دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

در طی سال های اخیر، کنکور سراسری و آزاد برای قبولی در دانشگاه های سراسری و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی با یکدیگر ادغام شده و داوطلبانی که قصد شرکت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد را دارند نیاز نیست در آزمون جداگانه ای شرکت کنند. تنها کافی است در فرم ثبت نام کنکور سراسری تمایل خود را به انتخاب رشته دانشگاه آزاد ثبت کرده و اقدام به خرید کارت اعتباری برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنید. اما ادغام دانشگاه آزاد و سراسری تنها در زمان آزمون بوده و بعد از اعلام نتایج اولیه، فرایند و مراحل انتخاب رشته دانشگاه آزاد و دانشگاه های سراسری از یکدیگر جدا می شود. داوطلبان کنکور سراسری که به دنبال قبولی در دانشگاه های آزاد هستند، ابتدا باید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مطالعه کرده و بعد از کسب اطلاعات کامل و دقیق، به ثبت انتخاب های خود در سایت azmoon.org اقدام کنند.

شرط انتخاب رشته دانشگاه آزاد اصولی، مطالعه کامل و با دقت دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد است. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به دفترچه رشته محل های با آزمون دانشگاه آزاد نیز معروف است. به دلیل اینکه داشتن اطلاعات و آشنایی کامل با مندرجات دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد می تواند شما را به سمت انتخاب رشته هوشمندانه و به دور از اشتباه هدایت کند، مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آویژه به تحلیل و بررسی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد پرداخته و مقاله زیر را نگارش کرده اند. اگر به دنبال قبولی در دانشگاه آزاد هستید و می خواهید انتخاب رشته ای عالی و رضایت بخش داشته باشید، مطالعه مقاله زیر را از دست ندهید.

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402

همانطور که در بالا اشاره شد، چند سالی است که آزمون جداگانه ای برای قبولی و پذیرش دانشگاه آزاد برگزار نشده و داوطلبان بر أساس رتبه و تراز کسب کرده در کنکور سراسری برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز سنجیده می شوند. بعد از دریافت کارنامه اولیه کنکور سراسری شما باید بررسی کنید که آیا مجاز به انتخاب رشته دانشگاه آزاد شده اید یا خیر.

به یاد داشته باشید که تنها آزمون دانشگاه آزاد و سراسری یکی شده است. در فرایند انتخاب رشته، این دو دانشگاه از یکدیگر جدا می شوند. به گونه ای که افرادی که به دنبال انتخاب رشته دانشگاه های سراسری هستند باید در مدت زمان تعیین شده به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته خود اقدام کنند. اما افرادی که می خواهند در انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز شرکت کنند باید به سایت azmoon.org مراجعه کرده و به تکمیل فرم انتخاب رشته دانشگاه آزاد بپردازند.

برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، مطالعه دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بسیار مهم است. شما به عنوان متقاضی انتخاب رشته دانشگاه آزاد موظف هستید، پیش از کامل نمودن فرم انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد، دفترچه انتخاب رشته را با دقت و آرامش کامل مطالعه نموده و از اطلاعات درج شده در دفترچه برای ثبت یک انتخاب رشته عالی و به دور از اشتباه استفاده کنید. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد برای انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد طراحی شده و در آن لیست رشته محل های با آزمون که تنها بر أساس نمره و رتبه کسب شده در کنکور سراسری سنجیده می شود، ذکر شده است. به یاد داشته باشید که لازمه انتخاب رشته اصولی دانشگاه آزاد، اطلاع از لیست کد رشته محل ها می باشد که تنها منبع انتشار این کد رشته محل ها، دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

با توجه به اینکه انتخاب رشته دانشگاه آزاد به دو صورت با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد، دفترچه های راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز به دو صورت مختلف و جداگانه منتشر می شود. شما می توانید در زمان تعیین شده به دانلود دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد و دانلود دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد بپردازید. همچنین برای دسترسی راحت تر و سریع تر به دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد می توانید بر روی لینک های قرار داده شده در این قسمت، کلیک کنید.

 

دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزادلینک دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد
دفترچه کارشناسی پیوسته ابر اساس آزموندانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس آزمون
دفترچه کارشناسی ناپیوسته بر اساس آزموندانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بر اساس آزمون
دفترچه کاردانی پیوسته بر اساس آزموندانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس آزمون
دفترچه کاردانی ناپیوسته بر اساس آزموندانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بر اساس آزمون
دفترچه کارشناسی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلیدانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی
دفترچه کارشناسی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلیدانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کارشناسسی ناپیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی
دفترچه کاردانی پیوسته بر اساس سوابق تحصیلیدانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی
دفترچه کاردانی ناپیوسته بر اساس سوابق تحصیلیدانلود دفترچه انتخاب رشته دوره کاردانی ناپیوسته دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی

 

 

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد

زمان انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

بعد از انتشار نتایج اولیه کنکور، ابتدا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه های سراسری منتشر شده و حدودا چند روز بعد از انتخاب رشته دانشگاه های سراسری، نوبت به انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد فرا می رسد. به یاد داشته باشید که دانشگاه آزاد اسلامی برای تمامی گروه های آزمایشی کنکور، بر خلاف سایت سازمان سنجش و آموزش کشور، یک دفترچه مشترک منتشر می کند. یعنی هنگام انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد شما تنها با یک دفترچه انتخاب رشته برای انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و یک دفترچه مشترک تمامی گروه ها برای انتخاب رشته بر اساس نمره و تراز آزمون مواجه هستید؛ که برای تمامی رشته های ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان مورد استفاده قرار می گیرد. پس تفاوتی ندارد که شما در کدام یک از گروه های آزمایشی شرکت کرده باشید، در نهایت برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد، باید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 را دانلود کرده و متناسب با رشته تحصیلی، نوع انتخاب رشته مدنظر برای دانشگاه آزاد و گروه آزمایشی خود از اطلاعات درج شده در دفترچه استفاده کنید.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

لیست رشته های با آزمون دانشگاه آزاد در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همانطور که می دانید قبولی در دانشگاه آزاد به دو روش امکان پذیر است. اولی قبولی با استفاده از نمره آزمون و دوم قبولی بر أساس سوابق تحصیلی. در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد، رشته هایی که قبولی در آنها بر أساس رتبه و تراز کنکور می باشد ذکر شده است. قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیاز است که از لیست رشته های پذیرش بر أساس رتبه و تراز آزمون آگاهی کامل کسب کرده تا انتخاب رشته ای منطقی و اصولی را برای خود رقم بزنید. مخصوصا افرادی که به دنبال انتخاب رشته تجربی در دانشگاه آزاد هستند، حتما باید به این نکته توجه ویژه داشته باشند.

به دلیل اینکه هنوز دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی 1402 منتشر نشده است، لیست تهیه شده در ادامه مطلب از دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1401 تهیه و نگارش شده است. به محض انتشار دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402 این لیست به روز رسانی خواهد شد. طبق تجربه هر ساله تغییرات زیادی در لیست رشته ها صورت نمی گیرید و می توان گفت تفاوت های زیادی با دفترچه انتخاب رشته سال قبل ندارند.

رشته های پذیرش با آزمون دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی ریاضی و انسانی

به طور کلی در شاخه گروه های آزمایشی مختلف به جز تجربی، هم پذیرش بر أساس آزمون و هم پذیرش برأساس سوابق تحصیلی اکثر رشته ها را در برمیگیرد. مثلا شما می توانید در رشته مهندسی برق بر أساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته کنید و یا دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد را مطالعه کرده و بر أساس نمره و تراز کسب شده به انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد بپردازید.

اکثر رشته های گروه های آزمایشی ریاضی، انسانی، هنر و زبان در دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد و همچنین در دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد ذکر شده اند. شما می توانید با استفاده از کد رشته محل های درج شده در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اقدام به انتخاب رشته کنید.

اگر نتوانستید قبولی در رشته ای را بر أساس انتخاب رشته با آزمون کسب کنید، می توانید در سایر واحدهای دانشگاه آزاد همین رشته را به صورت بدون آزمون و بر أساس سوابق تحصیلی مطالعه کنید.

رشته های پذیرش با آزمون دانشگاه آزاد در گروه آزمایشی تجربی

برای پذیرش با آزمون یا بدون آزمون در دانشگاه های آزاد در شاخه گروه آزمایشی تجربی باید بسیار دقت کنید. این گروه آزمایشی نسبت به سایر گروه های آزمایشی دیگر مستثنی های بیشتری داشته و شرایط و قوانین خاصی بر آن حاکم است. در شاخه گروه آزمایشی تجربی تنها راه برای قبولی در رشته های پزشکی و پیراپزشکی شرکت در انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد است و رشته های پزشکی و پیراپزشکی قبولی بر أساس سوابق تحصیلی ندارند. پس اگر علاقه به ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد در رشته های پزشکی یا پیراپزشکی دارید حتما باید دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد با آزمون را مطالعه کنید و بعد از آن اقدام به انتخاب رشته کنید. رشته های گروه آزمایشی تجربی که تنها از طریق انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد می توانید آنها را انتخاب کنید عبارتند از:

مامایی

🟡 پرستاری

🟢 اتاق عمل

🟠 علوم آزمایشگاهی

🟣 مهندسی بهداشت محیط

🔴 مهندسی بهداشت حرفه ای

🔵 هوشبری

🟤 علوم تغذیه

بهداشت خانواده

🔘 بهداشت مبارزه با بیماری ها

🟣 بهداشت عمومی

⭐ به یاد داشته باشید که انتخاب چهار رشته شامل رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و دامپزشکی دانشگاه های آزاد در زمان انتخاب رشته دانشگاه سراسری و همزمان با اعلام زمان انتخاب رشته دانشگاه های سراسری امکان پذیر است. پس اگر می خواهید هر کدام از این چهار رشته را در دانشگاه های آزاد انتخاب کنید، باید دقت داشته باشید که در مهلت تعیین شده به انتخاب رشته بپردازید.

 

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

 

در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد چه اطلاعاتی درج شده است؟

همانطور که بارها اشاره شد انتخاب رشته دانشگاه آزاد به دو روش انتخاب رشته با آزمون و بدون آزمون امکان پذیر است. تحصیل در برخی از رشته ها ( رشته های گروه آزمایشی تجربی) تنها از طریق انتخاب رشته با آزمون دانشگاه ازاد امکان پذیر است و برخی دیگر از رشته ها هم در انتخاب رشته با آزمون حضور دارند و هم بدون آزمون. دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز برای هر کدام از روش های انتخاب رشته دانشگاه آزاد به صورت جداگانه منتشر می شود. یعنی در انتخاب رشته دانشگاه آزاد شما با دو دفترچه انتخاب رشته جداگانه مواجه هستید. یکی دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد و دیگری دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد.

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد بیان می کند که نیاز است قبل از انتخاب رشته دانشگاه آزاد دفترچه های مذکور را کامل مطالعه کرده و از اطلاعات درج شده در آن ها برای انتخاب رشته اصولی استفاده کنید. به طور کلی محتویات دفترچه های انتخاب رشته دانشگاه آزاد شامل بخش ها و قسمت های مختلفی است که این موارد به طور خلاصه عبارتند از:

توضیحات کلی در رابطه با شرایط پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد

توضیحاتی در رابطه با شیوه های پذیرش دانشجو در دانشگاه های آزاد

معرفی أنواع سهمیه ها

شرایط و قوانین مربوط به پذیرش مشمولان خدمت و نظام وظیفه

اطلاعات در رابطه با میزان شهریه و بیمه و همچنین وام های دانشجویی و خدمات ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد

نحوه استفاده از وام های شهریه و امکانات دانشجویی صندوق رفاه

جداول مربوط به شهرهای ممنوع برای انتخاب اتباع غیر ایرانی

لیست کد رشته محل ها که مربوط به پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد می باشد

اگر دفترچه انتخاب رشته با آزمون دانشگاه آزاد باشد، این لیست مربوط به پذیرش دانشجو با آزمون می باشد. اگر دفترچه انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد باشد، کد رشته محل ها مربوط به پذیرش بدون آزمون است.

فهرستی از واحدهای دانشگاهی دارای امکانات خوابگاهی برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

مهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

در دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد که با توجه به مطالب گفته شده هر ساله بر روی سایت azmoon.org قرار می گیرد، مهلت و زمان ثبت نام و انتخاب رشته هم قید شده است. مهم است بدانید که ثبت نام و یا انتخاب رشته یک زمان مختص به خود را دارد که خارج از این چارچوب و زمان، دیگر امکان انجام آن وجود ندارد.

در زمان اعلام نتایج و رتبه های کنکور زمان دقیق انتخاب رشته نیز اعلام خواهد شد. برای انجام دادن انتخاب رشته امر اساسی این است که در کنکور سراسری مجاز به انتخاب رشته شده باشید و اگر مجاز نشده باشید به هیچ وجه امکان ثبت نام و انتخاب رشته نخواهید داشت و تنها امکان تحصیل بدون کنکور برای شما موجود است که با صرف هزینه همراه است و در مهلت زمانی مختص به خود و در چند دانشگاه انجام می پذیرد.

 

انتخاب رشته مجازی دانشگاه آزاد

 

سخنی از مشاوران آویژه

در قدیم انتخاب رشته دانشگاه آزاد از محبوبیت کمی در بین داوطلبان برخوردار بود. اما امروزه با افزایش متقاضیان برخی از رشته ها، انتخاب رشته دانشگاه آزاد نیز در بین داوطلبان کنکور سراسری از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. بسیاری از داوطلبان مخصوصا داوطلبان گروه تجربی که ررقابت سختی را در کنکور و انتخاب رشته تجربه می کنند، ترجیح می دهند در صورت پذیرفته نشدن در دانشگاه های سراسری، به انتخاب رشته دانشگاه آزاد بپردازند تا اینکه بخواهند یک سال مجدد برای کنکور مطالعه کرده و درس بخوانند و یک سال از عمر خود را پشت کنکور تلف کنند. تحصیل در رشته های پزشکی و پیراپزشکی و همچنین برخی از رشته های پر متقاضی انسانی و ریاضی در بین داوطلبان دانشگاه آزاد بسیار رایج شده است. اگر شما نیز به دنبال این هستید که در زمان اعلام نتایج دانشگاه آزاد اسلامی جز پذیرفته شدگان در رشته عالی و دانشگاه ممتاز باشید، لازم است اولا دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد را مطالعه کنند و ثانیا ملاک های خود را تعیین کرده و انتخاب رشته ای اصولی را رقم بزنند. مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری بیان می کند که مهم ترین مرحله بعد از پشت سر گذاشتن ماراتن کنکور، فرایند انتخاب رشته می باشد. پس دقت کنید تا آینده تحصیلی خود را با انتخاب رشته اشتباه، خراب نکنید.

سوالات متداول

چرا انتخاب رشته تحصیلی باید توسط متخصص انجام شود؟

انتخاب رشته تحصیلی امری بسیار حساس بوده و کوچکترین اشتباهی می تواند آینده فرد را تحت تاثیر قرار دهد و داوطلب را از رسیدن به خواسته هایش بازدارد.

چگونه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کنیم؟

هر داوطلب باید طوری انتخاب رشته کند که هم رشته، مورد علاقه وی باشد و هم اینکه آینده شغلی وی را تضمین کند تا نتیجه زحمات خود و هزینه هایی که در طی سال های پیش از کنکور و پیش رو را ببیند.

استفاده از دانشجویان برتر دانشگاه ها برای مشاوره انتخاب رشته چه مزایای دارد؟

در مشاوره انتخاب رشته معمولاً دانشجویان نخبه، بهتر از سایر افراد می توانند به داوطلبان کنکور کمک کنند. چرا که آنها با جدیدترین وضعیت رشته های تحصیلی، مطالب روز، بازار کار و موقعیت های شغلی بیشتر درگیر هستند و شناخت مناسبی نسبت به رتبه ها و سایر مشخصات رشته ها دارند.

مراحل یک انتخاب رشته صحیح و علمی چیست؟

قبل از هر مسئله ای می بایست علاقه داوطلب و تیپ شخصیتی وی مشخص شود. سپس با استفاده از تست هوش هیجانی، میزان آمادگی فرد برای تحصیل در رشته مورد نظر بررسی شود. در نهایت با یک تحلیل روانشناختی و با کمک کامپیوتر یک مشاوره صحیح تحصیلی کارگشا خواهد بود.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

دانلود دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 2 نظر:
  1. سلام من سه بار انتخاب رشتمو ویرایش کردن فقط آخرین کد پیگیری را دارم مشکلی پیش نمیاد؟

  2. آیا می‌توان با انتخاب رشته در تهران
    بصورت مهمان در رشت تحصیل کرد

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید