ثبت نام بدون کنکور رشته میکروبیولوژی 1402

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور، صرفاً مختص دانشگاه های آزاد و غیر انتفاعی خواهد بود و بقیه دانشگاه ها آن را ثبت نام نمی کنند. برای مشخص شدن ظرفیت رشته میکروبیولوژی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و پیام نور، باید دفترچه انتخاب رشته هر سال را ملاحظه کنید.

نکته مهم این است که این موضوع در کنکور 1401 وجود داشته است، اما مشخص نیست که در سال 1402 رشته میکروبیولوژی مجدد در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد قرار داشته باشد یا نه!

از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید تا شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته میکروبیولوژی 1402 را مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی رشته میکروبیولوژی

رشته میکروبیولوژی در واقع شاخه ای از علم زیست شناسی است که وظیفه بررسی و مطالعه میکروارگانیسم ها را بر عهده دارد و در این علم ارتباط میکروارگانیسم ها با خودشان و همچنین با موجودات عالی تر مانند انسان، حیوانات و گیاهان مورد بررسی قرار می گیرد.

این رشته در برگیرنده چندین زیر شاخه شامل ویروس شناسی، باکتری شناسی، آغازیان‌ شناسی، قارچ شناسی، ایمنی شناسی و انگل شناسی است.

رشته میکروبیولوژی پایه رشته های دانشگاهی نظیر بیوشیمی، بیوتکنولوژی، ژنتیک و پزشکی است. وظیفه فارغ التحصیلان این رشته، تشخیص بیماری و کمک به درمان می باشد. باید اشاره کرد که موضوع مطالعات این رشته تحلیل و تحقیق جانداران ریز و میکروسکوپی است.

پونزرشته میکروبیولوژی دارای سه گرایش زیر است:

میکروبیولوژی پزشکی

میکروبیولوژی صنعتی

میکروبیولوژی غذایی

معرفی رشته میکروبیولوژی

انتخاب رشته میکروبیولوژی 1402

پونزدانشگاه هایی که در سال 1402 برای این رشته ظرفیت داشتند، به شرح جدول زیر خواهند بود:

نام دانشگاهظرفیت پذیرش (نفر)جنسیت
دانشگاه بابلسر۲۵زن و مرد
دانشگاه شهید بهشتی۲۲زن و مرد
دانشگاه خرم آباد25زن و مرد
دانشگاه مراغه45زن و مرد
دانشگاه الزهرا30زن
دانشگاه اصفهان۲۵زن و مرد
دانشگاه‌های اهواز25زن و مرد
موسسه غیرانتفاعی ربع رشید تبریز۶۰زن و مرد
موسسه غیرانتفاعی صبا ارومیه60زن و مرد
موسسه غیرانتفاعی نبی اکرم (ص) تبریز60زن و مرد
دانشگاه غیرانتفاعی علم و فرهنگ تهران60زن و مرد
دانشگاه غیرانتفاعی علم و هنر یزد60زن و مرد
دانشگاه غیرانتفاعی دانش البرز60زن و مرد
موسسه غیرانتفاعی آل طه60زن و مرد

همانطور که مشاهده می‌کنید، تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و پیام نور نیز ظرفیتی نسبتاً محدود دارد.

نکته مثبت اینجاست که تمامی ثبت نام‌ها بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ربطی به کنکور شما نخواهد داشت. البته شهریه تحصیل در دانشگاه آزاد برای رشته میکروبیولوژی بدون کنکور نیز موضوع قابل ملاحظه ای پیش از انتخاب رشته است.

انتخاب رشته میکروبیولوژی 1401

ثبت نام و انتخاب رشته بدون کنکور میکروبیولوژی 1402

ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه آزاد به صورت اینترنتی و از طریق سایت رسمی دانشگاه آزاد انجام می شود. شما باید بعد از ورود به سایت، ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی را مطالعه کنید تا از رشته های ارائه شده و واحدهای پذیرنده میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد مطلع شوید.

پس از طی کردن مراحل ثبت نام که شامل وارد کردن اطلاعات شخصی شماست، لازم است به انتخاب رشته بپردازید.

برای انتخاب رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد، شما می توانید تمام واحدهای ارائه دهنده میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد را انتخاب کنید. همچنین می توانید به انتخاب سایر رشته ها نیز بپردازید.

در هنگام انتخاب رشته بسیار دقت کنید؛ زیرا امکان تغییر رشته و گرفتن انتقالی بعد از قبولی در میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد وجود ندارد.

شرایط تحصیل در رشته میکروبیولوژی

برای این موضوع شما باید چند مدرک را داشته باشید. اگر زمان تحصیل شما مربوط به نظام قدیم می‌ شود، باید حتماً دیپلم نظام قدیم را ارائه کنید. معدل های بالاتر در صورت کمبود ظرفیت، شانس بالاتری خواهند داشت.

مورد دوم که اهمیت دارد موضوع مدرک پیش دانشگاهی خواهد بود. صرفاً جهت اطلاع تحصیل کنندگان دوره قدیم ذکر می‌ کنیم که این بازه تحصیلی با نام نظام سالی واحدی نیز شناخته می شده است؛ از این رو نگرانی در این مورد نداشته باشید.

کسانی که در نظام جدید تحصیل کرده اند، کافی است که مدرک دیپلم نظام جدید را ارائه دهند. البته در هر دو گروه بحث سوابق تحصیلی اهمیت زیادی خواهد داشت که باید حتماً در نظر گرفته شود.

یک خبر خوش در مورد کسانی که از دانشگاه فنی و حرفه ای یا حتی کار و دانش مدرک دیپلم دارند. آن هم اینکه حتی با دیپلم فنی و کار و دانش نیز می توانند در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و پیام نور با پرداخت شهریه اقدام به تحصیل کنند.

البته در جریان باشید که کار برای فارغ التحصیلان رشته های فنی برای قبولی در رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد حتی با پرداخت شهریه مازاد، سخت خواهد بود و حتماً در طول ترم اول باید تعدادی از دروس متوسطه دوم رشته نظری را در قالب پیش نیاز پاس کنند.

این مدارک را به همراه مدارک شناسایی باید در روز ثبت نام تعیین شده توسط دانشگاه که در سایت نیز وجود دارد، به همراه داشته باشید. حواستان باشد که حتماً در مورد شهریه نیز تحقیق کنید.

شرایط تحصیل در رشته میکروبیولوژی

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مرحله اول ثبت نام در میکروبیولوژی بدون کنکور (ورودی مهر)

اولین زمان ثبت نام بدون کنکور رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد، مهر ماه خواهد بود. در این دو سال تمامی امور در این حوزه به صورت اینترنتی بوده است. انتظار می‌رود که در سال آتی نیز فرایند ثبت نام به همین منوال برگزار گردد.

سعی کنید از اینترنت پر سرعت و بدون قطع شدگی بهره ببرید تا در روند ثبت نام مشکلاتی ایجاد نشود.

حتماً مدارک خواسته شده مانند صفحات شناسنامه، کارت ملی، عکس پرسنلی و غیره را به صورت اسکن شده در کامپیوتر یا فلش خود آماده داشته باشید تا دچار مشکل نشوید. به عنوان یک راهنمایی بهتر است که فایل‌ها به صورت JPG باشد تا کار آسان‌تر انجام شود.

پونزروند ثبت نام بشرح زیر است:

برای انجام فرایند ثبت نام ابتدا وارد سایت مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد به نشانی اینترنتی azmoon.iau.ac.ir شوید.

سپس باید یک کارت اعتباری و شماره سریال جهت ثبت نام بخرید. این مرحله به انتخاب رشته سراسری بسیار شبیه خواهد بود. در صفحه اصلی این سایت لینک برای این کار وجود خواهد داشت.

حالا با پرداخت شهریه تعیین شده و استفاده از رمز عبور و شناسه وارد سیستم آموزشی دانشگاه آزاد در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور شوید.

اکنون نوبت آن خواهد بود که اطلاعات خود را تکمیل کنید و مدارک بیان شده را آپلود کنید. با این کار مراحل ثبت نام تقریباً تمام شده است.

در این زمان فقط کافی است که کد رشته‌های میکروبیولوژی بدون کنکور را از دفترچه کنکور استخراج کنید و در قسمت انتخاب رشته بر اساس اولویت شهر انتخاب کنید.

پس از تکمیل فرایند و چک پایانی، روی دکمه تایید نهایی کلیک کرده و کار را به پایان برسانید.

مرحله دوم برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه (ورودی بهمن)

این ثبت نام برای افرادی خواهد بود که ورودی بهمن ماه هستند. در حقیقت این افراد می‌توانند در نوبت ترم دوم ثبت نام کنند.

البته این مرحله یک تفاوت بزرگ خواهد داشت؛ شما دیگر قادر به ثبت نام اینترنتی نخواهید بود و باید حضوری مراجعه کنید.

دانشگاه مد نظر را انتخاب کنید و برای انجام مراحل ثبت نام به صورت حضوری در محل حاضر شوید. عموماً تایم ثبت نام هفته اول بهمن ماه خواهد بود. اما در دی ماه به صورت حضوری یا با بررسی سایت دانشگاه، این موضوع را حتماً چک کنید.

میکروبیولوژی بدون کنکور در موسسات و دانشگاه های پیام نور

در مورد موسسات غیر انتفاعی و پیام نور نیز به همین صورت خواهد بود؛ باید گفت که هیچ فرقی ندارد. فقط تفاوت در پر کردن برگه انتخاب رشته است که باید در برگه انتخاب رشته سراسری پر شود و شما صرفاً کد رشته های بدون کنکور را بزنید. محل پر کردن نیز در سایت سنجش و از منو انتخاب رشته است.

خرید کارت اعتباری در این مرحله نیز اجباری خواهد بود. البته در مورد فرایند ثبت نام، با توجه به عدم پذیرش در نیم ترم دوم، همه چیز در نیم سال اول رقم خورده و پس از اعلام نتایج، باید به موسسه مد نظر مراجعه کرده و کارهای ثبت نام را به صورت حضوری انجام دهید.

میکروبیولوژی بدون کنکور در موسسات و دانشگاه های پیام نور

زمان ثبت نام میکروبیولوژی بدون آزمون آزاد

در حال حاضر دو تاریخ متفاوت برای ثبت نام میکروبیولوژی بدون کنکور آزاد در نظر گرفته شده است. این رشته تحصیلی در دانشگاه آزاد در مقطع کارشناسی به داوطلبان ارائه می شود.

زمان ثبت نام مقطع کارشناسی پیوسته در این دانشگاه با زمان ثبت نام دیگر مقاطع تحصیلی آزاد با یکدیگر متفاوت است. اگر مایل به اطلاع از تاریخ دقیق این ثبت نام هستید، برقراری تماس تلفنی با مرکز مشاوره آویژه، سوال شما را در این زمینه برطرف خواهد کرد.

کدام دانشگاه ها پذیرنده میکروبیولوژی بدون آزمون آزاد هستند؟

در صورتی که قصد ادامه تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون آزمون دانشگاه آزاد را دارید، به مراتب اطلاع از لیست دانشگاه های میکروبیولوژی بدون آزمون دانشگاه آزاد برایتان ضروری است.

اگر می خواهید کلیه دانشگاه های آزاد پذیرنده میکروبیولوژی را بشناسید، می توانید با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

ردیفدانشگاه های پذیرنده بدون کنکور آزاد میکروبیولوژی
1استان مرکزی – واحد دلیجان
2استان یزد – واحد اشکذر
3استان آذربایجان شرقی – واحد اهر
4استان مرکزی – واحد ساوه
5استان مرکزی – واحد فراهان

کدام دانشگاه ها پذیرنده میکروبیولوژی بدون آزمون آزاد هستند؟

گرایش های رشته میکروبیولوژی

گرایش های رشته میکروبیولوژی به شرح زیر است:

  • میکروبیولوژی غذایی

بسیاری از غذاها به لطف فعالیت میکروب ها و ریز ذره ها تولید می شوند؛ برای مثال می توانیم به کپک مخمر اشاره کنیم.

  • میکروبیولوژی صنعتی

علاوه بر مواد غذایی، برای تولید مواد صنعتی مانند کودهای کشاورزی استفاده می شود.

  • میکروبیولوژی پزشکی

کارشناسان میکروبیولوژی پزشکی، رفتار میکروب ها را جهت کاهش بیماری زایی و یافتن دارو مورد بررسی قرار می دهند. این شاخه از میکروبیولوژی به مسائل پزشکی اشاره دارد.

شرایط ثبت نام در رشته میکروبیولوژی 1402

برای ثبت نام مقطع کارشناسی میکروبیولوژی بر اساس سوابق تحصیلی، داشتن مدارک زیر لازم است:

دیپلم نظام قدیم چهار ساله

مدرک پیش دانشگاهی (نظام سالی – واحدی)

مدرک دیپلم نظام جدید 3-3-6

دارای مدرک کاردانی پیوسته (برای فارغ التحصیلان فنی و حرفه ای و کاردانش)

نکته: توجه داشته باشید که این مدارک برای پذیرش در تمامی دانشگاه ها است و برای رشته های با آزمون نیز این مدارک نیاز است.

اهمیت معدل در ثبت نام بدون کنکور میکروبیولوژی

اهمیت معدل در این موضوع پایین خواهد بود؛ شما بهتر است که روی دانشگاه و علاقه خودتان تمرکز کنید.

در نظر داشته باشید که حتماً مهلت ثبت نام و ظرفیت دانشگاه را در صورت نهایی شدن انتخابتان، از خود مرکز آموزشی استعلام بگیرید.

اهمیت معدل در ثبت نام بدون کنکور میکروبیولوژی

سخن آخر

شرایط در نظر گرفته شده از طرف سازمان سنجش برای ثبت نام بدون آزمون در رشته میکروبیولوژی، دو نوع شرایط اختصاصی و عمومی را شامل می شود.

اگر قصد دارید از تمامی این شرایط در نظر گرفته شده مطلع شوید، بهتر است از مشاوره تحصیلی در این زمینه بهره ببرید. در این راستا مرکز مشاوره آویژه، آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی تحصیلی به شما دانشجویان عزیز می باشد.

این رشته به گرایش های مختلفی مانند میکروبیولوژی صنعتی، میکروبیولوژی پزشکی، میکروبیولوژی غذایی تقسیم می شود که این گرایش ها در کنکور ارشد معمولا جدا نمی شوند (جر در یکی دو کد رشته محل)؛ اما با توجه به علایق کاری اساتید در دانشگاه ها، این گرایش ها قابل تفکیک هستند.

در این مقاله تلاش کردیم تا شرایط ثبت نام بدون کنکور رشته میکروبیولوژی 1402 را مورد بررسی قرار دهیم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهیم. چنانچه نیاز به دریافت مشاوره و راهنمایی تخصصی در این زمینه دارید، با کارشناسان مجرب ما در مجموعه آویژه تماس حاصل فرمایید تا شما را بطور کامل راهنمایی نمایند.

از همراهی شما با آویژه سپاسگزاریم.

سوالات متداول

آیا می توان در رشته میکروبیولوژی به صورت بدون آزمون به تحصیل پرداخت؟

بله؛ شما می توانید در دانشگاه های غیرانتفاعی که لیست آنها در مقاله فوق قرار داده شده است، به صورت بدون کنکور به تحصیل بپردازید. توجه داشته باشید که تحصیل در دانشگاه های دولتی نیازمند موفقیت در آزمون است.

آیا گرایش های میکروبیولوژی برای مقطع کارشناسی است؟

خیر؛ گرایش های میکروبیولوژی برای مقطع کارشناسی است.

کدام دانشگاه ها رشته میکروبیولوژی را ارائه می دهند؟

دانشگاه های غیرانتفاعی برای بدون آزمون و دانشگاه های دولتی برای با آزمون


لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

ثبت نام بدون کنکور رشته میکروبیولوژی 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 492 نظر:
  1. سلام خسته نباشید من برای رشته میکروبیولوژی در درگاه دانشگاه ازاد انتخاب رشته کردم معدل نهاییم 12 هست من شانس قبولی در دانشگاه ازاد تهران مرکز را دارم؟

  2. سلام من با معدل کتبی ۷ و معدل کل ۱۷:۷۳ از خوی میتونم میکروبیولوژی اراد ارومیه قبول شم؟

  3. سلام برای قبولی در رشته میکروبیولوژی با سوابق تحصیلی معدل باید چند باشه؟

  4. سلام من معدل نهایی ۱۹.۰۹ و معدل کتبی نهایی ۱۷.۴۳. می خواستم بدونم میتوانم رشته میکروبیولوژی دانشگاه ازاد تهران واحد علوم پزشکی بخوانم یا نه ؟

      1. سلام برا ثبت نام بارد حضور برم ؟
        نون واقعا من این رشته را در این دانشگاه می خواهم

    1. سلام ثبت نام مهر تمام شد.در اواخر اذر تا اوایل دی ماه میتوانید برای انتخاب رشته بهمن ماه اقدام کنید

  5. سلام خسته نباشید دانشگاه ازاد کرج رشته میکروبیولوژی دارد یا خیر

  6. سلام با معدل کتبی نهایی16/61ومعدل دیپلم تجربی18/97ومعدل کل دوازدهم18/61آیا چقدر شانس قبولی در دانشگاه آزاد میکرو بیولوژی پزشکی را دارم در دانشگاه ایلام اهواز یا شیراز????تورو خدا جواب بدین

    1. سلام و ارادت شانس قبولی با توجه به معدل شما ، تقریبا متوسط رو به بالا است

      1. سلام ببخشین هنوز وقت هس برا ثبت نام بدون کنکور میکروبیو لوژی

        1. سلام زمان ثبت نام مهر تمام شده و برای ورودی بهمن میتوانید برای ثبت نام اقدام کنید.

    2. سلام وقت بخیر ۳تا از درس های عمومی و۱۴ ۱۱و۱۲و۱۰ شده میتونم شهریورامتحان بدم نمره ام بیاد بالا؟؟؟؟

      1. با سلام و احترام وقت بخیر سیری هستم بله یکبار فرصت ترمیم معدل دارید

  7. سلام با معدل کل 19 ومعدل کتبی 17/35 می‌تونم میکروبیولوژی دولتی دانشگاه مازندران بدون کنکور قبول شم? استان بومیمه

    1. سلام.برای ثبت نام معدلی تهیین نشده است اما با این معدل شانس قبولی شما بالاست

  8. سلام
    میشه یه توضیح مختصر درمورد رشته میکروبیولوژی بدون کنکور بدید ؟!چجوریه ؟!
    ممنون میشم

    1. سلام، وقت بخیر. شما برای تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور می‌توانید وارد دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصیلی با دارا بودن شرایط، بشوید‌

  9. سلام ببخشید ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد دقیقا کی هست ? یعنی ممکنه تا دی طول بکشه

    1. سلام تا 17 آبان فرصتداشت و برای ورودی بهمن در اوایل دی ماه انجام میشود

  10. سلام وقت بخیر
    معدل لازم برای پذیرش بدون کنکور در رشته میکروبیولوژی حداقل باید چند باشه
    ممنونم از راهنماییتون 🙏🌹

  11. سلام. برای ورودی بهمن از طریق سایت باید انتخاب رشته رو انجام داد و بعد قبولی ثبت نام بصورت حضوریه درسته؟ و اینکه تاریخ انتشار دفترچه ورودی بهمن کیه؟

  12. سلام من با معدل کتبی14/58و معدل کل14/27میتونم پیام‌نور میکرو قبول شم؟

  13. سلام خسته نباشید با معدل کتبی ۱۲/۱۲ و معدل کل دیپلم ۱۶/۹۱ میشه دانشگاه غیر انتفاعی اشرفی در اصفهان قبول شد برای ورودی بهمن ماه ؟ ممنون میشم اگر کسی میدونه بگه

  14. با معدل کتبی نهایی ۱۲.۱ و معدل کل ۱۵.۶۵ میشه ورودی بهمن دانشگاه آزاد آورد؟

    1. سلام
      من میخوام برای ورودی بهمن رشته میکروبیولوژی دانشگاه غیر انتفاعی تهران شرکت کنم
      خواستم بپرسم شهریه هر ترم و خوابگاه چقدره؟

  15. سلام با معدل کتبی ۱۲.۱ و معدل کل ۱۵.۶۵ شانس قبولی در رشته میکروبیولوژی ورودی بهمن دانشگاه آزاد شیراز هست،

  16. سلام من رشتم انسانیه .دانشگاه پیام نور اهواز میکروبیولوزی داره؟من میتونم با دیپلم انسانی میکروبیولوزی در دانشگاه پیام نور بخونم؟

    1. سلام کنکور ۱۴۰۲ پزیرش میگروبیولوژی با شرط معدل داره؟

    2. سلام منم معدل کتبی ۸.۱۴ و معدل ۱۳.۱۴ میتونم با این شرایط قبول شم کدوم یک از این دانشگاه ها آزاد اصفهان ، تهران ، شیراز اهواز و یاسوج خودم یاسوج زندگی میکنم

    1. سلام من ديپلم كار انش دارم ميتونم ميكروبيلوژي بدون كنكور ثبت نام كنم؟

  17. سلام وقت بخیر
    با رشته تجربی و معدل کل ۱۷.۳۶ و معدل کتبی ۱۲.۰۹ چند درصد شانس قبولی برای میکروبیولوژی آزاد بدون کنکور دارم؟

    1. سلام وقت بخیر
      امکان قبولی بستگی به دانشگاه مد نظر دارد

    2. سلام با معدل نهایی ۱۰ و معدل کل ۱۶/۴۷
      میتونم میکروبیولوژی دانشگاه آزاد تهران شرق ورودی ۴۰۲ قبول شم؟

      1. باید انتخاب رشته اتون انجام بدید ولی تضمینی برای قبولی داده نمیشه بستگی به ظرفیت و..‌دارد

  18. سلام من رشتم تجربیه با معدل کتبی 13.11 و معدل کل 18.22 میتونم میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد بروم؟

  19. سلام با معدل کتبی 16/18و معدل دیپلم 18/58چقد شانس برای میکروبیولوژی تهران شرق دارم؟

  20. سلام من با معدل کتبی 13.11 و معدل کل دیپلم 18.22 میتونم آیا میکروبیولوژی بدون کنکور بروم رشتمم تجربیه

  21. سلام من میخوام برای ثبت نام کارت اعتباری بخرم اگه کارت اعتباری علوم تجربیو بخرم میتونم ماندسی شیمی هم ثبت نام کنم یا خیر؟

    1. سلام وقتتون بخیر رشته مدنظر باشه بستگی به دفترچه انتخاب رشته دارد.

  22. سلام با معدل کتبی ۱۲/۴۳ و معدل کل۱۷/۷۹چقدر شانس دارم دانشگاه ازادای تهران میکرو بخونم

  23. سلام با رتبه 38 هزار منطقه 3 و معدل کتبی 16 و معدل کل 19 شانس قبولی در رشته میکروبیولوژی در استان گیلان دارم؟ روزانه و پیام نور

  24. سلام
    همه ساله بدون کنکور میکروبیولوژی پذیرش میکنن؟ ممکنه امسال نباشه تو دفترچه؟

  25. سلام وقت بخیر.خواستم ببینم با معدل کتبی15میشه رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بردارم؟

  26. سلام وقت بخیر.خواستم ببینم با معدل کتبی15میشه رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بردارم؟

  27. سلام وقت بخیر … ببخشید با معدل کتبی ۱۵/۹۴ و معدل کل ۱۸/۱۷ ، برای میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه تهران یا مشهد یا اصفهان ، شانسم چجوریه ب نظرتون ؟
    ( با توجه ب اینک نظام قدیم هستم آیا معدل پیش دانشگاهی هم مهمه یا خیر ؟ )

  28. با معدل کتبی ۸ و نیم و معدل کل ۱۶ و نیم میشه رشته میکروبیولوژی غیرانتفاعی بوشهر قبول شد؟

    1. سلام وقت بخیر.خواستم ببینم با معدل کتبی15میشه رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد کرج بردارم؟

    2. سلام برای قبولی دانشگاه آزاد تهران رشته میکروبیولوژی معدل کتبی و معدل کل چند لازمه و اینکه در صورت پایین بودن معدل میتونم ترمیم معدل انجام بدم ؟

      1. حد نصاب معدل قبولی تعیین نشده خیر ترمیم معدل در بدون آزمون ها تاثیری ندارد

  29. سلام با معدل کتبی ۸ و ۳۱ و معدل کل ۱۶ و ۳۰ میتونم وارد رشته میکروبیولوژی دانشگاه غیر انتفاعی بوشهر بشم؟

  30. سلام میشه بگیر برای دکترای میکروبیولوژی معدل کارشناسی باید چقدر باشه؟

  31. سلام و خسته نباشید
    با معدل کتبی نهایی 14.80 میتونم میکروبیولوژی آزاد تهران بخونم؟ چقدر شانس پذیرش دارم؟

    1. سلام
      میشه یه توضیح مختصر دررابطه با رشته میکروبیولوژی بدون کنکور بدید؟!چجوریه
      ثبت نامش از کی آغاز میشه
      ممنون میشم

      1. تحصیل در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد و پیام نور امکان پذیر میباشد
        تمامی ثبت نام‌ها بر اساس سوابق تحصیلی خواهد بود و ربطی به کنکور شما نخواهد داشت.
        ثبت نامه از اواخر مرداد شروع میشه برای ورودی مهر

  32. سلام با معدل کتبی 14.81 میتونم میکروبولوژی آزاد تهران بخونم؟

  33. سلام وقت بخیر
    با معدل کتبی 14.81 و نهایی 18.89 چقدر شانس قبولی در رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد تهران هست؟

      1. سلام با معدل کتبی ۷ ونیم و معدل نهایی ۱۵ ونیم میشه میکروبیولوژی تو اهواز برم
        اگه نمیشه تا ترمیم معدل کنم معدلم رو بالا ببرم.
        چه معدل برای میکروبیولوژی تو خوزستان یا همون اهواز نیازه

  34. سلام من با معدل کتبی ۱۴/۵و کل ۱۸/۷۰ میتونم براساس سوابق تحصیلی میکرو بیولوژی دولتی بخونم
    یاسوج هستم ممکنه مثلا اقلید یا شیراز یا تود یاسوج بخونم؟

    1. سلام خدمت شما، بله امکان ثبت نام دارید ولی درصد قبولی براساس تعداد ثبت نامی و معدل دانش آموزان هرسال متغیر است

  35. سلام خسته نباشین من با معدل کتبی۱۰/۰۸و معدل کل۱۷/۴۴میتونم رشته میکروبیولوژی تو دانشگاه پیام نور یا غیرانتفاعی بخونم؟

    1. سلام وقت بخیر می توانید از طریق رشته های بدون آزمون شرکت کنید ولی شانس

  36. سلام . لطفا” بفرمایید ، برای ادامه تحصیل در دانشگاه، رشته زبان انگلیسی بخوانم یا میکرو بیولوژی . هدفم بیشتر شغل و موقعیت شغلی و آینده کاری است .

    1. سلام من معدل کتیبم ۱۳/۰۹ و معدل دیپلمم 18/21 هست میخواستم بدونم با این معدل میتونم رشته میکروبیولوژی براساس سوابق تحصیلی قبول بشم؟

    2. سلام ببخشید شهریه رشته میکروبیولوژی دانشگاه پردیس چقدره

  37. سلام
    دانشگاه پیام نور در تهران آیا رشته میکروبیولوژی بدون کنکور را دارد؟

  38. ایا دانشگاه بوعلی همدان برای ترم بهمن 1400 در رشته ی میکروبیولوژی پذیرش با سوابق تحصیلی داره؟

    1. سلام. برای ثبت نام در ورودی بهمن دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی باید در دی ماه از طریق سایت سازمان سنجش ثبت نام را انجام دهید متاسفانه بازده ثبت نام برای سال جاری به اتمام رسیده است . با توجه به تغییرات هر ساله در نوع پذیرش رشته ها و دانشگاه ها بهتر است فرد متقاضی با توجه به زمان ثبت نام اطلاعات دفترچه راهنمای ثبت نام را به طور کامل مطالعه کند

  39. پیام نور اصفهان رشته ی میکروبیولوژی با سوابق تحصیلی رو داره؟؟؟

    1. سلام هرورودی رشته های ارائه شده متغیر است،باید طبق ورودی مورد نظر شما دفترچه بررسی شود.

  40. سلام من امسال کنکور دارم رشته تجربی و میخواستم بدونم برای قبولی در دانشگاه ازاد میکروبیولوژی بدون کنکور حداقل نمره لازم برای قبولی چند هستش؟

    1. سلام. به طور کلی برای قبولی از طریق سوابق تحصیلی هر چه معدل شما بالاتر باشد شانس قبولی در دانشگاه های برتر بیشتر خواهد بود ، نمیتوان عدد دقیقی برای این مورد ذکر کرد .

  41. با دیپلم انسانی معدل نوزده و خورده ای میشه بدون کنکور میکروبیولوژی خوند؟

    1. اگر در کنکور تجربی شرکت کنید و تکمیل ظرفیت جا داشته باشه

    2. سلام وقت بخیر..
      ببخشید من ترم یک میکروبیولوژی دانشگاه آزاد شهرکرد با سوابق هستم. ولی میگن این رشته خوب نیست و بازارکار نداره. لیسانسش بدرد نمیخوره ارشدشم سخته و احتمال قبولی و گرفتن نیرو کمه..
      از ی طرف میخام انصراف بدم و از طرفی دوست دارم این رشته رو.. لطفا اطلاعاتی درمورد این رشتع دارید بگین. اینکه چجوری استخدام بشیم بیمارستان تو آزمایشگاه دولتی؟؟! هر جا میریم میگیم میکروبیولوژیم میگن اشتباهه برین انصراف بدین. این رشته چراااا طرح نداره. چرا اعتراض نمیزنن. این رشته خوندش سختی داره ولی آخرش باید طرح داشته باشه. اینقد تلاش میکنیم و درس میخونیم و استرس داره، آخرش بیکار بشینیم تو خونه؟!!! منی ک آزاد ترمی 6،7 تا میدم

  42. سلام ایا میتونم بارشته انسانی بدون کنکور برم میکروبیولوژی ازادفلاورجان؟

    1. سلام وقت بخیر..
      ببخشید من ترم یک میکروبیولوژی دانشگاه آزاد شهرکرد با سوابق هستم. ولی میگن این رشته خوب نیست و بازارکار نداره. لیسانسش بدرد نمیخوره ارشدشم سخته و احتمال قبولی و گرفتن نیرو کمه..
      از ی طرف میخام انصراف بدم و از طرفی دوست دارم این رشته رو.. لطفا اطلاعاتی درمورد این رشتع دارید بگین. اینکه چجوری استخدام بشیم بیمارستان تو آزمایشگاه دولتی؟؟! هر جا میریم میگیم میکروبیولوژیم میگن اشتباهه برین انصراف بدین. این رشته چراااا طرح نداره. چرا اعتراض نمیزنن. این رشته خوندش سختی داره ولی آخرش باید طرح داشته باشه. اینقد تلاش میکنیم و درس میخونیم و استرس داره، آخرش بیکار بشینیم تو خونه؟!!! منی ک آزاد ترمی 6،7 تا میدم

  43. سلام من میخوام برای اطمینان ازاینکه حتما دانشگاه قبول بشم هم دانشگاه پیام نورثبت نام کنم هم غیرانتفاعی اگه هردوروقبول بشم لازمه ک ازیکیش انصراف بدم؟

    1. اگر در پیام نور رشته ی دوم غیر حضوری باشد امکان دارد جفت رشته را ادامه بدهید و در غیر این صورت می توانید یک کدام از دانشگاه ها را شرکت نکنید

  44. سلام من فارغ التحصیل سال ۹۰ رشته میکروبیولوژی دانشگاه ازاد با معدل کل ۱۷.۱۳ هستم.من همون سال ارشد میکروبیولوژی دانشگاه ازاد لاهیجان قبول شدم و یک ترم خوندم و به دلیل مشکلاتی که برام پیش امد نتوانستم ادامه تحصیل دهم.آیا امکان داره مجدد ارشد بدون کنکور در دانشگاه شهر قدس بخونم؟لیسانس دانشگاه شهر قدس بودم

    1. سلام. متاسفانه اکنون شرایطی برای تحصیل در مقطع ارشد با توجه به شرایط شما وجود ندارد.

    1. سلام ، دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رشته میکروبیولوژی ارائه نداده است.

    2. سلام رشته انسانی می‌تونه تو دانشگاه آزاد میکروبیولوژی بخونه؟

  45. سلام .ببخشید .
    رشته میکرو بیولوژی بدون کنکور در شهر یاسوج هست ؟

    1. سلام من فارغ التحصیل سال ۹۰ رشته میکروبیولوژی دانشگاه ازاد با معدل کل ۱۷.۱۳ هستم.من همون سال ارشد میکروبیولوژی دانشگاه ازاد لاهیجان قبول شدم و یک ترم خوندم و به دلیل مشکلاتی که برام پیش امد نتوانستم ادامه تحصیل دهم.آیا امکان داره مجدد ارشد بدون کنکور در دانشگاه شهر قدس بخونم؟لیسانس دانشگاه شهر قدس بودم

      1. سلام. متاسفانه اکنون شرایطی برای تحصیل در مقطع ارشد با توجه به شرایط شما وجود ندارد.

  46. سلام ببخشید با معدل ۱۷.۵ و معدل کل ۱۹ میشه میکروبیولوژی بدون کنکور در تهران قبول شد؟

    1. سلام من رشته میکروبیولوژی با سوابق دانشگاه شمس گنبد میخونم اما الان واقعا سخته رفت و آمد میخاستم بدونم شرایط مهمان شدن به چه صورته؟ و اگه مهمان شدن نشد چ شهرهای در استان البرز و تهران این رشته رو دارن که در بهمن ماه ثبت نام کنم

      پاسخ

  47. سلام
    با ۵۰ هزار میشه میکروبیولوژی علوم تحقیقات تهران خوند؟

  48. با رتبه ۵۰ هزار میشه میکرولیولوژی علوم تحقیقات تهران خوند؟

  49. سلام من رشته میکروبیولوژی با سوابق دانشگاه نایین میخونم اما الان واقعا سخته رفت و آمد میخاستم بدونم شرایط مهمان شدن به چه صورته؟ و اگه مهمان شدن نشد چ شهرهای در استان اصفهان این رشته رو دارن که در بهمن ماه ثبت نام کنم

  50. سلام میخواستم بدونم با معدل کتبی ۱۳.۵ و معدل کل۱۷.۹۳ میتونم میکروبیولوژی دانشگاه آزاد لاهیجان قبول شم؟

  51. سلام برای بهمن ماه امکان ثبت نام در رشته میکروبیولوژی دردانشگاه پیام نور ایلامو هست؟ یاحتی دانشگاه آزاد؟ شهریه آزاد این رشته چقده؟

    1. سلام. پذیرش بهمن ما در رشته های مختلف با توجه به دفتر چه هایی که طی ماه های آینده در سایت سازمان سنجش منتشر میشوند انجام میشوند . شهریه دانشگاه با توجه به تعداد واحد اخذ شده در ترم مشخص میشود با این وجود حدودا شهریه ۳ میلیون تومان برای تحصیل در هر ترم دانشگاه آزاد اخذ می‌شود.

      1. سلام اسم دانشگاه غیر انتفاعی رشته میکروبیولوژی شیراز چیست؟آیا اگر الان تماس بگیرم و ظرفیت داشته باشند من بدون کنکور و صرفا بامعدل میتونم برم؟

  52. سلام
    من رشته م تجربی بوده یه بار کنکور تجربی دارم قبول نشدم امسال ولی شرکت نکردم کنکور تجربی الان میخوام این رشته رو ورودی بهمن بخونم میتونم؟

    1. سلام. دفترچه راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور برای ورودی بهمن ماه در تاریخ ۱۴ آذر از طریق سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد برای دریافت اطلاعات مربوط به رشته های ورودی بهمن و دانشگاه ها دفترچه را مطالعه کنید یا با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  53. سلام با نمره کتبی ۱۵/۵ و معدل کل ۱۶ رشته میکروبیولوژی اهواز میتونم ثبت نام کنم؟با سوابق تحصیلی بدون کنکور

  54. سلام ببخشید امکان داره از دانشگاه آزاد شهر قدس رشته میکروبیولوژی انتقالی گرفت برای دانشگاه آزاد کرج

    1. شرایط اتقالی سخته ولی مهمان میتونید بگیرید راحت تره تو واحد مقصد تون درس میخونید ولی مدرک رو به اسم دانشگاه قدس می زنن

    1. سلام . بله امکان تحصیل در این رشته برای شما وجود دارد

      1. سلام بامعدل کتبی۱۲/۱۲ومعدل کل ۱۷/۷۶میشه باسوابق دانشگاه آزاداهواز ثبت نام کرد؟برا نیمسال دوم

        1. سلام. بله با این سوابق تحصیلی میتوانید در دانشگاه آزاد در رشته های متفاوتی تحصیل کنید.

    2. سلام
      من رشته م تجربی بوده یه بار کنکور تجربی دارم قبول نشدم امسال ولی شرکت نکردم کنکور تجربی الان میخوام این رشته رو ورودی بهمن بخونم میتونم؟

      1. سلام با معدل کتبی 12/2و معدل کل 17/36میتونم میکروبیولوژی آزاد بخونم؟

  55. سلام.وقت بخیر . من زمان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ،انتخاب رشته نکردم .آیا الان برم حضوری ثبت نام می‌کنند؟ و اینکه با معدل ۱۳/۵۰ دیپلم شهر تبریز چه رشته ای بر اساس سوابق تحصیلی میتونم بخونم . ممنون میشم جواب بدین .

  56. سلام . میخاستم بدونم آیا مدرک دانشگاه غیرانتفایی با ازادو ملی فرق داره یا ن؟

  57. سلام ظرفیت رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد واحد ایلام چقدره؟
    میشه جواب بدین

  58. سلام خسته نباشید .من با دیپلم انسانی رشته میکرو بیولوژی ازاد ثبت نام کردم .به نظرتون میتونم در این رشته ادامه بدم؟برام سخت نیست؟

  59. سلام خوبین ؟ من دانشجوی کارشناسی پیوسته رشته میکروبیولوژی هستم ، الان ترم سه هستم میخواستم بدونم میتونم انصراف بزنم از کارشناسی و مدرکم تا کاردانی میکروبیولوژی بگیرم؟!

  60. سلام وقت بخیر
    من واسه دانشگاه سراسری هیچی قبول نشدم و آزاد هم انتخاب رشته نکردم
    الان میشه میکروبیولوژی آزاد بر اساس سوابق بخونم؟زمان ثبت نامش کیه؟

  61. سلام با معدل کتبی 10،25 و معدل کل 17 میتوانم دانشگاه آزاد رشته میکروبیولوژی بدون کنکور بخونم؟

  62. سلام من توکنکورشرکت کردم ولی گزینه علاقع مندی ب دانشگاه های پیام نور غیرانتفاعی خیرزدم ایاالان راهی داره تورشته های ازمون دار پیام نور تحصیل کنم؟

    1. سلام در هنگام انتخاب رشته میتوانید کارت شرکت در دانشگاه پیام نور را بخرید

  63. و چیز دیگه من میتونم رشته میکروبیولوژی هم دانشگاه ازاد هم غیرانتفاعی ثبت نام کنم تا بالاخره یکیش دربیاد ومیشه انصراف دادبعدش اگه دوتاشوقبول شدم؟

  64. سلام بامعدل کل ۱۶/۳۴ومعدل کتبی ۱۳/۷۷شانس قبول تو رشته میکروبیولوژی دانشگاه غیرانتفاعی شیرازدارم؟

  65. من سال 86 دیپلم تجربی گرفتم با معدل کل 16/28و مدل کتبی نهایی 12/5.ولی پیش دانشگاهی نخوندم. الان میخوام میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه ازاد تبت نام کنم. با این نمره و بدون مدرک پیش دانشگاهی امکانش هست؟

    1. سلام خیر شما میتوانید در دانشگاهای علمی کاربردی شرکت کنید

  66. سلام ببخشیدمن بامعدل کتبی 13/48ومعدل کل17/84میتونم رشته زمین براساس سوابق دانشگاه روزانه بدون کنکوربخونم؟؟رشتمم تجربی هست

    1. سلام. بله میتوانید در زمان انتخاب رشته لیست دانشگاههایی که رشته زمین شناسی را دارند انتخاب کنید و با توجه به ظرفیت هر دانشگاه منتظر جواب پذیرش باشید.

    2. اشتباه نکنید ی هیچ عنوان زمین نخونید من خودم رشتم زمین هست دارم سعی میکنم ی رشته دیگه ادامه بدم زمین راحت قبول میشی و بازار کار نداره

  67. سلام . من میخام انتخاب رشته بدون کنکور ازاد و انجام بدم اما اون کد ۷ رقمی و پایین کارنامه ندارم میشه تورو خدا راهنمایی کنید چیکار کنم؟

  68. سلام ببخشید من با سوابق تحصیلی تمام شهرایی ک میکروبیولوژی داشتن رو زدم..همشون پیام نور و غیرانتفاعی هستن..میخواسم ببینم با معدل ۱۴/۵۰ میتونم قبول بشم؟

      1. سلام از معول چند ب بالا میتونن تو رشته میکروبیولوژی بدون کنکور درس بخوننن

  69. سلام ببخشید دانشگاه ازادوسراسری ارومیه رشته میکرو بیولوژی بدون کنکور دارن یاخیر واینکه بامعدل کتبی۱۶/۹۶امکان قبولی درکدوم دانشگاه هست

    1. سلام. امکان قبولی در موسسه غیر انتفاعی صبا – ارومیه را دارید

  70. سلام ببخشید دانشگاه ازادوسراسری ارومیه رشته میکرو بیولوژی بدون کنکور دارن یاخیر واینکه بامعدل کتبی۱۶/۹۶امکان قبولی درکدوم دانشگاه هست

    1. سلام. امکان قبولی در موسسه غیر انتفاعی صبا – ارومیه را دارید

      1. سلام با معدل کتی نهایی 10.86
        و معدل کل 17.61 امکان قبولب ازاد میکرو بیولوژی هست!

  71. سلام من معدل دپیلم17هست رشتی ریاضی فیزیک هستم میخوام دانشگاه آزاد میکروبیولوژی بخونم نمی دونم چطوری ثبت نام کنم میشه کمکم کنید

    1. سلام . کارشناسی میکروبیولوژی از طریق رشته های بدون کنکور پذیرش دارد

  72. سلام وقتتون بخیر
    برای ثبت نام در دانشگاه ازاد بر اساس سوابق تحصیلی باید نمره ی کتبی نهایی را وارد کرد یا نمره کل؟
    و اینکه با نمره کتبی نهایی ۱۰/۲۴ و کل ۱۸/۱۸ میشه دانشگاه ازاد شیراز رشته میکروبیولوژی تحصیل کرد؟

    1. سلام. معدل کتبی نهایی ملاک معدل است. وچون معدل کتبی پایینی دارید شانس شما کم است.

  73. سلام من با معدل 18 شانس قبولی رشته میکروبیولوژی‌ بدون کنکور و دارم؟ و‌اینکه یزد هم‌بدون کنکور میکروبیولوژی‌داره؟

    1. سلام. بله شانس قبولی دارید. بله امکان ثبت نام در دانشگاه یزد هست

      1. سلام ببخشید با معدل ۱۸ شانس قبولی میکروبیولوژی بدونه کنکور رو دارم ؟ توی دانشگاه آزاد یا دولتی سنندج ؟

        1. سلام خسته نباشید
          در شهر اهوازهم رشته میکروبیولوژی بدون کنکور هست
          و ظرفیت پذیرشش چه تعداده وبا معدل ۱۶ تجربی
          شانس ثبت نام دارم

  74. سلام رشته میکرو بیولوژی بدون کنکور مشهد یا بیر جند داره؟

    1. سلام خسته نباشید شما گفتید که پیام نور این رشته رو نداره
      قبول شدم رشته میکروبیولوژی پیام نور یزد ؟
      میشه یه توضیح بدید که فرقی داره با آزاد و امکانات نداره؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید

      1. سلام پیام نور اکثرا مجازی هست و نسبت به آزاد امکانات و کیفیت کمتری دارد از لحاظ اعتبار مدرک نیز دانشگاه آزاد بهتر است

  75. سلام وقت بخیر
    من معدلم ۱۷ و ۸۰ اومده و اینکه با سوابق تحصیلی مجاز شدم هم دولتی هم آزاد
    میخواستم بدونم شانس قبولی در دانشگاه دولتی قزوین رو دارم رسته میکروبیولژی؟

  76. سلام وقت بخیر
    من معدلم ۱۷ و ۸۰ اومده و اینکه با سوابق تحصیلی مجاز شدم هم دولتی هم آزاد
    میخواستم بدونم شانس قبولی در دانشگاه دولتی قزوین رو دارم رسته میکروبیولژی؟

  77. سلام خسته نباشین..
    ببخشید با نمره ۱۲/۵۰ کتبی و ۱۶/۲۹ دیپلم میشه میکروبیولوژی ازاد بدون کنکور رفت؟

    1. سلام باتوجه به اینکه معدل کتبی پایینی دارید شانس قبولی شما کم است

    2. سلام من دیپلم مدیریت کاردانش نظام جدید می‌خوام بگیرم میتونم برم رشته میکروبیولوژی

    3. سلام من رشته میکروبیولوژی در شهر نایین با سوابق تحصیلی می‌خوانم و الان ترم سه هستم اما از شهر خودم دوره و اذیت میشم میخاستم بدونم شرایط مهمان شدن به چه صورته ؟و این که اگه مهمان نتونستم بشم چ شهرهایی در استان اصفهان این رشته رو دارن

      1. سلام . مهمان شدن باید مورد تایید و مقبول دانشگاه مبدا و مقصد باشد شما میتوانید درخواست خود را در گروه مطرح کنید. نمی‌توانیم لیست تمام شهرها را در اینجا بیان کنیم برای دریافت اطلاعات یا دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور را مطالعه کنید یا با مشاوران ما در مرکز تماس بگیرید.

  78. سلام…پدرم ایثارگر ۳۰ درصد است…معدل کل دیپلمم ۱۶/۳۰ است..آیا در رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد قبول میشوم؟

      1. سلام وقتتون بخیر
        ببخشید امکان داره از دانشگاه آزاد شهر قدس رشته میکروبیولوژی انتقالی گرفت برای دانشگاه آزاد کرج

        1. شرایط اتقالی سخته ولی مهمان میتونید بگیرید راحت تره تو واحد مقصد تون درس میخونید ولی مدرک رو به اسم دانشگاه قدس می زنن

  79. سلام ببخشید من با معدل کتبی۱۳/۷۵و معدل کل ۱۸/۲۶ میتونم میکروبیولوژی آزاد بخونم؟

    1. سلام باتوجه به اینکه معدل کتبی پایینی دارید شانس قبولی کمی دارید

  80. سلام،امسال دانشگاه آزاد رشته میکروبیولوژی بدون کنکور نداره درسته؟

  81. سلام،امسال دانشگاه آزاد میکروبیولوژی بدون کنکور نداره درسته؟

  82. سلام وقت بخیر با معدل کل ۱۷ و کتبی ۱۳ میتونم در دانشگاه ازاد کرمانشاه رشته میکروبیولوژی بخونم؟
    و حدوداً هزینه ترمی چنده؟

    1. سلام بله شانس قبولی بالایی دارید ترمی سه تا چهار میلیون هزینه دارد

    2. سلام برای رشته ی میکروبیولوژی ثبت نام بهمن ماه هم انجام میشه؟

  83. سلام با معلو کل ۱۸.۵۰ میتونم ازاد میکروبیولوژی بخونم؟ بعد کی باید ثبت نام کنم ؟ با سوابق تحصلی

    1. سلام بله میتوانید
      باید ثبت نام رااز طریق سایت سنجش انجام میدادید زمان ثبت نام پایان یافته

  84. سلام وقتتون بخیر
    ببخشید من امسال کنکور انسانی دادم
    با معدل کل ۱۵/۹۰میتونم میکروبیولوژی بزنم بر اساس سوابق تحصیلی البته رشته خودم تجربی بود

  85. ایا با رشته کارودانش معدل۱۸ میشود میکروبیولوژی خواند؟؟

    1. سلام اگر دیپلم دوازده ساله داشته باشید بله میتوانید کارت اعتباری تجربی راخریداری نمایید وسپس برای ثبت نام اقدام کنید

  86. سلام وقت بخیر میخواستم بدونم با معدل کتبی ۱۲/۵۲ و معدل کل ۱۵/۹۵، میکروبیولوژی دانشگاه ازاد ایلام برام میگیره یا نه ؟ چند درصد شانس قبولی دارم

  87. سلام من میتونم بدون کنکور برم ازاد تهران مرکز میکروبیولوژی بخونم

  88. سلام ببخشید زمان ثبت نام رشته های بدون کنکور کی ؟و اینکه معدل کل تاثیر داره یا معدل نهایی؟

    1. سلام مهلت ثبت نام مجازی ازطریق سابت سنجش وآزمون به پایان رسیده شما میتوانید به دانشگاه پیام نور علمی کاربردی وآزاد به صورت حضوری مراجعه نمایید

  89. سلام واسه دانشگاه ازاد مشهد میکرو بیولوژی با ازمون استیا بدون کنکور ؟؟

      1. سلام ببخشید برای ورودی بهمن ما میشه برای رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد مشهد ثبت نام کرد؟

  90. سلام من کنکور 1400 تجربی شرکت کردم می خواستم بدونم که می تونم هم رشته های تجربی بدون کنکوردانشگاه ازاد انتخاب کنم و هم رشته های بدون کنکور انسانی رومثل حسابداری و روانشناسی رو ؟؟؟؟؟

    1. سلام بله میتوانیدکارت انسانی خریداری نمایید وانتخاب رشته کنید

  91. سلام توروخدا جواب بدین. من با معدل دیپلم 19 با سوابق تحصیلی میتونم تو استان خودمون دانشگاه دولتی میکروبیولوژی برم؟

    1. سلام اگر براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته انجام داده اید امتیاز معدل وامتیاز بومی بودن ملاک است
      بله امکان دارد

  92. سلام وقت به خیر. ببخشید با سوابق تحصیلی و معدل کل 17.79 میتوانم میکروبیولوژی دانشگاه روزانه بخوانم یا باید دانشگاه آزاد بروم؟ شانس قبولی در کدام دانشگاه را با سوابق تحصیلی و این معدل دارم؟ سپاس از راهنمایی هاتون…

    1. سلام براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد شانس قبولی بالاتری دارید

      1. سلام..معدل سال اخرم شده ۱۴/۵۰ و معدل کتبی شده ۷و خورده ای…تمام شهرایی ک میکروبیولوژی داشتن رو زدم با سوابق..میشه قبول شد یا خیر؟

      2. سلام.وقت بخیر . من زمان انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی ،انتخاب رشته نکردم .آیا الان برم حضوری ثبت نام می‌کنند؟ و اینکه با معدل ۱۳/۵۰ دیپلم شهر تبریز چه رشته ای بر اساس سوابق تحصیلی میتونم بخونم . ممنون میشم جواب بدین .

  93. سلام خسته نباشید استاد
    یه سوالی داشتم من با معدل دیپلم ۱۶ از طریق سوابق تحصیلی میتونم دانشگاه سراسری بابل یا بابلسر یا سراسری گیلان رشته میکروبیولوژی قبول بشم؟

    1. سلام درصورتی که دانشگاه این رشته رابرای سوابق ارائه داده باشد میتوانید اقدام نمایید وانتخاب رشته براساس سوابق تحصیلی
      داشته باشید

  94. سلام وقت بخیر
    با معدل کتبی دیپلم:10/87
    معدل یازدهم:۴۲
    معدل کل:۱۷/۷۲ میکروبیولوژوی میتونم قبول بشم؟

    1. سلام دانشگاه آزاد صرفا سوابق تحصیلی امکان دارد پذیرش شوید

    1. سلام خسته نباشید بیا معدل کتبی ۱۴.۵ و معدل کل ۱۷.۳۰ میتونم میکروبیولوژی غیرانتفاعی قبول بشم یا نه ممنون

      1. سلام دانشگاه ها معدل خاصی را برای پذیرش عنوان نکرده اند این بستگی به رقبای شما در آزمون دارد

  95. سلام خسته نباشید
    شهریه رشته میکروبیولوژی آزاد وپیام نور تقریبا چقدرهست؟
    ممنونم

    1. سلام شهریه دانشگاه آزاد به مراتب بیشتر از دانشگاه پیام نوراست درضمن رشته میکروبیولوژی دردانشگاه پیام نور وجود ندارد

      1. سلام . میخاستم بدونم آیا مدرک دانشگاه غیرانتفایی با ازادو ملی فرق داره یا ن؟

  96. با سلام..ببخشید من معدل کلم شد ۱۴/۵ و معدل کتبی ۷ خورده ای…میخواسم ببینم میشه میکروب بدون‌ازمون‌دربیام یا خیر؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای رشته میکروبیولوژی براساس سوابق معدل پایینی دارید شانس قبولی کمی دارید

    2. سلام خسته نباشید
      ببخشید برای میکروبیولوژی دانشگاه دولتی چه رتبه ای لازمه؟؟؟

      1. سلام. حداقل رتبه قبولی در این رشته با توجه به سهیمه های مناطق مختلف و رقبای اصلی متفاوت است

  97. با سلام..ممنون میشم جواب بدین..معدل سال اخرم شد ۱۴/۵ و اون یکی معدلم‌شد ۷و خورده…به نظرتون میکروب میشه بزنم بدون کنکور؟

    1. سلام
      برای رشته میکروبیولوژی براساس سوابق معدل پایینی دارید شانس قبولی کمی دارید

  98. با سلام..ممنون میشم جواب بدین..معدل سال اخرم شد ۱۴/۵ و اون یکی معدلم‌شد ۷و خورده…به نظرتون میکروب میشه بزنم بدون کنکور؟

    1. سلام برای رشته میکروبیولوژی براساس سوابق معدل پایینی دارید شانس قبولی کمی دارید

  99. با سلام . میگم شهریه دانشگاه غیر انتفاعی برای میکروبیولوژی چطوره؟

    1. سلام با توجه به شهری که انتخاب میکنید این شهریه متفاوت است.

  100. سلام من معدل کتبی9/91می باشدایامیتوانم رشته میکروبیولوژی برم؟

  101. سلام ببخشید الان باید چطوری برای ازاد با سوابق تحصیلی میکروبیولوژی بریم به نظر شما شانس قبولی داریم من نمیدونم باید چکار کنم ؟

  102. سلام من معدل دوازدهمم۱۸/۲۲ میتونم میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه ازاد ثبت نام کنم در مقطع کاردانی؟؟

      1. سلام ببخشید من با سوابق تحصیلی تمام شهرایی ک میکروبیولوژی داشتن رو زدم همشونم پیام نور و غیرانتفاعی هستن..میخواسم ببینم با معدل ۱۴/۵۰ قبول میشم؟؟؟؟

      2. با چه معدلی میتونم میکروبیولوژی دانشگاه ازاد تهران برم؟؟؟

        1. سلام باتوجه به ظرفبت و تعداد ثبت نامی بررسی معدل میشود.

    1. سلام من معدل کتبی ۱۱.۷۹و معدل کل ۱۷.۱۹ آیا شانس قبولی در دانشگاه بدون کنکور برای میکروبیولوژی دارم ؟

    2. سلام من با معدل کتبی 14/50 چقدر احتمال داره میکرو بیولوژی دانشگاه آزاد خرم آباد یا بروجرد قبول بشم

      1. سلام برای رشته ی میکروبیولوژی ثبت نام بهمن ماه هم انجام میشه؟

  103. سلام براساس سوابق اگه رشته ای رو انتخاب کنیم دانشگاه های غیر انتفاعی هستن و دولتی نیستن؟؟؟؟

    1. سلام بعضی از رشته ها بله تنها در دانشگاه های غیر انتفاعی بدون کنکور ارائه می شوند.

  104. سلام دفتر چه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و دانشگاه ازاد یکی هست یا فرق میکنه واینکه معدل کتبی من هشت ونود ونه هستش ومعدل کل ۱۵ ونیم ایا شانس قبولی در دانشگاه ازاد یزدو دارم یا نه؟

        1. سلام براساس سوابق تحصیلی میتوانید در دوره روزانه ادامه تحصیل دهید دفترچه سوابق تحصیلی را از سایت سنجش دریافت کنید

      1. سلام توروخدا جواب بدین. من با معدل دیپلم 19 با سوابق تحصیلی میتونم تو استان خودمون دانشگاه دولتی میکروبیولوژی برم.؟

        1. سلام اگر براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته انجام داده اید امتیاز معدل وامتیاز بومی بودن ملاک است
          بله امکان دارد

      2. سلام میتونن از دانشگاه آزاد فلاورجان انتقالی بگیرم برای دانشگاه نجف اباد

    1. سلام خسته نباشیدمن معدل کلم شده ۱۸ونیم .وامروزم توجواب کنکورتوپیام نورمجازشدم .میتونم میکروبیولوژی بااین معدل ک توپیام نورمجازشدم بخونم؟؟

      1. سلام قبولی در دانشگاه به عوامل مختلفی از جمله معدل دیگر شرکت کنندگان بستگی دارد.

      1. سلام رشته میکربیولوژی، پایه و اساس بسیاری از رشته های علوم پزشکی و آزمایشگاهی بوده که به بررسی و شناسایی میکروارگانیسم ها و تاثیرات آن ها در محیط زیست می پردازد.

    2. سلام من با معدل کل ۱۸/۴۶ میکروبیولوژی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه روزانه قبول میشم؟

    3. سلام ببخشید من معدل کتبی ۱۵/۸شانس قبولی تو رشته ی میکروبیو لوژی چقدره؟

    4. سلام خسته نباشین..
      ببخشید با نمره ۱۲/۵۰ کتبی و ۱۶/۲۹ دیپلم میشه میکروبیولوژی ازاد بدون کنکور رفت؟

      1. سلام باتوجه به اینکه معدل کتبی پایینی دارید شانس قبولی شما کم است

    5. سلام من معدل کتبی ۱۱.۷۹و معدل کل ۱۷.۱۹ آیا شانس قبولی در دانشگاه بدون کنکور برای میکروبیولوژی دارم ؟

  105. سلام دفتر چه انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصیلی و دانشگاه ازاد یکی هست یا فرق میکنه واینکه معدل کتبی من هشت ونود ونه هستش ومعدل کل ۱۵ ونیم ایا شانس قبولی در دانشگاه ازاد یزدو دارم یا نه؟

      1. سلام خسته نباشید ایا با دیپلم کارودانش معدل ۱۸ میشود میکروبیولوژی خوند؟؟؟

        1. سلام اگر دیپلم دوازده ساله داشته باشید بله میتوانید کارت اعتباری تجربی راخریداری نمایید وسپس برای ثبت نام اقدام کنید

      2. سلام من معدل کتبی 11.64و معدل نهایی 16.5شانس قبولی در رشته میکروبیولوژی تهران حدودا چند درصده برام .آیا امکانش هست ؟لطفا جواب بدین

        1. سلام اگر کنکور دادید بستگی به نمره تراز تون تو کنکور هم داره و معمولا تهران جز واحد های سطح بالاست و نمره تراز تون باید قوی باشه براتون ارزوی موفقیت دارم

    1. سلام با معدل کل 18/18 میشه میکروبیولوژی دولتی رفت؟ و اینکه شهریه آزاد میکروبیولوژی چقدره

      1. سلام بله میتوانید دانشگاه هایی که براساس صرفا سوابق انتخاب رشته دارندرا انتخاب کنید تقریبا شهریه بین سه تا چهار میلیون تومان خواهد شد

  106. سلام من معدل کتبی دیپلمم هشت ونود ونه شده ومعدل کل ۱۵ ونیم امکانش هست میکروبیولوژی بدون کنکور قبول بشم؟

      1. مجدد سالم عرض میکنم خیلی از مشاوره ها میگن معدل کتبی زیر ده دانشگاه ازاد پزیرش نداره چه برسه میکروبیولوژی بخای بخونی
        معدل کتبی منم ۹
        از وقتی شنیدم میگم کلا انتخاب رشته نکنم وقتی قبول نمیشم
        چند درصد امکانشه با این معدلم میکرو بیولوژی یزد غیر انتفاعی قبول بشم یا دانشگاه ازاد
        لطفا جواب بدین

        1. سلام اگر براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته انجام داده اید امتیاز معدل وامتیاز بومی بودن ملاک است
          ولی اگر باتوجه به رتبه انتخاب رشته انجام داده اید تاثیر معدل نخواهید داشت

  107. سلام وقت بخیر یه سوال داشتم آیا دانشگاه آزاد اهواز رشته ی میکروبیولوژی بدون کنکور رو داره؟

    1. سلام باید دفترچه جدید که در مرداد ماه در سایت قرار میگیرد مطالعه نمایید.

      1. سلام چ تاریخی از مرداد؟
        و اینکه ازاد تهران شمال میکروبیولوژی داره؟

        1. سلام بله رشته موردنظرتان را دارد باظرفیت ۱۰۰نفر پذیرش

      2. سلام وقتتون بخیر
        ببخشید من رشته ی ریاضی هستم میتونم در دانشگاه ازاد شیراز رشته ی میکروبیولوژی با معدل کل ۱۸/۷۲ ثبت نام کنم؟

        1. سلام
          بله میتوانید براساس سوابق تحصیلی اقدام نمایید

    2. سلام من معدل کتبی 11.64و معدل نهایی 16.5شانس قبولی در رشته میکروبیولوژی تهران حدودا چند درصده برام .آیا امکانش هست ؟لطفا جواب بدین

      1. سلام اگر کنکور دادید بستگی به نمره تراز تون تو کنکور هم داره و معمولا تهران جز واحد های سطح بالاست و نمره تراز تون باید قوی باشه براتون ارزوی موفقیت دارم

  108. سلام
    با معدل ۹/۷۳ دیپلم منطقه ۳ میکروبیولوژی میشه قبول شد؟

  109. آیا با معدل کتبی15/25و معدل کل17/70میشه آزاد رشته ی میکروبیولوژی خوند؟

      1. سلام
        من با معدل کتبی 11/81 و معدل کل 16/52 میتونم میکرو ازاد قبول بشم؟شانسشو دارم؟!

    1. سلام وقت بخیر با معدل کل ۱۷ و کتبی ۱۳ میتونم در دانشگاه ازاد کرمانشاه رشته میکروبیولوژی بخونم؟
      و حدوداً هزینه ترمی چنده؟

  110. سلام
    با معدل ۹/۷۳ کتبی دیپلم منطقه ۳ میشه میکروبیولوژی قبول شد؟

      1. سلام با معدل کل ۱۷/۶۱ و معدل کتبی ۱۶/۴۸ میشه میکروبیولوژی شیراز اورد؟

        1. سلام ملاک سوابق تحصیلی ومعدل کتبی شماست میزان پذیرش معمولا60نفرمیباشد.

    1. سلام من دیپلم رشته کارودانش دارم با معدل۱۸ میتونم میکروبیولوژی بخونم؟؟؟

      1. سلام اگر دیپلم دوازده ساله داشته باشید بله میتوانید کارت اعتباری تجربی راخریداری نمایید وسپس برای ثبت نام اقدام کنید

  111. سلام تروخدا جوابمو بدین من امسال دوازدهم بودم و معدل کتبیم 16.90 شد میخواستم دو تا سوال بپرسم / 1. آیا زیست شناسی سلولی مولکولی همان میکربیولوژی هست؟ / 2. من با این معدل میتونم تو دانشگاه های ازاد معتبر و پیام نور تو تهران بخونم؟

    1. سلام
      میکروبیولوژی گرایش زیست شناسی سلولی و مولکولی هست 2 . بله

  112. سلام و عرض ادب بزرگوار من کارشناسی علوم سیاسی دارم با معدل ۱۵/۷۵ به خاطر شغلم میخوام میکروبیولوژی بخونم امکانش هست؟

  113. سلام خسته نباشید من دیپلم ریاضی هستم با معدل کتبی 12/56آیا میتونم رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بدون کنکور شرکت کنم؟معدلم کم نیست؟

  114. سلام وقتتون بخیر میخاستم بدونم چه زمانی میتونیم ثبت نام کنیم؟

    1. سلام من با معدل16/71شانس پذیرش در دانشگاه اصفهان رشته میکروبیولوژی رو دارم؟

      1. سلام برای دانشگاه براساس سوابق تحصیلی آزاد بله شانس دارید

      2. دانشگاه آزاد اصفهان با کنکور هست من خودم یا آزمون سنجش وارد شدم دانشگاه خود اصفهان که دولتی هست هم با کنکور هست

  115. سلام با معدل کتبی ۱۵/۹۴ و معدل کل ۱۸/۲۰ واسه میکروبیولوژی آزاد هر دانشگاهی شانس دارم ب نظرتون؟

  116. سلام.
    آیا بدون کنکور میتوان به رشته میکروبیولوژی دانشگاه دولتی رفت؟

    1. سلام برای قبولی در رشته میکروبیولوژی دانشگاه ازاد با رتبه 39000 قبول میشم؟؟؟لطفااا پاسخ بدهید

  117. سلام ببخشید من تازه دیپلم گرفتم و کارنامه اولیه برام صادر شده و امروز هم کنکورم بوده رشته تجربی هستم می خواستم بدونم چه جوری باید برای رشته میکروبیولوژی در دانشگاه آزاد خرم آباد ثبت نام کنم زمان ثبت نام کی هستش آیا سایت باز شده یا نه

    1. سلام
      با کنکور = همزمان با انتخاب رشته . بدون کنکور = نیمه اول مرداد

      1. سلام میکروبیولوژی آزاد تبریز بهتره یا غیرانتفاعی تبریز لازم به ذکره هر دو با کنکور قبول شدم دلیل ارجحیت رو لطفا بگین ممنون

        1. سلام اگر براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته انجام داده اید امتیاز معدل وامتیاز بومی بودن ملاک است
          بله امکان دارد

      1. سلام اسم دانشگاه غیر انتفاعی رشته میکروبیولوژی شیراز چیست؟آیا اگر الان تماس بگیرم و ظرفیت داشته باشند من بدون کنکور و صرفا بامعدل میتونم برم؟

    1. سلام من با معدل کل 17.51به نظرتون میتونم میکروبیولوژی پیام نور بیارم

  118. سلام ببخشیدآیا در شیراز دانشگاه آزاد رشته میکروبیولوژی وجود دارد و میشه بدون کنکور و با معدل ۱۶/۶۴به اون دانشگاه رفت؟

    1. سلام بله وجود دارد اما اینکه قبول شوید یا خیر به عوامل زیادی وابسته است

  119. سلام میتونم میکروبیولوژی بوشهر بدون کنکور و بر اساس سوابق بخونم؟؟؟یا رشته مترجمی زبان انگلیسی بازم همون بوشهر و بر اساس سوابق؟؟شیراز یا هرمزگانم میشه؟؟

  120. سلام خسته نباشید ببخشید من رشته ام در دبیرستان ریاضی بوده آیا میتوانم رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام کنم؟

    1. سلام در صورتی که دانش اموز نظام جدید هستید بله میتونید

  121. با سلام با معدل کتبی ۱۳.۵و معدل کل ۱۷.۲۵میتونم میکروبیولوژی بخونم ?

    1. سلام وقت بخیر
      احتمال قبول شما با انتخاب رشته درست و اصولی وجود دارد

  122. با سلام با معدل کتبی ۱۳.۵و معدل کل ۱۷.۲۵میتونم میکروبیولوژی بخونم ?

    1. سلام احتمال قبول شما با انتخاب رشته درست و اصولی وجود دارد

      1. سلام من با معدل کل 17.51به نظرتون میتونم میکروبیولوژی پیام نور بیارم

  123. سلام با معدل کتبی ۱۱/۷۳ومعدل کل ۱۷/۴۵میتونم رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد ثبت نام کنم

    1. سلام بله میتوتید قبول بشید و در صورت تمایل انصراف دهید.

  124. سلام ب نظر شما با معدل کتبی ۱۵/۹۴ و معدل کل ۱۸/۲۰ واسه میکروبیولوژی آزاد هردانشگاهی شانس دارم ؟ ( اگ تمام انتخابامو همین رشته بزنم با دانشگاه های مختلف )
    و اینک درصورتی ک قبول بشم اگ سال بعد مجدد بخوام کنکور بدم و با کنکور رشته مدنظرم رو قبول بشم میتونم از میکروبیولوژی ک با سوابق رفته بودم انصراف بدم ؟ آیا جریمه خاصی داره ؟

    1. سلام بله میتوتید قبول بشید و در صورت تمایل انصراف دهید.

  125. سلام ب نظر شما با معدل کتبی ۱۵/۹۴ و معدل کل ۱۸/۲۰ واسه میکروبیولوژی آزاد هردانشگاهی شانس دارم ؟ ( اگ تمام انتخابامو همین رشته بزنم با دانشگاه های مختلف )
    و اینک درصورتی ک قبول بشم اگ سال بعد مجدد بخوام کنکور بدم و با کنکور رشته مدنظرم رو قبول بشم میتونم از میکروبیولوژی ک با سوابق رفته بودم انصراف بدم ؟ آیا جریمه خاصی داره ؟

    1. سلام وقت بخیر
      بله میتوتید قبول بشید و در صورت تمایل انصراف دهید.

  126. سلام ب نظر شما با معدل کتبی ۱۵/۹۴ و معدل کل ۱۸/۲۰ واسه رشته میکروبیولوژی آزاد هر دانشگاهی شانس دارم ؟( اگ تمام انتخابامو همین رشته بزنم با دانشگاه های مختلف )
    و اینک درصورتی ک قبول بشم و سال آینده مجدد کنکور بدم در صورت قبولی توی رشته مدنظرم با کنکور میتونم از میکروبیولوژی انصراف بدم ؟ آیا جریمه ی خاصی داره ؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله میتوتید قبول بشید و در صورت تمایل انصراف دهید.

  127. سلام امکانش هست یه قسمتی نحوه ثبت نام برای دانشگاه های غیر انتفاعی را بگذارید که مرحله ای توضیح بده چون بعضی از ماها تازه کاریم و ممکنه اشتباه کنیم

  128. دانشگاه آزاد میکروبیولوژی داره؟
    بعد با چه حداقل معدلی میتونیم میکروبیولوژی بریم؟

        1. سلام اگر براساس سوابق تحصیلی انتخاب رشته انجام داده اید امتیاز معدل وامتیاز بومی بودن ملاک است
          بله امکان دارد

          1. آخرش نفهمیدیم گیج شدیم .آخرش کتبی مهمه یا کل

      1. سلام. رشته کارشناسی اگه فرق کنه میشه ارشد میکروبیولوژی خوند؟

  129. سلام وقتتون بخیر
    دانشگاه خوراسگان برای رشته ی میکروبیولوژی بدون کنکور هم قبول میکنن؟

  130. سلام ببخشید میشه با دیپلم انسانی،میکروبیولوژی تو دانشگاه آزاد بخونیم؟؟

    1. سلام در صورتی که دانش اموز نظام جدید باشید بله میتونید

  131. سلام دانشگاه پیام نور کدوم شهرها رشته میکروبیولوژیک دارد؟

    1. سلام درشته میکروبیولوژی گرگان قبول شدم بعدا می توانم دانشگاه کرج انتقالی گرفت چون دانشگاه ازاد کرج دررشته میکروبیولژی با ازمون دارد لطفا راهنمایی بکنید

      1. سلام امکان انتقالی از رشته و دانشگاه بدون کنکور وجود ندارد

  132. سلام معدل کدوم پایه تحصیلی در ثبت نام بدون کنکور رشته میکروبیولوژی تاثیر داره ؟ هر سه پایه دهم،یازدهم و دوازدهم یا فقط دوازدهم؟

  133. سلام با معدل کتبی 10.25و معدل کل 14 میتوانم در رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنم

      1. با معدل 13 کل دوازدهم و معدل 18.72یازدهم و معدل 18.80دهم می تونم میکروبیولوژی پیام نور بخونم ؟

          1. سلام وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم که شیراز دانشگاه آزاد میکروبیولوژی داره؟ و‌اگه داره ظرفیتش چقدره و اینکه کدوم معدل برای قبولی تاثیر گذاره؟ نمره نهایی(کتبی) یا معدل کل دیپلم

          2. سلام بله رشته میکروبیولوژی باظرفیت شصت نفر رادارد که براساس سوابق تحصیلی شما میباشد.

  134. سلام با معدل کتبی 10.25و معدل کل 14 میتونم رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه آزاد ثبت نام کنم

  135. معدل کتبیم ۱۳/۳۱و معدل کل ۱۵/۵۴میتونم برم‌میکروبیولوژی؟

      1. سلام رشته انسانی هستم دفترچه برام اومده میتونم برم رشته میکروبیولوژی یان

  136. سلام من‌معدل کتبی 1۳/۳۱ و معدل کل ۱۵/۵۴ میتونم برم رشته میکروبیولوژی؟
    و اینکه میگن میشه ازین رشته رف پرستاری چجوریه؟

  137. سلام من با معدل کتبی 13/31 و معدل کل 15/۴۵میتونم‌برم رشته میکروبیولوژی؟
    و میگن میشه ازین رشته رفت پرستاری راسته؟

  138. سلام من با معدل کتبی ۱۱/89 کتبی و معدل کل 17/79 رشته ی تجربی میتونم میکروبیولوژی یا زیست شناسی سلولی ملکولی آزاد بدون کنکور بخونم؟

      1. معدل کتبیم ۱۳/۳۱و معدل کل ۱۵/۵۴میتونم برم‌میکروبیولوژی؟

    1. سلام من میتونم با معدل کل 15/6 و معدل کتبی 9/72 در رشته میکروبیولوژی در یکی از دانشگاهای ازاد شهر تهران تحصیل کنم؟؟

  139. سلام من میخوام ثبت نام کنم دانشگاه آزاد اصفهان چطور میشه اقدام کرد

    1. سلام با شرط معدل و داشتن مدرک دیپلم مربوطه میتوانید ثبت نام کنید.

  140. ایا برای رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه دولتی وجود دارد؟

  141. ایا برای رشته میکرو بیولوژی بدون کنکور دانشگاه دولتی وجود دارد؟

      1. با معدل 13 کل دوازدهم و معدل 18.72یازدهم و معدل 18.80دهم می تونم میکروبیولوژی پیام نور بخونم ؟

          1. سلا من رتبه کنکورم شده ۹۰ هزار و معدل کتبی دیپلمم ۱۶ میتونم میکروبیولوژی دانشگاه دولتی روزانه خوب قبول شم براساس سوابق تحصیلیم؟؟

          2. سلام احتمال قبولی شما بسیار ضعیف است

  142. سلام ببخشید بدون کنکور هم میشه رفت رشته میکروبیولوژی دولتی اصفهان؟

    1. سلام.در چه مقطعی مدنظرتون هست؟
      کلا دانشگاه دولتی رشته های خاص کنکور نیاز هست و سایر رشته ها هم باتوجه به معدل و یا استعداد درخشان و سطح دانشگاه میشه درخواست داد.

      1. با دیپلم نظام جدید رشته تجربی میشه بدون آزمون رفت رشته میکروبیولوژی دانشگاه دولتی اصفهان؟

        1. داشتن مدرک دیپلم(نظام جدید یا قدیم )برای ثبت نام در رشته های بدون آزمون کافی است . پذیرش رشته میکروبیولوژی دانشگاه اصفهان به صورت بدون آزمون انجام میشود.

  143. سلام
    با معدل ۹ میتونم میکروبیولوژی آزاد یا غیرانتفایی بخونم؟

    1. سلام بستگی به دانشگاه و نظر انها دارد ممکن است با شما همکاری کنند

      1. سلام من با معدل کتبی ۱۰.۲ و معدل کل ۱۴.۵ میتونم دانشگاه پیام نور یزد رشته میکرو بیولوژی برم

        1. سلام باتوجه به اینکه معدل کتبی پایینی دارید سانز قبولی شما کم است

      2. سلام وقت بخیر من با معدل کتبی ۱۰.۲ و نفوذ کل ۱۴.۵ میتونم دانشگاه پیام نور برم رشته میکرو بیولوژی

        1. سلام وقت بخیر معمولا رشته میکروبیولوژی بدون کنکور نداره

  144. سلام وقت بخیر میکروبیولوژی بدون کنکور فقط2تا دانشگاه ازاد در تهران هس؟چجوری ثبت نام کی هست؟

    1. با سلام هر ساله رشته های ورودی و تعداد نفراتی که میخواهند متفاوت است شما باید دفترچه همان سال را دریافت کنید تا رشته و شرایط ان را بررسی کنید .
      ثبت نام در دو ورودی بهمن و مهر است و برای هر کدام باید در دی و مرداد اقدام به ثبت نام کنید .

  145. سلام ببخشید رشته میکروبیولوژی دانشگاه ازاد ایلام امسال ارائه میکنه؟

    1. سلام.باید در دفترچه ای که می اید بررسی کنید.

  146. سلام
    ایا میشه رشته میکرو بیولوژی در دانشگاه چمران تحصیل کرد البته براساس معدل ؟؟

    1. سلام.شرایط شما واضح مطرح نشده است به صورت کلی خیر و باید استعداد درخشان باشید.

      1. سلام با معدل14/83میشه برم میکرو بیولوژی ازاد بخونم بنظرتون قبول میکنن؟

        1. سلام معدل پایین است باید با دانشگاه صحبت کنید .

    2. سلام خسته نباشید رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه واحد اصفهان خوراسگان برای امسال دانشجو میپذیره…..بعد تو این گرایش های میکروبیولوژی شاخه ی پزشکی اینده شغلیش نسبت به بقیه چطوره….ممنون میشم جواب بدید

      1. با سلام به صورت کلی رشته میکروبیولوژی رشته خوبیست اما بازار کارش در شهرهای مختلف متفاوت است در اصفهان و تهران و شیراز بازار کارش خوب است اما چیزی که باید بدانید این است که فارغ التحصیلان این رشته روبه اعزایش است و پیشرفت شما در گرو تلاش شماست .

      2. ايا دانشگاه ازاد اصفهان امسال براي١٤٠٠رشته ميكرو بيولوژي رو ارائه ميده؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به میانگین ثبت نام کنندگان دارد

      1. با معدل 13 کل دوازدهم و معدل 18.72یازدهم و معدل 18.80دهم می تونم میکروبیولوژی پیام نور بخونم ؟

  147. سلام ببخشید معدل لازم برای میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بدون کنکور چیه

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به میانگین ثبت نام کنندگان دارد

  148. سلام ببخشید معدل لازم برای میکروبیولوژی دانشگاه آزاد بدون کنکور چیه؟

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به میانگین ثبت نام کنندگان دارد

      1. سلام وقت بخیر
        با معدل کتبی۱۴/۷۸و معدل کل دیپلم۱۷/۵۶ میتونم رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد ایلام بخونم؟
        شهریش چقدره؟

    2. سلام خسته نباشید رشته میکروبیولوژی بدون کنکور دانشگاه واحد اصفهان خوراسگان برای امسال دانشجو میپذیره…..بعد تو این گرایش های میکروبیولوژی شاخه ی پزشکی اینده شغلیش نسبت به بقیه چطوره….ممنون میشم جواب بدید

      1. با سلام به صورت کلی رشته میکروبیولوژی رشته خوبیست اما بازار کارش در شهرهای مختلف متفاوت است در اصفهان و تهران و شیراز بازار کارش خوب است اما چیزی که باید بدانید این است که فارغ التحصیلان این رشته روبه اعزایش است و پیشرفت شما در گرو تلاش شماست .

  149. سلام ببخشید ولی مگه سازمان سنجش رشته میکروبیولوژی رو جزو رشته های بدون کنکور برای دانشگاه دولتی اعلام نکرده بود ؟

    1. سلام دوست عزیز
      دانشگاه های دولتی با شرایط خاص و در حالت های محدود رشته های بدون کنکور ارایه میدهد. از دفترچه پیگیری کنید

    2. سلام با معدل نهایی۱۴/۱ و معدل دیپلم ۱۷/۳۶ میشه دانشگاه آزاد تهران میکروبیولوژی خوند؟ کدوم دانشگاه های آزاد در تهران میکروبیولوژی با سوابق پذیرش دارند؟

      1. سلام
        وقت بخیر
        اگر دیپلم 12 ساله جدید داشته باشید رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد

  150. سلام خسته نباشید یعنی بدون کنکور میتوانم دانشگاه غیر انتفاعی میکروبیولوژی بخونم؟

      1. هزینه دانشگاه ب چه صورت ؟ و برای دولتی بخوایم بخونیم آزمون اون چگونه است

        1. سلام بستگی به شرایط دانشگاه دارد برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

          1. سلام دانشگاه پیام نور اصفهان رشته میکروبیولوژیک دارد؟

          2. سلام
            منتظر دفترچه جدید پذیرش در مرداد باشید.

          3. سلام من با معدل کتبی ۱۷/۷۵میتونم در دانشگاه اشرفی اصفهانی بر حسب معدل قبول بشم

      2. دانشگاه آزاد میکروبیولوژی داره؟
        بعد با چه حداقل معدلی میتونیم میکروبیولوژی بریم؟

        1. سلام وقت بخیر
          حداقل معدل بالای چهارده الزامی است .

          1. سلام معدل کتبی هشت و ده صدم و معدل کتبی پانزده و شصت صدم میتونه قبول بشه؟

          2. سلام بستگی به انتخاب رشته مابقی داوطلبین دارد.

          3. سلام من با معدل کتبی ۹/۸۲و معدل کل ۱۷ /۱۷میتونم میکروبیولوژی اصفهان بخونم

          4. سلام باتوجه به اینکه معدل کتبی پایینی دارید شانس شما کم است

          5. سلام من با معدل کتبی ۱۶/۱۸ و معدل کل ۱۹/۲۴ میتونم میکروبیولوژی غیر انتفاعی مشهد برم؟

          6. سلام وقتتون بخیر معدل کتبی نهایی بالای 12 و معدل کل 17.59 هم میتونه میکروبیولوژی آزاد بخونه؟

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید