معرفی و ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

معرفی و ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ارائه می شود. رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور گرایش های گوناگونی در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری برای متقاضیان دارد.

از گرایش های مهم رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی می توان به مددکاری کودکان و مددکاری سالمندان اشاره کرد.

از دیگر گرایشهای رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی می توان به مددکاری خانواده، اورژانس اجتماعی و… اشاره کرد.

در ادامه به معرفی این رشته پرداخته و نحوه پذیرش آن در دانشگاه علمی کاربردی به صورت بدون کنکور را برای شما عزیزان شرح می دهیم. تا انتهای این مقاله با تیم مشاورین آویژه همراه باشید.


بیشتر بخوانید: مراحل ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی


ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در این دانشگاه صرفا بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود.

متقاضیان ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور تنها باید مدارک سوابق تحصیلی خود را در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش به دانشگاه ارائه کنند. ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در گرایش های مختلف و در دو نیم سال تحصیلی امکان پذیر است.

برای مشاوره بیشتر در خصوص ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس حاصل نمایید و از راهنمایی مشاورین ما در خصوص سوالات خود بهره مند شوید.


بیشتر بخوانید: رشته های بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی


شرایط ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور

شرایط ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور بدون کنکور

اولين شرط ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور، علاقمندی متقاضی به این رشته است؛ چرا که اکثر افراد فکر می کنند که این شغل تنها به زندان ها و یا پرورشگاه ها محدود می شود و این تصوری غلط است.

از مهمترین شرایط ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور ارائه مدرک دیپلم چهارساله نظام قدیم و سه ساله نظام جدید به دانشگاه است. از دیگر شرایط ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور که شما باید از آن مطلع باشید پرداخت شهریه تحصیل مصوب این رشته است.


بیشتر بخوانید: پیگیری ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور


شهریه رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

شهریه رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور یک فرمول محاسباتی کلی دارد که شامل دو بخش شهریه ثابت و متغیر است.

شهریه رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکورشهریه رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در بخش متغیر بستگی به واحد های اخذ شده توسط دانشجو دارد و در هر ترم می تواند متفاوت باشد. شهریه رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در بخش ثابت میزانی تقریبا بدون تغییر است که ۱۰ الی ۱۵ درصد سالانه افزایش می یابد.

برای اطلاع بیشتر از شهریه رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور به نزدیکترین واحد این دانشگاه در محل زندگی خود مراجعه کنید.


بیشتر بخوانید: رشته گریم دانشگاه علمی کاربردی


رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور

رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور در دو نیم سال تحصیلی مهرماه و بهمن ماه پذیرش دانشجو دارد. این دانشگاه با هدف تربیت دانشجویان علاقمند به مسائل اجتماعی در رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور جذب دانشجو میکند.

رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور است و تحصیل دراین رشته تنها با پرداخت شهریه و دارا بودن مدارک مندرج در سایت دانشگاه علمی-کاربردی امکان پذیر است. رشته مددکاری اجتماعی در دانشگاه جامع علمی کاربردی بدون کنکور از مهمترین بخش های این دانشگاه در بخش حقوق و علوم انسانی است.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی یزد


نکات مهمی که داوطلبان رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور باید در مورد آن بدانند

رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور در مقطع کارشناسی ارشد گرایشهای مختلفی دارد اما دانشگاه علمی کاربردی در سالهای اخیر در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشجو نمی پذیرد و تنها در مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته ثبت نام می کند.

شما عزیزان برای اطلاعات بیشتر از شرایط ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور و همچنین ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی، انتخاب رشته کنکور و هرگونه مشاوره تحصیلی و راهنمایی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی آویژه تماس بگیرید و از راهنمایی مشاورین ما درخصوص رشته ها و گرایش های مورد علاقه خود بهره مند شوید.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه های علمی کاربردی تهران


مدارک لازم برای ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

روش پذیرش دانشجو در رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

پذیرش دانشجو در هر یک از کد رشته محلهای تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم (مرتبط یا غیرمرتبط) و سهمیه آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، خانواده شهدا، ورزشکاران و بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذی صلاح صورت می گیرد.

داوطلبان شاغل می توانند علاوه بر کد رشته محل های دارای ظرفیت پذیرش (صرفاً شاغل) از کدرشته محل هایی که پذیرش (آزاد) دارند نیز انتخاب رشته نمایند. پذیرش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی به روش متمرکز و با توجه به امتیاز کل داوطلبان، اولویت های انتخابی آنها و ظرفیت های اختصاص داده شده به هر سهمیه انجام می شود.


بیشتر بخوانید: ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی شیراز


روش پذیرش دانشجو در رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

پذیرش دانشجو در این دانشگاه به صورت متمرکز و در هر یک از کدرشته محل های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه داوطلب، نوع مدرک (مرتبط یا غیرمرتبط)، سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، ورزشکاران، بومی بودن و با توجه به شرایط عمومی به تشخیص مراجع ذی صلاح صورت میگیرد.

داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با رشته های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش آن رشته قرار می گیرند.

در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کد رشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد.

لذا پیشنهاد می شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع قبلی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

برای ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی با ما تماس بگیرید

  • آدرس دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • رشته های دانشگاه علمی کاربردی تهران
  • دانشگاه علمی کاربردی هم آوا
  • سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی کرج
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • دفترچه علمی کاربردی
  • دفترچه دانشگاه علمی کاربردی
  • دانلود دفترچه علمی کاربردی
  • ثبت نام دانشگاه جامع علمی کاربردی
  • لیست رشته های پزشکی دانشگاه علمی کاربردی
  • ارشد بدون کنکور علمی کاربردی
  • زمان ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی
  • رشته های پیراپزشکی علمی کاربردی
  • لیست رشته های دانشگاه علمی کاربردی اصفهان
  • لیست رشته های بدون کنکور مشهد
  • رشته حقوق علمی کاربردی

بیشتر بخوانید: ثبت نام رشته آرایشگری دانشگاه علمی کاربردی


مدارک لازم برای ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور کاردانی

گواهینامه پایان تحصیلات متوسطه و یا مدرک معتبر دیپلم.

گواهی معدل دار برای افرادی که گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه آنها فاقد معدل است.

فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تا کنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۲).

فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).

آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.


بیشتر بخوانید: ثبت نام کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی بدون کنکور


مدارک لازم برای ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور کارشناسی

مدرک کاردانی (اعم از پیوسته/ناپیوسته) دانشگاهها و موسسه های آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و وزارت آموزش و پرورش.

فرم تایید معدل برای دانش آموختگانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است (کاربرگ شماره ۱۰۳).

فرم تکمیل شده استفاده از سهمیه شاغل برای داوطلبانی که شاغل بوده و از سهمیه شاغل در رشته متناسب استفاده می نمایند (کاربرگ شماره ۱۰۱).

آخرین فیش حقوقی برای متقاضیان استفاده از سهمیه شاغل.


بیشتر بخوانید: لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی


راهنمای انتخاب رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

راهنمای انتخاب رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

هر داوطلب براساس میزان علاقمندی خود به رشته های علمی کاربردی بدون کنکور و با توجه به شرایط اختصاصی هر یک از مراکز آموزشی و رشته های تحصیلی منحصرا می تواند در یکی از چهار گروه آموزشی اصلی بر اساس ضوابط شرکت کند.

این چهار گروه آموزشی اصلی به شرح زیر است:

صنعت

کشاورزی

مدیریت و خدمات اجتماعی

فرهنگ و هنر

برابر ضوابط شرکت نماید. در جدول شماره (۶) دفترچه ثبت نام، تعریف شاغل و شرایط اختصاصی، کد اشتغال و امکانات رفاهی مراکز آموزشی درج شده است.

همچنین مندرجات جداول شماره (۷ الی ۱۰) دفترچه ثبت نام، معرف کدرشته محل و عنوان رشته، ظرفیت پذیرش اعم از آزاد و شاغل، کد اشتغال و نیز جنسیت پذیرش هر یک از کد رشته محلهای گروه های آموزشی چهارگانه براساس استان، شهر و مرکز آموزشی است.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش آزاد در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کد رشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کد رشته محل از بین لیست رشته های علمی کاربردی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام می باشد.

داوطلب دارای وضعیت پذیرش شاغل در مقطع کاردانی مجاز به انتخاب حداکثر ۳۰ کد رشته محل و در مقطع کارشناسی حداکثر ۲۰ کد رشته محل از بین رشته های تحصیلی موجود، صرفاً در یک گروه آموزشی مطابق جدول شماره (۳) دفترچه ثبت نام می باشد.

سوالات متداول

ثبت نام رشته مددکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی چه زمانی است؟

ثبت نام رشته مددکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی در مردادماه برای ورودی مهر و در اواسط بهمن ماه برای ورودی بهمن انجام می شود.

پذیرش در رشته مددکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی چگونه است؟

پذیرش در رشته مددکاری دانشگاه جامع علمی کابردی به صورت بدون کنکور انجام می شود.

چه شرایطی برای ثبت نام در رشته مددکاری دانشگاه علمی کاربردی نیاز است؟

برای ثبت نام در رشته مددکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی لازم است شرایط عمومی و اختصاصی آن را که در مقاله توصیح داده شده است، داشته باشید.


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معرفی و ثبت نام رشته مددکاری اجتماعی علمی کاربردی بدون کنکور

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 50 نظر:
  1. سلام ببخشید میخواستم بپرسم اگه دیپلم داشته باشی میتونی بر اساس سوابق تحصیلی مدد کاری اجتماعی بخونی یا باید تو کنکور قبول شده باش

    1. سلام این رشته با سوابق تحصیلی هم ارائه میشود میتوئانید انتخاب رشته و در صورت قبولی ثبت نام انجام دهید.

  2. سلام من دیپلم رشته انسانی دارم میخواستم بدون برای ورود به مددکاری اجتماعی باید معدل چند باشه ؟

  3. سلام وقت بخیر رشته مددکار اجتماعی تا چه معدلی پذیرش داره

  4. سلام من کاردانی معدن از آزاد اسلامی و کارشناسی ناپیوسته مددکاری از علمی کاربردی دارم آیا میتوانم با ناپیوسته مددکاری خودم در کنکور ارشد مددکاری ۱۴۰۳ وزارت بهداشت ثبت نام کنم ؟

    1. سلام بله میتوانید ثبت نام کنید اگر باقی شرایط را داشته باشید مانعی برای شما ندارد.

  5. سلام مدرک کاردانی من یه رشته متفاوت هستش و کارشناسی ناپیوستم هم مددکاریه . آیا بااینکه کاردانیم و کارشناسیم باهم فرق دارن ، آیا بازم میتونم در آزمون ارشد مددکاری وزارت بهداشت شرکت کنم ؟

  6. سلام وقت بخیر من میخوام بدونم دانشگاه علمی کاربردی کرمان رشته مددکاری اجتماعی رو داره یا ن؟

    1. سلام خیر این رشته در دانشگاه های علمی کاربردی کرمان ارائه نشده است

  7. سلام من مدرک سطح دو حوزه علمیه دارم آیا میتونم برای کارشناسی ارشد رشته مددکاری اجتماعی ادامه تحصیل بدم

    1. با سلام و احترام سیری هستم وقت شما بخیر، بله امکان پذیر میباشد

  8. سلام ..ببخشید من کاردانی شبکه‌های کامپیوتری از دانشگاه علمی کاربردی واحد زاهدان با معدل ۱۳/۹۵گرفتم..میتونم برای کارشناسی مددکاری اجتماعی یکی از دانشگاههای علمی کاربردی تهران ثبت نام کنم برای همین بهمن ۱۴۰۱؟؟؟؟؟؟؟و اینکه چند واحد جبرانی باید پاس کنم؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  9. سلام و احترام ،
    من می خواهم کاردانی مددکاری اجتماعی بخونم، آیا امکانش هست که بعدا بتونم کارشناسی ناپیوسته روانشناسی بخونم؟

    1. سلام
      خیر امکان پذیر نیست .روانشناسی کارشناسی پیوسته ست

      1. سلام من میخام رشته مددکاری بخونم دیپلمم گرفتم معدلمم ۱۸و خوردیه

  10. سلام ببخشید من کاردانی شبکه ها کامپیوتری گرفتم میتونم برای کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی ثبت نام کنم؟

    1. سلام
      بله امکان ان وجود دارد اما بستگی به دانشگاه شما دارد

  11. سلام من امسال میخوام برم دوازدهم بعد میخوام واسه ممدکار اجتماعی بدون کنکور بیامم تو رشته ممدکار میتونم؟

  12. سلام من فارغ تحصیل کاردانی مددکاری اجتماعی هستم میخام برای کارشناسی برم دانشگاه آزاد همون رشته مددکاری اجتماعی مدرکمو که گرفتم مدرک کارشناسی آزمون استخدامی آموزش و پرورش بدم میخواستم بدونم اگه قبول بشم تو آزمون استخدامی معلم چه مقطعی میشم درس چی چه درسی ؟؟؟

    1. سلام وقت بخیر
      توجه داشته باشید که لیست رشته های استخدامی برای ثبت نام استخدام آموزش و پرورش در سال های مختلف تفاوت دارد. از سوی دیگر ممکن است در رشته شما این لیست وجود داشته باشد اما در محل و یا منطقه ای که قصد دارید ثبت نام را انجام دهید، امکان ثبت نام وجود نداشته باشد. به همین دلیل برای قبولی در هر یک از این رشته ها نیاز است واجد شرایط باشید.

  13. سلام من سال دوازدهم چند درس رو افتادم و شهریورماه میرم پاسشون میکنم
    آیا ممکنه مانع ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی برای رشته مددکاری بشه؟

    1. سلام
      برای ثبت نام دانشگاه باید دیپلم خود را داشته بباشید

  14. سلام.من مدرک کاردانی و کارشناسی کامپیوتر دارم.میخواستم برای ورودی مهر ماه۱۴۰۱ رشته مددکاری اجتماعی مقطع کارشناسی شرکت کنم.لطفا راهنماییم کنید.
    سوال دوم اینکه میخواستم دانشگاه علمی کاربردی رشت ثبت نام کنم؟
    پذیرش داره برای مهر ۱۴۰۱؟

  15. سلام اگه تو این دانشگاه علمی کاربری تحصیل کنند شعله براشون هسس؟

  16. سلام من دیپلم سال83 کاردانش طراحی دوخت دارم آیا میتونم رشته مددکاراجتماعی بدون کنکور بخونم

    1. سلام بله میتوانید در مقطع کاردانی دانشگاه علمی کاربردی برای ترم مهر اقدام به ثبت نام کنید و ادامه تحصیل دهید.

    2. سلام کدوم شهرهستین میخواین ثبت نام کنید
      من هم سال۸۵دیپلم کاردانش مدیریت خانواده بودم

  17. سلام من رشته مددکاراجتماعی ،کاردانی هستم ،والان میخوام درخواست مهمان بدم ،چطور میتونم؟؟

  18. سلام من کاردانی مددکاری اجتماعی خانواده هستم امکان ثبت من در همین رشته وجود دارد کارشناسی اقدام کنم ممنون میشم اگر پاسخ بدبن

  19. سلام،آیا من سال یازدهم تربیت بدنی هستم آیا میتوانم در دانشگاه مددکاری اجتماعی را دنبال کنم

    1. سلام بله میتوانید طبق سوابق تحصیلی یا کنکور ثبت نام کنید، اگر با کنکور قصد شرکت دارید، در رشته انسانی ثبت نام کنید.

  20. سلام دانشگاه علمی کاربردی رشته مددکاری اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد را نیز دارد؟؟؟

    1. خیر دانشگاه جامع علمی کاربردی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی ناپیوسته جذب دانشجو دارد.

  21. سلام من رشته مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور بودم و از سال ۹۴ نرفتم و در حال حاضر چند واحد مانده تا کاردانی ومرداد۱۴۰۰ ثبت نام بدون کنکور کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی انجام دادم می خواهم بدونم من چند واحد از رشته مددکاری را باید تمام کنم برای کارشناسی

    1. سلام . در صورت تمایل به تطبیق واحد های گذرانده شده درخواست شما توسط کارشناسان گروه مددکاری بررسی خواهد شد و با توجه به دروس مشترک دو رشته و همچنین نمرات اخذ شده تعداد واحد ها برای شما محا۶ خواهد شد.

  22. سلام من رشته مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور بودم و از سال ۹۴ نرفتم و در حال حاضر چند واح مانده تا کاردانی ومرداد۱۴۰۰ ثبت نام بدون کنکور کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی انجام دادمی خوام بدونم من چند واحد از رشته مددکاری را باید تمام نم برای کارشناسی

    1. سلام . در صورت تمایل به تطبیق واحد های گذرانده شده درخواست شما توسط کارشناسان گروه مددکاری بررسی خواهد شد و با توجه به دروس مشترک دو رشته و همچنین نمرات اخذ شده تعداد واحد ها برای شما محا۶ خواهد شد.

  23. سلام من رشته مدیریت صنعتی دانشگاه پیام نور بودم و از سال ۹۴ دانشگاه نرفتم و در حال حاضر چند واح مانده تا کاردانی ومرداد۱۴۰۰ ثبت نام بدون کنکور کارشناسی رشته مددکاری اجتماعی انجام دادمی خوام بدونم من چند واحد از رشته مددکاری را باید تمام نم برای کارشناسی

    1. سلام . در صورت تمایل به تطبیق واحد های گذرانده شده درخواست شما توسط کارشناسان گروه مددکاری بررسی خواهد شد و با توجه به دروس مشترک دو رشته و همچنین نمرات اخذ شده تعداد واحد ها برای شما محا۶ خواهد شد.

      1. با عرض سلام و خسته نباشید از عزیزانی که دارای مدرک مددکاری هستند وجویای کار با حقوق و مزایای عالی جهت کار در کلینیک به پیوی مراجعه کنند

  24. کد رشته تحصیلی مددکاری اجتماعی درمقطع کارشناسی ۱۱۳۹ میباشد؟؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

یکشنبه

1403/1/12

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید