ورود به سامانه هوشمند معلم

ورود به سامانه هوشمند معلم

با پیشرفت علم و تکنولوژی، وزارت آموزش و پرورش سامانه های متعددی را برای فرهنگیان و دانش آموزان طراحی کرده است که خدمات و امکانات مناسبی برای آن ها ارائه می دهد.

سامانه هوشمند معلم به نشانی اینترنتی moalem.farsedu.ir یکی از سامانه های معرفی شده است که اخبار مربوط به فرهنگیان را در کنار سایر امکانات خود منتشر می کند.

سامانه هوشمند معلم moalem.farsedu.ir

سامانه هوشمند معلم، یکی از سامانه های متعدد جهت ارائه خدمات به فرهنگیان شاغل و مستمری بگیران در وزارت آموزش و پرورش می باشد. این سامانه که یکی از ابزارهای هوشمند سازی مدارس و از امکانات ضروری در آن می باشد به عنوان سامانه نرم افزار مدرسه، سامانه اتوماسیون مدارس، نرم افزار مدیریت هوشمند نیز شناخته می شود.

فرهنگیان و معلمان گرامی با استفاده از این سامانه به نشانی اینترنتی moalem.farsedu.ir می توانند از اخبار و اطلاعیه های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش نظیر دوره های ضمن خدمت، فیش حقوقی و… آگاهی یابند.

همچنین قادرند از دیگر امکانات این سامانه و دیگر سامانه های مرتبط به آن همچون سامانه سناد بهره ببرند.

نحوه ورود و استفاده از سامانه هوشمند معلم

نحوه ورود و استفاده از سامانه هوشمند معلم

معلمان و فرهنگیان برای استفاده از سامانه هوشمند معلم، می توانند به سایت سامانه هوشمند معلم یا نرم افزار همراه معلم مراجعه کنند و علاوه بر آگاهی از اطلاعیه ها از خدمات و امکانات این سامانه استفاده نمایند.

در ادامه به نحوه ی ورود به سامانه هوشمند معلم به همراه راهنمای تصویری، مرورگرهای مورد نیاز و نرم افزار همراه معلم پرداخته شده است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

راهنمای ورود و استفاده از سایت سامانه هوشمند معلم

مراحل ورود و استفاده از سایت سامانه هوشمند معلم برای کاربران به شرح زیر می باشد:

  1. ابتدا به سایت سامانه هوشمند معلم به نشانی اینترنتی farsedu.ir مراجعه کنید.

مراحل-ورود-به-سامانه-هوشمند-معلم-1

 

2. پس از ورود به سایت، باید اطلاعات خواسته شده شامل نام کاربری و رمز عبور خود را در کادرهای مربوطه وارد نمایید که نام کاربری برای فرهنگیان شاغل کد پرسنلی و رمز عبور کد ملی آن ها است. همچنین نام کاربری و رمز عبور مستمری بگیران هر دو کد ملی شخص می باشد.

مراحل-ورود-به-سامانه-هوشمند-معلم-2

  • در صورت فراموشی رمز عبور، بر روی قسمت رمز عبور را فراموش کرده ام کلیک نمایید و سپس در صفحه باز شده در کادر « آدرس ایمیل» ایمیلی را که در کارتابل کاربری ثبت کردید وارد کنید و گزینه بازیابی را بزنید.

مرورگر مورد نیاز سامانه هوشمند معلم

برای ورود به سامانه هوشمند از طریق سایت، نیازمند مرورگر گوگل کروم (Google Chrome)، فایرفاکس (Mozilla Firefox) و یا مایکروسافت ادج (Microsoft Edge) می باشید. همچنین برای استفاده بهتر از این سایت، بهتر است که از مرورگر مایکروسافت ادج در ویندوز 10 استفاده نمایید.

نرم افزار همراه معلم

سامانه هوشمند معلم دارای سه مجموعه نرم افزاری مدیریت تحت وب (سایت)، اپلیکیشن معلمان (همراه معلم) و اپلیکیشن والدین می باشد تا دسترسی راحت تری را برای کاربران خود فراهم آورد.

نرم افزار همراه معلم، نسخه اندروید همان سایت هوشمند معلم با تمامی امکانات و خدمات آن می باشد که دسترسی به این نرم افزار همراه آسان تر بوده و قابلیت نصب بر روی تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید را دارا می باشد.

در واقع با نصب این نرم افزار می توانید در هر مکان و زمانی از اخبار و اعلامیه ها اطلاع داشته باشید و از امکانات آن نظیر دریافت حکم کارگزینی فرهنگیان، خدمات رفاهی و بانکی، خدمات تحت وب پلیس همچون استعلام خلافی و… بهره مند شوید.

خدمات و امکانات سامانه هوشمند معلم

با این که سامانه هوشمند معلم به عنوان سامانه ای برای اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه ها به صورت معتبر شناخته می شود. اما خدمات و امکانات دیگری را نیز به کاربران خود ارائه می دهد که در ادامه به توضیح آن ها پرداخته شده است.

خدمات و امکانات سامانه هوشمند معلم

فیش حقوقی

فیش حقوقی سندی است که میزان مبلغ دربافتی افراد را در یک ماه نشان می دهد. فرهنگیان محترم می توانند با استفاده از سامانه هوشمند معلم و به صورت آنلاین و غیرحضوری فیش حقوقی خود را در هر ماه دریافت نمایند.

همچنین برای دریافت فیش حقوقی می توانند از سایت همگام به نشانی اینترنتی hamgam.medu.ir نیز اقدام کنند.

احکام حقوقی

احکام حقوقی یا همان احکام کارگزینی که شامل اطلاعات فردی، سازمانی و حقوقی افراد می باشند برای آن ها در نظام های مختلف استخدامی صادر می گردد. حکم کاگزینی که دریافت آن از وزارت آموزش و پرورش امکان پذیر می باشد ارقام حقوق و مزایای آن را نیز نشان می دهد.

اتوماسیون

اتوماسیون اداری یا خودکار سازی اداری مجموعه ای از روش ها را برای ثبت و نمایش و مدیریت روندهای اداری، فنی و مالی را شامل می شود و علاوه بر امکان سازی عدم حضور کاربران در ادارات مربوطه، سرعت روند کار آن ها را افزایش می دهد.

خدمات بانکی

سامانه هوشمند معلم امکان استفاده از خدمات بانکی نظیر پرداخت قبوض، خرید شارژ و… را نیز برای کاربران خود فراهم آورده است.

ضمن خدمت آموزش و پرورش

آموزش ضمن خدمت فرهنگیان با هدف ارتقا سطح دانش و مهارت معلمان و فرهنگیان در حین خدمت آن ها برگزار می شود که گواهی مربوطه به آن را می توانند پس از گذراندن دوره های ضمن خدمت اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پروش از سامانه ضمن خدمت فرهنگیان به نشانی اینترنتی ltms.medu.ir اخذ نمایند.

سامانه سناد

سامانه هوشمند معلم امکان دسترسی به سامانه سناد را برای مدیران مدارس و معلمان را فراهم کرده است. این سامانه مربوط به امور دانش آموزان و مدرسه نظیر ثبت نام دانش آموز جدید، ارزشیابی دانش آموزان و… می باشد و فرهنگیان می توانند با استفاده از آن به این امور بپردازند.

مزایای استفاده از سامانه هوشمند معلم

با اینکه بزرگ ترین مزیت سامانه هوشمند معلم، اطلاع رسانی اخبار و اطلاعیه های مهم و دریافت حکم کارگزینی می باشد اما استفاده از سامانه این سامانه برای افراد، مزیت های زیادی را به همراه دارد که می تواند منجر به وقوع نتایج مثبتی برای معلمان شود.

در ادامه به برجسته ترین مزایای استفاده از سامانه هوشمند خواهیم پرداخت.

مزایای استفاده از سامانه هوشمند معلم

بهبود شیوه تدریس

با توجه به این که تمامی نمرات دروس، نتایج پرسش های کلاسی و کارنامه دانش آموزان در سامانه هوشمند معلم ثبت می شود به معلم کمک می کند که با داشتن این اطلاعات وضعیت دانش آموزان خود را بررسی کند و با ذهنی منسجم برای تدریس خود برنامه ریزی کند و همچنین روند درسی دانش آموز خود را ارزیابی نماید.

مدیریت کلاس

سامانه هوشمند با طراحی قسمتی برای رتبه بندی دانش آموزان و همچنین ثبت حضور و غیاب آن ها، امکان امتیازدهی، تشویق و تذکر را برای معلمان فراهم آورده است که با صلاح دید خود بتوانند با ایجاد فضای رقابتی سالم و دوستانه، شور و هیجان را به کلاس خود بیاورند و موجب ایجاد انگیزه در دانش آموزان و در ادامه بهبود وضعیت تحصیلی آنان شوند.

شخصیت شناسی دانش آموزان

با قرار گرفتن بخش شخصیت شناسی در سامانه هوشمند معلم، آموزگاران محترم می توانند دانش آموزان را به شرکت در آزمون های روانشناسی مختلف ترغیب کنند و با توجه به نتیجه آن که به صورت محرمانه برای معلم ارسال می گردد، شیوه مناسب رفتاری و تدریس را در مقابل دانش آموزان انتخاب کنند.

بهبود خلاقیت و تمرین مشارکت اجتماعی

برگزاری مسابقات تولید محتوای دانش آموزان که شامل مسابقات عکاسی، چالش یک داستان، مسابقات نقاشی و… می شود. شرایطی برای رشد خلاقیت و مشارکت اجتماعی دانش آموزان فراهم می آورد و به بهبود کیفیت روابط اجتماعی آن ها می افزاید.

استفاده از سامانه هوشمند معلم

سامانه هوشمند معلم که به دو طریق سایت و یا استفاده از نرم افزار قابل دسترسی می باشد. امکانات و خدماتی را برای فرهنگیان و مستمری بگیران شامل منتشر کردن اخبار و اطلاعیه های مهم نظیر زمان برگزاری دوره های ضمن خدمت و… و همچنین دریافت حکم کارگزینی و فیش حقوقی و… فراهم آورده است.

همچنین استفاده از بخش هایی از این سامانه به معلمان کمک می کند که شیوه تدریس بهتری داشته باشند و وضعیت تحصیلی دانش آموزان خود را ارتقا دهند.

سوالات متداول

علامت سوالاز چه طریقی می توان به سامانه هوشمند معلم دسترسی یافت؟

می توانید به سایت سامانه هوشمند معلم به نشانی moalem.farsedu.ir مراجعه نمایید یا نرم افزار همراه معلم را نصب کنید.

علامت سوالبرای ورود به سامانه هوشمند نیازمند چه اطلاعاتی هستیم؟

نام کاربری و رمز عبور برای فرهنگیان شاغل به ترتیب کد پرسنلی و کد ملی می باشد و برای مستمری بگیران هر دوی آن ها کد ملی شخص است.

علامت سوالمهم ترین مزیت استفاده از سامانه هوشمند معلم چیست؟

با توجه به این که تمامی نمرات دروس، نتایج پرسش های کلاسی و کارنامه دانش آموزان در سامانه هوشمند معلم ثبت می شود به معلم کمک می کند که با داشتن این اطلاعات وضعیت دانش آموزان خود را بررسی کند.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ورود به سامانه هوشمند معلم

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 5 نظر:
  1. با سلام خدمت شما دوستان ارزشمند
    اگر امکان ثبت شکایات وپیگیری هم میسرباشدبسیارعالی وقابل تقدیر است

  2. آیا امکان ویراش اطلاعات توی سامانه هوشمند معلم وجود دارد

    1. سلام در صورتی که گزینه ویرایش برای شما فعال باشد بله

  3. سلام آیا میتونیم داخل سامانه هوشمند معلم اطلاعات مون را ویرایش کنیم

    1. سلام در صورتی که گزینه ویرایش برای شما فعال باشد بله

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید