ثبت نام بدون کنکور رشته حسابداری 1401-1402

ثبت نام بدون کنکور رشته حسابداری

شرکت در مرحله پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد، دارای شرایط ویژه و مختص خود می باشد، که سازمان سنجش با انتشار دفترچه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور، این ضوابط را به همراه جزئیات مربوط به ثبت نام بیان کرده است.

هم اکنون با توجه به بالا بودن تعداد علاقه مندان به رشته هایی مانند حسابداری، داوطلبان زیادی مایل به ثبت نام در دانشگاه های بدون کنکور هستند.

در این مقاله قصد داریم تا به شما اطلاعات جامعی را در رابطه با نحوه تحصیل این رشته در مقطع کارشناسی بصورت بدون کنکور در میان بگذاریم. پس لطفا با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

معرفی رشته حسابداری

رشته حسابداری که از هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی دانشجو می پذیرد، بسیار مرتبط با ریاضیات است و اگر مایل به تحصیل در رشته حسابداری هستید، باید در ریاضیات حرفی برای گفتن داشته باشید.

از طرفی علاوه بر مهارت ریاضی، باید فن بیان و دست روانی برای ارائه گزارش کار داشته باشید. در واقع ماهیت رشته حسابداری به نوعی است که توانایی ساعت ها کار در جای ثابت و با حداقل تحرک، یکی از ویژگی های یک حسابدار حرفه ای به شمار می رود.

پذیرش رشته حسابداری از طریق کنکور کارشناسی

داوطلبان کارشناسی ارشد حسابداری، پس از فارغ‌التحصیلی در مقطع کارشناسی، بر حسب علاقه می‌توانند برای ادامه تحصیل در این رشته در آزمون سراسری مجموعه حسابداری ثبت نام و پس از مطالعه‌ی منابع و مباحث لازم، در آزمون شرکت نمایند. در نهایت پس از قبولی در هر یک از گرایش‌های این رشته انتخاب رشته نمایند.

ضمناً یکی از راه‌های آسان جهت قبولی در ارشد رشته حسابداری، طرح فراگیر پیام نور است.

در حال حاضر پذیرش رشته های بدون کنکور در دانشگاه صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی انجام می‌گیرد. در این روش دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجو تنها با بررسی معدل کتبی دیپلم متقاضیان اقدام به جذب در رشته ها می کنند.

شرط حداقل معدل مورد نیاز می‌تواند برای هر دانشگاه با دانشگاه دیگری متفاوت باشد. به عنوان مثال در دانشگاه آزاد واحد تهران شمال حداقل معدل لازم ۱۳ است؛ اما در دانشگاه تهران جنوب ۱۲ می‌باشد. لازم به ذکر است، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری در صورت ارائه شدن نیاز به مدرک کارشناسی خواهد بود.

شرایط ادامه تحصیل در این مقطع بدون آزمون برای همگان امکان پذیر نیست و به صورت پذیرش استعداد های درخشان می باشد، که عموما 20 درصد ظرفیت دانشگاه ها در مقطع کارشناسی ارشد به استعدادهای درخشان تخصیص داده می شود و البته شرایطی بسیار سخت اما امکان پذیر دارد.

دانشجویانی که جز استعداد درخشان هستند، در صورت ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد، باید در همان رشته کارشناسی و همچنین در همان دانشگاه ادامه تحصیل دهند.

ثبت نام کارشناسی ارشد حسابداری بدون کنکور بصورت اینترنتی است. برای ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور حسابداری، داوطلبان می توانند از هر رشته ای در رشته دلخواه خود تنها با ارائه مدارک مربوطه ثبت نام کنند.

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد حسابداری 

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1401-1402

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری، تابع شرایط و ضوابطی است که از جمله آن می توان به شرایط عمومی و اختصاصی اشاره کرد.

شرایط عمومی برای کلیه پذیرش ها (بدون آزمون) مشترک است، اما شرایط اختصاصی برای هر پذیرش به صورت متفاوت تعریف می شود. از جمله شروط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری، ارائه مدرک پیش دانشگاهی، مدرک دیپلم نظام قدیم و یا مدرک کاردانی تا اواخر دی ماه است.

دقت کنید که برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1401-1402، نباید هیچ منعی در نظام وظیفه داشته باشید.

ثبت نام حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401-1402

ثبت نام بدون آزمون رشته حسابداری بدون کنکور از طریق سامانه مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir که سایت رسمی این دانشگاه است انجام می گیرد.

متقاضیان با ورود به بخش ثبت نام بدون کنکور و صرفا بر اساس سوابق تحصیلی، می‌توانند در مرحله اول اقدام به خرید کارت اعتباری لازم نموده و بعد از خرید کارت اعتباری به صورت اینترنتی و از طریق سایت مذکور، با شماره‌ای تحت عنوان شناسه اعتباری که به آنها تعلق می‌گیرد، روند ثبت نام خود را پیگیری نمایند.

بعد از ورود به کمک این شماره شناسه، لازم است تا داوطلب تمام مشخصات فردی اعم از اطلاعات شناسایی و اطلاعات تحصیلی خود را وارد کند.

توجه کنید که معدل کتبی دیپلم از مهم ترین اطلاعات لازم برای ثبت نام بدون کنکور است، که داوطلبین با همین معدل مقایسه و پذیرفته می‌شوند. لذا کوچک ترین مغایرتی می‌تواند باعث جلوگیری از ثبت نام نهایی شما شود.

بعد از ورود اطلاعات، به بخش دیگری هدایت می‌شوید که در آنجا می‌توانید رشته یا رشته‌های مدنظر خود را وارد نمایید. هر داوطلب با خرید هر کارت اعتباری حق انتخاب ۳۰ کد رشته محل و تنها در یک زیر گروه آزمایشی را دارد.

لازم به ذکر است که بر خلاف سال های پیش، برای ثبت نام در رشته حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد، مراجعه حضوری برای ثبت درخواست حذف شده و تنها بعد از انتخاب رشته و در صورت پذیرش داوطلب، جهت تکمیل مدارک لازم و قطعی کردن ثبت نام نیاز به مراجعه حضوری در واحد مدنظر است.

راهنمای تصویری ثبت نام حسابداری بدون کنکور دانشگاه آزاد 1401-1402

وارد سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد به نشانی azmoon.iau.ac.ir شوید و بر روی لینک فعال خرید کارت اعتباری ثبت نام کلیک کنید. (بدون خرید سریال و کارت اعتباری ثبت نام، اجازه ورود به سامانه نام نویسی بدون آزمون دانشگاه آزاد را نخواهید داشت.)

ثبت نام بدون کنکور حسابداری

در این مرحله نوع کارت اعتباری مورد نظر خود را مشخص کرده و بر روی دکمه خرید کارت کلیک کنید.

ثبت نام بدون کنکورحسابداری

مرحله بعد پرداخت هزینه ثبت نام می باشد و پرداخت هزینه منحصرا به صورت اینترنتی انجام خواهد شد. پس از واریز هزینه ثبت نام بدون کنکور حسابداری، سیستم به شما یک شناسه پرداخت 8 رقمی و رمز عبور 6 رقمی خواهد داد؛ که باید از آنها برای ثبت نام خود استفاده کنید. در این مرحله مجددا به صفحه اصلی سایت بازگردید و پس از کلیک بر روی لینک ثبت نام دوره مورد نظر، مطابق تصویر، اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

ثبت نام بدون کنکور حسابداری

پس از ورود به سامانه، اطلاعات خواسته شده در فرم ثبت نام که عبارتند از نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، کد ملی، کد پیگیری 12 رقمی مربوط به سهمیه رزمندگان، کد 13 رقمی مربوط به اتباع غیر ایرانی، معدل کل و کتبی دیپلم و… را به درستی درج کنید. در این مرحله می بایست عکس پرسنلی داوطلب به صورت jpg و با حجمی کمتر از 70 کیلوبایت بارگذاری شده و وارد شود.

نوبت به وارد کردن کد رشته محل های مورد نظر در فرم انتخاب رشته می رسد. به این منظور باید کد رشته و کد محل مورد تقاضا را از دفترچه ثبت نام بدون کنکور آزاد 1401 پیدا کرده و پس از وارد کردن آنها بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید تا رشته و دانشگاه مورد نظر شما یافت شود. با کلیک بر روی دکمه تایید رشته مورد نظر ثبت می شود؛ به همین ترتیب می توان انتخاب های بعدی را نیز وارد و ثبت نمایید.

ثبت نام بدون کنکور حسابداری

پس از اتمام مراحل ثبت نام، یک کد رهگیری دریافت خواهید کرد که در زمان اعلام نتایج مورد نیاز قرار می گیرد. توجه داشته باشید که حتما پس از طی تمامی مراحل بالا، برای ذخیره اطلاعات وارد شده، بر روی عبارت تایید نهایی کلیک کنید.

دروس کارشناسی پیوسته حسابداری

اگر قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پیوسته حسابداری را دارید، آگاهی از دروسی که در دانشگاه مورد مطالعه قرار خواهید داد، ضروری به نظر می رسد.

به طور کلی برای مقطع کارشناسی پیوسته حسابداری، 21 واحد در دروس عمومی، 62 واحد در دروس تخصصی و 52 واحد در دروس پایه تعریف می شود.

با توجه به اینکه دروس عمومی در همه ی رشته ها مشترک است، در ادامه به بررسی دروس تخصصی و پایه رشته حسابداری در مقطع کارشناسی پیوسته بشرح جدول زیر می پردازیم.

لیست دروس تخصصیلیست دروس پایه
اصول حسابداری 1روانشناسی عمومی
اصول حسابداری 2ریاضیات پایه و مقدمات آمار
اصول حسابداری 3اصول علم اقتصاد 1
حسابداری میانه 1ریاضیات و کاربرد آن در مدیریت
حسابداری میانه 2اصول علم اقتصاد 2
زبان تخصصی 1مبانی جامعه شناسی
حسابداری پیشرفته 1آمار و کاربرد آن در مدیریت
حسابداری صنعتی 1مالیه عمومی و خط و مشی مالی دولتها
زبان تخصصی 2مبانی سازمان و مدیریت
حسابداری صنعتی 2حقوق بازرگانی
حسابرسی 1مبانی و کاربرد کامپیوتر
حسابداری پیشرفته 2روش های تحقیق و ماخذشناسی
مدیریت مالی 1پژوهش عملیاتی 1
حسابرسی 2پژوهش عملیاتی 2
اصول تنظیم و کنترل بودجه دولتیمدیریت تولید
حسابداری صنعتی 3پول و ارز و بانکداری
مدیریت مالی 2توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
حسابداری و حسابرسی دولتی
حسابداری مالیاتی
مباحث جاری در حسابداری

دروس کارشناسی پیوسته حسابداری

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1401-1402

همانطور که قبلا نیز اشاره شد، شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته حسابداری به دو بخش شرایط عمومی و شرایط خصوصی تقسیم می شود که در ادامه مطلب به بررسی آنها می پردازیم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط عمومی

اعتقاد به اسلام یا یکی از دین های مورد قبول در قانون جمهوری اسلامی

نداشتن دشمنی آشکارا با حکومت جمهوری اسلامی

متناسب بودن شرایط فیزیکی داوطلب با رشته مدنظر

نداشتن سو رفتار و هنجار شکنی در طول دوران تحصیل

عدم حضور و یا سابقه حضور در گروه‌های ضد اسلام و حکومت

شرایط اختصاصی

داشتن یکی از مدارک دیپلم ۴ ساله قدیم و یا دیپلم متوسط ۳ ساله، دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش برای ثبت نام در دوره‌های کاردانی

مدرک کاردانی مورد تأیید وزارت علوم برای ثبت نام در مقاطع کارشناسی ناپیوسته

داشتن مدارک مقاطع بالاتر نیز از قبیل کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری برای ثبت نام در مقطع کارشناسی ناپیوسته مورد قبول است.

داوطلبین شاغل در مشاغل دولتی و کارمندان تنها در صورت تأیید سازمان اشتغال خود، قادر به ثبت نام خواهند بود.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری 1401-1402

دانشگاه های پذیرنده حسابداری بدون کنکور

دانشگاه های مختلف دولتی و آزاد و علمی کاربردی دانشجویان را در رشته های مختلف از جمله حسابداری بدون کنکور جذب می کنند؛ که لازم است قبل از انتخاب آن راجع به اعتبار و گرایش های موجود هر یک تحقیق کنید.

پونزدانشگاه علمی کاربردی هم در مقطع کاردانی و هم کارشناسی (کارشناسی ناپیوسته) در گرایش های رشته حسابداری زیر دانشجو می پذیرد:

  • گرایش های حسابرسی
  • حسابداری شرکت های بیمه
  • حسابداری واحدهای صنفی
  • حسابداری مالی
  • حسابداری مالیاتی
  • حسابداری دولتی
  • حسابداری صنعتی
  • حسابداری بانکی
  • حسابداری پروژه ها
  • حسابداری خدمت و تولیدات کشاورزی

زمان و نحوه پذیرش حسابداری بدون کنکور

معمولاً دانشگاه ها در تعداد دفعات پذیرش دانشجو بدون کنکور متفاوت عمل می کنند.

در دانشگاه علمی کاربردی دو بار در سال پذیرش انجام می شود و متقاضیان تحصیل بدون کنکور در دانشگاه های سراسری در نیمه ی مرداد ماه، ثبت نام می کنند.

در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، با توجه به شرایط داوطلبان هم زمان با انتخاب رشته داوطلبان شرکت کرده کنکور ثبت نام و انتخاب رشته استعدادهای درخشان هم انجام می شود.

داوطلبان دوره کارشناسی و کاردانی برای انتخاب رشته و ثبت نام حسابداری بدون کنکور در دانشگاه سراسری، به وب سایت سازمان سنجش در دانشگاه آزاد به نشانی azmoon.org مراجعه می کنند.

زمان و نحوه پذیرش حسابداری بدون کنکور

نکاتی در مورد تحصیل حسابداری بدون کنکور 1401-1402

داوطلب به منظور ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری، می تواند 150 کد رشته محل را به ترتیب اولویت انتخاب کند. (لزومی به پر کردن همه ی 150 اولویت نیست؛ ولی توصیه می شود تا می توانید انتخاب کنید.)

فقط می توانید در یکی از گروه های آزمایشی اصلی (ریاضی، تجربی و انسانی) شرکت کنید. گروه های آزمایشی هنر و زبان جزو گروه های آزمایشی اصلی به شمار نمی روند.

توجه داشته باشید در صورت پذیرفته شدن شما در یکی از کد رشته محل ها، اولویت های بعدی بررسی نخواهد شد. پس با دقت و احتیاط کدها را اولویت بندی کنید. (حتی در اولویت های آخر)

در هنگام انتخاب رشته حتما به این نکات توجه کنید: علاقه شما به رشته، مهارت و توانایی شما، بازار کار، وضعیت شهریه پرداختی (برای دوره های دانشگاه پردیس خودگردان و دانشگاه غیر انتفاعی)، شرایط شهر مقصد، سطح علمی دانشگاه منتخب و چگونگی رفت و آمد.

اگر قصد ثبت نام کارشناسی بدون کنکور حسابداری در دانشگاه های آزاد را دارید، باید به این نکته توجه کنید که پس از ثبت نام، امکان ویرایش اطلاعات را نخواهید داشت! پس حتما در ورود اطلاعات، بسیار دقت کنید.

ثبت نام ارشد حسابداری بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

سال گذشته بر اساس تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا، مبنی بر امکان ثبت نام متقاضیان در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور، دانشگاه آزاد امکان پذیرش داوطلبان کارشناسی ارشد بدون آزمون را از 25 آذر، برای آن دسته از متقاضیانی که در کنکور شرکت نکرده و یا از قبولی خود ناراضی هستند، فراهم کرده بود. اما امسال به جای آن فرایند، شاهد برگزاری ثبت نام ارشد فراگیر دانشگاه آزاد هستیم.

شرایط و قوانین مربوط به پذیرش بدون کنکور کارشناسی ارشد پس از اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد و مشخص شدن ظرفیت رشته ها، توسط دانشگاه آزاد منتشر شده بود. اما امسال بر اساس اطلاعیه سایت سنجش، فرآیند ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی کاملا لغو شده است.

ثبت نام ارشد حسابداری بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه آزاد ۱۴۰۱

سخن آخر

رشته حسابداری از جمله رشته های پرطرفدار متقاضیان تحصیل در مقطع کارشناسی است، که در چند سال اخیر امکان ثبت نام بدون کنکور آن در برخی واحدهای دانشگاهی آزاد، پیام نور و غیرانتفاعی ایجاد شده است.

در مقاله فوق به اطلاعات مربوط به شرایط و نحوه ثبت نام این رشته اشاره کردیم. شما برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی تحصیلی، می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه در ارتباط باشید.

سوالات متداول

سوال علامتپذیرش بدون کنکور حسابداری در چه مراکز آموزشی امکانپذیر است؟

واحدهای دانشگاهی پیام نور، آزاد و غیرانتفاعی، امکان پذیرش رشته حسابداری بدون کنکور را دارند.

سوال علامتچند نوبت در سال می توان برای پذیرش بدون کنکور رشته حسابداری اقدام کرد؟

دو نوبت در سال؛ در ترم های مهر و بهمن این امکان وجود دارد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور رشته حسابداری 1401-1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 6 نظر:
  1. سلام من کارشناسی معماری دارم ایا میتونم کارشناسی ارشد حسابداری بخونم بدون کنکور

  2. سلام من در کنکور شرکت کردم ولی تیک دانشگاه ازاد نزدم برای ثبت نام بهم گفتن فقط کنکور و برای فراگیر بهم گفتن باید تیک دانشگاه ازاد رو میزدی من میتونم ترم بهمن ثبت نام کنم؟

  3. سلام وقت بخیر ثبت نام در دانشگاه ارشد آزاد رشته حسابداری شرایط امکان داره واسم بگی ممنون میشم ،، و اینکه فرزند جانباز هستم امتیاز ب من لحاظ میشه بدون آزمون وارد دانشگاه آزاد ارشد بشم؟؟

    1. سلام برای ادامه تحصیل در ارشد دانشگاه آزاد می توانید از طریق کنکور وارد دانشگاه شوید و یا براساس سوابق تحصسلیتان با این شرط که بیش تر از دوسال از تاریخ فارغ التصیلی کارشناسی نگذشته باشد. انتخاب رشته همزمان با انتخاب رشته سراسری است ویا برای ترم بهمن برای تکمیل ظرفیت در اواخر پاییز اقدام به ثبت نام کنید

  4. سلام بنده در کنکور ارشد حسابداری اصفهان دانشگاه های غیرانتفاعی و پیام نور وپردیس خودگردان مجاز به انتخاب رشته هستم،میخواستم میزان شهریه هرکدام از این دانشگاه ها را بدانم؟

    1. سلام
      میزان شهریه با توجه به تعداد واحدهایی که در هر ترم برمیدارید متفاوت است.اما به طور کلی شهریه پیام‌نور کمتر است.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید