لیست رشته های دکتری پیام نور

دسترسی به لیست رشته های دکتری پیام نور

لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور و اطلاع یافتن از آن یکی از موضوعاتی است که مورد توجه داوطلبان بسیاری قرار دارد. از آنجایی که دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که دانشجویان از مزیت هایی برخوردار هستند لذا داوطلبان و علاقه مندان خاص خود را دارد.

هر ساله دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه پیام نور در سایت سنجش منتشر می شود و پذیرفته شدگان مرحله اول کنکور دکتری می توانند با دانلود آن به لیست رشته های دکتری دست پیدا کنند.

اگر این سوال برای شما مطرح شده است که این دانشگاه چه مزیت هایی دارد باید گفت که این دانشگاه سعی دارد تحصیل را برای همگان امکان پذیر کند. به همین دلیل سیستم تحصیل از راه دور را اجرایی می کند به این معنی که حضور در کلاس های درس این دانشگاه اجباری نیست.

همچنین میزان شهریه ی پایین تر این دانشگاه نسبت به سایر مراکز آموزش عالی باعث افزایش محبوبیت آن شده است. لازم به تذکر است که دانشگاه پیام نور در تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد اما داوطلبان تمام مقاطع با سوالات زیادی مواجه هستند.

لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور

در اینجا سعی می کنیم به طرح و بررسی برخی از این سوالات بپردازیم. اولین موضوع مربوط به لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور است. به طور کلی دانشگاه پیام نور برای همه ی گروه های آزمایشی در مقطع دکتری پذیرش دانشجو دارد.

این گروه ها به شرح زیر است:

  • گروه آزمایشی علوم انسانی
  • گروه آزمایشی علوم پایه
  • گروه آزمایشی فنی و مهندسی
  • گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی
  • گروه آزمایشی زبان
  • گروه آزمایشی دامپزشکی
  • گروه آزمایشی هنر

در ادامه سعی می کنیم لیست رشته های مربوط به هر کدام از این گروه ها را در مقطع دکتری پیام نور مورد بررسی قرار دهیم. علاوه بر این شما داوطلبان عزیز می توانید با استفاده از مشاوره تحصیلی به شکل حضوری و یا مشاوره تلفنی تحصیلی بسیاری از ابهامات خود را درباره این لیست و یا موضوعات دیگر مربوط به رشته های دکتری پیام نور برطرف کنید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور


لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

لیست رشته های با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور

لیست رشته های با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور از مواردی است برای داوطلبان سوال برانگیز است. همانطور که می دانید دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری به دو شکل با آزمون و یا بدون آزمون دانشجو می پذیرد.

لازمه ی قبولی در رشته های با آزمون همانطور که از نامشان پیداست شرکت در کنکور دکتری میباشد؛ در اینجا ما به بررسی رشته های با آزمون این دانشگاه برای هر یک از گروه های آزمایشی می پردازیم.

در گروه علوم انسانی رشته هایی همچون زبان و ادبیات فارسی، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، علوم اقتصادی، مدیریت ورزشی، تاریخ، جامعه شناسی، علوم قرآن و حدیث، فقه و مبانی حقوق اسلامی، فلسفه و کلام اسلامی، روان شناسی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی و… در این لیست قرار دارند.

رشته های دکتری پیام نور گروه علوم پایه شامل، شیمی، زیست شناسی گیاهی گرایش سیستماتیک، زیست شناسی گیاهی سلولی و تکوینی، بیوشیمی، آمار، ریاضی، فیزیک و… است.

لیست رشته های با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور برای گروه آزمایشی فنی و مهندسی

لیست رشته های با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور برای گروه آزمایشی فنی و مهندسی شامل مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شیمی و… است.

در گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی رشته هایی همچون اقتصاد کشاورزی، سیاست و توسعه کشاورزی و… قرار دارند. رشته هایی که در لیست گروه آزمایشی زبان های خارجه قرار دارد شامل زبان شناسی همگانی، زبان و ادبیات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی و… است.

نکته ای که در اینجا باید به آن اشاره کنیم این است که هر دانشگاهی تنها تعدادی از این رشته ها را ارائه می دهد که معمولا ظرفیت پذیرش در آن ها نیز پایین است. همچنین در هر سال ممکن است تعدادی از این رشته ها خذف شوند یا رشته های دیگری به این لیست اضافه شود.

گاهی نیز برخی واحد های پیام نور در هیچ یک از رشته های تحصیلی مقطع دکتری دانشجو نمی گیرند.

لیست رشته های با آزمون دکتری دانشگاه پیام نور


بیشتر بخوانید: میزان شهریه پیام نور چگونه است


لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور

لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور نیز از دیگر مواردی است که مورد توجه داوطلبان قرار دارد. قبل از هر چیز باید بگوییم که دانشگاه پیام نور برای تکمیل ظرفیت برخی از رشته های مقطع دکتری از بین علاقه مندان، به شکل بدون کنکور دانشجو می گیرد، در این حالت تنها آزمونی تحت عنوان آزمون فراگیر برگزار می شود که داوطلبان باید نمره ی قبولی را در این آزمون کسب کنند.

اما لیست رشته های دکتری بدون آزمون دانشگاه پیام نور کدام است؟

رشته هایی همچون جغرافیا و برنامه ریزی علوم اقتصاد، تاریخ ایران بعد از اسلام، علوم قرآنی، حقوق بین الملل عمومی، حقوق خصوصی، روانشناسی و… در گروه علوم انسانی قرار دارند.

رشته های شیمی، زیست شناسی، ریاضی محض، بیو شیمی، ریاضی کاربردی، فیزیک و… از رشته های بدون آزمون دکتری پیام نور است. در گروه مهندسی نیز رشته های مهندسی عمران و مهندسی صنایع قرار گرفته است.

درباره ی قبولی در این رشته های بدون کنکور دکتری پیام نور نکته ی قابل توجهی وجود دارد، که داوطلبان می توانند با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد غیر مرتبط نیز در این رشته ها ادامه تحصیل دهند.

ولی لازمه ی آن دریافت نمره قبولی در آزمون فراگیر دکتری است. سازمان سنجش و آموزش منابعی را که داوطلبان برای هر یک از رشته ها ی دکتری پیام نور باید مطالعه کنند، اعلام می کند.


بیشتر بخوانید: نتایج نهایی دانشگاه آزاد چه زمانی اعلام میشود


لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور بر اساس شهر

لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور بر اساس شهر موضوعی است که در اینجا به بررسی آن می پردازیم. همانطور که میدانید دانشگاه های پیام نور در هر استان و شهرستان واحد هایی را مستقر کرده است که این موضوع دسترسی داوطلبان به این دانشگاه ها را افزایش داده است.

ولی هر کدام از این دانشگاه ها در مقطع تحصیلی دکتری تنها برخی از رشته ها را ارائه می دهند، به طور مثال دانشگاه پیام نور تهران دانشگاهی است که رشته های علوم اقتصادی، تاریخ، جامعه شناسی، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، مدیریت دولتی، الهیات، شیمی، بیوشیمی، آمار، ریاضی، فیزیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، سیاست و توسعه کشاورزی، زبان و ادبیات فارسی، آموزش زبان انگلیسی و… را در مقطع دکتری ارائه می دهد.

در حالی که دانشگاه پیام نور مرکز مشهد تنها رشته های شیمی، فیزیک، ریاضی و… را ارائه می دهد. بنابراین لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور بر اساس شهر متفاوت است.


بیشتر بخوانید: شرایط پذیرش دانشگاه پیام نور


لیست رشته های دکتری دانشگاه پیام نور بر اساس شهر

لیست رشته های علوم انسانی دکتری دانشگاه پیام نور

لیست رشته های علوم انسانی دکتری دانشگاه پیام نور موضوع مهمی است که داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی باید از آن اطلاع یابند. البته این رشته ها تحت عنوان رشته های با آزمون و بدون آزمون ارائه می شوند که داوطلبان می توانند در نهایت با توجه به شرایط خود رشته مورد علاقه خود را انتخاب کنند.

باید توجه داشته باشید که این لیست برای دانشگاه ها و شهر های مختلف، متفاوت است. برخی از رشته هایی که در لیست رشته های علوم انسانی دکتری دانشگاه پیام نور قرار دارد به شرح زیر است:

فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، تاریخ، جامعه شناسی، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، روان شناسی، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی، مدیریت ورزشی، جغرافیا و برنامه ریزی روستایی، جغرافیا و برنامه ریزی شهری، حقوق بین الملل، حقوق خصوصی، فلسفه تعلیم و تربیت، محیط زیست، الهیات گرایش علوم و معارف نهج البلاغه و…


بیشتر بخوانید: اعلام نتایج دانشگاه پیام نور


لیست رشته های فنی مهندسی دکتری دانشگاه پیام نور

لیست رشته های فنی مهندسی دکتری دانشگاه پیام نور مورد توجه علاقه مندان به رشته های مهندسی و فنی است. این لیست توسط دانشگاه ها و با توجه به امکاناتی که در اختیار دارند، به سازمان سنجش ارائه می شود.

این سازمان نیز این لیست را در اختیار داوطلبان قرار می دهد. ما نیز در اینجا سعی کرده ایم به بررسی این لیست بپردازیم. لازم به ذکر است که دانشگاه پیام نور در رشته های فنی و مهندسی نیز به شکل بدون کنکور دانشجو می پذیرد.

لیست رشته های فنی مهندسی دکتری دانشگاه پیام نور شامل مواردی همچون مهندسی برق، مهندسی مکانیک مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی و…است.

روند انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

پس از انتشار کارنامه اولیه دکتری در سایت سنجش داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته هستند با توجه به رتبه و تراز خودشان اقدام به انتخاب رشته می کنند

داوطلبان مدت کمی برای تکمیل و ارسال آنلاین فرم انتخاب رشته دارند این مدت 3روز است. بدیهی است پس از گذشت این زمان امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت.

بنابراین لازم است داوطلبان قبل از شروع فرآیند انتخاب رشته به دقت دفرتچه را مطالعه کرده و لیست رشته و کد محل ها را استخراج کنند.

پس از تکمیل و ارسال فرم انتخاب رشته، نتایج قبولی چند برابر ظرفیت اعلام می شود. قبول شدگان برای مصاحبه علمی فراخوانده می شوند.

پس از مصاحبه نتایج نهایی اعلام شده و قبول شدگان نهایی مشخص می شوند.

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه پیام نور

اگر خواستار قبولی در یکی از رشته های دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری هستید و درمورد آن سولاتی دارید می توانید از مشاوره کمک بگیرید. کارشناسان ما در مرکز مشاوره آویژه در کنار شما هستند تا به سوالات شما جواب داده و به شما در پیمودن مسیر یاری کنند

برای استفاده از مشاوره تلفنی آویژه می توانید از سراسر کشور با شماره 9099071985 تماس گرفته و با کارشناسان تحصیلی موسسه صحبت کنید.

لیست رشته های علوم انسانی دکتری دانشگاه پیام نور

در پایان

رشته های دکتری دانشگاه پیام نور ۱۴۰۲ در هفت گروه فنی مهندسی، کشاورزی ،دامپزشکی هنر، زبان، علوم انسانی و علوم فنی ارائه می شود. لیست کامل این رشته ها را در این مقاله آورده ایم. اگر در مورد زمان ثبت نام و نحوه انتخاب رشته دانشگاه پیام نور 1402سوالی دارید می توانید از کارشناسان آویژه بپرسید.

برای استفاده زا مشاوره تلفنی آویژه با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

لیست رشته های دکتری علوم انسانی دانشگاه پیام نور کدام است؟

فقه و مبانی حقوق اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، علوم اقتصادی، تاریخ، جامعه شناسی، علوم قرآن و حدیث، فلسفه و کلام اسلامی، روان شناسی، مدیریت بازرگانی و … در این لیست قرار دارند.

برخی از رشته های با آزمون دکتری پیام نور کدامند؟

برای گروه آزمایشی فنی و مهندسی شامل مهندسی عمران، مهندسی صنایع، مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالوژی، مهندسی شیمی و… است. در گروه آزمایشی کشاورزی و منابع طبیعی رشته هایی همچون: اقتصاد کشاورزی، سیاست و توسعه کشاورزی و… قرار دارند.

لیست رشته های علوم پایه دکتری پیام نور کدامند؟

رشته های دکتری پیام نور گروه علوم پایه شامل، شیمی، زیست شناسی گیاهی گرایش سیستماتیک، زیست شناسی گیاهی سلولی و تکوینی، بیوشیمی، آمار، ریاضی، فیزیک و… است.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

لیست رشته های دکتری پیام نور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 134 نظر:
  1. با عرض سلام
    پیام نور رشته دکترای آموزش عالی زیر شاخه علوم تربیتی دارد؟

    1. با سلام خانم ناصری هستم برای اطلاع از واحد ها و..با مشاورین آویژه تماس بگیرید

  2. با عرض سلام وخسته نباشید
    در رشته حسابداری دانشگاه پیام نور پذیرش داره بدون آزمون

    1. سلام مشخص کنید کدام واحد و کدام ایتان مد نظر شماست

    1. سلام خدمت شما، دفترچه انتخاب رشته دکتری وزارت علوم را مطالعه بفرمایید.

  3. سلام دکتری روانشناسی دانشگاه پیام نور در کدوم شهرها هست؟

    1. رشته ی روانشناسی رشته پرمتقاضی ای میباشد و در اکثر شهرها قابلیت ارایه دارد منتظر اطلاع رسانی جدید باشید

  4. منابع آزمون دکتری علوم و مهندسی صنایع غذایی
    از کجا رایگان دانلود کنم منظورم دروس تخصصی

  5. آیا دانشگاه پیام نوراهواز درمقطع دکترا رشته جامعه شناسی دارد؟؟ این دانشگاه چه رشته های ازعلوم انسانی درمقطع دکترا دارد

  6. سلام ببخشید چراتومقالاتتون اصلا مطلبی درمورد دکترای اموزش زبان انگلیسی پیام نور ننوشته اید ؟ایا اصلا پیام نور دکترای اموزش زبان رو داره یانه؟؟واگه داره تودواحدهای پیام نور کدوم شهرهاهست وچندسال طول میکشه اتمامش واینکه ایا دکترای اموزش زبان انگلیسی صرفا اموزش محور رو هم داره یا همش پژوهش محوره؟؟؟؟🙋🙏🙏🙏🌹🍃🌺
    🍀🌸ممنون میشم زود پاسخ بدید . واینکه ایا مهلت ثبت نام دکترای 1402 ممکنه دوباره تمدید بشه چون انگار امروز اخرین مهلتش بوده من تازه فهمیدم😔

  7. سلام روان شناسی بالینی پیام نور در کدام شهرها میباشد؟

  8. سلام من دارای مدرک لیسانس و فوق لیسانس ادبیات فارسی هستم و دانشجو دکترای زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد، آیا من میتونم دکترای بدون کنکور روانشناسی پیام نور بخونم اصلا کرمانشاه دکترای بدون کنکور پیام نور داره!

  9. سلام
    دکتری رشته مشاوره هم داره پیام نور؟
    دفترچه رو که چک کردم نبود

  10. سلام
    دکتری رشته مشاوره هم داره پیام نور؟
    دفترچه رو که چک کردم نبود

  11. سلام، ارشد حقوق جزا هستم، میخواستم بدون آزمون پیام نور شرکت کنم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. دوره ارشد قبلا آزمون فراگیر داشت که با موفقیت در اون آزمون میتونستید دانشجوی کارشناسی ارشد در پیام نور باشید که الان دیگه بطور کلی کنسل شده.دوره پذیرش در مقطع دکتری در هیچ دانشگاهی بدون آزمون کنکور دکتری وجود نداره.تازه بعد از قبولی در آزمون در دعوت به مصاحبه هم باید پذیرفته بشید که بتونین در مقطع دکتری تحصیل کنید این مورد شامل همه دانشگاههای سراسری آزاد پیام نور و غیرانتفاعی و پردیس های خودگردان میشه.موفق باشید

  12. من مدرک ارشد مدیریت مالی دانشگاه ازاد رو دارم.کنکور دکتری 1401 هم شرکت کردم و مجاز به انتخاب رشته پیام نور هم شدم.ولی رشته ی مالی برای پیام نور در مقطع دکتری نبود؟ چظور میتونم وارد پیام نور شم.حتی با هر رشته ای

  13. سلام چرا لیست شهر ها وانتخاب رشته ی دکترای پیام نور را در سامانه برای ثبت‌نام نمی گذارید واجازه ی ثبت‌نام نمی دهید

  14. با سلام رشته زبا ن وادبیات عرب چرا در دفترچه انتخاب رشته لیست دانشگاه پیام نور نیست؟ چطور برا دانشگاه پیام نور انتخاب رشته کنم؟

    1. مایل هستم دکتری مدیریت دولتی پیام نور شرکت کنم. لطفا راهنمایی کنید. کدوم شهر هست؟

  15. سلام
    پیام نور مراغه، در مقطع دکتری ، چه رشته هایی داره؟
    و مدرک ارشد من فلسفه و کلامه، رشته هایی که در دکتری میتونم ادامه بدم کدامند؟

    1. سلام در حال حاضر دفترچه ای برای پذیرش سال جدید منتشر نشده است

  16. سلام
    در مقطع دکتری رشته فلسفه و کلام اسلامی، دانشگاه پیام نور مراغه ، در سال جدید پذیرش یا ثبت نام دارد؟

    1. سلام وقت بخیر دفترچه پذیرش در مرداد ماه منتشر می شود

  17. دانشگاه پیام‌نور واحد کیش در مقطع دکترا در کدام گرایش رشته تاریخ پذیرش دارد؟

  18. سلام. من می خوام دکترا روانشناسی تربیتی یا سایر روانشناسی ها بخونم.کدوم شهرها این رشته دارن؟پیامنور مشهد هم داره؟
    آیا حضور در کلاس دکتری اجباری هست؟
    دکتری در پیامنور چقد طول میکشد؟

  19. سلام من کارشناسی ارشد در رشته مهندسی عمران مهندسی مدیریت ساخت از دانشگاه پیام نور گرفتم ایا دکترا یه همین رشته را میتونم از روش فراگیر ثبت نام کنم ؟

  20. سلام من کارشناسی ارشد مهندسی عمران مهندسی مدیریت ساخت از دانشگاه پیام نور گرفتم ایا برای دکترا ی همین رشته از طریق فراگیر امکان پذیر هست؟ اگر میشه زمان ثبت نام کی هست؟

  21. سلام ارشد مکانیک هستم دکتری زبان انگلیسی میتونم بخونم یا باید مرتبط باشه رشته ؟

  22. سلام
    آیا دانشگاه پیام نور تبریز رشته دکترای جغرافیای سیاسی اعم از با آزمون یا بدون آزمون دارد؟

    1. سلام. خیر این دانشگاه در مقطع دکتری در رشته مد نظر دانشجو نمی‌پذیرد.

  23. سلام ببخشید گرایش ژنتیک رشته زیست شناسی در مقطع دکتری دانشگاه پیام نور کدوم شهر داره؟

    1. باید منتظر دفترچه سنجش که در مرداد ماه منتشر می شود باشید

  24. سلام
    من دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی با معدل 17.80 هستم چطور میتوانم بدون کنکور دکتری خصوصی پیام نور بخونم.لطفا راهنمایی کنید .

    1. باسلام لطفا درزمان ثبت نام بدون کنکور در سایت ثبت نام خود را انجام دهید

  25. سلام بر شما
    امکان تحصیل مقطع دکترای ادبیات فارسی در دانشگاه پیام نور رشت وجود دارد یا نه؟ ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

    1. در دفترچه ی کنکور ذکر شده است کد رشته های ارائه شده در دانشکاه رشت

  26. با فوق لیسانس پرستاری به راحتی میتونی استخدام دستگاه های دولتی بیمارستانها بشی و پول خوبی در بیاری چرا میخوای عمرت رو تلف کنی

  27. سلام وقت بخیر دکترای حسابداری رو دانشگاه پیام نور داره؟

  28. سلام وقت بخیر ببخشید دکترا رشته کامپیوتر کرمانشاه هست؟

  29. سلام. بنده کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور آموزش محیط زیست بصورت آموزش محور(بدون پایان نامه ) خواندم. میتوانم دکترای محیط زیست ادامه بدهم؟ چون آموزش محور بوده تاثیری در ادامه تحصیل در دکترا ندارد؟ و اینکه کدام شهر ها دارد؟

    1. باید در ازمون دکترا شرکت کنید از طریق مصاحبه امکان ندارد

  30. در دانشگاه های پیام نور اصفهان کدوم رشته های دکترا مدیریت وجود دارد؟

  31. سلام
    لطفا لیست شهراهایکه گرایش دکترای طراحی سازمانهای دولتی رودادن‌کدامن؟

  32. درود بر شما، برای دکترا علوم سیاسی دانشگاه پیام نور کدوم شهرها پذیرش دارند. با سپاس

    1. سلام وقت بخیر با توجه به رشته مورد نظرتان اکثر شهرها پذیرش دارند

  33. سلام
    میخواستم بپرسم شرایط
    پذیرش مقطع دکترا با کنکور و بدون کنکور دانشگاه پیام نور به چه شکله؟
    ممنون از پاسخگوییتون

    1. با کنکور شركت در ازمون کنکور سراسر ی دکترا
      بدون کنکور و براساس سوابق تحصیلی و پذیرش در همان رشته و دانشگاه ارشد

  34. سلام من ارشد مدیریت بازرگانی گرایش تجارت الکترونیک و لیسانسم آی تی بوده ، آیا میتونم دکترا منابع انسانی
    بخونم و اینکه پیام نورهای تهران این رشته تدریس میشه ؟

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه رشته مورد نظر شما در مقطع دکتری در پیام نور ارائه نمی گردد

  35. سلام وارادت
    من کارشناسی بهداشت حرفه ای وارشد ارگونومی از دانشگاه سراسری خوندم امکان داره دکتری رونشناسی بالینی پیام نور ادامه تحصیل دهم. ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. سلام گرفتن روانشناسی بالینی باید از دو مقطع به هم پیوسته برای مثال روان کارشناسی و کارشناسی ارشد خوانده شود تا بعد از آن بتوان ادامه تحصیل داد یا بخش دوره ها را گذراند و روند های دیگر را طی کرد در غیر این صورت اینکه صرفاً و یکجا از کارشناسی ارشد روانشناسی و دکتران تغییر رشته دهید امکان پذیر نمی باشد

  36. سلام و وقت بخیر
    ببخشید میخواستم بدونم که دکترای فقه ومبانی حقوق اسلامی در کدوم دانشگاه های پیام نور کشور ارائه میشه و موجوده؟

    1. سلام در اکثریت دانشگاه ها مخصوصاً استانهای مرکزی و بزرگ و کلانشهرها ارائه می شود و در دانشکده های حقوق و مبانی اسلامی با فقه و حقوق اسلامی در دانشگاه پیام نور می توانید جستجو کنید

  37. باسمه تعالی
    باسلام و وقت بخیر خدمت دوستان و سروران گرامی، بنده مدرک کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نوردارم آیا میتوانم در دکتری روانشناسی عمومی،بالینی و یا دکتری فیزیولوژی ورزشی که امکان داشتن مطب داشته باشددر آزمون دکتری پیام نور شرکت کنم .ممنون از پاسخ روشن و تسریع آن. با احترام جوادآزاد

    1. می توانند جهت تحصیل اقدام کنند اما چون دو مقطع پشت سر هم ندارند در رشته ی روانشناسی نمی توانند جهت مطب اقدام کنند.

  38. سلام وقت بخیر
    من دانشگاه آزاد حقوق خانواده دانشگاه آزاد دارم
    امکان شرکت در دکتری حقوق خصوصی بدون آزمون هست؟
    چه شرایطی داره؟

    1. سلام. برای شرکت بدون کنکور در دوره دکتری باید جز نفرات برتر و به اصطلاح استعداد درخشان باشید و در اینصورت میتوانید در مصاحبه دکتری شرکت کنید.

  39. من قصد دارم در دانشگاه پیام نور دکتری در یکی از گرایشهای مهندسی مکانیک رو بگیرم چه گرایشهایی برای تهران هست و زمان ثبت نام کی است

    1. متاسفانه رشته مهندسی مکانیک در هیچ گرایشی در دانشگاه پیام نور ارائه نمی‌شود.

  40. سلام، وقت شما بخیر، برای دکترا حقوق بین‌الملل دانشگاه پیام نور کدوم شهرها دارند؟
    متشکرم

      1. سلام باتوجه به سال ورودی و شهر بررسی میشود ، اما معپولا ارائه نمیشود

  41. سلام آیا کلاسهای دکتری فلسفه علم پیام نور حضوری هست؟ من کارمندم نمی تونم رفت و آمد کنم

    1. سلام خیر ، فعلا به دلیل شیوع ویروس کلاسها به صورت مجازی برگزار میشود، اما اگر حضوری شود نیز حضور در کلاس الزامی نیست.

  42. سلام من کارشناسی وکارشناسی ارشدم علوم تربیتی گرایش مدیریت اموزشی هست میتونم دکتری حقوق شرکت کنم؟

  43. سلام من کارشناسی وکارشناسی ارشدم علوم تربیتی گرایش مدیریت اموزشی هست میتونم دکتری حقوق شرکت کنم؟

  44. سلام. دانشگاه پیام نور در مقطع دکتری رشته مدیریت صنعتی داره؟
    گه هست ممنون میشم راهنمایی کنین کدوم شهرها

  45. با سلام و وقت بخیر من مدرک درسطح مدیریت مالی از سازمان مدیریت صنعتی دارم آیا میتوانم در دکتری روانشناسی عمومی پیام نور شرکت کنم .ممنون

  46. سلام من دانشگاه پیام نور رشته روان شناسی بر اساس سوابق تحصیلی قبول شدم آیا میتونم تا دکتری ادامه تحصیل بدم

    1. سلام بله می توانید. اما توجه داشته باشید که برای ارشد باید تلاش و همت خود را به کار بگیرید و در یک داشنگاه خوب پذیرفته شوید و رزومه علمی خود را قوی کنید. (مقاله، تالیف، اختراع، مدرک زبان معتبر )

  47. سلام
    من لیسانس زمین شناسی هستم ، کارشناسی ارشد رو می خوام در یکی از رشته های علوم انسانی بگیرم ،آیا امکانش فراهم هست؟؟؟

  48. سلام،برای دکترا ریاضی محض کدوم شهرها دانشگاه پیام نور دارند؟

    1. سلام. واحد های تهران ، تبریز و شیراز در رشته ریاضی محض ‌در مقطع دکتری دانشجو می‌پذیرند.

  49. با سلام و وقت بخیر ایا دانشگاه پیام نور بدون کنکور در مقطع دکتری یا فراگیر پذیرش دارد زمان ها ان کی میباشد اگه ثبت نام باشد و دوم اینکه در کدام استان ها رشته حقوق خصوصی یا حقوق بین الملل دایر هست تهران هست ولی اینجانب ساکن اردبیل می باشم به دلیل کارمند بودن و غیره نمی توانم تهران برم اگه اردبیل یا تبریز دایر هست دکترا اعلام فرمایید با تشکر

    1. با سلام بهتر است تماس بگیرید تا در تمامی حیطه ها به درستی راهنمایی شوید .

    2. سلام
      کارشناس ارشد پرستاری هستم گرایش اموزش پرستاری،قصد شرکت در دکتری روانشناسی دارم .میتونم شرکت کنم و معیار پذیرش چیست؟

  50. سلام وقت بخیر.
    من میخام دکترای مشاوره از طریق فراگیر پیام نور شرکت کنم.آیا ابن مورد داره؟واگه داره درکدوم شهرها هست ؟

    1. سلام
      دفترچه دکتری بدون کنکور در سایت قرار میگیرد و شرایط ویژه دارد دانلود نمایید.

      1. سلام من ارشدریاضی کاربردی دارم میتوانم در پیا نور در شهر سنندج ادامه تحصیل بدم بچه دارم نمیتونم شهردیگه برم

  51. سلام
    بنده سال 1385 در مقطع دکتری رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری قبول شده و پس از پاس کردن واحدها و امتحان جامع و تصویب پرو پوزال پایان نامه بدلایل پزشکی نتونستم درسم رو به پایان بروسونم. امسال در کنکور دکتری شرکت کرده و با رتبه 58 تراز نمره 4221 را احراز نموده ام. لطفا بفرمایید در صورت قبولی در آن دانشگاه می تونم با احتساب سابقه تحصیلی در همان رشته ادامه تحصیل بدم؟

    1. سلام برای پاسخ به سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری هست

  52. سلام
    من دانشجوی دکتری رشته جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه پیام نور ورودی سال 1385 بودم و بعداز طی واحدها نظری و قبولی در آزمون جامع و تصویب پروپوزال بدلایل پزشکی نتونستم ادامه تحصیل بدم. امسال در کنکور دکتری شرکت کرده و با رتبه 58 تراز 4221 را احرازنموده ام. علیهذا من می تونم در صورت قبولی با احتساب سابقه قبلی بخش باقی مانده
    تحصیلم رو ادامه بدم. اگه راهنمایی کنین ممنون می شم

    1. سلام برای پاسخ به سوال شما نیاز به اطلاعات بیشتری هست

  53. سلام و ارادت. من هم لیسانس و هم ارشدمو از سراسری گرفتم و جز استعدادهای درخشان بودم. میخاستم بدونم آیادانشگاهای پیام نور تهران رشته جغرافیا و برنامه ریزی داره برای شرکت؟ حالا چه با آزمون و چه بی آزمون فرقی نداره و آیا رزومه تو قبولی من تاثیری داره؟

    1. سلام دوست عزیز
      رزومه در قبولی فرقی ندارد.میتوانید در مقاطع مختلف شرکت کنید .بامشاورین تماس بگیرید

  54. سلام و ارادت. من هم لیسانس و هم ارشدمو از سراسری گرفتم و جز استعدادهای درخشان بودم. میخاستم بدونم آیادانشگاهای پیام نور تهران رشته جغرافیا و برنامه ریزی داره برای شرکت ؟ و آیا رزومه تو قبولی من تاثیری داره؟

    1. سلام دوست عزیز
      رزومه در قبولی فرقی ندارد.میتوانید در مقاطع مختلف شرکت کنید .بامشاورین تماس بگیرید

    2. من ارشد روانشناسی تربیتی دارم واگر ک بخوام دکتراش رو بگیرم کدوم دانشگاه های پیام نور داره

  55. سلام من کنکور ارشد فراگیر قبول شدم منتها سهمیه ۵ درصدیم تایید نشد و با سهمیه ازاد قبول شدم و الان متوجه شدم اگر با سهمیه اقدام کرده بودم ۳۰ درصد تخفیف شهریه شاملم میشد الان راهی هست که بتونم از این مزایا بهرمند شم؟

    1. سلام دوست عزیز
      با مدیریت حسابداری مرکز خود تعیین تکلیف کنید

  56. سلام من پزشک هستم اگر بخواهم دکتری روانشناسی بالینی بخوانم امکان پذیر است چطور در امتحان شرکت کنم

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست.باید از ابتدا شروع کنید

  57. من پزشک هستم میخواهم در رشته روانشناسی علوم انسانی شرکت کنم

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست.باید از ابتدا شروع کنید

  58. با سلام
    آیا در شیوه پژوهش محور دکتری پیام نور نیازی به شرکت در کلاس نیست. اگر اینطوره چطوری باید نمره بگیری. یه خرده بیشتر توضیح بدید.🤔🤔🤔 ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      در دانشگاه پیام نور سبک تحصیلی صرفا بر اساس آموزش خود خوان و از راه دور میباشد

  59. سلام.
    درمديريت بازرگاني مقطع دوكتورا كدام گرايشات در دانشگاه پيام نور شهر تهران قابل تدريس است.

    1. سلام دوست عزیز
      از دفترچه لیست رشته های اراده شده را پیگیری کنید

  60. سلام
    من لیسانس و فوق لیسانسم در رشته های علوم طبیعیه
    میخواستم یه رشته از رشته های علوم انسانی بخونم. آیا امکانش هست؟
    ازمونش چه تاریخیه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بدون کنکور اقدام کنید.و یا برای ثبت نام سراسری از سایت سنجش سریع تر اقدام کنید

  61. سلام
    من میخواستم دکتری بدون کنکور فنی مهندسی بخونم
    چه زمانی ثبت نام دانشگاه پیام نور شروع میشه؟

    1. سلام دوست عزیز
      پیام نور دکتری بدون کنکور ندارد.فقط از پردیس های خودگردان اقدام کنید

    1. سلام دوست عزیز
      باید تا اعلام دفترچه جدید صبر کنید

  62. سلام خسته نباشید من دکتری ایمنی صنعتی می خواستم بخونم آیا دانشگاه پیام نور این رشته مقطع دکتری پذیرش داره ممنون

    1. سلام دوست عزیز
      تا اعلام دفترچه باید منتظر بمانید

  63. من ارشد مدیریت امور شهری دانشگاه پیام نور دارم ، میخوام دکتری بدون آزمون پیام نور رشته جغرافیا و برنامه ریزی شهری شرکت نمایم ، امکان داره؟

    1. سلام دوست عزیز
      پیام نور در مقطع دکتری بدون کنکور ندارد

  64. سلام وقت بخیر
    من در لیست رشته های دکتری گروه هنر دیدم ولی رشته معماری ندیدم در یک سایت در حد یک خط دیدم ولی سندیتی که این مطلب رو تایید کنه ندیدم و برام هنوز مبهم هست دکتری معماری پیامنور داره؟؟ از کدام سایت میتونم ثبت نام کنم و پیگیر باشم.

    1. سلام دوست عزیز
      دفترچه دکتری را از سایت مرجع پیگیری کنید

  65. سلام من لیسانس روانشناسی بالینی هستم وارشدعلوم تربیتی.میتونم دکترای روانشناسی بالینی بخونم یانه؟

    1. سلام
      منعی در شرکت آزمون نیست .در مصاحبه قوی باشید

      1. سلام دکتری روانشناسی بالینی کدام شهرها دارند( پیام نور)

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید