شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی البرز (کرج) در سال های 1402 -1403

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی البرز(کرج) در سال های 1400_1401

مدارس نمونه دولتی یکی از مدارسی هستند که از سطح کیفی بالا و معلمان با تجربه ای برخوردار اند. با توجه به این مسئله هر ساله تعدادی از دانش آموزان غربال شده که دارای شرایط ثبت نام میباشند، امکان راهیابی به این مدارس را دارند.

بنا به دلایلی که بیان کردیم، شرایط خاصی برای ورود به این مراکز آموزشی در نظر گرفته شده است، دانش آموزان باید ابتدا یک آزمون ورودی را از سر بگذرانند تا استعداد های آنها پایش شود. پس از این آزمون، قبول شدگان امکان تحصیل در این مراکز تحصیلی را خواهند داشت.

برای ثبت نام در این آزمون باید از طریق سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی البرز به نشانی nemoone.medu.ir در زمان اعلام شده توسط وزارت آموزش و پرورش، مراجعه کنید و مراحل ثبت نام را طی نمایید. اگر مایل به دریافت اطلاعات تکمیلی در این مورد هستید؛ پیشنهاد میکنیم در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

برای دریافت مشاوره های تحصیلی حرفه ای میتوانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی البرز در سال های 1402 -1403

جالب است بدانید که وزارت آموزش و پرورش تغییرات جدیدی در روند ثبت نام نمونه دولتی ششم به هفتم ایجاد نموده است. در شیوه ثبت نام جدید دانش آموزانی که قصد ورود به پایه هفتم در مدرسه نمونه دولتی را دارند میتوانند از شرط معدل به جای آزمون ورودی استفاده کنند.

از این جهت دانش آموز باید امتحانات پایان ترم و میان ترم خود را در سطح عالی پاس نماید. حداقل معدل، برای ثبت نام در مدرسه نمونه دولتی 17 میباشد. البته در مورد دانش آموزانی که قرار است از پایه نهم به دهم بروند، همچنان آزمون ورودی گرفته میشود.

بنابراین مسئله شرط معدل فقط در مورد دانش آموزان ششم به هفتم صدق میکند. همچنین یکی دیگر از شرایطی که برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی کرج مورد نیاز خواهد بود، داشتن تابعیت ایرانی است.

به بیان ساده تر فقط دانش آموزانی امکان حضور در مدارس نمونه دولتی را دارند که تابع ایران باشند و دانش آموزان خارجی نمیتوانند در آزمون شرکت کنند. پذیرش دانش آموزان در آزمون ورودی بر اساس میانگین نمره کل آزمون ورودی و معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم پایه نهم به نسبت مساوی (50% نمره آزمون ورودی و 50% معدل کتبی ارزشیابی پایانی نوبت دوم) خواهد بود.

شرایط دیگری از جمله زمان ثبت نام و …. وجود دارد که مختصر اشاره ای به آن شده اما در ادامه مطلب به صورت کلی و مفید تمامی این اطلاعات را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

مراحل ثبت نام در مدارس نموه دولتی کرج به چه صورت است؟

زمان ثبت نام آزمون نمونه دولتی​ البرز (کرج) ۱۴۰۲ – ۱۴۰۳

آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی سالانه در تمامی استان ها برگزار می شود که معمولا زمان ثبت نام این آزمون در فروردین ماه می باشد، داوطلبان میبایست با فراهم کردن مدارک مورد نیاز به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی مراجعه نمایند و اقدام به نام نویسی خود کنند.

با توجه به اینکه در سال گذشته بازه زمانی ثبت نام آزمون نمونه دولتی در نیمه دوم فروردین ماه آغاز شد و به مدت 10 روز ادامه داشت، احتمالا داوطلبان در سال 1402 نیز در همین بازه زمانی می توانند فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند.

نکته : ثبت نام مدارس نمونه دولتی دوره اول متوسطه ۱۴۰۲ _۱۴۰۳ مانند سال گذشته بدون برگزاری آزمون خواهد بود، همچنین مدارس نمونه دولتی متوسطه اول استان البرز به مدارس هیئت امنایی تبدیل شده اند، یعنی متقاضیان تحصیل در مدارس نمونه دولتی باید به صورت حضوری به مدارس هیئت امنایی استان البرز مراجعه کنند.

مراحل ثبت نام در مدارس نموه دولتی کرج به چه صورت است؟

این واقعیت که اکثر والدین از شیوه ثبت نام در مدارس نمونه دولتی آگاهی کافی ندارند سبب شد تا در این قسمت از مقاله درباره چنین موضوع مهمی صحبت کنیم. برای ثبت نام ابتدا باید به صورت دقیق اطلاعات دانش آموز در سامانه ثبت شود دقت داشته باشید که صحت اطلاعات از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به محدود بودن زمان ثبت نام بهتر است که از تمامی مراحل آن با خبر شوید تا مشکلی در این فرایند برایتان رخ ندهد.

  1. مرحله اول: در این مرحله فرد باید شرایط ثبت نام که در بالا به آن اشاره کردیم را دارا باشد، در غیر این صورت امکان نام نویسی وجود نخواهد داشت.
  2. مرحله دوم: دانش آموزانی که واجد شرایط هستند، باید برای ثبت نام در سامانه اقدام نمایند. به این منظور باید ابتدا با جستجو در گوگل سایت نام نویسی را بیابند سپس اطلاعات خواسته شده را وارد نموده بر روی گزینه تایید کلیک نمایند.
  3. مرحله سوم: پس از نام نویسی در سامانه، کارت ورود به جلسه آزمون به نام متقاضی ثبت میگردد. شرکت کننده می بایست کارت را چاپ نموده و آن را در جلسه آزمون به همراه داشته باشد.
  4. مرحله چهارم: بعد از اینکه شرکت کننده در آزمون ورودی شرکت نمود باید به سامانه ثبت نام (nemoone.medu.ir) مراجعه نماید. از این طریق متقاضی علاوه بر دریافت کارنامه نسبت به قبولی یا رد در آزمون اطلاعات کافی به دست خواهد آورد.
  5. مرحله پنجم: در صورتی که نام شرکت کننده در اسامی پذیرفته شدگان آزمون نمونه دولتی کرج باشد، باید برای ثبت نام در مدرسه مورد نظر، اقدام نموده و هزینه نام نویسی را به حساب مدرسه واریز نمایند.

لیست مدارس دخترانه و پسرانه نمونه دولتی البرز (کرج) دوره اول و دوم 1400_1401

لیست مدارس دخترانه و پسرانه نمونه دولتی البرز (کرج) دوره اول و دوم 1402 -1403

بسیاری از افراد با مدارس نمونه دولتی کرج آشنایی کافی ندارند. اگر شما نیز جزئی از این افراد هستید، پیشنهاد میکنیم تا پایان ما را همراهی کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مدارس نمونه دولتی کرج (دوره اول)

  1. مدرسه نمونه دولتی پسرانه (دوره اول متوسطه) شهید احمدی روشن. ( ناحیه 2)
  2. مدرسه نمونه دولتی پسرانه (دوره اول متوسطه) شهید مطهری. (ناحیه 1)
  3. مدرسه نمونه دولتی پسرانه (دوره اول متوسطه) کاشانی پور. (ناحیه2)
  4. مدرسه نمونه دولتی پسرانه (دوره اول متوسطه) علی ابن ابی طالب (ناحیه 3)
  5. مدرسه نمونه دولتی پسرانه (دوره اول متوسطه) شهید میر حبیبی ( ناحیه4)
  6. مدرسه نمونه دولتی پسرانه (دوره اول متوسطه) شهید فلاحتی ( ناحیه 1)
  7. مدرسه نمونه دولتی دخترانه (دوره اول متوسطه) شهید محمد زارع ( ناحیه 3)
  8. مدرسه نمونه دولتی دخترانه (دوره اول متوسطه) حضرت معصومه “س” (ناحیه 4)

مدارس نمونه دولتی کرج (دوره دوم)

  1. مدرسه نمونه دولتی پسرانه ( دوره دوم متوسطه) شهید شیرودی (ناحیه1)
  2. مدرسه نمونه دولتی پسرانه ( دوره دوم متوسطه) محمد رسول الله “ص” ( ناحیه 4)
  3. مدرسه نمونه دولتی پسرانه ( دوره دوم متوسطه) مصطفی خمینی ( ناحیه 3)
  4. مدرسه نمونه دولتی پسرانه ( دوره دوم متوسطه) کاشانی پور ( ناحیه 2)
  5. مدرسه نمونه دولتی دخترانه ( دوره دوم متوسطه) مائده ( ناحیه 1)
  6. مدرسه نمونه دولتی دخترانه ( دوره دوم متوسطه) فاطمه الزهرا “س” (ناحیه 3)
  7. مدرسه نمونه دولتی دخترانه ( دوره دوم متوسطه) شهید بهشتی ( ناحیه 2)
  8. مدرسه نمونه دولتی دخترانه ( دوره دوم متوسطه) آینده سازان ( ناحیه 4)

به راحتی آب خوردن در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنید!

مدارس نمونه دولتی از آن دسته مدرسه هایی هستند که با توجه به سطح کیفیت بالایی که دارند از طرف وزارت آموزش و پرورش، عنوان “نمونه” را دریافت کردند. از این جهت مراکز آموزشی نمونه دولتی، از دانش آموزان با سطح علمی بالا، ثبت نام به عمل می آورد.

به راحتی آب خوردن در مدارس نمونه دولتی ثبت نام کنید!

برای نام نویسی در این مدارس، شرایط خاصی وجود دارد. به عنوان نمونه فرد باید در آزمون ورودی شرکت نماید. لازم به ذکر است که به تازگی این قانون برای دانش آموزانی که از پایه ششم به پایه هفتم میروند، برداشته شده و معدل، شرط ثبت نام آنان در مدارس نمونه دولتی است.

بنابراین فقط دانش آموزانی که از پایه نهم به دهم خواهند رفت باید در آزمون ورودی شرکت نمایند و این مسئله همچنان به قوت خود باقی مانده است. از شروط مهم ثبت نام دانش آموزان، داشتن تابعیت ایرانی برای تمام متقاضیان و داشتن حداقل معدل 17 برای متقاضیانی که از سال ششم به هفتم خواهند رفت.

در هر ناحیه از کرج مدارس دخترانه و پسرانه نمونه دولتی، دایر هستند که افراد میتوانند با توجه به ظرفیت اعلام شده برای نام نویسی اقدام نمایند.

کلام آخر

در این مقاله در مورد شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی البرز (کرج) در سال های 1402 -1403 صحبت کردیم و جزئیات کاملی در این باره ارائه دادیم، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های تحصیلی حرفه ای از مرکز مشاوره آویژه از طریق شماره زیر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵

سوالات متداولی که ممکن است ذهن شما را درگیر کند.

علامت سوالچگونه میتوان در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی شرکت نمود؟

باید در زمان مقرر به سامانه ثبت نام مراجعه نموده و با تکمیل اطلاعات نسبت به ثبت نام، اقدام نمایید.

علامت سوالآیا تبعه کشور های دیگر میتوانند در این مدارس ثبت نام کنند؟

متقاضی برای ثبت نام در مدارس نمونه دولتی کرج، باید تابعیت ایرانی داشته باشد. در غیر این صورت نمیتواند در این مدارس ثبت نام نماید.

علامت سوالچه زمان باید در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کرج اقدام نمود؟

زمان ثبت نام در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی کرج هر ساله از طرف وزارت آموزش و پرورش اعلام میشود.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی البرز (کرج) در سال های 1402 -1403

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 9 نظر:
  1. سلام وقت بخیر من جزوه خانواده ی شهید یا جانباز نیستم ولی دخترم خیلی زرنگه و معدل بالا هست از اول تا ششم قبول میکنن مدرسه احمدی روشن فردیس؟

  2. سلام من امسال میخوام برم هفتم
    همه نمره های کلاس ششم هم خیلی خوب
    هست من عضو پیشتازان هستم ودر مسابقات باشگاهی هم قهرمان شدیم و مدال دارم
    درسال های قبل هم در یک مسابقه قرآن شرکت کردم ولی برنده نشدم
    من دوتا از پدربزرگام ایثارگر هستن ویکی از فامیل هامون هم مدافع حرم هست
    من شانس قبولی دارم، یانه؟

  3. سلام من امسال میخوام بدم هفتم
    همه نمره کارنامه ششم هم خیلی خوب هست
    من دوتا از پدربزرگام ایثارگر هستن
    ویکی از فامیل هامون هم مدافع حرم بوده
    من در پیشتازان و فوتبال مسابقه باشگاهی مدال آوردم آیا امکان قبولی من در مدرسه نمونه دولتی بالا هست؟یانه

    1. سلام برای ورود به مدارس نمونه دولتی باید در آزمون نمونه دولتی شرکت کنید و درصد و ترتز مورد نیاز را کسب کنید.هرچه درصد شما به 100 نزدیکتر باشد امکان قبولی شما بیشتر است.

  4. سلام من کلاس ششم هستم و اینکه مدرک بین المللی UCMASرا دارم میخواستم بدونم بر خلاف اینکه باید معدل خیلی خوب کلاس ششم در تمام دروس چه میان ترم و چه پایان ترم میخواستم بدانم که این مدرک هم جزو سوابق من بحساب میاد و میتونم با این مدرک وارد مدرسه نمونه دولتی بشوم

    1. سلام ،مدرک های مختلف هستن ،اما تو شرایطی که خود مدارس نمونه گذاشتن یا از طریق سهمیه جانبازی باشه یا معدل که برای ابتدایی خیلی خوب هستن ، با اینحال با مدیر مدرسه مورد نظرتون باید حرف بزنین

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

چهارشنبه

1402/12/9

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید