حقوق دانشگاه فرهنگیان 1402

حقوق دانشگاه فرهنگیان

با هدف بهبود کارایی دبیران شاغل در وزارت آموزش و پرورش، دانشگاه های فرهنگیان و تربیت معلم در تمامی استان ها، اقدام به تربیت دانشجو معلم های خبره برای کشور کرده اند. دانشگاه های فرهنگیان اکثر استان ها و مناطق را تحت پوشش قرار می دهند. دانشجویانی که برای تحصیل در این دانشگاه ها پذیرفته می شوند، دانشجو معلم نامیده می شوند.

دانشجو معلم ها در دانشگاه های فرهنگیان از مزایای بسیاری نسبت به دانشجویان دانشگاه های دیگر برخوردارند. یکی از مزایای دانشگاه فرهنگیان عدم پرداخت شهریه است. دانشجویان این دانشگاه بدون داشتن دغدغه پرداخت شهریه، مشغول به تحصیل هستند.

هم چنین دانشگاه برای آسایش بیشتر دانشجویان خود و تربیت معلمانی عالی رتبه برای کشور اقدام به پرداخت حقوق به دانشجویان خود کرده است. دانشجویان از همان ابتدای ورود به دانشگاه فرهنگیان علاوه برنداشتن دغدغه پرداخت شهریه، دغدغه هزینه های روزمره دانشجویی نیز از دوش آنها برداشته می شود.

هم چنین سال های تحصیل در دانشگاه فرهنگیان برای دانشجو معلم ها از سنوات شغلی آنها محسوب می شود و به همین ترتیب فرهنگیان زودتر از مشاغل دیگر بازنشسته می شوند.

دانشجویان پسر در دانشگاه فرهنگیان ملزم به رفتن به خدمت سربازی نیستند و فقط باید دوره مقدماتی رزم را بگذرانند و سپس در مناطق محروم به عنوان سرباز معلم خدمت خود را سپری کنند. دانشگاه فرهنگیان در اکثر رشته ها تا دوره تخصصی دکتری امکان ادامه تحصیل دارد.

میزان پذیرش دانشگاه فرهنگیان هر ساله کمتر شده و رقابت در آن بیشتر می شود. باید اشاره کنیم که پذیرش و قبولی دانشگاه فرهنگیان وابسته به میزان قبولی بومیان منطقه، سهمیه جنسیتی و… است. به این موضوع توجه کنید که قبولی در کنکور برای دانشگاه فرهنگیان، نیاز به تراز و رتبه های خیلی پایینی دارد.

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا به بررسی موضوع حقوق دانشجو معلمان در دانشگاه فرهنگیان سال 1402 بپردازیم.

حداقل و حداکثر حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیاندانشگاه فرهنگیان برای تامین معیشت ماهیانه دانشجویان خود، حقوقی برای آنها در نظر گرفته است. گفتنی است که میزان مبلغ حقوق دانشجو معلمان را مجلس و شورای نگهبان تصویب می کند.

حقوق دانشجو معلمان هر ساله برابر حقوق کارمندان دولت است و با افزایش تورم و افزایش چند درصدی حقوق کارمندان دولت، حقوق دانشجو معلمان نیز افزایش می یابد.

دانشگاه فرهنگیان برای دانشجویان غیر بومی خود امکاناتی شامل خوابگاه، خوراک، خدمات رفاهی و… می دهد. اما در ازای این امکانات کسر از حقوق این دانشجویان صورت می گیرد.

بسیاری از دانشجویان به این کسر از حقوق اعتراض دارند؛ اما باید در نظر داشت که درصد این کسری از حقوق در صد ناچیزی است و اگر دانشجویان به صورت آزاد بخواهند اقدام به گرفتن خوابگاه و… کنند مبلغ سرسام آوری خواهد شد.

طبق تصویب مجلس شورای اسلامی در سال 99، حداقل حقوق کارمندان دولت و دانشجو معلمان 2/800/000 تومان است.

طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی در سال 1400، حقوق دانشجو معلمان با افزایش 25 درصدی همراه بود. یعنی حداکثر 700 هزار تومان به حقوق ماهیانه آنها افزوده شد. در سال 1400 حقوق دانشجو معلمان کمتر از 3/500/000 تومان نبود.

با توجه به این که هنوز از طرف مجلس و شورای نگهبان اطلاعیه ای مبنی بر افزایش دقیق حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ارائه نشده است؛ اما به گفته رئیس دانشگاه فرهنگیان، این دانشگاه در تلاش است حقوق دانشجویان را به 5 میلیون تومان برساند.

ذکر این نکته ضروری است که با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان توصیه میکنیم با مشاوران ما در ارتباط بوده تا در صورت وجود علاقه اقدام به ثبت نام در رشته بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان بفرمایید.

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

میزانکسر حقوق دانشجویاندانشگاه فرهنگیان

پونز کسر از حقوق دانشجویان در خدمات، بشرح زیر است:

کسر 45 درصد از حقوق دانشجو

دانشجویانی که تمامی طول هفته از همه خدمات رفاهی دانشگاه شامل خوابگاه، غذا و… بهره مند می شوند، 45 درصد از حقوقشان کسر می شود.

کسر 30 درصدی از حقوق دانشجو

دانشجویانی که در نیمی از هفته از خدمات رفاهی دانشگاه شامل خوابگاه و غذا بهره مند می شوند، 30 درصد از حقوقشان کسر می شود.

کسر 20 درصدی از حقوق دانشجو

دانشجویانی که فقط از خدمات غذا (صبحانه، ناهار یا هردو) استفاده می کنند، 20 درصد از حقوقشان کسر می شود.

کسر 10 درصدی از حقوق دانشجو

دانشجویانی که فقط از خدمات خوابگاه استفاده می کنند، 10 درصد از حقوقشان کسر می شود.

لازم به ذکر است در فصول تابستان که دانشگاه تعطیل است و دانشجویان از خدمات غذا و خوابگاه استفاده نمی کنند، ماهیانه 10 درصد از حقوقشان کسر می شود.

کسر از حقوق دانشجویان

مزایا و معایب تحصیل در دانشگاه فرهنگیان

از مزایای دانشگاه فرهنگیان می توان به فرصت شغلی آن اشاره کرد. دانشجویان بلافاصله پس از فارغ التحصیلی در مراکز آموزش و پرورش مشغول به کار می شوند.

در سال 1400 حقوق پایه فرهنگیان 5/800/000 تومان تعیین شده است، که با توجه به سوابق کاری، گذراندن دوره های ضمن خدمت و… قابل تغییر و افزایش است. این رقم در سال 1401 با توجه به سوابق و صلاحیت معلمان و دوره های گذرانده شده با افزایش 15 الی 50 درصدی مواجه بود که به رقم 6/670/000 رسید و حداکثر حقوق ماهانه نیز 8/250/000 مصوب شده است.

یکی دیگر از مزایای دانشگاه فرهنگیان امکان ادامه تحصیل برای دانشجویان تا مقطع دکتری تخصصی در اکثر رشته های دانشگاهی است، که این موضوع باعث تربیت معلمانی عالی رتبه و با سواد برای آینده علمی آموزشی کشور می شود. امکان ارتقا شغلی برای فارغ التحصیلان این دانشگاه نیز بسیار آسان است.

دانشجویان پسر از یک ویژگی مثبت در ابتدای ورود به این دانشگاه برخوردار می شوند. دانشجویان آقای دانشگاه فرهنگیان معاف از خدمت سربازی به شیوه مرسوم هستند و فقط ملزم به گذراندن دوره آموزشی خدمت سربازی و بعد از آن تدریس در مناطق محروم به عنوان سرباز معلم هستند.

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در سال 1402

دانشگاه فرهنگیان علاوه بر حقوق معلمان رسمی سازمان آموزش و پرورش، برای دانشجو معلمان نیز حقوقی در نظر گرفته است. میزان این حقوق هر ساله توسط مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان تصویب می شود. میزان حقوق دانشجو معلمان با کارمندان دولت برابر است.

ذکر این نکته الزامی است که افزایش حقوق فرهنگیان رسمی سازمان آموزش و پرورش، موجب افزایش حقوق دانشجو فرهنگیان نخواهد شد.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، در سال 1402 هنوز افزایش حقوق مصوب نشده است و مسئولان دانشگاه فرهنگیان در تلاشند این رقم را به 5 میلیون تومان برسانند.

حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

سخن پایانی

در این مقاله به صورت جامع درباره شرایط پذیرش، امکانات رفاهی و میزان حقوق دانشجویان دانشگاه فرهنگیان صحبت کردیم و همچنین دانستیم تحصیل در این دانشگاه برای دانشجویان پسر تسهیلات سربازی را نیز به همراه دارد.

در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام درباره تحصیل در دانشگاه فرهنگیان، می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه (7 روز هفته حتی روز های تعطیل) تماس بگیرید. کارشناسان باتجربه این مرکز به تمامی سوالات شما پاسخ داده و بهترین راه حل ها را به شما نشان می دهند.

برای دریافت مشاوره تلفنی، با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

آیا دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان از خدمت سربازی معاف هستند؟

بله، دانشجویان پسر دانشگاه فرهنگیان معاف از سربازی به شیوه مرسوم هستند و فقط ملزم به رفتن به دوره آموزشی خدمت سربازی هستند و بعد از آن به عنوان سرباز معلم برای تدریس به مناطق محروم اعزام می شوند.

میزان حقوق دانشجو معلم ها چگونه تعیین می شود؟

حقوق دانشجو معلم ها توسط مجلس شورای اسلامی تصویب می شود و با حقوق کارمندان دولت برابر است.

کسر از حقوق دانشجویان به چه علت صورت می گیرد؟

دانشگاه فرهنگیان برای ارایه خدمات رفاهی مانند خوابگاه و غذا درصدی از حقوق دانشجویان را کسر می کند که در مطلب به صورت کامل توضیح داده شده است.

آیا سال های تحصیلی دانشجویان از سنوات کاری آنها محسوب می شود؟

بله، سال های تحصیل جزو سنوات شغلی محسوب شده و فرهنگیان زودتر بازنشسته می شوند.

میزان حقوق دانشجو معلمان در سال 1402 چقدر است؟

حداکثر میزان حقوق دانشجو معلم در سال 1400 برابر با 3/500/000 تومان است. اما هنوز از حقوق 1402 اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

حقوق دانشگاه فرهنگیان 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 264 نظر:
  1. سلام
    از حقوق دانشجو معلم های شهید رجایی کسر میشه؟
    یا کامل حقوق رو پرداخت میکنن؟

    1. محبی هستم،بله کسر میشود
      کسری 45 درصد: کسری 45 درصد برای دانشجویانی است که از تمامی امکانات و خدمات رفاهی مانند غذا و خوابگاه در تمامی روزهای هفته استفاده می کنند. بنابراین هزینه خوابگاه دانشجویی و غذا را باید پرداخت نمایند
      کسری 30 درصد: این میزان کسری برای دانشجویانی اعمال می شود که از تمامی امکانات رفاهی دانشگاه شامل غذا و خوابگاه در نیمی از روزهای هفته استفاده می کنند.
      کسری 20 درصد: این میزان کسری برای دانشجویانی است که از غذا در سه وعده و یا دو وعده غذایی استفاده می نمایند.
      کسری 10 درصد: این میزان کسری مربوط به دانشجویانی است که فقط از خوابگاه دانشگاه فرهنگیان استفاده می کنند.

  2. با سلام و عرض ادب
    ببخشید من دانشجوی دانشگاه شهید رجایی هستم
    میخواستم بدونم پذیرش بهمن رو که بهمن تازه کلاسشون شروع میشه رو اولین حقوقشون رو کی واریز می کنند ؟

  3. سلام آیا دانشجویان رشته بهداست مدارس هم حقوق و بیمه دانسجویی مثل بقیه فرهنگیان دارند ؟

  4. سلام
    اگه بعد از فارق التحصیلی سرباز معلم شدیم
    حقوق سربازی بهمون میدن یا حقوق معلمی

  5. سلام خیلی خوب و ممنون بابت توضیحات .
    بنده یه سوالی داشتم که ایا امسال دانشجو معلمانی که دو سال اول در دانشگاه های ملی هستند و دو سال دوم در دانشگاه فرهنگیان آیا در دو سال اول حقوقی دریافت میکنند؟ بدلیل اینکه تمامی دانشجو معلمانی که دو سال اول در دانشگاه های ملی هستند نه تنها حقوقی دریافت نمی‌کنند بلکه از خدمات رفاهی رایگانی نیز برخوردار نیستند حالا جواب شما در این باره چیست

  6. سلام ببخشید کسی که اموزش دانش اموزان با نیاز های ویژه قبول شده حقوقش مث بقیه دانشجوهای فرهنگیانه؟ینی از همون سال اول حقوق میگیره؟
    کلا همه چیش شبیه بقیه رشته های فرهنگیانه؟؟

  7. سلام وقت بخیر
    رشته های دو مدرکی که امسال اضافه شده اند،در دوران تحصیل حقوق دریافت نمیکنند؟!

  8. سلام
    دانشگاه فرهنگیان امام صادق بجنورد هم در طی تحصیل حقوق میدن؟

  9. سلام
    آیا بین حقوق دانشجویان کاردانی و کارشناسی تفاوتی وجود،دارد؟؟

    1. سلام خدمت شما، حقوق در چه موردی؟ لطفا سوال را کامل مطرح کنید.

  10. آیا با داشتن کارت سبز بسیج لازم به رفتن دوره اموزشی خدمت در تربیت معلم هستیم؟

  11. سلام
    دانشگاه فرهنگیان چقدر بعد از قبولی و پذیرفته شدن داخل دانشگاه حقوق میده ؟

    1. سلام از شروع تحصیل حقوق دریافت خواهید کرد.

  12. سلام رشته های راهنمایی و مشاوره، آموزش کار و فناوری و بهداشت مدارس و آموزش کودکان با نیاز ویژه که تو دفترچه کنکور قسمت دانشگاه فرهنگیان هست، به این رشته ها هم حقوق تعلق میگیره؟

  13. سلام من رشته ام فتوگرافیک قزوین هستم ابا می تونم دانشگاه فرهنگیان اصفهان یا گیلان ارتباط تصویری قبول بشم؟ با چه رتبه ای؟

    1. با سلام بله امکانش هست تراز بالایی نیاز هست

  14. سلام خسته نباشین🪻کسی که دانشجوی فرهنگیان هست میتونه تو شهر خودش تدریس کنه؟ یا چند سال اول تدرس میدنش جای دور؟

    1. سلام دوست عزیز ،درست به همون کد رشته ای که انتخاب کنید و قبول بشید بستگی داره!مثلا من ۸ تا کد رشته انتخاب کردم که دوتاش محل تدریس رو شهر خودم زده بود و خداروشکر یکی ازهمون دوتارو قبول شدم

  15. آیا اگر یک عضو بدن مثلا انگشت قعط شده باشد آیا از حقوق و بیمه بهره مند خواهیم شد

  16. سلام ببخشید میخواستم بدونم که برای دبیری درس مطالعات اجتماعی باید رتبه کنکورت چند باشه ؟و پایین ترین دبیری تربیت معلم کدوم دبیری هستش و رتبش چنده؟

    1. سلام خدمت شما، بستگی به متقاضیان دیگر دارد و تربیت دبیر و دانشگاه های فرهنگیان تراز را مهم تر از رتبه میدانند. پایین ترین رتبه و تراز برای رشته آموزگار ابتدایی می باشد.

  17. سلام ترم ٩ حقوق میدن به دانشجوی فرهنگیان؟ من ترم ٩ هستم و حقوق میدن؟ اگرنه چجوری باید پس بدم حقوق این چند ماهو؟

  18. سلام ببخشید دانشجو معلمی که ازدواج کرده باشه آیا به حقوقش اضافه میشه یا نه

      1. خالص دریافتی برای خوابگاهی ها: ۳.۳۰۰ – غیرخوابگاهی ها یک و نیم بیشتر میگیرن.

  19. سلام برای خدمات خوابگاهی وغذایی دانشگاه فرهنگیان چقدر کم می کنند وایا اگر از انان استفاده نکنیم باز هم پولی کسر میشود؟

    1. بله کم میشه، در طول سال تحصیلی ۲۵درصد و دو ماه تابستون ۱۰درصد

  20. سلام من دزفول هستم آیا دانشگاه فرهنگیان دزفول هم ماهانه حقوق میدن؟

  21. سلام من دانشجوی ترم 7 کارشناسی هستم میخواستم کنکور 1401-1402 برای فرهنگیان شرکت کنم ایا امکانش هست ؟واینکه تو 10 تا کد نظام وظیفه شرایط من نبودش باید چکار کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر اگر تمامی شرایط را دارا باشید امکانش میتواند وجود داشته باشد.

  22. ببخشید حقوق دانشگاه فرهنگیان شامل دانشجویانی میشه که حین درس خوندن تدریس میکنن یا همه دانشجو ها ؟

    1. تمامی دانشجو ها از همان ماه اول تعهد حقوق دریافت میکنند

    2. دانشجو معلما چهار سال تحصیل میکنن در دانشگاه فرهنگیان و حقوق دریافت میکنن بعد از این چهار سال تدریس دارن، البته اگر تصمیمات دیگه ای در اون زمان اخد نشه،

  23. من ک دوساله فرهنگیان درس میخونم سال اول ماهی یک ملیون حقوق دادن و سال دوم یک ملیون هشتصد کجاش با کارمندان دولت برابره

  24. سلام من کلاس دوازدهم هستم تو شهر قدس که دبیرا گفتن منطقه مامنطقه ۳ حساب میشه مانند مناطق محروم من با چه رتبه از کنکور میتونم دانشگاه فرهنگیان قبول شم و بعضی افراد میگن که معدل دیپلم مهمه اگه مهمه حدودا باید معدل دیپلمم چند باشه که بتونم قبول شم.
    ممنون❤🙏🏻

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر در مورد دانشگاه فرهنگیان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

  25. سلام برای واریز شدن حقوق فرهنگیان چه کارت بانکی و حسابی باید داشت؟

    1. سلام
      کلاسای دانشگاه فرهنگیان ترم مهر از چندم شروع میشن؟

  26. سلام
    وقت بخیر
    حقوق یک دانشجوی فرهنگیان چقدره؟
    و یک دانشجو پس از فارغ التحصیل از فرهنگیان
    میتونه حین کار(دبیری)
    رشته دیگری درس بخونه؟

  27. سلام خسته نباشید
    حقوق دنشجو معلمان فرهنگیانی که تازه وارد دانشگاه میشن چقدر هست؟
    تقریبا همون 3 و 500 یا خیلی کمتر؟

    1. حکم حقوقی همه دانشجو معلمان یکسانه، درصد کسورات بستگی به خوابگاهی بودن یا نبودن و… داره

  28. با سلام
    من دانشجو معلم هستم که به علت بومی بودن نه از خوابگاه ونه از غذا ی دانشگاه استفاده نمیکنم ولی بازهم پول خوابگاه و غذا رو از حقوق ماهانه کم میکنند

  29. واقعا باید به معلمی علاقه داشت وگرنه نه برنامه دارن نه عدالت
    حقوق معلم با 6 سال سابقه با یک دانشجو معلم یکیه😂😂😂

  30. آیا فرزندان بازنشستگان فرهنگی از امتیاز در مصاحبه برخوردارند

  31. سلام میخواستم بدونم اگر خوابگاه دانشگاه فرهنگیان ظرفیتش پر بشه ومثلا فردی که2ساعت یا1ساعت محل زندگیش تا دانشگاه فاصله باشه تکلیفش چی میشه؟

    1. سلام وقت بخیر
      با مسئولین ذی ربط در این زمینه در دانشگاه باید صحبت کنید

    1. سلام وقت بخیر
      بستگی به استان محل زندگی شما و سال ورود به دانشگاه برای ارائه این رشته در دانشگاه فرهنگیان دارد

  32. سلام وقت بخیر با رتبه منطقه سه حدودا 14هزار میشه دبیری زیست شناسی دانشگاه فرهنگیان تبریز قبول شد بومی

  33. سلام من لیسانس زیست فناوری میخونم میخواستم ببینم ار طریق ارشد آموزش زیست فرهنگیان بیارم بازم حقوق به من میدن و این که آیا قبول شدن از ارشد تعداد محدودی میخوان برای فرهنگیان؟

    1. سلام وقتتون بخیر اگر در دانشگاه فرهنگیان قبول بشید حقوق به شما میتواند تعلق بگیرد.

  34. ببخشید کسی میدونه که اگه دانشگاه فرهنگیان قبول بشیم و بعد از همون 4 سال استخدام آموزش وپروش باشیم، بعد میتونیم در رشته ی دیگه ای مثل مترجمی زبان وارد دانشگاه بشیم و در کنار دبیری، تحصیل اون رو هم داشته باشیم؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      شرایط دانشگاه فرهنگیان به صورت خاص در این زمینه وجود دارد

  35. سلام ببخشید اینکه قبولی دانشگاه فرهنگیان بومی هستش رو میشه واسم توضیح بدید لطفا
    من محل تولدم کرمان هستش و سال دهم و یازدهمم رو لرستان تحصیل کردم و سال دوازدهمم رو هم تهران در حال حاضر ساکن تهرانم و امسال کنکور دارم پذیرشم تو کدوم شهر خواهد بود؟؟

  36. سلام من دانشگاه فرهنگیان قبول بشم و اینکه شهر خودم قبول نشم میتونم انتقالی بگیرم که در شهر خودم دانشگاه برم؟

    1. سلام وقت بخیر
      دانشگاه فرهنگیان شرایط بومی گزینی باید بررسی شود

  37. سلام با چه معدلی پذیرفته میشه؟رشته ام تجربیه اما میخوام کنکور زبان بدم و دبیری زبان بخونم…

    تا مقطع دکترا چند سال باید بخونم؟

    رتبه ام تقریبا باید چند بشه منطقه دو هستم

    1. سلام
      بستگی به ترازت داره کافیه بالا۶۵۰۰ باشه
      دوستی داشتم امسال با ۵ هزار قبول نشد
      از طرف دیگ شخصی بود ک با ۲۲ هزار الان داره میره واسه ثبت نام
      مصاحبه و نحوه انتخاب رشته ک به مصاحبه دعوت بشی خیلی مهمه

  38. سلام ، من الان دانشجو معلم هستم و می‌خوام بدونم الان که حکم دانشجو معلم ها ۵/۶۰۰ هست ، دانشجویی که خرداد درسش تموم میشه و از مهر ماه میره سرکار آیا حکمش تغییر می‌کنه یا بازم حکمش همین ۵/۶۰۰ هست . به رتبه بندی کار ندارم ، مثلاً سال پیش که رتبه بندی نبود آیا تغییر در حکم معلم شدن وجود داشت یا مثل همون حکم دانشجویی بود
    و اگه تغییر می‌کنه حدودا چقدر تغییر می‌کنه

    1. تغییرات داره حدود 1500 به اون پایه حقوقت اضافه میشه

  39. کی گفته باید معدل بالای ١٧ باشه هرسال بالای ١۴ بوده که عوض شده مگه؟

  40. سلام وقت بخیر.
    آیا با معدل ۱۳ ولی رتبه و تراز خوب میشه رفت دانشگاه فرهنگیان؟یا حتما باید معدل بالای ۱۷ باشه؟
    ممنون میشم جواب بدین🙏

    1. کی گفته باید معدل بالای ١٧ باشه هرسال بالای ١۴ بوده که عوض شده مگه؟

  41. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید یه دانشجوی معلم وقتی ۴ سالش تموم شه ومعلم بشه ، حقوقشون فرق داره؟

    1. نه ظاهرا ،همون مقدار حکمه تا جایی که شنیدم و فقط بیمه کم میشه و کسورات دوران دانشجویی دیگه کم نمیشه

  42. سلام وقت بخیر
    میخواستم بدونم رشته ادبیات فارسی هم شامل رشته های فرهنگیانه ؟یعنی بومی هست؟
    من ساکن نیشابورم امکانش هست که ادبیات تهران قبول شم یا خیر؟

    1. سلام وقت بخیر در صورت قبولی در تهران هم میتوانید تحصیل کنید اما در محل بومی شما شانس پزیرش بالاتر هست .

  43. سلام وقتتون بخیر, کسی که تازه وارد دانشگاه فرهنگیان شده, اگه بخواد ازدواج کنه و به شهر دیگه ای بره و اونجا ادامه بده ایا امکانش هست, ؟؟؟ از نظر حقوق و اینا چطور میشه ؟؟؟

    1. خیر انتقالی معمولا داده نمی شود چون بر اساس بومی گزینی پذیرش گرفتید

  44. سلام من متولد79/09/20هستم وخدمت سربازی رفتم به شدت علاقمندرشته مشاوره هستم میخواستم بدونم آیا میتونم درمنکور1401یا1402فرهنگیان قبول شم لطفاً جواب بدید؟؟

  45. سلام. از حقوق ما که از خدمات رفاهی دانشگاه استفاده نمیکنم چقدر کسر میشود؟

  46. واریزی حقوق دانشجو معلما 3.500 هست یا فقط حکمش اینجوریه.اگر کسر از حقوق بخاطر خابگاه و غذا نباشه بازم کسر از حقوق هست؟

  47. بیخشید من دانش اموز سال یازدهم هستم.اگر دانشگاه تربیت معلم قبول بشیم.واریزی حقوق 3.500هست یا نه؟منطقه 3 هستم

  48. سلام من یک ماه بعد برای سربازی اعزام میشم و سه ماه اضافه خدمت دارم اگردر کنکور ۱۴۰۰ شرکت کنم وتربیت معلم قبول شم میتوانم برم دانشگاه فرهنگیان و ایست خدمت بزنم رشتم انسانییه

  49. سلام خسته نباشید من متولد۱۳۷۷/۱۲/۱۵ هستم اگه سال ۱۴٠۱ بخوام کنکور بدم واسه فرهنگیان میپذیرن؟ واینکه معدل دیپلم وپیش هم نهایی البته یکیش۱۲ یکیشم ۱۱ منو میپذیرن لطفا جواب بدید ممنون.

  50. سلام خسته نباشید من متولد۱۳۷۷/۱۲/۱۵ هستم اگه سال ۱۴٠۱ بخوام کنکور بدم واسه فرهنگیان میپذیرن؟ واینکه معدل دیپلم وپیش هم نهایی البته یکیش۱۲ یکیشم ۱۱ منو میپذیرن لطفا جواب بدید ممنون.

  51. سلام وقتتون بخیر از توضیحات کاملتون تشکر میکنم فقط یه سوال:
    اگر کسی از قبل معافیت سربازی داشته باشه
    1_ با این وجود،باز هم باید مناطق محروم خدمت کنه؟
    2_ایا این دلیل باعث میشه که در ۲۸سالگی خدمتش بتونه بازنشسته بشه؟!!!

    خیلی ممنون میشم کمکم کنید🌹🙏

      1. سلام ببخشین اگه بعد از چهار سال همه واحد های درسی رو پاس نکنیم جلوی حقوق ما رو میگیرن

  52. سلام ببخشید برای دانشجویانی از در دانشگاه فرهنگیان 4 سال تدریس میکنن در این 4 سال افزایش حقوق 25 درصد شاملشون میشه؟

    1. سلام در صورتی که از بخش فرهنگیان دانشگاه حقوق دریافت می کنند و برای آنها حقوقی لحاظ شده می توانند از این قانون برخوردار شده و سالن افزایش حقوق را داشته باشند

  53. سلام ببخشید برای دانشجویانی از در دانشگاه فرهنگیان 4 سال تدریس میکنن در این 4 سال افزایش حقوق 25 درصد شاملشون میشه؟

    1. سلام در صورتی که از بخش فرهنگیان دانشگاه حقوق دریافت می کنند و برای آنها حقوقی لحاظ شده می توانند از این قانون برخوردار شده و سالن افزایش حقوق را داشته باشند

  54. سلام ببخشید سوال من اینه آیا توی این چهار سال تحصیل، هرساله 25 درصد حقوق واسه دانشجوی فرهنگیان اعمال میشه یا خیر؟

  55. سلام ببخشید در رشته انسانی برای قبولی دانشگاه فرهنگیان باید رتبه مون چند باشه؟

      1. من که بندر عباس هستم برای رشته آنانی که برای دانشگاه فرهنگیان باید رتبم چند باشه

    1. سلام امسال فقط رتبه زیره هزار دانشگاه فرهنگیان قبول کرده با ظرفیت خیلی کم

      1. چرا انرژی منفی میدید ما منطقه ۳ هستیم چندین نفر با رتبه ۴ و ۵ هزار و تراز بالا قبول شدن رتبه زیر هزار باشه دیگه نمیاد فرهنگیان میره پزشکی والا

      1. انشالله من دانشجو آینده دانشگاه فرهنگیان باشم در رشته روانشناسی
        با تشکر من زینب پرورش هستم.

        1. عزیزم فرهنگیان روانشناسی نداره.من میخاستم برم اما هم اموزش پرورش هم مشاور گفتن نمیشه.چون فرهنگیان فق دبیری هست..روانشناسی شامل دبیری.نمیشه…
          منم میخاستم برم روانشناسی فرهنگیان نشد

          1. مشاوره داره، البته بستگی داره که منطقه اون اون سال بخواد یا نه

  56. سلام ببخشید این حقوق فرهنگیان شامل تربیت بدنی هم میشود

    1. هر رشته ای که در دانشگاه فرهنگیان تدریس شود شامل حقوق می شود.

  57. سلام ببخشید خوابگاه دانشگاه فرهنگیان به چ صورته
    رفت و آمد مجازه اگر کسی شاغل باشه

  58. سلام ببخشید دبیری ریاضی شامل کدام مقطع تحصیلی میشود
    راهنمایی یا دبیرستان؟

  59. باسلام بنده متولد۱۳۷۶/۱۱/۱۱هستم امیدی هست که بخونم وکنکور بدم میتونم فرهنگیان قبول شم باتوجه به سنم؟؟؟

  60. سلام خسته نباشین حقوق ورودی های 1400 فرهنگیان کی پرداخت میشه؟

  61. سلام
    ببخشین من سال۱۴۰۱کنکور میدم.میخواستم بپرسم ایا میتونم همزمان با تحصیل در فرهنگیان،یک رشته دیگه هم بخونم؟چون من روانشناسی دوست دارم ولی نگرانم بازارکارش خوب نباشه و میخوام فرهنگیان دلگرمیم باشه.اما میدونم دانشگاه فرهنگیان زیاد خوب نیست
    باتوجه به درصد و ترازم میتونم رتبه خوبی بیارم.پیشنهاد شما چیه؟

    1. سلام. طبق آیین نامه های وزارت آموزش و پرورش تنها دانشجویانی که دارای شرایط لازم برای تحصیل همزمان دو رشته را داشته باشند اجازه دارند در دو رشته شرکت کنند از جمله شرایط آن میتوان به ممتاز بودن دانشجو کسب رتبه برتر در کنکور یا کسب رتبه در المپیاد ها اشاره کرد برای دریافت اطلاعات جامع در رابطه با امکان تحصیل همزمان در دو رشته با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  62. سلام من یه سوال داشتم کسی که فرهنگیان بخونه میتونه سفر خارجی بره؟یا مثلا تو دوره‌ی هشت ساله تعهد خدمت چی؟

  63. سلام ببخشید الان بعضی ها میگن تربیت بدنی حقوقش بیشتر از بقیه رشته هاست درسته؟

    1. سلام. کم و زیادی حقوق فرهنگیان منوط به شرایطی نظیر بدی آب و هوا(مثلا شهرهای محروم یا کوهستانی)، سختی شغل(مثل معلمان ابتدایی یا استثنایی) و … محاسبه می شود

  64. سلام میخواستم بدونم بعد از این که چهار سال تحصیلم تمام شد میتونم دوباره در کنکور سراسری شرکت کنم و در رشته ی دیگری هم تحصیل کنم؟

  65. سلام ببخشید دانش جو معلمان جدید حکمشون 3میلونو500تومنه یا دریافتیشون

    1. حکمشون ۳میلیون ۵۰۰تومنه . دریافتیشون تقریبا ۲میلیون ۳۰۰تومن

  66. سلام سایت عالی دارید مطالب جامع و بدون حاشیه بود.من الان فن سایتتون هستم!
    یک سوال کسی فرهنگیان قبول شود باید هرروز کلاس برود؟ مثل مدرسه یا خیر.

  67. با سلام
    آیا هنگام قبول شدن از دانشگاه فرهنگیان و مجاز شدن به اون رشته و رفتن به اون دانشگاه،در حال تحصیل حقوق میدهند یا برای دانشجوهایی که در حال تحصیل،تدریس هم میکنند حقوق داده میشود؟

    1. سلام. حقوق و سابقه کار در دوران تحصیل برای دانشجویان محلسبه می شود

  68. سلام .من دانشجو رشته حقوق پیام نور هستم و سال اینده خرداد درسم تموم میشه و برای شرکت در کنکور به مشکل میخورم ؟
    نیخواهم تربیت معلم بخوانم .
    یا باید لز بهمن که ثبت نام کرد در هیچ رشته ای مشغول نباشیم؟؟؟
    واینکه نظام قدیم ها بلید کنکور نظام جدید بدهند؟

    1. سلام خیر دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی با تکمیل فرم مربوطه در انتهای دفترچه راهنما ی شرکت در آزمون میتوانند در این آزمون شرکت کنند.کنکور به صورت جامع برگزار میشود و منابع آن برای تمام داوطلبان دروس نظام جدید میباشد

  69. سلام ایا دانشجویان دانشگاه فرهنگیان ازاد حقوق دریافت میکنند؟؟؟

  70. سلام من کنکور هنر دادم و میخوام از طریق رشته هنر برم فرهنگیان ولی میگن در طی دوران دانشجویی چون از طریق هنر رفتیم حقوق نداریم درسته؟

      1. برای رشته زبان هم اینطوریه؟
        یعنی کسانی که اموزش زبان انگلیسی فرهنگیان میخونن در دروان دانشجویی حقوق نمیگیرن؟

    1. نخیر کی گفته حقوق نداره بنده خودم دانشجو اموزش هنر فرهنگیان هستم حقوقم با بقیه برابر هست چرا نگیرم؟؟!

  71. باسلام
    بنده متولد ۱۳۷۸/۹/۸ هستم
    آیا در کنکور ۱۴۰۱ میتونم دانشگاه فرهنگیان انتخاب کنم؟
    حداکثر سن ورود به این دانشگاه چند سال تمام است؟

    1. داکثر سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان 24 سال تمام(1377/07/01 به بعد )در بدو ورود به دانشگاه در نظر گرفته شده است.

  72. باسلام و وقت بخیر
    بنده متولد ۱۳۷۸/۹/۸ هستم
    آیا میتونم در کنکود ۱۴۰۱، دانشگاه فرهنگیان انتخاب کنم؟
    شرط سنی ورود به این دانشگاه، چند سال تمام است؟

    1. حداکثر سن برای ورود به دانشگاه فرهنگیان 24 سال تمام(1377/07/01 به بعد )در بدو ورود به دانشگاه در نظر گرفته شده است

  73. سلام ببخشید من ۱۸ سالمه و تازه کنکور دادم..اگه فرهنگیان قبول شم مهر همین امسال حقوق میگیرم؟

    1. سلام. بله حقوق از مهر امسال براتون محاسبه میشه و بعد از مراحل استخدام به حسابتون واریز میشه.

  74. سلام رتبه من در کنکور ۱۴۰۰ ۲۷هزارشده ترازمم ۶۸۱۰
    ایا میتونم فرهنگیان قبول شم؟

    1. سلام . رتبه و تراز مورد نیاز برای قبولی دانشگاه فرهنگیان با توجه به رشته و گروه آزمون متفاوت است.

  75. سلام من رتبه ام شده ۸ هزار و خورده ای و دولتی و فرهنگیان و فرهنگیان رجایی تهران آوردم به نظرتون امیدی هست که شهریور توی نتایج شهرای تهران و شیراز و مشهد بیارم؟

    1. سلام
      بعد از انجام مصاحبه میتوانید نتیجه گیری کنید ودانشگاه فرهنگیان بومی پذیرش دارد

  76. سلام من با ۸هزار مجاز دولتی و فرهنگیان و فرهنگیان رجایی تهران شدم به نظرتون امیدی هی که توی انتخاب رشته ام تهران و مشهد و شیراز قبول شم؟

    1. سلام بعد از انجام مصاحبه میتوانید نتیجه گیری کنید ودانشگاه فرهنگیان بومی پذیرش دارد

    2. سلام آیا حقوق ۳.۵۰۰.۰۰۰ میلیون تومن بعد از کسر ۴۵ درصد خدمات دانشگاه است یا از این حقوق کم میکنن؟

      1. بعضی از موارد از این حقوق کسر می شوند و تقریبا خالصی دریافت شما چیزی بین دو و نیم تا سه میلیون تومان است.

  77. سلام ورود به رشته معلمی از طریق دانشگاه ازاد توی دریافت حقوق ایا خیلی تاثیر داره؟؟ واینکه دریافت حقوق بستگی به جایگاه معلم پاره یعنی چی؟؟ میشه لطفا واضح تر توضیح بدید؟؟ خیلی سپاسگزارم

  78. ببخشید حقوق دبیری فرهنگیان در رشته های مختلف با هم متفاوته برای مثال حقوق دبیری ریاضی با تربیت بدنی متفاوته. اگر هست این تفاوت به چه چیزی بستگی داره.

    1. حقوق دریافتی معلمی به فاکتورهای بسیاری از جمله:
      سابقه کار
      ساعت‌های آموزش ضمن خدمت گذرانده شده
      امتیاز ارزشیابی عملکرد
      صلاحیت‌های سه‌گانه معلمی
      بستگی دارد.

  79. سلام
    آیا کسی ک در دانشگاه فرهنگیان مشغول تحصیله میتونه هم زمان توی رشته ی دیگ ای هم تحصیل کنه؟

  80. سلام، آیا این معلمان ماده ۲۸ هم در حین تحصیل حقوقی دریافت می‌کنند؟

      1. سلام ایا اگر من دیپلم شهر. تهران
        گرفته و در شهر قم نقل مکان کرده و آنجا زندگی کنم تکلیف من چیست فرهنگیان قم قبول میشوم بومی یا نه تهران

        1. دقیقا منم شرایط شمارو دارم میخوام از تهران برم قم ونمیدونم تکلیفم چیه

      2. سلام بعد از دانشگاه و معلم شدن حداقل و حداکثر حقوق چقدر است؟

        1. سلام . میزان حقوق دریافتی در هر ارگانی از جمله آموزش و پرورش با توجه به شرایط مختلفی بررسی و پرداخت میشود (به منطقه محل خدمت، مقطع تحصیلی،ساعات کاری و …)

    1. نه دریافت نمیکنن من ماده ۲۸ بودم ویک سال دانشگاه فرهنگیان بودم نه حقوق و نه بیمه تعلق نمیگیره

    1. سلام حداقل معدل14حداکثر سن 24 وحداقل نمره کل 6500

  81. سلام ببخشید حق بیمه که از حقوق کسر میکنن چقد میشه؟؟؟؟؟

  82. سلام ببینید من در کل میخوام کنکور زبان بدم ولی بین رشته مترجمی با تربیت معلم موندم سطح زبان منم خیلی بالاس میشه ی راهنمایی بکنید ک کدوم بهتره

  83. بیچاره ماهایی که مهندسی میخونیم هیچ گونه حمایتی نمیشیم😕😢

  84. اگه از هیچکدام از خدمات دانشگاه ، نه خوابگاه ، نه غذا و …….. استفاده نکنیم حقوق دانشجویی را کامل میدن یا در هر حالتی اون ۱٠ درصد رو کم میکنن ؟

  85. سلام خسته نباشید. بنده دانشجو معلم رشته آموزش ابتدائی ترم 4 هستم(سال 1400)و سوالم اینه که در این دوران که کرونا اومده و دانشجویان در سامانه بطور مجازی آموزش میبینن بدون دریافت هیچگونه خدماتی از دانشگاه (نه از خوابگاه و نه از غذا و نه هیچی) چرا حقوقی که 3،500،000 تومان است به مبلغ حدود 2،250،000 تومان پرداخت شود دلیل این همه کسری چیه؟؟؟ سوال دیگه این که بنده آیا میتونم همچنان که معلم پایه ابتدائی هستم به عنوان شغل دوم برم مدرک تحصیلی تخصصی زبان انگلیسی رو بگیرم و بعدا در آموزشگاهها زبان تدریس کنم و یا مثلا کلاسهای خصوصی برگزار کنم؟ خیلی خیلی خیلی ممنون میشم از این که اگه امکانش هست به سوالاتم جواب بدین 🙏🙏

    1. سلام
      مسائل شهریه را وزارت علوم مشخص میکند . در مورد سوال دوم مانعی ندارد

  86. سلام من کارمند یک ارگان دولتی هستم و با توجه به نامه ای که مبنی بر درخواست نیرو از طرف دانشگاه فرهنگیان ارسال شده خواستم بدونم پایه حقوق کارمندان رسمی دانشگاه فرهنگیان چه میزان هست؟ ببینم آیا میصرفه درخواست بدم یا نه. درآمدم خوبه تقریبا.

  87. سلام من ۱۸ سالمه و کنکروریه ۱۴۰۰ هستم ایا میتونم در دانشگاه فرهنگیان شرکت کنم؟؟

      1. سلام وقت بخیر اینکه حقوق معلم وابسته به جایگاه اون معلم داره در چه جایگاه و مقامی حقوقش معلم بیشتر هست؟ ممنون میشم جواب بدید

        1. سلام وقت بخیر
          بستگی به سابقه و مقطع تحصیلی دارد

  88. سللم ببخشید دانشگاه شهید رجایی تهران واسه معلم شدن چه رشته هایی داره؟ آموزش ابتدایی هم داره؟

  89. سلام
    ببخشید
    من دانشجوی دانشگاه فرهنگیان هستم
    هزینه ی انصراف از دانشگاه فرهنگیان چه قدره؟
    برای شرکت در کنکور 1402 چه زمانی باید از دانشگاه انصراف بدیم؟

    1. سلام
      هزینه انصراف در سایت portal.saorg.ir
      انصراف بهتر است تا خرداد 1402 باشد

    2. سلام ببخشید دلیل انصرافتون چیه؟

      راضی نبودید؟

      واین که دانشگاه فرهنگیان باید چند روز در هفته بریم؟

        1. رفتم به رشته معلمی از طریق دانشگاه ازاد توی حقوق خیلی تاثیری داره؟؟
          و اینکه مقطع تحصیلی از طریق دانشگاه ازاد باید چقدر باشه تا با دانشگاه فرهنگیان و میزان حقوق دانشگاه فرهنگیان برابری کنه؟؟؟

          1. آموزش ابتدایی تو دانشگاه فرهنگیان مزایا داره . وگرنه تو دانشگاه ازاد مثل بقیه رشته ها دیگه حقوق نمیدن تازه باید شهریه هم بدی . بعد لیسانس هم دنبال کار بگردی.

  90. سلام ببخشید الان تو این شرایط کرونا ک تو خونن هم ده درصد کسر هستش؟

    1. با سلام هر ساله حقوق ها متفاوت میشود و پایه ها افزایش میابد و علاوه بر آن بسته به میزان شایستگی شما دارد .

  91. حقوق یک معلم که تازه تحصیلش تموم کرده چقدره؟ حقوق یک معلم راهنمایی با حقوق یک معلم دبیرستان و با حقوق یک معلم ابتدایی چقد فرق داره؟

    1. با سلام هر ساله حقوق ها متفاوت میشود و پایه ها افزایش میابد و علاوه بر آن بسته به میزان شایستگی شما دارد .

      1. سلام ببخشید تراز برای قبولی تربیت معلم برای رشته تجربی چقدر است

        1. سلام بسته به کنکور و انتخاب رتبه های برتر دارد .

  92. سلام میزان این حقوق در هر شهری یکسان؟مثلا اگه من دانشگاه فرهنگیان گنبدکاوو،گرگان یا تهران قبول بشم،همشون به یک میزانه؟

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه فرهنگیان ازاد نداریم و حقوق هم ندارد .

      1. با عرض سلام من خدمت سربازی انجام دادم و متولد 14/11/75هستم آیا میتونم در کنکور 1401تربیت معلم قبول بشم

        1. سلام. بله شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان ۲۴ سال تمام است برای شما ۲ سال به شرایط سنی به دلیل گذراندن خدمت سربازی اضافه خواهد شد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

سه شنبه

1403/1/28

چهارشنبه

1403/1/29

پنجشنبه

1403/1/30

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید