برنامه ریزی کنکور انسانی 1400

برنامه ریزی کنکور انسانی 1400

برای کسب هر موفقیتی، یک شروع قدرتمند داشته باشید؛ این جمله برای کسب موفقیت در کنکور نیز شامل می شود. هر دانش آموز کنکوری در سال کنکور با حجم انبوهی از درس ها و مطالب مواجه می شود که باید تمامی آن‌ها را بخواند، به خاطر بسپارد، فراموش نکند و بتواند در جلسه کنکور در 48 ثانیه هم سوال را بخواند و جواب را پیدا کند و هم در پاسخنامه علامت بزند!

البته که به نظر کار سختی می‌آید، اما پس کسانی که موفقیت کسب کرده اند، چگونه از پس تمامی این ها بر آمده‌اند؟ پس موفقیت در کنکور برای هیچ‌کس غیرممکن نیست.

اما همانطور که گفتیم حجم بسیار بالای مطالب دانش‌آموزان بسیاری را در همان اول راه ناامید میکند. این افراد ناامید راه را برای کسانی که قدرتمند شروع می‌کنند هموار می‌کنند.

شما می‌خواهید جزو کدام دسته باشید؟ البته که هیچ کس دوست ندارد شروع نکرده بازنده باشد؛ پس برای یک شروع قدرتمند همراه ما باشید تا به شما بگوییم که چگونه باید این کار را انجام دهید.

شما برای یک شروع خوب نیاز به یک برنامه ریزی اساسی و اصولی دارید تا نقشه راه پر پیچ و خم کنکور باشد و در هر زمان بدانید که باید چه کاری انجام دهید، چه درسی را چگونه بخوانید و چه زمانی مرور کنید؟

ما در این مطلب برای شما عزیزان تمامی نکاتی که می‌تواند شما را تا زمان کنکور به موفقیت برساند را آورده ایم. علاوه بر این ها یک نمونه برنامه ریزی رایگان را نیز در اختیارتان گذاشته ایم. پس آموزش ها را از دست ندهید.

برنامه ریزی کنکور انسانی 1400

با پاسخ به این سوال شروع می‌کنیم:

از کی برای مطالعه کنکور شروع کنیم؟

فرصت را نا محدود ندانید از همین حالا و امروز برای کنکور برنامه ریزی کنید. مهم این نیست که چقدر برای کنکور زمان باقی مانده است، آن را از دست ندهید. استرس زمان نداشته باشید. ما همراه شما هستیم.

چگونه برای کنکور شروع کنیم؟

اگر دانش آموز یازدهمی هستید و یا بعد از نیمسال دوم تصمیم جدی گرفته اید طبق استراتژی زیر عمل کنید:

  1. از مطالعه روزانه درس های پایه یازدهم غافل نشوید چرا که این دروس 30 درصد منابع کنکور انسانی هستند.
  2. دروس رتبه ساز پایه یازدهم (فلسفه و روانشناسی) را جدی تر بخوانید.
  3. دروس رتبه ساز پایه دهم (منطق و اقتصاد) را در برنامه مطالعاتی روزهای تعطیل خود قرار دهید.

بهترین منابع کنکور انسانی 1400

برای رسیدن به موفقیت در کنکور انسانی ابتدا باید بهترین منابع کنکور را بشناسید.


برای آگاهی از بهترین منابع کنکور وارد لینک شوید.


بهترین منابع کنکور انسانی 1400

تغییرات کتاب درسی هر سال یک قصه تکراری است و هر ساله قسمت هایی اضافه یا حذف می شود برای دسترسی به آخرین تغییرات کتاب درسی برای کنکور انسانی وارد لینک زیر شوید.


تغییرات کتاب درسی کنکور انسانی


برنامه ریزی در تابستان

مطالعه در 3 ماه طلایی تابستان را از دست ندهید و از آن به عنوان یک سکوی پرش استفاده کنید.

از آن جایی که درس های سال دوازدهم سنگین تر است و زمان برای مطالعه و جمع بندی دروس محدود است، از این سه ماه برای جمع بندی دروس دهم و یازدهم استفاده کنید.

برنامه ریزی در تابستان

البته برخی از مشاوران به دانش آموزان در این سه ماه پیشنهاد می دهند که دروس سال دهم را مطالعه و جمع بندی کنند و برخی دیگر نیز تاکید می کنند که چون دانش آموزان تازه امتحانات پایان ترم سال یازدهم را پشت سر گذاشته اند برای و تکمیل یادگیری دروس پایه یازدهم را مطالعه کنند.

اما همانگونه که در این مطلب توضیح دادیم دروس دهم و یازدهم را در طول تابستان با یکدیگر مطالعه و جمع بندی کنید.

البته زمان کمتری را برای دروس یازدهم صرف کنید چراکه زمان زیادی از مطالعه دروس یازدهم و امتحانات پایان ترم نگذشته است و مطالب را به یاد دارید.

برنامه ریزی هفتگی در تابستان برای کنکور انسانی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مرحله اول:

برای برنامه ریزی هفتگی لازم است ابتدا لیست کتاب ها و مطالبی که قرار است بخوانید را مشخص کنید و سپس با توجه به ساعات مطالعه و توان خود در طول برنامه ریزی کنید. البته زمان مطالعه را واقع بینانه انتخاب کنید.

به طور مثال اگر روزانه 4 ساعت مطالعه دارید، برنامه مطالعاتی را 8 ساعته برنامه ریزی نکنید و ساعات مطالعه خود را به تدریج بالا ببرید.

مرحله دوم:

در طول هفته برای هر درس، هر میزان ساعت مطالعاتی را که در نظر دارید با توجه به ضریب درس مشخص کنید.

مرحله سوم:

یک روز را به یک درس اختصاص ندهید و اگر در روز 4 درس می خوانید این چهار درس را اختصاصی انتخاب نکنید می توانید دو درس را عمومی و دو درس را اختصاصی انتخاب کنید.

برنامه ریزی هفتگی در تابستان برای کنکور انسانی

جبرانی

اگر در طول هفته بنا بر دلایلی نتوانستید درسی را مطالعه کنید در آخر هفته برای جبران زمانی را اختصاص دهید.

مرور

یکی از مهمترین قسمت های مطالعه، مرور است پس حتما در برنامه ریزی روزانه خود زمانهایی را برای مرور درس ها در نظر بگیرید. در پایان هفته نیز ساعاتی را برای مرور درس هایی که در طول هفته خوانده اید در نظر بگیرید.

سه ماه آخر کنکور

80 درصد موفقیت در کنکور به بازه 3 ماه مانده به کنکور بستگی دارد. در این دوران باید به سراغ خلاصه نویسی ها و یادداشت برداری هایتان بروید و از منابع معتبر برای تست زنی استفاده کنید. البته از سوالات کنکور سالهای گذشته نیز غافل نشوید.


بیشتر بخوانید: مشاوره کنکور انسانی


برنامه ریزی ماهیانه رایگان کنکور

همانگونه که می دانید برای موفقیت در کنکور باید یک برنامه ریزی منسجم بسته به توانایی هایتان داشته باشید. برنامه کنکور باید با هدفی که برای خود تعیین کرده اید متناسب باشد تا با استفاده از آن به موفقیت برسید.

در این مطلب برنامه ماهانه را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در سایت از سرتاسر ایران تماس بگیرید.

مهر ماه

برای کنکور، اولویت کتاب های درسی هستند. روزانه 10 ساعت به درس اختصاص دهید و به ازای هر ساعت 15 دقیقه استراحت کنید.

البته در نظر داشته باشید که ساعات مطالعه پیشنهاد شده برای درس های پایه را برجسب نیاز خود می توانید 10 تا 15 دقیقه بیشتر کنید.

برنامه یک ماهه را تیم متخصصان آویژه بصورت هفتگی برای شما تنظیم کرده اند.

این برنامه ها بصورت کلی هستند و اگر در درس خاصی ضعیف هستید یا برای کنکور دیر اقدام کرده اید می توانید از راهنمایی های مشاوران ما بهره ببرید.

برنامه ریزی هفتگی در تابستان برای کنکور انسانی

طبق این برنامه، هر هفته از شنبه تا سه شنبه جدا از درس های دوازدهم، هر روز را به یک درس (دینی، فارسی، منطق و جامعه) اختصاص دهید. روز چهارشنبه را برای مرور درس هایی که خوانده اید بگذارید.

برای روزهای پنج شنبه درس هایی همچون فلسفه یازدهم، عربی، اقتصاد، جامعه دهم و فنون دهم برنامه ریزی کنید و برای هر درس 75 دقیقه وقت بگذارید.

در روز جمعه علاوه بر استراحت و مطالعه درس شنبه، درس روانشناسی که جزو پایه های مهم کنکور است در برنامه خود بگذارید. توجه داشته باشید که در هفته سوم مهر ماه به بعد ساعات مطالعه خود را بیشتر کنید.

آبان و آذر ماه

در آبان ماه ساعت مطالعه خود را بر حسب نیاز افزایش دهید و برنامه مهر ماه را ادامه دهید با این تفاوت که در روز جمعه کتاب اقتصاد را به برنامه خود اضافه کنید. درس هایی همچون روانشناسی، فنون، فلسفه یازدهم، دینی، فارسی، منطق را باید مرور کنید.

دی ماه

اگر طبق برنامه روزانه پیش رفته باشید می توانید جدا از مرور درس ها، تست زنی را نیز در برنامه خورد قرار دهید.

بهمن ماه

از دروس رتبه ساز کنکور از جمله اقتصاد، روانشناسی، دینی دهم، و منطق غافل نشوید و در این ماه جدا از مرور این درس ها عربی 10 را به برنامه خود اضافه کنید.

اسفند ماه

در تعطیلات باید تمامی درس ها را مرور کنید پس در این ماه اگر از برنامه تان عقب هستید سعی کنید ساعات مطالعه تان را افزایش دهید. در آخر باید درس های روانشناسی، اقتصاد و منطق را تمام کرده باشید.

برنامه ریزی تعطیلات نوروز کنکور 1400

ایام عید باید 12- 13 ساعت درس بخوانید البته در این تعطیلات دور روز یعنی روز عید و سیزده بدر را استراحت کنید. در این تعطیلات آنچه که در پایه خوانده اید و همچنین درس های دوازدهم را مرور کنید.

درس های روانشناسی، اقتصاد و منطق را باید تمام کرده باشید و بجای روانشناسی، عربی و به جای اقتصاد علوم و فنون ادبی را به برنامه هایتان اضافه کنید و بعد از تعطیلات عید به حالت عادی برنامه های خود برگردید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام لیست رشته های بدون کنکور انسانی


اردیبهشت ماه

با درس های بیشتر و ساعت مطالعاتی 12 ساعت در روز ادامه دهید و از درس های عربی و علوم و فنون که به برنامه هایتان اضافه کرده اید غافل نشوید.

خرداد ماه

اگر طبق برنامه پیش رفته باشید یعنی تمام پایه دوازدهم را که 50 درصد کنکور است را خوانده اید پس با پرکاری تستی و همزمان در ایام امتحانات می توانید درصد بالایی را در کنکور بزنید.

بهترین روش مطالعه دروس عمومی برای کنکور 1400

برای مطالعه دروس عمومی و تخصصی باید از روش های خاصی استفاده کنید. هر درس نحوه مطالعه جداگانه ای دارد و که در این جا به آن اشاره کرده ایم:

روش مطالعه درس عربی برای کنکور انسانی

عربی به دو قسمت ترجمه و قواعد تقسیم می شود:

ترجمه: برای ترجمه باید لغات را حفظ کنید. باید به متن کتاب درسی مسلط باشید و از جملات عربی مربوط به تمرین ها غافل نشوید چرا که با خواندن آن ها متوجه صورت سوالها در کنکور می شوید. توجه داشته باشید که اصل اولیه برای رسیدن به جواب در کنکور، فهم دقیق صورت مسئله است. عربی جزو درس هایی است که باید از کتاب درسی فراتر بروید تا به درصد بالایی برسید.

قواعد: قواعد عربی پیچیدگی های خاص خود را دارد که البته برای فهم عمیق می توانید از کلاس های آموزشی معلمان برتر و کتاب های کمک آموزشی بهره بگیرید.

برنامه ریزی تعطیلات نوروز کنکور 1400

روش مطالعه درس ادبیات برای کنکور انسانی

ادبیات خود از بخش های زیادی از جمله:

  • لغت و املا ادبیات فارسی.
  • آرایه های ادبی.
  • زبان و تاریخ ادبیات است.

لغت و املا ادبیات فارسی

مباحث درس ادبیات فارسی را جداگانه بخوانید چرا که وقتی مباحث تاریخ ادبیات را می خوانید و سپس به سراغ متن می روید، ذهن توانایی آنالیز دو مبحث را ندارد.

از حل تست بعد از مرور مطالب غافل نشوید چون حل تست باعث می شود که بفهمید که کدام مطالب را ناقص یاد گرفته اید.

استفاده از منابع مناسب برای مباحث زبان فارسی و آرایه های ادبی بسیار تاثیر گذار است.

چند نکته برای یادگیری لغات

لغات و اصطلاحات مهم کتابهای درسی را با رنگ های مختلف مشخص کنید سپس این لغات را در خلاصه خود وارد کنید. از لغات آخر کتاب نیز غافل نشوید. لغات ادبیات را هفته ای 5/1 تا 2 ساعت در زمان های مختلف مرور کنید.

تاریخ ادبیات کنکور

تاریخ ادبیات کنکور جزو مباحث حفظی است که به تمرین و تکرار زیادی نیاز دارد و جزو مباحثی است که اگر به آن مسلط باشید می توانید در کنکور جواب صحیحی بدهید.

تاریخ ادبیات کنکور

آرایه های ادبی

آرایه های ادبی، دارای تعاریف و موضوعاتی است که تنها حفظ کردن آن ها برای پاسخ دادن به سوالات کنکور لازم نیست.

به عنوان مثال شاید همه بدانند تعریف تشبیه چیست اما با نکات ریز و کاربرد آن ها آشنا نیستند. نکات ریز و کاربردها و همچنین مثال های مربوط به آن از تعریف مهم تر است.

برای موفقیت در تست زنی باید تمرین زیادی داشته باشید.

زبان فارسی

زبان فارسی در کنکور با 5 سوال در بحث های:

  • نگارش جمله ساده و اجزای آن.
  • ساختمان واژه و نقش دستوری واژه.
  • واژه و تک واژه و وابسته ها.

مطرح می شود.

این 5 سوال جزو سوالات پایانی است و داوطلبان عموما وقت کم می آورند و این سوالات را اشتباه می زنند. اگر در جواب دادن به آن ها دچار مشکل شدید جواب ندهید بهتر است سوالات را رد کنید نه اینکه با جواب اشتباه رتبه خود را پایین بیاورید.

تشخیص سوالاتی که نباید پاسخ دهید، از سوالاتی که باید پاسخ دهید، مهم تر است! البته توجه داشته باشید که اگر در این مبحث تسلط کافی داشته باشید می توانید از بقیه داوطلبان جلو بزنید.

روش مطالعه دین و زندگی برای کنکور انسانی

بهترین روش یادگیری این درس برای کسانی که حافظه ضعیفی دارند، حفظ کردن خط به خط این درس است. این داوطلبان در هر دور باید تست بزنند و خلاصه برداری را در دور سوم انجام دهند. دلیل این کار ماندگاری مطالب در دور سوم است.روش مطالعه دین و زندگی برای کنکور انسانی

کسانی که حافظه قوی دارند، باید از همان دور اول مطالب کتاب را حفظ کنند و تست زنی را شروع کنند. دور اول را سریع بخوانند و در دور سوم خلاصه برداری را انجام دهند.

روش مطالعه زبان انگلیسی برای کنکور انسانی

زبان انگلیسی در کنکور از 4 بخش:

  • واژگان.
  • گرامر.
  • کلوز تست.
  • درک مطلب.

تشکیل شده است. برای موفقیت در این درس نیز باید با نحوه مطالعه هر بخش آشنا شوید. پس ادامه مطلب را حتما بخوانید.

نحوه مطالعه بخش واژگان زبان انگلیسی

بخش واژگان فرّار است و اغلب داوطلبان بعد از مطالعه واژگان، آن ها را فراموش می کنند؛ پس برای فراموش نکردن مطالب بهترین روش استفاده از جعبه لایتنر است؛ همچنین از تست های مربوط به واژگان و تمرین و تکرار نیز غافل نشوید.

نحوه مطالعه بخش گرامر زبان انگلیسی

یکی از آسان ترین قسمت ها در کنکور زبان، بخش گرامر است. برای موفقیت در این قسمت باید تمامی گرامرها را از پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را در یک دفتر همراه با مثالی از آن ها یادداشت کنید.

نحوه مطالعه بخش کلوز تست زبان انگلیسی

اگر می خواهید تراز مناسبی در درس زبان کسب کنید باید هفته ای دوبار بخش کلوز تست را مطالعه کنید. این بخش ترکیبی از لغات، گرامر و درک مطلب است.

برای عملکرد خوب در کنکور باید متن کتاب را به دقت بخوانید. از تست کنکور سال های اخیر و تست های تالیفی غافل نشوید؛ چراکه این تست ها نقش مهمی در عملکرد شما دارد. یکی از مهمترین مواردی که باید در تست های کنکور به آن توجه کنید، حرف اضافه فعل ها است.

نحوه مطالعه درک مطلب زبان انگلیسی

برای تسلط در بخش درک مطلب باید این قسمت از کتاب درسی را با دقت بخوانید و مرتب تمرین و تکرار داشته باشید. بعد از خواندن متن باید به سراغ سوالات بروید.

برای مهارت در این بخش نیز باید بعد از خواندن سوالات، به سرعت دنبال آن کلمه در متن باشید. تست های کنکور سال های اخیر و همچنین تست های تالیفی بهترین راه حل برای شما است.

نحوه خواندن دروس اختصاصی انسانی برای کنکور

مهمترین دغدغه های داوطلبان در هر رشته ای خواندن دروس اختصاصی است. خواندن دروس اختصاصی انسانی نیازمند مهارت و تکنیک است.

در این مطلب شما را با انواع تکنیک ها در هر مبحث آشنا می کنیم.

روش خواندن ریاضی انسانی برای کنکور

در مورد ریاضی به این نکته توجه کنید که 10 درصد بهتر از صفر درصد است. درصد خوب ریاضی یک قدم مهم برای رسیدن به موفقیت در کنکور است.

اگر فهم ریاضی و آمار برایتان سخت است، باید بدانید که بعضی از مباحث ریاضی و آمار از جمله:

  • اتحادها.
  • احتمال.
  • دنباله های حسابی.
  • مباحث آماری مثل میانگین و میانه ساده و قابل فهم است.

پس از آن ها غافل نشوید و اگر مباحث پیچیده خارج از توانتان است زمانتان را برای آن ها تلف نکنید.

هنگامی که مشغول مطالعه و تمرین هستید اگر به مسئله پیچیده برخوردید، آن را یادداشت کنید و در زمان مناسب اشکالاتتان را با یک معلم در میان بگذارید.

روش مطالعه درس اقتصاد برای کنکور انسانی

اقتصاد، درس نسبتا سختی است که با اعداد و ارقام سرکار دارد. اقتصاد همانند ریاضی دارای مسئله است که باید به آن ها مسلط باشید.

درس اقتصاد فقط یک کتاب دارد و این یعنی تنها با یک کتاب و مباحث مواجه هستید و مسلط شدن به یک کتاب که پیوستگی موضوعی دارد به نسبت کار ساده ای است.

روش مطالعه علوم و فنون ادبی برای کنکور انسانی

علوم و فنون ادبی ترکیبی از تاریخ ادبیات و آرایه های ادبی است. یکی از رویکردهای تاریخ ادبیات حالت داستان مانند آن است که بطور ساده، حفظ کردن مسیر زندگی شخصیت های داستان است.

برای حفظ کردن نکات ریزتر مثل آثار شعرا و نویسندگان می توانید از شیوه فلش کارت و جعبه لایتنر استفاده کنید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور رشته انسانی


آرایه های ادبی

برای آرایه ها باید مهارت تشخیص داشته باشید که یک راه حل دارد. آن هم خواندن اشعار و متن های بیشتر و کشف آرایه هاست البته در کنار آن از تست زدن نباید غافل شوید.

نکته آخر این است که دقت بیشتری نسبت به آرایه هایی که شبیه هم هستند داشته باشید چرا که بیشتر سوالات انحرافی چهار گزینه ای مربوط به همین موارد است.

روش مطالعه تاریخ برای کنکور انسانی

مبحث تاریخ کلا حفظیات است اما برای اجرایی کردن بهترین روش مطالعه برای کنکور به حافظه سپردن و فهم آن مطلب است.

فهم مطالب تاریخ به معنی درک کردن پیوستگی وقایع است. از خلاصه نویسی در درس تاریخ و تست زدن غافل نشوید؛ چراکه تست زدن به مرور مطالب کمک می کند و در کنار آن باعث می شود از مطالبی که به آن توجه نکرده اید را متوجه شوید.

روش مطالعه تاریخ برای کنکور انسانی

روش مطالعه جغرافیا برای کنکور انسانی

متن درس جغرافیا پیچیده نیست و با کمی توجه می توانید به درصد بالا در این درس برسید.

سرعت مطالعه در این درس بالاست چون متن درس سنگین نیست به همین علت امکان مرور بیشتر نیز وجود دارد و مرور بیشتر باعث تسلط بیشتر روی مطالب و در نتیجه پاسخگویی بهتر نیز می شود.

البته برای مرورهای بهتر و راحت تر خلاصه نویسی را فراموش نکنید و از بهترین منابع برای تست زنی استفاده کنید.

روش مطالعه جامعه شناسی برای کنکور انسانی

مطالب جامعه شناسی سنگین و دشوار نیست تنها باید فهم عمیقی از این مباحث داشته باشید و برای فهم بهتر و تسلط بر مطالب باید مرور و تکرار داشته باشید.

تست زدن در این درس به مراتب مهمتر است چون با خواندن مطالب کتاب برداشتی از نحوه سوال ها به دست نمی آید.

روش مطالعه فلسفه و منطق برای کنکور انسانی

برای موفقیت در درس فلسفه باید مطالب آن را درک کنید برای این کار می توانید از یک معلم خوب در این زمینه راهنمایی بگیرید.

با ذهن خسته هیچگاه لای این کتاب را باز نکنید. توجه داشته باشید که برای تسلط بر این کتاب باید تعداد دفعات خواند را بیشتر کنید و برای فهم عمیق مطالب باید به خودتان زمان بدهید.

برای یادگیری پاراگراف هایی که متوجه نمی شوید باید چند بار بازنویسی کنید. اگر موضوعات مطرح شده در این درس را درک کنید به سادگی می توانید به سوالات پاسخ دهید.

روش مطالعه روانشناسی برای کنکور انسانی

تسلط به کتاب روانشناسی به دلیل تک کتاب بودنش راحت است و آن را بر حسب استفاده کردن در زندگی شخصی بخوانید. چراکه عمیقا آن را درک خواهید کرد و اینکه مرور آن برایتان راحت تر می شود و بهتر می توانید تست های آن را کار کنید.

برنامه ریزی کنکور انسانی 1400

واحد 6: 1ساعتواحد5: 1ساعتواحد4: 1:30 ساعتواحد3: 1:30 ساعتواحد2: 1:30 ساعتواحد:1:30 ساعت
شنبهزبان انگلیسیدین وزندگی دهم مطالعه درس 1 و تستروانشناسیریاضی 3/1 عبارت جبری و تست آموزشیعربیعلوم و فنون ادبی 1 درس تاریخ سبک شناسی

با تست آموزشی

یکشنبهتاریخ و جغرافیامرور مبحث قبل و ادامه فلسفه چیست و تست آموزشیعلوم اجتماعی هویت فردی با تست آموزشیاقتصاد 2/1مبحث آشنایی با اقتصاد با تست آموزشیعربیعلوم و فنون ادبی 1 درس تاریخ سبک شناسی

با تست آموزشی

دوشنبهزبان انگلیسیدین وزندگی دهم مرور درس 1 و مطالعه درس 2 و تستروانشناسیریاضی 3/2 عبارت جبری و تست آموزشیعربیفارسی
سه شنبهتاریخ و جغرافیازبان فارسیمرور مباحث قبل و ادامه علوم اجتماعی هویت فردی با تست آموزشیاقتصاد 2/2مبحث آشنایی با اقتصاد با تست آموزشیعربیعلوم و فنون ادبی 1 درس تاریخ سبک شناسی

با تست آموزشی

جهارشنبهزبان انگلیسیدین و زندگی دهم مرور درس 1و2 و مطالعه درس3

و تست

روانشناسیریاضی 3/3 عبارت جبری و تست آموزشیعربیفارسی
پنجشنبهمنطق تفکر انسان با تستروانشناسیفلسفه چیست و تست آموزشیاقتصاد مطالعه و جمعبندی فصل مطالعه شدهعربیعلوم و فنون ادبی 1 درس تاریخ سبک شناسی

با تست آموزشی

جمعهجبرانیجبرانیجبرانیجبرانیجبرانیجبرانی

جمع بندی

به دلیل زیاد بودن حجم مطالب دروس و نیاز به مطالعه عمیق آن ها بهتر است با انواع روش های مطالعه هر دروس و همچنین منابع آموزشی معتبر نسبت به سطح خودتان آشنایی داشته باشید به همین علت در این مطلب انواع روش های مطالعه همراه با منابع آموزشی را برای شما گردآوری کرده ایم.

برای مدیریت زمان و همچنین برنامه مطالعاتی و پشتیبانی آنلاین می توانید با مشاوران متخصص ما در آویژه تماس بگیرید.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

برنامه ریزی کنکور انسانی 1400

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
در این مقاله بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 5 نظر:
  1. سلام بنظرتون من تا روز امروز برای کنکور نخوندم چیکار کنم هیچ کتاب تستی هم نخریدم

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید