سلام عزیز
      در برخی شهرها مچون تهران، خراسان رضوی، مازندران و… این رشته ارائه میشود.

  13. سلام خسته نباشید من ساکن شیرازم وعاشق رشته اشپزی وشیرینی پزی هستم البته این رشته در شیراز نیست می خواستم بپرسم نزدیک ترین شهر که این رشنه رو داره به شیراز کجا هست با کمال تشکر

    1. سلام
      این رشته در شهرهایی مثل اصفهان، تهران و… ارائه میشود.

    2. سلام.برای مهر سال ۱۴۰۰ این رشته در شیراز علمی کاربردی اومده.منم ثبت‌نام کردم.کاردانی حرفه ای قنادی و کاردانی حرفه ای آشپزی

  14. سلام وقتتون بخیر من دیپلم نظام قدیم هستم و دانشگاه نرفتم به رشته مدیریت آشپزی و قنادی علاقه دارم فقط نگفتین معدل کتبی سال سوم حداقل۱۰ باشه یا معدل کل چندسال؟اگر معدل کتبی سال سوم زیر ده باشه نمیشه ثبت نام کرد؟

    1. سلام
      برای ثبت نام در دانشگاه های علمی کاربردی و در رشته های بدون کنکور، داشتن معدل دیپلم که همان معدل سه سال پایان دوره تحصیل میباشد باید بالای 10 باشد. معدل کتبی اهمیت چندانی ندارد و اخذ مدرک دیپلم سه ساله قدیم یا جدید شرط اصلی ورود به این دانشگاه است.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید