مشاوره امریه سربازی

مشاوره امریه سربازی

فراموش نکنیم که امریه سربازی همان خدمت سربازی محسوب می شود نه جایگزین آن ! تعداد محدودی از افراد به عنوان امریه سربازی برگزیده می شوند و واجد شرایط امریه سربازی هستند .

خدمت سربازی امریه یکی از راهکار هایی است که مشمولان با خدمت در سازمان ها و به شکل اداری می توانند، دوره خدمتی راحت تری داشته باشند.

مشاوره امریه سربازی به مشمولان کمک می کند تا با اطلاعاتی که از جزئیات امریه سربازی به دست می آورند برای دریافت آن در زمان مناسب اقدام نمایند.

مشمولان می توانند با استفاده از رهنمودها و اطلاعیه هایی که مشاوره سربازی امریه در اختیار آنها قرار می دهد، عملکرد هوشمندانه ای جهت دریافت امریه سربازی داشته باشند.

مشاوره امریه سربازی برای آن دسته از افرادی که قصد دارند امریه شدن در ارگان های دولتی و غیر دولتی را دریافت نمایند، بسیار کارآمد و مفید می باشد. این مشاوره ها موضوعات و مباحث مختلفی را در بر میگیرد که در اینجا برخی از این موضوعات را با هم مورد بررسی قرار می دهیم.

نحوه و مشاوره امریه خدمت سربازی از جمله مسائلی است که مشاوره نظام وظیفه آویژه اطلاعات کاربردی را در این باره به مشمولان ارائه خواهد داد.

کدام مشمولان می توانند از مشاوره امریه سربازی استفاده نمایند؟

انجام دوره خدمت سربازی در سازمان های دولتی و خصوصی که وابسته به سازمان نیرو های مسلح می باشد، امریه سربازی گفته می شود.

مشمولانی که ادامه تحصیل داده و موفق به دریافت مدرک تحصیلی از دانشگاه شده اند می توانند، متقاضی دریافت امریه سربازی باشند.

بنابراین مشمولانی که شرایط دریافت امریه را دارند و به دنبال مشاوره امریه سربازی می باشند، مطالب مندرج در این مقاله به آنها کمک خواهد نمود. هر کدام از مشمولان که به دنبال اطلاعات تکمیلی در مورد خدمت سربازی به شکل امریه هستند می توانند مقاله امریه سربازی را مطالعه نمایند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

نحوه دریافت مشاوره امریه سربازی

مشمولان بسیاری به دنبال دریافت مشاوره امریه سربازی می باشند تا با اخذ داده های مرتبط، تصمیمات هوشمندانه ای در این راستا اتخاذ نمایند.

گروهی از مشمولان از نحوه دریافت مشاوره امریه سربازی مطلع نبوده و به همین دلیل در این بخش به توضیحاتی در این باره می پردازیم.

روش های دریافت مشاوره امریه سربازی کدامند؟

🟢 سایت نظام وظیفه آویژه با بکار گماردن مشاوران آگاه در زمینه های گوناگون خدمت سربازی، به مشمولانی که بدنبال دریافت مشاوره امریه سربازی هستند خدماتی ارائه خواهند داد.

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با مشاوران نظام وظیفه آویژه در تماس باشید و پاسخی برای سوالات خود در زمینه امریه سربازی کسب کنید.

مشاوره امریه سربازی چگونه به مشمولان کمک می کند؟

ممکن است برخی از مشمولان تنها با نام امریه سربازی آشنا باشند و اطلاعات درستی از نحوه دریافت امریه، شرایط و قوانین آن، زمان ثبت نام و … را نداشته باشند.

از این رو مشمولان با دریافت مشاوره امریه سربازی می توانند، جزئیات این نوع خدمت سربازی را بررسی نموده و برای دریافت آن اقدام نمایند.

به طور مثال مشاوره امریه سربازی مشمولان را از زمان دقیق ثبت نام امریه مطلع نموده و به آنها در این زمینه کمک خواهد نمود. در ادامه محدوده فعالیت مشاوره امریه سربازی شرح داده شده است تا مشمولان بدانند در چه زمینه ای می توانند از آنها کمک بگیرند.

فعالیت مشاوره امریه سربازی در چه زمینه ای می باشد؟

آن دسته از مشمولانی که به دنبال دریافت امریه سربازی هستند و نیازمند اطلاعات تکمیلی در این زمینه می باشند، مشاوره امریه سربازی برای آنها کاربرد دارد.

☑️ با دانسته هایی که مشمولان از طریق مشاوره امریه سربازی به دست می آورند می توانند با آسودگی خاطر و بدون نگرانی روند دریافت امریه سربازی را سپری نمایند.

همچنین مشاوره امریه سربازی به مشمولانی که قبل از ثبت نام امریه به دنبال تکمیل اطلاعات خود می باشند بسیار کمک خواهد نمود. در ادامه به ذکر برخی از مواردی که مشمولان می توانند با مشاوره امریه سربازی از آنها مطلع شوند، می پردازیم.

شرایط دریافت امریه سربازی

شرایط دریافت امریه سربازی

یکی از توضیحاتی که مشاوره امریه سربازی به مشمولان ارائه می دهد، شرایط امریه سربازی می باشد.

چه مشمولانی می توانند برای دریافت امریه سربازی اقدام نمایند؟

آیا امریه سربازی شرایط اختصاصی دارد؟

مشاوره امریه سربازی با ملاحظه وضعیت تحصیلی مشمولان، آنها را از قوانین و ضوابط دریافت امریه سربازی مطلع می نماید. در اینصورت مشمولان با دریافت مشاوره امریه سربازی می توانند از شرایط اختصاصی هر کدام از ارگان های امریه پذیر با خبر شوند.

زمان ثبت نام امریه سربازی

مشمولانی که قصد دارند تا سربازی خود را به صورت امریه سپری نمایند می بایست در زمان مناسب برای ثبت نام وارد عمل شوند.

🟩 با توجه به اینکه تاریخ ثبت نام امریه در ارگان ها متفاوت می باشد، مشمولان می توانند با بهره مندی از اطلاعات مشاوره امریه سربازی مراحل نام نویسی آن را تکمیل نمایند.

ارگان های امریه سربازی

آن دسته از مشمولانی که دوران تحصیلی خود را با معدل عالی سپری نموده به دنبال کسب اطلاع از امریه سربازی می باشند.

این گروه از مشمولان می توانند با دریافت مشاوره امریه سربازی، ارگان های امریه پذیر را شناسایی نموده و به آنها مراجعه نمایند.

🔴 مشاوره سربازی امریه رشته تحصیلی مشمولان را بررسی نموده و از طرفی نیز از طریق وارسی شرایط سازمان امریه پذیر، در صورت همخوانی آن را به مشمولان معرفی خواهد نمود.

وزاتخانه ها

شهرداری

قوه قضائیه

آموزش و پرورش

و …

از جمله سازمان های امریه پذیر هستند که هر یک شرایط اختصاصی را برای پذیرش امریه سربازی وضع نموده اند.

 

لیست سازمان ها و ارگانهای امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییهامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقاامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینیامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

مراحل اخذ امریه خدمت سربازی :

  • باید 2 الی 3 ماه پیش از تاریخ اعزام برای امریه اقدام شود .
  • غیبت نداشتن در خدمت
  • پذیرفته نشدن کسری خدمت بیش از سه ماه در بعضی از سازمان ها
  • گزینش محلی خدمت با سازمان مربوطه است
  • محسوب شدن مدت زمان امریه جزء سوابق استخدامی
  • امکان انصراف از امریه پس از پذیرفتن آن وجود ندارد
  • حقوق پرداختی به کارمندان امریه حقوق سربازی است ، چه بسا کمی بیشتر
  • امریه شدن در یک سازمان تعهدی به استخدام آینده شما در آن ایجاد نمی کند
  • اعتبار دانشگاه و محل تحصیل تفاوتی در پذیرش امریه ندارد
  • ساعت کاری در امریه مشابه ساعت کاری برای سایر کارمندان است

مدرک تحصیلی لازم برای امریه سربازی :

هرکدام از مشمولین با توجه به مدرک تحصیلی باید به سازمان پیوسته با رشته خود رجوع کند، مگر رشته های رایانه و حسابداری که اکثر مراکز آنها را می پذیرند .

برای مثال ، سازمان بازرسی کل کشور ، افرادی با مدرک فوق لیسانس به بالا را می پذیرد. در مقابل ، آموزش و پرورش فوق دیپلم و بالاتر می پذیرد . مشاوره امریه سربازی می تواند به طور کامل مسائل مربوط به مدرک تحصیلی را بیان کند . و راهنمایی های لازم را در این زمینه ارائه دهد.

قوانین امریه سربازی را باید بشناسید!

مشمولان خدمت سربازی همیشه سعی کرده اند که راهی برای راحت تر شدن دوره سربازیشان پیدا کنند. سازمان وظیفه راه های زیادی پیش پای این افراد قرار داده است اما هر ساله تعداد زیادی از این افراد متقاضی دریافت امریه سربازی هستند. زیرا امریه شدن مزیت هایی را برای مشمول به همراه دارد از جمله اینکه خدمت دو ساله برایشان به عنوان سابقه کاری در نظر گرفته میشود و مهارت های شغلی مرتبط با تخصص خود را کسب میکنند. ولی از بین تمام متقاضیان دریافت امریه تنها تعداد معدودی هستند که شرایط سرباز امریه را دارند.

یکی از اصلی ترین این شرایط نداشتن غیبت سربازی است. یعنی مشمول بلافاصله بعد از رسیدن به سن مشمولیت باید وضعیت وظیفه عمومی خود را مشخص کرده باشد. مشمولان غایب حتی با داشتن بقیه شرایط اخذ امریه سربازی نمیتواند برای امریه شدن اقدام کند. البته تحت شرایطی امکان موجه کردن غیبت وجود دارد.

تعدادی از متقاضیان نیز در زمان انجام مراحل امریه سربازی از دور خارج میشوند. چرا که اطلاعات دقیقی از قوانین و نحوه دریافت امریه سربازی نداشته اند. در نهایت واجدین شرایطی که کارهای مربوط به اعزام خود را انجام داده اند و از نظر سازمان وظیفه و ارگان امریه گیر مورد نظر واجد، شرایط باشند، برگه امریه سربازی دریافت میکند. این برگه بعد از دوره آموزشی و در زمان تقسیم نیروها باید به یگان آموزشی ارائه شود تا اقدامات بعدی انجام شود. در این زمینه لطفا مقاله استعلام غیبت سربازی را بخوانید.

روند رسیدگی به امریه چگونه است؟

متقاضیان دریافت امریه بعد از احراز شرایط لازم برای امریه شدن باید برای رفتن به خدمت اقدام کنند. برای این کار باید دفترچه اعزام به خدمت را دریافت و تکمیل کنند و بعد از دریافت برگه آماده به خدمت به سازمان مورد نظرشان مراجعه کنند. این سازمان با کمک سازمان وظیفه مدارک و شرایط مشمول را مورد بررسی قرار میدهند و در صورت تایید برگه امریه برایش صادر میشود.

رابطه رشته های تحصیلی و اخذ امریه سربازی :

امکان تعیین بهترین رشته و بهترین مدرک و بهترین دانشگاه برای اعطای امریه سربازی به مشمولان وجود ندارد . نیروهای مسلح بر اساس نیاز خود دانش آموختگان واجد شرایط را برای دریافت امریه و معرفی به ارگان های غیر نظامی معرفی می کنند.

زمان ثبت نام امریه سربازی

عدم دریافت مشاوره امریه چه پیامد هایی برای مشمولان دارد؟

بسیاری از مشمولان با اطلاعات نادرستی از خدمت سربازی به دست می آورند، مضرراتی به آنها تحمیل می شود که غیر قابل جبران می باشد.

به طور مثال ممکن است برخی از مشمولان با نداشتن اطلاعات کافی، از تسهیلاتی که سازمان نظام وظیفه برای آنها در نظر گرفته است بی نصیب شوند.

هر کدام از سازمانها، خصوصی و دولتی قوانین را در راستای کار خود وضع نموده اند که پیروی از آنها بر عهده نیروی انسانی آن می باشد.

به دلیل تغییر و تحولاتی که ممکن است در اساس نامه های هر ارگانی اعمال شود، دریافت مشاوره می توانند در زمینه اطلاع از انها کمک درخور توجهی ارائه دهد.

امریه سربازی نیز از جمله مواردی است که شاید قوانین آن دستخوش تغییراتی شود، از اینرو مشمولان با دریافت مشاوره امریه سربازی می توانند اطلاعات خود را بروز رسانی نمایند.

حال اگر مشمولان از مشاوره امریه سربازی غافل شوند، مجموعه اطلاعاتی را که در زمینه چگونگی دریافت امریه به آنها ارائه می شود را از دست خواهند داد.

🟤 عدم اطلاع از مزایا و معایب امریه سربازی

🟤 بی اطلاعی از زمان ثبت نام و عدم اقدام به موقع برای پذیرش امریه

🟤 عدم آگاهی از روند ثبت نام در هر کدام از ارگان ها و بروز مشکل طی مسیر

سخنی از مشاوران آویژه

مشمولان با مشاوره و راهنمایی امریه سربازی، می توانند شرایط پذیرش امریه سربازی رو سنجیده و سپس اقدامات لازم را برای دریافت ان انجام دهند.

⭐ مشاوره امریه سربازی با در اختیار قرار دادن اطلاعاتی از قبیل سهمیه اختصاصی هر سازمان، شرایط عمومی و اختصاصی امریه سربازی، زمان ثبت نام و … به مشمولان بسیار کمک خواهد نمود.

مشمولان با دانسته هایی که از مشاوره امریه سربازی به دست می آورند، عملکرد هوشمندانه ای برای دریافت امریه اتخاذ می نمایند.

سوالات متداول

هدف از مشاوره امریه سربازی چیست؟

اعطای اطلاعات لازم و تکمیلی در زمینه امریه سربازی.

آیا عدم دریافت مشاوره امریه سربازی برای مشمولان زیان بار است؟

بله اگر مشمولان از مشاوره امریه سربازی غافل شوند، نمی توانند در زمان مناسب برای دریافت امریه اقدام نمایند.

مشاوره امریه سربازی به مشمولان چه اطلاعاتی می دهد؟

مشمولان با دریافت مشاوره امریه سربازی می توانند از زمان و نحوه ثبت نام امریه، شرایط پذیرش، ارگان و … مطلع شوند.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره امریه سربازی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1402/12/27

دوشنبه

1402/12/28

سه شنبه

1402/12/29

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید