مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی/ مقطع تحصیلی مهم است؟

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی

یکی از مباحثی که ذهن بسیاری از مشمولان را به خود مشغول نموده است، مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی است.

برخی از مشمولان تصور می کنند که تنها افرادی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا هستند می توانند متقاضی دریافت امریه سربازی شوند.

خبر مسرت بخشی که می توانیم به علاقمندان امریه بدهیم این است که مدرک تحصیلی تنها ملاک پذیرش سرباز امریه نمی باشد و داشتن برخی از شرایط می تواند آنها را در اولویت پذیرش امریه قرار خواهد داد.

به طور کلی مقطع تحصیلی مشمولان جهت دریافت امریه سربازی مهم است اما سوالی که مطرح می شود این است که افراد دارای مهارت بدون مدرک لیسانس، می توانند امریه سربازی بگیرند؟

امریه سربازی نوعی انجام وظیفه سربازی است که تابع قوانین و مقررات سازمان نظام وظیفه می باشد.

یکی از مواردی که مشمولان باید به آن توجه نمایند سطح تحصیلات آنها برای اخذ امریه سربازی می باشد.

مشاوره نظام وظیفه آویژه با ارائه مطالبی در این مقاله، اطلاعات قابل توجهی را را به مشمولان در رابطه با مدرک تحصیلی مورد نیاز امریه سربازی ارائه می دهد.

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی

لازم است تا در ابتدا به توضیح مختصری از امریه سربازی بپردازیم و مطالبی را در این زمینه برای مشمولان بازگو نماییم.

امریه سربازی، خدمت در ارگان های دولتی و نظامی می باشد که قوانین و مقررات خاصی برای آن وضع شده است.

سازمان ها با اعلام نیاز به نیروی سرباز، از بین واجدین شرایط، افراد را انتخاب نموده و آنها را به عنوان سرباز امریه استخدام می نمایند.

مشمولان برای دریافت امریه سربازی باید سازمان هایی را که فراخوان جذب نیرو منتشر نموده اند، شناسایی کرده و در صورتی که شرایط پذیرش در آن ارگان را داشتند، اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

شرایط مساعد سربازان امریه نسبت به مشمولان عادی باعث شده است تا تعداد متقاضیان این نوع خدمت سربازی افزایش یابد.

یکی از شروط مهم دریافت امریه سربازی مدرک تحصیلی افراد است، که آنها را در اولویت پذیرش قرار خواهد داد.

مشمولانی که موفق به اخذ مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر از آن شده اند، می توانند برای گرفتن امریه سربازی وارد عمل شوند.

اما آیا استثنائاتی برای دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم تا لیسانس برای امریه وجود دارد؟

سازمان نظام وظیفه در کنار شرایط عمومی که همه داوطلبان باید آنها را داشته باشند، مواردی را جدا گانه ذکر نموده تا بر مبنای آن مشمولان بتوانند بدون توجه به مدرک تحصیلی امریه بگیرند.

با توجه به این موضوع حتما مقاله ثبت نام امریه سربازی را بخوانید.

شرایط پذیرش امریه بدون در نظر گرفتن مقطع تحصیلی

  • همانطور که می دانید یکی از ملزومات دریافت امریه سربازی، داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی به بالا می باشد و مشمولان با ارائه مدارک بالاتر از اولویت پذیرش برخوردار خواهند شد.

اما آن دسته از مشمولانی که درجه تحصیلی آنها دیپلم یا فوق دیپلم می باشد در صورت بهره مندی از موارد زیر تا حد زیادی اجازه دریافت امریه سربازی را خواهند داشت.

تاهل: چنانچه متقاضیان امریه متاهل و دارای فرزند باشند در اولویت پذیرش امریه قرار می گیرند.

خانواده های ایثار گر: یکی از امتیازاتی که برای این گروه از مشمولان در نظر گرفته شده است، امریه سربازی با مدرک دیپلم، فوق دیپلم و … می باشد.

احتمال پذیرش مشمولانی که مسئولیت سرپرستی خانواده به عهده آنها می باشد، برای سرباز امریه شدن وجود دارد و آنها نیز می توانند با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم، درخواست خود را در ارگان امریه پذیر ثبت نمایند.

مدد جویان کمیته امداد و بهزیستی یکی از امتیازاتی که برای این گروه از مشمولان در نظر گرفته شده است سربازی به شکل امریه می باشد.

هر کدام از مشمولان با ارائه مدراکی که نشان می دهد آنها تحت حمایت کمیته امداد هستند، می توانند برای دریافت امریه اقدام نموده و نسبت به سایر مشمولان در اولویت قرار بگیرند.

یکی دیگر از مواردی که احتمال پذیرش مشمولان با مدرک دیپلم و فوق دیپلم را افزایش می دهد، معاف از رزم بودن است.

امریه سربازی با دیپلم در صورتی امکان پذیر می باشد که مشمولان دارای مهارت خاصی بوده و دارای تجربه در حرفه ای که اعلام نموده اند باشند.

ممکن است ارگان هایی که به جذب امریه اقدام می کنند به نیرویی با مهارت خاص نیاز داشته باشند و مشمولانی که در رشته مرتبط با نیاز سازمان تخصص دارند با ارائه گواهی مهارت مربوط به آن تخصص فارغ از مدرک تحصیلی انتخاب خواهند شد.

شرایط پذیرش امریه بدون در نظر گرفتن مقطع تحصیلی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

اولویت جذب امریه سربازی

مشمولانی که شرایط دریافت امریه سربازی را دارند و شروط اختصاصی نیز شامل آنها می شود در اولویت پذیرش امریه قرار خواهند گرفت.

به طور مثال گروهی از مشمولان که مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد دارند و متاهل یا از خانواده های ایثارگر می باشند، شانس پذیرش امریه در آنها بیشتر خواهد بود.

البته باید متذکر شد که دارا بودن اولویت های پذیرش به معنی جذب قطعی در امریه سربازی نمی باشد و شاید پذیرش افراد بدون داشتن هیچ کدام از فاکتور ها، و متناسب با نیاز سازمان ها انجام شود.

اگر به فکر کاهش مدت دوره سربازی خود هستید حتما مقاله کسری خدمت سربازی را بخوانید.

آیا امریه سربازی با مدرک دیپلم امکان پذیر است؟

برخی از ارگان ها به دلیل نیاز بیشتر به نیروی امریه به مدرک تحصیلی توجهی نمی کنند و پذیرش نیروی سرباز بر اساس نیاز و شرایط تعیین شده در آن سازمان می باشد.

بنابراین می توان گفت مشمولان با مدرک تحصیلی دیپلم و فوق دیپلم نمی توانند برای امریه در هر ارگانی ثبت نام نمایند.

به طور مثال سازمان محیط زیست و شهرداری نمونه هایی از ارگان های امریه پذیر هستند که به دلیل عدم نیاز به نیروی تحصیلکرده، از بین مشمولان دارای مدرک دیپلم نیروی خود را تامین می کنند.

نکته ای که متقاضیان امریه با مدرک دیپلم باید به آن توجه کنند این است که از زمان دریافت دیپلم خود نباید بیش از یکسال گذشته باشد.

اگر مشمولان پس از اتمام تحصیلات در مهلت مقرر برای معرفی خود به سازمان نظام وظیفه اقدام نکنند، به عنوان غایب تلقی می شوند و فرصت خدمت به صورت امریه از آنها گرفته می شود.

برای تصمیم بهتر در مورد انتخاب امریه خود حتما مقاله لیست ارگان های امریه سربازی را حتما بخوانید.

امریه سربازی با مدرک فوق دیپلم

چگونگی دریافت امریه با مدرک فوق دیپلم از سوالات و ابهاماتی است که مشمولان علاقمند به امریه با آن مواجه هستند.

با نظر و تشخیص سازمان های امریه پذیر، سرباز امریه با مدرک فوق دیپلم نیز امکان پذیر است.

جذب نیروی امریه در سازمان ها با توجه به نیاز آنها می باشد به طور مثال شخصی که فوق دیپلم رشته کشاورزی دارد در سازمان جهاد کشاورزی می تواند به عنوان سرباز امریه خدمت نماید.

همچین مشمولانی که دارای مهارت کار با کامپیوتر هستند و مدرک فوق دیپلم خود را دریافت نموده اند، در سازمانی که به تخصص آنها نیاز است می توانند درخواست دریافت امریه را ثبت نمایند.

اخذ امریه سربازی با مدرک لیسانس

مشمولانی که مدرک تحصیلی لیسانس دارند، به دلیل نیاز بیشتر سازمان ها به نیروی امریه متخصص و تحصیلکرده، در اولویت قرار گرفته و فرصت خدمت به صورت امریه برای آنها فراهم خواهد شد.

دارندگان مدرک لیسانس که به عنوان سرباز امریه استخدام می شوند به دلیل داشتن تخصص و مهارت، علاوه بر منافعی که برای آن سازمان دارند، تجریبات شغلی خود را نیز افزایش می دهند.

مشمولانی که متقاضی دریافت امریه با مدرک کارشناسی هستند تجربه شغلی مناسبی کسب نموده که منجر به افزایش مهارت در زمینه شغلی اینده آنها می باشد.

از جمله ارگان هایی که به جذب نیروی امریه با مدرک لیسانس اقدام می کنند می توان به موارد زیر اشاره نمود.

سازمان میراث فرهنگی

وزارت نیرو

پتروشیمی ها

سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

وزارت اطلاعات

امریه دانشگاه ها

گاهی برخی از ارگان ها برای امریه سربازی با لیسانس شرایط خاصی را مطرح می کنند. یکی از این شرایط داشتن حداقل معدل مورد تایید این ارگان می باشد که با توجه تشخیص هر سازمان از 14 تا 17 متغییر است.

علاوه بر این گاهی نوع دانشگاهی که در آن تحصیل کرده اید نیز در پذیرش یا عدم پذیرش شما به عنوان سرباز امریه با مدرک تحصیلی لیسانس تاثیر دارد.

مثلا ارگان هایی همچون وزارت نفت و پتروشیمی ها از بین افراد دارای معدل بالاتر که از دانشگاه های برتر کشور فارغ التحصیل شده اند بیشترین پذیرش را دارند.

شرایط پذیرش امریه با مدرک فوق لیسانس

از جمله تسهیلاتی که سازمان نظام وظیفه برای مشمولان دارای مهارت و فارغ التحصیل در مقطع فوق لیسانس فراهم آورده است، امریه سربازی می باشد.

این موضوعی واضح است که هر چه سطح تحصیلات افراد بالاتر باشد علم و اطلاعات آنها نیز افزایش می یابد، بنابراین سازمان ها به دنبال جذب نیرو با سطح علمی بالا بوده تا از دانش آنها در زمینه های گوناگون استفاده نمایند.

به دلیل سطح سواد و مهارت این گروه از اشخاص بسیاری از ارگان ها مانند موارد زیر به پذیرش امریه با مدرک فوق لیسانس اقدام نموده اند.

سپاه پاسداران یکی از سازمان های نظامی است که مشمولان بسیاری علاقمند به ثبت نام امریه در آن هستند.

برای اطلاعات بیشتر در این زمینه مقاله امریه سپاه را مطالعه کنید.

البته هر سازمانی شرایط خاصی را برای خود وضع نموده است که بهتر است تا مشمولان قبل از هر اقدامی برای ثبت درخواست خود، آنها را مورد توجه قرار دهند.

علاوه بر این تعداد زیادی از متقاضیان با توجه به مدرک تحصیلی و نوع تخصص خود به مناطق روستایی و محروم اعزام شده تا از تخصص انها در مناطق کم برخوردار استفاده شود.

اخذ امریه سربازی با مدرک لیسانس

امریه سربازی با مدرک دکترا به چه صورت می باشد؟

امریه سربازی برای آن دسته از مشمولانی که به دنبال انجام خدمت سربازی در زمینه تخصصی خود می باشند بسیار مناسب است.

با توجه به اینکه دارندگان مدرک دکترا تجربه و تخصص کافی دارند، احتمال قبولی آنها به عنوان سرباز امریه بیشتر می باشد.

هر کدام از مشمولان که رزومه قابل قبول تری ارائه دهند، شانس پذیرش آنها در سازمان مربوطه بیشتر خواهد شد.

اما بهتر است قبل از هر اقدامی شرایط امریه در سازمان های گوناگون را بررسی نموده و در صورت نیاز آن ارگان اقدامات لازم را انجام دهید.

نکات مورد توجه متقاضیان امریه با مدرک دکتری

امکان استفاده از کسری خدمت سربازی برای مشمولان با مدرک دکترا نیز وجود ندارد.

حقوقی که سربازان امریه با مدرک دکترا دریافت می کنند، نسبت به سایر سربازان بیشتر می باشد اما حقوق دریافتی آنها مشابه به کارمندان رسمی آن ارگان نمی باشد.

نداشتن نسبت فامیلی با سایر کارمندان از شروطی است که شامل سربازان با مدرک دکترا نیز می شود.

اگر علاقه به دانستن طرح جدید سربازی برای فارغ التحصیلان دکترا را دارید حتما مقاله سربازی با مدرک دکتری را بخوانید.

رشته های مناسب برای امریه سربازی

در زمان جذب امریه سربازی رشته هایی مورد توجه بیشتری قرار می گیرند که در همه سطوح جامعه کاربردی تر باشند.

در سازمان ها رشته های تحصیلی به کارگرفته می شود که هم سو با رفع احتیاجات آن ارگان بوده و همچنین به نیاز های جوامع نزدیک باشد.

چند نمونه از رشته های پر متقاضی در زمینه امریه سربازی در ادامه برای شما عنوان می شود:

امریه سربازی رشته حقوق: یکی از رشته های مورد پذیرش در ارگان هایی همچون دادگستری و قوه قضائیه است.

رشته عمران و امریه سربازی: به منظور بهره بری از مهارت مشمولان در انجام پروژه های عمرانی از بین فارغ التحصیلان این رشته به جذب امریه پرداخته می شود.

از جمله سازمان هایی که رشته معماری برای آنها کاربرد دارد، وزارت راه و شهر سازی و سپاه می باشد.

امریه رشته روانشناسی که اغلب در سازمان بهزیستی امکان پذیر است.

مهندسی شیمی و مهندسی پزشکی که این دست از مشمولان می توانند در حوزه های کاری مربوط به رشته خود در سازمان های وزارت نفت، پتروشیمی، دانشگاه ها و … مشغول به کار شوند.

مهندسی مکانیک که رشته مورد نیاز در وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد و از بین مشمولانی که در این رشته فارغ التحصیل شده اند نیروی امریه می پذیرد.

زبان های خارجی: دریافت امریه سربای با مدرک زبان خارجی بیشتر در دانشگاه ها و نهاد ریاست جمهوری یا سازمانی که نیازمند به مترجم است صورت می پذیرد.

برای اطلاعات بیشتر توصیه می شود حتما مقاله کامل لیست رشته های امریه سربازی را مطالعه کنید.

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

مشمولان پس از مطالعه این مقاله اطلاعات خود را در زمینه مدرک تحصیلی امریه سربازی تکمیل می نمایند و اقدامات لازم برای ثبت نام امریه سربازی را انجام می دهند.

خدمت سربازی به شیوه امریه تابع شرایط و ضوابطی است که مشمولان باید از تمامی انها مطلع شده و سپس اقدامات لازم را برای ثبت درخواست خود انجام دهند.

همچنین امریه سربازی در سازمان ها با توجه به نیاز هر ارگان صورت می پذیرد که لازم است تا مشمولان پس از انتشار فراخوان نسبت به تهیه مدارک اقدام نموده و در تاریخ تعیین شده ثبت نام خود را انجام دهند.

سوالات متداول

آیا دریافت امریه سربازی با مدرک دیپلم و فوق دیپلم امکان پذیر است؟

بله اگر مشمولان شرایط اختصاصی امریه سربازی را داشته باشند می توانند در اولویت قرار بگیرند.

آیا افراد دارای مهارت نیز می توانند امریه سربازی بگیرند؟

بله مشمولانی که دارای مهارت خاصی هستند که ارگان ها به ان نیاز دارند می توانند برای دریافت امریه اقدام کنند.

کدام رشته های تحصیلی می توانند برای دریافت امریه اقدام کنند؟

رشته های تحصیلی که کاربردی تر بوده و بتوان از فارغ التحصیلان آن رشته ها استفاده مفید نمود.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مدرک تحصیلی مورد نیاز برای امریه سربازی/ مقطع تحصیلی مهم است؟

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 42 نظر:
  1. سلام من دانشجو ارشد ژئوتکنیک هستم از آزمایشگاه های مکانیک خاک میتونم امریه بگیرم؟

    1. با سلام جهت اخذ امریه، بعلت اینکه شما دارای مدرک ارشد می باشید شانس بالایی را جهت اخذ امریه در ارگانهای دولتی وزارت نیرو، وزارت راه و شهرسازی و وزارت ت صمت را خواهید داشت، البته اگر مواردی را که دارای اولویت ب ای امریه همچون، معاف از رزم بودن، متاهل بودن، شرط معدل بالا و ایثارگران را داشته باشید شانس شما مضاعف خواهد شد

  2. سلام بنده لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه علوم و تحقیقات ام از کجا به نظرتون میتونم امریه سربازی بگیریم

  3. سلام وقتتون بخیر
    من در شرکتی مشغول به کار هستم
    و میخوام در آنجا امریه بگیرم
    اما در ارشد به علت طول کشیدن مدت تحصیل، از ادامه تحصیل محروم شده ام
    با مدرک کارشناسی میتوانم اقدام به امریه کنم؟

    1. سلام برای گرفتن امریه شرکت های دانش بنیان از مقطع کارشناسی هم میتوانید اقدام کنید.

  4. سلام من در حوزه امنیت سایبری تخصص و رزومه عالی دارم ولی رشته تحصیلی من مدیریت بازرگانی هست آیا میتونم برای امنیت سایبری امریه بگیرم یا نه باید بیا مدرکم مرتبط باشه؟

  5. سلام خسته نباشید
    با مدرک کاردانی مکانیک خودرو می‌توان امریه گرفت؟؟؟

    1. سلام برای گرفتن امریه باید حداقل مدرک لیسانس را داشته باشید.

  6. سلام
    آیا میشود با مدرک کاردانی در رشته مهندسی حرارت مرکزی تهویه مطبوع امریه گرفت

  7. سلام
    من در ارشد اخراج مشروط شدم
    آیا امکان گرفتن امریه با مدرک کارشناسی دارم؟
    تا اواسط شهریور سال بعد غیبت نمیخورم

    1. سلام
      امکان گرفتن امریه ی اداره ی اتشنشانی وجود دارد اما یک سری شرایط دارد که با کارشناسان ما صحبت کنید

  8. با عرض سلام
    فوق لیسانس سینما میتونه امریه بگیره؟برای رشته ی سینما امریه هست؟

  9. سلام مدرک رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار رو اگه لیسانسش رو داشته باشیم میتونیم برای برنامه نویسی امریه بشیم؟ یا فقط از رشته مهندسی نرم افزار برنامه نوسی میگیرن. در مورد رشته مهمدسی تکنولوژی نرم افزار بگم تفاوتش اینه که کاردانی رو میخونیم بعد کارشناسی رو. اگه میشه یه توضیح کامل بدید

    1. سلام وقت شما بخیر .بستگی به شرایط سازمان مورد نظر دارد

  10. سلام ، من فارغ‌التحصیل کاردانی کامیپوتر هستم ، در مشهد کجا برای امریه میتونم برم؟

  11. سلام وقتتون بخیر
    من دو سال هستش در یک شرکت دانش بنیان کار میکنم
    فوق دیپلم دارم میتونم امریه این شرکت رو بگیرم؟

  12. سلام دارای سابقه ۱۰سال رشته رزمی موی تای دفاع شخصی مسابقات آزاد رینگی دارم ن دیپلم ن مدرک تحصیلی دارم جزع خانواده شهید یا جانباز و کمیته نیستم کسب مقام استان وکشوری دارم ایا میتونم اقدام کنم براامریه ورزشی؟….

    1. سلام وقت بخیر متاسفانه به دلیل نداشتن مدرک تحصیلی مربوطه مجاز به اقدام نیستید .

  13. سلام
    میخواستم ببینم افراد که دارای مدرک کاردانی مهندسی مکانیک هستند می‌توانند جزء این طرح باشد

  14. سلام ، آیا افراد زیر دیپلم هم میتونن امریه سربازی بگیرن؟؟ من رشته ی الکترونیک خوندم فقط دوتا درس رو افتادم دیپلمم کامل نشد”غیبت هم دارم ، ولی توی زمینه ی تعمیرات و برق تخصص دارم

  15. با سلام و وقت بخیر
    در صورتی که مدرک کارشناسی و کارشناسی ارشد هر کدام در دو رشته ی متفاوت باشد(تغییر رشته) برای گرفتن امریه کدام مدرک و رشته ی تحصیلی مبنا قرار خواهد گرفت ؟

  16. سلام وقتتون بخیر
    من رشته تحصیلیم عمرانه (مقطع کارشناسی)، ولی شغل اصلیم IT. میتونم برای امریه IT اقدام کنم؟
    ممنون

    1. سلام وقت بخیر اگر شرکت دانش بنیان باشد می تواند با شما همکاری داشته باشد

  17. سلام وقت بخیر
    ایا مدرک تحصیلی بین لیسانس و ارشد برای اولویت اخذ سرباز جهت امریه تفاوت ایجاد میکند؟

    1. سلام بستگی به ارگان ونیروهای موردنیاز آنجا دارد.

  18. سلام. من در حال حاضر در یک شرکت خصوصی دانش بنیان در زمینه نرم افزار و IT مشغول به کار هستم و امکان جذب برای امریه را دارم. منتها بنده ترم دیگه تازه از کاردانی نرم افزار فارغ التحصیل می شوم. آیا از نظر نظام وظیفه محدودیت یا کف مدرک خاصی وجود داره؟ مثلا حداقل کارشناسی؟ یا با همین کاردانی هم میتونم اقدام کنم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله معمولا امریه در مقطع کارشناسی و ارشد امکان پذیر است. البته باز هم بسته به نیازمندی شرکت دارد

  19. سلام.من رشته اویونیک هواپیما دارم مقطع کاردانی امکان امریه گرفتنم هست چون گفتن با کارشناسی به بالا باشه لطفا راهنمایی کنید

    1. با سلام برای امریه مقطع کارشناسی و ازشد لازم است .

  20. سلام…من ترم اخر کارشناسی میکروبیولوژی (از دانشگاه های زیرنظر وزارت علوم) ایا میتونم امریه بیمارستان های وابسته به سپاه رو بگیرم؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله از منابع انسانی و یا کارگزینی بیمارستان اقدام کنید

  21. سلام من دانشجو ارشد هستم. برای ثبت نام در امریه سرباز معلم باید اخرین مدرک تحصیلی رو ارایه بدم. ولی من یکی دوماه بعد از تاریخ برگزاری فارغ التحصیل میشم. این یعنی باید مدرک لیسانس رو بدم؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      برای ثبت نام امریه باید تاریخ اعزام داشته باشید. یعنی منتظر باشین تا مدرکتون اماده شه

  22. سلام، من دانشجوی ارشد هستم. برای ثبت نام در امریه سرباز معلم که معمولا فروردین یا اردیبهشت برگزار میشه باید اخرین مدرک تحصیلی رو ارائه بدم؛ ولی من یکی دوماه بعدش فارغ التحصیل میشم. این یعنی باید همون مدرک لیسانس رو تحویل بدم؟

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
      برای ثبت نام امریه باید تاریخ اعزام داشته باشید. یعنی منتظر باشین تا مدرکتون اماده شه

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

یکشنبه

1402/12/27

دوشنبه

1402/12/28

سه شنبه

1402/12/29

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید