چگونه پلیس شویم؟ | برای پلیس شدن چه رشته ای را باید بخوانیم

چگونه پلیس شویم؟ | برای پلیس شدن چه رشته ای را باید بخوانیم

ورود به کادر رسمی نیروهای انتظامی تحت عنوان پلیس امنیت از دیرباز رویای افراد زیادی بوده است. این رده از مشاغل نظامی علی رغم سر و کار داشتن با حوادث مختلف همواره در کانون توجه متقاضیان رشته های مختلف قرار داشته و پرسش های متعددی در مورد شرایط تحصیل آن به گوش می رسد.

در مورد پیش نیاز های لازم برای ورود به این رشته باید اشاره کنیم، تحصیل کادر نیروی انتظامی در دانشگاه های افسری کشور انجام شده و این دانشگاه ها وظیفه آموزش و تربیت افسران پلیس را بر عهده دارند.

دانشگاه های افسری به طور کلی زیر نظر سه ارگان نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و یا ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و وظیفه آموزش افسران نیروی پلیس را بر عهده دارند.

شرایط لازم برای پذیرش داوطلبان در دانشگاه های افسری بر حسب رشته متفاوت بوده و هر ساله در اطلاعیه هر دانشگاه به طور کامل اعلام می شود. استخدام فارغ التحصیلان به عنوان کادر رسمی نیروی انتظامی، اعطای انواع کمک هزینه های تحصیلی و رفاهی، خوابگاه، بیمه خدمات درمانی و وام مسکن از جمله مهم ترین تسهیلات در نظر گرفته شده برای داوطلبان دانشگاه های افسری علوم انتظامی محسوب می شود.

چنانچه نسبت به اطلاع از شرایط تحصیل نیروهای پلیس انتظامی علاقه مند هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

برای دریافت مشاوره های تحصیلی حرفه ای میتوانید با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای پلیس شدن باید در چه رشته ای تحصیل کرد؟

تحصیل دوره های مربوط به آموزش نیروهای پلیس نیروی انتظامی در دانشگاه های افسری نیروی انتظامی صورت میگیرد. داوطلبان برای برای ورود به دانشگاه افسری باید دارای مدرک پیش دانشگاهی در گرایش هاي نظری ریاضی، تجربی، انسانی، معارف بوده و یا در حال تحصیل دوره پیش دانشگاهی این رشته ها باشند.

برای پلیس شدن باید در چه رشته ای تحصیل کرد؟

پذیرش دوره کارشناسی علوم انتظامی هر ساله در دانشگاه های افسری کشور انجام گرفته و هدف از آن تربیت نیروهای پلیس امنیت و همچنین ارتقاء سطح کیفی داوطلبان خدمت در نیروی انتظامی کشور است. همانطور که اشاره شد شرکت در این رشته برای تمامی داوطلبان گروه های انسانی، ریاضی، تجربی و معارف امکان پذیر است.

لازم به ذکر است داوطلبان باید برای تحصیل در دوره کارشناسی علوم انتظامی با شرکت در جلسه مصاحبه حضوری و انجام یک سری از معاینات، مراحل مشخصی را پشت سر گذاشته و در صورت قبولی در تمام مراحل، واجد شرایط تحصیل در دانشگاه افسری نیروی انتظامی گردند.

داوطلبان بعد از پذیرش نهایی وارد دانشکده‌ ی افسری امین تهران شده و با پشت سر گذاشتن آموزش‌ های لازم و طی مراحل تئوری و عملی، از این دانشکده با درجه‌ ی ستوان دومی فارغ‌ التحصیل می‌ شوند.

راه‌های ورود به شغل پلیسی

برای انتخاب این شغل دو راه وجود دارد که عبارتند از:

  1. یا باید از طریق شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته‌ی “کارشناسی پلیسی” وارد این حرفه شوید.
  2. از طریق ثبت‌نام، نیروی انتظامی هرسال با توجه به نیاز سازمان، از بین کسانی که دارای دیپلم و یا سایر مدارک تحصیلی غیر مرتبط با این سازمان هستند اقدام به استخدام افراد می‌کند؛ علاقه‌مندان می‌توانند با توجه به شرایط و موارد موجود در فرم‌های استخدامی اقدام به ثبت‌نام کنند و بعد از طی مراحل لازم به استخدام این سازمان درآیند.

تسهیلات ارائه شده برای داوطلبان دانشگاه افسری

در حال حاضر پذیرش و تحصیل متقاضیان (آقا) در دانشگاه علوم انتظامی امین انجام گرفته و افراد برای پذیرش در این دانشگاه می بایست بعد از حضور در جلسه کنکور و کسب حد نصاب علمی لازم (عموما رتبه زیر 2000) اقدام به انتخاب رشته و شرکت در جلسه مصاحبه حضوری نمایند. دانشگاه افسری برای داوطلبان واجد شرایط مزایا و تسهیلات زیادی در نظر گرفته است.

در قسمت زیر به چند مورد اشاره می کنیم:

  • فارغ التحصیلان در طول مدت آموزش خود مطابق با مقررات بنیاد تعاون از وام خرید مسکن برخوردار می شوند.
  • فارغ التحصیلان در مقاطع کاردانی و کارشناسی ضمن دریافت مدرک تحصیلی مورد تایید وزارت علوم فناوری و تحقیقات به ترتیب به درجه ستوان سومی و ستوان دومی نائل می شوند
  • امکان ادامه تحصیل کارکنان ناجا در مقاطع بالاتر برای برخی از رشته های تحصیلی وجود دارد.
تنها متقاضیان آقا که دارای مدرک تحصیلی دیپلم رشته های نظری (ریاضی، تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی) می باشند مجاز به ثبت نام در دوره کارشناسی علوم انتظامی هستند

شرایط لازم برای پذیرش داوطلبان دانشگاه افسری

شرایط لازم برای پذیرش داوطلبان دانشگاه افسری

  • اعتقاد و التزام عملی به دین مبین اسلام
  • تابعیت جمهوری اسلامی ایران
  • عدم محکومیت به منع استفاده از تسهیلات دولتی
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر
  • برخورداری از سلامت و توانایی جسمی و روانی
  • عدم سوء سابقه کیفری
  • برخورداری از شرایط سنی حداقل سن 18 سال و حداکثر 25 سال
  • موفقیت در مراحل گزینش و استخدام برابر مقررات نیروی انتظامی
  • دارا بودن حداقل 170 سانتی متر قد (برای داوطلبان مرد)

گرایشات رشته کارشناسی علوم انتظامی

رشته‌ ی علوم انتظامی در مقطع کارشناسی در قالب شش گرایش ارائه میگردد. گرایش‌ های این رشته شامل: اطلاعات، راهنمایی و رانندگی (انتظامی)، مهندسی، اداری و مالی، خدمات و پشتیبانی و ارتباطات انتظامی می باشد.

توصیه می شود داوطلبان در انتخاب شغل‌ های حساس و پرخطر مانند پلیس امنیت از انتخاب خود اطمینان کافی داشته و شرایط لازم برای تحصیل این شغل را در نظر بگیرند.

داوطلبان امکان تحصیل در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه افسری را نیز داشته و در صورت فارغ التحصیلی در این دوره ها نیز از مزایایی نظیر استخدام رسمی در کادر نیروهای انتظامی برخوردار خواهند شد.

در این میان لازم به ذکر است نوع فعالیت فارغ‌ التحصیلان کاردانی بیشتر جنبه اجرایی داشته و به این دلیل عموما مورد استقبال زیادی قرار نمیگیرد.

 

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

دروس دوره کارشناسی علوم انتظامی

دروس مشترک شاخه‌ هاي مختلف نيروي انتظامي

 

سازمان و مديريت و نگرش در مديريت اسلامي، مقدمات علم حقوق، روانشناسي رشد، حقوق اساسي‌، نقشه‌خواني، حفاظت اطلاعات ، حقوق جزاي عمومي ، سازمان و وظايف نيروي انتظامي ، تاريخ سياسي معاصر ايران ، گزارش‌نويسي ، جنگ‌افزار‌شناسي، جغرافيا ، روانشناسي اجتماعي ، حقوق مدني ، آشنايي با كامپيوتر ، ورزش رزمي ، اصول و قواعد نظامي ، مقابله با سوانح و بلايا ، جنگ‌افزار‌شناسي نيمه‌سنگين، عبور از موانع و عمليات اعتماد به نفس، مباني اطلاعات، روش‌ها و فنون تدريس جرائم نيرو‌هاي مسلح، آيين‌ دادرسي كيفري، آيين دادرسي مدني ، حقوق جزاي اختصاصي ، مكانيك اتومبيل ، زبان تخصصي ، كاربرد قانون سلاح ، تاكتيك دسته در آفند و پدافند، امور انتظامي، آشنايي با راهنمايي و رانندگي، شناسايي مين و تله‌هاي انفجاري ، آشنايي با قاچاق ، مبارزه با مواد مخدر ، كشف علمي جرائم ، دروس تحقيقاتي ، جنگ‌هاي ويژه ، آسيب‌شناسي و مفاسد اجتماعي ، مخابرات ، جمع‌آوري ، كنترل اجتماعات، پزشكي قانوني ، تنظيم گزارشات قضايي ،كارورزي .

دروس تخصصي رشته علوم انتظامی

 

جامعه‌ شناسي شهري و روستايي، تاكتيك گروهان ، عمليات در كوير، كوهستان و جنگل، اصول ترافيك ، آيين راهنمايي و رانندگي، حمل بار، مسافر و كار و ابعاد وسايل نقليه ، شماره‌ گذاري، آزمايشات رانندگي و تصادفات ، وظايف فرمانده پاسگاه در شرايط عملياتي ، عمليات گشتي – كمين و ضد كمين ، اماكن عمومي ، هدايت پاسگاه، دسته و گروهان ، جغرافياي شهري و روستايي .

اولویت پذیرش متقاضیان

افراد زیر در پذیرش دانشگاه علوم انتظامی همواره جزء اولویت های پذیرش به شمار می روند:

  • داوطلبان دارای کارت بسیج فعال
  • اعضای خانواده های ایثارگران
  • نخبگان علمی
  • قهرمانان ورزشی
  • متقاضیان دارای کارت پایان خدمت

الویت پذیرش متقاضیان

در حال حاضر پذیرش کادر نیروی انتظامی آقا در دانشگاه علوم انتظامی امین و پذیرش کادر خانم در دانشگاه علوم انتظامی کوثر انجام می گیرد

شرایط جذب پلیس زن

نحوه‌ی ورود به دانشگاه پلیس برای دختران از طریق کنکور سراسری در مقاطع کاردانی و کارشناسی، یا با گزینش فارغ‌التحصیلان سایر دانشگاه‌ها در رشته‌های مرتبط با مأموریت پلیس انجام می‌گیرد، البته دختران دارای دیپلم هم برای آموزش‌های کوتاه‌مدت و درجه‌داری میتوانند جذب پلیس ‌شوند.

دختران نیز مانند پسران علاوه بر کسب رتبه‌های لازم علمی، از لحاظ روحی و جسمانی و مصاحبه نیز مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. افراد پذیرش شده در مرکز آموزش عالی کوثر که یکی از دانشکده‌های دانشگاه انتظامی است، مشغول آموزش می‌شوند و در طول تحصیل آموزش‌های نظامی، تیراندازی، شنا، دفاع شخصی، آمادگی جسمانی و رانندگی را می‌آموزند. این افراد از همان ماه که پذیرش شدند به استخدام نیروی انتظامی درمی‌آیند و حقوق، امکانات رفاهی و آموزشی و درمانی این سازمان شامل آنها میشود.

سخن آخر

پلیس امنیت نیروی انتظامی یکی از ردیف های شغلی پرطرفدار در میان داوطلبان رشته های مختلف بوده که امکان تحصیل آن برای داوطلبان گروه تجربی، ریاضی، انسانی و معارف در مقاطع کاردانی و کارشناسی وجود دارد.

داوطلبان برای تحصیل در دانشگاه و استخدام به عنوان نیروی پلیس میتوانند با شرکت در کنکور سراسری و کسب رتبه مورد نیاز (حداقل زیر 2000) در میزان انتخاب رشته نسبت به انتخاب گرایشات رشته علوم انتظامی اقدام نمایند.

داوطلبان بعد از قبولی در آزمون کتبی، درصورت برخورداری از شرایط اعلام شده دعوت به مصاحبه حضوری و انجام یک سری از معاینات شده و با بررسی نهایی میتوانند وارد دانشگاه افسری علوم انتظامی شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره های حرفه میتوانید از طریق شماره زیر با ما در ارتباط باشید.

۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵

ما در کنار شما هستیم تا شما با خیالی آسوده‌تر در مسیر موفقیت گام بردارید.

سوالات متداول

علامت سوالداوطلبان کدام رشته ها مجاز به شرکت در دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه افسری نیروی انتظامی می باشند؟

داوطلبان برای برای ورود به دانشگاه افسری باید دارای مدرک پیش دانشگاهی در گرایش هاي نظری ریاضی، تجربی، انسانی، معارف بوده و یا در حال تحصیل دوره پیش دانشگاهی این رشته ها باشند.

علامت سوالمراحل پذیرش داوطلبان در دوره کارشناسی علوم انتظامی به چه صورت می باشد؟

داوطلبان برای این منظور می بایست بعد از شرکت در جلسه کنکور و کسب حد نصاب علمی لازم (عموما رتبه زیر 2000) اقدام به انتخاب رشته و شرکت در جلسه مصاحبه حضوری دانشگاه مربوطه نمایند.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

چگونه پلیس شویم؟ | برای پلیس شدن چه رشته ای را باید بخوانیم

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 85 نظر:
  1. سلام من الان هفده سالمه و رشته یازدهم تجربیم و معدلم هجده به بالا و قدم 160 و وزنم 58 و دفاع شخصی هم میرم و کلاس تیراندازی میخوام پلیس مخفی بشم آیا میشه و باید چیکارا انجام بدم که بشه میشه راهنماییم کنید؟
    و آیا حتما باید چادر بزنم چون به نظرم برای پلیس مخفی بودن چادر خیلی دست و پاگیره!!!

    1. برای بررسی علاقه مندی شما به رشته های مختلف با مشاورین آویژه تماس حاصل فرمایید

  2. سلام دخترم باید چه نوع رشته اس انتخاب کنم تابتونم بعد پلیس بشم و اگر ولیش بشم مشکل برای مهاجرت
    و اگر بخوام بادیگارد بشم باید چه کار. کنم
    میتونم از اینجا به یه گشور دیگه انتقالی بگیریم
    منتظر پاسخ شما هستم
    شرایط بادیگارد شدن چیه

    1. با سلام برای بادیگارد شدن حتما نباید دانشگاه بروید می توانید دوره بگذرانید برای اطلاعات بیشتر با مشاورین آویژه تماس حاصل فرمایید

  3. سلام من دیپلم مهندسی کامپیوتر دارم میتونم پلیس شم
    کارت بیج هم دارم

    1. با سلام شما جهت دوره درجه داری نیرو انتظامی میتوانید اقدام به ثبت نام نمایید

  4. سلام میشه مثلا کار معلمی را بگیری بعد برای سراغ کار پلیس ؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟

  5. در چند سالگی میتونیم پلیس شویم ؟
    وبرای مسافرت نمیتونیم به ترکیه اینا بریم ؟
    و چند سال خدمت میکنیم ؟
    و برای پلیس شدن باید چه درسی بخونیم؟
    منتظر پاسخ شما هستم
    ممنونم

    1. ممنونم ابتدا باید دیپلم نظام جدید در یکی از رشته های ریاضی و تجربی و انسانی و معارف طی شود و بعد از کنکور دوره کارشناسی پلیسی علوم انتظامی در دانشگاه افسری طی شود

  6. سلام من باید از موقعی که انتخام رشته میکردم رسته علوم انتظامی رو میزدم؟
    در رشته های علوم انسانی یا علوم تجربی رشته پلیسی هم هست؟

    1. با سلام برای ورود به دانشگاه های افسری ناجا باید از طریق سایت مربوطه اقدام کرد و از کنکور چندین ساله جدا شده است

  7. سلام وقت بخیر من یه دخترم از بچگی عاشق شغل پلیسی بودم و هستم میشه منو راهنمایی کنید؟ دهم دبیرستانم ولی خیلی ذهنم درگیره این شغله برام رویا شده. چطور میتونم پلیس بشم راهنمایی بیشتری میخام

    1. با سلام از طریق ازمون افسری دانشگاه کوثر و از طریق کارمندی نیروی انتظامی میتوان وارد شد

  8. سلام دخترم و خیلی به پلیس مخفی شدن علاقه دارم دیپلم دارم رشته انسانی قدمم اوکی ۱۷۲ وزنمم ایده ال ایا در سبزوار برای پلیس مخفی باید ب کجا مراجعه کنیم لطفا جواب بدید

    1. منتظر انتشار فراخوان از سامانه رسمی نیرو انتظامی باشید و یا مراجعه حضوری به کلانتری های هر منطقه انجام میشود و پذیرش مقطع افسری به صورت اینترنتی و از طریق سامانه رسمی دانشگاه کوثر انجام میپذیرد

  9. سلام خواستم بدون اگه بینی مونو عمل زیبایی کنیم. هم می تونیم داخل گزینش قبولشیم مشکلی ایجاد نمی کنه

  10. برای ورود به دانشگاه افسری از طریق رشته انسانی باید رتبه چند رو داشته باشم

    ممنون میشم پاسخ بدید

  11. سلام من ی دختر هستم رشتم ادبیات علوم انسانی هس درسمم خوبه سال اخرمه همه ی شرایط را دارم و با توجه ب آمادگی بدنی ک دارم میدونم در امتحان عملی قبول میشم
    این شغل رو خیلی دوست دارم لطفا راهنمایی کنین ک چیکار کنم ک بتونم وارد این شغل بشم ممنون

  12. سلام من‌ ۳۰سال دارم دیپلم کامپیوتر دارم پایان خدمت دارم پلیس افتخاری دارم بسیج فعال دارم شرایط استخدام دارم با توجه به ابطال شرط سن وشرط معدل از استخدام فراجا؟

  13. سلام ببخشید من امسال نهمم و انتخاب رشته دارم و دوست دارم پلیس بشم از رشته خیاطی و یا عکاسی می تونم وارد این شغل بشن یا نه؟
    بخصوص خیاطی میشه؟

    1. سلام از طریق آزمون استخدامی میتوانید در نیروی انتظامی استخدام داشته باشید..باید در یکی از رشته های لازم برای خدمت مورد نظر مدرک تحصیلی داشته باشید.

  14. سلام من کلاس چهارمم میخوام ببینم برای پلیسی باید چه کنکوری بدیم؟

    1. سلام در رشته های مورد نظر لازم برای خدمت مورد نظر باید تحصیل داشته باشید و سپس در آزمون استخدامی نیروی انتظامی ثبت نام و با بدست آوردن نمره حد نصاب استخدام شوید

  15. سلام
    اگر بخواییم پلیس بشیم حتما باید رشته های ریاضی. تجربی. و انسانی بخونیم
    لطفا راهنمایی کنید

  16. سلام من به پلیسی به شدت علاقه دارم ولی از این مطالب سر در نیاوردم

  17. ببخشید اگر در رشته های فنی حرفه‌ای هم باشیم شرایط پلیس شدن و داریم؟
    و شرایط پلیس شدن برای خانم ها چطور است؟
    ممنون

    1. سلام با داشتن مدرک دیپلم فنیحرفه ای محدودیتی ندارید.سن زیر 25 و حداقل قد 170جزو شرایط است

  18. سلام من چیکار کنم پلیس بشم خیلی علاقه دارم

  19. سلام من کلاس دهم هستم در مدرسه ی فنی حرفه ای رشته ی نقشه برداری ساختمان تحصیل میکنم میخواستم بدونم که با داشتن دیپلم این رشته میتونم وارد دانشگاه افسری بشم.

    1. سلام وقتتون بخیر اگر تمام شرایط هارا داشته باشید امکانش میتواند وجود داشته باشد.

  20. سلام ببخشیدرشته من مکانیک کاردانش هست
    می توانم وارد پلیس بشم

      1. سلام من به پلیسی خیلی علاقه دارم کلاس هفتم هستم باید چیکار کنم تا بتونم به این شغل دست پیدا کنم

        1. در رشته های ریاضی، انسانی و تجربی و معارف کنکور دهید و سپس کارشناسی علوم انتظامی را طی کنید و سپس در دانشگاه افسری ادامه دهید

  21. سلام وقت بخیر اگه کسی پلیس باشه و برای مسافرت قصد خارج از کشور مثلا ترکیه رو داشته باشه آیا موقعیت شغلیش رو ازدست میده منتظر جواب شما هسم لطفا راهنمائی کنید

    1. سلام احتمل زیاد شرایط مهاجرت برای شما وجود ندارد زیرا شما تعهد به خدمت دارید

  22. سلام وقت بخیر اگه کسی پلیس باشه و برای مسافرت قصد خارج از کشور مثلا ترکیه رو داشته باشه آیا موقعیت شغلیش رو ازدست میده منتظر جواب شما هسم لطفا راهنمائی کنید

    1. سلام احتمل زیاد شرایط مهاجرت برای شما وجود ندارد زیرا شما تعهد به خدمت دارید

  23. سلام اگر کسی پلیس باشه و برای مسافرت قصد خارج از کشور مثلا ترکیه رو داشته باشه آیا موقعیت شغلیش رو از دست میده؟

    1. سلام احتمل زیاد شرایط مهاجرت برای شما وجود ندارد زیرا شما تعهد به خدمت دارید.

  24. سلام خسته نباشید

    آیا با دیپلم هم میشه پلیس شد و باید برای پلیس شدن به کجا مراجعه کنیم؟

      1. ببخشید شما مامورید یا نه اگه هستید در چه حرفه ای؟
        لطفا بگویید

  25. سلام
    من یکی از رشته کارودانش خوندم و دیپلم گرفتم الان سربازی میرم
    شغل پلیسی رو خیلی دوست دارم چجور میتونم
    اقدام کنم؟

  26. سلام خسته نباشید دوست دارم شدم پلیس آگاهی چی رشته علوم تربیتی دانشگاه بخوانم

    1. با سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  27. سلام برای اینکه وارد یگان ویژه بشیم باید چیکارکنیم؟؟؟

  28. سلام من اگر بخام پلیس بشم باید رشته کارشناسی علوم انتظامی بخانم؟

    1. سلام وقت بخیر نه تنها این رشته بلکه از رشته های دیگری هم میتوانید .

      1. سلام اگر کسی پلیس باشه و برای مسافرت قصد خارج از کشور مثلا ترکیه رو داشته باشه آیا موقعیت شغلیش رو از دست میده؟

        1. سلام احتمل زیاد شرایط مهاجرت برای شما وجود ندارد زیرا شما تعهد به خدمت دارید

    2. سلام برای اینکه وارد یگان ویژه بشیم باید چیکارکنیم؟؟؟

  29. سلام اگر بخام پلیس بشم باید سال نهم رشته کارشناسی علوم انتظامی بخونم؟

    1. سلام وقت بخیر نه تنها این رشته بلکه از رشته های دیگری هم میتوانید .

      1. سلام من هم به پلیس شدن علاقه بسیاری دارم مخصوصا حفاظت اطلاعات و مبارزه با جرایم سایبری

  30. سلام من اگه بخام پلیس بشم باید رشته کارشناسی علوم انتظامی رو بخونم؟

    1. سلام وقت بخیر نه تنها این رشته بلکه از رشته های دیگری هم میتوانید .

  31. پلیس ها برای شناخت یک فرد ، که مشخص نیست آیا مجرم است یا خیر ، ابتدا به کارهای مورد علاقه فرد رجوع میکنند مثلا اگر فرد مورد نظر رادیو سلامت را دوست دارد مسائل و پارامترهایی در رادیو با هماهنگی پخش میکنند و فرد را از طریق شنود می سنجند که چه میگوید بله اگر من هم کسی را می داشتم که در نیروی انتظامی کار میکرد و معرفی میشدم امروز در این ارگان فعالیت خداپسندانه میکردم ،اما من به خدا ایمان دارم و میدانم روزی با این مجموعه همکاری خواهم کرد ،انسانها در گذر زمان شناخته خواهند شد ،به حرف دو سه نفر مسول که برای فردی حرف مفت میزنند گوش نکنید قضاوت کردن خیلی سخت است .

  32. سلام خسته نباشید من یک دخترم و خیلی دوست دارم که پلیس اطلاعاتی بشم میتونم با رشته تجربی شرکت کنم

    1. سلام خدمت شما، بله میتوانید از طریق کنکور سراسری اقدام به شرکت در دانشگاه امنیت ملی کنید،ولی به صورت عمومی از بانوان استخدام ندارند.

  33. سلام
    اگه رشته های نظری نباشی مثلا هنر وکارودانش باشی به جز پذیرش برای افسری، چه چیزایی برای بانوان هست

    1. سلام وقت بخیر
      یا باید از طریق شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته‌ی ((کارشناسی پلیسی)) وارد این حرفه شوید.
      یا از طریق پرکردن فرم‌های ثبت‌نامی که هر ساله از طرف این سازمان با عنوان استخدام نیرو به اطلاع می‌رسد اقدام کنید .
      1) برای ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی باید دارای مدرک پیش دانشگاهی در گرایش هاي نظری رشته های ((ریاضی- تجربی- انسانی- معارف)) و یا در حال تحصیل در دوره پیش دانشگاهی این رشته ها باشید .

  34. سلام
    اگه رشته هایی باشی که نظری نباشه مثلا هنر،کارودانش،برای پذیرش به جز افسری،برای بانوان چه چیزایی هست

    1. سلام وقت بخیر
      یا باید از طریق شرکت در کنکور سراسری و انتخاب رشته‌ی ((کارشناسی پلیسی)) وارد این حرفه شوید.
      یا از طریق پرکردن فرم‌های ثبت‌نامی که هر ساله از طرف این سازمان با عنوان استخدام نیرو به اطلاع می‌رسد اقدام کنید .
      1) برای ورود به دانشگاه افسری نیروی انتظامی باید دارای مدرک پیش دانشگاهی در گرایش هاي نظری رشته های ((ریاضی- تجربی- انسانی- معارف)) و یا در حال تحصیل در دوره پیش دانشگاهی این رشته ها باشید .

  35. سلام ببخشید من دهم انسانی هستم دندونات نباید کشیده بشه وعمل آپانتیز چی

    1. استعداد چیزی که ذاتاً در وجود انسانها قرار میگیرد ،کسی که کلاس خطاطی نرفته و خط خوبی دارد بی شک خدا این استعداد را در وجودش قرار داده ،با خدا باشیم و او را بسیار ستایش کنیم

  36. سلام. میگم من رشته ی هنری دارم تحصیل میکنم بعد خیلی به پلیس شدن علاقه دارم. برا دانشگاه که میخوام برم هیچ جوره نمیتونم برم دانشگاه افسری؟( من میخوام این سه سال هنرستان بخونم.)

    1. سلام من اگر بخام پلیس بشم باید رشته کارشناسی علوم انتظامی بخانم؟ ــ

      1. سلام وقت بخیر نه تنها این رشته بلکه از رشته های دیگری هم میتوانید .

    2. سلام منم دوست دارم پلیس بشم سی ودوسالمه خانم هستم رشته مدیریت

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید