شرایط اخذ امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس

شرایط اخذ امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس

جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس نیروی امریه میگیرد

به گزارش مرکز مشاوره آویژه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس با انتشار فراخوان از مشمولان واجد شرایط برای گرفتن امریه سربازی دعوت به عمل می آورد. معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس که یکی از ارگانهای امریه گیر فرهنگی و پژوهشی است و تحت نظارت شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت میکند؛ امسال نیز با اخذ مجوزهای لازم از سازمان وظیفه عمومی قصد دارد بخشی از نیروهای مورد نیاز خود را از بین مشمولان واجد شرایط تامین کند.

این ارگان پروژه ها و اهداف متعددی را در رشته های: کامپیوتر، زبان، هنر و… دنبال میکند که برای پیشرفت هر چه بیشتر این اهداف از تخصص و دانش مشمولان وظیفه تحصیلکرده استفاده میکند.

تعداد نیروهایی که این سازمان جذب میکند محدود است و از طرفی اکثر مشمولان تحصیلکرده، مشتاق به اخذ امریه و کسب تجربه همکاری با این سازمان هستند، لذا اقدام به موقع برای ثبت نام و ارسال مدارک الزامی است.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مهلت و تاریخ ثبت نام امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس

به گزارش مرکز مشاوره آویژه مهلت ثبت نام برای اخذ امریه از سازمان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس محدود است و متقاضیان حداکثر تا تاریخ 20/5/1399 مهلت دارند درخواست خود را ارسال کنند. با توجه به اینکه پذیرش تنها از بین افرادی انجام میشود که غیبت نداشته باشند داوطلبان باید در این مهلت و قبل از وارد شدن به دوره غیبت سربازی، تمام مدارک مورد نیاز را جمع آوری کنند. اما تاریخ دقیق امریه گیری این سازمان 1/8/99 است به همین دلیل شما باید چند ماه قبل از این تاریخ اقدامات مربوط به اخذ برگه اعزام و … را انجام دهید.

حداقل مدرک تحصیلی لازم برای اخذ امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس کارشناسی ارشد و دکترا است.

به گزارش مرکز مشاوره آویژه جذب امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس از بین مشمولان با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترا انجام میشود، بدین ترتیب متقاضیان با مدرک تحصیلی پایین تر امکان اخذ امریه از جهاد دانشگاهی را نخواهند داشت. یکی دیگر از شرایطی که درباره مدرک تحصیلی سربازان امریه مطرح شده، این است که متقاضیان باید در دانشگاه های سراسری کشور تحصیل کرده باشند و مدرک دانشگاه های غیر انتفاعی، پیام نور و… قابل قبول نمیباشد. مدرک کارشناسی ارشد و دکترا باید در یکی از رشته های مورد نیاز این سازمان باشد که این رشته ها شامل موارد زیر میباشد:

  • کامپیوتر
  • آی تی
  • خبرنگاری
  • مدیریت فرهنگی
  • آینده پژوهی
  • و…

هر کدام از فارغ التحصیلان این رشته در رده شغلی مرتبط با مقطع و مدرک تحصیلی به کار گرفته میشوند.

جهاد دانشگاهی تربیت مدرس شرطی مبنی بر داشتن حداقل معدل لازم برای جذب نیروهای امریه مقرر نکرده است. اما بدیهی است هر قدر توان و سوابق علمی شما بهتر باشد، احتمال قبولی شما در این رقابت بیشتر میشود.

نظام وظیفه

تسلط بر مهارت های مختلف کلید اخذ امریه از سازمان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس

به گزارش مرکز مشاوره آویژه تنها داشتن مدرک تحصیلی برای اخذ امریه سازمان جهاد دانشگاهی تربیت مدرس کافی نیست. لذا مشمولانی که متقاضی اخذ امریه از این ارگان هستند علاوه بر داشتن مدرک تحصیلی در رشته های مورد نیاز، باید یکسری مهارت نیز داشته باشند تا صلاحیت لازم را برای پر کردن رده های شغلی این سازمان داشته باشند. این مهارت ها با توجه به وظیفه محول شده به سربازان امریه مشخص میشود که برخی از آنها به ترتیب زیر است:

  • تسلط به امور شبکه و اینترنت برای انجام امور اداری
  • آشنا با مهارت های مورد نیاز سئو
  • تسلط بر نرم افزار office در سطح متوسط و پیشرفته
  • تسلط بر نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، پاور پوینت و …
  • آشنا به تبلیغات در شبکه های اجتماعی
  • تسلط به سیستم LMS و آشنایی با سیستم ارائه آموزش های مجازی
  • داشتن مهارت و توانایی در زمینه مستند سازی و گزارش نویسی
  • داشتن روحیه کار گروهی، قدرت بیان و روابط عمومی مناسب
  • داشتن رزومه علمی، فرهنگی و پژوهشی مورد تایید و…

تنها افرادی که شرایط و مهارت های ذکر شده در بالا را داشته باشند موفق به اخذ امریه از سازمان مذکور خواهند شد.

مدارک مورد نیاز برای امریه جهاد دانشگاهی تربیت مدرس باید در زمان مقرر ارسال گردد

مشمولان وظیفه برای اخذ امریه از سازمان جهاد دانشگاهی باید مدارک مختلفی را جمع آوری کنند. این مدارک باید تایید کننده صلاحیت و توانایی فرد برای بر عهده گرفتن وظایف امریه باشد که شامل مدارک زیر میباشد:

  • برگه اعزام به خدمت فاقد غیبت، مشمولانی که غیبت دارند نه تنها در جهاد دانشگاهی بلکه در هیچ ارگان دیگری به عنوان امریه جذب نخواهند شد. همچنین تاریخ اعزام مشمولان که در برگه اعزام درج شده باید مصادف با 1/8/99 باشد.
  • مشمولان باید تهران باشند و آدرس دقیق محل زندگی خود را ارائه دهند.
  • ارائه گواهی نامه ها و مدارک مربوط به تسلط بر نرم افزار های کامپیوتری
  • ارائه تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهینامه موقت تحصیلی
  • رزومه علمی و فرهنگی

علاوه بر مدارکی که در بالا ذکر شد، مشمولان وظیفه باید یکی از مدارک مربوط به شرایط پنجگانه امریه مثل: برگه معافیت از رزم، معرفی نامه سازمان بهزیستی یا کمیته امداد، معرفی نامه بنیاد شهید، مدارک مربوط به تاهل و… را ارائه دهند.

ثبت نام متقاضیان امریه سازمان جهاد دانشگاهی تربیت مدرس به شکل اینترنتی انجام میشود

به گزارش مرکز مشاوره آویژه ثبت نام از بین داوطلبان اخذ امریه از سازمان جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس به شکل غیر حضوری و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام میشود. بدین ترتیب متقاضیان باید مدارک لازم را در تاریخ مقرر شده به آدرس اینترنتی farhangi.jdtm@gmail.com ارسال کنند. بعد از ثبت درخواست، مدارک ارسال شده توسط کمیسیون های مربوطه و بخش کارگزینی جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس به دقت بررسی میشوند و استعلامات لازم از اداره ثبت احوال، دانشگاه محل تحصیل و… گرفته میشود. در صورت تطبیق مدارک و واجد شرایط بودن رای ادامه مراحل اخذ امریه شامل مصاحبه و گزینش و… دعوت میشوند.

مشمولان باید توجه داشته باشند که اگر درخواست امریه خود را به جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس تحویل دهند، دیگر مجاز به ثبت نام امریه در دیگر ارگانها نیستند چون ممکن است با مشکل مواجه شوند.

ثبت نام متقاضیان امریه سازمان جهاد دانشگاهی تربیت مدرس

خدمات مشاوره نظام وظیفه آویژه

یکی از بزرگترین مراحل زندگی هر پسر ایرانی خدمت سربازی است و در صورتی که مشکلی در وضعیت نظام وظیفه شما وجود داشته باشد از بسیاری از خدمات اجتماعی همانند استخدام به هر صورت، اجازه خروج از کشور، دریافت هر گونه وام، دریافت مدرک تحصیلی و … محروم خواهید شد. بنابراین بسیار اهمیت دارد تا اطلاع دقیقی از تمامی موارد مربوط به نظام وظیفه داشته باشید.

مرکز مشاوره آویژه توسط کادری مجرب می توایند به شما بدون نیاز به مراجعه حضوری خدمات مشاوره نظام وظیفه ارائه دهد. مشاورین ما نیاز شما را در موارد زیر که از اصلی ترین موضوعات مربوط به نظام وظیفه هستند برطرف می کنند

  • امریه سربازی

اگر دارای تحصیلات عالی باشید ما به شما در ‍پیدا کردن سازمانی متناسب با رشته و مقطع تحصیلی شما که بتوانید با دریافت امریه سربازی آن خدمت خود را به آسان ترین شکل ممکن بگذرانید کمک می کنیم.

  • معافیت خدمت سربازی

در قوانین سازمان نظام وظیفه راه های متعددی برای بهره مندی از معافیت خدمت سربازی وجود دارد. ما با بررسی شرایطتان به شما خواهیم گفت که آیا شامل یکی از انواع معافیت خواهید شد یا خیر.

  • کسری خدمت سربازی

ممکن است بعضی از مشمولین خدمت سربازی واجد شرایط استفاده از کسری خدمت سربازی باشند ولی از این موضوع آگاه نباشند. مشاورین ما وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت امکان استفاده از کسری خدمت سربازی شما را راهنمایی می کنند.

باید به این موضوع دقت داشته باشید که قوانین مربوط به خدمت سربازی دائما در حال اصلاح و تغییر هستند، مشاورین ما شما را از آخرین تغییرات مربوط به قوانین و تبصره های آن آگاه می سازند تا بتوانید بهترین انتخاب را( در زمینه امریه، کسری و معافیت) داشته باشید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط اخذ امریه جهاد دانشگاهی واحد تربیت مدرس

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید