مشاوره مدارس تیزهوشان – مشاوره تحصیلی

مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره تحصیلی,منابع آزمون تیزهوشان, آزمون تیزهوشان ششم به هفتم, آزمون تیزهوشان نهم به دهم

در این مطلب قصد داریم یکی از خدمات مشاوره خود را یعنی مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) را خدمت شما معرفی کنیم. اگر شما هم پدر و مادر دلسوزی باشید بی شک به دنبال یک آینده‌ی درخشان برای فرزندتان هستید. داشتن آینده‌ی روشن برای فرزندان چیزی است که همیشه والدین دغدغه‌ی آن را داشته‌اند. یکی از راه‌های موفقیت فرزندان درس خواندن در مدارس خوب و برجسته شهر است. در میان مدارس مختلف با انواع و اقسام مختلفی که وجود دارد، مدارس تیزهوشان سرآمد همه‌ی آن‌هاست. در این مقاله قصد داریم خلاصه‌ای از کارهایی که برای قبولی در مدارس تیزهوشان لازم است ارائه دهیم. در صورت نیاز به توضیحات تکمیلی یا همچنین دریافت خدمات تخصصی‌تر درباره‌ی مشاوره مدارس تیزهوشان مثل برنامه‌ریزی خصوصی، مشاوره تحصیلی درباره‌ی دروس مختلف و مواردی از این دست می‌توانید با مرکز مشاوره آویژه تماس بگیرید.

گام اول در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ آشنایی با مدارس تیزهوشان (سمپاد)

رشد و توسعه مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

مدارس تیزهوشان (سمپاد) یکی از قدیمی‌ترین و خوش نام‌ترین انواع مدارس دولتی هستند که در کنار مدارس نمونه دولتی وظیفه تربیت و آموزش دانش‌آموزان برتر هر شهر و روستاهای حومه‌ی آن را بر عهده دارند. در این مدارس برترین دانش‌آموزان هر شهر و روستا در یک آزمون ورودی به رقابت می‌پردازند تا نهایتاً افراد مجاز به ثبت نام در آن مشخص شود. در حال حاضر مدارس تیزهوشان برای پایه‌ی متوسطه اول و دوم در نظر گرفته شده است. که دانش‌آموزان در صورت قبولی در این مدارس خصوصاً در متوسطه‌ی اول، راه خود را برای موفقیت‌های تحصیلی در گام‌های بعدی هموار خواهند کرد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

گام ۱-۱ در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ توسعه مدارس تیزهوشان (سمپاد)

در طی چند سال اخیر با گسترش و توسعه‌ی سطح آموزش در کشور، تعداد مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بسیار بیشتر شده و زیرساخت‌ها و زمینه‌های لازم برای آموزش دانش‌آموزان مستعد بیش از پیش فراهم شده است. تا همین ۱۵ – ۲۰ سال پیش در اکثر شهرهای کشور فقط یک مدرسه تیزهوشان و یک مدرسه نمونه دولتی وجود داشت. کما این که خیلی از شهرهای کوچک نیز این زیرساخت‌ها کلا فراهم نبود.

اما در حال حاضر در اکثر شهرهای بزرگ هر ناحیه‌ی آموزش و پرورش آن شهر مدرسه نمونه دولتی و تیزهوشان مستقل خود را دارد. گسترش مدارس تیزهوشان فرصت مناسبی را برای شکوفایی بیشتر دانش‌آموزان فراهم کرده و البته قبولی در این مدرس را نیز راحت تر کرده است. چرا که ظرفیت‌ها افزایش پیدا کرده و لذا تعداد بیشتری از دانش‌آموزان می‌توانند امید به قبولی در مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان داشته باشند.

گام ۱-۲ در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ امکان تحصیل برای دانش‌آوزان روستایی

در بعضی از شهرها امکان تحصیل در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی برای دانش‌آموزان روستایی فراهم شده است. البته این ویژگی مختص همه‌ی مدارس نمونه و تیزهوشان نیست. و فقط در بعضی از شهرها این امکان وجود دارد. در این مدارس یک ظرفیت جدا برای دانش‌آموزان روستایی در نظر گرفته شده و لذا رقابت برای قبولی در مدارس تیزهوشان و نمونه بین دانش‌آموزان روستایی آن منطقه است. بدین ترتیب رقابت عادلانه‌تری شکل خواهد گرفت و دانش‌آموزان روستایی که امکانات آموزشی کمتری دارند، می‌توانند با یکدیگر رقابت کنند.

در این مدارس با فراهم کردن امکانات خواب و خوراک، شرایط به گونه‌ای است که دانش‌آموزان روستایی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی در مدرسه بمانند و مشقت‌های رفت‌وآمد برای آن ها کمتر خواهد بود. در این مدارس معمولاً دانش‌آموزان می‌توانند به صورت هفتگی انتهای هفته را به منزل خود بروند و بازگردند. در این مدارس تیزهوشان امکانات ویژه‌ای مثل خوابگاه، سلف‌سرویس و … وجود دارد تا دانش‌آموزان بتوانند با دغدغه‌ی کمتری در کنار سایر همکلاسان خود به تحصیل بپردازند.

گام دوم در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان (سمپاد)

مزایای تحصیل در مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

مدارس تیزهوشان در سرتاسر کشور معمولاً برترین مدارس و سرآمد مدارس کشور هستند. برای قبولی در این مدارس رقابت نزدیکی بین داوطلبان وجود دارد و با توجه به اینکه تعداد داوطلبان زیاد و ظرفیت قبولی پایین است، قبولی در این مدارس سخت است.جود دارد. این مدارس چند ویژگی ممتاز دارند:

  • امکان بهره‌گیری از برترین معلمان شهر
  • امکان رقابت و تحصیل در کنار برترین دانش‌آموزان و در نتیجه افزایش میزان تلاش و انگیزه برای یادگیری
  • بهره‌گیری از امکانات نسبتاً بالای آموزشی هم از نظر تجهیزات و هم از نظر محتوای آموزشی

گام ۲-۱ در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ مدارس تیزهوشان (سمپاد) یک فرصت استثنایی برای آموزش

همان طور که گفتیم برای آموزش دانش آموزان مدارس تیزهوشان (سمپاد) از برترین معلمان شهر و ناحیه استفاده می‌شود. ویژگی متمایز این مدارس نسبت به خیلی از مدارس غیرانتفاعی این است که در این مدارس همه‌ی دانش‌آموزان از استعداد و توانایی بالایی برخوردارند. با توجه به اینکه این دانش‌آموزان در یک رقابت سخت توانسته‌اند در این مدارس قبول شوند، همه‌ی آن‌ها از بالاترین توانایی برخوردارند. لذا تحصیل در میان دانش‌آموزان سخت‌کوش و مستعد خود نیروی محرکه‌ای است که دانش‌آموزان را به سمت کوشش و پشتکار بیشتر سوق می‌دهد.

وجود دانش‌آموزان مستعد دست معلمان را نیز در ارائه‌ی محتوای آموزشی سطح بالاتر باز می‌گذارد و لذا معلمان نیز می‌توانند مطالب درسی را در سطح بالاتری آموزش دهند. این موضوع خود باعث می شود تا توانایی‌های دانش‌آموزان در زمینه‌های آموزشی ارتقاء یابد. در مدارس تیزهوشان دانش‌آموز ضعیف وجود ندارد و اطلاق صفت ضعیف به آن‌ها بی‌انصافی است. حتی ضعیف‌ترین دانش‌آموزان این مدارس می‌توانند در مدارس عادی سرآمد باشند.

گام سوم در مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد)

شرایط شرکت در آزمون مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

در گام سوم مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) به بحث درباره شرایط شرکت در این آزمون خواهیم پرداخت. با توجه ویژه بودن این مدارس، انتظار می‌رود شرایط شرکت در آزمون این مدارس نیز ویژه باشد. لذا شرکت‌کنندگان در این آزمون باید توانایی‌های حداقلی خود را اثبات کرده باشند. برای شرکت در آزمون تیزهوشان (سمپاد) شما باید پیش‌نیازهایی را داشته باشید تا بتوانید در این آزمون شرکت کنید. مهم‌ترین شرط برای شرکت در آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان عبارت است از:

  • کسب معدل حداقل ۱۹ در نیم‌سال اول تحصیلی (پایه ششم یا پایه نهم) و در مجموع آن سال
  • همان طور که اشاره کردیم تعداد مدارس تیزهوشان در چند سال اخیر افزایش داشته است. لذا شما در شهرهای بزرگ این امکان را دارید که از بین مدارس تیزهوشان شهر خود یک یا دو مدرسه را به ترتیب اولویت بر اساس محل سکونت (دانش‌آموزان عشایری به دلیل کوچ می‌توانند شهر متفاوتی را برای محل آزمون انتخاب کنند) انتخاب کنید.

گام چهارم در مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ ثبت نام در مدارس تیزهوشان (سمپاد)

فرایند ثبت نام در مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

در سومین گام از مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) موضوع ثبت نام در مدارس تیزهوشان (سمپاد) را برای شما باز خواهیم کرد. با توجه به تغییر و تحولاتی که طی چند سال اخیر در نحوه‌ی پذیرش مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی صورت گرفته است ممکن است برای خیلی از اولیا این سوال مطرح شود که ثبت نام در مدارس نمونه دولتی چگونه است. در گذشته زمان و شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان به همه‌ی مدارس ناحیه و شهر ابلاغ می‌شد و مدارس نیز به دانش‌آموزان اعلام می‌کردند و بعد از نام‌نویسی و دریافت ثبت نام، کارهای مربوط به ثبت نام را انجام می‌دادند.

اما در حال حاضر ثبت نام برای این مدارس به صورت آنلاین و از طریق سایت آموزش و پرورش امکان پذیر شده است. ضمن این که برخی از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی (برای پایه ششم به هفتم) به صورت هیئت امنایی شده‌اند. در این مدارس، شرکت در آزمون بی‌معناست. و نحوه‌ی پذیرش شما از طریق مصاحبه‌ای که توسط هیئت امنای این مدارس برگزار می‌شود، صورت می‌پذیرد.

گام ۴-۱ در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ زمان ثبت نام در مدارس تیزهوشان (سمپاد)

آزمون ورودی به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هر ساله توسط مرکز سنجش پذیرش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می‌شود. در حال حاضر زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در حوالی فروردین‌ماه است. منتها تاریخ دقیق آن معمولاً در سایت آموزش و پرورش اعلام می‌شود و این تاریخ به مدارس نیز اطلاع‌رسانی و ابلاغ می‌گردد. توجه داشته باشید که ثبت نام مدارس تیزهوشان به صورت اینترنتی شده است و فرایندهای نام‌نویسی فیزیکی سابق کلاً حذف شده است.

گام ۴-۲ در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان (سمپاد)

داوطلبان توجه داشته باشند برای شرکت در آزمون حتماً باید در مهلت اعلام شده توسط آموزش و پرورش اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند. برای ثبت نام مدارس تیزهوشان بایستی به سایت آموزش و پرورش به آدرس Azmoon.medu.ir مراجعه کنید. پس از مراجعه به این سایت مقطع تحصیلی خود را تعیین کنید (ششم به هفتم یا نهم به دهم). پس از تعیین مقطع تحصیلی شما وارد صفحه‌ای می‌شوید که باید نام کاربری و رمز خود را وارد کرده و وارد بخش اصلی ثبت نام شوید.

با ورود به بخش ثبت نام اصلی، شما وارد جایی می‌شوید که باید اطلاعات شخصی، محل سکونت و مدارس تیزهوشانی که می‌خواهید برای آن آزمون دهید را مشخص کنید. توجه داشته باشید که در شهرهای بزرگ غالباً بیش از یک مدرسه تیزهوشان وجود دارد و شما باید یک یا دو مورد از این مدارس را در مرحله ثبت نام انتخاب کنید.

نکته: در مرحله انتخاب مدارس تیزهوشان، سعی کنید مدارسی را انتخاب کنید که رقابت در آن‌ها کمتر و شانس قبولی شما بیشتر است. توجه داشته باشید که سطح مدارس تیزهوشان در هنگام تحصیل چندان با هم متفاوت نیست اما معمولاً قبولی در مدارس برخی از نواحی شهرها سخت‌تر است. سعی کنید از این فرصت و قدرت انتخاب به بهترین شکل استفاده کنید.

گام ۴-۳ در مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ مدارک مورد نیاز برای آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد)

مدارک مورد نیاز ثبت نام مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

چند سالی است که آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی با هم ادغام شده و تنها یک آزمون ملاک ارزیابی شما برای قبولی در این مدارس خواهد بود. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در این آزمون چندان چیز عجیب و غریبی نیست. ولی باید آن‌ها را ثبل از ثبت نام آماده کنید. اگر مدارک ثبت نام در آزمون را در اختیار نداشته باشید نمی‌توانید در سایت ثبت نام کنید. ضمن اینکه در زمان پر کردن اطلاعات خیلی دقت کنید چون اگر اطلاعاتی را به اشتباه وارد کنید (خصوصاً اطلاعات مربوط به معدل و اطلاعات شخصی) حتی اگر در آزمون قبول شوید، این امکان وجود دارد که قبولی شما را لغو کنند.

توجه داشته باشید که شما پس از وارد کردن اطلاعات یک “کد رهگیری” دریافت می‌کنید. این کد را جایی ذخیره و یادداشت کنید که گم نکنید. برای دفعات بعدی که می‌خواهید به سامانه وارد شوید، یا در زمان دریافت کارت ورود به جلسه یا دریافت نتایج آزمون شما به این کد نیاز دارید. پس کد رهگیری را در جای مطمئنی یادداشت یا ذخیره کنید. سعی کنید اطلاعات ورود به سامانه را چند جا یادداشت کنید تا اگر یکی گم شد یا خراب شد، باز هم بتوانید به اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی:

۱- تکمیل فرم ثبت نام به صورت اینترنتی

۲- یک قطعه عکس 4 * 3 اسکن شده ( زمینه عکس حتماً باید سفید بوده و مربوط به سال جاری دانش آموز باشد.)

۳- پرداخت هزینه ثبت‌نام آزمون (هزینه‌ی ثبت نام معمولاً در زمان دریافت کارت ورود به جلسه پرداخت می‌شود.)

نکات مهم درباره ثبت نام مدارس تیزهوشان (سمپاد)

نکات مهم درباره ثبت نام مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

نکته ۱: همان طور که اشاره کردیم آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) برای پایه‌ی ششم به هفتم در بعضی از مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هیئت امنایی حذف شده است. آزمون مدارس هیئت امنایی به این ترتیب است که شما در یک مصاحبه که با حضور اعضای هیئت امنا و معلمان آن مدرسه انجام می‌شود، شرکت می‌کنید. در این مصاحبه پس از طرح پرسش‌هایی به صورت شفاهی یا کتبی، یا حتی برگزاری آزمونی مستقل، درباره‌ی تأیید یا رد شدن داوطلب تصمیم‌گیری می‌شود. برای پذیرش در این مدارس حتماً قبل از ثبت نام از هیئت امنایی بودن آن‌ها مطمئن شوید.

نکته ۲: آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قبلاً به صورت جداگانه برگزار می‌شد. اما در حال حاضر هر دو آزمون تجمیع شده و برای ورود به مدارس تیزهوشان یا نمونه دولتی شما فقط یک آزمون خواهید داد.

زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون ورود به مدارس تیزهوشان (سمپاد)

زمان برگزاری آزمون ورود به مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی هر ساله در نیمه اول اردیبهشت‌ماه به صورت هماهنگ در سراسر کشور بوده است. تاریخ دقیق این آزمون از طرف آموزش و پرورش ابلاغ شده و در سایت آن نیز قرار می‌گیرد. در خصوص تاریخ دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان هم وضع به همین شکل است. معمولاً تاریخ دقیقی برای آن اعلام نمی‌شود. ولی غالباً هر ساله در حوالی آخر خرداد یا اوایل تیرماه نتایج این آزمون‌ها اعلام می‌شود.

برای اطلاع از آخرین وضعیت اعلام نتایج مدارس تیزهوشان با مدرسه خود در ارتباط باشید. یا سایت آموزش و پرورش به نشانی medu.ir را پیگیری کنید. پس از اعلام نتایج برای آگاهی از نتایج آزمون و قبولی یا عدم قبولی خود به همان سامانه‌ی ثبت نام مدارس تیزهوشان یعنی Azmoon.medu.ir مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که برای مشاهده نتایج باید همان اطلاعاتی را که برای ثبت نام استفاده کردید، به کار بگیرید. پس از ورود به سامانه می‌توانید نتیجه‌ی آزمون خود را مشاهده کنید.

ضریب تأثیر آزمون و معدل در رتبه‌ی نهایی آزمون ورود به مدارس تیزهوشان (سمپاد)

ارزیابی نتیجه‌ نهایی آزمون ورود به مدارس تیزهوشان، برای مقطع تحصیلی متوسطه اول (ششم به هفتم) با مقطع تحصیلی متوسطه دوم (نهم به دهم) با یکدیگر متفاوت است. برای دانش‌آموزان پایه ششم فقط نتیجه‌ی آزمون اهمیت دارد و نتیجه‌ و رتبه‌ی نهایی همان چیزی است که در آزمون رقم خورده است. اما در آزمون نهم به دهم معدل و آزمون هر یک سهم جداگانه‌ای در ارزیابی نهایی دارند.

توجه داشته باشید که در چند سال اخیر سهم معدل در قبولی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بیشتر شده است و این احتمال وجود دارد که در سالیان آینده هم این روند ادامه داشته باشد. بنابراین جهت آگاه شدن از سهم معدل و آزمون حتماً به اطلاعیه‌های سایت آموزش و پرورش توجه داشته باشید. در سال‌های اخیر سهم آزمون ۵۰% و سهم معدل شما در پایه‌ی نهم ۵۰% بوده است. لذا نتیجه‌ی نهایی نیز با احتساب ضرایب مربوط به هر یک از این دو مولفه محاسبه می‌شود.

گام پنجم مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ برنامه‌ریزی برای قبولی در مدارس تیزهوشان (سمپاد)

مشاوره مدارس تیزهوشان برنامه ریزی درسی, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

پنجمین گام در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد)، داشتن یک برنامه مدون و هدفمند است. هر آنچه تا اینجا بیان کردیم، مربوط به فرایندهای ثبت نام و اطلاعاتی بود که می‌بایست در خصوص مدارس تیزهوشان (سمپاد) کسب می‌کردید. از گام پنجم به بعد تلاش می‌کنیم شما را با نکات مربوط به برنامه‌ریزی درسی و منابع لازم برای قبولی در تیزهوشان (سمپاد) آشنا کنیم.


حتماً بخوانید : مشاوره مدارس شاهد


اهمیت برنامه ریزی در درس خواندن و قبولی در آزمون مدارس تیزهوشان

برنامه‌ریزی کمک می‌کند تا بتوانید زمان و انرژی خود را برای رسیدن به هدف منسجم و متمرکز نمایید. برای دستیابی به یک برنامه‌ریزی کامل و منسجم شما باید موارد زیر را در برنامه‌ی خود در نظر داشته باشید:

  • برنامه‌ریزی برای یادگیری مباحث درسی
  • برنامه‌ریزی برای تسلط بر مباحث یادگرفته شده
  • برنامه‌ریزی برای زمان‌های استراحت و تفریح
  • برنامه‌ریزی برای تست‌زنی و گرفتن آزمون از خود

گام ۵-۱ مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ برنامه‌ریزی بر اساس توانایی‌ها

یکی از موارد مهم در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) توجه به توانایی‌های داوطلب و برنامه‌ریزی بر اساس آن توانایی‌هاست. توجه داشته باشید که شما نمی‌توانید یک شبه بر همه‌ی درس‌ها تسلط پیدا کنید. از سوی دیگر اگر تا پیش از این تنبلی کرده‌اید و عادت به زیاد درس خواندن نداشته‌اید نمی‌توانید یک شبه روزی ۱۰ – ۱۲ ساعت درس بخوانید. برنامه‌ریزی باید گام به گام و بر اساس وضعیت دانش‌آموز باشد. برنامه‌ریزی گام به گام کمک می‌کند تا شما بتوانید پیشرفت تدریجی خود را حس کنید و در عین حال دلسرد نشوید. با پیشرفت شما در درس خواندن، می‌توانید وارد فاز و مرحله بعدی شوید و مدت زمان درس خواندن را افزایش دهید.

گام ۵-۲ مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ برنامه‌ریزی برای یادگیری و تسلط

توجه داشته باشید که یادگیری مطالب درسی و تسلط یافتن بر آن‌ها دو موضوع کاملاً متفاوت هستند. در تعیین گام‌های یادگیری، شما در نخستین گام، چیزی را یاد می‌گیرید و در گام بعد با تلاش بیشتر بر آن مسلط می‌شوید. لذا تسلط یک مرحله بالاتر از یادگیری است. وقتی شما بر یک مبحث درسی مسلط می‌شوید یک اتفاق مهم می‌افتد. با تسلط یافتن بر مباحث درسی می‌توانید با سرعت بیشتر و بدون تعلل و شک و تردید آن را حل کنید. تسلط بر موضوع باعث می‌شود تا به هنگام مواجهه با سوال،‌شما گیج نشوید و سریعاً منظور سوال را دریفات کرده و با حدس زدن راه‌حل یا جواب احتمالی شروع به حل مسئله کنید. تسلط باعث می‌شود تا شما بین گزینه‌های نزدیک به هم گیج نشوید و بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ صحیح را پیدا کنید.

گام ۵-۳ در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ کارهای لازم برای رسیدن به تسلط کافی بر مباحث

مشاوره مدارس تیزهوشان برنامه ریزی تسلط و یادگیری, مشاوره مدارس تیزهوشان برنامه ریزی درسی, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

برای رسیدن به تسلط کافی بر مباحث درس شما باید چند کار انجام بدهید. یکی از مهم‌ترین راه‌های رسیدن به تسلط مطالعه و مرور مستمر مباحث و سرفصل‌های درسی است. با مرور مستمر شما می‌توانید علاوه بر به یادسپاری بهتر مباحث درسی، تسلط خود بر مطالب درسی را نیز افزایش دهید. این شیوه خصوصاً برای دروس حفظی مثل علوم و ادبیات فارسی و حفظ معنای لغات بسیار موثر و مفید است.

مورد بعدی برای تسلط یافتن بر یک مبحث درسی، حل سوالات متعدد و متنوع مرتبط با آن موضوع است. حل سوالات متعدد یا بررسی سوالات متنوع مرتبط با یک سرفصل درسی به شما کمک می‌کند تا با نمونه سوالات مختلف آشنا گردید و بتوانید به ابعاد مختلف یک مبحث مسلط شوید. با دیدن سوالات متعدد و متنوع شما به هنگام حل کردن سوالات نیز بلافاصله با دیدن صورت سوال یا گزینه‌های نزدیک به هم گیج نمی‌شوید و می‌توانید آن‌ها را از یکدیگر تشخیص دهید. بدین ترتیب در دام طراحان سوال گرفتار نخواهید شد و می‌توانید سوالات پیچیده ریضای یا علوم را راحت‌تر پاسخ دهید.

تست زنی آخرین گام در رسیدن به تسلط کامل بر مباحث

مورد سوم برای رسیدن به تسلط بر مطالب درسی، تست زنی است. خیلی‌ها از تست‌زنی برای یادگیری هم استفاده می‌کنند. این کار غلط است. کاربرد تست عمدتاً ایجاد تسلط است. پس ابتدا مبحثی را یاد بگیرید و سپس سراغ تست زنی بروید. تست زنی باعث می‌شود تا شما علاوه بر یادگیری و تسلط بر موضوع، با شیوه‌ها و روش‌های تست‌زنی هم آشنا شوید و بتوانید سرعتتان را برای پاسخگویی به سوال‌ها بالا ببرید. آشنایی با تکنیک‌های تست‌زنی شما به شما کمک می‌کند تا مدیریت زمان بهتری در جلسه کنکور داشته باشید. و همچنین به هنگام پاسخ دادن به سوالاتی که دو به شک هستید یا تسلط کافی ندارید کمتر سردرگم شوید.


حتماً بخوانید : تکنیک‌های تست زنی


علاوه بر تست زنی به این نکته توجه داشته باشید که صِرف زدن تست‌های یک موضوع درسی شما را بر آن موضوع مسلط نمی‌کند. تست‌های موضوعی شاید برای یادگیری اولیه مفید باشند اما برای ارزیابی تسلط شما چندان قابل اتکا نیستند. چرا که ممکن است اعتماد به نفس شما را به صورت کاذب زیاد کند و شما خیال کنید که تسلط بالایی بر موضوع پیدا کرده‌اید. سعی کنید هنگام تست زنی از تست‌های جامع یا تست‌هایی که تنوع موضوعی دارند و سرفصل‌های مختلف یک درس را پوشش می‌دهد استفاده کنید. تست‌های جامع یا دارای تنوع معمولاً به شرایط کنکور نزدیک‌تر هستند و به هنگام پاسخ‌گویی به آن‌ها با چالش‌های بیشتری روبه‌رو می‌شوید.

گام ششم در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ آشنایی با منابع سوالات آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم

سوالات هر آزمون، از منابعی که معرفی می‌شود، طرح می‌گردد. لذا اگر شما شناخت مناسبی نسبت به منابع نداشته باشید و ندانید که از کدام کتاب‌ها و سرفصل‌ها سوال می آید، نخواهید توانست برای مطالعه و تست زنی نیز برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید. آشنایی با منابع به شما کمک می‌کند تا متناسب با منابع و سرفصل‌های درسی برنامه‌ریزی کرده و بر روی دروس مختلف، خصوصاً دروسی که ضرایب بیشتری دارند سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید سهم سوالات، ضرایب و موارد مربوط به سوالات آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) ششم به هفتم را مشاهده کنید:

منابع درسی، تعداد سوالات و ضریب درسی
نام درستعداد سوالضریب
فارسی20.02.0
علوم20.02.0
ریاضی20.04.0
قرآن و هدیه های آسمانی10.02.0
مطالعات اجتماعی10.01.0

بهترین کتب کمک درسی منابع سوالات مدارس تیزهوشان (سمپاد) ششم ابتدایی

سوالات آزمون مدارس تیزهوشان معمولاً دو شکل هستند: یا سوالاتی هستند که از کتاب‌های درسی طرح می‌شوند یا سوالاتی هستند که برای محک زدن استعدادها و توانایی‌های هوشی و ذهنی شما طرح می‌شوند. لذا یکی از اصلی‌ترین منابع آزمون تیزهوشان کتاب‌های درسی خودتان است. برای آشنایی و تسلط بر سوالات هوش و استعداد هم بهتر است از کتاب‌های کمک‌ آموزشی استفاده کنید. برای این منظور توصیه می‌کنیم کتاب‌هایی را تهیه کرده و از درسنامه‌ها و سوالات آن‌ها کمک بگیرید. برخی از کتاب‌های مفید و جامع در این حوزه عبارتند از:

    • تست ریون
    • تست استعداد تحلیلی مبتکران
    • کتاب 1000 تست تحلیلی مهر و ماه
    • تست استعداد تحلیلی خیلی سبز

گام ششم در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ آشنایی با منابع سوالات آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) نهم به دهم

سوالات هر آزمون، از منابعی که معرفی می‌شود، طرح می‌گردد. لذا اگر شما شناخت مناسبی نسبت به منابع نداشته باشید و ندانید که از کدام کتاب‌ها و سرفصل‌ها سوال می آید، نخواهید توانست برای مطالعه و تست زنی نیز برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید. آشنایی با منابع به شما کمک می‌کند تا متناسب با منابع و سرفصل‌های درسی برنامه‌ریزی کرده و بر روی دروس مختلف، خصوصاً دروسی که ضرایب بیشتری دارند سرمایه‌گذاری بیشتری داشته باشید. در جدول زیر می‌توانید سهم سوالات، ضرایب و موارد مربوط به سوالات آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) ششم به هفتم را مشاهده کنید:

منابع درسی، تعداد سوالات و ضریب درسی
سوالات استعداد تحصیلیتعداد سوالاتضرایب
قرآن و معارف اسلامی (قرآن و پیام های آسمانی)8.02.0
زبان و ادبیات فارسی15.02.0
مطالعات اجتماعی (تاریخ ، جغرافیا ، اجتماعی)15.01.0
علوم تجربی17.02.0
ریاضیات20.03.0

منابع کمک آموزشی برای آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) نهم به دهم

کتاب‌های کمک آموزشی متعددی برای تسلط یافتن بر آزمون مدارس تیزهوشان (سمپاد) در بازار وجود دارد. به هنگام تهیه کتاب‌های کمک آموزشی تیزهوشان به این چند نکته توجه نمایید: توجه داشته باشید که آن دسته از کتاب‌ها به کار شما می‌آیند که درسنامه‌ یا پاسخ‌نامه‌ی تشریحی مناسبی دارند. زیرا صرف دانستن پاسخ سوالات نمی‌تواند به شما در یادگیری و تسلط یافتن بر دروس کمک کند. خیلی از منابع آزمون تیزهوشان نمونه سوالاتی هستند که فقط گزینه‌ی صحیح را ذکر کرده‌اند و هیچ توضیح تکمیلی یا درسنامه‌ای ندارند. این منابع اصلاً به کارتان نخواهد آمد. برخی از منابع مفید برای شما در زیر آورده شده است:

  • مجموعه سوالات کامل آزمون تیزهوشان نهم به دهم سال‌های قبل
  • کتاب 1+31 استان تیزهوشان چاپ انتشارات خوارزمی (پویش)
  • کتاب علوم تیزهوشان گل پلاس (انتشارات گل واژه)
  • کتاب ادبیات و زبان فارسی انتشارات قلمچی و یا خیلی سبز و مبتکران (پیشنهاد ما کتاب انتشارات مبتکران)
  • کتاب جامع تیز هوشان برای دروس مطالعات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا و اجتماعی) و قرآن و معارف اسلامی (آموزش قرآن و پیام‌های آسمانی)
  • برای سوالات تحلیلی کتاب مبتکران

گام هفتم در مشاوره مدارس تیزهوشان (سمپاد) ؛ شرکت در آزمون‌های آزمایشی

مشاوره مدارس تیزهوشان تست زنی و آزمون جامع, مشاوره مدارس تیزهوشان, مشاوره مدارس, مشاوره تحصیلی

یکی از راه‌های ارزیابی توانایی‌های شما شرکت در آزمون‌های آزمایشی است. لطفا آزمون‌های آزمایشی را جدی بگیرید و سعی کنید برای آن‌ها برنامه ریزی مناسبی داشته باشید. نتایجی که در آزمون‌های آزمایشی به دست می‌آورید معیار مناسبی برای ارزیابی وضعیت درسی شماست. آزمون‌های آزمایشی تیزهوشان از دو جهت برای شما مفید است:

  • سنجش میزان تسلط بر دروس و تست‌زنی
  • سنجش موقعیت شما در مقایسه با سایر رقبا

شما در آزمون‌ ورودی به مدارس تیزهوشان با افراد شهر خود رقابت می‌کنید. لذا رتبه‌ای که در آزمون‌های آزمایشی برای شما اهمیت دارد، رتبه در شهر است. شما نیز برای ارزیابی موقعیت خود نسبت به سایر رقبا باید آن را ملاک ارزیابی قرار دهید. بعد از تمام شدن آزمون آزمایشی سعی کنید سوالات را بررسی کنید و ببینید که در چه مباحثی ضعف یا قوت دارید. ارزیابی صحیح از نقاط ضعف و قوت به شما کمک می‌کند تا زمان باقی‌مانده تا آزمون تیزهوشان را بهتر مدیریت کنید. سعی کنید در مدت زمان باقی مانده تمرکزتان را بیشتر بر روی آن نقاطی بگذارید که ضعف دارید. سعی کنید جاهایی که بی‌دقتی یا اشتباهات بی‌مورد دارید را شناسایی کرده و برطرف کنید. تا در آزمون اصلی با حداکثر توان و با کمترین ضریب اشتباه حاضر شوید.

مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی آویژه

مشاوره و استفاده از تجربه‌ی کسانی که قبلا راه شما را رفته‌اند قطعاً کمک زیادی به شما می‌کند. مشاوران تحصیلی هر ساله تعداد زیادی از داوطلبان شرکت در آزمون نمونه دولتی را مشاوره می‌دهند. لذا با چالش‌های پیش‌روی آن‌ها به خوبی آشنا هستند و می‌توانند را در مسیر درست‌تری قرار دهند. در هر یک از گام‌های مشاوره مدارس تیزهوشان که مشکل داشتید می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و از تجربه مشاوران متعدد ما در زمینه‌های مورد نظر خود کمک بگیرید. شما از طریق تماس با مرکز مشاوره تلفنی آویژه می‌توانید با صرف هزینه و زمان کمتری، در ساعات مختلف شبانه روز با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران ما در کنار شما خواهند بود تا شما با اطمینان خاطر بیشتری به سمت موفقیت برنامه‌ریزی و حرکت کنید. برای تماس با مرکز مشاوره آویژه به شماره‌هایی که در بالا و پایین صفحه قرار دارد مراجعه کنید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره مدارس تیزهوشان – مشاوره تحصیلی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 44 نظر:
  1. سلام ببخشید میشه برای ثبت‌نام آزمون تیزهوشان رشته انسانی و برای نمونه دولتی تجربی انتخاب کنیم؟

  2. سلام من در نیم سال اول تحصیلی معدل ۱۸ اوردم
    اگر تلاش کنم و نیم سال دوم ۱۹ بشه میتونم داخل ازمون شرکت کنم؟

    1. سلام مشخص کنید در چه آزمونی قصد شرکت دارید

  3. سلام برای تیزهوشان از چ کتابی استفاده کنیم بهتره؟
    ممنونم🙏🌹

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات کامل در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  4. سلام خسته نباشید
    من الان کلاس هشتم هستم و می‌خوام در کلاس نهم تو این آزمون شرکت کنم معدل کلاس هفتم و هشتمم بالای ۱۹ نزدیک به بیست بوده ولی برای دوران ابتدایی در کلاس چهارم یک خوب و در کلاس ششم سه خوب داشتم اما از هفتم تا هشتم همه معدل هام بالای ۱۹ نزدیک به بیست بوده خواستم بدونم که در آزمون تیزهوشان نهم به دهم من شرایط این آزمون و دارم؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای پاسخ به سوال شما باید شرایط دیگر مورد بررسی قرار بگیرد

  5. سلام خسته نباشید ببخشید کتاب های تیزهوشان برای کلاس ششم ازچه سالی تغییرنکرده؟ ممنون

  6. سلام.من امسال وارد پایه نهم میشم. می خوام در آزمون نمونه و تیزهوشان نهم به دهم قبول بشم و می خوام از تابستون شروع کنم. اما خب نمیدونم باید چیکار کنم و از کجا شروع کنم و چی بخونم. کتاب جامع تیزهوشان خیلی سبز. و ریاضی تیزهوشان خیلی سبز هم خریداری کردم. اگر میشه کمکم کنید که چیکار کنم

  7. سلام من تیزهوشان ششم قبول نشدم و الان می خوام تلاشم را برای نهم بکنم لطفا بهترین منابع تیزهوشان نهم که باعث قبولی من در این مدرسه می‌شود را بگویید با تشکر

  8. سلام ببخشید برای اینکه در مدارس تیزهوشان بتونم ثبت نام کنم حد اقل معدل سال نهمم باید چند باشه ؟

  9. ببخشید سوال داشتم
    باید برای ازمون ورودی پایه هفتم
    درس های کلاس پنجم و ششم رو بخونیم
    ی

  10. سلام ببخشید مزاحمتون شدم من دو دل هستم می‌خوام آزمون تیزهوشان شرکت کنم ولی خانواده ام مخالفت میکنن میگن سخته نمیتونی راستش منم از انگیزه افتادم و میگن تو آزمون نمونه شرکت کن اما تو شهرمون فقط برای نهم به دهم میتونی آزمون بدی من نمیدونم شرکت کنم یا نه نمراتم خیلی خوبه و سخت کوش هم هستم اما نمیدونم چجوری برنامه ریزی کنم و از کجا شروع کنم میشه خودتون جواب بدید ممنون

  11. سلام من اگه از الان شروع به خوندن برای تیزهوشان کنم از کجاباید شروع کنم؟ نهم هستم”

  12. سلام من اگه از الان شروع به خوندن برای تیزهوشان کنم از کجاباید شروع کنم؟ نهم هستم”

  13. سلام ببخشید من نمره های نوبت اول ششم زیاد خوب نبودم به یه دلایلی نتونستم وقت بزارم ولی درسم خوبه نوبت دوم پنجم هم خیلی خوب بودم اگر من نوبت دوم ششم رو خیلی خوب بدم میتونم آزمون رو بدم؟😥

  14. سلام،خسته نباشید
    ببخشید من میخوام تو امتحان تیزهوشان دهم شرکت کنم(با خودم قرار گذاشتم که ریاضی ۹ سوال درست ،فارسی ۷ تا علوم ۶ تا مطالعات و دینی هم هرکدوم ۵ تا ،استعداد تحلیلی هم حدودا ۳۰ تا ۴۰ تا درست،و بقیه که بلد نبودم رو جواب ندم تا نمره کم نشه،حالا با این شرایط من میتونم تو تیزهوشان فرزانگان کرج منطقه ۱ قبول بشم؟
    ممنون

  15. سلام.ببخشید من تیزهوشان قبول شدم و یه مشکل که هست راهم دوره و خوابگاه هم نداره میخواستم بدونم میشه توی خوابگاه نمونه دولتی موند؟

    1. سلام. بله احتمال آن وجود دارد ولی بستگی به شرایط خود خوابگاه دارد

  16. سلام.ببخشید من تیزهوشان قبول شدم و یه مشکل که هست راهم دوره و خوابگاه هم نداره میشه توی خوابگاه نمونه دولتی موند؟

    1. سلام. بله احتمال آن وجود دارد ولی بستگی به شرایط خود خوابگاه دارد

  17. سلام من معدل ترم اول هشتم 19.7 شدم ترم دوم 18.64 شدم /: به نظرتون میتونم تو آزمون شرکت کنم?

  18. سلام. من فارغ التحصیل پایه هشتم هستم. بعد معدل سالانه سال هشتم رو ۱۸/۹۹ گرفتم. بعد بابام زنگ زد به مدیر مدرسه ام. مدیرم گفت: معدل خوبی کسب کردم، اما این معدل برای آزمون تیزهوشان کافی نیست. معدل هفتم من هم ۱۹/۷۴ شده بود. تبصره ای وجود داره من بتونم با این معدل تیزهوشان شرکت کنم؟ اخه گفته شده معدل هشتم باید حداقل ۱۹ باشه. حالامن که ۱۸/۹۹ اوردم. بخاطره یک دهم اختلاف هم نمیشه؟ من در پایه هشتم ریاضی و علوم و مطالعات اجتماعی ۱۹ اوردم. حالا نهم هم بالا ببرم میشه شرکت کنم؟ لطفا نگید تماس بگیر. خودت جواب منو بده. شما خوب راهنمایی میکنی. نوکرتم. چاکرتم. فقط منو راهنمایی کن که تبصره ای وجود داره؟ لطفا به فکر آینده نوجوانان مملکت باشید. مرسی

    1. سلام برای شرکت در آزمون تیزهوشان معدل پایه هشتم باید نوزده به بالا باشد شما میتوانید به مدرسه مراجعه کنید ویک صدم نمره را دریافت کنید .

      1. مدرسه میگه این امکان اصلا وجود نداره و نمیتونن معدل درج شده رو تغییر بدن. یعنی من تحت هیچ شرایطی نمیتونم تیزهوشان شرکت کنم و در صورتی که قبولی گرفتم تو دبیرستان تیزهوشان ثبت نام کنم؟ راستی. هدایت تحصیلی ۱۹/۲۲ گرفتم. با معدل هدایت تحصیلی امکان پذیره؟ لطفا جواب بدین. سپاس

        1. سلام وقت بخیر معدل شما از سوی آموزش و پرورش در سیستم ثبت می شود و می توانید به معدل ثبت شده اعتراض کنید

  19. سلام
    من در پارس اباد مغان در استان اردبیل زندگی میکنم برای قبولی در تیزهوشان ششم به هفتم باید حداقل ترازم چقدر باشه تا قبول بشم

  20. سلام من کلاس ششم هستم و برای امتحان تیزهوشان ثبت نام کردم و میخوام چند تا سوال بپرسم اول اینکه امتحان تیزهوشان تستیه ؟ امتحان لینکیه ؟ چند سواله و چقدر زمان داریم

    1. با سلام .تستی است . میتوانید دفترچه سال قبل را دانلود کنید تا با نحوه سوالات و تعداد اشنا شوبدذ

  21. سلام من تا الان ۲ فصل ریاضی خوندم و درسای دیگم مرور داشتم معدلمم خیلی خوب ولی خونوادم تشوشقم نمی کنه اعتماد بنفسمم صفر کردن و همش بهم میگن تو توانایی نداری باید ترک تحصیل کنی و فلانی از تو بهتره من چه جوری برنامه ریزی کنم روزی چند ساعت لازمه درس بخونم و در مورد صحبت های خونوادم چی کار کنم

    1. سلام برای پاسخ به سوال شما باید اطلاعات دقیق تری داشت. شما میتوانید با مشاورین آویژه در ارتباط باشید.

    2. سلام.من برعکس شمام.خانواده من میگه میتونی ولی من میگم نمیتونم.بگذریم. اگه میتونی تحقیق کن و کتاب تست بخر.تا هرچقدر که میتونی تست بزن.اگرم خانواده نمیزارن بخری از امتحانات سال های قبل کمک بگیر.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید