مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد آنلاین و تلفنی

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد انلاین و تلفنی

امروزه در کشورمان دیگر مدرک تحصیلی کارشناسی کارایی زیادی ندارد و اکثر افرادی که به تحصیل علاقمند هستن به دنبال تحصیل در مقاطع بالاتری به مانند کارشناسی ارشد و دکتری هستند. اما برای تحصیل در مقاطع بالاتر نیاز به یک محرک و راهنما برای تحصیل درست و عالی است.

در این بخش می خواهیم در مورد مشاوره تحصیلی در مقطع ارشد به صورت کامل با شما گفت و گو کنیم. پس اگر قصد دارید تا در مقطع ارشد تحصیل کنید، این مطلب را از دست ندهید.

تعریف مشاوره تحصیلی

افراد زیادی هستند که متقاضی تحیل در رشته های خاصی هستند که تعداد شرکت کنندگان در آن رشته خیلی پایین است و به همین دلیل هم مشخص نیست این رشته کارایی یا بازار کار خوبی دارد یا نه در مورادی مشابه این می توان به مشاور تحصیلی مراجعه کرد.

مطمئناً از همه کسانی که به موفقیت در هر مرحله از زندگی یا تحصیلی رسیده اند بپرسید در یک مرحله مشترک هستند و آن برنامه ریزی درست و اصولی است.

به شما هم توصیه می کنیم اگر دوست دارید به موفقیت برسید برنامه ریزی کنید و بهترین برنامه ریزی فقط به دست مشاوران آن حوزه انجام می شود.

مشاوره در سطح تحصیلی به معنای واقعی کار سختی است خصوصا در مقاطع آکادمیک که این قضیه حساس تر هم می شود. کارشناسی ارشد سطح تحصیلی بالایی دارد و حتما باید با برنامه ریزی درست و اصولی این کار را انجام دهید.

تعریف مشاوره تحصیلی

معمولا مشاوران به چند طریق می توانند با فرد متقاضی ارتباط برقرار کند:

مشاوره حضوری: روش اول مشاوره به صورت حضوری است که مشاوره متقاضی را ویزیت کند که یکی از روش های کاربردی است.
مشاوره تلفنی: روش دوم مشاوره تلفنی است که از مهم ترین مزیت های آن دیگر نیاز به پیمودن مسافت و گذراندن بیهوده وقت از مبدا تا مقصد نیست.
مشاوره آنلاین: روش سوم مشاوره آنلاین که به تازگی به یکی از پرکارترین نوع مشاور تبدیل شده و طرفدار زیادی را این روش هم مثل روش قبلی کاربردی است به این دلیل که وقت گیر، زمان­بر و نیاز به صرف هزینه اضافه نیست.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

خدماتی که از طریق مشاوره تحصیلی تلفنی ارائه می شود

مهم ترین خدماتی که مشاوره تلفنی ارائه می دهد عبارتند از:

  • آگاهی دادن به دانشجویان در زمان امتحانات
  • حدس و تخمین رتبه کنکور
  • آگاهی دادن از میزان شهریه
  • شرایط تحصیل برای افرادی که از تحصیل بازمانده یا اخراج آموزشی هستند.
  • تاثیر سهمیه بر رتبه کنکور دانشجو
  • نحوه دریافت کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
  • اطلاع دادن از زمان کارت ورود به جلسه
  • شرح کامل نحوه آزمون کارشناسی ارشد
  • تجزیه و تحلیل دروس رشته مورد نظر و کنکور کارشناسی ارشد
  • تزریق انگیزه به دانشجوی که در آزمون کنکور
  • دادن مشاوره و یک برنامه عالی برای بازه های زمانی بلند، کوتاه و یا متوسط
  • ارائه منابع دقیق برای دانشجو برای مطالعه

آگاهی دادن به دانشجویان در زمان امتحانات

مزایا و معایب مشاوره تحصیلی

مشاوره تحصیلی به دو صورت حضوری و تلفنی صورت می گیرد. که هر کدام مزایا و معایب خودشان را دارند. در این بخش شما را برای انتخاب بهترین نوع مشاوره تحصیلی کمک می کنیم.

اگر به شما از مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی بگوییم، قطعا ترجیحتان مشاوره تحصیلی تلفنی خواهد بود!

زمانی که شما برای کنکور مطالعه می کنید، می دانید که زمان بسیار برایتان ارزشمند است. اگر بخواهید با یک مشاور متخصص و با تجربه به صورت حضوری، مشاوره کنید، بیشتر زمان شما صرف رفت و آمد می شود. به نظرتان چند ساعت برای رسیدن به دفتر مشاور تحصیلی نیاز است؟

زمان آماده شدن، تاکسی گرفتن یا با اتوبوس و مترو رفتن، در ترافیک ماندن، منتظر نوبت ماندن تمامی اینا ها زمان مرده برای یک کنکوری محسوب می شود. شما باید تمام این زمان را در 2 ضرب کنید! چرا که باید زمان مورد نیاز برای برگشت را هم حساب کنید.

بنابراین می توانید به اهمیت و ارزش مشاوره تلفنی پی ببرید. ایرادی که در این نوع مشاوره هم وجود دارد این است که شما ارتباط چشمی با مشاور ندارید اما با تماس تصویری می توان این مشکل را به راحتی حل کرد.

اما در نظر داشته باشید که انتخاب مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی قدم بزرگی در مشاوره تحصیلی است. پس بهتر است با مراکز مشاوره معتبر مشاوره کنید.

مشاوره آنلاین دانشجویان کرشناسی ارشد

سخن آخر

همه آنچه نیاز بود تا در مورد مشاوره تلفنی بدانید، در اختیارتان قرار دادیم. اما در نظر داشته باشید که مشاوره تحصیلی چه برای یک کنکوری چه برای دانش آموزان تمام مقاطع یک نیاز اساسی است و سعی کنید حتما از کمک یک مشاور تحصیلی استفاده کنید و موفقیت خودتان را تضمین کنید.

مشاوران و کارشناسان ما در مرکز مشاوره در کنار شما هستند تا شما را در مسیر تحصیلی­تان راهنمایی کنند. تنها کافیست تماس بگیرید.

سوالات متداول

مشاوره تحصیلی رایگان چگونه پیدا کنم؟

سایت سازمان سنجش مشاوره تحصیلی رایگان برای همه متقاضیان ارائه می دهد.

چگونه از سایت آویژه مشاوره بگیریم؟

کافی است در قسمت نظرات سوالات خود مطرح کنید تا کارشناسان و مشاوران در اولین فرصت به شما پاسخ دهند.

بهترین نوع مشاوره کدام است؟

بهترین نوع مشاوره بستگی به انتخاب هر فرد دارد برخی از افراد باید با مشاوره به صورت حضوری صحبت کنند و برخی دیگر فقط به صورت مجازی راحترن و این بستگی به خود فرد دارد که با کدام یک از این گزینه راحتر است.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره تحصیلی کارشناسی ارشد آنلاین و تلفنی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 89 نظر:
  1. سلام وقتتون بخیر ببخشید من ارشد تشریح قبول شدم با سهمیه ۶۳ اس رتبم . همه ی شهر رارو زدم فقط خیلی بهم ریخته انتخاب کردم استرس داشتم فقط میخواستم قبول بشم ولی الان استرس دارم که مشهد قبول نشم . اول مشهد رو زدم ،میخواستم ببینم شانس قبولیم برای مشهد چقدره ؟ و بعدش کجا ها قبول میشم ؟ و قبول شدنم تو روزانه چند درصده ؟؟؟و بومی مشهدم هستم .

    1. سلام خدمت شما. سوال شما نیاز به بررسی دقیق و تحلیل کارنامه و بررسی سهمیه دارد. و با این اطلاعات نمیشود احتمال قبولی یا مردودی را مشخص کرد. با مشاوران تماس بگیرید.

  2. سلام
    من امسال کارشناسی مددکاری را با معدل بالای ۱۷می گیرم برای کارشناسی ارشد به سه علت
    ۱-ارشد مددکاری مصاحبه دارد و تعداد کمی جذب دارد
    ۲-مددکار باید قدرت معرفی خود به دیگران و اعتماد به نفس بالای داشته باشد
    ۳-میزان استخدام و تعداد جاهایی که نیازمند هستند در مددکاری بسیار کمتر از بقیه رشته ها است
    لذا به سه دلیل بالا نمی خواهم در ارشد مددکاری شرکت کنم
    سوال من این است که کدام گرایش علوم تربیتی از لحاظ تعداد استخدامی بهتر است مثلا من با هم ارشد علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش ابتدایی فکر میکنم زیرا به نظرم درصد استخدام بیشتری نسبت به مددکاری دارد و معلم به اندازه مددکار احتیاج به اثبات خود ندارد آیا من درست فکر می کنم؟
    ممنونم

  3. سلام
    ایامیتوان درمقطع ارشد یک رشته همزمان ۲ گرایش روباهم خوند؟
    مثال.رشته ی حقوق.گرایش جزا و خصوصی

  4. سلام. وقت بخیر. من فارغ التحصیل کارشناسی ارشد شیمی تجزیه دوره روزانه از وزارت علوم هستم. میخواستم مجددا کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت رشته بیوشیمی شرکت کنم. آیا در صورت قبولی برای من شهربه پرداز محسوب میشود؟

    1. در صورتی که اقا باشید امکان پذیر نمیباشد اما اگر خانم باشید بله در دوره ی دوم تحصیل در همان مقطع باید شهریه پرداخت کنید

  5. سلام من فارغ التحصیل شیمی تجزیه از وزارت علوم هستم. خواستم بدونم اگه کنکور ارشد بیوشیمی وزارت بهداشت شرکت کنم در صورت قبولی برای من شهریه پرداز محسوب میشود؟

  6. سلام وقت بخیر من ارشدعلوم تربیتی شرکت کردم ولی منابعش زیاده امکانش هست یه کتابی معرفی کنید که همه این منابع راداشته باشد

  7. سلام وقت بخیر
    من رشتم مهندسی نرم افزار هست میخواستم بدونم میتونم ارشدمو مدیریت دولتی ازمون بدم؟

    1. سلام
      بله برای شرکت در ازمون ارشد وزارت علوم محدودیتی وجود ندارد

  8. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی مهندسی صنایع غذایی دانشگاه آزاد تهران رو دارم میخواستم بدونم برای مقطع ارشد تغذیه بخونم یا نانوفناوری پزشکی یا همون مهندسی صنایع غذایی ویا بهداشت مواد غذایی رو ادامه بدم احتمال قبولی کدام بیشتر و بازار کار کدام رشته بیشتر است ؟
    ممنون

    1. سلام
      برای مشاوره ی دقیق و بررسی شرایط شما با کارشناسان ما تماس بگیرید

  9. سلام من ورودی 97 هستم و شهریور ۱۴۰۱ فارع التحصیل شدم کنکور ارشد اردیبهشت ۱۴۰۱ شرکت کردم ولی از سهمیه استعداد درخشان استفاده نکردم ایا میتونم برای کنکور ارشد ۱۴۰۱ اسفند ماه از سهمیه ام استفاده کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر ممکن است امکانش برایتان وجود داشته باشد.با دفتر استعداد دانشگاه صحبت بفرمایید

  10. سلام من ورودی 97 هستم و شهریور ۱۴۰۱ فارع التحصیل شدم کنکور ارشد اردیبهشت ۱۴۰۱ شرکت کردم ولی از سهمیه استعداد درخشان استفاده نکردم ایا میتونم برای کنکور ارشد ۱۴۰۱ اسفند ماه از سهمیه ام استفاده کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر ممکن است امکانش برایتان وجود داشته باشد.با دفتر استعداد دانشگاه صحبت بفرمایید

  11. سلام من ورودی 97 رشته ی مهندسی محیط زیست هستم و شهریور ۱۴۰۱ فارع التحصیل شدم کنکور ارشد اردیبهشت ۱۴۰۱ شرکت کردم ولی از سهمیه استعداد درخشان استفاده نکردم ایا میتونم برای کنکور ارشد ۱۴۰۱ اسفند ماه از سهمیه ام استفاده کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر ممکن است امکانش برایتان وجود داشته باشد.با دفتر استعداد دانشگاه صحبت بفرمایید

  12. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی حسابداری از دانشگاه پیام نور با معدل 16 دارم(پاییز 96 _ پاییز 99)
    میخواستم بدونم برای ارشد در گرایش های رشته اقتصاد ترجیحا رشته توسعه و برنامه ریزی، بدون کنکور میتونم دانشگاه آزاد ثبتنام کنم؟(ترجیحا شهر تبریز یا اگر شهر های دیگر هم باشه راهنمایی بفرمائید؛ و یا پیام نور چطور امکانش هست یا نه؟
    و اگر بدون کنکور میشه این رو هم بفرمائید که خوده دانشگاه فراگیره؟ آزمون میگیره از ثبتنامی های بدون کنکور یا نه؟

    1. وقت بخیر بدون کنکور ارشد نداریم مگر با استعداد درخشان یا فراگیر یا کنکور برای دادن اطلاعات بیشنر باید با مشاوران صحبت کنید

  13. سلام وقت بخیر
    من کارشناسی حسابداری از دانشگاه پیام نور با معدل 16 دارم(پاییز 96 _ پاییز 99)
    میخواستم بدونم برای ارشد در گرایش های رشته اقتصاد ترجیحا رشته توسعه و برنامه ریزی، بدون کنکور میتونم دانشگاه آزاد ثبتنام کنم؟(ترجیحا شهر تبریز یا اگر شهر های دیگر هم باشه راهنمایی بفرمائید؛ و یا پیام نور چطور امکانش هست یا نه؟
    و اگر بدون کنکور میشه این رو هم بفرمائید که خوده دانشگاه فراگیره؟ آزمون میگیره از ثبتنامی های بدون کنکور یا نه؟

    1. وقت بخیر بدون کنکور ارشد نداریم مگر با استعداد درخشان یا فراگیر یا کنکور برای دادن اطلاعات بیشنر باید با مشاوران صحبت کنید

  14. سلام من ارشد حقوق خصوصی دانشگاه غیر انتفاعی علم و فرهنگ و دانشگاه آزاد تهران جنوب قبول شدم کدوم دانشگاه رو انتخاب کنم؟

  15. سلام
    من کارشناسی فیزیک مهندسی خوندم میتونم برای ارشد کنکور مهندسی مکانیک بدم ؟

  16. سلام
    با کارشناسی فیزیک مهندسی میشه برای ارشد مهندسی مکانیک خوند ؟

  17. سلام من مدرک کارشناسی مهندسی مدیریت پروژه دانشگاه پیام نور دارم .بعد از شش سال میخوام ارشد شرکت کنم ولی نمیدونم رشته مرتبط با رشته خودم دقیقا کدومه؟
    با وجود بچه کوچک آیا میتونم در مدت زمان کمی که تا کنکور ارشد داریم قبول بشم ؟ رشته انتخابی خودم مهندسی صنایع گرایش مدیریت پروژه هستش راهنمایی کنید لطفا ممنون

    1. سلام وقتتون بخیر باشه برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما ارتباط بگیرید.

  18. با سلام ، بنده از معافیت تحصیلی استفاده نمی کنم و دانشجوی ارشد هستم، اگر تا از قبل از فرصت مجدد برای ثبت نام ارشد ،از پایان ام دفاع کنم ،می توانم در همان فرصت مجدد ، یک رشته دیگه در ارشد ثبت نام کنم ،یا باید سال بعدش ثبت نام کنم / در ضمن دانشجوی نوبت دوم هستم

    1. باسلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  19. سلام وقتتون بخیر،مدرک کارشناسی من علوم اجتماعیه و امسال هم درکنکور ارشد دررشته فوق شرکت کردم ولی دوست دارم در کنکور ارشدسال آینده دررشته علوم سیاسی شرکت کنم آیا امکان شرکت در رشته علوم سیاسی درکنکورارشدسال آینده رو دارم؟؟؟،آیاامکان شرکت درهردو رشته فوق در کنکورارشد سال آینده رو دارم؟؟؟
    باتشکر

  20. سلام وقت بخیر
    من مدرک کارشناسی‌ام علوم اجتماعی هست ولی میخوام علوم سیاسی بخونم در ارشد آیا میشه در کنکور ارشدعلوم سیاسی ثبت نام کنم؟؟؟

    1. سلام
      بله چون برای ارشد وزارت علوم محدودیتی وجود ندارد

  21. من رتبه ام ۲۰۳ شده چه رشته ای از فناوری اطلاعات انتخاب کنم تهران روزانه قبول شم؟؟

  22. سلام..من توی رشته مدیریت دولتی دو تا گرایش روزانه قبول شدم ولی توی دفترچه اون رشته ها دوره روزانه ندارن و فقط پیام نور هستن.چجور میشه من روزانه مجاز شدم ولی تو دفترچه روزانه ندارن گرایش هام؟

    1. سلام وقتتون بخیر قبولیتون رو مجددا بررسیی کنید و با کارشناسان ما برای بررسی دقیق تر دفترچه تماس بگیرید.

  23. سلام وقت بخیر ببخشید من دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی صنایع دانشگاه آزاد ورودی بهمن 99 پذیرش سوابق تحصیلی معدل هستم میخواستم بپرسم اگه من از تحصیل انصراف بدم میتونم مجدد کنکور کارشناسی ارشد 1402 شرکت کنم ودرصورت قبولی ادامه تحصیل بدم آیا نیاز به انصراف قبل از کنکور ارشد هست یا بعد از پذیرش هم میتوانم انصراف بدم؟

    1. سلام وقت بخیر
      تایم انصراف از دانشگاه در صورت قبولی ارشد بستگی به زمان کنکور شما دارد

  24. سلام.
    من در کنکور ارشد پارسال در رشته فیزیک شرکت کردم. زبان عمومی ۲.۵ درصد،زبان تخصصی صفر، فیزیک پایه نیز منفی ۳.۵ درصد و فیزیک تخصصی صفر زدم و با معدل ۱۶ در کل مجاز به انتخاب رشته نشدم. در کنکور سال بعد بنظرتون اگر کلا سفید بدم مجاز به انتخاب رشته میشوم؟
    هدفم فقط مجاز به انتخاب رشته است

    1. سلام نمیتوان نظر قطعی داد، باتوجه به میزان شرکت کننده ها و درصدهای تمام دروس بررسی میشود.

  25. سلام
    من کارشناسی زیست فناوری خوندم. میخواستم ببینم میتونم ارشد نانوتکنولوژی پزشکی شرکت کنم؟؟

  26. سلام. من کارشناسی زیست فناوری هستم. میخواستم ببینم میتونم ارشد نانوتکنولوژی پزشکی شرکت کنم؟

  27. سلام. من کارشناسی زیست فناوری هستم. می خواستم ببینم میتونم ارشد نانوتکنولوژی پزشکی رو انتخاب کنم؟

  28. سلام، با لیسانس رشته زبان روسی میتونم در کنکور ارشد طراحی پارچه و لباس شرکت کنم؟

    1. سلام بله میتوانید شرکت کنید
      فقط باید خودتان را برای آزمون عملی آماده کنید و درصورت قبولی واحدهای جبرانی کارشناسی را بگذرانید

  29. سلام، میخواستم بدونم من با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی می‌توانم ارشد تغذیه شرکت کنم یا خیر؟

    1. سلام با توجه به تفاوت واحدهای پیش نیاز خیر نمی توانید

    2. سلام وقت بخیر در صورت گذرداندن واحد های پیش نیاز بله

  30. با سلام وشب بخیر ببخشید
    یه سوال داشتم از خدمتتون
    اگه کسی یه چشمش تنبلی داشته ومنحرف بوده ودیدش ۲/۱۰ باشه ولی چشم دیگه ش ۱۰/۱۰باشه تو ازمون استخدامی میتونه امیدوار باشه که در مصاحبه ومعاینه قبول باشه البته ۳۷ ساله هست وپیش دبستانی خصوصی ۴سال درس داده ممنون از پاسخگویی شما

    1. سلام برای استخدامی ملاک سلامت کامل است اما دلیل بر رد صلاحیت شما نیست ،باتوجه به مصاحبه و امتیاز بندی تصمیم گیری میشود.

  31. با سلام وشب بخیر ببخشید
    یه سوال داشتم از خدمتتون
    اگه کسی یه چشمش تنبلی داشته ومنحرف بوده ودیدش ۲/۱۰ باشه ولی چشم دیگه ش ۱۰/۱۰باشه تو ازمون استخدامی میتونه امیدوار باشه که در مصاحبه ومعاینه قبول باشه البته 37ساله هست وپیش دبستانی خصوصی ۴سال درس داده ممنون میشم زودتر جوابم رو بدین

    1. سلام برای استخدامی ملاک سلامت کامل است اما دلیل بر رد صلاحیت شما نیست ،باتوجه به مصاحبه و امتیاز بندی تصمیم گیری میشود.

  32. سلام وخسته نباشید خدمت مشاور عزیز من یه سوال داشتم از خدمتتون در رابطه با استخدام آموزش وپرورش ابتدایی اگه کسی چشم راستش ۱۰/۱۰ باشه ولی چشم چپش منحرف بوده وتنبلی داشته باشه ودید اون ۲/۱۰ باشه وقابل درمان نباشه میتونه امیدوار باشه که در آزمون استخدامی اگه قبول شد در مصاحبه ومعاینه پزشکی قبول بشه؟الان ترم اول اموزش وپرورش ابتدایی ارشد دانشگاه آزاد هست ولی رشته کارشناسی it کامپیوتر بوده و ۳7 ساله هست ممنون از راهنمایی تون

  33. سلام من بسته خریداری کردم اما کدی ارسال نشد. لطفا پیگیری بکنید

    1. سلام پیگیری میشه مگراینکه شماره تونو اشتباه وارد کرده باشید و ما دسترسی دیگه ای نداریم
      حتما با پشتیبانی تماس بگیرید

  34. سلام خسته نباشید …من مدرک کارشناسی مهندسی شیمی دارم میخواستم برای ارشد ،آموزش شیمی بخونم آیا امکان پذیر هست ؟

  35. سلام ميخواستم بدونم بين حقوق خصوصي وحقوق عمومي كدوم بهتره بخونم براي ارشد يك سوال ديگه هم دارم بين موسسه غيرانتفاعي و دانشگاه ازاد كدوم بهتره بخونم

    1. سلام. انتخاب رشته به حوزه علاقه شما و هدف شما از تحصیل مربوط میشود، دانشگاه آزاد در مقایسه با دانشگاه غیر انتفاعی از اعتبار بیشتری برخوردار است

  36. سلام ميخواستم بدونم اگه كارشناسي ارشد حقوق خصوصي موسسه غير انتفاعي شفق تنكابن قبول شم وهم حقوق عمومي ازاد قبول شم كدوم بهتره برم يك سوال ديگه دارم مدرك كدوم از اين ها معتبر تره وكدوم رشته از اين دوتا بهتره بخونم

    1. سلام . انتخاب رشته به حوزه علاقه شما و هدف شما از تحصیل مربوط می شود،دانشگاه آزاد در مقایسه با دانشگاه غیر انتفاعی از اعتبار بیشتری برخوردار است

  37. باسلام
    من امسال به صورت امتحانی کنکور ارشد دادم و انتخاب رشته هم انجام دادم و رشته محیط زیست مهندسی شیمی رو قبول شدم ولی نیتم فقط شرکت در آزمون و امادگی برای سال بعد بود حالا سوالی که برام پیش امده اینه که ایا سال بعد از کنکور محروم میشم…؟؟
    .
    ممنون از سایت خوبتون.

    1. سلام. اگر در دانشگاه دولتی قبول شوید یک سال از کنکور محروم می شوید

  38. سلام.من ارشد علوم تربیتی شرکت کردم والان بین رشته های مدیریت آموزشی و برنامه ریزی درسی موندم که کدوم رو انتخاب کنم.خیلی دوس دارم معلم بشم ولی نمیدونم کدومشون بهتره وجذبش بیشتر.اگرمیشه راهنمایی بفرمایین

    1. با سلام در آزمون های استخدام رشته علوم تربیتی تفادت چندانی بین گرایش ها وحود ندارد و گرایش را بر اساس علاقه خود انتخاب کنید.

  39. و اینکه میشه همزمان در انتخاب رشته کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ و هم در پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد ۱۴۰۰ شرکت کرد؟

  40. سلام خسته نباشید
    ببخشید پذیرش بدون کنکور بر اساس سوابق تحصیلی کارشناسی ارشد هر سال چه تاریخی انجام میشه؟ بعد از انتخاب رشته کنکور هست یا همزمان؟

  41. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی کارشناسی علوم قرآن و حدیث هستم، باتوجه به مصوبه جدید سازمان سنجش، ممنوعیت پذیرش دانشجو از رشته های غیر مرتبط، میخواستم بپرسم اگر این مصوبه اجرا شود، من که دانشجوی علوم قرآن و حدیث هستم میتونم آزمون ارشد فقه و حقوق شرکت کنم یا نه؟
    باتوجه به اینکه هردو زیرشاخه الهیات هستند.

  42. سلام وقت بخیر
    من دانشجوی کارشناسی علوم قرآن و حدیث هستم، باتوجه به مصوبه جدید سازمان سنجش، ممنوعیت پذیرش دانشجو از رشته های غیر مرتبط، میخواستم بپرسم اگر این مصوبه اجرا شود من که دانشجوی علوم قرآن و حدیث هستم میتونم در آزمون ارشد فقه و حقوق شرکت کنم یا نه؟
    باتوجه به اینکه هردو زیرشاخه الهیات هستند.

  43. با سلام وخسته نباشید. بنده ورودی ارشد ادبيات فارسي97 روزانه بودم که اخراج آموزشی شدم وتاکنون برای تسویه به دانشگاه مراجعه نکرده ام. در کنکور ارشد1400 شرکت کردم. آیا در صورت قبولی مشکلی برای من پیش نمی آید؟ میتوانم الان تسویه کنم از دانشگاه یا باید قبل از ثبت نام تسویه میکردم؟؟

    1. سلام،به دانشگاهی که اخراج شدیدمراجعه کرده وتسویه کنید،و بعد از ثبت نام با حکم اخراج در دانشگاه جدید با ارسال نامه درخواست مدارک از دانشگاه قبلی،کلیه مدارک تحصیلی دبیرستان از طریق پست به دانشگاه جدید ارسال خواهد شد.جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

  44. اقا من الان بسته خریدم برای ارتباط با موبایل ولی اتفاقی نیوفتاد که

    1. سلام براتون کد ارسال میشه جهت پیگیری هم که با شماره های پشتیبانی میتونید تماس بگیرید

  45. سلام . من با رتبه ۱۳۲ در سهمیه و ۱۳۳۹ بدون سهمیه حقوق خصوصی میتونم قبول بشم اگه میشه کجا. ممنون

    1. سلام . با توجه به رتبه های قبولی سالهای قبل امکان پذیرفته شدن شما در دوره های نوبت دوم یا پردیس خودگردان دانشگاه های تبریز ، اصفهان و شیراز وجود دارد.

  46. سلام و خسته نباشید،منظور از اینکه برای ثبت نام استعداد درخشان دانشگاه آزاد ،رشته کارشناسی ارشد باید متجانس با رشته کارشناسی باشه چیه؟
    اگر رشته کارشناسی مهندسی کامپیوتر_نرم افزار باشه
    امکان ثبت نام برای گرایش های دیگه مثل هوش مصنوعی،شبکه و معماری سیستم ها هست
    یا فقط امکان ثبت نام برای گرایش نرم افزار هست؟
    آی تی چطور؟
    ممنون از شما

    1. سلام بله میتوانید در گرایش های دیگر هم ثبت نام کنید.

    2. سلام وقت بخیر من فارق التحصیل کارشناس زیست شناسی عمونی هستم میتونم براارشد ریاضی کاربرد ثبت نام کنم؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید