امریه سربازی دانشگاه رازی کرمانشاه | رشته های مورد نیاز امریه

امریه سربازی دانشگاه رازی کرمانشاه | رشته های مورد نیاز امریه

دانشگاه های کشور هر ساله با توجه به نیازی که دارند اقدام به جذب مشمولین سربازی به صورت سرباز امریه می کنند. دانشگاه رازی کرمانشاه نیز همانند سایر دانشگاه ها با توجه به نیاز خود هر ساله سهمیه محدودی در جذب سربازان امریه دارد. در کشور ما دانشگاه ها و سایر نهادهای آموزش عالی به غیر از دانشگاه های علوم پزشکی، زیر نظر وزارت علوم، فناوری و تحقیقات فعالیت می کنند و سهمیه پذیرش سربازان امریه مورد نیاز دانشگاه ها از سوی این وزارتخانه تعیین می شود. سهمیه پذیرش سربازان امریه این وزارتخانه تقریبا عدد بزرگی می باشد و حدود 250 نفر در سال است که طبق صحبت های انجام شده قرار است این تعداد فقط به مشمولین سربازی ای که از دانشگاه های زیر نظر این وزارتخانه فارغ التحصیل می شوند تعلق گیرد.

بر همین اساس دانشجویان فارغ التحصیل که مشمول خدمت سربازی می باشند و توانایی انجام کارهای تحقیقاتی در پروژه های این وزارتخانه را دارند، می توانند برای اخذ امریه سربازی اقدام کنند. امریه سربازی دانشگاه رازی بیشتر برای کسانی مناسب است که اول از همه در این دانشگاه تحصیل کرده باشند و ثانیا بومی استان کرمانشاه باشند. از مهم ترین نکات در مورد اخذ امریه این دانشگاه این است که باید توجه داشته باشید که پذیرش سرباز امریه این دانشگاه فقط در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود و مسئولین این دانشگاه هیچ گونه سهمیه ای را به فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی اختصاص نداده اند.

آشنایی با دانشگاه رازی

اگر یکی از افراد تحصیل کرده در این دانشگاه باشید به احتمال زیاد اطلاعاتی را که در این قسمت قرار است بخوانید را از قبل می دانید ولی اگر این چنین نیست بهتر است با ما همراه باشید.

دانشگاه رازی در بهمن ماه سال 1351 در شهر کرمانشاه تاسیس شد. این دانشگاه ابتدا با نام« دانشکده علوم کرمانشاهان» آغاز به فعالیت کرد و پس از تاسیس دانشکده های دیگر نامش در سال 1353 به« دانشگاه رازی» تغییر یافت. این دانشگاه در ابتدا با پذیرش 200 دانشجو کار خود را آغاز کرد. امروزه حدود 10000 دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند. هم اکنون این دانشگاه 11 دانشکده دارد که اسمی این دانشکده ها به شرح زیر می باشند:

  • دانشکده علوم اجتماعی
  • پردیس کشاورزی و منابع طبیعی
  • دانشکده فنی مهندسی
  • دانشکده دامپزشکی
  • دانشکده تربیت بدنی
  • دانشکده ادبیات و علوم انسانی
  • دانشکده شیمی
  • دانشکده نفت و پتروشیمی
  • دانشکده هنر و معماری
  • دانشکده علوم و فناوری های نوین
  • دانشکده مدیریت و حسابداری

آشنایی با دانشکده ها و فضای این دانشگاه به شما کمک می کند تا اگر قصد اخذ امریه سربازی این دانشگاه را دارید، بتوانید درک بهتری از محیط خدمت خود و حیطه فعالیت های خود داشته باشید. حال پس از آشنایی مختصری با این دانشگاه با هم شرایط پذیرش امریه سربازی آن را بررسی می کنیم:


بیشتر بخوانید: لیست ارگان ها و سازمان هایی که امریه سربازی می گیرند


شرایط پذیرش امریه سربازی دانشگاه رازی

شرایط پذیرش امریه سربازی دانشگاه رازی

اگر قصد اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی را دارید باید بدانید که کار آسانی نمی باشد و اگر اطلاعات لازم را در این زمینه نداشته باشید در انجام مراحل این کار دچار مشکل خواهید شد. ابتدا با هم شرایط اخذ امریه سربازی را بررسی می کنیم.

پذیرش امریه سربازی روندی پیچیده است که شرایط آن توسط وزاتخانه های مختلف و ستاد کل نیرو های مسلح تعیین می شود.

شرایط ستاد کل نیروهای مسلح برای پذیرش امریه سربازی به شرایط عمومی پذیرش امریه سربازی معروف هستند که این بدان معنا است که فارغ از ارگان یا سازمانی که متقاضی دریافت امریه آن هستید باید واجد این شرایط باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی پذیرش امریه سربازی

  • ابتدا باید بدانید که امریه سربازی در ایران فقط مختص مشمولین خدمت سربازی ای است که تابعیت ایرانی دارند. علاوه بر این یا باید مسلمان باشید و یا در صورت مسلمان نبودن باید پیرو یکی از ادیان الهی پذیرفته شده در قانون اساسی کشور باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که فارغ از دینتان، تنها اعتقاد به دین کافی نیست و باید به احکام آن التزام عملی داشته باشید.
  • بعد از این باید به نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند بوده و پیرو قوانین وضع شده در کشور باشید، به همین منظور وضعیت شما از نظر نداشتن سوء سابقه کیفری و محکومیت در پرونده های قضایی بررسی خواهد شد. علاوه بر موارد ذکر شده باید بدانید که سابقه شما از نظر عضویت در سازمان ها و گروه های ضد انقلاب نیز بررسی می شود که در این مورد مسئولین مربوطه حساسیت بسیار زیادی به خرج می دهند.
  • در مرحله بعد باید سلامت شما از لحاظ جسمی چک شود. به همین منظور باید چکاپ کاملی را برای صحت اطمینان از سلامتی بگذرانید.هم چنین از شما تست اعتیاد گرفته خواهد شد. بنابراین اعتیاد به سیگار، مواد مخدر، روان گردان ها و الکل به معنی رد شدن شما می باشد.

از نکات مهمی که باید در زمینه قوانین نظام وظیفه رعایت کنید این است که به هیچ عنوان نباید برای دو سازمان به طور همزمان درخواست اخذ امریه ارسال کنید. زیرا بر اساس قانون وضع شده از سوی ستاد کل نیروهای مسلح در صورت ارسال درخواست عضویت برای بیش از یک سازمان، تمامی درخواست های شما رد خواهد شد. با توجه به این موضوع باید در انتخاب سازمانی که می خواهید برای اخذ امریه سربازی اش اقدام کنید، نهایت دقت را داشته باشید.

شرایط خاص امریه سربازی دانشگاه رازی

علاوه بر شرایط عمومی که برای تمامی سازمان ها و وزارتخانه ها یکسان می باشد و از سوی ستاد کل نیروهای مسلح تعیین می شوند، یک سری از موارد نیز وجود دارند هر سازمان پذیرنده سرباز امریه با توجه به نوع فعالیتش و تخصص های مورد نیازش شرایطی ویژه ای را برای پذیرش سربازان امریه تعیین می کند. شرایط خاص امریه سربازی دانشگاه رازی بدین شرح است:

  • با توجه به این که وظایف سربازان امریه در زمینه کارهای تخصصی می باشند بنابراین داشتن مدرک تحصیلی مرتبط با تخصص های مورد نیاز این دانشگاه از مهم ترین شرایط پذیرش می باشد. باید بدانید که این دانشگاه همانند سایر دانشگاه های زیر نظر وزارت علوم، فناوری و تحقیقات بیشتر در زمینه های تحقیقاتی فعالیت دارد و تخصص های مورد نیاز آن نیز در همین حیطه می باشد.
  • در نظر داشته باشید که اگر یکی از کارکنان این دانشگاه و نهاد های مربوط به آن رابطه فامیلی با شما دارند برای اخذ امریه این دانشگاه اقدام نکنید زیرا بر اساس قوانین داشتن رابطه فامیلی با کارکنان یک سازمان به معنی عدم پذیرش درخواست شما برای اخذ امریه سربازی آن است.
  • با توجه به این که دانشگاه های مربوط به وزارت علوم در سرتاسر کشور قرار دارند بنابراین سیاست این وزارتخانه برای پذیرش سربازان امریه اولویت دادن به مشمولین بومی می باشد. به همین منظور دانشگاه رازی برای تکمیل ظرفیت سربازان امریه خود ابتدا اقدام به پذیرش فارغ التحصیلان خود و افراد ساکن در استان کرمانشاه می کند.

وضعیت نظام وظیفه

یکی از مهم ترین مواردی که باید به آن دقت داشته باشید وضعیت نظام وظیفه شما می باشد. یعنی باید بدانید که وضعیت نظام وظیفه شما از نظر داشتن غیبت، کسری خدمت و یا استفاده از ایست خدمت سربازی بررسی می شود. بر اساس قانون نظام وظیفه در صورتی که قبل از اعزام به خدمت سربازی غیبت داشته باشید و یا در حین خدمت سربازی از ایست خدمت سربازی استفاده کرده باشید مجاز به دریافت امریه سربازی نخواهید بود بنابراین تلاش شما در این زمینه بی نتیجه خواهد ماند.

در مورد کسری خدمت سربازی هم به این نکته دقت کنید که داشتن کسری فقط تا مرز 2 ماه مجاز می باشد. در مورد غیبت قبل از اعزام به خدمت سربازی باید دقت داشته باشید در صورتی که بتوانید دلیل قانع کننده ای ارائه دهید می توانید از تبصره توجیه غیبت استفاده کنید و بدین ترتیب مشکلی برای اخذ امریه سربازی نخواهید داشت.

نظام وظیفه

رشته های مورد نیاز امریه سربازی دانشگاه رازی

همانطور که در بالا ذکر کردیم سربازان امریه به منظور انجام کارهای تخصصی بکار گرفته می شوند بنابراین باید تحصیلاتی متناسب با تخصص های مورد نیاز این دانشگاه داشته باشند. با توجه به دانشکده های موجود در دانشگاه رازی رشته های مورد نیاز این دانشگاه عبارتند از:

  • مهندسی شیمی
  • مهندسی عمران
  • مهندسی معماری
  • مطالعات اجتماعی

دقت داشته باشید که پذیرش امریه سربازی دانشگاه رازی فقط در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا انجام می شود. بر اساس همین موضوع فارغ التحصیلان این مقاطع و یا کسانی که آخرین سال تحصیلی شان را در این مقاطع سپری می کنند می توانند برای اخذ امریه سربازی این دانشگاه اقدام کنند.

هدف از انتخاب این رشته ها توسعه همکاری بین صنعت و دانشگاه می باشد. و رویکرد وزارت علوم این است تا بتوانیم مشکلات متداول موجود در جامعه را با استفاده از دانش آموختگان دانشگاهی در زمینه های تحقیقاتی برطرف کنیم.

چه کسانی برای دریافت امریه سربازی دانشگاه رازی در اولویت قرار دارند؟

یک سری از موارد وجود دارند که نداشتن آن ها به منزله عدم پذیرش شما در طرح سرباز امریه نیست ولی اگر از این شرایط برخوردار باشید در اولویت قرار خواهید گرفت:

  • اگر یک سری از مشکلات پزشکی ای دارید که منجر به معافیت از رزم می شود.
  • اگر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی هستید و یا در سازمان بهزیستی عضو هستید
  • اگر متاهل هستید و دارای فرزند می باشید
  • هم چنین عضویت در بنیاد ملی نخبگان و کسب رتبه در مسابقات قرائت و حفظ قرآن کریم می تواند در پذیرش شما بسیار موثر باشد.
  • در صورت عضویت در بسیج به مدت حداقل 6 ماه( بسیج دانشجویی، دانش آموزی، محلات، کارمندی، کارگری و …) و یا دریافت گواهی پایان دوره« دوره تکمیلی بسیج» می تواند به روند پذیرش شما به عنوان سرباز امریه بسیار کمک بکند.
  • داشتن مدرک تحصیلی بالاتر در رشته های مورد نیاز
  • علاوه بر موارد ذکر شده ایتام و اعضای خانواده های محترم شهدا، ایثارگران، آزادگان و جانبازان از سهمیه خاصی برای پذیرش برخوردار هستند که می توانند از آن استفاده بکنند.

علاوه بر این موارد بد نیست بدانید درخواست دهندگان امریه سربازی از لحاظ رتبه دانشگاهی و معدل نیز رتبه بندی خواهند شد.

وظایف سربازان امریه دانشگاه رازی چیست؟

رتبه بندی بر اساس دانشگاه

دانشگاه ها بر اساس رتبه علمی ای که دارند طبقه بندی می شوند. به دلیل این که فعالیت عمده سربازان امریه دانشگاه ها در زمینه پژوهشی خواهد بود، دانشگاه محل تحصیل افراد درخواست دهنده از اهمیت خاصی برخوردار است. بدین ترتیب که کسانی که از دانشگاه هایی با رتبه علمی بالاتر فارغ التحصیل می شوند در اولویت قرار دارند البته به این نکته توجه داشته باشید که مسئله بومی گزینی دانشگاه رازی در صدر اولویت ها قرار دارد.

  • پس از دانشگاه رازی فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی مستقر در تیپ 1 در اولویت قرار دارند.
  • بعد از دانشگاه های دولتی دانشگاه های آزاد اسلامی در سرتاسر کشور در اولویت دوم قرار دارند
  • و در نهایت نیز به ترتیب فارغ التحصیلان دانشگاه های غیر انتفاعی و پیام نور در اولویت هستند

شرط معدل

به دلیل پژوهشی بودن کارهای سربازان امریه یکی از شروط مهم پذیرش آن ها در دانشگاه رازی شرط معدل خواهد بود. بدین منظور:

  • حداقل معدل برای فارغ التحصیلان رشته های مهندسی برای دانشگاه های دولتی 15 و سایر دانشگاه ها 16 می باشد
  • هم چنین فارغ التحصیلان رشته های علوم اجتماعی و انسانی نیز در دانشگاه های دولتی باید معدل 16 و فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها باید حداقل معدل 17 داشته باشند.

وظایف سربازان امریه دانشگاه رازی چیست؟

دانستن وظایف سربازان امریه به شما در انتخابتان کمک می کند. وظایف سربازان امریه دانشگاه ها به صورت کلی از سوی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تعیین می شود. این وظایف در 4 قسمت خلاصه می شوند

  1. همکاری در اجرای طرح های پژوهشی: سربازان امریه باید در پروسه انجام یک طرح پژوهشی فعال باشند و مسئولیت قسمتی از کار را برعهده بگیرند
  2. تهیه مستندات و گزارش از فعالیت های خود: سربازان امریه وظیفه دارند تا مرحله به مرحله از پیشرفت پروژه مستندات تهیه کنند و نتایج را به مقامات مافوق خود گزارش دهند.
  3. انجام برخی امور آزمایشگاهی: در برخی از رشته ها نیاز است تا کارهای آزمایشگاهی انجام شود.
  4. ارائه راهکار ها در پژوهش ها: سربازان امریه وظیفه دارند تا علاوه بر عملیاتی کردن طرح های موجود راهکارهایی برای بهبود روند انجام طرح ها ارائه دهند.

اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی چه مزیت هایی دارد؟

یکی از بهترین امریه ها، امریه دانشگاه ها می باشد زیرا علاوه بر منافعی که برای خود دانشگاه و جامعه دارد برای خود فرد نیز بسیار مفید است. از جمله مزیت های امریه سربازی دانشگاه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با اخذ امریه سربازی دانشگاه ها شما می توانید دانشی که در طول تحصیل خود در زمینه خاصی بدست آورده اید را در طرح های مختلف بکار بگیرید و عملیاتی کنید.
  • با شرکت در پروژه های مختلف به تجربیات شما افروزده می شود و این موضوع می تواند به ورود شما به بازار کار در آینده کمک شایانی بکند.
  • اخذ امریه سربازی دانشگاه ها به منظور 2 سال سابقه کاری در تخصص شما می باشد.
  • علاوه بر این نکات کسانی که سربازی خود را تحت عنوان امریه این دانشگاه می گذرانند شانس بیشتری از دیگران برای استخدام در بخش اداری این دانشگاه را خواهند داشت.

اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی چه مزیت هایی دارد؟

نکات مربوط به امریه سربازی دانشگاه رازی کرمانشاه

با دانستن برخی از نکات به طور کلی در مورد امریه سربازی می توانید دید بهتری نسبت به اخذ آن داشته باشید.

  • اگر قصد اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی را دارید باید حداقل 3 ماه قبل از تاریخ اعزام خود به خدمت سربازی برای اخذ آن اقدام کنید.
  • در طول خدمت به عنوان امریه سربازی نیاز به پوشیدن لباس فرم نظامی نیست و ملزم به تراشیدن موی سر نمی باشید
  • ساعت کاری شما به طور معمول همانند ساعت کاری سایر کارمندان و مطابق با ساعت اداری خواهد بود ولی باید به این نکته دقت داشته باشید که در بقیه ساعات روز در اختیار دانشگاه هستید و در صورت لزوم باید در محل کار خود حاضر شوید.
  • از مهم ترین نکاتی که باید به آن توجه کنید میزان دریافتی سربازان امریه است. مطابق قوانین نظام وظیفه حقوق سربازان امریه ارگان های مختلف برابر با سایر سربازان می باشد و از آن ها بیشتر نخواهد بود.

مدارک مورد نیاز اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی

قبل از این که مراحل اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی را توضیح دهیم بد نیست مدارک مورد نیاز اخذ امریه را بدانید. مدارک مورد نیاز اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی بدین شرح است:

  • ابتدا باید مدارک شناسایی خود را آماده کنید. مدارک شناسایی شامل شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی می باشد هم چنین در صورت تاهل مدارک شناسایی همسر و فرزندانتان را نیز به همراه داشته باشید.
  • بعد از این که مدارک شناسایی خود را آماده کردید باید به سراغ مدارک تحصیلی بروید. شما باید به دانشگاه محل تحصیل خود مراجعه نموده و اصل مدرک تحصیلی و تسویه نامه با دانشگاه را دریافت کنید
  • بعد از دانشگاه حال باید به پلیس خدمات الکترونیک انتظامی( پلیس+10) مراجعه کنید و برگ اعزام به خدمت یا همان برگ سبز را دریافت کنید.
  • در صورتی که عضو کمیته امداد و یا سازمان بهزیستی هستید باید به مرکز این سازمان ها در محل زندگی خود مراجعه نموده و یک معرفی نامه دریافت کنید.

برای سهولت کار خود از تمامی مدارک چند سری کپی تهیه کرده تا در هنگام مراجعه حضوری ارائه دهید.

مراحل اخذ امریه سربازی دانشگاه رازی

بعد از جمع آوری مدارک مورد نیاز حال با هم مراحل اخذ امریه دانشگاه رازی را بررسی می کنیم:

  • ابتدا باید از تمامی مدارک خود اسکن تهیه کنید و در سایت http//:amriyeh.msrt.ir ثبت نام اولیه را انجام دهید.
  • بعد از اینکه مدارک خود را به صورت کامل بارگذاری کردید به شما یک کد رهگیری داده می شود. شما باید حدودا بعد از 2 هفته از انجام ثبت نام اولیه مجددا به سایت مراجعه کرده تا وضعیت قبولی خود را مشاهده نمایید. در صورت قبولی شما باید تمامی مدارک خود را آماده کنید و به صورت حضوری به دانشگاه رازی مراجعه کنید.
  • پس از بررسی مدارکتان به صورت حضوری در صورت مورد تایید بودن برای شما وقت مصاحبه تعیین می شود این روند ممکن است حدود 30 روز به طول بیانجامد.
  • بعد از انجام مصاحبه حضوری و کسب نمره قبولی در آن شما برای گذراندن دوره آموزش نظامی به پادگان اعزام خواهید شد.
  • پس از گذراندن دوره 2 ماهه آموزش نظامی به محل خدمت خود که همان دانشگاه رازی می باشد معرفی خواهید شد.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستامرکز مشاوره نظام وظیفه آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاوره امریه خدمت سربازیبه شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

امریه سربازی دانشگاه رازی کرمانشاه | رشته های مورد نیاز امریه

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

سه شنبه

1403/1/14

چهارشنبه

1403/1/15

پنجشنبه

1403/1/16

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید