شرایط کارگاه های روانشناسی چگونه است؟

شرایط کارگاه های روانشناسی

مزیت کارگاه های روانشناسی

مزیت کارگاه های روانشناسی یکی از سوالات متدوال شما دوستان درمورد مزایای شرکت در کارگاه ها ی روانشناسی میباشد ، به همین خاطر در ادامه ی این متن ، توضیح کاملی در این مورد خواهیم داد . بالا بردن سطح آگاهی ودرک افراد یکی از مهمترین مزیت کارگاه های روانشناسی میباشد . استفاده کردن از کارگاه هایی که مورد تایید نظام روانشناسی کشور میباشد و تحت نظارت اساتید بنام کشور است ، یکی از مزیت کارگاه هااست چرا شرکت کنندگان ، فرصت استفاده از علم و مهارت اساتید بنام را خواهند داشت . یکی دیگر از مزیت کارگاه های روانشناسی این است که ؛ داوطلب میتواند در کارگاه های مختلف با موضوعات متنوع شرکت نماید . اگر بخواهیم یکی دیگر از مزیت کارگاه هارابیان کنیم ؛ این است که متقاضیان کار در موسسات و یا مدرسین دروس روانشناسی باید سابقه شرکت در این کارگاه ها را داشته باشند .


بیشتر بخوانید: کارورزی روانشناسی چگونه است؟


اعتبار کارگاه های روانشناسی

اعتبار کارگاه های روانشناسی یکی دیگر از چالش های پیش روی داوطلبان شرکت در کارگاه های روانشناسی میباشد . مواردی بسیاری وجود دارد که تعیین کننده اعتبار کارگاه های روانشناسی میباشد که در ادامه به بررسی برخی از این موارد میپردازیم . مدرسین روانشناسی میبایست دارای مدرک دکتری در رشته های مربوطه باشند . همچنین عضویت اساتید کارگاه ها ی روانشناسی در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور از دیگر موارد اعتبار کارگاه های روانشناسی میباشد . در هر کارگاه روانشناسی حداکثر تعداد شرکت کنندگان تا 25 نفر میباشد . این موضوع باعث افزایش کیفیت آموزشی کارگاه ها میشود . همچنین برای افزایش اعتبار کارگاه هالازم است که موضوعات به روز و مفید ارائه شود . در این بین در تمام مراحل تاسیس و برگزاری کارگاه ها ، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور به عنوان ناظر ، تمام این امور را مدیریت میکند .


بیشتر بخوانید: بازار کار رشته روانشناسی چگونه است؟


هزینه کارگاه های روانشناسی

هزینه کارگاه های روانشناسی

هزینه کارگاه های روانشناسی یکی از مهمترین دغدغه های داوطلبان شرکت در این دوره ها و کارگاه ها میباشد . به دلیل اهمیت این موضوع ، سازمان ها ومراجع زیربط بر میزان هزینه ها و شهریه های مربوط به این کارگاه ها ، نظارت میکنند ، تا تمام داوطلبان بتوانند در این کارگاه ها شرکت نمایند . در واقع هزینه کارگاه های روانشناسی از قبل ، توسط سازمان های مربوطه همچون سازمان روانشناسی و مشاوره تعیین شده است . و دریافت هزینه های بیشتر از مقدار مصوب ، تخلف محسوب میشود . به همین دلیل توجه به میزان هزینه کارگاه های روانشناسی و اطلاع از قیمت های مصوب از سوی سازمان های مربوطه ، برای شرکت در این کارگاه ها الزامی میباشد . باید این نکته را بیان کرد که هزینه ی مربوط به هر کارگاه روانشناسی با توجه به زمان و طول دوره ها و همچنین نوع کارگاه ها متفاوت میباشد .


بیشتر بخوانید: شرایط دریافت پروانه نظام روانشناسی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

ویژگی بهترین کارگاه های روانشناسی

ویژگی بهترین کارگاه های روانشناسی یکی از مواردی میباشد که متقاضیان شرکت در کارگاه های روانشناسی میبایست از آن اطلاع یابند . در واقع اینکه یک کارگاه روانشناسی با داشتن چه ویژگی ها و خصوصیاتی میتواند کارآمد و موثر باشد یکی از موضوعات مهم این حوزه میباشد . از جمله ویژگی بهترین کارگاه های روانشناسی میتوان به مواردی همچون ؛ حضور اساتید با تجربه و تخصص بالا در طول دوره اشاره کرد . این موضوع یکی از شرایط کارگاه های روانشناسی نیز میباشد . که استاد و مدرس کارگاه باید واجد مدرک تحصیلی مورد تایید باشد . اگر بخواهیم یکی دیگر از ویژگی های کارگاه های روانشناسی را برشماریم باید به کارآمد بودن موضوعات ارائه شده در کارگاه اشاره کرد . چراکه شرکت در کارگاه های روانشناسی به منظور افزایش تجربه و تخصص در موضوعاتی فراتر از دروس دانشگاهی میباشد . لذا کارگاه های روانشناسی باید زمینه را برای این موضوع فراهم آورند .


بیشتر بخوانید: همه چیز در مورد پروانه نظام روانشناسی


کارگاه های روانشناسی بالینی

کارگاه های روانشناسی بالینی نیز از جمله کار گاه هایی میباشد در سطح کشور به شکل گسترده برگزار میشوند . برگزاری این کارگاه ها نیز همچون سایر موارد ، دارای سازو کار و قئانین مربوط به خود میباشد . که تحت نظارت سازمان روانشناسی و مشاوره کشور و یا انجمن روانشناسی بالینی کشور میباشد . در این دوره ها موضوعات مربوط به علم روانشناسی بالینی مطرح میگردد . و شرکت کنندگان متوانند به شکل عملی به بررسی مشکلات بالینی بیماران بپردازند . که تجربه ی بالینی و مواجه با بیماران ، از جمله مزیت کارگاه های روانشناسی میباشد که برای شرکت کنندگان در این کارگاه ها ، فراهم میشود . در نهایت متقاضیان شرکت در کارگاه های بالینی در پایان دوره میتوانند ، مدرک شرکت در کارگاه را اخذ نمایند . این کارگاه ها تحت عناوین و موضوعات مختلفی ، تشکیل میگردند که در ادامه به بررسی برخی از آنها میپردازیم .

مثال هایی از این کارگاه ها ، کارگاه های آمار و تحقیق و یادگیری نرم افزار های آماری میباشد . چرا که آگاهی از علم آمار یکی از ملزومات روانشناسان ، برای بررسی جوامع هدف میباشد . کار گاه هایی همچون مهارت های فرزند پروری ، اختلال شخصیت ، روان درمانی ، درمان اضطراب اجتماعی ، درمان شناختی ، پیشگیری از عود اعتیاد ، مشاوره ازداج ، اختلال دو قطبی و … نمونه هایی از این کارگاه ها میباشد . این کارگاه ها معمولا در دو سطح تخصصی و عمومی برگزار میشود . که سطح تخصصی ، برای شرکت کنندگان با تحصیلات آکادمیک روانشناسی و سطح عمومی ، برای مخاطبان عام و عموم مردم برگزار میشوند . بنابر این شرکت در انواع دوره ها و کارگاه های روانشناسی ، نه تنها برای متخصصان و فارغ التحصیلان دوره های روانشناسی ، بلکه برای تمام اقشار جامعه مثمر ثمر و امکان پذیر میباشد .


بیشتر بخوانید: مزایای عضویت در سازمان نظام روانشناسی


ویژگی بهترین کارگاه های روانشناسی

نکات مربوط به کارگاه های روانشناسی

تاکنون به بررسی برخی موارد درباره کارگاه های روانشناسی پرداختیم اما همچنان سوالات بسیاری در این باره وجود دارد ازجمله تعداد جلسات هر کارگاه ، اهداف هر کارگاه و … لازم به ذکر است که هدف هر کارگاه متناسب با موضوع محوری کارگاه میباشد ، یعنی هر کارگاه روانشناسی ، چه به شکل تخصصی باشد و چه به شکل عمومی ، سعی دارد افرادی با تجربه برای مقابله و یا آموزش این موضوعات پرورش دهد . لذا قبل از هرچیز شما داوطلبان عزیز شرکت در کارگاه ها ، میبایست به این نکته توجه کنید که در هر دوره چه مطالبی را میاموزید و در چه حوزه ای مدرک دریافت میکنید . درواقع شما باید متناسب با نوع فعالیت خودتان در کارگاه های مرتبط ثبت نام نمایید . خوشبختانه در حال حاضر با بالا رفتن آگاهی مردم و افزایش توجهات به حوزه روانشناسی ، تعداد کارگاه های معتبر سطح کشور افزایش یافته است .

به همین دلیل با در دسترس بودن این کارگاه ها ، هر فردی که تمایل به شرکت در آن ها را داشته باشد ، به راحتی میتواند در این کارگاه ها حضور یابد . که آگاهی از علم روانشناسی و برخورد و کنترل موقعیت های مختلف علاوه بر تربیت متخصصان کارآزموده و مجرب ، موجب افزایش کیفیت زندگی برای عموم مردم ، میشود . چنانچه شما عزیزان درباره چگونگی کارگاه روانشناسی و مراحل برگزاری و ثبت نام در این دوره ها سوالاتی داشته باشید ، میتوانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل نمایید و تمام ابهامات و سوالات خود را برطرف نمایید .


بیشتر بخوانید: شرایط و نحوه عضویت در سازمان نظام روانشناسی و اخذ پروانه اشتغال


سوالات متداول

شرایط معتبر بودن کارگاه روانشناسی ؟

داشتن مدرک دکتری معتبر برای اساتید ، عضویت مدرسین و اساتید کارگاه در نظام روانشناسی و مشاوره کشور ، ارائه مطالب به روز ، دریافت هزینه های مصوب و … از شرایط معتبر بودن کارگاه روانشناسی است .

کارگاه روانشناسی چه کارایی دارد ؟

این کارگاه ها با ارائه خدمات تخصصی برای تربیت کارشناسان و مشاوران با تجربه ضروری میباشد . همچنین خدمات عمومی برای عموم در کسب مهارت برای رویارویی با موقعیت های مختلف ضروری است .

کارگاه روانشناسی چقدر هزینه دارد ؟

این کارگاه ها با توجه به نوع و طول دوره متفاوت میباشد و طبق مصوبات سازم های زیربط تعیین میشود . اما اغلب ، حداکثر تا 150 هزار تومان برای هر دوره میباشد .

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط کارگاه های روانشناسی چگونه است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 9 نظر:
  1. سلام وقت بخیر
    برای کار کردن در این حوزه چندساعت کارگاه رفتن نیاز هست؟ مثلا درمانگر فردی در زمینه اختلالات ،باید چندساعت طرحواره درمانی و cbtو کارگاه های مربوطه رو بگذرونه؟

    1. سلام وقت بخیر
      در این زمینه کارگاه های تخصصی و معتبر زیادی وجود دارد

  2. با سلام بنده فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی اجتماعی هستم آیا میتونم کارگاه آموزشی شرکت کنم و بعد از اخذ مدرک در مراکز مثبت زندگی مشغول به کارشم?

  3. با سلام
    مراحل تاسیس را طی کرده ایم، برای انتخاب مکان چه شرایطی باید داشته باشد؟ ایا شرایط مکانی خاصی باید مدنظر باشد؟ ممنون از پاسخ شما

    1. سلام دوست عزیز
      جهت کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید

  4. سلام .وقت بخیر .بنده مدرک کارشناسی عمومی وکارشناسی ارشد عمومی رو دارم.برای کار درموسسات باید عضو سازمان نظام بشم؟واینکه آیا برای صرفا کار درمراکز مشاوره(خودم نمیخوام مرکز بزنم) سازمان نظام آزمون و مصاحبه میگیره؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید