برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی 1400

برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی 99

برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی به طور هر ساله مورد علاقه اغلب داوطلبان بوده و به علت عالی بودن بازار کار این رشته، در سال های اخیر میزان تراز قبولی خود را در رده های سه رشته اصلی تجربی پایین آورده و هرساله نیز نسبت به سال قبل علاقمندان بیشتری را به خود جلب میکند.

برای برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی باید کاملا زیرکانه عمل کرد و نباید تصور این را داشت که قبولی در این رشته آسان بوده و نیاز به تلاش چندانی ندارد.

اگر کمی آمارهای قبولی سالهای پیش را بررسی کنید خواهید فهمید که چه میزان تراز قبولی در این رشته پایین آمده و گاها از پردیس خودگردان سه رشته اصلی در بعضی شهرها، تراز بالاتری را برای پذیرش به خود اختصاص داده است.

در این مقاله سعی شده است به طور اجمالی راه های قبولی در این رشته را برای شما شرح دهیم. همچنین مشاوران ما در رابطه با برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی همه روزه آماده ارائه خدمات درمرکز مشاوره آویژهبه صورت همه ساعته برای شما دوستان بزرگوار میباشد. با ما همراه باشید.

برنامه ریزی برای کنکور سراسری بینایی سنجی 1400

برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی 1400 باید با تلاش جدی پیگیری شود. تصور کنید یک شغلی که هر ساله تنها حدود 100 نفر فارغ التحصیل دارد و رقابتی نیز در دانشگاه آزاد ندارد و در انتها نیز حق مطب و مزایای دیگر چون حق فروش عبنک و غیره را دارید.

گاها مزایای این رشته به قدری قابل توجه است که اگر کمی عاقلانه تر بیاندیشیم می تواند حتی از سه رشته اصلی نیز پیشی بگیرد. لذا با برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی 1400 می توانید شانس قبولی خود را در این رشته بالا ببرید.

می دانید که تمام افراد موفق برنامه خاصی برای خود داشته اند و بدون برنامه ریزی هیچ کسی موفق نمی شود. لذا در این امر نیز با برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی 1400 قبولی خود را تضمین کنید!

برنامه ریزی برای کنکور سراسری بینایی سنجی 99

گام های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی

گام های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی را می توان اینگونه دسته بندی کرد که ابتدا علاقه خود را بشناسید. مطمئن شوید که این رشته را دوست دارید و تنها به خاطر مزایای آن به این رشته علاقه مند نیستید.

کمی روشن تر اگر بخواهم بیان کنم از مهم ترین گام های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی شاید همین کشف علاقه خود می باشد. اغلب استادان فیزیولوژی معتقدند که افرادی که در شغل مورد علاقه خود کار می کنند، دیرتر پیر می شوند و گذر زمان کاری خود را متوجه نمی شوند.

برای این کار می توانید به افراد شاغل در این حرفه مراجعه کنید و از تجربیات این افراد بهره مند شوید و حتی شرایط محیط کاری را از نزدیک ببینید و از علاقه خود مطمئن شوید. از دیگر گام های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی می توان به آزمون های ماهانه و تغذیه و موارد دیگر اشاره کرد که در بند های زیر به آن می پردازیم.

نکات برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی

نکات برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی شاید داشتن یک برنامه متناسب با روحیات شما باشد. یک نکته مهم که در برنامه نویسی باید بدانید این است که هیچ نسخه ای دوای همه ی مریضی ها نیست.

به عبارتی قرار نیست مثلا اگر دوستتان با فلان برنامه به موفقیت در کنکور رسید، شما نیز قطعا با همین برنامه به موفقیت برسید. دقت کنید که کشف روحیه و دانستن میزان توانایی ها از مهمترین نکات برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی میباشد. پس از این مورد مطلقا غافل نباشید.

گاها کسی در برنامه روزانه خود دوست دارد دروس متنوعی را مطالعه کند و اینگونه احساس می کند که قابلیت بالایی دارد اما گاها کسی از تنوع زیاد در برنامه درسی خود لذت نمی برد و بیشتر از دو نوع شاخه درسی در روز، احساس کاهش کارایی میکند. خودتان را بشناسید!

نکات برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی

زمان بندی برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی

زمان بندی برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی به علت نزدیکی کنکور و فرصت کم باقی مانده باید با احتیاط بیشتری برنامه ریزی شود. همانطور که در بالا ذکر شد این رشته رقبای سر سختی را همه ساله دارد. پس، از هر لحظه خود بیشترین استفاده را ببرید.

توجه داشته باشید هر سال برای هر کاری که اکنون شدیدا علاقه به انجام آن دارید مثل گردش و مسافرت های چندین روزه، فرصت وجود دارد. اما آنچه اکنون برای شما اولویت دارد زمانبندی برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی می باشد که باید در نهایت فشردگی و سرسختی طی شود.

البته این را در نظر داشته باشید که شما موتور یا ماشین نیستید. و نیاز به کمی استراحت در روز دارید. حتما به خود فرصت بازیابی توان بدهید و روز دیگر با انرژی بیشتر آغاز کنید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

روش های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی

پونزروش های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی را میتوان به صورت زیر دسته بندی کرد:

  1. کشف استعدادها و علایق خود
  2. آشنایی بیشتر با این رشته از طریق دوستان یا افراد شاغل در این حرفه
  3. ترجیحا شرکت در یک آزمون ماهانه تا هر ماه جو کنکور برایتان شبیه سازی شود
  4. استفاده از تجربیات افراد موفق در این رشته و سعی در بکارگیری آنها
  5. استفاده از کتابهای کمک آموزشی مفید و در صورت نیاز کلاسهای عمومی یا خصوصی مرتبط با ضعف درسیتان
  6. در نهایت توکل به خدا و تلاش شدید

مواردی که در بالا ذکر شد، به طور اجمالی روش های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی را شرح می دهد که می توانید از آن بهره ببرید.

روش های برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی

سهم بندی دروس برای کنکور بینایی سنجی

سهم بندی دروس برای کنکور بینایی سنجی به علت قرارگیری این رشته در دسته زیرگروه یک، بیشتر به درصد زیست شناسی وابسته است. لذا حتما سعی کنید درصد این درس خود را در میزان بالاتری قرار دهید.

حال این کار خواه با کتاب های آموزشی و خواه با کلاس های عمومی یا خصوصی مربوطه، انجام دهید. در نظر داشته باشید که این سخن بدین معنی نیست که دروس دیگر ارزش کمی دارند. در واقع درس زیست شناسی در سهم بندی دروس برای کنکور بینایی سنجی اهمیت بالاتری دارد.

سپس درس شیمی و سپس ریاضی و فیزیک و نهایتا دروس عمومی. پس با برنامه ریزی صحیح سعی کنید درصد همه دروس خود را بالاتر نگه دارید تا با توکل به خدا شاهد قبولی خود در این رشته باشید. موفق باشید.

سوالات متداول

آینده کاری رشته بینایی سنجی چگونه است؟

رشته بینایی سنجی از رشته های پرطرفدار بوده و از لحاظ کاری تامین بوده و در ایران فرصت کاری بالایی دارد.

دوره تحصیلی رشته بینایی سنجی چند ساله میباشد؟

این رشته به صورت 4 ساله می باشد.

برای قبولی در رشته بینایی سنجی چه کارهایی لازم است انجام دهیم؟

ابتدا برنامه ریزی اصولی کرده سپس با استفاده از کتاب های کمک آموزشی و آزمون های آزمایشی سعی در بهبود تراز درسی خود بکنید.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

برنامه ریزی برای کنکور بینایی سنجی 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید