مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

یکی از بهترین روشهای آشنایی دانش آموزان و داوطلبان کنکور با شرایط تحصیل در رشته های مختلف، استفاده از سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی است.

افراد طی یک تماس تلفنی با کارشناسان مجرب این حوزه، می توانند با آخرین تغییرات مربوط به ظرفیت دانشگاه ها، شانس قبولی در گرایشات مختلف و آینده شغلی رشته مدنظر خود بیشتر آشنا شده و در مورد وضعیت خود تصمیمم گیری کنند.

سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی آویژه طی سالیان اخیر با استفاده از بهترین مشاوران این حوزه توانسته تا سهم بزرگی در موفقیت تحصیلی داوطلبان ایفا کرده و متقاضیان از سراسر کشور این امکان را دارند تا با استفاده از شماره تماس های اعلام شده، از این خدمات استفاده نمایند.

فراموش نکنید یک مشاوره تحصیلی خوب می تواند بزرگترین ابهامات شما را، مخصوصا در زمینه انتخاب رشته دبیرستان و کنکور برطرف کند.

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا به توضیحاتی در خصوص دریافت مشاوره تحصیلی بپردازیم.

چه زمان هایی به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟

خب همانطور که از ظاهر عبارت مشاوره تحصیلی بر می آید، این مدل مشاوره در زمینه تحصیلات کمک کننده است.

پونزدریافت مشاوره تحصیلی، می تواند پاسخ خوبی برای پرسش های زیر داشته باشد:

  • کدام مدرسه؟
  • کدام رشته دبیرستانی؟
  • چگونه درس بخوانم برای امتحان؟
  • چگونه درس بخوانم برای کنکور؟
  • رتبه ام چند می شود؟
  • کدام رشته های دانشگاهی را انتخاب کنم؟
  • کدام دانشگاه ها؟
  • کدام شهر ها؟
  • چه واحد هایی را باید بگذرانم؟
  • چگونه برای آزمون کارشناسی ارشد آماده شوم؟
  • در کدام گرایش می توانم موفق شوم؟
  • کدام رشته یا گرایش آینده کار بهتری دارد؟
  • مصاحبه آزمون دکتری چگونه است؟

و …

این سوالات از همان دبستان برای ما شروع می شوند و به ترتیب در دبیرستان، آزمون کنکور کارشناسی و سپس دوره کارشناسی ارشد و در نهایت در دوره دکتری آن ها را جلوی راه خود می بینیم.

چه زمان هایی به مشاوره تحصیلی نیاز داریم؟

مشاوره تحصیلی رایگان

همه ما می دانیم که هزینه مشاوره تحصیلی چقدر سنگین است و شاید خیلی از افراد امکان پرداخت این مبلغ را نداشته باشند.

همیشه برای مشاوره نیاز به پرداخت پول نیست؛ با مطالعه کامل مطالبی که سایت مشاورین آویژه برای شما آماده کرده اند، قادر خواهید بود که برای خودتان به خوبی برنامه ریزی تحصیلی انجام دهید.

مطالبی که توسط مشاورین آویژه در سایت قرار گرفته است، می تواند برای مشاوره تحصیلی رایگان، راهگشای شما باشد.

مشاوره تحصیلی دبیرستان

در 12 سال تحصیلی، هیچ دوره ای به اندازه دبیرستان اهمیت ندارد. در 8 سال اول مدرسه مقدمات تدریس می شود و دوره دبیرستان شروع مطالعه دروس تخصصی است.

به غیر از آن با پایان دوره دبیرستان، فرد باید کنکور دهد و وارد دانشگاه شود. بنابراین بسیار مهم است که با برنامه ریزی درس بخوانید و پایه تحصیلی خود را برای کنکور و دانشگاه آماده کنید.

بسیاری از افراد که در کنکور رتبه خوبی آورده اند، از سال اول متوسطه، دروس خود را طبق برنامه ریزی منسجم مطالعه کرده اند.

مشاوره تحصیلی کنکور

شاید مهم ترین مشاوره در طول زندگی بعد از انتخاب رشته تحصیلی در دبیرستان، مشاوره کنکور باشد. کنکور مسیر زندگی افراد را مشخص می کند. با کنکور مشخص می شود که شما قرار است چه شغلی داشته باشید و در چه جایگاهی قرار بگیرید.

مشاوره تحصیلی کنکور به دلیل حساسیت هایی که دارد، باید توسط یک تیم مجرب و حرفه ای انجام شود. برنامه ریزی کنکور برای هر شخص بسته به ویژگی ها و توانایی هایش متفاوت است و نمی توان یک برنامه واحد را برای همه نوشت و منتظر اثربخشی اش بود.

تیم مشاورین آویژه در این مسیر پر پیچ و خم در کنار شما خواهد بود.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی بعد از ورود به دانشگاه

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی دانشگاهی، جز آن دسته از مشاوره تحصیلی ها است که بسیار مورد نیاز و حساس است.

اولین قسمت از مشاوره تحصیلی دانشگاهی، با آزمون سراسری شروع می شود. اینکه من چگونه درس بخوانم تا در زمان موجود بتوانم تمام درس ها و کتاب ها را به موقع تمام کنم و به اندازه کافی آن ها را دوره کنم، سوال بسیاری از پشت کنکوری ها است.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی با عوامل موثر در روز آزمون نیز سروکار دارد، این یک واقعیت است که نحوه آزمون دادن در آن روز خاص، نیمه تکمیل کننده تلاش های قبلی است.

بعد از آزمون مسئله های قبلی به کنار می روند و در این نقطه وظیفه یک مشاوره تحصیلی موفق این است که با توجه به رتبه فرد، بهترین انتخاب را بتواند برای شخص رقم بزند.

پونزسایر موارد مربوط به مشاوره تلفنی:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مشاوره تحصیلی دانشگاهی بعد از ورود به دانشگاه

بعد از قبولی و سپس ثبت نام در دانشگاه، دانشجویان می توانند از طریق مشاوره تحصیلی با سیستم های دانشگاهی آشنا شوند. به عنوان مثال نحوه انتخاب رشته در دانشگاه های مختلف، و یا اینکه چه واحد هایی را در ابتدای تحصیل و کدام ها را در ادامه بهتر است گذراند.

چگونه در طول یک ترم درس بخوانید که در انتهای ترم در مواجهه با امتحانات با مشکلی روبرو نشویم و سپس در انتهای دوره کارشناسی بحث آزمون کارشناسی ارشد و باز مشاوره تحصیلی کنکور مطرح می شود و سپس انتخاب دانشگاه و گرایش به میان می آید و در ادامه این مسیر برای آزمون دکتری هم همین روال دنبال می شود.

در این میان یک مشاوره خوب با در نظر گرفتن خیلی از پارامتر ها مانند آینده شغلی و ظرفیت آن رشته و … می تواند کمک به سزایی به شخص بکند.

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی، یکی از انواع مشاوره است که می توان در اختیار متقاضی قرار داد.

در واقع برای کسانی که امکان مراجعه حضوری به مشاور را ندارند، مشاوره تحصیلی تلفنی گزینه مناسبی است. حتی اگر تعداد جلسات مشاوره هم زیاد شود مشکلی پیش نخواهد آمد و هر جلسه می تواند ادامه مطالب جلسه قبل باشد و در نهایت به یک نتیجه مهم برسد.

مشاوره تحصیلی تلفنی از یک نظر دیگر دارای امتیاز مثبت است و آن هم زمان مشاوره می باشد. شما در اول صبح تا آخر شب هر زمانی که مناسب بدانید، می توانید از شخص مشاوره بگیرید و یا جلسات قبلی را ادامه دهید.

نوع دیگر مشاوره، مشاوره تحصیلی آنلاین است که با وارد کردن مشخصات و نتایج آزمون می توان رتبه را تخمین زد و یا با توجه به رتبه دانشگاه هایی با امکان قبولی را شناخت.

مشاوره تحصیلی دانشگاهی بعد از ورود به دانشگاه

انتخاب رشته کنکور سراسری

پونزبرای انتخاب رشته کنکور سراسری، باید به ترتیب موارد زیر را مورد توجه قرار داد:

به دست آوردن شناخت از رشته های مختلف و آینده شغلی آن ها (از طریق مشاور و اینترنت)

شرکت در انتخاب رشته آنلاین (تخمینی)

تعیین اولویت ها (دانشگاه؟ رشته؟ شهر؟)

چیدمان گزینه ها بر اساس اولویت های فرد، از کم احتمال ترین گزینه ها به محتمل ترین آن ها

اگر موارد بالا را با دقت انجام دهید، متناسب با رتبه ای که کسب کرده اید مطمئنا بهترین گزینه ممکن را قبول خواهید شد، بدون از دست دادن هیچ شانسی. گزینه آخر در موارد بالا بسیار اهمیت دارد، در انجام آن سعی کنید نهایت هوش و ذکاوت را به خرج دهید.


بیشتر بخوانید: مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری


مشاوره تحصیلی آویژه

مشاوره تحصیلی آویژه، سالیان زیادی است که با مشاوره های تخصصی که ارائه می دهد، افراد زیادی را به هدفشان نزدیک تر کرده است.

مرکز مشاوره آویژه از کسانی که سابقه کسب رتبه های عالی داشته اند و در دانشگاه های معتبر کشور تحصیل کرده اند، کمک گرفته تا بتواند به متقاضیان خدمات مشاوره ای مفیدی ارائه دهد.

این مرکز مشاوره می تواند برنامه ریزی های تحصیلی شما را از ابتدا تا انتها (مطالعه برای کنکور و تمام عوامل موثر در آن، روز آزمون و نحوه عملکرد مناسب در جلسه و در نهایت انتخاب رشته با قائده و هوشمندانه) برنامه ریزی کند و شما را در تمام مراحل این مسیر یاری کند.

مرکز مشاوره آویژه انواع روش های مختلف مشاوره تحصیلی را ارائه می دهد.

مشاوره تحصیلی خارج از کشور

مشاوره تحصیلی خارج از کشور

این مدل مشاوره را می توان جزء مشاوره تحصیلی دانشگاهی در نظر گرفت. چند مدل خاص را مد نظر می گیریم و برای هر کدام توضیحاتی ارائه می دهیم.

تحصیل رشته پزشکی در خارج از کشور علاقه مندان بسیاری دارد و در میان آنها داوطلبانی وجود دارد که به دلایلی ناخواسته موفق نشده اند در ایران رشته پزشکی را بخوانند. این افراد باید توجه داشته باشند که می توانند بصورت رایگان در یکی از کشور های آلمان، روسیه و مجارستان دوره پزشکی را بگذرانند.

برای اینکار ابتدا شخص باید زبان آن کشور را یاد بگیرد و در این راستا مدرک مربوطه را بگیرد. معمولا اکثر این دانشگاه ها یک سال اول را اختصاص می دهند به آموزش زبان و بعد از اخذ مدرک، شخص وارد دوره تحصیلی اصلی می شود.

کشور های ذکر شده مورد تایید وزارت علوم هستند و شخص می تواند بعد از اتمام دوره، تحصیلات خود را در ایران ادامه دهد.

مشاوره تحصیلی حضوری

هزینه مشاوره تحصیلی چقدر است؟

مشاوره تحصیلی عمدتا به دو صورت حضوری و تلفنی انجام میشود که هزینه متفاوتی دارند.

هزینه مشاوره تحصیلی حضوری

احتمالا شما هم حداقل چند باری با تبلیغات مربوط به جلسات مشاوره تحصیلی برخورد داشته اید. جلساتی که عموما با هدف ارائه برنامه مطالعاتی به داوطلبان کنکور و ارائه راهکار مناسب برای آنها صورت می گیرد. اما نکته حائز اهمیت در مورد این جلسات نحوه شرکت داوطلبان (حضوری-مجازی) و هزینه انجام مشاوره است.

در حال حاضر شرکت در جلسات مشاوره حضوری به دلیل امکان ارتباط راحت تر داوطلبان با مشاور و راهنما بیشتر مورد توجه قرار گرفته و به نوعی اولویت دانشجویان محسوب می شود. چرا که طبق تجربه صحبت و کنکاش شرایط تحصیلی به شکل حضوری نتیجه بهتر و کامل تری را برای آن ها در بر دارد.

همچنین در مورد هزینه جلسات مشاوره حضوری نیز باید اشاره کنیم که این میزان طبق اخبار موجود تفاوت چندانی با سایر روش های اینترنتی، تلفنی و … نداشته و داوطلبان نباید نگرانی در این مورد داشته باشند.

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی

طی چند سال اخیر با افزایش قابل توجه رشته ها و مراکز دانشگاهی اهمیت مشاوره تحصیلی و صحبت با افراد مجرب بیش از پیش احساس می شود. جلساتی که طی آن فرد با تشریح علایق و شرایط درسی خود با مشاوران از برنامه زمانی و اولویت های خود سخن می گوید.
اما نکته ای که در این زمینه شاید برای بسیاری مبهم باقی مانده باشد، تفاوت جلسات مشاوره تحصیلی تلفنی و حضوری است. چرا که در حال حاضر با افزایش سامانه های مشاوره تحصیلی آنلاین گزینه های زیادی برای استفاده متقاضیان فراهم شده و هر کدام از آنها نیز شامل مزایای و معایبی متعددی می شوند.

به عنوان مثال مشاوره تلفنی تحصیلی به دلیل عدم دسترسی به مشاوران مجرب در مناطق مختلف کشور و امکان برقاری ارتباط آسان دارای نکات مثبت زیادی است که شاید افراد زیادی را مایل به استفاده از آن نماید.

هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی در حال حاضر نسبت به تعرفه های موجود برای مشاوره حضوری با هزینه پایین تری انجام شده و شاید بتوان این روش را گزینه ای مقرون به صرفه برای داوطلبان عنوان کرد.

پونزمزایای استفاده از سرویس مشاوره تحصیلی آویژه:
  • در مورد ماهیت رشته ها و آینده شغلی و تحصیلی آن ها به اندازه کافی اطلاعات لازم را کسب می کنید.
  • با کمک مشاوران سعی می کنید در انتخاب هایتان، علاقه و آینده شغلی رشته ها را با هم در نظر بگیرید.
  • رشته های منتخب خود را بر اساس اعتبار دانشگاه ها می چینید؛ در این حالت چیدمان شما از شانس کمتر به سمت شانس بیشتر خواهد بود.
  • با کمک مشاور تمام گزینه های موجود را با رشته ها و دانشگاه های مختلف پر خواهید کرد؛ به این علت که گزینه های خالی شانس شما را کم می کند.

مشاوره تحصیلی خارج از کشور

سخن آخر

استفاده از سرویس مشاوره تحصیلی تلفنی برای داوطلبانی که قصد انتخاب رشته و یا شرکت در آزمون کنکور را داشته باشند، از اهمیت زیادی برخوردار بوده و به آن ها دید کاملی نسبت به شرایط و آینده گرایش تحصیلی مدنظر خود می دهد.

در این مقاله قصد داشتیم تا شما را با مزایای استفاده از سرویس تلفنی مشاوره تحصیلی بیشتر آشنا کنیم. شما در صورت علاقه مندی می توانید با استفاده از شماره تماس ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ با مشاوران مجرب این مرکز ارتباط برقرار نمایید.

سوالات متداول

مزایای مشاوره تحصیلی تلفنی چیست؟

تمام وقت بودن – خارج از مسافت جغرافیایی – امکان مشاوره های طولانی و چند مرحله ای – امکان ارتباط با مراکز معتبر و غیر قابل دسترس

راهکار های مشاوره تحصیلی کنکور چیست؟

بطور کلی راهکار هایی که در یک مشاوره تحصیلی کنکور آموزش داده می شود، به سه مورد مهم کمک می کند: 1- مدیریت خود، 2- مدیریت محتوای درسی و 3- مدیریت زمان. این سه همراه هم باعث موفقیت در کنکور می شوند.

ضرورت مشاوره تحصیلی مدرسه برای دانش آموزان چیست؟

مشاوره تحصیلی مناسب می تواند به دانش آموز کمک کند که استعداد ها و توانمندی های خود را بشناسد. همچنین با نقاط ضعف خود آشنا شود و راهکار هایی برای برطرف کردن آن ها بیاموزد.

اهمیت مشاوره تحصیلی انتخاب رشته چیست؟

یک انتخاب اشتباه نه تنها زحمات متقاضی را از بین می برد بلکه آینده شخص را هم تحت تاثیر قرار می دهد. از این رو مشاوره تحصیلی انتخاب رشته، کمک می کند به یک انتخاب اصولی و صحیح که آینده شخص را تضمین می کند.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره تحصیلی تلفنی شبانه روزی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 73 نظر:
  1. بسیار مطالب مفید بود
    متشکرم من وارد پایه نهم شدم ، به دروسی مانند زیست و شیمی علاقه دارم ولی ریاضی یک مقدار ضعیفه پیشنهاد شما چیه ؟

  2. سلام
    وقت بخیر
    من دیپلم نظام قدیم فنی حرفه ای 11 ساله و فوق دیپلم دارم، پایان خدمت هم دارم.
    می‌خوام کنکور تجربی شرکت کنم
    برای سوابق تحصیلی 50 درصد باید چکار کنم؟
    چطور سوابق تحصیلی شامل من میشه؟

    1. سلام باید در آزمون ترمیم معدلرشته مورد نظر برای کنکور شرکت کنید.

  3. سلام وقتتون بخیر من دانشجوی ترم ۳ فتو گرافیک هستم
    بنظرتون اگ برای کارشناسی برم رشته انیمیشن دیجیتال ،
    کاره اشتباه میکنم؟?
    انیمیشن بهتره یا فتو گرافیک ؟؟

    1. سلام بستگی به علاقه و هدف شغلی اینده شما دارد. برای کارشناسی میتوانید در هر رشته دلخواه ثبت نام داشته باشید

  4. سلام ببخشید من نمونه قبول شدم میرم پایه دهم
    و اتاق برای درس خوندن ندارم و پدر و مادرمم رعایت نمیکنن همش صحبت میکنن
    خواستم برم پانسیون مطالعاتی ولی خیلی گرونه
    خوابگاه نمونه هم به من تعلق نمیگیره چون شهرم به نظرتون چیکار کنم ؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم از ابزاری به اسم گوش گیر استفاده کنید تا ۸۰ درصد صدای محیط را کاهش میدهد

  5. سلام خسته نباشید ! من فرزانگان 1 و دبیرستان روشنگران قبول شدم ! بین این دوتا نمیدونم کدوم رو انتخاب کنم و وقت زیادی ندارم. میشه لطفا راهنمایی کنید. با تشکر

  6. سلام وقت بخیر من میخاستم به خاطر شرایطم دانشگاه مجازی ایرانیان مدرک لیسانس بگیرم برای آزمون استخدامی آموزش و پرورش که میگن مدرک این دانشگاه در بخش مصاحبه شانس قبولی رو کم میکنه واینکه تو این دانشگاه بعضی دانشجویان میگن دچار مشکل میشیم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام.بله مدرک واحد الکترونیک و مجازی
      شانس قبولی را تا حدودی کم می کند

  7. سلام ببخشید تلفن ثابت نداریم من چطوری میتونم با مشاور تماس بگیرم

    1. سلام از سایت آویژه بسته تهیه کنید با شما تماس گرفته میشود.

  8. سلام وقت بخیر من دیپلم تجربی دارم با معدل کل ۱۲ میخوام کنکور انسانی شرکت کنم واسه دانشگاه فرهنگیان اگر ترمیم معدل شرکت کنم متونم دانشگاه فرهنگیان قبول بشم ؟؟

    1. سلام.بله برای دانشگاه فرهنگیان نیاز به معدل 15 و تراز کنکور 6000 است.

  9. سلام من. در رشته معماری داخلی در هنرستان تحصیل میکنم آیا امکان دارد در انتخابی رشته دانشگاه مهندسی معماری،نقشه کشی معماری رو انتخاب کنم

  10. سلام ببخشيد یه سوال داشتم من الان بین تجربی و ریاضی و فنی موندم چون اول میخاستم کامپیوتر بخونم از فنی یت ریاضی ولی الان در مورد بازار کارش تردید دارم خانوادمم میگن کامپيوتر رو کلاسش رو میتونی بری و یاد بگیری و میگم برو تجربی و آخرش هم میتونی یه پرستار بشی و ….
    به نظرتون چیکار کنم میترسم برم کامپیوتر و نتونم آینده شغلی خوبی داشته باشم و بیکار بمونم واقعا به مشاوره نیاز دارم .
    مدیر مدرسه ام اصرار کرد که برم تجربی ولی نمیدونم .؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    1. سلام شما میتوانید تجربی بخوانید و با کنکور در رشته های پزشکی و پیراپزشکی تحصیل داشته باشید.و در کنار آن دوره های کامپیوتر هم بگذرانید.

  11. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر من رشته دبیرستانم گرافیک بود الان میخوام حقوق بدون کنکور تو پیام نور بخونم ولی همه از پیام نور بد میگن منم تو دو راهی موندم مدرک پیام نور معتبره ؟ برای رشته حقوق
    بعد رشته حقوق زبان و ریاضی داره سختن؟

    1. سلام وقتتون بخیر سلامت باشین پیام نور به صورت غیرحضوری وحضوریه واستادهیچ نقشی تونمره دادن نداره امتحان میان ترم 8نمرس که امتحان میان ترمم ندی هیچ اتفاقی نمیوفته امتحان ترم وهرچندنمره ای بگیری ضبدر1/8میشع امتحان سراسری وتستی هرترم برای اطلاعات بیشتر بامرکزمشاوره آویژه تماس بگیرید وجویاشویدوراهنماییتون میکنیم

    2. سلام من از هنرستان با دیپلم گرافیک با معدل ۱۸.۶۰ قبول شدم میخواستم بدونم شانس قبولی در دانشگاه تهران رو دارم آیا
      و اینکه برای کنکور سراسری ازمون عملی رشته خودم هم ثبت نام کردم سازمان سنجش نوشته تمامی کارت های ورود ب جلسه اومده ولی برای گرافیک نیست ک ، چیکار کنم من خیلی استرس گرفتم لطفا راهنماییم کنید ، گرافیک زیر گروه ۱ هنر هستش

  12. سلام خیلی وقته که هزینه مشاوره پرداخت کردم اما هیچ خبری تا الان نشده و تماسی نداشتم
    چرا ؟

  13. سلام
    من میخاستم یه موسسه غیر دولتی برا ارشد ثبت نام کنم اگر بعدن کنکور بدم دولتی قبول بشم واحدهارو تطبیق میدن یا از اول باید بخونم؟

    1. سلام.در واحد های دانشگاهی درس هایی که عنوان یکسان و 80 درصد شباهت منابع و نمره درسی بالای 12 با تایید دانشگاه تطبیق خواهد خورد.

  14. سلام ببخشید من نهم هستم ریاضی و علومم 17.5شدم و سال های قبل هم هفتم هر دو 20ولی هشتم علوم 17ریاضی14 به نظرتون تجربی میارم؟

  15. با سلام.اگه سهمیه ایثارگری در کارت ورود به جلسه درج شود.حتمیه یا امکان لغوش هست؟

    1. اگر در زمان ثبت نام تیک استفده رو زدین بله محسوب میشود در غیر این صورت راهی نیست

  16. من بسته خریدم با مشاور از طریق تلفن همراه صحبت کنم با هر شماره که داخل سایت زدید تماس میگیرم ارتباط برقرار نمیشه راهنمایی کنید

  17. سلام سال ۹۹_۹۸ با معدل ۱۹.۰۸ دیپلم گرفتم میخواستم بدونم با توجه به اینکه هنوز ۴سال نگذشته برای شرکت در کنکور فرهنگیان نمره ۴۰درصد کنکور برام لحاظ میشود یا نه ؟

    1. سلام نمره کنکور با توجه به قانون های مصوب همان سال جاری در نظر گرفته می شود

  18. سلام من دهم برق صنعتی هستم می‌خوام برم تجربی امکانش
    هست باید چیکار کنم

    1. اصلا از پشاوره ی تحصیلیشون راضی نبودم فقط ۱۰ دقیقه حرف مفت زدن

    2. سلام. بله.می توانید به دبیرستان مراجعه کنید و تقاضا دهید که در رشته تجربی تحصیل کنید

  19. ببخشید من سال سوم رشته زیست سلولی و مولکولی هستم و باید درس زیست پیش دانشگاهی رو توی دانشگاه برمیداشتم ولی نمیدونستم
    الان باید چیکار کنم ؟
    آیا همه دروس رو دوباره باید بردارم؟ منظورم دروس تخصصی مربوط به رشته ام هست .

      1. سلام خسته نباشید من دخترم کلاس نهم من اصلا به درس خوندم اهمیت نمیدم وضع درس خوندنم اصلا خوب نیس دل به درس نمیدم برنامه ریزی بلد نیستم نمیدونم چیکار کنم چجوری برنامه ریزی کنم موقع امتحانا درس میخونم اونم زیاد نمیخونم فقط یه دور اصلا نمخام درس خوندم ولی ته دلم پشیمونم ناراحتم که چرا هچی بلد نیستم نه ریاضی نه علوم هیچی فک کنم معدلم بد شدم امتحان که میشه استرس میگیرم هیچی نمیتونم بنویسیم با این وضع درس خوندنم هیچی نمیشم من روش درس خوندن بلد نیستم هزار جور فکر مقکنم که چه رشته ای انتخاب کنم امسال میخام برم هنرستان ولی نمیدونم چه شغلی چی امتحان ریاضی نمیتونم بدم میخام یه رشته ای تو هنرستان انتخاب کنم که درآمد داشته باشه خواهش میکنم کمکم کنید که چیکار کنم چجوری درس بخونم برنامه ریزی کنم 😔😔😔😔😔

        1. سلام برای راهنمایی در روش های درس خواندن و انتخاب رشته مناسب با مشاوریت آویژه تماس بگیرید.

  20. سلام من برای کاردانی به کارشناسی با سوابق تحصیلی در دانشگاه دکتر شریعتی تهران شرکت کردم در نوبت روزانه با معدل17/94 ولی پذیرش نشدم معدلی ک میخواستن18/15بود .مبخواستم بدونم الان میتونم تو همون دانشگاه نوبت شبانه‌برم چون من شبانه ثبت نام نکردم

  21. سلام وقتتون بخیر من میخوام بدونم آیا دانشگاهی وجود داره که بدون اینکه تحصیلاتت مثلا دیپلم باشه در حوضه روانشناسی شما رو پذیرش بگیره کنکوری هم ندی؟
    من پایه نهمم و به شدت به این شغل علاقه دارم و دوست دارم در این زمینه پیشرفت داشته باشم
    معدلم کلا از ۲۰ هستش
    دانگشاهب که ازم مدرک دیپلم نخورد و مجازی باشه؟؟
    تو رو خدا منو راهنماییتون
    تشکر

  22. سلام خسته نباشید
    برای رشته های مدیریت کنکور ریاضی بهتره یا تجربی ؟
    پذیرش دانشگاه ها از کنکور ریاضی محدود تر نیست؟

    1. سلام وقت بخیر
      پذیرش رشته مدیریت در هر دانشگاهی نسبت به رته ریاضی و تجربی متفاوت می باشد.

    2. سلام وقتتون بخیر
      من کلاس پنجم هستم ولی۱۳سالم هست بخاطری مشکلانی ۲سال دیرتر به مدرسه رفتم
      الان اگه بخام ششمم را تابستان بخونم و زمستان‌ برم هفتم چیکار باید کنم میشه ی راهنماییم کنید ممنون میشم 🤍

      1. سلام باید جهشی بگذرانید.به مدرسه درخواست بزنید.

  23. سلام وخسته نباشید ببخشید من امتحانات نهایی داوزدهم 2 درس مردود شدم اما با تبصره فارغ التحصیل شدم ولی بعد خودم گفتم امتحانات شهریور شرکت میکنم الان اگر تو شهریور این دو درس را دوباره بیفتم آیا میتونم از تبصره استفاده کنم

  24. سلام بنده هفتم معدلم ۱۹/۵۷
    هشتم۱۸/۷۲
    نهم ۱۹/۱۲
    ریاضی و علوم هفتم ۱۷/۱۸
    هشتم ۱۶/۱۸
    نهم علوم ۲۰
    ریاضی ۱۴

    احتمال این ک ریاضی فیزیک و تجربی بیارم چقدر هست؟

  25. سلام من نوبت مشاوره گرفتم چند ساعت بعدش زنگ میزنید؟

  26. سلام
    من دانش آموز پایه نهم هستم که چیز زیادی به امتحانات نهایی نمونده. تو مدرسه دانش آموز استرسی هستم طوری که شی تا صبح نمیخوابم که نکنه فردا امتحان نمره کم بگیرم. خیلی به رشته تجربی علاقه دارم معدل و نمرات پایه هفتم و هشتمم خیلی خوب بوده. الان ثبت نام کردم برای آزمون نمونه واسه سال دهم.ا خیلی سر در گمم برنامه ریزی ندارم از مشاورمون میخوام برام برنامه ریزی کنه میگه خودت باید برنامه ریزی کنی اما من نمیدونم از کجا شروع کنم😔 لطفا کمکم کنین خیلی سر در گمم🙏🏻😔

  27. با عرض سلام محمد امین هستم پایه یازده هستم قبول شدم پایه دوازده متاسفانه دچار مشکل چند راهی شدم پایه دهم با انتخاب رشته تجربی رفتم مدرسه عادی درس خواندم و پایه یازدهم مدرسه نمونه قبول شدم و رفتم نمونه و تا اینکه کتاب ها رو گرفتیم و پرونده گرفتم از مدرسه عادی یک هفته طول کشید هفته دوم مهر شنبه ما رفتیم مدارس نمونه و ثبت نام انجام شد ، دیدم خیلی عقب افتادم در کلی درس ها و نوع تدریسشون رو اصلا دوست نداشتم و اصلا چیزی یاد نمیگرفتم از آمدن به این مدرسه پشیمان هستم چون مدرسه عادی بنظرم دبیر هایی بهتری داشتیم و بهتر یاد میگرفتم و جز دانش آموزان خوب مدرسه عادی بودم از وقتی نمونه رفتم فقط افت تحصیلی داشتم و دیگر هیج و بعد که مدارس مجازی شد کلا پیگیر درس ها نبودم 😔 و الان کلاس دهم خوب با معدل 17. 80 و کلاس یازده افتضاح بنظرم امسال قصد دارم پرونده ام رو بگیرم برم مدرسه قبلی و ادامه تحصیل بدم اما نمیدونم خوبه یا نه از وقتی آمدم مدرسه نمونه افکارم بهم خورده و همش توی فکرم که بهترین راه اینکه تغییر رشته بدم برم مهندسی کامپیوتر بخونم چون بنظرم به کامپیوتر علاقه دارم چون توی خونه با کامپیوتر کار میکنم و خیلی سر در میارم از کار های نرم افزاری مثلا کار با ورد و اکسل و نصب انواع نرم افزار سیستم و عوض کردن ویندوز وــــــــ و واقعا کار هایی حرفه ای میکنم و استعدادش دارم یعنی دوسش دارم اما نمیدونم ایا سر در گم شدم برم ادامه بدم تجربی رو یا برم رشته که الان میخوام بعد به فکر کنکورم که تجربی رشته ای هست پر مخاطب و زرنگ و من اصلا دوست ندارم بدبخت بشم و باعث سر افکنی باشم میخوام یک رشته برم و توش بدرخشم و قبول بشم دانشگاه ملی نه آزاد بعد سر کار بشم نمیخوام رشته ای برم که نتونم سر کار بشم لطفا کمکم کنید و در تست ضعیف بودم از پایه و فقط تشریحی خوب بودم دانش آموز زرنگی نیستم دانش آموز متوسط هستم معدل بالا 19 نداشتم کلا متوسطی هستم

      1. آخه اصلا درست راهنمایی نمی کنید و فقط و فقط به خاطر پول کار میکنید
        اونقدر بلد هستین که مثلا مشاوره ده دقیقه گرفته میشه درست می تونید که چجوری اون ده دقیقه رو طول بدین
        واقعا برای خودم و برای کشورم متاسفم که مشاوران مملکت ما اینطوری هستن
        وقتی مشاوران تحصیلی مملکت این هستن دیگر از بقیه چه انتظاری هست

  28. با عرض سلام محمد امین هستم پایه یازده هستم قبول شدم پایه دوازده متاسفانه دچار مشکل چند راهی شدم
    پایه دهم با انتخاب رشته تجربی رفتم مدرسه عادی درس خواندم و پایه یازدهم مدرسه نمونه قبول شدم و رفتم نمونه و تا اینکه کتاب ها رو گرفتیم و پرونده گرفتم از مدرسه عادی یک هفته طول کشید
    هفته دوم مهر شنبه ما رفتیم مدارس نمونه و ثبت نام انجام شد ، دیدم خیلی عقب افتادم در کلی درس ها و نوع تدریسشون رو اصلا دوست نداشتم و اصلا چیزی یاد نمیگرفتم از آمدن به این مدرسه پشیمان هستم چون مدرسه عادی بنظرم دبیر هایی بهتری داشتیم و بهتر یاد میگرفتم و جز دانش آموزان خوب مدرسه عادی بودم
    از وقتی نمونه رفتم فقط افت تحصیلی داشتم و دیگر هیج و بعد که مدارس مجازی شد کلا پیگیر درس ها نبودم 😔 و الان کلاس دهم خوب با معدل 17. 80 و کلاس یازده افتضاح بنظرم
    امسال قصد دارم پرونده ام رو بگیرم برم مدرسه قبلی و ادامه تحصیل بدم اما نمیدونم خوبه یا نه از وقتی آمدم مدرسه نمونه افکارم بهم خورده و همش توی فکرم که بهترین راه اینکه تغییر رشته بدم برم مهندسی کامپیوتر بخونم چون بنظرم به کامپیوتر علاقه دارم چون توی خونه با کامپیوتر کار میکنم و خیلی سر در میارم از کار های نرم افزاری مثلا کار با ورد و اکسل و نصب انواع نرم افزار سیستم و عوض کردن ویندوز وــــــــ و واقعا کار هایی حرفه ای میکنم و استعدادش دارم یعنی دوسش دارم
    اما نمیدونم ایا سر در گم شدم برم ادامه بدم تجربی رو یا برم رشته که الان میخوام
    بعد به فکر کنکورم که تجربی رشته ای هست پر مخاطب و زرنگ و من اصلا دوست ندارم بدبخت بشم و باعث سر افکنی باشم میخوام یک رشته برم و توش بدرخشم و قبول بشم دانشگاه ملی نه آزاد بعد سر کار بشم نمیخوام رشته ای برم که نتونم سر کار بشم
    لطفا کمکم کنید
    و در تست ضعیف بودم از پایه و فقط تشریحی خوب بودم
    دانش آموز زرنگی نیستم دانش آموز متوسط هستم معدل بالا 19 نداشتم کلا متوسطی هستم

  29. سلام ، وقت بخیر
    من دانشجو ی ترم ۲مهندسی معماری دانشگاه ازاد قم با سوابق هستم
    می خواستم دانشگاه روزانه قم برم ، اما شرایط کنکور ریاضی رو ندارم ، می خواستم بدونم راهی هست به غیر از کنکور ریاضی که بتونم ادامه درسم رو در این دانشگاه بخونم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      خیر دانشگاه روزانه بدون کنکور ندارد

  30. سلام و عرض خصته نباشيد خدمت شما من سال 93 ديپلم رشته فني تاسيسات گرفتم الان ميخواهم کنکور کارداني بدهم آيا ميتوانم شرکت کنم ؟ و براي تطبيق با ديپلم نظام جديد نياز هست که دوباره بخونم ؟

    1. سلام دوست عزیز
      نیاز به دیپلم جدید نیست اقدام کنید

      1. با سلام خسته نباشید
        من سال نهم هستم و دروس ریاضی ۵ و علوم ۶ شدم و این دو تا درس با ضریب کمتر از ۳۰ و یک درس دیگه هم با ضریب کمتر از ۳۰ شدم
        یعنی ۳ تا درس کمتر از ۳۰ شدم
        و معدلم ۱۲‌‌.۵ شدم
        امکان داره علوم و ریاضی تک ماده بزنم

        1. سلام وقت بخیر
          در زمینه ی مشکل شما یک سری قوانین جدید وجود دارد

      2. سلام خسته نباشید
        برای رشته های مدیریت کنکور تجربی بهتره یا ریاضی؟
        و اینکه پذیرش دانشگاه ها از کنکور ریاضی کمتر و محدود تر نیست؟

        1. سلام وقت بخیر
          پذیرش رشته مدیریت در هر دانشگاهی نسبت به رته ریاضی و تجربی متفاوت می باشد.

      3. سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم من بهمن ماه دوست دارم برم دانشگاه اما نمی دونم بهمن ماه چه رشته هایی و چه دانشگاه هایی در منطقه من دانشجو میپذیر با چند جا زنگ زدم گفتن باید با کارشناسان زنگ بزنی و باید پول پرداخت کنی ولی متاسفانه من نمی توانم پول پرداخت کنم میشه کمکم کنید

      4. با سلام
        من از دی ماه سال1400 وارد مدرسه بزرگسالان شدم و خرداد 1401 بلاخره تونستم مدرک دیپلمم رو بگیرم و در کنکور هم دانشگاه غیر انتفاعی قبول شدم
        ولی شرکت نکردم..
        با این که تاریخ معافیت تحصیلی بنده تا 25 دی ماه1401 هست من میتونم با تکمیل ظرفیت نیم سال دوم دانشگاه ثبت نام کنم؟
        تکمیل ظرفیت ترم دوم در چ تاریخیه؟

        ی مقدار فکرمو درگیر کرده ممنون میشم دقیقا بگید باید چیکار کنم!

      5. سلام میخواستم بدونم چطور هم باید جراح قلب بشم وهم دکتر قلب یعنی جفتش چطور میشه

        1. سلام از طریق کنکور سراسری میتوانید برای خواندن این رشته اقدام کنید

      6. سلام من پایه هفتم هستم معدل نوبت اولم 19/75 درسخون هستم تو کلاس ممتازم اما نمی دونم چرا تو نوبت دوم امتحاناتم رو خراب کردم اصلا دیگه توانایی درس خوندن ازم گرفته شده ی درسی مثل املا رو 16 شدم خیلی ناراحتم تورو خدا کمکم کنید از بس فکر کردم و از خونه بیرون نمی رم و سخت فکرم مشغول امتحانات است

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید