خرید پروژه کسری خدمت (همه شرایط در سال 1402)

خرید پروژه کسری خدمت

کسری خدمت با انجام پروژه های مختلف، روشی است که طی چند سال اخیر سازمان نظام وظیفه جهت تسهیل دوره خدمت دانش آموختگان برتر دانشگاه ارائه کرده است.

برای استفاده از این امتیاز نیازی نیست تا الزاما فرد نخبه بوده و یا از برگزیدگان المپیاد و آزمون های علمی کشور بوده باشد.

متقاضیان در سال 1402 به دو روش قادر خواهند بود تا از مزایای کسری خدمت سربازی استفاده کنند که به جزئیات این روش ها در مقاله فوق اشاره خواهیم کرد. لذا از شما دعوت می‌کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

منظور از پروژه کسری خدمت چیست؟

پروژه کسری خدمت از سوی یکی از نهادهای نظامی یا انتظامی کشور تعریف شده و نتیجه آن باید برای ارگان های نظامی و دانش بنیان کشور کاربرد داشته باشد.

متقاضیان با انجام دادن این پروژه در واقع بخشی از خدمت سربازی خود را قبل از اعزام شدن به خدمت و در محیط های علمی انجام می دهند. بنابراین در قبال انجام این پروژه مقداری از مدت خدمت سربازی آنها کاسته می شود.

به عبارت دیگر پروژه کسر خدمت امکانی برای مشمولین فراهم می‌کند، تا مدت مشخصی از خدمت سربازی خود را خارج از محیط نظامی بگذرانند.

روش های اخذ کسری خدمت سربازی در سال 1402

متقاضیان اخذ کسری خدمت سربازی با استفاده از پروژه های مختلف علمی در سال 1402 می‌توانند از دو روش اقدام کنند.

پونزاین دو روش بشرح زیر است:

مراجعه به بنیاد نخبگان

بنیاد نخبگان، مجموعه ای است که به طور ویژه برای ارائه خدمات به دانش آموختگان برتر دانشگاهی و به طور کلی شاخص کشور فعالیت دارد و افراد با مراجعه به این ارگان و ارائه رزومه و مقالات خود، می‌توانند برای خود تشکیل پرونده دهند. البته عضویت در این بنیاد نیازمند داشتن امتیازات مشخصی از قبیل معدل دوره های تحصیلی داوطلبان است که شما می‌توانید آنها را از سایت بنیاد نخبگان به طور کامل مشاهده کنید.

در نهایت با تشکیل پرونده در این بنیاد، بر اساس رزومه هر متقاضی پروژه ای به وی پیشنهاد می شود تا وی در صورت انجام از کسری خدمت دو تا بیست و یک ماه برخوردار شود. باید اشاره کنیم افرادی که قصد انجام یک پروژه به ازای کل خدمت خود را دارند، بهتر است این مراحل را از طریق بنیاد نخبگان طی کنند.

مراجعه حضوری به ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

اما روش دوم مربوط به مراجعه حضوری به ارگان ها و سازمان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت می شود که اغلب آنها سازمان های دانش بنیان و نظامی هستند.

در این روش فرد ابتدا باید لیستی از ارگان‌هایی که در رشته تحصیلی او پروژه کسری خدمت ارائه می کنند را تهیه کرده (از طریق تماس تلفنی) و سپس با در دست داشتن رزومه به آنها مراجعه نماید.

روش های اخذ کسری خدمت سربازی

میزان کسر خدمت پروژه های ارائه شده

دو نوع پروژه در کسری خدمت وجود دارد. اول این که شما پروژه ساخت یا تحقیقاتی سنگین برداشته‌اید و بالای شش ماه کسری می‌خواهید؛ دوم این که شما کمتر از شش ماه کسری برای پروژه‌ی خود می‌خواهید.

در مورد اولی داوری سخت است و باید مراحل خاص خود را طی کند تا تایید شود؛ اما پروژه‌های زیر را ندارد و سریع‌تر تصویب می‌شود. خیلی‌ها معتقدند انجام چند پروژه زیر شش ماه بهتر از انجام یک پروژه بالای شش ماه است.

در این میان اگر پایان نامه شما کاربرد نظامی داشته باشد، می‌توانید پایان نامه را همراه با سی دی آن به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح تحویل داده و آنها پایان نامه شما را برای داوری به یکی از مراکز نظامی مربوط می‌فرستند. آنها نیز نظر خود را راجع به میزان کسری خدمت برای سازمان می‌فرستند.

خرید پروژه کسر خدمت به چه صورت امکان پذیر است؟

پروژه های کسر خدمت سربازی شامل طرح و پروژه های سازمان‌ها و ارگان‌ها و نهادهای مختلف ذی‌صلاح است.

علاوه بر پروژه ها و طرح های سازمانی، دانشجو می تواند از پروژه‌هایی مانند انجام امور ترجمه و تالیف کتاب نیز در این مسیر استفاده کند. به طور کلی، پروژه های کسر خدمت در مسیر تولید علمی و پژوهشی و تحقیقاتی سازمان های ارائه دهنده موثر هستند و می توان از آنها در راستای کاهش مدت زمان خدمت سربازی برای قشر تحصیل کرده سربازان استفاده کرد.

مشمولین نظام وظیفه‌ای که بعد از توافق با یکی از ارگان های نظامی و دریافت پروژه از زمان و یا توان کافی برای انجام پروژه برخوردار نیستند، می‌توانند این کار را به برخی از سازمان‌هایی که اقدام به انجام پروژه های علمی و عملی مختلف برای دانشجویان می‌کنند، بسپارند.

همانطور که اشاره کردیم این پروژه‌ها از لحاظ ماهیت با رشته تحصیلی افراد مرتبط می باشد و توسط سازمان‌هایی خاص به داوطلبان ارائه می‌شود.

این پروژه‌ها پس از تحویل به سازمان مربوطه توسط افرادی بررسی می‌شود و شما باید از آن مانند پایان نامه دفاع کنید. بنابراین انجام درست آن از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد.

خرید پروژه کسر خدمت به چه صورت امکان پذیر است؟

کسری خدمت با ترجمه و چاپ کتاب

یکی از روش های دریافت کسری خدمت، چاپ کتاب است. مشمولین نظام وظیفه به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراجعه نمایند و نامه ای را با مضمون ترجمه کتاب (مرتبط با رشته تحصیلی) دریافت کرده و سپس به یکی از سازمان‌ها و یا مراکز نظامی تحویل دهند.

در برخی مواقع ممکن است سازمان مورد نظر، نیازی به ترجمه کتاب نداشته باشد، در این صورت می بایست نامه عدم نیاز را دریافت کند و به سازمان‌ها و مراکز نظامی دیگر مراجعه نماید.

البته این امکان برای فرد وجود دارد تا شخصا و یا به کمک استاد راهنما، کتابی را پیشنهاد دهد تا پس از انجام بررسی های لازم و موافقت مرکز به ترجمه آن بپردازد.

بین موضوع ترجمه کتاب و میزان کسر خدمت سربازی تفاوتی وجود ندارد و معمولا مدت زمان کسری به صورت توافقی انجام می پذیرد. جمع بندی این است که مدت زمان کسر خدمت سربازی با ترجمه کتاب سقف مشخصی ندارد و بنابر میزان رضایت داور، کیفیت ترجمه، میزان همکاری و مدت زمانی که فرد به ترجمه اختصاص داده است، متفاوت خواهد بود.

توجه داشته باشید که به منظور کاهش مدت زمان بیشتر، می توان دو پروژه ترجمه کتاب به صورت غیر همزمان را دریافت نمود. در این صورت امکان کسر خدمت سربازی تا هشت ماه امکانپذیر خواهد بود.

اگر بنا به هر دلیلی مدت زمان کسری تعیین شده قابل توجه نبود، فرد می تواند درخواست بازنگری در مورد مدت زمان کسر خدمت سربازی با ترجمه کتاب بدهد و منتظر رای تجدیدنظر بماند.

تفاوتی در زمان دفاع و داوری ترجمه کتاب وجود ندارد و مشمولان نظام وظیفه هر تعداد ترجمه داشته باشند، در یک روز مورد داوری و دفاع قرار می گیرد. البته توجه داشته باشید که اگر میزان کسری به مدت شش ماه در نظر گرفته شده باشد، مجددا پروژه شما جهت داوری به بنیاد ارسال نخواهد شد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن در همان سازمان انجام می گیرد.

در نهایت اگر کسری به مدت شش ماه تعیین شده باشد، پنج ماه آن توسط کمیسیون به تصویب می‌رسد؛ اما اگر مدت زمان کسر خدمت سربازی بیشتر از شش ماه باشد، مدت زمان بررسی و داوری طولانی تر خواهد بود.

کسری خدمت با ترجمه و چاپ کتاب

قیمت پروژه کسری خدمت

در رابطه با قیمت انجام این پروژه‌ها، باید اعلام کنیم که موضوع پروژه نقش مهمی در تعیین قیمت آن دارد.

به طور مثال پروژه‌هایی که برای فارغ‌التحصیلان رشته آی تی (مهندسی فناوری اطلاعات) و مهندسی کامپیوتر تعریف می شوند، عموما برای توسعه سیستم های نرم افزاری ارگان های دولتی نظیر شهرداری و یا قطار شهری انجام می شود و علی رغم کسری خدمت بالا، نیازمند کار تخصصی چند ماهه است.

در صورتی که کسری خدمت رشته های مرتبط با علوم انسانی نظیر مدیریت بیشتر به و چاپ کتاب و مقالات برای تدوین استراتژی و ارائه راه حل به نیروهای نظامی در عرصه های مختلف تمرکز دارد.

پس در نظر داشته باشید که هیچگونه قیمت گذاری مشخصی بر روی پروژه های کسر خدمت و هیچگونه پروژه دیگری، بدون اطمینان از سختی پروژه نمی توان گذاشت.

در حالت کلی شما یک رنج قیمت بین سه الی پانزده میلیون تومان را برای انجام پروژه های کسری خدمت می‌توانید در نظر بگیرید.

قیمت پروژه کسری خدمت

سخن آخر

دریافت پروژه کسری خدمت فرصتی برای دانش آموختگان دانشگاهی است تا از با انجام یک یا چند پروژه طول سربازی خود را به میزان مشخصی کوتاه تر نمایند.

در حال حاضر مجموعه های مختلفی در کشور وجود درند که به مشمولین در زمینه انجام کسری خدمت کمک کرده و در ازای دریافت مبلغی آنها را آماده برای دفاع از پروژه خود می کنند. این مبلغ در سال 1402 بین سه الی پانزده میلیون تومان بسته به رشته تحصیلی مشمول متفاوت می باشد.

در این مقاله تلاش کردیم تا همه شرایط خرید پروژه کسری خدمت در سال 1402 را مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه در این زمینه سوالی دارید یا به دریافت مشاوره نظام وظیفه، مشاوره دریافت پروژه کسری خدمت و… احتیاج دارید، با کارشناسان ما در مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید تا شما را بطور دقیق راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

سوال علامتآیا اخذ کسری خدمت برای تمامی رشته های تحصیلی امکان پذیر است؟

به جز چند رشته تحصیلی نظیر کشاورزی، امکان دریافت این پروژه‌ها برای سایر داوطلبان وجود دارد.

سوال علامتخرید پروژه کسر خدمت به چه صورت امکان پذیر است؟

اطلاعات مربوط به این موارد در مقاله فوق به اطلاع دوستان گرامی رسانده شد.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

خرید پروژه کسری خدمت (همه شرایط در سال 1402)

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید