ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد دوره کاردانی ندارد و از این رو رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تنها مختص به مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد می شود.

در ادامه در مورد گرایش های مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی بحث خواهیم کرد و همچنین برای اینکه افراد با این گرایش ها آشنایی کافی بدست بیاورند، هر کدام را مختصرا به شما معرفی خواهیم کرد.

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع لیسانس یا همان کارشناسی شامل گرایش های روانشناسی بالینی، روانشناسی صنعتی و سازمانی ، روانشناسی عمومی و آموزش کودکان استثنایی می شود.

قبل از اینکه در مورد این گرایشات توضیحاتی را ارائه دهیم، لازم است که بگوییم متقاضیان کارشناسی پیوسته در دانشگاه آزاد اگر دارای دیپلم سه ساله نظام قدیم هستند برای پذیرش باید علاوه بر مدرک دیپلم دارای مدرک پیش دانشگاهی نیز باشند.

همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سایر رشته ها به صفحه “رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ” سایت آویژه مراجعه کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

رشته های مقاطع کاردانی و کارشناسی در دانشگاه آزاد به دو صورت پیوسته و ناپیوسته ارائه می شوند و بدیهی است که شرکت در کنکور سراسری برای ثبت نام در رشته های بدون کنکور آزاد 1402 این مقاطع الزامی نخواهد بود؛ علاوه بر این، احتمال متفاوت بودن بازه زمانی نام نویسی برای آن ها نیز وجود دارد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان ثبت نام نیمسال اول (مهر ماه)

علاقه مندان به ثبت نام بدون کنکور آزاد، می توانند در دو نیمسال تحصیلی اول و دوم نسبت به نام نویسی خود اقدام نمایند.

همچنین افرادی که موفق به نام نویسی در بازه زمانی مذکور نشده بودند، می توانند جهت تکمیل فرآیند ثبت نام خود در تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد اقدامات لازم را به عمل آورند.

با توجه به اینکه زمان نام نویسی برای سال 1402 مشخص نمی باشد، پیش بینی می شود این فرآیند در بازه زمانی سال گذشته صورت پذیرد. در ادامه جدول زمانبندی مربوط به سال گذشته ارائه شده است.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر ماه 1402
مقطعزمان ثبت نامتمدید مهلت
کارشناسی ناپیوسته9 الی 22 تیر ماهتا 8 مرداد ماه و تا 30 مرداد
کاردانی پیوسته26 تیر الی 8 مرداد ماه
کارشناسی پیوسته14 الی 30 مرداد ماهتا 5 شهریور ماه و تا 15 شهریور ماه
کاردانی ناپیوسته

زمان ثبت نام نیمسال دوم (بهمن ماه)

معمولا ثبت نام بدون کنکور مقاطع کارشناسی پیوسته و کاردانی ناپیوسته بهمن ماه این دانشگاه در آذر ماه انجام می گیرد.

لذا داوطلبان باید به سایت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزادمراجعه نموده و وضعیت خود را از نظر دارا بودن شرایط مندرج در دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بررسی نموده و سپس نسبت به ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند.

با پیوستن به کانال تلگرام مشاوره تحصیلی ایران مشاوره می توانید در جریان اخبار مربوط به تمدید مهلت انجام این فرآیند قرار بگیرید.

توضیحاتی پیرامون گرایشات مختلف رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی

ساز و کار گرایش روانشناسی بالینی در خصوص روان درمانی و تشخیص مشکلاتی همچون اضطراب ، افسردگی ، پرخاشگری و وسواس ( بصورت کلی رفتار و اخلاق های نا هنجار ) و ارائه راه کار هایی برای درمان آن ها می باشد . به عبارتی از روانشناسی بالینی می توان به عنوان علم بهزیستی یاد کرد . در خصوص گرایش روانشناسی صنعتی و سازمانی که زیر مجموعه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است می توان اینگونه گفت که فنون روانشناسی را در محیط کار و صنعت بکار می برند تا بازده ای یک مجموع کاری را بیشتر کنند و نتایج خوشایند تری را بدست آورند . روانشناسی عمومی همانطور که از اسمش بارز است مربوط به یک سری کلیات در علم روانشناسی می باشد . گرایش آموزش کودکان استثنایی تلاش می کند تا راه کار هایی ارائه کند تا این دستهاز کودکان توانایی یادگیری خود را افزایش دهند.

 

 

 

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد را تنها می توان برای مقطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ارشد تعریف کرد. زیرا دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی روانشناسی بدون کنکور پذیرش نداشته است تا کنون و برای دوره دکتری این دانشگاه بدون آزمون کنکور دکتری دانشجو نمی پذیرد.

پس با توجه به این بحث ابتدا می پردازیم به شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای مقطع کارشناسی پیوسته.

همانطور که یکبار دیگر قبلا گفتیم متقاضیان کارشناسی پیوسته بدون کنکور باید دارای مدرک دیپلم باشند (سه ساله نظام جدید ، یا سه ساله نظام قدیم + مدرک یکساله پیش دانشگاهی) و متقاضیان رشته روانشناسی می توانند از هر گروهی (علوم تجربی ، ریاضی و فیزیک و علوم انسانی) باشند؛ زیرا معدل دیگر جز شروط مورد ارزیابی برای پذیرش دانشگاه بدون کنکور نمی باشد.

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد

داوطلبان توجه کنند که شرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع فوق لیسانس فقط شامل همان شرایط استعداد درخشان معرفی شدن می شود . به عبارتی تنها راهی که دانشگاه آزاد برای پذیرش بدون کنکور در مقطع ارشد جلوی پای متقاضیان قرار داده است همان استعداد های درخشان است .

برای اینکه یک دانشجو قبل از ورود به ارشد در رشته روانشناسی در دانشگاه آزاد استعداد درخشان شود باید ابتدا در دوره کارشناسی دانشجوی دانشگاه آزاد باشد ، سپس بعداز گذراندن شش ترم توانسته باشد با معدل بالای 17 بیش از 75 درصد واحد های لیسانس را پشت سر گذاشته باشد و در نهایت بتواند بدون حتی یک ترم مشروطی در هشت ترم و مجموع 4 سال ، دوره لیسانس را با موفقیت به اتمام برساند .

در این صورت دانشجو می تواند تنها یکبار در همان سال فارق تحصیلی برای دوره ارشد بعنوان استعداد درخشان اقدام کند .

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق جز رشته هایی می باشد که دارای علاقه مند بسیار زیادی می باشد و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو را در رشته روانشناسی می پذیرد.

در واقع بین دانشجویانی که از طریق آزمون پذیرفته می شوند و یا بدون آزمون هیچ تفاوتی در دانشگاه آزاد وجود ندارد ، نه از لحاظ واحد ها، نه از لحاظ شهریه و طول دوره . تنها وجه تفاوت آن ها در نحوه پذیرفته شدن آن ها می باشد .

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران تمام گرایش هایی که پیش تر به شما معرفی کردیم را در دوره کارشناسی پیوسته ارائه می دهد. در حضور رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران در دوره فوق لیسانس باید یادآوری کرد که تعداد گرایش ها بیشتر می شود و در واقع گرایش ها تخصصی تر می شوند .

آینده کاری رشته روانشناسی به چه صورت است؟

قبل از اینکه در مورد بازار کار این رشته بحث بگذارید در ابتدا به توانایی هایی که یک دانشجوی رشته روانشناسی برای موفق شدن باید به آن ها دست پیدا کند بپردازیم .

یک روانشناس خوب مطمئنا در ابتدا باید خود شخصی انعطاف پذیر باشد و در مرحله بعد بتواند تغییرات مد نظر را در محیط و افراد پیرامون به وجود آورد . قدرت تشخیص و شناخت بالا که لازمه آن هوش و تمرکز می باشد دیگر پارامتری می باشد که ظرفیت و توانایی یک روانشناس را رغم می زند .

بعداز اتمام درس و فارغ شدن از دانشگاه ، یک روانشناس می تواند در ابتدا توسط آموزش و پرورش به عنوان مشاور و … جذب شود .

همچنین در شرکت های بزرگ روانشناسان برای بازاریابی همیشه راه کار های کاربردی ارائه می دهند . همچنین روانشناسان می توانند به عنوان دستیار یک روانشناس متخصص بالینی و روان پزشک کار خود را ادامه دهند .

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد

شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد برای دوره های مختلف فرق می کند . شهریه رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد شامل یک شهریه ثابت می باشد که برای ثبت نام هر ترم باید پرداخته شود ، و یک شهریه متغیر که بر اساس تعداد واحد های نظری و عملی که در هر ترم دانشجو انتخاب می کند تعیین می گردد.

برای مثال شهریه ثابت و متغیر دانشگاه هر ساله دستخوش تغییراتی می شود و معمولا مقداری به آن ها اضافه می گردد ، اما به عنوان مثال می توان به این یک مورد اشاره کرد که برای دوره کارشناسی رشته های علوم انسانی که شامل روانشناسی هم می شود در سال 97-98 شهریه ثابت هر ترم چیزی بین 490-550 هزار تومان بود و شهریه متغیر هر واحد درسی تغریبا 35-38 هزار تومان بوده است .

توصیه ما به داوطلبان عزیز این می باشد که از مشاوره تحصیلی مشاوران مرکز مشاوره آویژه استفاده کنند . در این صورت آنها جزئیات کاملی در خصوص پذیرش دانشگاه بدون کنکور و گرایش های هر رشته در این دانشگاه ها ، شرایط ورود به هر مقطع دانشگاه آزاد بدون آزمون ، شهریه های رشته ها و دوره های مختلف بدست خواهند آورد.

سخن آخر

رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران بدون اغراق یکی از رشته هایی است که علاقه زیادی را به خود جلب می کند و دانشگاه آزاد تهران هر ساله تعداد زیادی دانشجو در رشته روانشناسی می پذیرد.

در واقع هیچ تفاوتی بین پذیرش با آزمون یا بدون آزمون در دانشگاه آزاد وجود ندارد، نه از نظر واحد و نه از نظر شهریه و مدت دوره. تنها تفاوت در نحوه پذیرش آنهاست.

سوالات متداول

سوال علامتتحصیل بدون کنکور رشته روانشناسی در کدام مقاطع تحصیلی امکانپذیر است؟

کارشناسی و کارشناسی ارشد

سوال علامتشرایط ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی ارشد به چه صورت است؟

اطلاعات مربوط به این موارد در مقاله فوق به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 284 نظر:
  1. سلام بنده دیپلم نظام قدیم علوم انسانی هستم بدون مدرک پیش دانشگاهی میتونم کارشناسی روانشناسی بخونم (۳ ترم هم رشته مربی کودک پاس کرد)

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم خیر فقط امکان ادامه تحصیل در مقطع کاردانی پیوسته را دارید

      1. با سلام و وقت بخیر آیا دانشگاه آزاد واحد تبریز رشته ارشد روانشناسی بالینی دارد امسال؟

        1. سلام جزایری هستم.واحد تبریز این رشته را ارائه ندارد اما واحد علوم پزشکی تبریز رشته روانشناسی بالینی را ارائه داد.

  2. سلام من درخارج از ایران زندگی میکنم ولی میخوام بدونم ایران دانشگاه از راه دور داره؟ برای رشته روانشناسی در مقطع ارشد. چون در انگلیس و آلمان و آمریکا و خیلی کشورهای دیگه امکان تحصیل آنلاین وجود داره و حتی امتحانات نیز به صورت آنلاین هست ، از آنجاییکه ایران هم در اکثر زمینه ها چیزی از دنیا عقبتر نیست، گفتم بپرسم که آیا در این زمینه هم کاری انجام داده است ؟؟؟پیشاپیش ممنون از پاسخ گویی تون

    1. با سلام، بله ما واحد الکترونیک دانشگاه ازاد را داریم که تماما بصورت مجازی برگذار میشود کلاسها ولیکن ازمون بصورت حضوری میباشد، ضمن اینکه ما واحد های بین الملل مجازی و همچنین دوره پیام نور را هم داریم که شما میتوانید بصورت غیر حضوری شرکت نموده ولیکن ازمون ها بصورت حضوری میباشد

  3. سلام وقت بخیر من کارشناسی روانشناسی دارم، میخوام برای ارشد بالینی بخونم، آیا دانشگاهی هست ک بدون کنکور ثبت بزنه؟

    1. بدون کنکور ارشر بر اساس استعداد درخشان امکان پذیر است در صورتی که معدل بالای 16 داشته باشید و کارشناسی را 8 ترمه تمام کرده باشید و بیش از 3 سال از فارق التحصیلی نگذشته باشد امکان ثبت نام بدون کنکور دارید.

  4. من رشتم تجربیه اگه بخوام روانشناسی ازاد بدون ازمون برم باید کارت اعتباری رشته انسانی رو بگیرم یا تو مشخصات رشته تجربی رو وارد کنم ؟

  5. سلام کارشناسیرو تموم کردم میخام ارشد روان شناسی دانشگاه آزاد بخونم آیا دانشگاه آزاد پذیرش داره
    با معدل بالای ۱۷ و نوشتن ۴ تا مقاله ؟

    1. سلام.بله شما به شکل استعداد درخشان ما معدل بالای 16 میتوانید با سوابق تحصیلی در دانشگاه ازاد ثبت نام داشته باشید البته زمان ثبت نام به اتمام رسیده است

  6. سلام ببخشید داخل دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور ۱۴۰۲ در مقطع کارشناسی پیوسته دانشگاه آزاد اسلامی وجود ندارد ، در صورتی که این دانشگاه روان شناسی داره چه باید کرد الان ؟

  7. سلام من کارشناسی زبان انگلیسی جز استعداد های درخشان بودم الان چطور میتونم کارشناسي پیوسته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد داخل تهران ثبت نام کنم ظاهرا پذیرش ندارن ؟؟؟آیا ممکنه پذیرش بدن دانشگاه های واحد تهران شمال یا مرکز یا غرب؟؟؟؟؟

    1. با سلام و احترام وقت شما بخیر سیری هستم منتظر فراخوان های ورودی بهمن باشید و انتخاب رشته انجام دهید

  8. سلام‌ من‌ میخوام‌ تو‌ رشته‌ روانشناسی حقوقی‌ قضایی‌ برای‌ نیمسال‌ دوم‌ ثبت‌ نام‌ کنم‌

  9. سلام وقت بخیر ببخشی من دیپلم گرافیک نظام قدیم دارم میتونم روانشناسی بدون کنکور بخونم

    1. اگر پیش دانشگاهی ندارید ابتدا باید کاردانی خواند یا دیپلم مجدد در رشته دیگر بگیرید

  10. سلام ببخشیدمن میخاستم روان شناسی بخونم و بعد دوباره کنکور بدم برایی فرهنگیان امکانش هست آزاد برم داشنگاه واسه روان شناسی و بعد کنکور بدم چن سال طول میکشه یا ایا پیشنهادی دارین یه رشته خوب ک بخونم و بعد سال دیه کنکور انسانی بدم؟

    1. هم روانشناسی رشته بسیار خوبی است هم ورود به دانشگاه فرهنگیان جهت معلم شدن بستگی به علاقه ی شما دارد، جهت ارزیابی

  11. سلام .
    ببخشید من ارشد روانشناسی دانشگاه آزاد با رتبه 14هزار مجازم.من میتونم با این رتبه دانشگاه آزاد تبریز قبول بشم لطفا جوابمو بدید ممنون.

      1. سلام،،من کاردانی روابط عمومی از دانشگاه علمی کاربردی دارم،،برای کارشناسی میتونم روانشناسی انتخاب کنم؟

        1. سلام کاردانی به کارشناسی رشته روانشناسی را نداریم و شما می توانید کارشناسی پیوسته روانشناسی را ثبت نام کنید

  12. سلام وقت بخیر، من تجربی خوندم اما هنوز دیپلمم رو نگرفتم، دو درس رو دی ماه پاس میکنم. تاریخ اخذ مدرک دیپلم رو چی باید وارد کرد که مشکلی برای ثبت نام ایجاد نشه؟ و همین طور معدل کتبی نهایی رو، چون هنوز دو درس مونده من معدل تقریبی رو دارم.. و اینکه مورد خرید کارت اعتباری ثبت نام دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی پیوسته گروه آموزشی رو تجربی باید انتخاب کرد یا انسانی؟ ممنون میشم پاسخ بدین

    1. سلام تجربی را انتخاب کنید در صورتی که معدل نداشته باشید یا معدل اشتباه وارد کنید ثبت نام لغو میشود

  13. سلام من رشتم تجربیه
    دانشگاه آزاد مشهد پذیرش روانشناسی داره ؟؟؟؟
    چون هرچی تو دفترچه انتخاب رشته ازاد و سنجش و بدون کنکور گشتم روانشناسی رو برای واحد مشهد پیدا نکردم!!!

  14. کدام دانشگاه ازاد درتهران یا کرج گارشناسی ارشد رشته روانشناسی صنعتی و سازمانی دارند

    1. سلام وقت بخیر
      دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز و واحد کرج به صورت پذیرش از طریق استعداد درخشان ۱۴۰۱ ارائه می دادند .

      1. با سلام و عرض ادب!
        بنده نرگس ابراهیمی هستم دانشجوی سال سوم روانشناسی بالینی در یکی از دانشگاهای خصوصی هرات متاسفانه به دلیل شرایط منع دانشجویان خانم در افغانستان ادامه تحصیل در افغانستان برای ما ناممکن است و ما خواهان این هستیم که ادامه تحصیلات خود را در دانشگاه شما به صورت آنلاین ادامه دهیم شرایط شما برای پذیرش دانشجویان افغانستانی چیست؟
        آیا شما می‌توانید در این بابت با ما همکاری کنید ؟
        من به نمایندگی از دانشجویان سال سوم منتظر پاسخ شما هستم.

        با احترام…..
        نرگس ابراهیمی

    2. سلام من دانشجوی معماری دانشگاه آزاد هستم ترم 6 ولی یک ترمه که انتخاب واحد نکردم چطوری میتونم تغییر رشته بدم برم روانشناسی

      1. سلام به دانشگاه مورد نظر درخواست بدهید در صورت بالا بودن نمره دروس امکان تغیر رشته با تایید دانشگاه را خواهید داشت

    3. سلام وقت بخیر
      میشه با دیپلم کاردانش روانشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکوررخوند؟

      1. سلام بله با هر دیپلمی در مقطع کارشناسی برای هر رشته و دانشگاهی امکان ثبت نام دارید.

    4. با رتبه ۱۹۰۰۰ منطقه سه روان شناسی شیراز یا بوشهر رو میارم؟

      1. بیشترین رتبه برای قبولی در منطقه سه 3606 در دانشگاه شیراز بوده است

  15. سلام کاردانی کامپیوتر دارم میتونم رشته کارشناسی ناپیوسته روانشناسی بدون کنکور واحد آزاد لاهیجان ادامه تحصیل دهم؟

  16. رشته کارشناسی من مشاوره بوده و ارشد آزاد رشته روانشناسی شخصیت پذیرفته شدم آیا دروس جبرانی به من تعلق میگیرد؟

      1. سلام و وقت بخیر
        من مدرک دیپلم دارم و دانشگاه تهران مرکز واحد سوهانک مدیریت مالی برداشتم پول ترم اولمم دادم ولی نرفتم میخام رشتمو عوض کنم ب روانشناسی
        امکانش هست؟
        و اینکه میشه بگین کدوم دانشگاها پذیرش روانشناسی بدون کنکورو دارن؟

        1. سلام دانشگاه های شهر قدس و ملارد و ورامین این رشته را ارائه دادند برای تغیر رشته باید حداقل یک ترم را در در رشته قبلی بگذرانید و سپس برای تغیر رشته از طریق دانشگاه درخواست بدهید.

        2. سلام من کاردانی مددکاری اجتماعی دارم میتونم برای کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد کرج یا فردیس وارد بشم؟

          1. با سلام خسروی هستم بله در صورت ارائه

  17. سلام من میخوام رشته‌ام رو برای ارشد عوض کنم
    سال آخر کارشناسی رشته مدیریت هستم در دانشگاه ازاد. میخوام ارشد روانشناسی بخونم
    ایا بدون کنکور امکان پذیره؟
    یا اگه حتما باید کنکور بدم باید همه مرجع کنکور رو بخونم؟ چون قصدم تحصیل روانشناسی ارشد در دانشگاه آزاد است

    1. است سلام وقت بخیر طبق شرایطی برای شما امکان پذیر می باشد

  18. سلام من بارتبه 100هزارمیتونم روانشناسی دانشگاه آزادثبت نام کنم؟

  19. سلام با دیپلم نظری میخوام دانشگاه آزاد روانشناسی برم همچین چیزی ممکنه ؟

  20. سلام خسته نباشین. من نظام قدیمم با معدل کتبی نهایی 18/61 . چقدر امکان قبولی روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد یکی از واحدای استان تهران(خود تهران یا حومه ) یا البرز دارم؟ بومی اونجام هم نیستم متاسفانه .

    1. سلام وقت بخیر
      امکان قبولی شما در دانشگاه های ازاد تهران وجود دارد

      1. سلام ارشد وانشناسی شخصیت می تواند دکترای روانشناسی سلامت بخواند ؟

  21. سلام من با دیپلم گرافیک میتونم بدون کنکور برای رشته روانشنایی ثبت نام کنم؟
    اگه میشه تاریخ ثبت نامش کی هست

  22. سلام
    من به روانشناسی و رشته روانشناسی علاقه زیادی دارم و دوست دارم در اینده روانشناس بشوم
    ببخشید دانشگاه ازاد رشته روانشناسی بعد از پایان میتونم روانشناس بشم ؟
    باید بعد از پایان دانشگاه ازمون استخدامی بدیم یا خیر ؟
    برای روانشناسی کودک چیکاد باید کرد ؟
    شرایط شون چطوره ؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای برررسی شرایط شما با کارشناسان ما تماس بگیرید

  23. سلام من ترم 1 دانشجوی روان شناسی عمومی کارشناسی پیوسته
    خاستم بپرسم میشه برای ترم 2 رشته بالینی رو برم یا برای ارشده نمیشه؟

  24. سلام وقت بخیر ، من با معدل ۱۴ میتونم بدون کنکور روانشناسی دانشگاه آزاد بخونم؟؟

    1. من با دیپلم گرافیک و معدل 17 میتونم بدون کنکور رشته روانشناسی بخونم؟

    2. سلام معدل دیپلم ملاکها برای نظام قدیم یاپیش دانشگاهی؟؟؟

  25. سلام لیست دانشگاه هایی که روانشناسی رو بدون کنکور قبول میکنند رو بگزد برامون ممنون

  26. سلام لیست دانشگاه هایی که روانشناسی رو بدون کنکور قبول میکنند رو بگزد برامون ممنون

  27. سلام زمان ثبت نام دانشگاه آزاد رشته روانشناسی کی هست دیپلم کامپیوتر دارم

    1. سلام. آزمون ورودی این دانشگاه همزمان با کنکور سراسری انجام میشود برای پذیرش بدون آزمون ورودی مهر میتوانید در مرداد ماه از طریق سامانه دانشگاه ثبت نام کنید.

  28. سلام ممنون میشم پاسخگوباشید
    اگرنمره ام بالای۱۷باشه درطی گذراندن دوره ۴ ساله دانشگاه آزاد روانشناسی،بازم نمی تونم برای دکتری وعضوهیئت علمی شدن ویارفتن به خارج اقدام کنم؟
    محدودیت سنی روانشناسی تاچه سالیه؟

    1. سلام. در صورت داشتن معدل بالا و البته بار علمی میتوانید در آزمون دکتری موفق شوید و پس از برای هیات علمی شدن اقدام کنید . در برخی کشورها مدرک مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی مورد تأیید نمیباشد

      1. سلام من دیپلم تصویری سازی دارم
        میتونم در دانشگاه آزاده روانشناسی شرکت کنم

  29. سلام من یازدهم انسانی هستم میتونم دانشگاه علمی کاربردی روانشناسی بدون کنکور تهران ثبت نام کنم و این ک هزینه ش چقدرمیشه؟

    1. سلام. برای ورود به دانشگاه علمی کاربردی داشتن مدرک دیپلم الزامی است..

      1. سلام وقتتون بخیر من دوازدهم مدیریت خانواده هستم می خواستم بدونم در مقطع کاردانی می تونم در رشته روانشناسی بدون کنکور ثبت نام می کنم

    2. درود.
      من هنوز هیچ‌جای این متن و وویس توی سایت و حتا پرسش و پاسخ‌ها ندیدم که بگه کدوم دانشگاه‌ها این رشته رو بدون آزمون دارن؟!

  30. سلام .من رشته دیپلمم جهانگردی هست .نظام قدیم
    میخواستم ببینم از چ طریقه میتونم رشته روانشناسی شرکت کنم ؟

  31. سلام وقت بخیر.من کارشناسی سلولی ومولکولی و مجاز به استعداد درخشان هستم
    میخواستم بدانم میشه ارشد روانشناسی کودک ببدون آزمون بخوانم؟

    1. سلام خیر برای استعداد درخشان فقط در رشته قبلی امکان تحصیل دارید.

      1. سلام آیا بادیپلم تجربی روانشناسی آزاد باسوابق تحصیلی میتوان انتخاب رشته کرد

  32. farzad008000@gmail.com.
    سلام من رشتم کامپیوتر میتونم موقعی ک رفتم دانشگاه آزاد رشتمو تغییر بدم برم روانشناسی بدون کنکور؟

  33. سلام من رشتم کامپیوتر هست میتونم بدون کنکور روانشناسی ثبت‌نام کنم

    1. سلام وقت بخیر بله می توانید با استفاده از سوابق تحصیلی دیپلم اقدام کنید

  34. سلام
    با مدرک کارشناسی شیمی روزانه ،میتوانم ارشد روانشناسی آزاد شرکت کنم؟
    برای استخدامی آموزش و پرورش آیا باید کارشناسی و ارشد مرتبط باشد؟
    چه شهری برای ورودی بهمن ارشد روانشناسی بدون کنکور می پذیرد؟

    1. سلام. بله میتوانید با کارشناسی شیمی در مقطع ارشد روانشناسی بخوانید . شرایط استخدام هر ارگان سالانه متفاوت است تا سال جاری امکان ثبت نام شما با تغییر رشته فراهم بود . برای ارشد بدون کنکور میتوانید از طریق فراگیر پیام نور اقدام کنید.

  35. سلام میشود با دیپلم کامپیوتر فنی رفت دانشگاه آزاد رشته روانشناسی ثبت نام کرد

    1. سلام. چنانچه دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای دارید میتوانید در دانشگاه آزاد در رشته روانشناسی تحصیل کنید.

    2. سلام من الان دوازدهم انسانی هستم میتونم باثبت مقاطع تحصیل دانشگاه ازاد رشته روان شنایی بخونم

      1. باسلام دوست عزیز اگر منظور شما بدون کنکور میباشد بله امکان پذیر است

  36. سلام با دیپلم کامپیوتر فنی حرفه ایی میشه رفت رشته روانشناسی دانشگاه آزاد؟

    1. سلام. چنانچه دیپلم نظام جدید فنی و حرفه ای دارید میتوانید در دانشگاه آزاد در رشته روانشناسی تحصیل کنید.

  37. سلام وقت بخیر خواهشا قسمت تفاوت دانشگاه آزاد و مجازی قید کنید سازمان نظام روانشناسی پروانه فعالیت به دانشجویان مجازی نمیدهد فقط دانشگاهایی که عنوان حضوری دارند می دهند من الان دانشجوی ترم ۵هستم شهریه ام از ازاد بیشتر است ولی این مصوبه سازمان نظام باعث دلسردی و خسران من شده است خواهشمندم رسیدگی کنید

    1. سلام من دانشجوی فارغ التحصیل رشته زیست سلولی ومولکولی هستم.میخواستم بدانم در صورت داشتن شرایط استعداد درخشان میتوانم در رشته ارشد روانشناسی کودک بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟

      1. سلام خیر شرایط استعداد درخشان فقط مربوط به رشته دوران کارشناسی میباشد.

  38. سلام وقت بخیر
    من در مقطع کاردانی از دانشکده فنی و حرفه ی رشته حسابداری مدرک دارم میخواستم بدونم میتونم تغییر رشته بدم و رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنم ؟؟

    1. سلام. رشته روانشناسی در مقطع کارشناسی پیوسته دانشجو می‌پذیرد و برای تحصیل در این رشته میتوانید با دیپلم در رشته های نظری برای تحصیل در دانشگاه های بدون آزمون اقدام کنید.

  39. سلام علیکم
    من مدرک سطح دو (کارشناسی )حوزه علمیه روبامعدل 14/50دارم برای ارشد رشته روان پزشکی می تونم ثبت نام کنم 48 ساله هستم

  40. سلام. ببخشید من ینی با دیپلم انسانی بعد از دبیرستان بدون کنکور میتونم توی تهران روانشناسی بخونم تو دانشگاه ازاد؟

  41. سلام ازطریق دانشگاه آزاد ارشد روانشناسی هم میشه خواندیافقط کارشناسی

  42. سلام وقت بخیر با معدل ۱۸رشته تجربی میتونم دانشگاه ملی کرمان بخونم؟البته برای مهر ثبت نام نکردم برای بهمن امکانش هست منوبپذیرن؟
    دانشگاه آزاد چطور؟

    1. سلام. میتوانید بدون کنکور برای دانشگاه آزاد ورودی بهمن ثبت نام کنید

  43. سلام من امسال با خواهرم کنکور ارشد شرکت کردیم
    معدل خواهر ۱۹/۱۵ است و معدل خودم ۱۹/۹۹
    اما برای کنکور به دلیل بیماری نتوانستم دولتی روانشناسی تربیتی قبول شویم انتخاب رشته کردیم فقط پیام نور و غیر انتفاعی که من غیر انتفاعی ایوانکی ارشد تربیتی قبول شدم و خواهرم مردود شد
    حال می خواهیم ارشد تربیتی بدون کنکور شرکت کنیم دانشگاه آزاد امکانش هست

    1. سلام . باید منتظر بمونین تا دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد بدون کنکور ( بر اساس سوابق تحصیلی ) منتشر شه تا مشخص شه در کدام رشته / محل ها در دانشگاه آزاد پذیرش صورت می گیره ، البته در صورتی که پذیرش بدون کنکور برگزار شه .

      1. سلام من دیپلم تصویر سازی دارم میتونم در دانشگاه آزاده روانشناسی
        شرکت کنم

  44. سلام و وقت بخیر.
    من دیپلم معماری و کاردانی طراحی صحنه دارم، میخواستم بدونم میتونم برای دانشگاه ازاد بدون کنکور، رشته ی روانشناسی رو انتخاب کنم؟

    1. سلام میتونید و در ترم مهر یا بهمن در دانشگاه ثبت نام کنید

      1. سلام من رشته ی حسابداری هستم میتونم روانشناسی بخونم؟

        1. سلام. خیر فقط دانش آموزانی که دیپلم خود را در رشته تجربی و علوم انسانی اخذ کرده باشند می‌توانند برای ثبت نان در رشته روانشناسی اقدام کنند.

          1. ولی گفتن ک میشه با رشته حسابداری روانشناسی آزاد رفت!!

  45. سلام . با لیسانس مشاوره میتوان ارشد روانشناسی بالینی خوند ؟ جایی خوندم فقط کارشناسی روانشناسی میتونه ارشد بالینی بخونه .

    1. بله از امسال این طرح برداشته شد و فقط روانشناسی می تونه بالینی بخونه

  46. سلام
    با معدل ۱۸/۵۰ کارشناسی روانشناسی، میتونم برای استعداد درخشانی ارشد درخواست بدم؟ البته برای دانشگاه شهری که بومی‌ش هستم

  47. سلام لطفا میشه سریع پاسخ منو بدید ممنونتون میشمم
    من تو دانشگاه علوم پزشکی میخواستم روانشناسی بخونم بدون کنکور معدل کلم ۱۵ و معدل کتبی شده ۱۰ میشه که پذیرش کنن منو یا به هیچ عنوان راهی ندارهه استان بومی ام یکمم اصلا امکانش نیست؟؟

    1. سلام من ۱۱ انسانی ام میخوام روانشناسی بالینی بخونم میتونم و آیت ک معدل دیپلوم چقدر باید باشه برادتهران و این ک شهریه چقدر هستش

      1. سلام خدمت شما،برای مقطع کارشناسی گرایش بندی وجود ندارد،ابتدا در رشته روانشناسی مدرک میگیرید و برای ارشد میتوانید گرایش انتخاب کنید،براساس کنکور و رتبه میتوانید برای دانشگاه آزاد انتخاب رشته کنید،براساس سوابق تحصیلی نیز امکان تحصیل دارید اما تعداد دانشگاه ها محدود است،شهریه حال حاضر حدود ۲میلیون و ۵۰۰محاسبه میشود.

  48. سلام با معدل 16 میشود دانشگاه ازاد اراک رشته روانشناسی قبول شد؟

  49. سلام من معدلم 17 هستش و میخوام روانشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد مشهد برم. بنظرتون امکانش هست؟

  50. سلام.من دیپلم تجربی با معدل ۱۲ رو دارم و نظام قدیم هستم.ایا میتونم دانشگاه ازاد بدون کنکور کرج ثبت نام کنم؟

  51. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم شرط معدل برای قبولی در رشته روانشناسی چنده از شاخه ی علوم انسانی

  52. سلام من معدل کل دیپلم ۱۴.۵۰
    معدل کتبی دیپلم ۱۱.۰۹
    رفتم کافی نت ثبت نام اولیه انجام دادم حالا منتظرم دانشگاه یه روزی تعیین کنه برم برای بقیه کارهام
    رشته روانشناسی ثبت نام کردم
    بنظرتون قبول میکنن

    1. سلام. احتمال پذیرفته شدن شما در برخی از واحد های پیام نور و آزاد وجود دارد.

  53. سلام وقت بخیر ببخشید با رشته عکاسی نظام جدید شاخه کاردانش میشه رشته روانشناسی دانشگاه ازاد بدون کنکور ثبت نام کرد با معدل 18/59؟؟؟؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام میشود ثبت نام کرد اما اولویت با بچه های انسانی هست و شانس شما کمتر است

  54. سلام وقتتون بخیر میخاستم بدونم رشته روانشناسی بالینی دانشگاه ازاد اینده شغلی داره؟
    از چندمشاور ک پرسیدم گفتن فرقی نداره کدوم دانشگاه خونده باشی مهم گرفتن مدرکه توی روانشناسی مدرک مهمه و میتونی با گرفتن مدرک توی دانشگاه ازاد هم اینده شغلی داشته باشی
    این موضوع درسته؟

    و بعضیا هم میگن مدرک ازاد ب هیچ دردی نمیخوره و فقد صرف کردن هزینه ست

    ممنون میشم ی پاسخ واضح بدین

    1. سلام اگر قصد دارید دکترا بخدنید و هیات علمی دانشگاه بشید و یا برای دکترا به خارج از کشور برید دانشگاه آزاد مناسب نیست ولی اگر قصد درمانگری و تاسیس کلینیک دارید آزاد هم معتبره

        1. اگر در کنکور سراسری شرکت نکیند میتوانید از ظرفیت مازاد دانشگاه استفاده کنید که براساس سوابق تحصیلی میباشد

  55. سلام من مقطع کاردانیم رو در دانشگاه فنی حرفه ای دکتر شریعتی و با معدل ۱۹/۵۱ در رشته عکاسی تموم کردم،میتونم الان برای کارشناسیم روانشناسی ازاد و بدون کنکور برم؟

    1. سلام . چنانچه دیپلم رشته های نظری را داشته باشید میتوانید در رشته روانشناسی تحصیل کنید.

  56. سلام. خوبید؟ من رشتم انسانیه. معدل کتبی دیپلمم 16.37 و معدل کلی دیپلمم 18 هستش. چقدر شانس دارم که دانشگاه آزاد خوراسگان روانشناسی رو بیارم؟

    1. سلام .ممنونم بله میتوانید در دانشگاه آزاد این رشته رو تحصیلی کنید ولی شانس خودتون هم در کنکور امتحان کنید.موفق باشید

  57. سلام. من معدل کتبی دیپلمم 16.37 هستش. معدل کل دیپلمم رو نمیدونم. ولی مطمئنا بالای 17 هست. چون من دهم و یازدهم هردو معدلام 18 بودن. توی سامانه ی پادا یه “معدل سال” به من داده که 17.49 هستش. اونو نمیدونم چیه. با این اوصاف شانس قبولی من توی رشته ی روانشناسی دانشگاه ازاد خوراسگان و یا نجف اباد چقدره؟
    بومی اصفهانم هستم.

  58. سلام خدا قوت
    من امسال امتحان نهایی داشتم و کرونا گرفتم و چند درس رو افتادم برای ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه ازاد بندر عباس نوبت مهرماه بدون ازمون باید معدل فعلی رو وارد کنم یا معدل نیم سال اول یا معدل کل سال یازدهم ممنون میشم بهم کمک کنید
    الان باید چیکار کنم?

      1. سلام
        من لیسانس گرافیک دارم می تونم روان شناسی بدون کنکور ثبت نام کنم؟

        1. سلام بله با مدرک دیپلم به شرط داشتن پیش دانشگاهی امکان ثبت نام دارید.

  59. سلام خدا قوت
    من امسال امتحان نهایی داشتم و کرونا گرفتم و چند درس رو افتادم برای ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه ازاد بندر عباس نوبت مهرماه بدون ازمون باید معدل فعلی رو وارد کنم یا معدل نیم سال اول یا معدل کل سال یازدهم ممنون میشم بهم کمک کنید
    الان باید چیکار کنم؟

  60. سلام خدا قوت
    من امسال امتحان نهایی داشتم و کرونا گرفتم و چند درس رو افتادم برای ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه ازاد بندر عباس نوبت مهرماه بدون ازمون باید معدل فعلی رو وارد کنم یا معدل نیم سال اول یا معدل کل سال یازدهم ممنون میشم بهم کمک کنید

  61. سلام خدا قوت
    من امسال امتحان نهایی داشتم و کرونا گرفتم و چند درس رو افتادم برای ثبت نام رشته روانشناسی دانشگاه ازاد بندر عباس بدون ازمون باید معدل فعلی رو وارد کنم یا معدل نیم سال اول یا معدل کل سال یازدهم ممنون میشم بهم کمک کنید

  62. من لیسانس ارتوز و پروز در دانشگاه دولتی گرفتم و میخام ارشد روانشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد بخونم چیکار باید بکنم

    1. سلام ابتدا وارد سایت azmon.orgبشین و …. گنجایش این مکان برای پاسخ دهی به سوال شما کم است برای دریافت اطلاعات با مشاورلن ما تماس بگیرید.

  63. سلام. ببخشید میخواستم بدونم با رتبه ی ۱۹۰۰۰هزار انسانی رشته روانشناسی ازاد تهران شمال یا جنوب و یا دانشگاه ازاد های دیگه تهران چقدر احتمال قبولی داره

    1. سلام. با توجه به رتبه های قبولی سالهای گذشته احتمال پذیرفته شدن شما در یکی از دانشگاههای آزاد تهران وجود دارد.

  64. سلام خسته نباشید.. تهران یا کرج دانشگاه ازاد کدوم دانشگاه خیلی بهتره برای رشته روانشناس؟

    1. سلام. تفاوت چندانی بین واحد های مختلف یک دانشگاه وجود ندارد و از لحاظ اعتبار مدرک در یک سطح هستند برخی واحد های تهران از جمله واحد علوم تحقیقات و واحد تهران شمال در این رشته دارای اساتید بهتری هستند.

  65. سلام، توی دفترچه دانشگاه ازاد جلوی رشته روانشناسی تهران زده پاره وقت، یعنی چی؟!

    1. سلام . دانشجویانی که دوره های پاره وقت را انتخاب میکنند الزامی برای حضور کلی در دانشگاه ندارند.

  66. سلام، این پاره وقت که توی دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد جلوی بعضی‌ از رشته‌ها نوشته شده یعنی چی؟

    1. سلام. دانشجویان پذیرش شده در دوره ی پاره وقت توانایی حضور در شیفت صبح و عصر در کلاسهای دانشگاه را دارند این دوره ها تمام وقت هستند اما برخی دانشجویان به دلایل خاصی امکان حضور نصف روز در دانشگاه را دارند به این دوره ها پاره وقت اطلاق میشود.

  67. سلام وقت بخیر .من امروز کارت اعتباری جهت ثبت نام ازاد بدون کنکور گرفتم اما هنگام خرید کارت گروه اموزشی علوم تجربی رو انتخاب کردم من میخوام روانشناسی ثبت نام کنم الان باید یه کارت اعتباری دیگه با گروه اموزشی انسانی بگیرم؟

  68. سلام با معدل کتبی ۱۱ و معدل کل ۱۶ میشه برای روانشناسی پیام نور بدون کنکور قبول شد؟

    1. سلام. می توانید در پذیرش بدون کنکور دانشگاه پیام نور شرکت کنید. برای قبولی شرط معدل خاصی در نظر گرفته نمیشود و قبولی شما به معدل رقبای شما بستگی داره.

  69. سلام با معدل کتبی ۱۰و خورده ای و معدل نهایی ۱۶/۱۱رشته تجربی میتونم رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه اسلامشهر بخونم؟

  70. سلام ، اگر بخوام برم دانشگاه آزاد نیاز به شرط معدل داره ؟ چون من امتحان های نهایی مو افتادم باید اونارم پاس کنم میتونم انتخاب رشته کنم دانشگاه آزاد ؟ اگر انتخاب رشته کردم و امتحان های شهریور و قبول نشدم و موند برای دی ماه ینی نمیتونم دانشگاه برم ؟ رشته روانشناسی

    1. سلام. بله شرط معدل داره و براساس رشته و شهر قبولی متفاوت است.

  71. سلام من معدل کارشناسیم16/5هستش نیم نمره ازاستعداد های درخشان کم دارم آیاهیچ امکانی نداره پذیرش بشم دردانشگاه آزادبدون کنکورکه شرایط آنها معدل بالای 17میباشد.

  72. سلام لیسانس مهندسی برق دارم از دانشگاه سراسری(روزانه)میخوام ارشد روانشناسی تو یکی از دانشگاهای آزادتهران برم،دانشگاهی هست بدون کنکور باشه؟

    1. سلام بله دانشگاه براساس سوابق تحصیلی برای روانشناسی وجود دارد

      1. میشه اسم دانشگاه های ازاد تهران که روانشناسی بدون کنکور قبول میکنن رو بگید

    2. بدون کنکور فقط زمانی که رشته هاتون سنخیت داشته باشه میتونید شرکت کنید!! از الکترونیک بدون کنکور نمیتونید برای روانشناسی اقدام کنید

    1. سلام وقت بخیر من دیپلم معماری دارم میخوام برم دانشگاه آزاد رشته روانشناسی راهنماییم میکنید کدوم دانشگاه پذیرش داره؟میتونم برم

      1. با سلام میتوانید دانشگاه ازاد بدون کنکور ثبت نام کنید

  73. سلام ..ببخشید یه سوال داشتم من دیپلم تجربی دارم می تونم در انتخاب رشته بدون ازمون دانشگاه ازاد روانشناسی رو انتخاب کنم ؟؟اگر پاسخ بدید ممنون میشم

  74. سلام من با معدل کتبی ۱۴.۲۵تجربی نظام جدید می تونم برم روانشناسی دانشگاه ازاد؟

    1. سلام معدل شما برای رشته روانشناسی کمی پایین است ولی اگر بومی منطقه خود را انتخاب نمایید شانس شما بالا میرود

  75. سلام برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد روانشناسی فقط معدل دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی لازمه؟اینطوری قبول میکنن؟(تجربی بودم)
    آیا معدل هم تاثیر گذاره در پذیرش دانشجو؟

    1. سلام بله با توجه به سوابق تحصیلیتان میتوانید انتخاب رشته انجام دهید سوابق تحصیلی دوامتیاز مد نظر دارد یکی بومی بودن ویکی هم معدل

  76. سلام وقت بخیر با رتبه ۱۰۰ هزار منطقه امکان قبولی با کنکور روانشناسی آزاد هست؟

    1. سلام براساس رتبه امکان قبولی پایینی دارید ولی اگر سوابق تحصیلی شما بهتر است شانس قبولی در رشته های روانشناسی صرفا براساس سوابق تحصیلی بالا میرود

  77. سلام با معدل دیپلم ۱۷.۱۳ دانشگاه آزاد کرمانشاه رشته روانشناسی برحسب سوابق تحصیلی میتونم ثبت نام کنم ؟

    1. سلام برای سوابق تحصیلی بومی بودن ومعدل ملاک هست شما انتخاب رشته براساس سوابق تحصیلیتان انجام دهید

  78. سلام خسته نباشید . من امسال کنکور دادم برای اولین بار و رتبه ی کنکورم شده 90 هزار . منطقه ی 3 هستم . و الان فقط دانشگاه پردیس و ازاد و پیام نور مجاز شدم . من علاقه ی شدیدی به روانشناسی دارم و الان میخوام بدونم میتونم برم دانشگاه ازاد و روانشناسی بخونم البته یه سوال دیگم داشتم میشه فرق روانشناسی بالینی و خانواده رو توضیح بدین . واینکه برای مطب روانشناسی چه مدرکی باید داشت منظورم اینه با کارشناسی میشه یا باید ارشدم خوند

    1. سلام بله میتونید در دانشگاه آزاد روانشناسی بخونید و اینکه برای تاسیس مطب باید حتما مدرک ارشد داشته باشید.

  79. سلام برای شرکت در رشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه ازاد با مدرک دیپلم در رشته انسانی بامعدل۱۴/۸۰ نظام قدیم و با سن ۴۵ سال میتونم شرکت کنم یا نه؟

    1. سلام باید حتما پیش دانشگاهی را گذرانده باشید برای اطلاع بیشتر باماتماس بگیرید

  80. سلام برایه شرکت دررشته روانشناسی بدون کنکور دانشگاه ازادبامدرک دیپلم دررشته انسانی بامعدل۱۴/۸۰نظام قدیم وباسن ۴۵سال میتونم شرکت کنم یانه؟

    1. سلام باید حتما پیش دانشگاهی را گذرانده باشید برای اطلاع بیشتر باماتماس بگیرید

  81. سلام
    با مدرک کارشناسی مهندسی کشاورزی میتونم ارشد روانشناسی آزاد با آزمون شرکت کنم ؟

    1. سلام بله درآزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته ثبت نام کنید

  82. سلام .. با مدرک کاردانی رشته ی دیگه میشه کارشناسی روان شرکت کرد؟ تطبیق واحد داره؟
    من کاردانی گرافیک دانشگاه ازاد بودم .. بین دو راهی شرکت کردن تو کنکور یا دوباره ازاد رفتن موندم ..

    1. سلام بله میتوانید درآزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کنید
      جهت مشاوره بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

      1. سلام خسته نباشید من دیپلم طراحی وب سایت از رشته کار و دانش دارم با معدل کل ۱۸/۱۸
        میتونم دانشگاه آزاد روانشناسی بخونم؟!

    1. سلام احتمال هر دو مدل تشکیل کلاس ها وجود دارد

    1. سلام وقت بخیر
      احتمال هر دو مدل تشکیل کلاس ها وجود دارد

  83. سلام با معدل 19.32 میتونم رشته روانشناسی دانشگاه ملی بدون کنکور قبول شم؟

      1. سلام با معدل۱۹/۹۵کاردانش میتونم بدون کنکور دانشگاه پیام نور روانشناسی بخونم

      2. سلام من دیپلم فنی حرفه ای در رشته صنایع شیمیایی دارم میخواستم بدونم میتونم در رشته روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد ثبت نام کنم؟

  84. سلام من از رشته تجربی میخوام برم روان شناسی بخونم میشه؟چون یکی از مشاورین حرف آخر گفت نمیتونی و فقط رشته انسانی میتونه. تروخدا جواب بدین

  85. ورودبه دانشگاه آزاد رشته روانشناسی محدودیت سنی هم داره؟

      1. سلام .. با مدرک کاردانی رشته ی دیگه میشه کارشناسی روان شرکت کرد؟ تطبیق واحد داره؟

        1. سلام بله میتوانید در آزمون کاردانی به کارشناسی شرکت کنید

  86. سلام،تحصیل در دانشگاه آزاد برای روانشناسی خوبه یا دولتی
    منظورم اینه که اعتبار مدرک کدوم دانشگاه بالاتره
    واینکه حداقل معدل دیپلم انسانی برای ورودبه دانشگاه آزاد،بدون کنکور در رشته روانشناسی چقدربایدباشه

      1. سلام وقت بخیر با معدل کتبی ۹ و معدل کل۱۴/۴۸ میتونم روانشناسی دانشگاه آزاد بدون ازمون شرکت کنم؟

  87. سلام،وقت‌بخیر
    بنده فوق دیپلم‌کامپیوتر دارم،میتونم برای کارشناسی رشته روانشناسی‌رو در دانشگاه ازاد(بدون کنکور)انتخاب کنم؟

    1. سلام کارشناسی ناپیوسته روانشناسی وجود ندارد.

  88. سلام من دیپلم گرافیک و پیش دانشگاهی هنر با معدل ۱۸/48دارم میتونم روانشناسی دانشگاه ازاد ثبت نام کنم وشهریه ان چقدراست؟

    1. سلام وقت بخیر من میتونم با معدل ۱۶/16رشته کارشناسی قبول شم و دانشگاه دولتی شرکت کنم شرایطش چجوره مدرسه دولتی میتونم برم

      1. سلام. دانشگاه دولتی فقط با آزمون سراسری امکان پذیر است.

  89. سلام
    من دیپلم تجربی دارم آیا میتونم بدون کنکور در دانشگاه آزاد یا پیام نور مشهد رشته روانشناسی ثبت نام کنم؟

  90. سلام من سال دیگه دیپلم میگیرم میخواستم با شاخه کار و دانش رشته کامپیوتر میشه برم روانشناسی؟

    1. سلام با دیپلم میخوام وارد روانشناسی ازاد بشم همچین چیزی ممکنه ؟

  91. سلام
    برای روان علوم تحقیقات از تجربی منطقه 1 رتبه خیلی خاصی نیاز هست؟ ایا با 100 هزار کشوری میشه رفت مثلا؟

    1. سلام برای قبولی در دانشگاه شرایط متفاوتی را باید مدنظر قرار دهید که یکی از آنها معدل شما و رتبه کنکور شما می باشد.

  92. سلام وقتتون بخیر، من با معدل کتبی نهایی ۱۱.۷۴و معدل کل ۱۵ رشته تجربی میتونم رای روانشناسی ازاد کرج پذیرش بگیرم؟؟

  93. سلام وقتتون بخیر، من با معدل کتبی نهایی ۱۱.۷۴ و معدل کل ۱۵ رشته تجربی،میتونم برای روانشناسی آزاد کرج پذیرش بگیرم؟

  94. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من دیپلم تجربی دارم
    در دفترچه بدون کنکور دانشگاه ازاد پارسال،شهر تهران به جز واحد تهران شرق که اونم روانشناسی پاره وقت بود،واحد دیگه ای روانشناسی نداشت.
    ولی دیدم فرمودید که خوندن روانشناسی بدون کنکور در واحد تهران مرکز و علوم تحقیقات امکان پذیره.میشه بفرمایید چطور ممنکه؟ممنون

    1. سلام
      تهران مرکز و علوم تحقیقات روانشناسی بدون کنکور ندارن

  95. سلام‌من دیپلم تجربی دارم .اگر بخوام برای رشته روانشناسی بدون کنکور با معدل دیپلم ۱۸.۸۹ برای دانشگاه آزاد تهران ثبت نام کنم آیا امکان پذیره؟

  96. سلام با معدل ۱۹.۸۴ میشه روانشناسی بدون کنکور دانشگاه تهران مرکز یا علوم تحقیقات قبول شد؟

    1. سلام
      خیر چون بدون کنکور روانشناسی ندارن این دانشگاه ها

      1. سلام وقت بخیر میتونم بپرسم کدوم دانشگاها ارائه میدن روانشناسی بدون کنکور رو؟ با سپاس

        1. با سلام برای مرداد ماه منتظر دفترچه های بدون کنکور در سایت سنجش باشید .

  97. سلام ببخشید با معدل ۱۹.۸۴ میشه روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه ازاد تهران مرکز یا علوم تحقیقات قبول شد؟

    1. سلام
      خیر چون بدون کنکور روانشناسی ندارن این دانشگاه ها

        1. سلام برای قبولی براساس سوابق تحصیل دوامتیاز مد نظر است،امتیاز بومی بودن وامتیاز معدل
          معدل بالای چهارده امتیاز بیشتری دارند

  98. سلام لیسانس روانشناسی بالینی دارم ارشد بدون کنکور دانشگاه آزاد میتونم شرکت کنم

    1. سلام در صورت معدل بالا برای دانشگاه خود اقدام نمایید .

  99. سلام به من گفتند که روانشناسی در تمامی دانشگاه های ازاد با کنکور هست ویا به صورت پاره وقته این حرف درسته؟

    1. سلام در مقطع کارشناسی خیر امکان ثبت نام در ازاد و پیام نور هست ..

  100. سلام من دیپلم گرافیک دارم امکان حضور و ثبت نام دانشگاه آزاد ،رشته روانشناسی رو دارم؟

      1. سلام‌من دیپلم تجربی دارم .اگر بخوام برای رشته روانشناسی بدون کنکور با معدل دیپلم ۱۸.۸۹ برای دانشگاه آزاد تهران ثبت نام کنم آیا امکان پذیره؟

  101. سلام خسته نباشید من امسال دیپلم ریاضی میگیرم با معدل ۱۵ یا ۱۶ میخواستم بدونم میتونم روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه ازاد بخونم

  102. باسلام و خسته نباشید اگر شخصی معدلش خیلی پایین باشه هم شانسی برای قبولی روانشناسی داره؟

  103. سلام.من دیپلم کار دانش دارم میتونم تو رشته روانشناسی بدون کنکور ثبت نام کنم

  104. سلام من امسال دیپلم تجربی میگیرم میخواستم بدونم روانشناسی بدون کنکور رو در دانشگاه علوم تحقیقات یا تهران مرکز میتونم بخونم یا نه.
    ممنون

  105. سلام من فارغ التحصیل نظام جدید تجربی هستم منطقه دو هستم از استان خوزستان . میخواستم بدونم میتونم بدون کنکور دانشگاه ازاد کرج روانشناسی بخونم ؟

      1. سلام خسته نباشید من امسال دیپلم ریاضی میگیرم با معدل ۱۵ یا ۱۶ میخواستم بدونم میتونم روانشناسی بدون کنکور در دانشگاه ازاد بخونم

  106. سلام . من ساکن بیرجند هستم اما میخوام دانشگاه پیام نور رشته روانشناسی بدون کنکور تهران واحد شمال یا شرق و بزنم و در مقطه کارشناسی توی این رشته شرکت کنم . دیپلمم تجربی هست . بنظرتون امکانش هست ؟

  107. سلام میخوام روانشناسی و در دانشگاه آزاد تهران یا کرج بخونم
    اما اسم دانشگاه و بلد نیستم
    و حتما باید از طریق کنکور قبول بشم؟؟؟؟

    1. سلام.مشخص نشده در چه مقطعی مدنظرتون هست.
      اگر کارشناسی مدنظر هست بله میتوانید در دانشگاه های بدون کنکور مانند ازاد-پیام نور اقدام کنید

  108. سلام من ترم ۴ حسابداری دانشگاه خوارزمی هستم میخواستم ببینم میتونم انصراف بدم و دانشگاه آزاد روان شناسی بخونم؟

  109. با درود خدمت شما آیا بنده با لیسانس میکروبیولوژی در صورت دارا بودن شرایط استعداد درخشان در دانشگاه ازاد میتوانم در کارشناسی ارشد روانشناسی عمومی بدون کنکور دانشگاه ازاد شرکت کنم؟

  110. سلام.تا شهریور ماه و بعد از امتحانات جبرانی پودمان ها ، دیپلم فنی و حرفه ای میگیرم ، اما رشته روانشناسی را میخواهم و ممکن است در کنکور انسانی قبول نشوم ، شانس قبولی چقدر است و شرایط چیست … ؟

    1. سلام. برای شرکت در رشته روانشناسی داشتن مدرک نظری مدنظر است اما باز هم می توانید برای آزاد شرکت کنید شاید با درخواست شما موافقت شود.

  111. سلام من دیپلم تجربی نظام جدید دارم میتونم رشته روانشناسی بالینی یاعمومی دانشگاه شیراز ثبت نام کنم ؟معدل دیپلمم ۱۷هست

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوانید بدون کنکور از دانشگاه های آزاد .غیر انتفاعی و پیام نور را اقدام کنید

  112. با سلام خدمت شما
    بنده فرزانه مالکی مقیم آلمان هستم .آیا،امکان گذراندن دوره لیسانس روانشناسی از راه دور و آنلاین هم با دانشگاه آزاد میسر می باشد؟
    شماره تلفن من:۰۰۴۹۱۵۲۱۱۹۷۵۸۵۹
    ایمیل hfmaran@gmail.com

    1. سلام دوست عزیز
      بله دوره های مجازی و الکترونیک را میتوانید انتخاب کنید.که البته مدارک آنها نسبت به مابقی مدارک از اعتبار کم تری برخوردار است

      1. تمام دانشگاه های ازاد تهران روانشناسی بالینی بدون کنکور رو ثبت نام میکنن؟

        1. سلام دوست عزیز
          روانشناسی در مقطع کارشناسی گرایش ندارد.برای ارشد گزینه بدون کنکور نداریم

          1. سلام من دیپلم تجربی نظام جدید دارم با معدل ۱۹ میخواستم ببینم روانشناسی بالینی رو میتونم ثبت نام کنم بدون شرکت در کنکور؟

          2. سلام هر سال تمامی دانشگاه ها رشته و ظرفیت آن ها را از ظریق سازمان سنجش اعلام میکنند که در حال حاضر دفترچه انتخاب رشته بدون کنکور 1400 منتشر نشده است.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید