شرایط جذب هیئت علمی در دانشگاه علمی کاربردی 1402

شرایط جذب هیئت علمی در دانشگاه علمی کاربردی

امروزه بسیاری از افراد به دنبال تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی و جذب در این دانشگاه ها هستند.

باید بدانید که جذب هیئت علمی در دانشگاه علمی کاربردی، بعد از انتشار فراخوان تدریس صورت می گیرد. افرادی که علاقه مند به تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی هستند، می بایست در مهلت مقرر شده، از سوی مرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی برای تکمیل فرایند ثبت نام اقدامات لازم را به عمل آورند.

اگر شما نیز از جمله افرادی هستید که به دنبال جذب در هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی هستند، پس بهتر است این مقاله را مطالعه بفرمایید. ما در این مقاله به شما کمک می کنیم تا بهتر بتوانید با زمان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، نحوه جذب و شرایط آن آشنا شوید.

زمان فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

دانشگاه های سراسر کشور هر ساله از بین تمامی افراد واجد شرایط فراخوانی برای جذب مدرس منتشر می کنند.

دانشگاه علمی کاربردی نیز به همین منوال عمل می کند و از طریق بررسی شرایط عمومی و خصوصی داوطلبان، شروع به پذیرش هیئت علمی در رشته های مورد نیاز جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی می نماید.

با شروع فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، داوطلبان می توانند برای ثبت نام و شرکت در آزمون های این دانشگاه اقدام کنند. افراد متقاضی که دارای مدرک کارشناسی ارشد و دکتری از دانشگاه های معتبر کشور هستند، می توانند در آزمون های دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنند.

داوطلبان جذب هیئت علمی پس از عبور موفقیت آمیز از مصاحبه و ارزیابی های عمومی که براساس شرایط جذب مدرس 1402 تعیین شده است، استخدام شده و شروع به فعالیت در دانشگاه علمی کاربردی می کنند.

لازم به ذکر است که زمان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی مانند سایر دانشگاه ها از طریق خبرگزاری ها و سایت های معتبر اعلام می شود.

زمان فراخوان جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ثبت نام مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی

نحوه ثبت نام مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی برای تمامی رشته های مورد نیاز این دانشگاه، یکسان می باشد.

متقاضیان واجد شرایط بعد از انتشار زمان فراخوان جذب، برای ثبت نام و پیگیری می بایست وارد سامانه استخدام مدرس دانشگاه علمی کاربردی شوند و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام، منتظر اعلام زمان آزمون و مصاحبه باشند.

پونزاگر شما نیز به دنبال ثبت نام و شرکت در آزمون دانشگاه علمی کاربردی هستید، می توانید برای انجام فرآیند ثبت نام مراحل زیر را طی کنید:

در ابتدا وارد سامانه جذب مدرسین دانشگاه علمی کاربردی به نشانیjam.uast.ac.ir شوید. اگر قبلا در این سامانه ثبت نام نکرده و نام کاربری ایجاد نکرده اید، پس روی گزینه “ثبت نام” که در سمت چپ صفحه قرار دارد، کلیک کنید.

در این مرحله نام، نام خانوادگی، کد ملی و شماره موبایل و کد امنیتی داده شده را وارد کنید و سپس روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید.

در مرحله بعد با درج اطلاعات خواسته شده و انتخاب گزینه ورود، وارد حساب کاربری خود می شوید.

بعد از ورود می بایست شرایط ثبت نام مرکز جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی را مطالعه کرده و سپس آن را تایید کنید.

در مرحله بعد پس از آنکه فرم های ثبت نام اعم از مشخصات فردی و تحصیلی و… را تکمیل نمودید، برای ثبت نهایی باید هزینه مشخص شده را پرداخت نمایید.

نحوه ثبت نام مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی

شرایط جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی 1402

به یاد داشته باشید که تنها ثبت نام در سامانه جذب مدرس دانشگاه علمی کاربردی، منجر به جذب داوطلب به صورت حق التدریسی نمی شود.

متقاضی بعد از طی کردن فرایند جذب، بررسی صلاحیت علمی و شرایط عمومی و خصوصی و تایید آن توسط هیئت جذب دانشگاه، می تواند مجوز تدریس در مرکز آموزشی را دریافت کند. به این منظور برای متقاضی توسط هیئت اجرایی جذب دانشگاه کد مدرسی صادر می شود، که این کد تحت نظارت دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

افرادی که علاقه مند به ثبت نام در فراخوان جذب مدرس در دانشگاه های علمی کاربردی هستند، به این نکته نیز توجه داشته باشند که برای پذیرش در این دانشگاه باید از شرایطی که در آیین نامه مندرج شده است، برخوردار باشند.

این شرایط به دو دسته شرایط عمومی و خصوصی تقسیم می شوند، که در زیر برای هر کدام از این شرایط توضیحات مختصری ارائه داده ایم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی جذب مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی

افرادی که می خواهند در دانشگاه علمی کاربردی مشغول به کار شوند، باید شرایطی را که در اکثر آیین نامه های استخدامی کشور یکسان است، دارا باشند.

پونزاین شرایط عمومی عبارتند از:

  • اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان که در قانون اساسی کشور ذکر شده است.
  • اعتقاد و التزام به نظام جمهوری اسلامی ایران
  • اعتقاد و تعهد به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی ایران
  • دارا بودن تابعیت ایرانی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و نداشتن هرگونه سوء سابقه کیفری
  • عدم سوء سابقه اخلاقی
  • عدم وابستگی به احزاب و گروهک های غیر قانونی
  • اتمام خدمت مقدس سربازی و دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم
  • التزام به احکام اسلام و برخورداری از تقوای دینی

شرایط جذب مدرس در دانشگاه علمی کاربردی

شرایط اختصاصی جذب مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی

پونزافرادی که قصد دارند در دانشگاه علمی کاربردی به عنوان مدرس تدریس کنند، علاوه بر داشتن شرایط عمومی که در بالا ذکر شد باید شرایط اختصاصی زیر را نیز دارا باشند:

  • از جمله شرایط اختصاصی دارا بودن شرط سنی حداقل 28 سال حداکثر 65 سال می باشد. (متولدین بعد از 1346/06/01 و متولدین قبل از تاریخ 1373/06/01 می توانند برای جذب شدن اقدام کنند.)
  • برخورداری از حداقل معدل 15.5 برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی و حرفه ای
  • دارا بودن مدارک مرتبط در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری
  • دارا بودن حداقل 3 سال سابقه تدریس
  • عدم پذیرش متقاضیان با مدارک در دوره های تحصیلی غیرحضوری، مجازی، الکترونیک و نیمه حضوری

نکته: لازم به ذکر است که پرونده متقاضیان با مدارک پایین تر از کارشناسی ارشد، به هیچ وجه بررسی نخواهند شد!

متقاضیان تدریس در دانشگاه علمی کاربردی که از شرایط گفته شده برخوردار هستند، می توانند برای شرکت و ثبت نام در آزمون جذب اقدام کنند. از آنجایی که روند ثبت نام اینترنتی بوده و نیاز به یک پست الکترونیکی معتبر می باشد، لذا برای ثبت نام بهتر است از ایمیلی استفاده شود که متقاضی پس از اعتبار سنجی به آن ایمیل دسترسی داشته باشد.

بعد از آنکه متقاضی جذب هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی تمام مراحل ثبت نام را پشت سر گذاشت، تایید یا عدم تایید داوطلب حدود یک ماه پس از ثبت نام اعلام خواهد شد. نتیجه از طریق ایمیل یا همان پست الکترونیکی برای متقاضی ارسال خواهد شد و نیازی به مراجعه حضوری متقاضی نمی باشد.

شرایط اختصاصی جذب مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی

نتیجه گیری

همانطور که می دانید برای ثبت نام در هر ارگان، اداره و یا سازمانی شما باید شرایط خاصی را داشته باشید. این شرایط اعم از مدرک تحصیلی، شرایط سنی و یا نداشتن سو سابقه کیفری و… می باشد.

دانشگاه علمی کاربردی نیز برای جذب نیرو شرایط خاصی را دارا است؛ مخصوصا اگر شما بخواهید جذب هیئت علمی این دانشگاه شوید، حتما باید از مدرک تحصیلی و تحصیلات بالایی برخوردار باشید.

این دانشگاه نیز مانند سایر دانشگاه های کشور از مزیت ها و حقوق مناسبی برای هیئت علمی برخوردار می باشد. مهم این است که شما با علاقه و پشتکار تلاش کنید تا عضو هیئت علمی شده و برای ارتقا سطح سواد دانشجویان این دانشگاه تلاش کنید.

اگر موفق به کسب رتبه در آزمون های این دانشگاه شده و توانستید جز یکی از اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی شوید، حواستان باشد که شما به عنوان یک استاد باید الگوی مناسبی چه در زمینه تحصیلی و چه در زمینه اخلاقی برای دانشجویان خود باشید.

پیشنهاد می کنیم با شماره۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵تماس بگیرید و از خدمات مشاوره تخصصی آویژه استفاده کنید.مشاوران ما در آویژه با بیش از چندین سال سابقه مشاوره، آماده یاری رسانی به شما هستند.

سوال متداول

سوال علامتآغاز ثبت نام جذب هیئت علمی دانشکده علمی کاربردی چه زمانی است؟

فراخوان جذب مدرس در دانشکده علمی کاربردی هر ساله در زمان های مختلفی صورت می گیرد، که از طریق خبرگزاری ها و سایت های معتبر اعلام می شود و شما می توانید با مطالعه شرایط و ضوابط اقدام به ثبت نام کنید.

سوال علامتنحوه ثبت نام مدرسین برای جذب در دانشکده علمی کاربردی به چه صورت است؟

متقاضیان جذب هیئت علمی دانشکده علمی کاربردی باید به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام به ثبت نام نمایند. داوطلبان برای ثبت نام می توانند از مراحل گفته شده در مقاله در قسمت نحوه ثبت نام مدرسین در دانشگاه علمی کاربردی استفاده کنند.

سوال علامتبرای ثبت نام در فراخوان جذب مدرس دانشکده علمی کاربردی چه شرایطی لازم است؟

همانند بسیاری از ارگان ها که برای ثبت نام متقاضیان خود شرایطی را مشخص می کنند، ثبت نام برای جذب هیئت علمی دانشگاه علمی کاربردی نیز شرایط خاص خود اعم از خصوصی و عمومی را دارد که با مطالعه مقاله بالا می توانید با آن ها آشنا شوید.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط جذب هیئت علمی در دانشگاه علمی کاربردی 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 3 نظر:
  1. با مدرک ارشد پیام نور می‌توان برای استاد دانشگاهی ثبت نام کرد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید