مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری 1402

مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری

بعد از اعلام نتایج اولیه و انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری انسانی، نوبت به انتخاب رشته می رسد. یکی از مهم ترین مراحل برای رسیدن به تحصیل در دانشگاه و رشته مورد علاقه، انتخاب رشته مناسب و به دور از اشتباه است. اگر شما داوطلب کنکور انسانی هستید و می خواهید در یک دانشگاه با سطح علمی بالا و رشته مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوید، باید علاوه بر کسب رتبه عالی در کنکور سراسری، انتخاب رشته انسانی را به درستی پشت سر گذاشته و چیدمان مناسبی برای انتخاب رشته خود داشته باشید. طبق بررسی های انجام شده اکثر داوطلبان کنکور انسانی به دنبال قبولی در رشته هایی مانند روانشناسی، حسابداری، حقوق و دانشگاه فرهنگیان هستند.

محبوبیت و پرمتقاضی بودن چنین رشته هایی در گروه علوم انسانی باعث رقابت سنگین برای قبولی می شود. به همین دلیل انتخاب رشته کنکور از اهمیت بالایی برخوردار است و باید به درستی صورت گیرد. مشاوره انتخاب رشته انسانی به شما کمک می کند تا در مسیر درست انتخاب رشته انسانی قدم گذاشته و برای رسیدن به قله اهداف تحصیلی خود، راه درستی را پیش بگیرید.

به دلیل اهمیت بالای انتخاب رشته انسانی برای داوطلبان با ذکاوت و پرتلاش این گروه آزمایشی مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی آویژه به بررسی مشاوره انتخاب رشته انسانی پرداخته و مراحل انتخاب رشته اصولی و به دور از اشتباه را برای شما عزیزان در این مقاله شرح داده اند. اگر به دنبال قبولی در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود هستید و می خواهید بعد از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری، با رضایت، امید و پشتکار به ثبت نام در دانشگاه پذیرفته شده بروید، حتما مقاله زیر را که در رابطه با مشاوره انتخاب رشته انسانی است، مطالعه کنید.

زمان انتخاب رشته انسانی 1402

بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری، داوطلبان بی صبرانه منتظر اعلام زمان انتخاب رشته کنکور سراسری هستند. طبق برنامه سال های اخیر، حدودا چند روز بعد از انتشار کارنامه اولیه کنکور، نوبت به انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری می رسد و بعد از آن فرم انتخاب رشته کنکور سراسری در گروه های آزمایشی مختلف بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار خواهد گرفت.

زمان انتخاب رشته گروه علوم انسانی نیز همزمان با انتخاب رشته سایر گروه های آزمایشی بوده و داوطلبان حدودا یک هفته وقت دارند تا انتخاب های خود را نهایی کنند. تمام دغدغه و فکر داوطلبان در طی این یک هفته مشخص شده برای انتخاب رشته این است که انتخابی منطقی و به دور از اشتباه، تصمیمیات عجولانه و تعصبی داشته باشند تا بتوانند به تحصیل در رشته مناسب و دانشگاه ممتاز بپردازند.

کارنامه اولیه کنکور سراسری 1402 منتشر شده است و متعاقبا دفترچه انتخاب رشته علوم انسانی نیز در دسترس بوده و زمان انتخاب رشته کنکور انسانی از تاریخ 31 مرداد ماه تا 4 شهریور ماه اعلام شده است. شما می توانید به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته کنکور سراسری اقدام کنید.

چگونه انتخاب رشته کنکور را انجام دهیم؟

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی

مسلما بعد از اعلام نتایج اولیه و مشخص شدن تراز و رتبه شما، که نشان دهنده نتیجه تلاش و سخت کوشیتان در کنکور سراسری أست، شما به فکر یک انتخاب رشته مناسب و به دور از خطا خواهید افتاد. اکثر داوطلبان کنکور سراسری که قبولی در دانشگاه ممتاز و رشته مناسب برایشان اهمیت بالایی دارد، با تلاطم ها و چالش های انتخاب رشته مواجه می شوند. استرس، سردرگمی در انتخاب دانشگاه ها، نظرات و انتقادات دیگران و … همگی می توانند فرایند انتخاب رشته شما را با مشکل مواجه کند. شما ممکن است برای انتخاب رشته خود با افرادی مشورت کنید که نسبت به رشته و یا دانشگاه خاصی بسیار تعصب دارند و به إصرار می خواهند شما در انتخاب رشته خود این دانشگاه و رشته را وارد کنید، حتی اگر به آن علاقه نداشته باشید.

مسلما موارد این چنینی می توانند تاثیرات منفی در فرایند انتخاب رشته انسانی شما داشته باشند و شما را به گمراهی بکشانند. از این رو مشاوره انتخاب رشته انسانی توصیه می کند که برای داشتن یک انتخاب رشته عالی و متناسب با علایق، استعدادها و رتبه کسب کرده، از مشورت با افراد خبره، با تجربه و آگاه در رابطه با فرایند انتخاب رشته و قوانین حاکم بر آن، استفاده کنید.

بهترین راهکارها برای داشتن انتخاب رشته اصولی

برای داشتن یک انتخاب رشته عالی و رضایت بخش، شما راه های مختلفی را می توانید انتخاب کنید. برخی از مهم ترین راهکارها برای رقم زدن انتخاب رشته انسانی صحیح و مناسب عبارت است از:

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مطالعه سایت ها و مجلات معتبر در رابطه با فرایند انتخاب رشته

برخی از افراد برای داشتن یک انتخاب رشته به دور از اشتباه، به مطالعه و تحقیق در رابطه با فرایند انتخاب رشته در سایت های معتبر و مجلات می پردازند و اطلاعات کامل و صحیحی را در رابطه با انتخاب رشته کسب می کنند. اطلاعات به دست آمده از سایت های معتبر می تواند به داوطلبان کمک کند تا با فرایند کلی انتخاب رشته آشنایی پیدا کرده و بدانند برای داشتن یک انتخاب رشته مناسب باید چه مراحلی را طی کنند.

مطالعه دفترچه انتخاب رشته

یکی از مهم ترین راهکارها برای داشتن انتخاب رشته انسانی عالی، مطالعه دفترچه انتخاب رشته است. می توان گفت مطالعه دفترچه انتخاب رشته یکی از مهم ترین و ضروری ترین مراحل قبل از اولویت بندی انتخاب رشته به شمار می رود. پس برای تمامی داوطلبان الزامی است که با دقت به مطالعه دفترچه انتخاب رشته انسانی بپردازند. شما در دفترچه انتخاب رشته می توانید با مراحل انتخاب رشته، شرایط و ضوابط حاکم بر انتخاب رشته، ظرفیت دانشگاه ها و … آشنا شده و بتوانید انتخاب رشته اصولی داشته باشید.

مشورت با مشاوران تحصیلی

داوطلبان کنکور سراسری که می خواهند انتخاب رشته بدون نقص و خطایی داشته باشند، از مشاوران تحصیلی کمک می گیرند. آنها برای دوری از اشتباه در انتخاب رشته به مشاوره تحصیلی که اطلاعات کامل و صحیحی در رابطه با انتخاب رشته دارد، مراجعه می کنند. مسلما مشاوره انتخاب رشته انسانی، بهترین کمک و راهنما برای پشت سر گذاشتن فرایند انتخاب رشته به صورت صحیح و اصولی است. مشاوران انتخاب رشته آگاهی کاملی در رابطه با شرایط انتخاب رشته، قوانین و ضوابط حاکم بر انتخاب رشته گروه های آزمایشی و … دارند و می توانند به شما کمک کنند در مسیر انتخاب رشته صحیح گام بردارید.

بررسی و تحلیل آخرین رتبه های قبولی در رشته مورد نظر

یکی از راهکارهای مناسب برای اولویت بندی صحیح انتخاب رشته و پشت سر گذاشتن انتخاب رشته درست و اصولی، بررسی و تحلیل آخرین رتبه های قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه شما است. شما می توانید متناسب با رتبه خود و مقایسه آن با آخرین رتبه های قبولی در دانشگاه های ممتاز و رشته های مناسب، چیدمان عالی برای انتخاب رشته خود نگارش کنید. به یاد داشته باشید که بررسی آخرین رتبه های قبولی سال گذشته دانشگاه ها تنها به شما کمک می کند تا شانس قبولی خود را به صورت حدودی تخمین بزنید و هرچه رتبه شما از آخرین رتبه پذیرفته شده بهتر باشد، شانس قبولی شما افزایش می یابد.

پس آخرین رتبه های قبولی سال گذشته دانشگاه های ممتاز در رشته مورد علاقه شما می تواند بهترین و نزدیکترین منبع برای تخمین قبولی شما باشد. به دلیل اهمیت بالای اطلاع از آخرین رتبه های قبولی دانشگاه ها در سال گذشته برای داشتن یک انتخاب رشته عالی و مناسب، در ادامه مقاله لینک دسترسی به آخرین رتبه های قبولی رشته های محبوب گروه آزمایشی انسانی قرار خواهد گرفت.

 

مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری

دسترسی سریع و آسان به آخرین رتبه های قبولی رشته های پر متقاضی انسانی

در بالا به اهمیت اطلاع از آخرین رتبه های قبولی سال گذشته در رشته مورد علاقه شما اشاره شد. همانطور که گفته شد آخرین رتبه های قبولی دانشگاه ها می تواند شما را به سمت یک اولویت بندی عالی در فرایند انتخاب رشته هدایت کند. شما با دانستن آخرین رتبه پذیرفته شده در دانشگاه ها می توانید مشخص کنید که آیا متناسب با رتبه خود احتمال قبولی در دانشگاه مدنظر برایتان بالا است یا خیر. سپس تعیین کنید که کد رشته محل مربوط به دانشگاه و رشته مدنظر شما باید در انتخاب هایتان قرار بگیرد یا خیر.

شما برای انتخاب رشته مجاز به وارد کردن 150 کد رشته محل خواهید بود. پس نباید با انتخاب کد رشته محل های نامتناسب با رتبه کسب کرده، 150 حق انتخاب خود را بیهوده پر کنید. لینک های قرار داده شده در جدول زیر شما را به آخرین رتبه های قبولی در رشته های پر متقاضی علوم انسانی هدایت می کند تا بتوانید در کمترین زمان بیشترین اطلاعات را در رابطه با آخرین رتبه های پذیرفته شده در دانشگاه و رشته مورد علاقه خود کسب کنید.

 

ردیفرشته تحصیلی در دانشگاهلینک آخرین رتبه قبولی رشته های گروه علوم انسانی با توجه به سهمیه مناطق
1رشته روانشناسیآخرین رتبه های قبولی رشته روانشناسی در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
2رشته حقوقآخرین رتبه های قبولی رشته حقوق در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
3رشته حسابداریآخرین رتبه های قبولی رشته حسابداری در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
4رشته مشاورهآخرین رتبه های قبولی رشته مشاوره در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
5رشته مدیریت مالیآخرین رتبه های قبولی رشته مدیریت مالی در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
6رشته مدیریت صنعتیآخرین رتبه های قبولی رشته مدیریت صنعتی در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
7رشته مدیریت بازرگانیآخرین رتبه های قبولی رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق
8رشته علوم تربییآخرین رتبه های قبولی رشته علوم تربیی در دانشگاه های سراسری بر اساس سهمیه مناطق

ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی برای کنکور انسانی 1402

هر ساله با انتشار دفترچه انتخاب رشته انسانی، ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی برای گروه علوم آزمایشی انسانی نیز مشخص می شود. اطلاع از ظرفیت دانشگاه ها به داوطلبان کمک می کند تا عملکرد بهتری در اولویت بندی انتخاب رشته خود داشته باشند و بتوانند متناسب با رتبه و در نظر گرفتن ظرفیت دانشگاه ها در دوره های مختلف، اولویت های خود را تعیین کنند.

دوره های دانشگاهی بسیار مختلف بوده و داوطلبان می توانند با در نظر گرفتن شرایط اختصاصی هر دوره، به تحصیل در آن بپردازند. دوره های مختلف دانشگاهی اعم از دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه، پردیس خودگردان، دانشگاه های آزاد، غیر انتفاعی و … می باشد. همانطور که می دانید متقاضیان دوره های روزانه و نوبت دوم، بسیار بیشتر از سایر دوره های دانشگاهی است. دلیل این امر را می توان هزینه های تحصیلی کمتر نسبت به سایر دوره ها، امکانات رفاهی و تحصیلی بهتر و ارزش بالای مدرک تحصیلی این دانشگاه ها دانست.

ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی در دفترچه انتخاب رشته هر گروه آزمایشی ذکر می شود. باتوجه به اینکه دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی در تاریخ 28 مرداد منتشر شده و در سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفته است، شما می توانید اطلاعات مناسبی در رابطه با ظرفیت دوره های دانشگاهی بدست آورید. برای دسترسی راحت و سریع شما به ظرفیت دوره های مختلف دانشگاهی، جدول زیر برای شما عزیزان نگارش شده است. جدول زیر ظرفیت دوره های دانشگاهی در کنکور 1402 را نمایش می دهد که اطلاعات مناسبی برای انتخاب رشته کنکور سراسری انسانی به شمار می رود.

 

دورهظرفیت رشته های تحصیلیجمع
با اعمال نمره آزمون و سوابق تحصیلیمنحصرا با اعمال سوابق تحصیلی
روزانه224102469447104
روزانه غیر دولتی828828
نوبت دوم3826652210348
محروم353264617
دانشگاه فرهنگیان1754417544
دانشگاه غیر دولتی و غیر انتفاعی2408118803121211
شهریه پرداز387387
پردیس خود گردان550550
مجازی دولتی و غیر انتفاعی32343234
پیام نور3736180650184386
جمع کل50688335545386233

 

مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

 

قبولی در دانشگاه فرهنگیان، هدف بسیاری از داوطلبان کنکور انسانی

بسیاری از داوطلبان کنکور انسانی با هدف قبولی در دانشگاه فرهنگیان و فارغ التحصیل شدن در رشته آموزگاری یا دبیری در کنکور رششته انسانی شرکت می کنند. زیرا تحصیل در دانشگاه های تربیت معلم شهید رجایی و فرهنگیان مزایای فراوانی به همراه دارد. از جمله مهم ترین مزیت های تحصیل در دانشگاه فرهنگیان عبارت است از:

استخدام رسمی از سوی آزموش و پرورش بعد از اتمام دوران تحصیلی

دریافت حقوق ماهیانه در هنگام تحصیل در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان

دارا بودن حق بیمه از هنگام شروع تحصیلات دانشگاهی

آینده شغلی تضمین شده و موقعیت شغلی مناسب در جامعه

پس قبولی در دانشگاه فرهنگیان در انتخاب رشته انسانی می تواند برای اکثر داوطلبان کنکور انسانی اهمیت ویژه ای داشته باشد. برای این منظور شما از همان ابتدا و با انتشار کارنامه اولیه کنکور سراسری باید بررسی کنید که آیا مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه فرهنگیان شده اید یا خیر. شرط مجاز شدن به انتخاب رشته انسانی در دانشگاه فرهنگیان، کسب تراز بالای 6500 و حداقل معدل دیپلم کتبی 14 است. اگر در کارنامه اولیه شما وضعیت مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی ذکر شده باشد، شما می توانید در هنگام انتخاب رشته، کد رشته محل دانشگاه فرهنگیان را وارد کنید.

به یاد داشته باشید که پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به صورت بومی استانی بوده و شما باید متناسب با ظرفیت اعلام شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی برای استان و شهر محل زندگی خود، برای انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان اقدام کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می شود مقاله انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان را مطالعه کنید.

 

تقسیم بندی مکانی رشته های انسانی

 

فرایند انتخاب رشته انسانی 1402

شما بعد از بررسی کارنامه اولیه خود، اگر مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری شده باشید، باید نسبت به انتخاب رشته اقدام کنید. همانطور که اشاره شد حدود هفت یا ده روز بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته شما وقت دارید تا انتخاب رشته خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کنید. در این فرصت هفت تا ده روزه شما باید نسبت به چینش انتخاب رشته خود و اولویت ها و ملاک های انتخاب رشته کنکور سراسری تصمیم گرفته و متناسب با دوره های دانشگاهی که مجاز به انتخاب آنها شده اید، انتخاب های خود را مشخص کنید.

بهتر است کد رشته محل های انتخاب رشته های خود را با حفظ اولویت بندی و چیدمان انتخاب رشته خود، یادداشت کنید. یا اگر به دنبال این هستید که فرم مربوط به انتخاب رشته خود را با کمترین درصد خطا تکمیل کنید، می توانید پیش از ثبت انتخاب رشته خود در سایت سازمان سنجش، ابتدا فرم پیش نویس درج شده در انتهای دفترچه انتخاب رشته کنکور انسانی را تکمیل کرده و بعد از اطمینان یافتن نسبت به اولویت های خود و ترتیب کد رشته محل ها، به ثبت انتخاب رشته خود در فرم مخصوص انتخاب رشته اقدام کنید.

مراحل انتخاب رشته کنکور انسانی

ورود به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور

انتخاب گزینه سراسری در منوی سمت راست صفحه اصلی سازمان سنجش

دانلود دفترچه انتخاب رشته انسانی 1402 و مطالعه دقیق آن

انتخاب 150 کد رشته محل از دفترچه انتخاب رشته با در نظر گرفتن علاقه، استعداد، محل زندگی، ظرفیت دانشگاه و شرایط عمومی و اختصاصی هر رشته و دانشگاه

یادداشت تمام کد رشته محل های انتخابی بر حسب اولویت بندی و چیدمان انتخاب رشته در نظر گرفته شده

بازگشت به صفحه اصلی سایت سازمان سنجش

انتخاب پنجره انتخاب رشته کنکور انسانی

دسترسی به فرم انتخاب رشته از طریق به کار گیری یکی از سه روش زیر:

وارد کردن اطلاعات سریال ثبت نام(کد 12 رقمی) و شماره‌ شناسنامه

وارد کردن شماره‌ پرونده، كدملي، شماره‌ سریال شناسنامه

وارد کردن شماره رهگیری ثبت نام (کد 16 رقمی) و كدملي

تکمیل فرم انتخاب رشته و وارد کردن کد رشته محل ها بر اساس اولویت بندی مد نظر و چیدمان صحیح آنها

ثبت نهایی انتخاب رشته

لیست رشته های گروه آزمایشی انسانی دانشگاه آزاد

 

نکات مهم در زمان انتخاب رشته انسانی 1402

به یاد داشته باشید که در هنگام انتخاب رشته شما باید به اولویت بندی و ملاک های خود برای انتخاب رشته دقت کرده و انتخاب رشته خود را بر اساس اولویت هایتان تکمیل کنید. این یعنی شما هر کد رشته محلی را که بالاتر نوشته باشید، اولویت اول شما بوده و علاقه زیادی به قبولی در آن کد رشته محل دارید.

سازمان سنجش، انتخاب های شما را بر اساس ترتیب تعیین شده توسط شما مورد بررسی قرار می دهد. یعنی اگر شما در مجموعه انتخاب رشته های خود موفق به قبولی در چند کد رشته محل شوید، سازمان سنجش اولین کد رشته محل را که دارای شرایط قبولی آن هستید به عنوان دانشگاه و رشته قبولی انتخاب می کند و انتخاب های بعدی شما لحاظ نخواهد شد، مگر در کارنامه سبز کنکور سراسری.

لازم به ذکر است که ترتیب اولویت بندی شما در فرم انتخاب رشته تنها ملاکی برای نشان دادن علاقه مندی شما به آن رشته و دانشگاه می باشد و تاثیری در افزایش احتمالی قبولی شما نخواهد داشت.

به عنوان مثال اگر شما در انتخاب یازدهم خود رشته حسابداری دانشگاه تهران را قرار داده باشید، احتمال قبولی شما برابر است با زمانی که کد رشته محل حسابداری دانشگاه تهران را انتخاب بیستم قرار داده باشید. یعنی اگر نمره و شرايط الزم براي قبولي در رشته اي را داشته باشيد، اين رشته را در هر اولويتي (اول يا صد و پنجاهم) انتخاب كنيد، احتمال قبولي شما در آن رشته بيشتر نميشود. تنها تاثیر ترتیب انتخاب رشته برای سنجش قبولی شما و ترتیب بررسی پذیرفته شدن در دانشگاه و کد رشته محل می باشد.

 

نکات مهم در مورد مشاوره انتخاب رشته انسانی دانشگاه آزاد

سخنی از مشاوران آویژه

شانس قبولی شما در رشته های پر متقاضی علوم انسانی بالا است، به شرط آنکه أولا رتبه مناسبی در کنکور سراسری انسانی کسب کنید، ثانیا در زمان مقرر شده برای داشتن یک انتخاب رشته اصولی و مناسب تلاش کرده و سعی کنید انتخاب رشته ای منطقی و به دور از تصمیمات عجولانه و احساسی را برای خود ثبت کنید. طبق مشاوره انتخاب رشته انسانی، اگر داوطلبان علوم انسانی بتوانند انتخاب رشته اصولی انجام دهند، شانس قبولی بالایی در رشته های مناسب و دانشگاه های ممتاز خواهند داشت زیرا در طی سال های اخیر تعداد داوطلبان کنکور انسانی روند نزولی داشته است.

یکی از شروط اصلی انتخاب رشته انسانی اصولی، کمک گرفتن و مشورت کردن با مشاوران تحصیلی است. به دلیل تجربه بالا در زمینه انتخاب رشته، آشنایی با تغییرات کنکور سراسری، آگاهی از ضوابط و شرایط انتخاب رشته و … مشاور تحصیلی می تواند بهترین فرد برای مشورت کردن و راهنمایی گرفتن در زمینه انتخاب رشته باشد.

سوالات متداول

سوال علامتکدام دانشگاه‌ها علاوه بر شرایط عمومی، شرایط اختصاصی خود را برای پذیرش دارند؟

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، شاهد، علامه طباطبایی، مذاهب اسلامی، شهید مطهری، علوم قضایی و خدمات اداری دادگستری، مؤسسه غیرانتفاعی رفاه و نیز دانشگاه فرهنگیان و همچنین تربیت دبیر شهید رجایی.

سوال علامتدر کدام رشته های علوم انسانی رقابت بیشتر است؟

در رشته های حقوق، روانشناسی و مشاوره، رقابت نسبت به سایر رشته های این گروه بیشتر است.

سوال علامتدفترچه انتخاب رشته علوم انسانی چه زمانی منتشر می شود؟

دفترچه انتخاب رشته علوم انسانی بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور در سایت سازمان سنجش منتشر می شود.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره انتخاب رشته انسانی کنکور سراسری 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید