انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400

«انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد» یکی از مهم ترین و حساس ترین تصمیمات هر فرد در طول زندگی اش است، که با مشاوره و راهنمایی از متخصصان و افراد با توجه می توان آن را به بهترین تصمیم زندگی تبدیل کرد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

در سال گذشته به دلیل شرایط به وجود آمده زمان انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مهر ماه برگزار شد، اما در سال جاری با توکل و امید به خدا، انتخاب رشتخ دانشگاه آزاد در زمان مقرر یعنی در مرداد ماه برگزار شود.
داوطلبان کنکور پس از مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری که در اواسط مرداد ماه منتشر خواهد شد، می توانند صرفا اقدام به انتخاب رشته 150 کد رشته محل برای قبولی در دانشگاه های سراسری، غیرانتفاعی و پیام نور کنند.

همچنین زمان انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد اسلامی از اواخر مرداد ماه شروع خواهد شد.

کنکور سراسری سال 98 در روز های هفتم و هشتم تیرماه با حضور بیش از یک میلیون داوطلب در پنج زیر گروه علوم تجربی، گروه ریاضی و فنی، گروه ادبیات و علوم انسانی، گروه زبان های خارجه و هنر در سراسر ایران برگزار شد.

آشنایی با اصول و نکات مهم دفترچه انتخاب رشته و همچنین راهنمایی های مفید مشاوران تحصیلی از واجبات این مرحله مهم و سرنوشت ساز است که در این مقاله به آن ها خواهیم پرداخت.

برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید:

تهران 9099071985 و سایر استان ها 9099071985

اهمیت دوچندان انتخاب رشته دانشگاه آزاد سال 1400

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال 1400 اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا امسال در بین سالیان اخیر، برای اولین بار بیش از یک میلیون داوطلب در کنکور شرکت کرده اند و قصد دارند شانس خود را برای ورود به رشته های برتر در دانشگاه های آزاد امتحان کنند.

همچنین این نکته را باید در نظر بگیرید که با توجه به افزایش تعداد شرکت کنندگان، اما ظرفیت واحد های برتر دانشگاه آزاد در رشته های خوب تغییر چندانی نداشته است و مشابه سالیان گذشته رقابت بالایی بر سر آن ها وجود خواهد داشت.

در انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد سال 1400 بر خلاف سالیان گذشته، داوطلبان می توانند نسبت به انتخاب 100 کد رشته محل اقدام کنند و این فرصت بسیار مناسبی برای آن ها فراهم می کند، زیرا شانس قبولی بالا تری نیز دارند.

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

آشنایی با رشته های تحصیلی و واحد های دانشگاهی

یکی از مهم ترین نکات در خصوص انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد، آشنایی با رشته های تحصیلی و واحد های دانشگاه آزاد سراسر کشور است، حتی اگر از رشته های دانشگاهی را بشناسید باید بدانید که شناخت واحد ها نیز اهمیت خاصی دارند؛ زیرا شما قرار است حداقل چهار سال از عمر خود را در یک مکانی سپری کنید که اگر از قبل اطلاعات چندانی راجع به آن نداشته باشید دچار مشکل خواهید شد.

اهمیت آشنایی با رشته های دانشگاهی نیز برای همگان واضح و مشخص است، از یک طرف پراکندگی و تنوع علوم در زمینه های مختلف و از طرف دیگر نیاز کشور ما به متخصصانی در رشته های گوناگون تحصیلی بر اهمیت این انتخاب افزوده است.

باید توجه داشته باشید که از روی احساسات نباید بر روی یک واحد دانشگاهی و یا رشته خاص دست گذاشت و باید همه ی جوانب را در انتخاب رشته ی دانشگاهی و دانشگاه محل تحصیل خود بسنجید سنجیده عمل کنید.

احتمال قبولی و نرم افزار های انتخاب رشته دانشگاه آزاد 1400

داوطلبان باید قبل از انتخاب رشته به این نکته مهم توجه داشته باشند که شانس قبولی آن ها در کدام رشته محل ها بیشتر است و به صورت حدودی بدانند که احتمال قبولی آن ها تا چه اندازه است؟

گاهی برخی از داوطلبان به علت عدم توجه به شانس قبولی، در انتخاب 100 کد رشته محل بی گدار به آب زده و یا به اصطلاح انتخاب های خود را سوخت کرده اند.

برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد

می توانید از سراسر کشور با استفاده از تلفن ثابت از ساعت 8 صبح الی 12 شب حتی در ایام تعطیل

با مشاوران متخصص مرکز مشاوره تلفنی مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید:

تهران 9099071985 و سایر استان ها 9099071985

کارشناسان انتخاب رشته مرکز مشاوره آویژه با بهره گیری از به روز ترین نرم افزار انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد آماده خدمت رسانی به داوطلبان هستند تا احتمال قبولی آن ها را شرح داده و شانس قبولی در هر یک از کد رشته محل های دلحواه را برای داوطلبان عزیز بررسی کنند.

اهمیت مشورت در انتخاب رشته دانشگاه آزاد

همیشه قبل از سفر به شهری که تا به حال پا به آن جا نگذاشته ایم از کسانی که راجع به آن اطلاعات دارند سوال های زیادی می کنیم تا خود را برای رویارویی با آن آماده کنیم، از آن ها می خواهیم تا درباره تجربیات خود به ما بگویند و آیا اصلا این شهر را برای سفر ما مناسب می دانند یا خیر؟

پس چطور برخی از داوطلبان در انتخاب مهم و سرنوشت ساز رشته تحصیلی از کسانی که سالیان سال در آن رشته درس خوانده اند مشورت نمی گیرند؟

مخصوصا که در این مسیر مهم و سرنوشت ساز، راه های پر پیچ و خمی را باید بگذارنید که اگر نتوانید با سلامت از آن ها عبور کنید در آینده تحصیلی و شغلی خود دچار مشکل خواهید شد.

Related image

نباید فقط از روی احساس، اصرار والدین، بازار کار، موقعیت اجتماعی و … دست به انتخاب یک رشته دانشگاهی بزنیم، باید با کمک یک مشاور کارکشته و با تجربه شرایط فردی، روحی و خانوادگی خود را بسنجیم و بعد یک انتخاب آگاهانه با توجه به ویژگی های خود انجام دهیم.

امکان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی؟

این سوالی ست که ذهن بسیاری از داوطلبان را به خود مشغول کرده! یعنی امکان یا عدم امکان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی

اما باید بدانید که جای هیچگونه نگرانی نیست …

مشاوران مرکز مشاوره آویژه دانش با بیش از ده ها سال تجربه در زمینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی به کلیه مراحل ثبت نام تسلط داشته و علاوه بر آن شما می توانید جهت ویرایش ثبت نام انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی همه روزه از ساعت هشت صبح الی دوازده شب از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره تهران 9099071985 و سایر استان ها 9099071985 تماس حاصل فرمایید.

مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد مرکز مشاوره آویژه

مشاوران مرکز مشاوره آویژه، از رتبه های برتر کنکور سراسری و از موفق ترین فارغ التحصیلان رشته های دانشگاهی خود بوده اند که با بیش از ده ها سال تجربه در انتخاب رشته کنکور سراسری آماده خدمت رسانی به آینده سازان عزیز سرزمین زیبایمان ایران هستند.

مشاوران انتخاب رشته آویژه با به روز ترین تکنیک ها و فرمول های انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400 آشنا بوده و با استفاده از اصول فنی و دقیق انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، کارنامه، نمره کل، تراز، وضعیت تحصیلی و ویژگی های فردی شما را بررسی می کنند تا بتوانند راهنمایی دقیقی به شما ارایه دهند.

شما می توانید جهت ارتباط با کارشناسان انتخاب رشته دانشگاه آزاد مرکز مشاوره آویژه از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره از سراسر کشور از ساعت 8 صبح الی 12 شب با شماره تهران 9099071985 و سایر استان ها 9099071985 تماس بگیرید.

https://avije.org/wp-content/themes/avijeh/avijenew.jpg

از طریق تلفن ثابت با شماره تهران 9099071985 و سایر استان ها 9099071985 تماس بگیرید.

((لطفا در صورت شنیدن صدای بوق اشغال، مجددا تلاش کنید))

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 39 نظر:
  1. سلام ،لطف میکتید اگه حوابمو بدید
    من دیپلم تجربی دارم و رتبم ۸ هزار شده برای کنکور هنر
    با این رتبه نقاشی دولتی قبول میشم؟
    اگا دولتی نشد ،ازاد چی؟💙

    1. سلام نگین جان
      دولتی احتمالش خیلی کمتر هست ولی برای آزاد احتمالش وجود داره

  2. باسلام و خداقوت
    میخواستم ببینم میتونم با دیپلم تجربی برم کاردانی آزاد؟ و اگه رفتم میتونم لیسانس رو از دانشگاه دولتی بگیرم؟باتشکر

  3. سلام خسته نباشید زمان ویرایش انتخاب رشته دانشگاه آزاد با آزمون شروع شده ولی بدون آزمون شروع نشده ایا بدون ازمون ویرایش میشود و اگر میشود میتوان در ویرایش گروه ازمایشی رو از ریاضی ب انسانی تغییر داد؟

    1. سلام وقت شما بخیر

      لطفا جهت ویرایش و یا کسب اطلاعات بیشتر در خصوص انتخاب رشته بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت 8 صبح الی 12 شب از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 از سراسر ایران تماس حاصل فرمایید.

  4. با سلام ،
    میبخشید من هرچی انتخاب رشتمو ویرایش میکنم ولی بازم وقتی ثبت نهایی رو میزنم همون انتخاب رشته اولم رو برای پرینت میاره و اصلا هیچ ویرایشی که انجام دادن ثبت نشده،

    میخواستم ببینم این مشکل سایته یا من دیگه نمیتونم ویرایش کنم؟
    کی حل میشه؟

    1. سلام وقت شما بخیر

      امیر آقا این مشکل خاصی نیست

      به راحتی توسط کارشناسان دانشگاه آزاد آویژه دانش قابل حل است.

      شما می توانید از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 از سراسر ایران تماس حاصل فرمایید.

  5. سلام من سهمیم رو توی انتخاب رشته دانشگاه آزاد اشتباه زدم الان ویرایشش غیرفعاله دارم دیوونه میشم تروخدا بگید چیکار کنم چطور درستش کنم

  6. من یکبار کارت اعتباری برای انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور تهیه کردم ب اشتباه گروه ازمایشیمو ریاضی زدم ایا ممکنه گروه ازمایشیمو ب ریاضی تغییر دهم؟
    رشته من ریاضیه ولی برای اینکه حسابداری برم باید انسانیو انتخاب میکردم

  7. باسلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم سهمیه ۵درصدایثارگران احتمال قبولی رو بالا میبره یا۲۵درصدسهمیه بسیجی

    1. سلام وقت شما بخیر

      لطفا سوالات تخصصی خود در زمینه مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی را از مشاوران مرکز آویژه دانش بپرسید

      از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا پیش شماره با شماره 9099072068 تماس حاصل فرمایید.

  8. سلام چطوری می تونیم کد دوازده رقمی بسیج فعال رو برای دانشگاه آزاد وارد کنیم چون امسال توی فرم انتخاب رشته مثل سال گذشته که یه جایی برای ورود کد 12رقمی بسیجی فعال گذاشته بودن،، توی فرم انتخاب رشته جایی نیست که اون کد رو وارد کنیم میشه فقط سریعتر کارشناس جواب بدن چون دو روز بیشتر به پایان مهلت انتخاب رشته نمونده

  9. سلام ببخشيد چطوري ميتونم كد سهميه بسيج رو توي انتخاب رشته ازاد وارد كنم ؟توي فرم هيچي نبود

    1. سلام وقت شما بخیر

      لطفا جهت آگاهی از چگونگی وارد نمودن سهمیه بسیج و اطلاعات انتخاب رشته کنکور دانشگاه آزاد از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 از سراسر ایران از ساعت 8 صبح الی 12 شب تماس برقرار نمایید.

  10. سلام خسته نباشید میخاستم بدونم انتخاب رشته ازاد ویرایش نداره؟؟من فقط اولویت اولمو وارد کردم الان هر کاری میکنم نمیتونم وارد شم بقیشو بزنم

    1. سلام وقت شما بخیر

      شما می توانید جهت ویرایش ثبت نام و انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی از کارشناسان دانشگاه آزاد مرکز مشاوره آویژه دانش یاری بگیرید

      لطفا جهت تماس با مشاوران مرکز از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 تماس برقرار نمایید.

  11. ببخشید چطوری کد۱۲رقمی سهمیه بسیجی رو برای دانشگاه ازاد وارد کنیم تو فرم انتخاب رشته نبود

      1. سلام وقت بخیر

        این مشکل خاصی نیست

        به راحتی قابل حل بوده و شما می توانید با کارشناسان مرکز مشاوره تماس بگیرید تا راهنماییتون کنند.

  12. رتبه کشوریم۲۳۰هزارشده. میخوامم ببینم تو دولتی پیراپزشکی شهرای دور نمیارم؟من خودم اصفهانم

  13. سلام هرجایی واسه مشاوره زنگ زدم ناامیدم کردم واقعا. رتبه تو سهمیه ۳۲هزارشده.رتبه در زیرگروه ۱ و ۲ شده ۲۹هزار . رتبه ۲۳۰هزار.سهمیه ۵درصدیم هستم بنظرتون چکار کنم

    1. سلام وقت بخیر

      حتما برای انتخاب رشته کارشناسی از مشاوران متخصص آویژه دانش کمک بگیرید تا بهترین قبولی تضمینی را برای شما رقم بزنند.

      از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072068 از ساعت هشت صبح الی دوازده شب از سراسر ایران تماس بگیرید.

  14. سلام شاید سوالم بی ربط باشه فقط خواستم بپرسم بااین سه روشی که میشه نتایج رو دید نتونستم بببینم قبول شدم یا نه به نظرتون چیکار کنم اطلاعاتتو ک وارد میکنم مینویسه دواطلب یافت نشد مگه میشه مگه داریم

    1. سلام وقت شما بخیر

      لطفا جهت دریافت پاسخ سوال خود از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 از ساعت هشت صبح الی دوازده شب تماس برقرار نمایید.

  15. سلام میخواستم بدونم برا اساس سوابق تحصیلی در رشته ریاضی و فنی نوشتن حقوق قبول میشید ولی مکانشو نگفتند مثلا کدوم دانشگاه ها چجوری باید بدونم؟

    1. سلام وقت شما بخیر

      لطفا جهت مشاهده لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و ثبت نام لطفا از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا پیش شماره با شماره 9099072068 تماس حاصل فرمایید.

  16. سلام وقتتون بخیر یه سوال داشتم
    من دیپلم ریاضی دارم میخواستم بپرسم میتونم کارشناسی پیوسته برم ورودی مهر رو ؟ در این صورت که از مهر پیش دانشگاهی بخونم و اشتغال به تحصیل بگیرم

  17. سلام ایا با تراز 6496و سهمیه ۵ درصد ایثارگران در دانشگاه فرهنگیان ساری قبول میشم

  18. سلام خسته نباشید من رتبه ۶۶۳۶ در گروه تجربی آورده ام می خواستم بدونم با این رتبه از چه طریقی می تونم پزشکی قبول بشم شبنه یا پردیس و بین الملل لطفا اگه ممکنه پاسخ بدید مجددا تشکر

  19. سلام من ۱۳۶۰۰۰ شدم میخاستم بدونم چه رشته پیراپزشکی قبوا میشم

  20. سلام با رتبه 23000 هزار انسانی چه رشته ای می توان قبول شد؟آیا امسال انتخاب رشته کنم یا ابنکه بمونم وسال آینده کنکور امتحان بدم؟؟

  21. سلام من رشته ریاضی هستم و رتبم شده 21896 با این رتیه میتونم مهندسی مکانیک قبول شم ؟اگه میشم بگین کدوم شهر

    1. سلام بله در خدمت شما هستیم

      لطفا جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر و کسب اطلاعات در حوزه انتخاب رشته کنکور و پذیرش دانشگاه های بدون کنکور از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد یا صفر با شماره 9099072068 تماس برقرار نمایید.

  22. سلام.اگه ممکنه جواب من رو بدید.هرجا ک ایمیل زدم جوابمو ندادن متاسفانه.
    چرا بین رتبه در سهمیه و رتبه در کشوری اینقد تفاوت هست؟
    رتبه در کشوری=۱۵۲۴۸۲
    رتبه در سهمیه=۲۰۳۰۸
    ب نظرتون با این ارقام میتونم پرستاری،مامایی،…ازاد قبول بشم؟؟با سهمیه ۵ درصدی منطقه ۲.
    ب دولتی امیدی نداشته باشم ب نظرتون؟
    رتبه در زیر گروه ۱=۱۸۹۲۴

      1. دولتى قبول ميشى صدرصد خواهر من با اين تراز پارسال پرستارى رفسنجان قبول شد ازاد ك صدرصد قبولى ولى دولتى با ي انتخاب رشته درست ميتونى موفق بشى

    1. سلام خانم زهرا

      وقت شما بخیر

      بسیار هم خوب، شما تلاشتون رو کردین

      ان شاالله جهت انتخاب رشته تکنیکی و تخصصی توسط تیم مشاوران آویژه دانش از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن کد با شماره 9099072068 تماس برقرار نمایید.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید