شرایط تحصیل پزشکی و داروسازی بدون کنکور در قبرس

داروسازی بدون کنکور

اگر قصد دارید در رشته داروسازی بدون کنکور در کشور قبرس مشغول به تحصیل شوید و یا بطور کلی در خصوص اعزام دانشجو به خارج از کشور نیاز به مشاوره تلفنی دارید ، در ادامه با ما باشید .

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

داروسازی بدون کنکور در قبرس

قبرس اروپایی جزیره ای زیبا که در سواحل زیبای مدیترانه واقع شده است,مردمی خونگرم و نزدیک به فرهنگ شرقی با آب و هوای زیبا و معتدل مدیترانه ای میباشد. مردم این کشور به زبان انگلیسی و یونانی صحبت میکنند. قبرس به ایران نزدیک است (پرواز مستقیم دو ساعت و چهل دقیقه که در سه ماه و نیمی از سال برقرار است) مردم آن از نظر چهره و فرهنگ از ما خیلی دور نیستند و این به شما کمک میکند د این کشور یک خارجی نباشید! محیط بسیار امن است و آب و هوای مطبوعی دارد در ایران دارای سفارت است و روال های سفارتی و کنسولی خیلی پیچیده و وقت گیر نیستند. قبرس اروپایی عضو اتحادیه اروپا میباشد و انتظار میرود در آینده نزدیک به شنگن بپیوندد. واحد پول این کشور یورو بوده و مکانی ایده آل به عنوان خانه دوم که تنها با سرمایه گذاری در املاک با مالکیت 100% ملک در این کشور میتوان اقامت دایم قبرس اروپایی را بدست اورد. هزینه پایین زندگی و در عین حال سطح زندگی بالا و پرداخت مالیات کم و ناچیز در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی قبرس را به مکانی مناسب برای زندگی بدل کرده است.قبرس دارای مدارس و دانشگاه های بین المللی زیادی میباشد. همچنین لازم به ذکر است از لحاظ پزشکی دارای بیمارستانهای مجهز و با امکانات بالا میباشد.اگر بدنبال زندگی ایده آل در محیطی اروپایی میباشید, قبرس اروپایی میتواند بهترین گزینه برای شما و خانواده شما برای زندگی ایده آل میباشد.

مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت شرط ادامه تحصیل در دانشگاه EMU کشور قبرس در رشته داروسازی را برای متقاضیان این دانشگاه اعلام کرد. این مرکز به عنوان متولی ارزشیابی مدارک تحصیلی دانش آموختگان خارج از کشور شرط ادامه تحصیل در رشته داروسازی این دانشگاه را اعلام کرده است.

بر اساس این اطلاعیه افرادی که قصد تحصیل در رشته داروسازی در دانشگاه EMU از ابتدای سال ۱۳۹۵ را دارند، مطلع باشند که تحصیل این افراد صرفا در قالب همکاری مشترک بین این دانشگاه قبرسی و دانشگاه علوم پزشکی کرمان و تا زمان ادامه این همکاری مورد تایید است.ارزشیابی مدارک برابر ضوابط مصوب شورایعالی ارزشیابی تنها در قالب همکاری دو دانشگاه صورت می گیرد.مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت یادآور شده است کماکان انتقال از دانشگاه EMU کشور قبرس به دانشگاه های داخل کشور ممنوع است . این اطلاعیه تاکید کرده است که متقاضیان جهت کسب اطلاعات تکمیلی باید به سایت دانشگاه علوم پزشکی کرمان مراجعه کنند.

هزینه خوابگاه های دانشگاه های قبرس بسته به نوع خوابگاه (دولتی و یا خصوصی بودن)، امکانات خوابگاه، یک نفره و یا گروهی بودن اتاق خوابگاه و … متفاوت خواهد بود. به طور مثال هزینه یک اتاق دو نفره برای یک ترم تحصیلی دانشگاه EMU قبرس بین ۲۵۰۰ – ۱۵۰۰ دلار ( داخل و یا نزدیک دانشگاه ) است . متوسط هزینه خوابگاه های دانشگاه های قبرس بین ۴۰۰۰ – ۱۰۰۰ دلار است.

خوابگاه های دولتی همیشه جای کافی برای همه دانشجویان نخواهند داشت و دانشجویان حداکثر یک ترم می توانند از خوابگاه های دولتی در قبرس استفاده کنند. پس از یک سال بر اساس سلیقه و تشخیص خود به یکی از خوابگاه های خصوصی و یا خانه ها و آپارتمان های خارج از دانشگاه بروند.

به طور متوسط هزینه های زندگی دانشجویی در قبرس به شرح زیر می باشد :

  • اجاره خانه یک خوابه (یک سال) : ۳۵۰۰ – ۲۵۰۰ دلار
  • اجاره خانه دو خوابه (یک سال) : ۵۰۰۰ – ۳۰۰۰ دلار
  • خورد و خوراک (هر ماه): ۳۵۰ – ۲۰۰ دلار
  • حمل و نقل (هر ماه) : ۱۰۰ دلار
  • آب و برق و اینترنت و …. (هر ماه) : ۲۰۰ – ۱۰۰ دلار

تحصیل رشته داروسازی بدون کنکور در قبرس شمالی :

پزشکی و داروسازی در دانشگاه EMU پزشکی 6 سال به زبان انگلیسی، سه سال اول در EMU و سه سال آخر در دانشگاه مرمره ترکیه با شهریه سالانه حدود 10,000 دلار آمریکا داروسازی 5 سال با شهریه حدود 8,000 دلار آمریکا، تخفیف ویژه برای دانشجویان ممتاز!

همچنین در صورتی که قصد دارید در رشته های نظیرپزشکی و دندان پزشکی در امریکا و اروپاتحصیل کنید ٬ یا برای تحصیل در رشته داروسازی در هندوستان یا تحصیل در رشته های پزشکی در مجارستان ، مطالب مربوطه را دنبال فرمایید .

در صورت بروز هرگونه سوال در خصوص رشته داروسازی بدون کنکور یا سایر رشته ها ٬ اعزام دانشجو به خارج از کشور ٬ دانشگاه های برتر در رشته های مورد نظر شما و … هم اکنون می توانید با شمارهتهران 9099071985 و سایراستانها 9099071985تماس حاصل فرمایید .
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط تحصیل پزشکی و داروسازی بدون کنکور در قبرس

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید