قبولی در کنکور تجربی 1402

قبولی در کنکور تجربی

قبولی در کنکور تجربی، بسته به علاقه و تلاش هر فرد نسبی بوده ولی ما در این مقاله سعی می کنیم راهکارهای نسبتا ساده ای را که افراد موفق در کنکور تجربی پیش گرفته اند و به قبولی در کنکور تجربی رسیده اند آن هم در رشته دلخواه خود، را برای شما شرح دهیم تا شاید شما نیز با همین راهکارهای نسبتا ساده و کاربردی بتوانید به رویاهای خود با خیالی آسوده برسید.

حتما می دانید که در هر کاری استفاده از تجربیات افراد موفق به میزان زیادی شما را در رسیدن به هدف کمک کرده و راه نسبتا تضمین شده ای را در اختیار شما می گذارد، تا با آرامش خیال بیشتر به درس های خود و مسیر خود تمرکز کنید.

در این مقاله رازهای کاربردی قبولی در کنکور تجربی را در اختیار شما قرار می دهیم؛ پس با ما همراه باشید. البته برای اطلاع بیشتر از فنون قبولی و مشاوره تلفنی یا حضوری با افراد متخصص در این زمینه، میتوانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و با انرژی بیشتر این مسیر پر پیچ و خم را طی کنید.

قبولی در کنکور تجربی

قبولی در کنکور تجربی 1402 از دغدغه های پیش رو برای دانش آموزان امسال بوده و به دلیل بازار کار نسبتا خوب رشته های تاپ، شاخه تجربی همه ساله شرکت کنندگان زیادی داشته و افراد زیادی نیز از رشته های دیگر به این مسیر متمایل شده و قصد امتحان شانس خود را در این شاخه نیز می کنند. پس باید گفت که کار سختی در پیش رو دارید.

رقیب های سفت و سختی که صبح تا شب درس می خوانند و کاملا روی هدف خود متمرکز هستند، اما نترسید! به قول قدیم ها “کار هر کس نیست خرمن کوفتن!” اینکه یک نفر زیاد درس بخواند، نشانه ی حتمی بودن قبولی در کنکور تجربی آن نیست.

پس استرس زیاد بودن داوطلبان را نخورید؛ به قول یکی از اساتید نصف بیشتر این شرکت کنندگان سیاهی لشکر هستند و فقط برای امتحان شانس خود و چشم تو هم چشمی خانواده و یا دلایل دیگر از این قبیل، عزم شرکت در این آزمون را کرده اند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رتبه قبولی در کنکور تجربی

رتبه قبولی در کنکور تجربی برای رشته های مختلف متفاوت بوده و بهتر است به جای رتبه، به تراز خود تمرکز کنید.

به علت اعمال سهمیه در مناطق مختلف و سهمیه های دیگر همچون جانبازی و شهدا و هیئت علمی، تخمین رتبه قبولی در کنکور تجربی برای افراد مختلف متفاوت بوده و باید جدا جدا بررسی کرد.

طبق افزایش چند درصدی سهمیه قبولی در شاخه تجربی در سال قبل، حداقل تراز و رتبه قبولی کاهش یافته و داوطلبان با ترازهای نه چندان خوبی نیز در شاخه های تجربی قبول شده اند؛ که اگر همین رویه را نیز امسال پیش ببرند، شانس قبولی شما نیز افزایش یافته و امکان قبولی در کنکور تجربی با رتبه بدتر را نیز خواهید داشت.

قبولی در کنکور تجربی

احتمال قبولی در کنکور تجربی

احتمال قبولی در کنکور تجربی، بسته به تلاش هر فرد داشته و امری ثابت و از پیش تعیین شده نیست!

احتمال قبولی در کنکور تجربی برای افراد در منطقه 3 و سپس منطقه 2 و سپس برای منطقه 1 می باشد؛ یعنی افرادی که دبیرستان خود را در یکی از شهرهای مناطق سه گذرانده باشند، نسبت به افراد دیگر مناطق شانس قبولی بالاتری داشته، اما باید این را نیز در نظر گرفت که در منطقه 3 شاید امکانات تحصیلی به پیشرفتگی مناطق دیگر نباشد.

به هر حال برای قبولی خود حتما برنامه داشته باشید و حتما برای هر روز و یا حداقل برای یک هفته برنامه بنویسید و طبق برنامه پیش بروید. برنامه ای که می نویسید، باید مطابق الگوهای خواب و رفتاری شما باشد و نباید الگوهای تکراری که با بدن شما زیاد سازگار نیست را انتخاب کنید.

قبولی در کنکور تجربی امسال

قبولی در کنکور تجربی امسال، از آن کسانی بود که در نحوه درس خواندن خود نظم داشتند و با اهمیت به تغذیه و ورزش خود با انگیزه و روحیه بالا تلاش می کردند و تسلیم تنبلی و سختی مسیر نمی شدند.

موفقیت اتفاقی نیست؛ اگر با هر فردی که در هر زمینه ای به موفقیت نسبی رسیده است، صحبت کنید، حتما از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی و چشم پوشی از اکثر تفریحات اضافه خود می گویند.

در واقع هدف بنده این نیست که بگویم برای قبولی در کنکور تجربی امسال چشم به روی تفریحات خود ببندید و فقط درس بخوانید؛ نه!

فقط اندکی از میزان آن کم کنید، و تا زمانی که برنامه درسی که برای خود نوشته اید را تمام نکرده اید، به سمت تفریحات نروید. البته برنامه اتان را آنقدر سنگین ننویسید که جا برای تفریح نباشد و بعد از یکی دو ماه دچار افسردگی شوید و کامل کنکور را کنار بگذارید و از فکر قبولی در بیایید!

شرط قبولی در کنکور تجربی

شرط قبولی در کنکور تجربی را شاید بتوان در اهمیت در نحوه تغذیه و تحرکات جانبی افراد موفق نیز جستجو کرد. سعی کنید حتما در برنامه غذایی خود از غذاهای حاوی کلسیم و منیزیم و پروتئین و گلوکزهای طبیعی استفاده کنید.

غالبا بعد از یکی دو ماه مطالعه شدید برای کنکور، اکثر دانش آموزان دچار ریزش مو و چاقی مفرط و یا جوش های خیلی درشت می شوند که شدیدا روحیه شان را تخریب کرده و فاز منفی از جو غالب می گیرند؛ پس با یک رژیم سالم تمام نیازهای انرژی بدنی خود را تامین کنید.

شاید شرط قبولی در کنکور تجربی، همین حفظ روحیه شما و گرفتن امواج مثبت از خود و اطراف شما همراه با درس خواندن منظم باشد.

عدم قبولی در کنکور تجربی

عدم قبولی در کنکور تجربی، شاید برای اغلب شما که در سن پایینی هستید و قبولی در کنکور تجربی را بزرگترین موفقیت خود در زندگی می بینید، ضربه ای شکننده باشد؛ اما ناامید نشوید.

اکثر افرادی که در جاهای بزرگی قرار دارند، زانوهایشان از به زمین خوردن های پیاپی در مسیر موفقیت خود، بارها و بارها زخمی شده است؛ اما شما فقط حاصل کار آنها را هم اکنون می بینید.

در صورتی که قدر موفقیت را کسی می داند که بارها شکست خورده و دوباره بلند شده و با توکل و تلاش بیشتر، به مسیر خود ادامه داده؛ پس عدم قبولی در کنکور تجربی نشان پایان دنیا نیست! شاید برای تراش دادن بیشتر شخصیت شما و آماده کردن اتان برای روزهای سخت آینده باشد.

شرط قبولی در کنکور تجربی

چگونه پزشکی سراسری قبول شوم؟

این سوال و دغدغه بسیاری از داوطلبان رشته تجربی است. واقعیت این است که اگر رتبه ای بالا بیاورید، دست اتان برای انتخاب رشته باز است و افرادی که در رشته های خوبی قبول می شوند، معمولا از دو یا سه سال قبل برای آن برنامه ریزی کرده اند.

پونزدر اینجا مطابق توصیه های فردی که پزشکی را در دانشگاه شهید بهشتی قبول شده است را به صورت تیتر وار برای شما بازگو می کنیم:

تیک منابع کنکوری به روز و استاندارد تهیه کنید.

تیک به سبک رتبه برترها درس بخوانید.

تیک عادت های خوب درس خواندن در خود ایجاد کنید.

تیک خود را در دایره افراد موفق تجسم کنید.

تیک از مشاوره کنکور فرار نکنید.

تیک در مورد انواع روش های برنامه ریزی و جزئیات آن ها با مشاور حرف یزنید.

تیک از اوقات مرده خود به خوبی استفاده کنید.

چگونه پزشکی سراسری قبول شوم؟

آخرین رتبه قبولی در پزشکی در کنکور سراسری 1401

هرگز به صورت قطعی نمی توان در مورد آخرین رتبه قبولی کنکور برای رشته های پزشکی و سایر رشته ها نظر داد. این رتبه نیز سالانه متغیر است. داده های داخل تمامی سایت ها با توجه به آمار تقریب قبولی تنظیم شده است.

در ادامه به آخرین رتبه های قبولی کنکور سراسری در رشته پزشکی در مناطق 1 تا 3 می پردازیم.

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری در منطقه 1
رتبه در زیر گروه 1دانشگاه محل قبولی
۴۹دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۷۴دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
۳۶۰دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۳۷۵دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۳۹۹دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۴۳۲دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۵۰۱دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج
۵۱۶دانشگاه علوم پزشکی اصفهان
۵۷۴دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری
۶۳۱دانشگاه علوم پزشکی البرز- کرج

 

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری در منطقه 2
رتبه در زیر گروه 1دانشگاه محل قبولی
۲۰دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۲۳دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
۸۸۵دانشگاه علوم پزشکی قزوین
۲۶۹دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد
۲۷۷دانشگاه علوم پزشکی تهران
۳۱۲دانشگاه علوم پزشکی مشهد
۴۱۷دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۴۴۴دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری
۵۱۸دانشگاه علوم پزشکی شیراز

 

آخرین رتبه قبولی پزشکی سراسری در منطقه 3
رتبه در زیر گروه 1دانشگاه محل قبولی
۱۰۵دانشگاه علوم پزشکی تهران
۱۷۸دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۱۸۱دانشگاه علوم پزشکی تبریز
۲۶۰دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۳۲۱دانشگاه علوم پزشکی شیراز
۳۲۴دانشگاه علوم پزشکی بقیه اله (عج) – تهران
۱۰۰۴دانشگاه علوم پزشکی همدان
۴۹۹دانشگاه علوم پزشکی البرز – کرج
۵۵۶دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی – تهران
۵۶۴دانشگاه علوم پزشکی مازندران – ساری

آخرین رتبه قبولی در پزشکی در کنکور سراسری

در پایان

شما دلیل موفقیت‌ ها و شکست ها‌یتان نیستید، عادت های شما دلیل موفقیت و شکست هایتان هستند، اگر هنوز موفق نشده اید، عادت های خود را تغییر دهید!

کنکور فرصتی است که می توانید آینده خود را با آن بسازید؛ این را بدانید هرگز برای شروع دیر نیست و شما نباید نگران آینده باشید در عوض به فرصت هایی فکر کنید که بدون تلاش از دست می دهید.

اگر به مشاوره تخصصی کنکور سراسری نیاز دارید، با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید و از کارشناسان باتجربه این مرکز مشاوره بگیرید. برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره 9099071985 تماس بگیرید.

سوالات متداول

سوال علامتآیا فقط درس خواندن برای قبولی در کنکور کافیست؟

باید گفت درست است که درس خواندن امر ضروری برای قبولیست، اما کافی نیست. برنامه ریزی و پیروی از تجربیات افراد موفق مطابق با توانایی خود، شاید از لازمه های دیگر موفقیت باشند.

سوال علامتآیا خواندن کتاب های بیشتر برای هر درسی می تواند مطالب بیشتری را به ما بیاموزد؟

در پاسخ باید بگوییم که درست است که هر کتابی قطعا حرفی برای گفتن دارد، اما خواندن یک کتاب خوب و تمرکز روی مطالب آن، نتیجه بهتری را می تواند داشته باشد.

سوال علامتچه موادی حتما باید در رژیم غذایی ما برای تقویت تمرکز و ذهن باشد؟

سعی کنید حتما از مواد با گلوکزهای طبیعی مثل کشمش و عسل و گردو برای افزایش فسفر مغزیتان که بتواند فرمان های مغزیتان را به آسانی انتقال دهد و پروتئین های مناسب و شیر استفاده کنید.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

قبولی در کنکور تجربی 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1402/12/10

جمعه

1402/12/11

شنبه

1402/12/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید