امریه صدا و سیما | شرایط، ضوابط و مدارک لازم

امریه صدا و سیما چه شرایطی دارد؟

به گزارش مرکز مشاوره آویژه و به نقل از معاونت سرمایه انسانی سازمان صدا و سیما، این سازمان قصد دارد تا برای تکمیل کادر اداری خود اقدام به جذب متخصصان از میان مشمولین خدمت سربازی واجد شرایط بکند. بدین ترتیب آن دسته از افرادی که قصد اخذ امریه صدا و سیما را دارند، می توانند با مراجعه به سامانه این سازمان اقدام به ثبت نام بکنند.

دقت داشته باشید که پس از انجام مراحل ثبت نام خود در سامانه صدا و سیما، تنها 2 ماه وقت دارید تا وضعیت خود را برای اعزام تعیین کنید و دفترچه سربازی خود را پست کنید؛ در غیر این صورت درخواست شما باطل می شود.

هم چنین توجه داشته باشید زمان پذیرش امریه سربازی صدا و سیما در استان های مختلف متفاوت است و برای آگاهی از زمان ثبت نام، باید به مرکز این استان ها مراجعه کنید. در حال حاضر مراکز صدا و سیما در استان های خراسان رضوی، اصفهان، البرز، فارس اقدام به پذیرش سرباز امریه می کنند.

در ادامه شرایط پذیرش امریه سربازی صدا و سیما را برای شما توضیح می دهیم. لذا از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

رشته های مورد نیاز سرباز امریه سازمان صدا و سیما

به دلیل این که سربازان امریه برای انجام کارهای تخصصی به کار گرفته می شوند، بنابراین باید دارای تحصیلاتی باشند که در راستای تخصص های مورد نیاز سازمان صدا و سیما باشد.

پونزدر ادامه لیست رشته های مورد نیاز سرباز امریه این سازمان آورده شده است:

مهندسی فناوری اطلاعات کلیه گرایشات

مهندسی کامپیوتر کلیه گرایشات

مهندسی برق کلیه گرایشات به جز برق قدرت

علوم کامپیوتر کلیه گرایشات

دقت داشته باشید که پذیرش در این رشته ها فقط در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد انجام می شود. علاوه بر این رشته های ذکر شده سرباز امریه سازمان صدا و سیما در رشته الکترونیک نیز در مقطع کاردانی پذیرش دارد. توجه داشته باشید که این سازمان در مقطع دکترا هیچ گونه پذیرشی ندارد.

رشته های مورد نیاز سرباز امریه سازمان صدا و سیما

شرایط سنی پذیرش امریه سربازی سازمان صدا و سیما

پذیرش امریه سربازی سازمان صدا و سیما دارای محدودیت سنی می باشد؛ بنابراین قبل از اقدام برای اخذ امریه این سازمان باید ابتدا به شرایط سنی آن دقت داشته باشید.

بدین ترتیب برای افرادی که می خواهند با مدرک کاردانی اقدام به اخذ امریه سربازی کنند، حداکثر سن 24 سال است. برای افرادی که با مدرک کارشناسی اقدام به اخذ امریه می کنند، حداکثر سن 26 سال و برای فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد حداکثر سن 28 سال است.

این افراد دقت داشته باشند که فرآیند تحصیل آنها در مقطع کاردانی حداکثر 5 ترم، در مقطع کارشناسی حداکثر 9 ترم و کارشناسی ارشد و حداکثر 6 ترم باید به طول بی انجامد.

نکات امریه سربازی سازمان صدا و سیما

پونزقبل از این که بخواهید برای ثبت نام به سایت صدا و سیما مراجعه کنید، بد نیست چند نکته را در مورد امریه سربازی این سازمان بدانید:

  • پذیرش در امریه سربازی این سازمان به هیچ عنوان به معنی استخدام شما پس از پایان خدمت در این سازمان نمی باشد.
  • انتخاب محل خدمت و عنوان شغلی شما توسط این سازمان انجام می شود؛ بنابراین نهایت دقت را در انتخاب رشته و گرایش تحصیلی خود داشته باشید، زیرا اطلاعات قابل ویرایش نیستند.
  • علاوه بر ارائه مدرک تحصیلی باید تاییدیه آن توسط دانشگاه محل تحصیل برای سازمان صدا و سیما ارسال شود.

زمان ثبت نام امریه صدا و سیما

زمان ثبت نام امریه صدا و سیما متغیر است. داوطلبان باید چند ماه قبل از اعزام در سایت امریه صدا و سیما به آدرس اینترنتی amriyeh.irib.ir مراجعه کرده و مراحل ثبت نام را انجام دهند.

صدا و سیما معمولا زمانی را برای بررسی شرایط مشمولان در نظر می گیرد؛ بنابراین توصیه می شود زمان 2 الی 3 ماه پیش از اعزام را رعایت کنند تا دچار مشکل در روند جذب نشوند.

فرآیند ثبت نام امریه سربازی صدا و سیما

پس از این که مدارک خود را آماده کردید و از آنها اسکن تهیه کردید باید به سامانه این سازمان مراجعه کنید و پس از گذراندن فرآیند زیر، ثبت نام امریه سربازی صدا و سیما را تکمیل کنید.

  • پس از خواندن دقیق شرایط و ضوابط امریه این سازمان تیک موافقت خود را بزنید.
  • در مرحله بعد وارد صفحه ای می شوید که باید کد ملی و شماره همراه خود را وارد کنید. دقت داشته باشید در این مرحله شماره همراه خود را به درستی وارد کنید؛ زیرا قابل تغییر نمی باشد.
  • در مرحله بعد شما باید اطلاعات خود را با دقت وارد کنید و در نهایت باید تمامی مدارک خود را بارگذاری کنید.

در هنگام ورود شماره همراه خود، نهایت دقت را داشته باشید؛ زیرا این شماره قابل ویرایش نمی باشد و پس از تکمیل فرآیند ثبت نام برای شما به این شماره کد رهگیری ای ارسال خواهد شد که در مراجعات بعدی به سایت باید از آن کد استفاده کنید.

لیست سازمان ها و ارگان های امریه گیر خدمت سربازی

در لیست زیر به برخی از سازمان های امریه گیر اشاره شده است. برای آگاهی بیشتر در مورد هر سازمان بر روی لینک مربوطه در جدول لطفا کلیک کنید.

سازمان ها یا وزارتخانه امریه گیرسازمان ها یا وزارتخانه امریه گیر
امریه وزارت نیروامریه سرباز معلم
امریه نیروهای مسلحامریه وزارت نیرو
امریه سازمان انرژی اتمیامریه بنیاد شهید و امور ایثارگران
امریه وزارت دفاعامریه وزارت بهداشت
امریه شرکت های دانش بنیانامریه وزارت صنعت، معدن، تجارت
امریه وزارت نفت و شرکت گازامریه جهاد کشاورزی
امریه وزارت راه و شهرسازیامریه سازمان ملی استاندارد
امریه قوه قضاییهامریه اداره اوقاف
امریه بنیاد مسکن انقلاب اسلامیامریه وزارت علوم و تحقیقات
امریه سربازی اداره برقامریه سازمان بهزیستی
امریه کمیته امداد امام خمینیامریه وزارت اقتصاد و دارایی
امریه وزارت ورزش و جوانانامریه استانداری ها
امریه نهاد ریاست جمهوریامریه سربازی شهرداری ها

لیست سازمان ها و ارگان های امریه گیر خدمت سربازی

اولویت پذیرش امریه در سازمان صدا و سیما با چه کسانی است؟

اولویت پذیرش امریه در سازمان صدا و سیما با آن دسته از مشمولان و متقاضیانی است که واجد شرایط اعلام شده از سوی این سازمان باشند.

یکی از شرایطی که در بالا هم مطرح شد همان مدرک تحصیلی و رشته های مورد نیاز است، که برای هر مقطع تحصیلی شرط سنی نیز مقرر شده است. همانطور که گفتیم تنها افراد با مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر می‌توانند در صدا و سیما به عنوان سرباز امریه خدمت کنند.

پونزعلاوه بر این برخی شرایط دیگر نیز وجود دارد که در ادامه به بررسی بعضی از آنها می پردازیم:

افرادی که معدل دوره دانشگاه آنها بالاتر از 15 باشد، از جمله افرادی هستند که در اولویت قرار دارند.

افرادی که در آزمون هایی همچون مصاحبه و… امتیاز بیشتری کسب کنند، شانس بیشتری برای امریه شدن دارند.

آن دسته از مشمولان نظام وظیفه که شرایط استفاده از انواع کسری های خدمت سربازی را ندارند نیز در اولویت پذیرش امریه در سازمان صدا و سیما قرار دارند. زیرا این افراد می توانند مدت بیشتری خدمت کنند و به این ترتیب صرفه جویی هایی صورت می گیرد.

افرادی که به زبان انگلیسی تسلط داشته باشند نیز از دیگر کسانی هستند که در اولویت اخذ امریه از این سازمان هستند.

علاوه بر موارد ذکر شده، امریه شدن در هر سازمانی برای پنج گروه از مشمولان نیز راحت تر است و به عبارتی این افراد نیز برای اخذ امریه از ارگان های امریه گیر در اولویت قرار دارند.

پونزاین اولویت بندی شامل:

سرپرستان خانوار

افراد متاهل و دارای فرزند

مددجویان کمیته امداد و سازمان بهزیستی

افراد دارای معافیت از رزم

مشمولانی که خانواده شهید، جانباز و ایثارگر هستند.

با توجه شرایط خاص این افراد، داشتن هر یک از این شرایط میتواند اخذ امریه از سازمان صدا و سیما را برای مشمولان راحت تر کند.

نحوه پذیرش امریه در صدا و سیما چگونه است؟

نحوه پذیرش امریه در صدا و سیما نیز مانند پذیرش امریه در سایر ارگان های امریه گیر پروسه ای نسبتا طولانی است، که معمولا مشمولان را با ابهاماتی مواجه می کند. لذا در اینجا برای برطرف کردن این ابهامات تمام مراحل لازم برای اخذ پذیرش امریه در این سازمان را شرح می دهیم.

سازمان صدا و سیما معمولا با انتشار اطلاعیه ای پذیرش سرباز امریه را اعلام میکند، که مشمولان میتوانند بعد از انتشار این اطلاعیه، شانس خود را امتحان کنند. اولین قدم برای اخذ امریه، کسب اطلاعات درباره شرایط و ضوابط جذب امریه در سازمان صدا و سیما کشور می باشد.

اگر شما شرایط لازم همچون مدرک تحصیلی، رشته مرتبط، شرایط سنی و… را دارا باشید و مدارک مورد نیاز را آماده کرده باشید، باید خود را برای اقدامات بعدی آماده کنید.

پونزاین اقدامات شامل مراحل زیر می باشد:

  • مراجعه به سازمان صدا و سیمای استان محل زندگی و اطلاع از چند و چون پذیرش سرباز امریه یکی از مراحل دریافت امریه می باشد.
  • ارائه مدارک تحصیلی، شناسایی و… به قسمت کارگزینی سازمان صدا و سیما یکی از مهم ترین مراحل دریافت امریه می باشد. زیرا اگر این مدارک به موقع ارائه نشود شانس شما برای اخذ امریه از بین می رود. معمولا اولویت در پذیرش امریه با کسانی است که زودتر اقدام کرده اند.
  • مدارکی که به سازمان صدا و سیما ارائه شده به دقت مورد بررسی قرار می گیرد و افراد واجد شرایط مورد گزینش قرار می گیرند که این گزینش به دو شکل آزمون کتبی و یا مصاحبه حضوری انجام می شود.
  • بعد از انجام تمام مراحل مربوط به نحوه پذیرش امریه در صدا و سیما، معرفی نامه ای در اختیار مشمولان پذیرفته شده امریه قرار می گیرد که باید ین برگه را بعد از پایان دوره دو ماهه آموزشی در اختیار سازمان وظیفه قرار گیرد تا در زمان اعزام نیروها سربازان امریه تفکیک شوند.

نظام وظیفه

اخذ امریه صدا و سیمای استان ها چگونه است؟

اخذ امریه صدا و سیمای استان ها از بین فارغ التحصیلان دانشگاهی که می توانند نیروی کار این ادارات را تامین کنند، انجام می شود. معمولا سازمان صدا و سیمای کشور طی انتشار فراخوانی از واجدین شرایط برای امریه شدن در صدا و سیمای استانها دعوت می کند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی امریه صدا و سیما با وارد کردن مشخصات خود ثبت نام کنند و بعد از گذر از مراحل مختلف تایید صلاحیت و در صورت داشتن شرایط لازم به عنوان سرباز امریه به خدمت گرفته شوند.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که صدا و سیمای هر استان اغلب از بین افراد بومی همان منطقه اقدام به جذب نیروی امریه می کند و شانس مشمولان بومی برای امریه شدن در صدا و سیمای شهر خودشان بیشتر است. لذا بهتر است که در شهر خودتان برای امریه‌ی صدا و سیما اقدام کنید.

نکته‌ی دیگری که در اخذ امریه صدا و سیمای مراکز استانها باید به آن توجه شود، این است که مشمول نباید به دو ارگان یا سازمان برای اخذ امریه تقاضا دهد؛ چرا که در غیر این صورت هر دو درخواست مشمول باطل می شود و امکان اخذ امریه وجود نخواهد داشت.

سازمان صدا و سیما نیز مانند دیگر ارگانها سهمیه مشخصی برای جذب سرباز امریه دارد، که این سهمیه را بین صدا و سیمای مراکز استانها تقسیم کرده است؛ یعنی صدا و سیمای هر استان تنها می تواند تعداد مشخصی از نیروهای خود را از بین مشمولان خدمت سربازی جذب کند، که این تعداد مشخص نیز اغلب از بین افرادی است که تمام شرایط امریه شدن را داشته باشند.

مدارک لازم برای پذیرش امریه در سازمان صدا و سیما شامل چه مواردی است؟

مدارک لازم برای پذیرش امریه در سازمان صدا و سیما شامل چه مواردی است؟

مدارک لازم برای پذیرش امریه برای سازمان صدا و سیما باید به موقع جمع آوری شود و دو یا سه ماه قبل از اعزام به خدمت سربازی به این سازمان ارائه شود.

علت این امر این است که معرفی نامه مربوط به سربازان امریه باید در روز اعزامشان آماده باشد و به سازمان وظیفه ارائه شود؛ بنابراین در جمع آوری این مدارک دقت کنید.

پونزاما مهم ترین مدارک مورد نیاز برای پذیرش امریه سازمان صدا و سیما شامل موارد زیر می باشد:

مدارک شناسایی همچون کپی کارت ملی و شناسنامه و چند قطعه عکس پرسنلی

مدرک تحصیلی در رشته های اعلام شده از سوی سازمان صدا و سیما، یکی از مهم ترین مدارکی است که مشمول باید ارائه دهد. همانطور که قبلا هم ذکر کردیم در سازمان صدا و سیمای کشور تنها مشمولان دارای مدارک کاردانی و بالاتر مورد نیاز است.

ارائه فرم مربوط به نداشتن کسری خدمت

تکمیل فرم تعهدنامه مربوط به نداشتن هیچگونه نسبت فامیلی نسبی و یا سببی با کارکنان و مدیران سازمان صدا و سیما نیز از دیگر فرم های مورد نیاز است.

افرادی که دارای شرایط پنجگانه باشند باید مدارک لازم برای اثبات این موضوع را ارائه دهند. مثلا ارائه مدارک مربوط به تاهل برای سربازان متاهل، معرفی نامه از بنیاد شهید و ایثارگران، معرفی نامه از سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی و… لازم است.

ارائه برگه اعزام به خدمت سربازی

و…

نکته جالب توجه در ارائه این مدارک این است که برگه اعزام به خدمت سربازی که بعد از ثبت درخواست اعزام به خدمت در سازمان وظیفه، در اختیار مشمول قرار می گیرد نیز یکی از مهم ترین این موارد می باشد. این بدان معنا است که مشمول قبل از اقدام برای اعزام به خدمت باید برای اخذ امریه دست به کار شود.

شرایط اخذ امریه صدا و سیما شامل چه مواردی است؟

شرایط اخذ امریه صدا و سیما به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی دسته بندی می شود؛ که داشتن شرایط عمومی برای امریه شدن در هر ارگانی لازم است. اما شرایط اختصاصی تنها شرایطی را شامل می شود که برای امریه شدن در سازمان صدا و سیما لازم است.

پونزشرایط عمومی شامل موارد زیر می باشد:

  • داشتن تابعیت ایران
  • ایمان و اعتقاد به دین اسلام و ولایت فقیه و رعایت این موارد
  • نداشتن هیچگونه سو سابقه کیفری
  • داشتن مدرک تحصیلی کاردانی و بالاتر و شرایط سنی مقرر شده
  • نداشتن اعتیاد به هر گونه ماده اعتیاد آور از جمله قرص روانگردان
  • نداشتن سابقه خدمتی در مراکز نظامی و انتظامی شرط مهمی در امریه صدا و سیما است
  • داوطلبانی در حین خدمت می خواهند کفالت یا معافیت پزشکی بگیرند نمی توانند امریه صدا و سیما بگیرند
  • مشمولانی که قصد ادامه تحصیل دارند نیز نمی توانند در صدا و سیما امریه بگیرند.

مشمولانی که در برگه اعزام واژه سرباز فراری یا غیبت سربازی دارد نمی توانند امریه صدا و سیما بگیرند.

اما شرایط اختصاصی که کمابیش در متن عنوان شد، شامل مواردی همچون داشتن معدل بالای 15 در آخرین مقطع تحصیلی، کسب حداقل امتیاز های در مصاحبه و… می باشد. افرادی که به عنوان امریه در سازمان صدا و سیما به کار گرفته می شوند نقشی در مشخص کردن رده شغلی خود ندارند و با توجه به تخصص و مدرک تحصیلی شان در رده های شغلی متناسب به کار گرفته می شوند و خدمت آنها به شکل نیمه وقت و مانند دیگر کارمندان می باشد.

شرایط اخذ امریه صدا و سیما شامل چه مواردی است؟

در پایان

سازمان صدا و سیما نیز مانند برخی ارگان ها برای جبران نیروی انسانی از میان سربازان امریه اقدام به جذب نیرو می کند. این فرصتی مناسب برای فارغ التحصیلان برخی رشته ها مانند کامپیوتر است تا در کنار گذراندن دوره سربازی راحت تجربه های کاری ارزنده ای کسب کنند که بعدها در زمینه های شغلی دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

متقاضیان امریه سربازی صدا و سیما باید 2 الی 3 ماه پیش از اعزام مدارک لازم اعم از مشخصات هویتی برگ اعزام و سایر مدارکی که در این مقاله به آن اشاره شد را گردآوری کرده و به این سازمان تحویل دهند. ثبت نام باید از سایت amriyeh.irib.ir باشد.

البته این ارگان شرایط عمومی برای متقاضیان در نظر گرفته که عبارتند از نداشتن غیبت، عدم سوء سابقه، تابعیت ایران و … که متقاضی باید قبل از درخواست و ارائه مدارک آن را در نظر بگیرد.

شرایط اختصاصی که صدا و سیما برای متقاضیان در نظر گرفته شرط معدل بالای 15 و رشته های کلیه گرایش های رشته های مهندسی فناوری اطلاعات، مهندسی کامپیوتر، علوم کامپیوتر مهندسی برق (به جز قدرت) تمام این رشته ها در مقطع کارشناسی و ارشد باید باشند.

مشمولانی که شرایط عمومی و اختصاصی را دارا هستند، باید به صورت اینترنتی در سایت سازمان صدا و سیما ثبت نام کنند؛ چنان چه با درخواست آنها موافقت شود، برای آنان دعوت نامه ارسال می شود.

نکته قابل توجه این است که گذراندن امریه در سازمان صدا و سیما به منزله استخدام پس از پایان خدمت نیست. این سازمان اعلام داشته هیچ گونه تعهدی نسبت به استخدام مشمولان در سازمان صدا و سیما ندارد.

سوالات متداول

سوال علامتدریافت امریه از سازمان صدا و سیما دارای چه شرایطی است؟

برای ثبت درخواست امریه سازمان صدا و سیما باید مشمولین شرایط عمومی و اختصاصی آن را در نظر بگیرند. از شرایط عمومی این سازمان می توان به اعتقاد به دین اسلام، داشتن تابعیت ایرانی، نداشتن سابقه‌ی کیفری و غیره اشاره کرد.

سوال علامتمدارک مورد نیاز برای دریافت امریه سربازی چیست؟

کپی شناسنامه، کارت ملی، کپی صفحات شناسنامه برای افراد متاهل، مدرک تحصیلی دانشگاهی، سابقه ی کاری، فرم مشخصات فردی و غیره از مدارک ثبت نام امریه سربازی می باشند.

سوال علامتاولین مرحله از مراحل دریافت امریه چیست؟

مشمولین باید پس از اعلام اطلاعیه عمومی سازمان صدا و سیما، به این سازمان مراجعه کرده و مدارک خود را تحویل دهند.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره آویژه

هدف مرکز مشاوره آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات خدمت سربازی و افزایش آگاهی شماست تا با افزایش آگاهی خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید.

در این راستا مرکز مشاوره نظام وظیفه آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره نظام وظیفه و مشاوره امریه خدمت سربازی به شما هم میهنان عزیز ارائه می دهد.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

امریه صدا و سیما | شرایط، ضوابط و مدارک لازم

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 16 نظر:
  1. الان من توی سایت شماره و کد ملیم زدم،ولی دکمه تایید چیزی نیست ، چجوریاست اخه ؟

  2. سلام بنده از برج ۱۴۰۰/۰۴/۱ مدارک لازم و همه چیزی که فکر کنید تحویل سازمان دادم اما الان هیچ خبری نیست واینکه به من گفتن نظام وظیفه نیرو نمیده به سازمان صدا سیما الان تکلیف من چیه ۴ ماه علافی و معطلی ایا درست شد که برای برج ۸ یا ۱۰ نیرو امریه بگیره یا خیر من بی خبر هستم چطور پیگیری کنم که از این همه انتظار خارج شم لطفا رسیدگی کنید مچکرم

    1. سلام. به ارگانی که درخواست امریه شدن را داده آید مراجعه کنید و پیگیر رسیدگی به نتیجه درخواست خود شوید.

    1. دروس شایستگی فنی(دانش فنی پایه –دانش فنی تخصصی-نصب و راه اندازی سیستم ها رایانه ای-تولید محتوای الکترونیک و برنامه سازی و …)پاسخ سوال شما در این مکان نمیگنجد برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران ما تماس بگیرید.

  3. سلام. فارغ التحصیلان دانشگاه غیردولتی با معدل بالا میتونن امریه صداوسیما بگیرن؟

  4. سلام و عرض ادب.
    من میخواهم برای امریه صدا و سیما در سامانه آن ها ثبت نام کنم. باتوجه به اینکه شنیدم نباید از 2 ارگان درخواست امریه کرد، به نظرتون اگر در سامانه صدا و سیما ثبت نام کنم، نمیتوانم برای سازمان های دیگر ثبت نام کنم ؟
    باتوجه به اینکه معلوم نیست اصلا این سازمان بنده را قبول کنند، بنده نباید در این مدت از سازمان های دیگر درخواست امریه کنم ؟ حتی درخواست شفاهی ؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید.

    1. دوست عزیز
      در صورت تایید امریه از دو مرکز به صورت همزمان هر دو امریه باطل خواهد شد. تا پاسخ امریه اول صبر کنید

  5. سلام آیا پالایشگاه نفت اصفهان و فولاد مبارکه اصفهان امریه دارند؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید