دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402

دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402

دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402 را می‌ توان بهترین راهنمای داوطلبان این رشته به شمار آورد. هر ساله پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، سازمان سنجش دفترچه های انتخاب رشته را در سایت این سازمان منتشر می‌ کند.

در این دفترچه ها همچون دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402، اطلاعات لازم در خصوص دانشگاه‌ ها و رشته های مختلف که داوطلبان می‌توانند در آنها ادامه تحصیل دهند، ذکر شده است. همچنین در دفترچه انتخاب رشته تجربی ظرفیت پذیرش دانشگاه‌ ها و شرایط پذیرش و ثبت نام آنها توضیح داده شده است.

داوطلبان پس از دریافت این دفترچه و مطالعه آن می‌ توانند در صورت وجود هرگونه سؤال و ابهامی با مرکز مشاوره آویژه در ارتباط بوده و از راهنمایی های کارشناسان این مرکز استفاده کنند. همچنین فایل دفترچه راهنمای انتخاب رشته تجربی برای دانلود در انتهای پست قرار داده شده است.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی

دانلود پیوست ها

بخش پیوست ها شرایط و ضوابط دانشگاهها و موسسات پذیرنده دانشجو در آزمون سراسری سال 1402

 

داوطلبان کنکور سراسری در مراحل مختلف کنکور و اعلام نتایج با استرس و اضطراب زیادی دست و پنجه نرم می کنند. در طی سال های اخیر با توجه به افزایش داوطلبان کنکور تجربی و بالا رفتن محبوبیت این رشته در بین داوطلبان و خانواده های محصلان و کنکوری ها، استرس و اضطراب بر سر اعلام نتایج اولیه و همچنین اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری در گروه آزمایشی تجربی بسیار بیشتر از سایر گروه های آزمایشی احساس می شود. تنش ها، دغدغه ها، نگرانی و سردرگمی را شما می توانید در چهره و رفتار اکثر داوطلبان کنکور تجربی هنگام انتشار کارنامه اولیه مشاهده کنید. آنها بی صبرانه منتظر اعلام زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته تجربی هستند تا بتوانند با استفاده از اطلاعات درج شده در دفترچه انتخاب رشته تجربی چیدمان انتخاب رشته خود را مشخص کرده و بتوانند بهترین تصمیمات را برای آینده تحصیلی خود بگیرند.

دفترچه انتخاب رشته تجربی یکی از مهم ترین و می توان گفت معتبرترین منابع برای دریافت اطلاعات مختلف در رابطه با ظرفیت دانشگاه ها، نحوه انتخاب رشته، تحلیل اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه کنکور سراسری و … می باشد. به دلیل اهمیت بالای دفترچه انتخاب رشته تجربی در امر انتخاب رشته اصولی و صحیح مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آویژه در این مقاله به بررسی و تحلیل دفترچه انتخاب رشته تجربی و توضیح بخش ها و فصل های مختلف آن پرداخته اند. تا شما داوطلبان عزیز کنکور تجربی بتوانید به راحتی از دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402 برای فرایند انتخاب رشته خود استفاده کنید. اگر به دنبال ثبت یک انتخاب رشته عالی در کارنامه تحصیلی زندگی خود هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه سراسری

نحوه دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

همانطور که اشاره شد، یکی از مهم ترین مراحل کنکور سراسری انتخاب رشته کنکور بوده و بسیار برای داوطلبان حائز اهمیت است. برای داشتن انتخابی هوشمندانه و صحیح نیاز است که شما با آرامش و دقت کافی به مطالعه دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی پرداخته و اطلاعات مناسبی را که برای فرایند انتخاب رشته اهمیت زیادی دارد، از دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری بدست آورید.

برای دانلود دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری شما می توانید بعد از اعلام خبر انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور، به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به دانلود فایل دفترچه انتخاب رشته اقدام کنید. دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی در تاریخ 28 مرداد ماه 1402 منتشر شده و بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است. همچنین شما برای دسترسی راحت تر و سریع تر به دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی می توانید از لینک قرار گرفته در اول این مقاله استفاده کرده و با کلیک بر روی لینک بالای صفحه به راحتی و در کمترین زمان ممکن به دفترچه انتخاب رشته تجربی دسترسی پیدا کنید.

چرا کنکور تجربی؟!

کنکور تجربی

مشاهده شده است که در این سال‌ ها رشته های گروه آزمایشی تجربی با استقبال بسیار زیادی مواجه شده است و به متقاضیان تحصیل در این رشته دانشگاهی روز به روز افزوده می شود.

در حال حاضر کنکور تجربی راه ورود به دانشگاه در رشته های مهمی همچون پزشکی، دندان پزشکی، داروسازی، پرستاری، بهداشت، زیست شناسی و… می باشد و همین عامل باعث شده تا مرحله انتخاب رشته کنکور تجربی از اهمیت زیادی برای داوطلبان برخوردار باشد.

همچنین در سال های اخیر، تعداد زیادی از داوطلبان که موفق به قبولی در کنکور تجربی نشده‌اند و به دلیل درگیر شدن با مسائل کاری و زندگی، وقت زیادی برای مرور درس های دوران دبیرستان ندارند؛ و تنها این امکان را پیدا کردند تا بدون هیچ آزمون و دردسری از طریق پذیرش بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی وارد دانشگاه شوند.

 

 

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور تجربی

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

دغدغه داوطلبان کنکور سراسری در مراحل مختلف کنکور و اعلام نتایج ممکن است باعث شود که آنها نتوانند به درستی و با تمرکز حواس به انتخاب رشته بپردازند و در نهایت نتایج زحمات چند ساله خود را نابود کنند. پس مهم است که داوطلبان:

اولا اطلاعات مناسب و صحیح در رابطه با رشته های مختلف، مقررات حاکم بر فرایند انتخاب رشته، شرایط و قوانین انتخاب رشته در دوره های مختلف دانشگاهی، ظرفیت دانشگاه ها و … داشته باشند.

ثانیا بتوانند به درستی کارنامه اولیه کنکور سراسری خود را تحلیل و بررسی کرده و از اطلاعات درج شده در کارنامه به جا و به موقع استفاده نمایند.

ثالثا در هنگام انتخاب رشته بتوانند به درستی فرایند و مراحل انتخاب رشته را پشت سر گذاشته و به دور از خطا و اشتباه انتخاب رشته خود را ثبت کنند.

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی تمامی اطلاعات بالا را در اختیار شما قرار داده و به شما کمک می کند تا فرایند انتخاب رشته را به درستی طی کرده و ثبت کنید. به دلیل اهمیت بالای آشنایی با قسمت ها و فصل های مختلف دفترچه انتخاب رشته تجربی، در ادامه بخش ها و فصل های مختلف دفترچه را شرح داده و به صورت مختصر هر کدام را برای شما عزیزان توضیح می دهیم تا با بخش های مختلف دفترچه آشنایی پیدا کرده و بتوانید به درستی از آنها در امر انتخاب رشته استفاده نمایید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

فصل اول دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402

توضیحات و شرایط و ضوابط کلی پذیرش و مسیر انتخاب رشته

با مطالعه فصل اول دفترچه انتخاب رشته تجربی شما می توانید از روش و نحوه انتخاب رشته در آزمون سراسری اطلاع پیدا کرده و بتوانید فرایند انتخاب رشته را به درستی پشت سر بگذارید. فصل اول دفترچه انتخاب رشته تجربی مانند سایر دفترچه های گروه های آزمایشی دیگر بوده و از دو بخش تشکیل شده است.

بخش اول: راهنمای عملی انتخاب رشته

در بخش اول از فصل اول دفترچه انتخاب رشته تجربی شما به صورت تصویری و با توجه به داده های گفته شده در این قسمت می توانید به صورت عملی با مراحل مختلف کنکور سراسری و انتخاب رشته آشنایی پیدا کنید. مطالعه بخش اول دفترچه انتخاب رشته تجربی اطلاعات زیر را در اختیار شما قرار می دهد:

در ابتدا یاد می گیرید که چگونه باید کارنامه آزمون سراسری خود یا همان کارنامه اولیه را دریافت کنید.

سپس با بخش ها و قسمت های مختلف کارنامه اولیه آشنایی پیدا کرده و یاد می گیرید که چگونه کارنامه اولیه خود را تحلیل کنید.

بعد از آشنایی با اطلاعات درج شده در کارنامه اولیه، شما با فرایند انتخاب رشته آشنا شده و به صورت راهنمای تصویری آموزش می بینید که چگونه انتخاب رشته کنید.

در آخرین قسمت از بخش اول دفترچه انتخاب رشته تجربی شما با نحوه ثبت انتخاب رشته تجربی خود در سایت سازمان سنجش و نهایی کردن فرایند انتخاب رشته آشنا می شوید.

بخش دوم: آشنایی با مقررات انتخاب رشته

بعد از آشنایی با فرایند انتخاب رشته و نحوه دریافت کارنامه اولیه، استفاده از اطلاعات درج شده در کارنامه و همچنین مراحل ثبت انتخاب رشته، نوبت به آشنایی بیشتر با مقررات و شرایط انتخاب رشته کنکور تجربی می رسد. در بخش دوم از فصل اول دفترچه انتخاب رشته تجربی شما با شرایط و قوانین انتخاب رشته آشنا می شوید. از جمله مواردی که در این قسمت بیان می شود شامل:

بعضی از شرایط آزمون سراسری که در فرایند انتخاب رشته تاثیر داشته و مهم تلقی می شود.

شرایط و قوانین حاکم برای جذب رتبه های برتر و برگزیدگان المپیادهای دانش آموزی

آشنایی با شرایط و ضوابط مربوط به بورسیه دانش و بورسیه صنعتی که بسیاری از افراد آشنایی چندانی با آن ها ندارند.

یکی از قسمت های مهم در بخش دوم از فصل اول دفترچه انتخاب رشته تجربی، آشنایی با سهمیه های مختلف در آزمون سراسری است که تاثیر بسیار زیادی در رتبه داوطلب داشته و همچنین شانس قبولی او را در دانشگاه های ممتاز افزایش می دهد.

بعد از بیان و توضیح انواع سهمیه ها، گزینش بومی توضیح داده می شود که یک امتیاز مناسب برای افراد در استان ها و شهرهای مختلف به شمار رفته و می تواند احتمال قبولی شما در شهر یا استان محل زندگیتان را بالا ببرد.

در کارنامه اولیه نمرات خام، انواع رتبه ها و همچنین نمره کل نهایی ذکر می شود. در بخش دوم از فصل اول دفترچه انتخاب رشته به صورت مفصل این عناوین توضیح داده شده و شما می توانید با مطالعه این قسمت به تمامی سوالات خود در رابطه با نمره خام و نمره کل نهایی و … پاسخ دهید.

بعد از بیان توضیحاتی در رابطه با نمرات خام و … نوبت به توضیح شیوه های گزینش در آزمون سراسری می رسد.

در بخش دوم شما می توانید در رابطه با شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه ها اطلاعات مفید و معتبری کسب کرده و هنگام انتخاب رشته به آن توجه ویژه داشته باشید.

همانطور که می دانید دوره های مختلفی در دانشگاه ها وجود دارند که داوطلبان می توانند در آنها مشغول به تحصیل شوند. از جمله دوره های دانشگاهی می توان به دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان و … اشاره کرد. آشنایی با دوره های مختلف دانشگاهی به شما کمک می کند تا بتوانید در هنگام انتخاب رشته ملاک های خود ر ا به درستی تعیین کرده و بدانید برای قبولی در کدام دوره های دانشگاهی آمادگی لازم را دارید. زیرا تمامی دوره های دانشگاهی به جز دوره روزانه دارای شهریه بوده و داوطلب موظف است که هر ترم مبلغی را به عنوان شهریه به دانشگاه پرداخت نماید. البته شهریه دوره های مختلف متفاوت بوده و به یک اندازه نیستند. مثلا شهریه دوره نوبت دوم یا همان شبانه بسیار کمتر از شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان و یا آزاد است.

دفترچه انتخاب رشته تجربی کنکور

فصل دوم دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402

توضیحات و جداول کد رشته محل ها

بعد از مطالعه فصل اول دفترچه انتخاب رشته و آشنایی کامل با فرایند انتخاب رشته، کارنامه اولیه، شرایط و قوانین حاکم بر انتخاب رشته و … نوبت به معرفی کد رشته محل ها و توضیحات لازم و ضروری مربوط به کد رشته محل ها می رسد. در فصل دوم دفترچه انتخاب رشته تجربی که می توان گفت یک فصل اختصاصی می باشد و اطلاعات مربوط به دانشگاه ها و رشته های گروه آزمایشی تجربی در آن ثبت شده است، شما می توانید در رابطه با عناوین زیر اطلاعات کاملی کسب کنید.

توضیحات و جدول ضرایب و نوع گزینش گروه های آزمایشی علوم تجربی

کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دوره های روزانه، نوبت دوم، شهریه پرداز و دانشگاه آزاد اسلامی

کد رشته های تحصیلی و ظرفیت بورسیه دانش و بوررسیه صنعتی

کد رشته های تحصیلی پزشکی و دندانپزشکی مصوبه افزایش ظرفیت شورای عالی انقلاب فرهنگی

کد رشته های تحصیلی مخصوص استان بومی و دارای تعهد خدمت در دانشگاه های علوم پزشکی

کد رشته های تحصیلی کاردانی وزارت بهداشت دارای شرایط خاص پذیرش صرفا بر اساس سوابق تحصیلی

کد رشته های تحصیلی و ظرفیت سهمیه مناطق محروم، زلزله زده و سایر مصوبات

کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دانشگاه فرهنگیان( ویژه داوطلبان آزاد)

کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی

کد رشته های تحصیلی و ظرفیت دانشگاه پیام نور

فرم پیش نویس انتخاب رشته

فرم گواهی تایید سهمیه وقوع بلایای طبیعی آسیب جانی و مالی( سیل و زلزله)

پیوست ها

به طور کلی دفترچه انتخاب رشته تجربی به دو فصل جداگانه تفکیک شده است که در بالا هر فصل به صورت مختصر و مفید توضیح داده شد. همچنین بخش پیوست ها که شامل مشخصات و شرایط دانشگاه ها و موسسات است در قالب یک فایل به صورت جداگانه در درگاه اطلاع رسانی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است. داوطلبان بعد از مطالعه دفترچه انتخاب رشته تجربی می توانند نسبت به دانلود بخش پیوست ها از سایت سازمان سنجش و آموزش کشور اقدام کنند. همچنین برای دسترسی راحت تر و سریع تر به بخش پیوست دفترچه انتخاب رشته می توانید از لینک دانلود قرار گرفته شده در قسمت اول این مقاله استفاده کنید.

 

دفترچه انتخاب رشته کنکور تجربی

نحوه انتخاب رشته کنکور تجربی 1402

داوطلبان با ورود به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402، طبق برنامه زمانی سازمان سنجش که از 31 مردادماه شروع شده و تا پایان روز چهارم شهریور ماه ادامه دارد، می‌ توانند با وارد کردن اطلاعات خواسته شده مانند: شماره پرونده، نام کاربری، رمز ورود و شماره شناسنامه یا شماره پرونده، کد رهگیری و شماره شناسنامه، حداکثر 150 رشته از دانشگاه های روزانه، نویت دوم، پیام نور، مجازی، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان را انتخاب و در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

لازم است داوطلبان گروه آزمایشی تجربی قبل از شروع به انتخاب رشته، دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402 را مطالعه کنند و کد رشته محل های مورد نظر خود را، بر اساس ضوابطی که در دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402 درج شده است، انتخاب و بر اساس اولویت بندی، چیدمان آنها را ابتدا در فرم پیش نویس مندرج در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 درج نمایند و پس از اطمینان آنها را در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند.

بدیهی است پس از تائید نهایی کد رشته های انتخابی توسط داوطلب، شماره 15 رقمی توسط سیستم به عنوان رسید انتخاب رشته در اختیار داوطلب قرار داده خواهد شد. این رسید پس از انجام کامل مراحل و ارسال اطلاعات در یک صفحه مجزا ارائه می شود.

داوطلبان باید توجه داشته باشند که فقط یک بار اجازه انتخاب رشته به هر داوطلب داده می شود. همچنین پس از انتخاب رشته و دریافت رسید 15 رقمی نیز داوطلبان می توانند فرم انتخاب رشته خود را تصحیح و یا ویرایش نمایند.

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد 1402

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد 1402 نیز مدتی پس از دفترچه انتخاب رشته سراسری منتشر می‌ شود. دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد 1402 را می‌ توانید از سایت سازمان دانشگاه آزاد دریافت کنید.

در این دفترچه نیز اطلاعات لازم برای انتخاب رشته دانشگاه های آزاد اسلامی ذکر شده است.

لازم است توجه داشته باشید که اگرچه کنکور سراسری این دو دانشگاه ادغام شده، اما انتخاب رشته آنها جداگانه انجام می‌ شود؛ به همین دلیل دفترچه آنها نیز مجزا است.

تاریخ انتشار دفترچه های انتخاب رشته سال 1402، 28 مرداد ماه بوده و در این تاریخ دفترچه انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار گرفته است، که همان‌ طور که اشاره شد، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مدتی پس از آن منتشر می‌ شود. داوطلبان با مراجعه به سامانه سنجش، پذیرش و امور فارغ‌ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir می‌ توانند آن را دریافت و مطالعه کنند.

در حال حاضر انتخاب چهار رشته شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه آزاد به طور همزمان با انتخاب رشته دانشگاه‌ های سراسری، از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور انجام می شود.

پونزاگر مایل به انتخاب یکی از رشته های زیر از زیرگروه تجربی می باشید، باید اقدام به دریافت مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ و تکمیل آن نمایید:

باید اضافه کنیم که شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 نیازی به اعلام علاقه مندی در زمان ثبت نام کنکور سراسری ندارد و حتی داوطلبانی که در زمان ثبت نام تنها به منظور انتخاب رشته محل های دانشگاه های سراسری شرکت کرده بودند، در صورت تمایل می توانند با پرداخت هزینه در مرحله انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 شرکت نمایند.

دفترچه انتخاب رشته تجربی دانشگاه آزاد

مشاوره تحصیلی انتخاب رشته تجربی 1402

پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری، دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402 نیز مانند سایر دفترچه‌ ها بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته و داوطلبان می‌ توانند با مطالعه آن نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

در صورت وجود ابهام در هر یک از بندهای آن می‌ توانید با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید. توصیه می‌ کنیم برای انتخاب رشته بهتر حتماً از مشاوران این مرکز کمک بگیرید زیرا این مشاوران می‌ توانند به خوبی با توجه به شرایط شما و رتبه و ترازی که به دست آورده اید، شانس قبولی شما را در رشته های مختلف بررسی کرده و به شما راهنمایی کنند.

سخنی از مشاوران آویژه

طبق روال سال های گذشته در سال 1402 نیز افرادی که قصد تحصیل در رشته های گروه آزمایشی علوم تجربی در دانشگاه های سراسری را دارند، در صورتی که موفق به کسب حدنصاب لازم در آزمون کتبی شده باشند، می توانند به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه نموده و با توجه به دفترچه انتخاب رشته مختص به این گروه آزمایشی، فرآیند انتخاب رشته خود را به انجام برسانند.

شما برای کسب مشاوره در رابطه با نحوه انتخاب رشته تجربی و تاثیر مصوبه جدید کنکور بر ظرفیت دانشگاه‌ ها می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه در ارتباط باشید.

از همراهی شما سپاسگزاریم.

سوالات متداول

سوال علامتچرا انتخاب رشته تحصیلی باید توسط متخصص انجام شود؟

انتخاب رشته تحصیلی بسیار حساس بوده و کوچکترین اشتباهی می‌ تواند آینده فرد را تحت تاثیر قرار داده و او را از آرزوهایش دور کند.

سوال علامتچگونه انتخاب رشته تجربی را انجام دهیم؟

هر داوطلب باید طوری انتخاب رشته کند که هم رشته، مورد علاقه وی باشد و هم اینکه آینده شغلی وی را تضمین کند تا نتیجه زحمات خود در طی سال های پیش از کنکور را ببیند.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دانلود دفترچه انتخاب رشته تجربی 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید