ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی از پرطرفدارترین رشته هاست که به دلیل تقاضایی زیاد، جو رقابتی بسیار بالایی در میان علاقه مندان به تحصیل در این رشته ایجاد کرده است، بطوری که حتی با ظرفیت پذیرش بالای واحدهای مختلف دانشگاه علمی کاربردی هر ساله افراد زیادی از ثبت نام در رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی باز می مانند.

در این مقاله به معرفی، ثبت نام و همچنین زمان و شرایط پذیرش دانشگاه علمی کاربردی در رشته آرایشگری می پردازیم. رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی را می توان در دسته رشته های بالقوه دارای شغل در نظر گرفت، بطوری که افراد خواهان این رشته می توانند با بهره گیری از دانش علمی و نظری، مهارت خود را با دنیای امروزه هماهنگ کنند.

رشته آرایشگری آینده شغلی بسیار خوب و پر درآمدی در جهان امروز دارد و آنرا به افراد خواهان رشته های هنر پر در آمد پیشنهاد می کنند.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی و گرایش های آن

ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی رشته آرایشگری در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته انجام می شود و رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی به دو صورت کاردانی آرایشگری علمی کاربردی و کارشناسی آرایشگری علمی کاربردی ارائه می شود.

رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی دارای گرایش های مختلفی است هم در مقطع کارشناسی ناپیوسته و هم در مقطع کاردانی و همین امر باعث شده در چند سال اخیر داوطلبان بسیاری خواهان تحصیل در این دانشگاه باشند.

در ادامه به بیان توضیح مختصری در مورد برخی گرایش های رشته آرایشگری در دانشگاه علمی کاربردی می پردازیم که شامل رشته پیرایش مردانه دانشگاه علمی کاربردی و رشته پیرایش زنانه دانشگاه علمی کاربردی و رشته آرایش زنانه دانشگاه علمی کاربردی است.

همانطور که میدانید امروزه زنان به میزان بیشتری به سراغ مسائل مربوط به آرایش و خودآرایی می روند و این زمینه درسی یکی از درآمدزا ترین رشته های دانشگاه علمی کاربردی است.


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی و گرایش های آن

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی دارای شرایطی خاص است. دانشگاه علمی کاربردی در دو مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی دانشجو می پذیرد. ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور است و هیچ آزمونی برای پذیرش دانشگاه علمی کاربردی برگزار نمی شود.

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی هرساله در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود و متقاضیان می توانند با داشتن شرایط ثبت نام علمی کاربردی در دوره های بدون کنکور علمی کاربردی این دانشگاه شرکت نمایند.

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی و در واقع تمامی مراحل ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی از طریق سایت www.sanjesh.org و بصورت اینترنتی و آنلاین است.


بیشتر بخوانید:زمان ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دانشگاه علمی کاربردی

توضیحات مختصر درباره رشته آرایشگری

یکی از گرایش های دانشگاه علمی کاربردی در زمینه آرایشگری، پیرایش مردانه است که بسیاری از مردان در زمینه آرایشگری، علاقه مند به شرکت در این دوره هستند و آشنایی با مهارتهای عملی و نظری رشته پیرایش مردانه را مطالبه می کنند. در این دوره روش های مختلف کوتاهی مو، فرم دادن به مو و رنگ مو به افراد تدریس می شود.

سرفصل دروس رشته پیرایش زنانه به گونه ای است که فارغ التحصیلان این رشته را با روش های پیتاژ مو، فرم دادن مو به روش کوتاه کردن، کوتاهی مدرن و کلاسیک مو، اپیلاسیون در قسمت های مختلف پوست و تعادل دادن فرم مو نسبت به چهره آشنا می کند.

در رشته آرایش زنانه نیز داوطلبان پس از آشنایی با روش های رنگ کردن مو، لایت کردن مو، ترمیم موی سر آسیب دیده، آرایش چهره و انواع بافت مو بتوانند به عنوان آرایشگر زنانه و یا مدیر مراکز خدمات آرایشی و زیبایی مشغول باشند.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی


شهریه رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

شهریه رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی بسیار پایین است. یکی از مزایای دانشگاه علمی کاربردی نسبت به سایر دانشگاه ها در سراسر کشور، پایین بودن مقدار شهریه است.

مقدار شهریه رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی در دفترچه علمی کاربردی با توجه به تفکیک گروه های آموزشی قید شده است. رشته آرایشگری جزو گروه مدیریت و خدمات اجتماعی دانشگاه علمی کاربردی جای می گیرد.

گروه مدیریت نسبت به بقیه گروه های آموزشی دانشگاه علمی کاربردی پایین ترین میزان شهریه را به خود اختصاص داده است، به طوری که مقدار شهریه رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی بر اساس آخرین تغییرات با شهریه ثابت 347728 تومان اعلام شده و شهریه متغیر آن نیز برای هر واحد بطور متوسط بین 20 تا 25 هزار تومان است.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


نکاتی در مورد دانشگاه علمی کاربردی(آرایشگری)

نکاتی در مورد دانشگاه علمی کاربردی

این دانشگاه زير نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. هدف دانشگاه علمی کاربردی، فراهم کردن زمینه مشارکت سازمان ها و دستگاه های اجرایی دولتی و غیردولتی در آموزش نيروی انسانی مورد نياز و متخصص در بخش های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی در سطح کشور است، به نحوی که افراد بتوانند برای فعالیتی که به آنها سپرده می شود، علم و مهارت لازم را داشته باشند.

دانشگاه علمی کاربردی، مسئوليت سازماندهی، برنامه ریزی اطلاعات و سياستگذاري های کلان و نيز نظارت و ارزیابی بر مراکز علمی کاربردی را بر عهده دارد. این دانشگاه دارای 31 واحد استانی و هزار مرکز آموزشی در سطح کشور است و در سه مقطع کاردانی، کارشناسی ناپیوسته است البته در مقطع کارشناسی ارشد هم با برگزاری آزمون دانشجو می پذیرد و ارشد بدون کنکور علمی کاربردی در واقع وجود ندارد.


بیشتر بخوانید: مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی ۹۸


ثبت نام رشته آرایشگری

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی مختصرا به شرح زیر است:

  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ کردستان
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تولیدی محصولات صوتی و تصویری سروش
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱۲ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ گیلان ( رشت )
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ مازندران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲۶ تهران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۲ مازندران
  • مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۳۵ تهران

البته لیست دانشگاه های ارائه دهنده رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی شامل دیگر دانشگاه ها در سراسر کشور نیز می شود که در اینجا مختصرا به آن پرداختیم.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور


رشته آرایشگری در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته آرایشگری در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته آرایشگری در دانشگاه جامع علمی کاربردی با دوره های پودمانی برگزار نمی شود و دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها بصورت ترمی اقدام به پذیرش بدون آزمون می کند. دوره های ترمی در دانشگاه جامع علمی کاربردی دارای معافیت تحصیلی هستند.

مهم است بدانید که پذیرش دانشجو به دو روش سهمیه آزاد و سهمیه شاغلین نیز هست. این دوره ها اینگونه است که دانشجو در آغاز ترم انتخاب واحد میکند و آخر ترم در امتحانات آن درس ها شرکت می کند. باید بدانید که حضور دانشجو در کلاس اجباری و لازم نیست و عموما کلاسی نیست که دانشجو بخواهد در آن شرکت کند.

این دوره ها برای افراد معلول یا مثلا کارمندانی که به هیچ طریقی نمی توانند در کلاس شرکت کنند بسیار مناسب است. رشته آرایشگری در دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز شامل این دوره است.


بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی


دانشگاه علمی کاربردی

نکات مهم مربوط به آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

درهرصورت فقط کسانی که مدرک کاردانی یا همان فوق دیپلم دارند، مجاز به ثبت نام و تحصیل در مقطع کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی هستند. در دانشگاه علمی کاربردی محدودیت تغییر رشته وجود ندارد پس دانشجو نیازی ندارد که عنوان مدرک کاردانی اش با رشته ای که قصد تحصیل در آن دارد یکی باشد.

تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه علمی کاربردی تقریبا دو سال و نیم زمان می برد و شهریه رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی یا همان ثبت نام کاردانی به کارشناسی برای متقاضیان با هزینه هایی همراه است.

شما عزیزان می توانید برای انتخاب رشته علمی کاربردی، انتخاب رشته کنکور، و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید.

سوالات متداول

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه جامع علمی کاربردی چه زمانی است؟

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه جامع علمی کاربردی در مردادماه برای ورودی مهر و در اواسط بهمن ماه برای ورودی بهمن انجام می شود.

پذیرش در رشته آرایشگری دانشگاه جامع علمی کاربردی چگونه است؟

پذیرش در رشته آرایشگری دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

چه شرایطی برای ثبت نام در رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی نیاز است؟

برای ثبت نام در رشته آرایشگری دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است شرایط عمومی و اختصاصی آن را که در مقاله توصیح داده شده است، داشته باشید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره تحصیلی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید.

در این راستامرکز مشاوره تحصیلی آویژهخدمات متنوعی را در زمینهمشاورهرشته آرایشگری دانشگاه جامع علمی کاربردی به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 363 نظر:
  1. سلام خسته نباشید من رشته م فتو گرافیک سال اخرمه و می خوام آرایشگری بیام میشه یه چند تا دانشگاه بهم معرفی کنید و شماره تماس بهم بدین تا تماس بگیرم ببینم شرایط ش چه جوریه

    1. محبی هستم، با سلام، شما باید در دانشگاه علمی کاربردی جهت ثبت نام رشته ارایش و پیرایش یا زنانه یا مردانه اقدام نمایید، دفترچه علمی کاربردی را دانلود کنید و از دانشگاه های پذیرنده این رشته مطلع گردید بعضی از واحدهای دانشگاه آزاد هم ارائه می کنند

  2. سلام من در دانشگاه آزاد رشته روانشناسی میخونم ،اگر علمی کاربردی رشته آرایشگری قبول بشم امکانش هست که همزمان در دو دانشگاه درس بخونم ؟؟؟

    1. امکان تحصیل هم زمان در دو دانشگاه متفاوت وجود ندارد

  3. سلام من ۱۹ ساله فارغ‌التحصیل رشته انسانی با معدل دیپلم ۱۶/۵ ایا میتونم در رشته آرایشگری یا طراحی لباس پذیرش بشم؟

    1. با معدل دیپلم قیدشده میتوانید پذیرشی که بر اساس سوابق تحصیلی 1402 هست یعنی پذیرس بر اساس معدل بدون کنکور وارد رشته های نام برده شوید .رشته های مذکور در واحد ها های علمی کاربردی وجود دارد که تحصیل در ان به صورت کاردانی ناپیوسته و کارشناسی ناپیوسته است

  4. سلام خسته نباشید من کلاس یازدهم انسانی هستم و به آرایشگری علاقه دارم و نمیتونم انسانی را تا پایان ادامه دهم و بردسکن هستم باید برای وارد شدن به رشته ی آرایشگری چه کار انجام بدم
    ممنون میشم پاسخ بدید؟ 🥺

    1. میتوانید با مدرک دیپلم جهت ادامه تحصیل برای مقطع کاردانی رشته آرایشگری اقدام کنید

  5. سلام من سالن دارهستم میتونم رشته ارایشگری ازدانشگاه ادامه وایامدرکی هم داده میشه ممنون

    1. سلام بله، میتوانید در مقطع کاردانی رشته ارایشگاهی رو ادامه بدین

  6. یزد رشته آرایش و پیرایش برای بانوان دارد؟
    علمی و کاربردی

  7. سلام آیا توی شهر جهرم هم دانشگاهی هست که بتونم مدرک لیسانس آرایشگریم رو بگیرم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      دانشگاه های علمی کاربردی مدرک کاردانی و کارشناسی ناپیوسته آرایش زنانه ارائه می دهند ،برای اطلاع از شرایط پذیرش با ما تماس بگیرید

  8. سلام رشته ارایشگری در دانشگاه های اصفهان هم وجود داره ؟؟؟؟؟

    1. سلام
      طبق اخرین اطلاعات از دفترچه این رشته در اصفهان اراعه نمیشود و برای ترم اینده مجدد باید چک شود

    1. سلام وقتتون بخیر باشه امکانش میتواند برایتان وجود داشته باشد.

  9. سلام من دیپلم رشته انسانی هستم می تونم دراین رشته ثبت نام کنم برای دانشگاه؟بعد خواستم پرسم دورس این رشته چی هست بعد شامل همه رشته های آرایشگری هست؟بعد بخشید کلاس دی ماه حضوری هست یا انلاین

    1. سلام وقتتون بخیر باشه برای اطلاع کامل با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

  10. سلام من کلاس نهم رو تموم کردم امسال باید برم دهم به ارایشگری علاقه دارم ولی کار دانش نیوردم میشه سال اول رو انسانی بخونم بعد سال دوم تغییر رشته بدم اریشگری بخونم؟ نا

    1. سلام
      میتوانید این رشته را در مقطع دانشگاهی تحصیل کنید

  11. سلام وقت بخیر
    در مشهد رشته ارایشگری دانشگاهش رو پیدا کردم ولی فقط برای کاردانی هستش خواستم بدونم تو خود مشهد کارشناسی هم هستش؟ و اینکه ادرس دانشگاهش کجا هست؟
    ممنون میشم پاسخ بدید

    1. سلام وقتتون بخیر باشه از طریق دفترچه انتخاب رشته بررسی بفرمایید.

    2. سلام من دهم انسانی هستم اما پشیمون شدم می‌خوام آرایشگری ادامه بدم چون علاقه دارم هرمدرسه ای تحقیق میکنم آرایشگری ندارع کسی می‌دونه هنرستانی هست که آرایشگری هم داشته باشه؟

  12. سلام وقت بخیر
    در مشهد رشته ارایشگری دانشگاهش رو پیدا کردم ولی برای فقط کاردانی هستش خواستم بدونم در خود مشهد کارشناسی ارایشگری هم وجود داره؟
    و ادرسش کجا هستش؟

    1. سلام وقتتون بخیر باشه از طریق دفترچه انتخاب رشته بررسی بفرمایید.

  13. سلام برا رشته آرایشگری در دانشگاه
    درهنرستان باید چه رشته ای رو بخونن؟؟

  14. سلام وقت بخیر من مدرک بین المللی کراتین دارم
    درحال حاضر یه سالن مشغول به کارم البته سالن برای من نیست و درصدی کارمیکنم
    دوتا سوال دارم بدون مدرک مربی گری میتونم توی سالن چنتا هنرجو قبول کنم؟؟؟
    مدرک مربی گریو باید چجوری بگیرم؟
    من گیلانم…

    1. سلام وقتتون بخیر باشه بهتر است ابتدا مدرک مربیگری بگیرید . از طریق سازمان های برگزار کننده کلاس های مربیگری.

  15. سلام وقت بخیر من مدرک بین المللی کراتین دارم
    درحال حاضر یه سالن مشغول به کارم البته سالن برای من نیست و درصدی کارمیکنم
    دوتا سوال دارم بدون مدرک مربی گری میتونم توی سالن چنتا هنرجو قبول کنم؟؟؟
    مدرک مربی گریو باید چجوری بگیرم؟
    من گیلانم

    1. سلام وقتتون بخیر باشه بهتر است ابتدا مدرک مربیگری بگیرید . از طریق سازمان های برگزار کننده کلاس های مربیگری.

  16. سلام روزتون بخیر….
    میشه یه دانشگاه علمی کاربردی توی مشهد که رشته ی آرایشگری داره به من معرفی کنین؟
    ممنون میشم^^

  17. سلام
    من کلاس نهم هستم معدلم ۱۷ هست میخواستم از طریق هنر برم آرایشگری میشه؟

    1. سلام
      میتوانید در دانشگاه های علمی کاربردی به تحصیل ارایشگری بپردازید

  18. سلام رشته کاردانی ارایشگری در مشهد کجاست و کدوم منطقه هست مرسی.

  19. سلام من ۷ مدرک فنی حرفه ای دارم ودیپلم تجربی و کارو دانش دارم میتونم دانشگاه شرکت کنم

  20. سلام من کلاس نهم هستم میخواستم برم رشته ارایشگری میتونم؟؟ و اینکه تو یزد وجود داره؟

    1. لطفاً بگین و معدل از چند به بالا میشه انتخاب رشته کرد برا آرایشگری

    2. کلاسم نهم هستم ومیخوام برم دانشگاه ارایشگری چه رشته ای رو‌انتخاب کنم کرج هستم

  21. سلام وقت بخیر
    من کلاس نهم هستم میخوام برم ارایشگر
    باید معدل چند باشه؟

    1. سلام‌من آرایشگری رو خیلی دوست دارم کلاس نهم هستم چه رشته رو انتخاب کنم

  22. سلام در خراسان شمالی هم دانشگاه برای رشته آرایشگری هم است

  23. به شخصه میگم تو ایران نرین دنبال تحصیلاتو…برین دنبال تجربه بخصوص الان که یوتیوب کلی فیلما اموزشی هست وقتتونو تلف نکنید چون ایران خروجی دانشگاهش تحصیلات اکادمیک صفره برین یوتیوب ببینید و تلاش کنیدو یاد بگیرین بعد یه پیج اینستاگرام تمومه دیگه معروف شدین رفت اون چندسال وقتو تو دانشگاه تلف نکنید این مدلی تلف کنید تو ایران فقط فقط رشته ها پزشکی خوبه بقیه بخاطر این که بدون ازمونه و هردانشگاهی پذیرش افتضاحه اوضاع کاریش

    1. من کارمند شدنو دوست دارم چون پرستیژ کاریش بیشتر از ارایشگریه باکلاس تره یعنی نمیتونم برم سخته؟
      الان دیپلم فنی دارم

      1. الان دیگه همه دنبال پولن خواهر کسی دنبال پرستیژ نیس…کارمند هم هرچقد بگی باز حقوق بگیری..
        ادم براخودش کار کنه خیلی بهتره
        پرستیژ سیری چند

  24. سلام خوب هستین من دوست دارم میکاپ آرتیست بشم ایا دانشگاه داره چطور باید میکاپ آرتیست بشم لطفا راهنماییم کنین

  25. سلام من کلاس چهارم هستم
    من دنبال یک آرایشگر خوب و حرفه ای میگردم
    ممکن است به معرفیش بکنید ممنون میشم

    1. سلام وقت بخیر می توانید در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید

      1. سلام کلاس چهارمی هستم
        من دنبال یک آرایشگر معروف و حرفه ای برای اینکه بهم آرایشگر آموزش بده میگردم
        ممکن است بهم معرفیش کنید🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
        ممنون میشم😄😍😍😀😘

        1. عزیزم برای آرایشگری آموزشگاه ها همه از سن ۱۶ سال به بالا ثبت نام و تدریس دارند

  26. سلام من الا کلاس یازدهم رشته تجربی هستم ولی اخیرا به آرایشگری علاقه مند شدم چطور باید اقدام کنم؟

    1. سلام. میتوانید در دبیرستان تغییر رشته دهید و به شاخه کاردانش و تحصیل در رشته آرایشگری بپردازید یا پس از دریافت دیپلم برای ثبت نام بدون آزمون رشته آرایشگری در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنید.

      1. سلام خسته نباشید کدوم دانشگاه علمی کاربردی کرج این رشته رو داره ؟

      2. ینی فنی حرفه این رشته اریشگری رو نداره؟یا باید معدلت چند باشه

        1. برای آزاد و علمی کاربردی با توجه به استان اقدام کنید

  27. برای رفتن به دانشگاه در این رشته باید پیش دانشگاهی داشته باشیم؟؟؟

  28. سلام،من دانش آموز کلاس هفتم هستم میخام آرایشگر بشم.
    باید چ رشته ای انتخاب کنم؟؟

    1. سلام ، من لیسانس روانشناسی هستم ، می تونم دوباره از لیسانس ارایشگری شروع کنم ، یا باید از کاردانی شروع کنم ؟؟؟

  29. سلام من کاردانی حسابداری دارم می خواستم بدونم تو شیراز دانشگاه آرایشگری هست؟

  30. سلام ببخشید من الا کلاس نهمم
    اگه بخوام بدم واسه ارایشگری چجوری برم از راه انتخاب رشته منظورمه

  31. سلام وقت بخیر من تمام مدرک فنی حرفه ای آرایشگری را گرفتم الان میخوام برای دانشگاه شرکت کنم آیا مدرک های آرایشگریم جز واحد حساب میشه برام ممنون

  32. سلام وقتتون بخیر
    من کلاس نهم هستم و اصلا علاقه ای به درس ندارم د علاقه دارم به ارابشگری و میکاپ ارتیستی و نمیدونم برای سال دهم نمیدونم چه رشته ای برم میخواستم بپرسم میتونم سال دهم بیام تو رشته ارایشگری اما میگن رشته ارایشکری نداریم باید حتما دیپلم بگیری

  33. سلام وقت بخیرخواهرم به رشته آرایشگری علاقه داردچطوری این رشته رادرمدرسه برودرشته فنی حرفه ای بایدبرداره ؟چه رشته ای بایدبرداره؟

    1. سلام بستگی به علاقه شما نیز دارد، در رشته گریم علاوه بر زیبایی چهره به طور تخصصی در تغییر چهره و موارد دیگر نیز آموزش انجام میشود.

    1. سلام بله در دانشگاه های علمی کاربردی ارائه میشود. رشته آرایش زنانه.

  34. سلام از طریق رشته هنر میتوان آرایشگری انتخاب کرد؟و در اهوازدانشگاه رشته آرایشگری هست؟

    1. سلام بله از طریق رشته هنر میتوان دراهواز در بعضی دانشگاهای علمی کاربردی این رشته به صودت بدون کنکور ارائه شده اما اگر منظور دانشگاه دولتی اهواز هستش خیر این رشته وجود ندارد

  35. سلام من کلاس نهم هستم
    امسال انتخاب رشته دارم میخوام رشته آرایشگری رو انتخاب کنم باید معدلم چند باشه
    لطف کنین توضیح بدین
    معدل کلاس هفتمم ۱۸ ومعدل کلاس هشتم ۱۹

    1. سلام وقت بخیر با توجه به معدلی که دارید برای ثبت نام در رشته آرایشگری مشکلی نخواهید داشت

  36. سلام من کلاس نهم هستم
    میخوام امسال رشته آرایشگریرو انتخاب کنم
    باید معدلم چند باشه؟
    معدل پارسالم ۱۹ بوده و پیارسالم ۱۸
    لطفا راهنماییم کنید

    1. سلام وقت بخیر با توجه به معدلی که دارید برای ثبت نام در رشته آرایشگری مشکلی نخواهید داشت

  37. سلام من کلاس دوازدهم هستم و امسال کنکور دارم میخوام رشته ی دانشگاهیم آرایشگری باشه باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم ؟

    1. سلام در دانشگاه های علمی کاربردی با سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی میتوانید در رشته دلخواه تحصیل کنید.

  38. سلام من کلاس دوازدهم هستم و امسال کنکور دارم میخوام رشته ی دانشگاهیم آرایشگری باشه باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم ؟

    1. سلام در دانشگاه های علمی کاربردی با سوابق تحصیلی در مقطع کاردانی میتوانید در رشته دلخواه تحصیل کنید.

  39. سلام خسته نباشید آیا با مدرک دیپلم آرایش و پیرایش از فنی و حرفه ای هم میشه دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرد یا خیر؟

    1. سلام بله این رشته در دانشگاه علمی کاربردی تدریس می شود

  40. سلام من کلاس هشتم هستم . بعد سال دیگه باید تعیین رشته کنم و میخوام رشته ی هنر رو انتخاب کنم . شاید توی رشته ی هنر یا بازیگری رو انتخاب کنم یا میکاپ رو . بعد میخواستم ببینم بریا یادگیری میکاپ و بازیگری باید چی کار کنم و اینکه میتونم توی کشور دیگه هم ادامه تحصیل بدم و رشته م رو توی یه کشور دیگه بخونم و در واقع در کلاس های میکاپ اون کشور ثبت نام کنم . ممنون میشم که جوابم رو بدین

    1. سلام وقت بخیر بله می توانید با داشتن مدرک معتبر از دانشکده های هنر به ادامه تحصیل بپردازید

  41. سلام من میخوام برم رشته آرایشگری که هم مشاور پوست و مو و یاد بگیرم در رشته دبیرستان باید چه رشته ای برم برای این کار

    1. سلام میتوانید در رشته آرایشگری فنی و حرفه‌ای تحصیل داشته باشید برای انجام مشاوره پوست علاوه بر دروس لازم است منابع متععدی را مطالعه کنید.

  42. سلام من میخوام برم رشته آرایشگری که هم مشاور پوست و مو و یاد بگیرم در رشته دبیرستان باید چه رشته ای برم برای این کار

    1. سلام میتوانید در رشته آرایشگری فنی و حرفه‌ای تحصیل داشته باشید برای انجام مشاوره پوست علاوه بر دروس لازم است منابع متععدی را مطالعه کنید.

  43. سلام من امسال نهم باید چه رشته ای انتخاب کنم وارد رشته آرایشگری شم معدل باید چقد باشه و چه درس هایی مهمه

  44. سلام خوبین ببخشید ما الان اگه دپلیم بگیریم میتونیم وارد دانشگاه بشیم.

    1. سلام بله اگر مشکل نظام وظیفه نداشته باشید میتوانید ادامه تحصیل دهید

  45. سلام برای ورود ب دانشگاه رشته ارایشگری باید حتما دیپلم رشته های دیگر رو داشت یا فقط دوره های ارایشگری تنها لازم هست؟

    1. سلام برای شرکت در دانشگاه و ثبت نام داشتن مدرک دیپلم از یکی از رشته های نظری،فنی،کاردانش لازم است.

  46. سلام وقت بخیر من امسال پایه نهم هستم در مشهد میخاستم بدونم میتونم رشته ارایشگری انتخاب کنم و در هنرستان ادامش بدم یا کلا این رشته برای دانشگاست؟

    1. سلام. این رشته جز زیر گروه کارو دانش قرار گرفته و شما پس از انتخاب رشته و گذراندن واحد های نظری و عملی موفق به اخذ دیپلم میشوید.

    2. سلام من چهارده سالمه خواستم بدونم همدان دانشگاه ارایشگری داره

  47. سلام من ۱۸ سالمه و دو دوره فنی حرفه ای رو گذروندم و مدرکشو دارم و می‌خوام برم دانشکده مازندران میشه بگید باید چیکار کنم و توضیح میدید از دفترچه منظورتون چیه دقیقا

    1. سلام وقت بخیر بستگی به رشته ای که قصد ادامه تحصیل دارید، دارد

  48. سلام وقت بخیر من ۱۴ سالمه امسال کلاس نهم هستم میخام برای انتخاب رشته ، رشته دوخت و دوز را بردارم
    میتونم در کنار درسم، آرایش چهره رو یاد بگیرم؟
    چطوری؟

    1. سلام. بله میتوانید در کلاسهای مکمل آموزشی که مراکز متععدی آنها را برگذار میکنند شرکت کنید.

  49. میشه از بهمن وارد رشته ارایشگری دانشگاه علمی کاربردی شد من تحقیق کردم نوشته بود در مقطع کارشناسی ورودی بهمن نداره فقط مهر

    1. سلام. بله این رشته در وردی بهمن وجود دارد ولی بستگی به دانشگاه مورد نظر شما دارد.

  50. سلام من ۴ سال هس میکاپ کارم و دیگر میخوام در رشته خودم مربیگری را شروع کنم ولی مدرک مربیگری را فقط به آموزشگاه فنی حرفه ای داده میشه آیا من میتونم به طوز شخصی در سالن خودم آموزش بدم ؟؟؟یا حتما باید مدرک مربیگردی داشته باشم؟؟؟

    1. سلام . شما میتوانید به صورت شخصی در آموزشگاه خود اقدام به آموزش کنید ولی نمیتوانید به هنرجویان مدرکی بدهید .برای ارایه مدرک به هنرجویان حتما باید مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه‌ای داشته باشید.

    2. سلام آیا در دانشگاه علمی کاربردی در رشته آرایشگری به دانشجو دروس هم عملی وهم تئوری آموزش داده میشود؟ یعنی آیا دانشجو دراین دانشگاه برای کار آماده میشود؟

      1. سلام. بله در دانشگاه علمی و کاربردی دروس عملی و کارآموزی هم رشته آرایشگری دارد.

  51. سلام وقت بخیر من ۴ ساله میکاپ آرتیست هستم و ۷ رشته آرایشکری رو هم از فنی حرفه ای دریافت کردم ومیخوام در رشته خودم مربیگری را شروع کنم و هنرجو بپذیرم ولی مدرک مربیگری بهم نمیدن و فقط برای آموزشگاه های فنی حرفه ای مدرک اهدا میکنن آیا من به طوز شخصی در سالن خودم میتونم مربیگری انجام بدم ؟؟یا باید مدرک خاصی از فنی حرفه ای داشته باشم ؟؟ آیا اگر من به طوز شخصی آموزش بدم به فنی حرفه ی و اتحادیه ربطی داره؟؟؟

    1. سلام . شما میتوانید به صورت شخصی در آموزشگاه خود اقدام به آموزش کنید ولی نمیتوانید به هنرجویان مدرکی بدهید .برای ارایه مدرک به هنرجویان حتما باید مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه‌ای داشته باشید.

  52. سلام آرایشگری فنی حرفه ای و دانشگاه علمی کاربردی باهم فرق داره یا دوتاش یه دانشگاهه؟

  53. سلام ببخشید من ۱۴ سالمه و دوست دارم ارایشگر بشم.
    میخواستم بدونم هرمزگان رشته آرایشگری زنانه داره؟

      1. سلام من هدا استم از افغانستان چطور میتوانم تحصیل رشته آرایشگری را بیاموزم ؟؟

  54. سلام من ۲۴سالمه و سال سوم تجربی تجدید آوردم و تا الان نتونستم اقدام کنم دلم میخواد تغییر رشته بدم و آرایشگری رو امتحان بدم چطور میتونم؟

    1. سلام. میتوانید با اخذ دیپلم در دانشگاه علمی کاربردی در رشته آرایشگری تحصیل کنید

  55. سلام ببخشید میخواستم بدونم مدارک هفت گانه هم در دانشگاه بهمون میدن یا باید بعدا خودمون بگیریم؟

  56. سلام من دیپلم معماری دخلی دارم میتونم تو رشته ارایشگری دانشگاهم و بگذرونم؟

    1. سلام بله میتوانید‌.برای کسب اطلاعات جامع پیرامون نحوه ثبت نام با مشاورین ما در تماس باشید

  57. سلام آیا دیبلم ناقص باشیم هم میتونیم دانشگاه شکرت کنیم

  58. سلام وقتتون بخیر ببخشید برای ارایشگر شدن میشه دانشگاه رفت؟
    و اینکه چه رشته ای باید انتخاب کنم؟

    1. بله رشته ی آرایشگری زنانه در مقطع کاردانی در شهرهای اردبیل،آذربایجان غربی،اصفهان،البرز،ایلام،بوشهر،تهران،خراسان جنوبی،خراسان شمالی،سمنان،فارس،کرمان،گلستان،لرستان و مازندران ارائه میشود. برای ثبت نام ابن رشته در دانشگاه علمی کاربردی باید از طریق سایت سنجش قسمت جامع علمی کاربردی اقدام کنید

      1. سلام من کلاس نهم رو تموم کردم امسال باید برم دهم به ارایشگری علاقه دارم ولی رشته کار دانش نیوردم میشه سال اول رو انسانی بخونم بعد سال دوم تغییر رشته بدم برم ارایشگری بخونم؟

        1. سلام
          میتوانید این رشته را در مقطع دانشگاهی تحصیل کنید

      2. سلام پس توی شهر من این رشته نیست
        خب این دانشگاه ها خابگاه هم داره ک بخام برم ؟

    1. سلام وقت بخیر بله در دانشگاه های علمی کاربردی این رشته تدریس می شود

    1. سلام دفترچه اواخر مرداد احتمالا منتشر می شود

      1. سلام وقت بخیر آیا با داشتن گواهینامه مهارت پیرایش درجه ۲فنی حرفه ای میشود در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کرد ؟

    1. سلام دفترچه احتمالا اواخر مردادمنتشر می شود

  59. سلام وقت بخیر دفترچه دانشکده آرایشگری کی میاد؟
    آیا اصفهان پیرایش زنانه داره؟

  60. سلام من نهمی هستم ومیخوام انتخاب رشته کنم ب رشته آرایشگری خیلی علاقمند هستم باید از چه رشته ای برم و زیر شاخه چی بزنم ؟

    1. سلام شما میتوانید از دانشگاه های علمی کاربردی برای ادامه تحصیل استفاده نمایید رشته آرایش ویرایش

      1. سلام خسته نباشین،من دیپلم دارم میخوام رشته ارایشگری روثبت نام کنم،ولی به رشته طراحی لباس هم علاقه دارم،میتونم دوتاش روبخونم باهم،یایک رشته روبخونم مدرک گرفتم،دباره اون یکی رشته روثبت نام کنم برایه دانشگاه؟
        آیاامکانش هست؟

        1. سلام . دانشجویان دارای شرایط خاص(استعداد درخشان) می‌توانند به طور همزمان در دو رشته تحصیل داشته باشند .مانعی برای تحصیل در یک رشته دیگر پس از دریافت مدرک اول وجود ندارد.

  61. در این دانشگاه رشته آرایش دائم (تاتو) هم آموزش داشته میشه؟؟؟؟

    1. سلام رشته آرایش زنانه دردانشگاه علمی کاربردی وجود دارد وباتوجه به دوره هایی که برگزار می‌کند میتوانید از این رشته استفاده نمایید

      1. سلام من ۴ سال هس میکاپ کارم و دیگر میخوام در رشته خودم مربیگری را شروع کنم ولی مدرک مربیگری را فقط به آموزشگاه فنی حرفه ای داده میشه آیا من میتونم به طوز شخصی در سالن خودم آموزش بدم ؟؟؟یا حتما باید مدرک مربیگردی داشته باشم؟؟؟

        1. سلام . شما میتوانید به صورت شخصی در آموزشگاه خود اقدام به آموزش کنید ولی نمیتوانید به هنرجویان مدرکی بدهید .برای ارایه مدرک به هنرجویان حتما باید مجوز آموزشگاه از سازمان فنی و حرفه‌ای داشته باشید.

        1. سلام بله در دانشگاه های علمی کاربردی ارائه میشود. رشته آرایش زنانه.

  62. سلام وقت بخیر
    رشته من تو هنرستان نقاشیه میخام ببینم با دیپلم میتونم وارد دانشگاه گریم بشم؟؟

    1. سلام بله میتوانید از طریق دانشگاه های علمی کاربردی اقدام کنید

  63. سلام میخواستم بدون دانشگاه علمی کاربردی رشت توش آرایشگری مردانه هم تدریس میشه؟

  64. سلام میخواستم بدون دانشگاه علمی کاربردی رشت توش آرایشگری مردانه هم تدریس میشه؟

  65. سلام وقت بخیر ببخشید استان کرمانشاه رشته ارایش پیرایش نداره مدرک دانشگاهی

    1. سلام باید دفترچه جدید را که در مرداد ماه منتشر میشود چک کنید.

  66. سلام من 14 سالمه و میخوام ارایشگر بشم میخوام یک نفر به طور دقیق بهم توضیح بده
    توی شهریار هم هستم
    ممنون

      1. سلام ببخشید من الان کلاس دهم هستم.و دارم رشته طراحی دوخت میخونم میخواستم ببینم کلاس یازدهم میتونم تغییر رشته بدم و آرایشگری بخونم لطفاً یه کی بهم توضیح بده

        1. بلی به شرط ی که قبل از 15 تیر به مدرسه مراجعه کرده و امتحانات تخصصی رشته جدید را شرکت کرده. و با نمره قبولی

  67. سلام
    میخواستم بگم اگه بخوام آرایشگری رو
    انتخاب کنم باید نمره م در چه حدی باشه واز تو درسها چه درسی باید خوب باشه

    1. سلام قبولی در دانشگاه به عوامل زیادی از جمله معدل وابسته است

  68. سلام من کلاس دوازدهم هستم میخواستم شرایط ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی را بدونم
    و اینکه کنکور داره؟

  69. سلام ببخشید به نظر شما اگر آرایشگری رو کنار یه آرایشگر حرفه ای یاد بگیرم و مدرک بگیرم بهتره یا با رفتن به دانشکده آرایشگری موفق تر میشم
    واینکه دانشکده چند سال طول میکشه؟

    1. سلام هر دو یه مسیر هستند اما با فنی حرفه ای زودتر وارد کار میشوید .

  70. سلام میخوایتم ببینم چطوری میتونم با دیپلم ریاضی تو رشته ارایشگری دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم

    1. سلام
      دفترچه کاردانی علمی کاربردی مرداد ماه انتشار میشود

  71. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم رشته ارایشگری در اصفهان و یا شیراز هست؟

        1. در این دانشگاه رشته آرایش دائم (تاتو) هم آموزش داشته میشه؟؟؟؟

          1. سلام رشته آرایش زنانه دردانشگاه علمی کاربردی وجود دارد وباتوجه به دوره هایی که برگزار می‌کند میتوانید از این رشته استفاده نمایید

  72. سلام، ببخشید دانشگاه علمی کاربردی شیراز رشته آرایش زنانه داره؟
    و اینکه برای کاردانی چن سال باید بخونیم؟

    1. سلام دفترچه مرداد در سایت قرار میگیرد . کاردانی 2ساله است .

  73. سلام خسته نباشد من می‌خوام میکاپ آرتیست بشم باید رشته آرایشگری رو انتخاب کنم یا گریم؟

  74. سلام من دفترچه سال 99دانشکده علمی کاربردی مطالعه کردم دانشکده فرهنگ هنر واحد یک نوشته نبود!!ولی تو سایت شما هست و با دیپلم ریاضی میتونم ثبت نام کنم در این رشته؟؟

  75. سلام ببخشید من دانشگاه تربیت بدنی آزاد هستم دیپلم تربیت بدنی دارم میخوام گواهی اشتغال به تحصیل بگیرم توی شهر دیگه ای برای علمی کاربردی آرایشگری ثبت نام کنم. آیا امکانش هست؟

    1. با سلام .میتوانید انصراف دهید و مجدد ثبت نام نمایید.

  76. سڵام وقت بخیر.ببخشید دانشگاە علمی کاربردی تبریز رشتە آرایشگری(پیرایش زنانە)را ارائە میدە؟
    خیلی مهمە لطفا جواب بدین.
    چون تو لیست بالا اسمی از دانشگاە تبریز نبردن.

    1. با سلام در لیست سال قبل قابل استعلام نبود اگر قصد شرکت دارید دفترچه سال 1400 را که اواخر مرداد می اید را دانلود نمایید .

  77. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم واسه رشته آرایشگری باید ب کاردانش رفت ولی هیچ توضیح ندادن درباره این رشته ممنون میشم بگید

    1. سلام وقت بخیر
      از طریق دانشگاه علمی کاربردی میتونید اقدام نمایید

  78. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم از طریق هنرستان میشه وارد رشته آرایشگری شد

  79. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم از طریق هنرستان میشه وارد آرایشگری شد

  80. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم از طریق هنرستان میشه وارد آرایشگری شد

    1. با سلام معمولا همه شهرها دانشگاه علمی کاربردی دارند و معمولا اکثر دانشگاهای علمی کاربردی رشته ارایشگری را ارایه میدهند .

      1. سلام ولی تو رشته نهم انتخاب میکنن برایه خواهر زاده ام میخواسم ارایشگری داره یا نداره چجوریه ؟

  81. سلام خسته نباشید من سال آخر رشته تجربی هستم و شغلم هم آرایشگری هست .الان می‌خوام از طریق دانشگاه مدرک بگیرم .با چه شرایطی دانشجو قبول میکنند؟!و اینکه در شهر قم هم این دانشگاه وجود داره؟!

    1. با سلام دانشگاه علمی کاربردی رشته اراسشگری را دارد .اما اگر نیخواهید مطمئن شوید در قم هست یا خیر دفترچه همان سال را دانلود و بررسی کنید .

  82. سلام من کلاس نهم هستم و میخوام برم هنرستان آرایشگری ولی هیچ مدرسه ای توی مشهد پیدانمیکنم

    1. سلام برای ادامه تحصیل در دانشگاه می توانید از این رشته استفاده کنید

  83. با سلام من نهمی هستم و امسال انتخاب رشته دارم میخام برم رشته آرایشگری میشه توضیح بدید که چگونه است گفتید که رشته کارو دانش ولی اصلا درباره آرایشگری چیزی نبود

    1. سلام رشته آرایشگری جزو رشته های دانشگاهی می باشد.

  84. سلام …توی رشته ارایش و پیرایش زنان، چه کتاب هایی تدریس می شوند؟؟ کتاب های عمومی هم دارن؟؟ یا فقط مربوط به آرایشگری اند؟

    1. سلام دوست عزیز
      با سلام تمامی انچه مربوط به ارایش و پیرایش و مدیریت کسب و کار است اموزش داده میشود .

  85. سلام من دانشجو هستم میتونم همزمان دانشگاه علمی کاربردی شرکت کنم؟ مثلا کاردانی

    1. سلام امکان تحصیل در دو دانشگاه به صورت همزمان وجود ندارد.

  86. سلام اموزش رشته ارایشگری تواصفهان هم هس؟؟
    واینکه من پایه نهمم میتونم ازالان ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      شما میتوانید در رشته آرایش و پیرایش کاردانش تحصیل کنید.

  87. سلام خسته نباشید من سال نهم هستم وامسال انتخاب رشته دارم به رشته آرایشگری علاقه دارم ولی نمیدونم از کجا باید شروع کنم وکجابرم میشه توضیح بدید

    1. سلام دوست عزیز
      از دانشگاه های علمی کاربردی اقدام کنید

      1. سلام خسته نباشید من سال نهم هستم و امسال انتخاب رشته دارم نمیدونم از کجا شروع کنم آیا میشه الان رشته معماری بردارم وبعد با دیپلم اش ت دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنم
        وهم اینکه چند سال طول میکشه دانشگاهش؟

        1. سلام بله میتونید. 2 سال کاردانی و 2 سال کارشناسی

  88. سلام من کاردانی هنر دارم میتونم علمی کاربردی کارشناسیشو بخونم

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوانید اقدام کنید.محدودیت در انتخاب رشته ندارید.

  89. سلام خسته نباشید
    من الان کلاس یازدهم هستم می‌خوام تو این رشته شرکت کنم و نمیدونم در کدام شهر استان مرکزی ثبت نام میکنن.

    1. سلام دوست عزیز
      برای انتخاب رشته تا ارائه دفترچه جدید صبور باشید

  90. سلام من پایه نهم هستم و امسال انتخاب رشته دارم و علاقه ی من به شغل آرایشگری است من باید چه رشته ای رو برم ؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      میتوانید از مدارس کار و دانش اقدام و رشته مورد نظر خود را دنبال کنید

      1. سلام. خسته نباشید. از الان نمیشه فهمید تو تبریز هست یا نه؟
        البته من فوق لیسانس کشاورزی دارم و دوباره میخوامارایشگری بخونم

        1. سلام دوست عزیز
          هر موقع دفترچه بیاد مشخص خواهد شد

          1. سلام زمان دقیق مشخص نیست ولی اواسط تابستان

  91. سلام من پایه ی نهم هستم وامسال باید انتخاب رشته کنم و من عاشق شغل آرایشگری هستم باید چه رشته ای برم ؟؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      میتوانید از مدارس کار و دانش اقدام و رشته مورد نظر خود را دنبال کنید

  92. سلام وقت بخیر
    می خواستم بدونم در استان اصفهان آیا رشته آرایشگری هست و در کدام منطقه اصفهان است.؟
    و آیا منکه کلاس نهم هستم می تونم در سالن آرایشگری برم و آموزش ببینم بعد از گذراندن آن بعد رشته کارودانش رو بخونم

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوانید .ظرفیت دانشگاه هارا ار دفترچه پیگیری کنید

  93. سلام من کلاس نهم هستم و به آرایشگری خیلی علاقه دارم،یعنی الان باید کدوم رشته را انتخاب کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      از کار و دانش اقدام کنید و در علمی کاربردی ادامه دهید

      1. سلام من دهمم رشته ام تجربیه میخواستم بدونم آیا میشه درکنار درسم رشته آرایش
        گری را هم برم

  94. سلام من کلاس هشتم هستم ایرادی نداره که من با گذراندن دوره آموزشی توی یه سالن مدرک بگیرم و شروع به کار کنم یا حتما باید دانشگاه برم

    1. سلام دوست عزیز
      مدارک فنی حرفه ای بصورت جداگانه میباشد. برای ارتقا دانش تخصصی خود دانشگاه شرایط کامل تری دارد

  95. سلام من کلاس هشتم هستم ایرادی نداره که من با گذراندن دوره آموزشی توی یه سالن مدرک بگیرم و شروع به کار کنم یا حتما باید دانشگاه برم

    1. سلام دوست عزیز
      مدارک فنی حرفه ای بصورت جداگانه میباشد. برای ارتقا دانش تخصصی خود دانشگاه شرایط کامل تری دارد

    2. سلام من ۷مهارت گذروندم ودیپلم در رشته ارایشگری هم در کارو دانش گرفتم والان میخوام مدرک پداگوژیر ومربیگری رو بگذرونم ،دانشگاه شکرت کنم بهتر یا ازاد ؟؟؟

      1. سلام دوست عزیز
        برای بررسی دقیق تر موضوع خود با مشاورین تماس بگیرید

  96. سلام من کلاس نهم
    وامسال باید رشته انتخاب کنم باید چه رشته انتخاب کنم؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به علاقه و شرایط خود اقدام کنید برای بررسی بهتر با مشاورین تماس بگیرید

  97. سلام وقت بخیر
    چرا پس شرایط ورود ب این دانشگاه رو نزاشتن؟
    باید کنکورو بدیم
    بد با اون رتبه ام کار دارن ت این دانشگاه علمی کاربردی؟

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه های علمی کاربردی بدون کنکور میباشند

  98. سلام. دررشته ارایشگری همه چیز رو یاد میدن یا میشع فقط یه نوع مثلا رنگ مو رو انتخاب کرد؟ برای اموزش میکاپ باید وسایل میکاپ رو تهیه کنیم؟

    1. سلام دوست عزیز
      رشته بصورت کاملا عملی آموزش داده نمیشود

  99. سلام من دیپلم انسانی و لیسانس علوم سیاسی دارم.
    میتونم وارد رشته ارایشگری بشم؟
    از چه طریقی میشه ثبت نام کرد و شرایط را فهمید؟

    1. سلام دوست عزیز
      از دانشگاه علمی کاربردی اقدام کنید. مشکلی نیست

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به ظرفیت های جدید باید از دفترچه پیگیری کنید

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به ظرفیت های جدید باید از دفترچه پیگیری کنید

  100. سلام . ایا با مدرک فنی حرفه ای اموزش ارایشگری(درجه ۱و۲) در دانشگاه علمی کاربر میشه ثبت نام کرد

    1. سلام دوست عزیز
      با مدرک فنی حرفه ای نمیشود. میتوانید با دیپلم خود اقدام کنید

        1. سلام آیا با داشتن گواهینامه مهارت درجه ۲فنی حرفه ای میشود در دانشگاه ثبت نام کرد من این گواهینامرو دارم اما دیپلم تحصیلی نگرفتم

          1. سلام خیر باید مدرک از مدارس داشته باشید

  101. سلام توی یزد دانشگاهه رشته آرایشگری هست؟ و اینکه توی دانشگاه به صورته عملی بهمون یاد میدن یا به صورته خوندنی؟ ممنون میشم جواب بدین

    1. سلام دوست عزیز
      با توجه به ظرفیت جدی از دفترچه دانشگاه ها مشخص میشود. بخشی از تحصیل به صورت واحد های عملی میباشد

  102. سلام‌رشته‌ارایشگری‌زیر‌شاخه‌ی‌کدوم‌رشته‌ها‌است؟وایا‌دانشگاه‌درچهار‌محال‌وبختیاری‌هم‌دارد.

    1. سلام دوست عزیز
      زیر شاخه رشته خاصی نیست .مجزا و در گروه فنی میباشد. از دفترچه مربوطه پیگیری کنید

  103. سلام بعد از اتمام دانشگاه در رشته ارایشگری میتوانیم کار کنیم؟یعنی این مجوز را داریم؟

    1. سلام دوست عزیز
      باید از اتحادیه مربوطه برای مجوز اقدام کنید .

    2. سلام من سال یازدهمی هستم مدرک شینیون و پیرایش صورت و ابرو زنان دارم آیا مسله ای نیست که برای دوره های بعدیم به دانشگاه بیام و دیپلم انسانی قبول میکنن یا نه

      1. سلام دوست عزیز
        برای بررسی دقیق تر موضوع خود با مشاورین تماس بگیرید

  104. سلام من دیپلم فنی حرفه ای الکترونیک دارم میشه دانشگاه ارایشگری رفت

    1. سلام دوست عزیز
      بله از علمی کاربردی اقدام کنید

    2. سلام خسته نباشید پسرم به ارایشگری علاقه دارد دوست دارم دانشگاه علمی کار بردی شرکت کند چطور متقاعدش کنم شرکت کنه راهنمایی کنید ممنون میشم

      1. سلام. با سلام آرایشگری در علمی کاربردی ارائه می شودو مدارکش با بقیه تفاوتی ندارد و شهریه در دانشگاه علمی کاربردی پایین است و حرفه شما دانشگاهی دنبال می‌شود.

  105. سلام بنده دانش آموز سال هشتم هستم .
    خیلی خیلی هم به آرایشگری فکر میکنم ، و هدفم آرایشگر شدنه
    خواستم بدونم شرایطش چجوریه؟
    مدرک ارایشگری برای خانم ها چی هست؟
    لیسانس داره؟
    لطفا مدرکش رو بگین .‌
    باشتکر

    1. سلام دوست عزیز
      مدرک آرایشگری هم تحصیلی وجود دارد و هم دوره هلی فنی و حرفه ای مهارتی .

    1. سلام دوست عزیز
      بله . به سایت سنجش مراجعه کرده و دفترچه کاردانی علمی کاربردی را مشاهده کنید

    2. سلام ببخشید من الان ورودی بهمن ماه دانشگاه علمی کاربردی هستم ایا لازمه در کنار دانشگاه کلاس خصوص برم یا نه دانشگاه کامل و جامع درس میدن همه چی رو

      1. سلام دوست عزیز
        با توجه به نیاز رشته خود باید تصمیم بگیرید برای بررسی دقیق تر با مشاورین تماس بگیرید

  106. سلام من به رشته آرایشگری خیلی علاقه دارم وکلاس نهم هستم توشهرما هنرستان رشته آرایشگری نداره باید چه کار کنم

    1. سلام دوست عزیز
      هنرستان یک رشته دیگه بخونید و دانشگاه را رشته آرایشگری انتخاب کنید.

  107. من دیپلم کامپیوتر دارم فنی حرفه ای ایا میشه رشته ارایشگری رو بخونم و ایا تو مشهد دانشگاه برای این رشته وجود داره؟

  108. سلام من دیپلم رشته انسانی دارم معدل کتبی 13ونیم و معدل کل 18و یک صدم آیا میتونم در رشته مترجمی زبان انگلیسی ثبت نام کنم

  109. با سلام الان تو شرایط کرونایی کلاس های ارایشگری در دانشگاه علمی کاربردی ورودی بهمن ماه انلاین هست یا حضوری؟؟؟

  110. باسلام میخواستم بدونم که اگه در رشته ی ارایشگری ورودی بهمن ماه در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کنم کلاس ها حضوریه یا انلاین ممنون میشم جواب بدین .

    1. سلام / طبق قوانین وضع شده تا پایان شهریور 1400 تمامی مقاطع آنلاین بوده و در صورت اتمام کلاسهای آنلاین ” تمامی کلاسها حضوری می شود.

      1. سلام و عرض ادب
        هیچ کدام از علمی کاربردی شهر یزد رشته آرایشگری در مقطع لیسانس ثبت نام دارن برای ورودی بهمن ؟

        1. سلام دوست عزیز
          تایم ثبت نام به اتمام رسیده است . برای اطلاع از اخرین ظرفیت ها از دفترچه اقدام کنید

  111. میخوام بدونم برای رشته ارایشگری چه معدلی لازم است؟
    و اینک چه درس هایی مهم تر هستند؟؟

  112. سلام من دیپلم تجربی دارم باید چه کنکوری بدم که برم رشته ارایشگری؟
    یا بدون کنکور هم میشه قبول شد؟

    1. سلام / بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و ثبتنام از طریق سایت سنجش

      1. سلام وقت بخیر
        چرا پس شرایط ورود ب این دانشگاه رو نزاشتن؟
        باید کنکورو بدیم
        بد با اون رتبه ام کار دارن ت این دانشگاه علمی کاربردی؟

        1. سلام دوست عزیز
          دانشگاه های علمی کاربردی بدون کنکور میباشند

  113. سلام.من دیپلم نقاشی دارم و تصمیم دارم کاردانی ارایشگری بخونم،ایا میتونم؟و اینکه شاغل هستم هر روز تا ساعت ۳ میتونم ب کلاسام برسم با توجه ب حجم کارم؟

    1. سلام دوست عزیز
      در مورد تایم کلاس ها با دانشگاه مشورت کنید.

  114. سلام
    ببخشید من دیپلم رشته تجربی رو دارم ایا میتونم برای این رشته در دانشگاه ثبت نام کنم؟؟

    1. سلام خسته نباشید برای رشته آرایشگری آیا مدرک فنی و حرفه ای باید داشته باشیم یا نیازی نیست بادیپلم میشه

      1. سلام دوست عزیز
        با دیپلم به دانشگاه های علمی کاربردی مراجعه کنید

    1. سلام دوست عزیز
      بله دانشگاه علمی کاربردی این رشته وجود دارد. از دفترچه انتخاب رشته پیگیری کیند

        1. سلام دوست عزیز
          لیست دانشگاه ها در دفترچه مربوطه ارائه شده است

  115. سلام ، من مدرک فنی حرفه ای مراقب و پاکسازی پوست و مو دارم ، آیا با این مدرک میتونم در دانشگاه فنی حرفه ای تحصیل کنم یا باید حتما مدرک تحصیلی داشته باشم ؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای تهیه لیست کامل دروس با کارشناسان ما تماس بگیرید

  116. سلام من ارایشگرم و تمام دوره های فنی حرفه ای رو تو اموزشگاه گذروندم ومدرکشم دارم میخام بدونم اگه من وارد این رشته تو ارایشگاه بشم بازهم چیزی برای یاد گیری هست یا همون دوره های تو اموزشگاس یا با داشتن مدرک دانشگاهی برای مدیر اموزشگاه شدن میشه اقدام کرد

    1. سلام سارا جان
      دانشگاه صرفا تحصیلات عالیه در بر دارد

  117. سلام من کاردانش دارم مدریت خانواده میخونم میشه توی دانشگاه رشته آرایشگری بخونم

    1. سلام دوست عزیز
      بله در دانشگاه های علمی کاربردی مقدور است

  118. سلام . من امسال انتخاب رشته دارم.ایا رشته ارایشگری جزو رشته های هنرستان و کاردانش هست؟

    1. سلام من سال یازدهمی هستم مدرک شینیون و پیرایش صورت و ابرو زنان دارم آیا مسله ای نیست که برای دوره های بعدیم به دانشگاه بیام و دیپلم انسانی قبول میکنن یا نه

      1. سلام دوست عزیز
        برای بررسی دقیق تر موضوع خود با مشاورین تماس بگیرید

        1. سلام آیا در دانشگاه علمی کاربردی در رشته آرایشگری به دانشجو دروس هم عملی وهم تئوری آموزش داده میشود؟ یعنی آیا دانشجو دراین دانشگاه برای کار آماده میشود؟

          1. سلام. بله در دانشگاه علمی و کاربردی دروس عملی و کارآموزی هم رشته آرایشگری دارد.

  119. سلام من الان کلاس هشتم هستم من در کلاس نهم باید چه رشته ای رو انتخاب کنم که مربوط به ارایشگری باشه و در اخرش بتونم به رشته ارایشگری تهران انتخاب بشم

    1. سلام
      در کار و دانش رشته آرایش گری داریم . دانشگاه های علمی کاربردی رشته آرایشگری را بدون کنکور جدب میکنند

  120. ایا به مردان هم پیتاژ مو. مدلهای جدید. پاکسازی. کراتینه.وغیره اموزش می دهند

    1. سلام
      واحدهای درسی ارائه شده در هر دوره متفاوت است.

        1. میخوام بدونم برای رشته ارایشگری چه معدلی لازم است؟
          و اینک چه درس هایی مهم تر هستند؟؟

          1. سلام/ حداقل معدل کل 12 . درس خاصی مدنظر نیست

      1. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم واسه رشته آرایشگری باید ب کاردانش رفت ولی هیچ توضیح ندادن درباره این رشته ممنون میشم بگید

        1. سلام وقت بخیر
          از طریق دانشگاه علمی کاربردی میتونید اقدام نمایید

        1. با سلام با داشتن مدرک دیپلم بله میتوانید شرکت کنید .

          1. سلام ببخشید ، اینکه تو اطلاعات نوشت افراد معلول و اینا یعنی چی!!!!!!!

        2. سلام
          خسته نباشید
          در آرایشگاه زنانه که ۲۰ سال سابقه کار دارد میتواند مدرک بدهد؟
          من ۱۴ سالمه و ممکنه که آرایشگری را یاد بگیرم؟

          1. سلام. آموزشگاه در صورت داشتن مجوز از سازمان فنی و حرفه‌ای می‌توانند به شما مدرک معتبر آرایشگری بدهند . برای تحصیل دانشگاهی در این رشته میتوانید پس از دریافت دیپلم از طریق ورود به دانشگاه علمی کاربردی تحصیلات خود را اتمام برسانید.

          2. سلام من امسال میرم یازدهم و علاقه خاصی به آرایشگری دارم و معدلم ۱۶ هستت مهاستم بدونم میتونم برم رشته آرایشگری

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید