قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

قبولی در کنکور تجربی نظام جدیداز دغدغه های جدید دانش آموزان دوره دوازدهم و پشت کنکوری های دوازدهم در سال پیش بوده که بنا بر سردرگمی زیاد دانش آموزان ، تصمیم گرفتیم مطلبی در این موضوع خدمت شما ارائه کنیم تا کمی از سردرگمی های ذهنیتان کم شود . امروزه به علت بازار کار نسبتا خوب رشته های تجربی ، طرفدارهای بیشتری را این شاخه به خود اختصاص داده و متعاقبا برای دانش آموزان این دو سال اخیرقبولی در کنکور تجربی نظام جدیداهمیت بیشتری به علت نبود کتاب های کمک آموزشی استاندارد و مناسب و هجوم عده ای از نظام قدیمی ها به کنکور نظام جدید ، پیدا کرده است .

پس با ما همراه باشید تا بتوانیم بهترین راهنمایی های خود را در اختیارتان بگذاریم تا بهقبولی در کنکور تجربی نظام جدیددست پیدا کنید . همچنین مشاوران و متخصصان ما با بیشترین اطلاعات و دل گرم ترین مشاوره ها درمرکز مشاوره آویژه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند .


بیشتر بخوانید:مشاوره کنکور تجربی


قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

قبولی در کنکور تجربی نظام جدیداز مباحث داغ امسال بوده که دانش آموزان به خصوص دوازدهمی های امسال باید اطلاعات کامل در این زمینه داشته باشند . مطلب اول این است که بدانید به علت نبود کتاب های کمک آموزشی زیاد ، طراحان سوالات کنکور در این نطام ، زیاد در سوالات حساس نبوده و مثل کنکور نظام جدید نیست که از تمام جزئیات کتاب سوال درآورده باشند و گاها مجبور شوند به قید های جملات تاکید زیاد کنند و داوطلبان را عاصی کنند ! پس برایقبولی در کنکور تجربی نظام جدیدکار نظام جدیدی ها از این نظر راحت تر است . مورد دیگر اینکه با تمام این تفاسیر باز هم برایقبولی در کنکور تجربی نظام جدیدباید تلاش بیشتری کنید چون از سرفصل های مشترک با نظام قدیم ، سوال های مشترکی طرح می شود .


بیشتر بخوانید:مشاوره آخرین رتبه های قبولی تجربی به صورت تلفنی


قبولی در کنکور تجربی نظام جدید,قبولی در کنکور تجربی,کنکور تجربی قبولی,نظام جدید

رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدمعادل با نظام قدیمی ها بوده و رتبه بندی مجزایی از همدیگر ندارند . در واقع یک تراز و رتبه بندی کلی برای همه داوطلبان اعلام می شود و تنها در بخش سوالات با یکدیگر متفاوتند . اما همانطور که در بالا نیز گفنه شد ، به علت نبود سابقه کنکور در نظام جدید نمیتوان به طور دقیقرتبه قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدرا پیش بینی کرد . چون میزان پاسخ دهی دانش آموزان جدید به سوالات نظام جدید کامل ارزیابی نشده و آمار دقیقی در دست نیست . علاوه بر آن رتبه قبولی برای رشته های مختلف متفاوت است اما برای قبولی در سه رشته اصلی باید به طور میانگین درصد هایتان دو رو بر 70 باشد تا بتوانید به رتبه قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدامیدوار باشید .


بیشتر بخوانید:مشاوره انتخاب رشته تجربی کنکور سراسری


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

احتمال قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

احتمال قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدتقریبا زیاد بوده چون رقبا در این نظام فعلا کم است . حتی به گونه ای شده است که عده ای از نظام قدیمی ها متمایل شده اند تا تغییر نظام دهند و در کنکور نظام جدید شرکت کنند . چون امسال طبق اعلام سازمان سنجش امکان شرکت در هر دو نظام برای داوطلبان وجود دارد و الزاما برای شرکت در کنکور نظام جدید نیازی به نظام جدیدی بودن نیست و این باعث می شود کهاحتمال قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدامسال برای دوازدهمی کمی سخت تر شود .

اما باز هم نیازی به نگرانی نیست . چون اینکار به ضرر اکثر نظام قدیمی ها خواهد بود . و علت آن در این است که تغییر نظام برای داوطلبی که چندین سال در نظام قدیم شرکت کرده و هم اکنون می خواهد کتاب های جدیدی را مطالعه کند ، گمراه کننده بوده و اگر برنامه ریزی درست و مناسی نداشته باشد ، ضربه ی خیلی جدی ای خواهد خورد .


بیشتر بخوانید:دفترچه انتخاب رشته تجربی


قبولی در کنکور تجربی نظام جدید امسال

قبولی در کنکور تجربی نظام جدید امسالطبق گفته های بالا ، کمی دشوار بوده اما زیاد نگران کننده نیست . توصیه ای که برای قبولی در کنکور خدمت شما می توانم عرض کنم این است که خونسرد باشید و برنامه ریزی دقیقی برای هر لحظه خود داشته باشید . فرصت کنکور بسیار محدود بوده و در بهترین ایام جوانی شما قرار دارد پس با کم کاری و برنامه ریزی نادرست ، ایام خود را تباه نکنید و زیاد به فکر پشت کنکور ماندن نباشد و همه تلاشتان را در سال پیش رو بکنید و خسته نشوید . و در نهایت برایقبولی در کنکور تجربی نظام جدید امسالحتما با برنامه غذایی درست و ورزش مناسب و استفاده از تجربیات افراد موفق و توکل بر خدا ، پیش بروید و از امید به موفقیت دست برندارید .


بیشتر بخوانید:ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه پیام نور و غیرانتفاعی – رشته های تجربی


قبولی در کنکور تجربی نظام جدید,قبولی نظام جدید در کنکور,کنکور تجربی کنکور,نظام جدید

شرط قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

شرط قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدبرنامه ریزی صحیح درسی و استفاده از روند تحصیلی و تجربیات افراد موفق بوده و داشتن یک برنامه غذایی و ورزش مناسب . در واقع موفقیت چیز پیش فرض نیست . موفقیت کسب کردنی است . برای هدف های خود تلاش کنید . برای مثال توصیه ای که اغلب به دانش آموزان می کنیم این است که در آزمون های آزمایشی مختلفی که شرکت می کنند ، سعی کنند هربار ترازشان را نسبت به آزمون قبل حتی شده به اندازه صد واحد زیاد کنند و کم کم به سمت هدف های بالاتر خود قدم بردارند و عجله در پیشرفت نکنند . در واقع شایدشرط قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدهمین صبوری افراد هدفمند و با برنامه می باشد . لذا ناامید نشوید و با توکل به خدا به سمت رویاهای خود قدم بردارید .


بیشتر بخوانید:معرفی منابع کمک آموزشی گروه تجربی در کنکور


عدم قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

عدم قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدنیز مثل نظام قدیم می تواند برای نظام جدیدی ها پیش بیاید ولی نگرانی زیادی ندارد چون اغلب این افراد هنوز دچار سردرگمی بوده و منبع درستی برای کنکور پیش روی خود نداشتند . لذا نتوانسته اند نتیجه مورد انتظار خود را از کنکور کسب کنند . اما در سال آتی با توجه به منابع سوالی کنکوری که هم اکنون در دست دارد می تواند برنامه ریزی بهتری کرده و رتبه خود را بهبود بخشد . در واقععدم قبولی در کنکور تجربی نظام جدیدتنها یک بهانه است برای تلاش بیشتر . شاید قبولی در رشته بهتر و رویایی شما ، در یک سال تلاش بیشتر در انتظار شما باشد .


بیشتر بخوانید:بهترین منابع و کتاب های کمک آموزشی داوطلبان کنکور تجربی


قبولی در کنکور تجربی نظام جدید,قبولی در کنکور,کنکور تجربی,نظام جدید

سوالات متداول

آیا در نحوه رتبه بندی کنکور ، دو نوع رتبه بندی برای داوطلبان اعلام می شود ؟

پاسخ خیر بوده و برای هر دو نظام فقط یک رتبه اعلام می شود .

کنکور نظام جدید آسان تر است یا نظام قدیم ؟

کنکور نظام جدید به علت تازه بودن مباحث درسی ، هنوز سوالات ریزی از آن طرح نشده و جا برای طرح سوالات معقول تر و کلی تر وجود دارد اما در نظام قدیم گاها سوالات خیلی سخت بوده و به ریزترین مسائل نیز توجه می شود .

از مباحث مشترک نظام جدید و قدیم ، چگونه سوال طرح می شود ؟

از مباحث مشترک ، سوالات مشترک طرح می شود .

«منبع :Experimental examination of pollinator-mediated selection in a sexually deceptive orchid»
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

قبولی در کنکور تجربی نظام جدید

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 2 نظر:
  1. سلام
    برای کسانی که دیپلم هنر نظام قدیم رو دارن و میخوان کنکور ریاضی شرکت کنن شرایط تغییر رشته به چه صورت هست، چه مراحلی باید طی کرد؟

    1. برای دیپلم نظام قدیم فنی حرفه ای یا باید یه دیپلم مجدد نظام جدیدی بگیرند ایجاد سوابق برای رشته ریاضی انجام شود یا یه مدرک کاردانی یا مدرک پیش دانشگاهی تا اجازه شرکت در کنکور برای مقاطه کارشنلاسی پیوسته را داشته باشند

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

یکشنبه

1402/12/13

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید