رشته های دانشگاه فرهنگیان در سال 1402

رشته های دانشگاه فرهنگیان

رشته های دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان تمام گروه های آزمایشی، تنوع زیادی به همراه دارد و هر داوطلب بر اساس گروه آزمایشی خود، می تواند رشته مورد نظر خود را انتخاب نماید.

داوطلبان برای انتخاب هر یک از رشته های دانشگاه فرهنگیان، باید دارای شرایط و ضوابط اعلام شده از سوی سازمان سنجش باشند.

از جمله ی این شرایط و ضوابط می توان به اخذ حداقل نمره ی کل در آزمون سراسری اشاره کرد، که بر آن اساس تنها داوطلبان با حداقل نمره 6500 می توانند نسبت به انتخاب رشته های دانشگاه فرهنگیان اقدام نمایند.

همچنین متقاضیان ادامه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان تنها مجاز به انتخاب رشته و دانشگاه استان بومی خود هستند.

اگر شما علاقه مند به ادامه تحصیل در رشته های دانشگاه فرهنگیان هستید، می توانید در ادامه ی این متن اطلاعات دقیقی درباره ی این رشته ها کسب نمایید. لذا از شما دعوت می کنیم در ادامه مطلب با مرکز مشاوره آویژه همراه باشید.

لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان

لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان از مهم ترین اطلاعاتی است که متقاضیان این دانشگاه باید کسب نمایند. به همین دلیل به بررسی رشته های دانشگاه فرهنگیان در هر گروه آزمایشی می پردازیم.

پونزرشته هایی که داوطلبان گروه آزمایشی تجربی می توانند انتخاب کنند، بشرح جدول زیر است:

آموزش زیست شناسی
آموزش شیمی
آموزش ابتدایی
مهندسی صنایع مبلمان
آموزش تربیت بدنی
آموزش کودکان استثنایی

پونزاگر بخواهیم لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان برای داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی را برشماریم، باید به رشته های جدول زیر اشاره کنیم:

آموزش تربیت بدنی
مهندسی ساخت و تولید
آموزش ابتدایی
مهندسی مکانیک
آموزش فیزیک
مهندسی مواد و متالوژی
آموزش ریاضی
مهندسی عمران
آموزش کودکان استثنایی
مهندسی معماری
مهندسی برق
مهندسی کامپیوتر

در گروه آزمایشی زبان انگلیسی، تنها رشته ی آموزش زبان انگلیسی، در لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان جای دارد. فارغ التحصیلان در رشته ی آموزش زبان انگلیسی در پایان دوره تحصیل، می توانند به عنوان معلم زبان انگلیسی در مدارس مشغول به کار شوند.

لیست رشته های دانشگاه فرهنگیان

پونزدر گروه آزمایشی هنر نیز لیست رشته هایی که در دانشگاه فرهنگیان ارائه شده، به شرح جدول زیر است:

آموزش ارتباط تصویری
ارتباط تصویری
طراحی پارچه
نقاشی
طراحی لباس

پونزرشته هایی که داوطلبان گروه آزمایشی انسانی، برای ورود به دانشگاه فرهنگیان می توانند انتخاب کنند، به شرح جدول زیر است:

آموزش زبان و ادبیات فارسی
آموزش جغرافیا
آموزش تاریخ
آموزش زبان عربی
آموزش الهیات
آموزش علوم اجتماعی
آموزش ابتدایی
آموزش تربیت بدنی
مشاوره و راهنمایی
آموزش کودکان استثنایی

داوطلبان هر گروه آزمایشی، بر اساس علایق خود می توانند برای قبولی و ثبت نام در هر کدام از این رشته ها اقدام نمایند.

رشته های دانشگاه فرهنگیان,رشته های ورود به فرهنگیان,دانشگاه فرهنگیان,دانشگاه

شرایط اختصاصی ثبت نام فرهنگیان

شرط تراز علمی

متقاضیان زمانی مجاز به انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان خواهند بود که حداقل تراز علمی 6500 را در کنکور سراسری و زیرگروه امتحانی خود کسب کرده باشند.

شرط معدل

متقاضیان باید دارای حداقل معدل کل 14 در دوره متوسطه دوم در سه پایه اول، دوم و سوم باشند.

شرط سنی

متقاضیانی دارای شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان هستند که جزو متولدین متولدین 1 مهر ماه 1378 به بعد باشند، یعنی در زمان ورود به دانشگاه دارای سن حداکثر 22 سال تمام باشند. (سازمان سنجش آموزش کشور طبق اطلاعیه های جدیدی که منتشر کرده است، متقاضیان تا 24 سال سن هم می توانند در دانشگاه فرهنگیان ثبت نام کنند.)

شرط بومی گزینی

متقاضیان در زمان انتخاب رشته بایستی که به شرط بومی بودن رشته های دانشگاه فرهنگیان اقدام کنند و از میان کد رشته هایی انتخاب کنند که بومی آنجا هستند.

شرط سلامت جسمی و روانی

سلامت جسمی و روانی متقاضیان توسط پزشک بررسی می شود و داوطلبان بایستی دارای سلامت جسمانی، روحی و روانی در سطح قابل قبول باشند.

شرط پذیرش در مصاحبه حضوری

متقاضیان باید موفق به کسب نتیجه قبولی در مرحله مصاحبه حضوری فرهنگیان نیز بشوند.

شرایط اختصاصی ثبت نام فرهنگیان

مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری

شناسنامه داوطلبکارت ملی داوطلبمعدل کتبی و معدل کل دیپلمکد دانش آموزی
کد منطقه محل سکونتکد پستی محل سکونت داوطلبسریال 12 رقمی کارت اعتباریکد سوابق تحصیلی دیپلم یا پیش دانشگاهی
کد مربوط به سهمیه ایثارگرانکد تعیین وضعیت نظام وظیفه برای داوطلبان آقایک عکس 4*3 با مشخصات حتما رنگی با زمینه سفید، تمام رخ، حجم حداکثر 70 کیلو بایت و با فرمت jpg.

مدارک لازم برای ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان

  1. اسکن تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  2. اسکن تاییدیه تحصیلی مدرک دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی
  3. اسکن معافیت تحصیلی (برای داوطلبان آقا)
  4. اسکن کارنامه کنکور
  5. اسکن مدرک موقت دیپلم یا مدرک پیش دانشگاهی
  6. اسکن عکس پرسنلی

شرط معدل و شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان تغییر نخواهد کرد و اگر داوطلبی شرایط لازم را نداشته باشد، امکان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را نخواهد داشت.

مدارک لازم برای ثبت نام غیرحضوری دانشگاه فرهنگیان

نحوه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

برای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۴۰۲ هم مانند سال های گذشته، باید وارد سایت سنجش به نشانی اینترنتی sanjesh.org شده و از این طریق نسبت به تکمیل ثبت نام اقدام نمود.

البته توجه داشته باشید که باید دقیقا در زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه فرهنگیان 1402 که توسط سازمان سنجش مشخص می شود، اقدام کرد.

پونزبرای این کار کافی است مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

ابتدا نشانی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور یعنی sanjesh.org را در مرورگر خود جست و جو نمایید.

در نتایج بالا آمده باید اولین سایت که مربوط به سازمان سنجش است را انتخاب کرده و وارد شوید.

ورود به سایت ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

اگر در زمان مناسب اقدام کرده باشید، در قسمت کنکور سراسری می توانید ثبت نام را مشاهده کنید. از این قسمت باید نسبت به ثبت نام کنکور در گروه آموزشی خود اقدام کنید.

زمان و نحوه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1402

یکی از مهم ترین نکات در موردثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1402، توجه به زمان انجام این کار می باشد. همان گونه که بیان کردیم، ثبت نام این دانشگاه به صورت هم زمان با ثبت نام در کنکور سراسری انجام می گیرد.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش، زمان ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲ از روز یکشنبه 10 بهمن آغاز شده و تا روز یکشنبه 17 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اما نکته مهم دیگر، تکمیل فرآیند ثبت نام در سامانه ثبت نام دانشگاه فرهنگیان یا همان sanjesh.org می باشد که باید در این زمان مشخص شده انجام بگیرد.

برای این کار باید به سامانه سنجش مراجعه کرده و از آن جا نسبت به تکمیل ثبت نام در گروه آموزشی خود اقدام نمود. با نام نویسی کنکور سراسری از این طریق، دیگر نیازی به ثبت نام دانشگاه فرهنگیان از طریق سایت یا سامانه دیگر به صورت جداگانه وجود نخواهد داشت و باید منتظر نتایج کنکور و فرآیند انتخاب رشته باشید.

راهنمای ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

بهترین رشته های دانشگاه فرهنگیان

بهترین رشته های دانشگاه فرهنگیان یکی از چندین سوالاتی است که ذهن بسیاری از متقاضیان تحصیل در دانشگاه فرهنگیان را درگیر می کند.

در پاسخ به چنین سوالاتی باید گفت که بهترین رشته برای هر فردی، همان رشته ای است که در آن استعداد دارد، مورد علاقه اش بوده و مطابق با محل زندگی اش بازار کار مناسبی برای آن مهیا است.

البته با توجه به تعداد کمتر رشته های این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه های کشور، داوطلبان قدرت انتخاب چندان گسترده ای ندارند. اما باید تاکید کرد که شرایط تحصیل در اکثر این رشته ها یکسان است. همچنین آینده ی شغلی تقریبا یکسانی در انتظار فارغ التحصیلان این دانشگاه است.

به همین دلایل پاسخ به این سوال که بهترین رشته های دانشگاه فرهنگیان کدامند، تا حد زیادی بر عهده ی خود داوطلب است که باید بر اساس علایق و توانمندی های خود، رشته ی مورد نظرش را انتخاب نماید.

رشته های دانشگاه فرهنگیان,رشته های دانشگاه,دانشگاه فرهنگیان رشته,دانشگاه

شانس قبولی رشته های دانشگاه فرهنگیان

قبولی رشته های دانشگاه فرهنگیان به دلایل مختلف کار تقریبا سختی است. یکی از این دلایل تعداد زیاد علاقه مندان و داوطلبان دانشگاه فرهنگیان است که به طبع با افزایش تعداد متقاضیان رقابت سخت تری برای قبولی در این دانشگاه شکل می گیرد.

علاوه بر این، می دانیم که امر آموزش و پرورش جوانان و نوجوانان هر کشوری یکی از مهمترین مسائل است و در کشور ما نیز به این شکل است. لذا در پذیرش و استخدام معلمان و همچنین قبولی رشته های دانشگاه فرهنگیان سخت گیری هایی وجود دارد و هر فردی نمی تواند در این دانشگاه پذیرفته شود؛ چرا که معلمان الگوی کودکان و نوجوانان قرار می گیرند.

بنابراین باید اصلح ترین و مناسب ترین افراد برای این شغل انتخاب شوند. این دانشگاه فرهنگیان از طریق تعیین شرایط و قوانین مختلف سعی می کند مناسب ترین افراد را برای شغل معلمی انتخاب نماید.

از جمله ی این موارد همان شرایط مربوط به سن و سال است که داوطلبان نباید سن بیشتر از 22 سال داشته باشند. این موضوع به جوان ماندن نیروی کار آموزش و پروش کمک می کند. علاوه بر این داشتن معدل 14 در دوره ی متوسطه نیز از شروط لازم برای تحصیل در این دانشگاه است.

همچنین متقاضیان نباید هیچگونه تعهد کاری به سازمان ها یا مراکز دولتی و یا غیر دولتی داشته باشند تا بتوانند تمام وقت خود را برای کسب تجربیات لازم برای شغل معلمی بگذارند.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

از میان تمامی کسانی که کد رشته محل های مربوط به دانشگاه فرهنگیان را انتخاب کرده اند، دسته ای از متقاضیان که واجد شرایط ثبت نام در دانشگاه فرهنگیان هستند، به صورت دو برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می شوند.

این مرحله خود شامل دو مرحله مصاحبه حضوری و معاینات پزشکی می باشد و از میان افراد، کسانی موفق به ورود به دانشگاه های فرهنگیان خواهند شد که در این مراحل امتیاز بالاتری کسب نمایند.

در مرحله مصاحبه حضوری دانشگاه فرهنگیان یک هیئت مصاحبه کننده شامل سه نفر از اساتید دانشگاه صلاحیت های عمومی و اختصاصی شرکت کنندگان را بررسی می کنند.

دانشگاه های فرهنگیان به کمک سازمان سنجش آموزش کشور به منظور اطلاع از میزان آمادگی جسمی و روانی شرکت کنندگان، اقدام به سنجش سلامت می کند.

مصاحبه دانشگاه فرهنگیان

ادامه تحصیل دانشگاه فرهنگیان

ادامه تحصیل متعهدین خدمت به وزارت آموزش و پرورش، صـرفاً در رشته های مورد نیاز آموزش و پرورش در صورت موافقت با ادامه تحصیل و صدور فرم مربوطه از سوی اداره کل آموزش و پرورش محل خدمت، امکان پذیر خواهد بـود.

ضمنا جذب و استخدام دانشجویانی که تحت هر شرایطی در دوره کاردانی متوقف شوند، به علت عدم نیاز به خدمات آنان در آموزش و پرورش، امکان پذیر نخواهد بود و صرفا در صورت داشتن شرایط لازم مطابق با ضوابط و آیین نامه آموزشی با مدرک کاردانی اخراج و در خصوص اخذ خسارت و استیفای حقوق دولت، مطابق قانون اقدام خواهد شد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه فرهنگیان ۱۴۰۲

بسیاری از داوطلبان که ثبت نام دانشگاه تربیت معلم ۱۴۰۲ را انجام داده اند، پس از اتمام ثبت نام خود متوجه وجود اشتباه در فرم ثبت نام می شوند.

از آنجایی که سازمان سنجش روی صحت اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام تاکید دارد، بسیاری از داوطلبان به دنبال راهی برای ویرایش اطلاعات ثبت نام خود هستند.

سازمان سنجش برای ویرایش اطلاعات ثبت نامی دانشگاه فرهنگیان 1402 چندین بازه زمانی را تعیین کرده است که شامل زمان ثبت نام کنکور سراسری، تمدید مهلت ثبت نام و زمان دریافت کارت ورود جلسه و اعلام نتایج کنکور سراسری می باشد.

زمان ویرایش اطلاعات ثبت نام دانشگاه فرهنگیان

سخن آخر

هر ساله وزارت آموزش و پرورش با هدف تامین نیروی انسانی کارآمد، اقدام به پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دانشگاه های فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی می نماید.

ثبت نام دانشگاه تربیت معلم فقط با تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی کنکور 1402 و شرکت در این آزمون پایان نمی پذیرد. داوطلبان برای ورود به این دانشگاه باید در انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان شرکت کرده و در صورت کسب حد نصاب برای سایر مراحل نیز دعوت می شوند.

افرادی که مایل به تحصیل در دانشگاه فرهنگیان هستند، می بایست در تاریخ مقرر نسبت به ثبت نام دانشگاه فرهنگیان 1402 و انجام مراحل آن اقدامات لازم را به انجام برسانند.

اطلاعات مربوط به تاریخ و نحوه ثبت نام این دانشگاه در مقاله فوق به خدمت دوستان گرامی ارائه شد. چنانچه در این زمینه سوالی دارید یا به دریافت مشاوره تخصصی تحصیلی احتیاج دارید، با مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان این مجموعه شما را راهنمایی نمایند.

سوالات متداول

دانشگاه فرهنگیان چه رشته هایی ارائه می دهد؟

این دانشگاه برای تمام گروه های آزمایشی، رشته هایی را ارائه می دهد که از آن جمله می توان به رشته هایی همچون آموزش زیست شناسی، آموزش شیمی، آموزش ریاضی، آموزش فیزیک، آموزش عربی و … اشاره کرد.

رتبه لازم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان چیست؟

تنها داوطلبانی می توانند در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنند که در کنکور سراسری حداقل نمره کل تراز 6500 کسب نمایند و جز نفرات برتر کنکور سراسری باشند.

شرایط پذیرش دانشگاه فرهنگیان چیست؟

داشتن حداکثر سن 22 سال سن، حداقل نمره ی معدل دیپلم 14، نداشتن تعهد به هیچ ارگان و موسسه دولتی و غیر دولتی، اخذ نمره ی تراز حداقل 6500 در کنکور سراسری و قبولی در مصاحبه حضوری از شرایط پذیرش این دانشگاه است.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

رشته های دانشگاه فرهنگیان در سال 1402

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 185 نظر:
  1. سلام وقت به خیر
    من رشته صنایع غذایی هستم
    با معدل ۱۸/۶۶ دیپلم گرفتم
    آیا میتونم توی دانشگاه فرهنگیان برای رشته تربیت معلم ابتدایی بدون کنکور و با شرط معدل ثبت نام کنم ؟؟

    1. سلام جزایری هستم.برای ورود به دانشگاه فرهنگیان باید با کنکور سراسری انتخاب رشته انجام دهید.

  2. سلام با رتبه ۸۰۰۰ هزار منطقه ۱ میشه تربیت بدنی دانشگاه های فرهنگیان تهران قبول شد؟

  3. سلام من دردانشگاه فرهنگیان اصفهان رشته آموزش زیست شناسی قبول شدم در دفترچه راهنمای ثبت نام زده بود ۲سال اول دانشگاه شهرکرد و۲سال دوم پردیس باهنر اصفهان الان باید به کدام دانشگاه مراجعه کنم

  4. با رتبه ۷۰۰۰ انسانی منطقه ۲ میتونم توی فرهنگیان دبیری ادبیات و علوم اجتماعی و ابتدایی رو قبول شم ؟
    خاهشا بگییین لطفا

  5. سلام وققتتون بخیر
    من یه سوال داشتم لطفا راهنمایی کنید
    برای قبول شدن تو فرهنگیان از رشته ریاضی بریم آسونتره یا از رشته انسانی؟!
    و کدوم رشته بهتره برای فرهنگیان؟

    1. سلام از طریق هر دو این رشته ها میتوانید به فرهنگیان راه پیدا کنید و اسانتر یا سخت تر بودن رشته بستگی بع علاقه و توانایی شما در دروس مختلف دارد.

  6. سلام وقت بخیر اگه من معدل امتحان نهاییم ۱۶ باشه و رتبه ام در کنکور ۵۲۳۱ باشه با درصدهای علوم اجتماعی ۳۰و روانشناسی ۲۰ و فارسی و تاریخ ۱۰ ، امکان قبولی من در دانشگاه فرهنگیان رشته مشاوره و راهنمایی چقدر است ، اصلا امکان قبولی دارم؟

    1. سلام.شما برای ورود به دانشگاه فرهنگیان باید حداقل تراز 6000 داشته باشید.

    2. سلام وقت بخیر رشته کاردانی آموزش ابتدایی رشته خوبیه چه فرقی با خود آموزش ابتدایی داره

      1. سلام خدمت شما، تفاوتی ندارد. صرفا مقطع کاردانی، همان فوق دیپلم است.

  7. سلام رشته کامپیوتر هم دانشگاه فرهنگیان داره تا با کنکور وارد دانشگاه بشیم لطفا راهنمایی کنین من هیچ اطلاعی ندارم

    1. سلام وقت بخیر، خیر دانشگاه فرهنگیان رشته کامپیوتر ارائه نمی‌کند

  8. سلام،ببخشید من کاردانی فناوری اطلاعات رو دارم میخواستم ببینم الان میتونم برای دانشگاه فرهنگیان کنکور بدم؟شرایطش چجوریه؟

    1. سلام بله تا سن 25 سالگی امکان شرکت در کنکور را دارید و با بدست اوردن رتبه مورد نیاز میتوانید در این دانشگاه ها تحصیل کنید.

    2. سلام‌ببخشین‌من‌پایه‌نهم‌هستم
      وعلاقه‌زیادی‌‌‌به‌معلمی‌دارم‌ومدلم‌دراین‌سه‌
      سال‌بالاتر‌از‌۱۴‌بوده‌‌میخوام‌ در‌رشته‌معلمی‌
      از‌دانشگاه‌فرهنگیا‌ن‌قبول‌بشم
      و‌میخوام تلاش‌کنم‌بیشتر‌درس‌بخونم‌ولی
      وقتی‌کتاب‌و‌بر‌می‌دام‌حواسم‌‌پرت‌مسائل غیر‌
      درسی‌میشه‌‌.‌از‌تون‌خواهش‌می‌کنم‌به‌من‌
      کنین‌. لطفأ لطفأ ‌تا‌این‌مشکل‌را‌بر‌طرف‌کنم‌و
      به‌رشته‌معلمی‌‌در‌دانشگاه‌فرهنگیان‌قبول
      بشم‌اگه‌میشه‌خواهشن ‌کمکم‌کنین‌ممنون.
      ‌من‌‌ازشما‌در‌خواست‌کمک‌میخوام

      1. سلام جزایری هستم.برای مشاوره در رابطه با روش های مطالعاتی و بررسی شرایط شما با مشاورین آویژه تماس بگیرید.

  9. تو رشته های انسانی فرهنگیان کدام رشته درآمدش بیشتره؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  10. تو رشته های انسانی فرهنگیان کدام رشته درآمد زاتراست؟

    1. سلام وقت بخیر
      برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  11. کدوم رشته ها به محض ورود به دانشگاه حقوق دریافت میکنن؟!

  12. سلام! من سال آخر رشته انسانی هستم و میخوام وارد دانشگاه فرهنگیان بشم
    حتما باید وارد دانشگاهی بشم که تو شهر خودمه؟!
    نمیتونم توی یه شهر دیگه برم دانشگاه؟!

  13. سلام روز خوش میخواستم بپرسم من اگه بخوام برای کنکور امسال دانشگاه فرهنگیان بخونم درصورتی که به دلیل وجود کرونا و کلاسهای آنلاین افت تحصیلی شدید داشتم و سال دوم دبیرستان معدلم زیر 14 شد.
    میتونم برم فرهنگیان؟!

  14. سلام
    میخواستم بدونم میشه در رشته آموزش فیزیک دکترا گرفت ؟

    1. سلام وقت بخیر
      به دانشگاه مورد نظر شما برای قبولی بستگی دارد

  15. سلام وقت بخیر من برای مصاحبه ی فرهنگیان گروه زبان های خارجی دعوت شدم ی سوال داشتم انشالله اگر مصاحبه قبول شوم…ایا امکانش هست وقتی ک کارنامه ی سبز منتشر شد شاخه ای از رشته های انسانی رو برای تحصیل در فرهنگیان انتخاب کنم؟

    1. با سلام برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید

  16. سلام با تراز ۶۸۰۰ در رشته انسانی شانس قبولی وجود دارد ؟ و در چه رشته هایی از فرهنگیان شانس قبولی برای این تراز بیشتر است؟

  17. سلام دانشگاه فرهنگیان رشته علوم تربیتی هم داره یانه

    1. سلام وقتتون بخیر حتما در این خصوص برای بررسی دفترچه با کارشناسان ما تماس بگیرید

      1. تو رشته های انسانی فرهنگیان کدام رشته درآمد زاتراست؟

        1. سلام وقت بخیر
          برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با کارشناسان ما تماس بگیرید

  18. سلام من برای دانشگاه فرهنگیان میخام دبیر ادبیات بخونم باید چ رتبه ای بیارم

    1. سلام ببخشید میخواستم بدونم دانشگاه فرهنگیان رشته مشاوره خانواده داره

    2. سلام من میخوام هم فرهنگیان اسم بیاد و به رشته روانشناسی هم علاقه دارم باید چیکار کنم؟

      1. سلام وقتتون بخیر قبولی شما در انتخاب رشته براساس اولئیت بندی شما میباشد

  19. سلام خسته نباشید، من به هنرآموز شدن در رشته خودم خیلی علاقه دارم میخواستم بدونم چگونه باید وارد دانشگاه فرهنگیان شد چون رشته من الکترونیک است و کنکور ندارم و ( شرط معدل) است‌.
    میشه در این راستا کمکم کنید.
    ممنون میشم.

    1. با داشتن مدرک دیپلم و سال دوازدهم رشته خودتون می تونید تو کنکور بچه های نظری شرکت کرده و دانشگاه فرهنگیان پذیرش بگیرید

      1. سلام ببخشید یه سوال داشتم
        فرهنگیان رشته روانشناسی هم داره برای زیر گروه انسانی؟

      2. سلام ببخشید کدوم رشته فرهنگیان برای انسانی ارشد داره تاریخ و جغرافیا ارشد دارن؟

        1. سلام
          تاریخ و جغرافیا خیر
          زبان و ادبیات فارسی و ..

  20. سلام خسته نباشید، من به هنرآموز شدن در رشته خودم خیلی علاقه دارم میخواستم بدونم چگونه باید وارد دانشگاه فرهنگیان شد چون رشته من الکترونیک است و کنکور ندارم و ( شرط معدل) است‌.
    میشه در این راستا کمکم کنید.
    ممنون میشم.

    1. با داشتن مدرک دیپلم و سال دوازدهم رشته خودتون می تونید تو کنکور بچه های نظری شرکت کرده و دانشگاه فرهنگیان پذیرش بگیرید

  21. سلام.‌برای رشته مشاوره‌ و‌راهنمایی باید حداقل چه رتبه قبول بشی؟

    1. سلام
      میخواستم بدونم اگه فرهنگیان رشته آموزش زبان انگلیسی قبول شم شهر خودمون میوفته دانشگاه یا مشهد؟

  22. سلام وقت شما بخیر و خسته نباشید

    ببخشید در بین مشاوره و راهنمایی و دبیری عربی ، کدامیک آینده شغلی بهتر و درآمد خوبی دارد ؟
    خیلی متشکر میشم از پاسخ گوییتون .

  23. سلام من برای دانشگاه فرهنگیان تربیت بدنی میخام قبول شم باید رتبم چند هزار باشه 🙂🙏
    واین که برای ازمون عملیش کی باید ثبت نام کرد

    1. سلام. برای قبولی در این دانشگاه باید تراز شما بالاتر از ۶۵۰۰ باشد . پس از اعلام نتایج اولیه کنکور در صورتی که مجاز به ثبت نام دانشگاه فرهنگیان بودید در لیست انتخاب رشته آن را انتخاب میکنید سپس با مراجعه به پورتال دانشگاه فرهنگیان از زنان مصاحبه و آزمون عملی اطلاع پیدا کنید.

  24. سلام وقتتون بخیر…دربین این رشته های انسانی چرا دبیری روانشناسی نداریم

    1. سلام. لیست رشته ها ی دانشگاهی هر ساله از طریق دفترچه راهنمای انتخاب رشته منتشر میشود.

    2. سلام وقت شما بخیر و خسته نباشید

      ببخشید در بین مشاوره و راهنمایی و دبیری عربی ، کدوم رشته اهمیت و آینده شغلی بهتری دارد ؟
      خیلی ممنون میشم از پاسخ گوییتون

    3. چون کسی که دبیری علوم اجتماعی میخونه ،اقتصاد ،روان و جامعه می‌تونه درس بده

  25. سلام
    میخواستم بدونم اگه تو دانشگاه فرهنگیان رشته مشاوره،مثل روانشناسیه یانه؟

    1. سلام. رشته روانشناسی و مشاوره دو رشته متفاوت البته با دروس و محتواهای مشترک هستند.

  26. در آموزش تربیت بدنی میتونیم تا مقطع دکتری ادامه تحصیل بدیم

    1. سلام بله امکان ادامه تحصیل در مقطع دکتری نیز وجود دارد.

  27. سلام ببخشید خواستم ببینم من اگه انسانی بخونم و به دانشگاه فرهنگیان انتخاب شم میتونم مهندسی کامپیوتر بخونم

    1. سلام طبق ارائه رشته های فرهنگیان اگر مهندسی کامپیوتر ارائه شود بله میتوانید.

  28. سلام.از رشته الکتروتکنیک فنی حرفه ای یا دانشگاه فرهنگیان قبول هم میکنه.برای مثال هنر آموز الکتروتکنیک می توانم بشم؟؟

  29. سلام ببخشید باید برای قبول شدن تو رشته مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان باید چه ترازی باشه؟

    1. سلام. برای قبول شدن در این رشته حداقل تراز مورد نیاز ۹۰۰۰ است.

  30. سلام ببخشید باید برای قبول شدن تو رشته مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان باید چه ترازی باشه؟

    1. سلام. حداقل تراز قبولی در این رشته در دانشگاه فرهنگیان ۹۰۰۰ می‌باشد.

  31. سلام
    رشته مشاوره تو دانشگاه فرهنگیان با چه ترازی می تونیم قبول شیم؟

    1. سلام. حداقل تراز قبولی در این رشته در دانشگاه فرهنگیان ۹۰۰۰ می‌باشد.

  32. سلام وقت بخیر
    ببخشید کسانی که رشته فنی میخونن مثلا من دارم الکترونیک میخونم میتونم کنکور دانشگاه فرهنگیان بدم؟؟؟
    یکی از معلمامون میگفتن میشه؟؟

    1. سلام. بله امکان شرکت در دانشگاه فرهنگیان برای رشته های فنی هم وجود دارد.

  33. سلام خداقوت ببخشید سوالی داشتم.فرهنگی هستم باسابقه 24سال خدمت ومدرک کاردانی.می خواستم ادامه تحصیل بدهم کارشناسی.ساکن وشاغل شهر مشهد مقدس.آیادردانشگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد ثبت نام وادامه تحصیل دهم .ممنونم که سوال من پاسخ می دهید.

    1. سلام. خیر دانشگاه فرهنگیان با آزمون سراسری امکان پذیر است و شرایط سنی دارد. شما می توانید در دانشگاه های دیگر ادامه تحصیل دهید

  34. سلام وقت بخیر.کسانی که در دانشگاه فرهنگیان آموزش مشاوره و راهنمایی خوندن ، میتونن دبیر روانشاسی بشن!؟

  35. سلام من کاردانی ترم افزار دارم، با معدل ۱۲.۹۰ میتونم در فرهنگیان روانشناسی بخونم؟

    1. سلام. دانشگاه فرهنگیان در مقطع کارشناسی از طریق کنکور سراسری اقدام به جذب نیرو میکند بنابراین برای ورود به این دانشگاه ابتدا باید موفق به اخذ رتبه قابل قبول در کنکور سراسری شوید.

  36. سلام کدرشته های دانشگاه فرهنگیان رو به چه صورت باید پیدا کرد؟

    1. سلام دانشگاه شرافت فرهنگیان تهران رشته زبان ادبیات دار

  37. وقت بخیر . خواستم بدونم مشاوره جزو رشته های فرهنگیانه و حقوق دریافت میکنه؟؟

  38. سلام وقت بخیر . یک سوال داشتم .
    ایا دانشگاه فرهنگیان فقط برای دبیران حقوق لحاظ میشه؟؟ مشاوره و راهنمایی حقوق دریافت میکند در ان؟ و ایا رشته مشاوره تحصیل در دانشگاه فرهنگیان رو نیازمند هست؟

  39. سلام وقت بخیر
    . خواستم بدونم رشته مشاوره هم در دانشگاه فرهنگیان تحصیل میشه؟؟ و اون هم حقوق میگیره مانند دانشجویانِ معلم؟

  40. سلام دختر من رتبه ۲رقمی توی انسانی آورده از نظر آینده شغلی روانشناسی تهران بهتره یا دبیری؟

    1. سلام وقت بخیر
      از لحاظ اینده کاری تو این بیکاری دبیری بهتر هست

  41. السلام علیکم؛ چه فرقی بین رشته عربی در دانشگاه فرهنگیان با رشته عربی در دانشگاه روزانه دارد؟ توم کدومش یادگیری عربی بهتر و بیشتره؟

    1. سلام دانشگاه فرهنگیان برای شغل دبیر عربی درنظر گرفته شده ولی رشته عربی را اگر انتخاب نمایید باید برای شغل موردنظر درآزمون استخدامی ها شرکت نمایید

  42. ميتونم تو فرهنگيان روانشناسي بخونم؟
    يا اصلا رشته روانشناسي وجود داره!؟

    1. سلام دردانشگاه فرهنگیان رشته مشاوره وجود داره میتوانید انتخاب نمایید

      1. میشه در دانشگاه تربیت دبیر قبول شد و مدرک روانشناسی گرفت؟

  43. سلام خسته نباشید برای مشاوره فرهنگیان چند نفر رو امسال میخوان
    اگه امکان دارید بگید
    متشکرم

  44. سلام خیلی متشکرم از شما
    یه سوال داشتم من برهی انتخاب رشته میخوام مشاوره رو بزنم واسه دانشگاه فرهنگیان
    رتبم ۸۰۰۰ شد و رشته ام انسانیه
    میخواستم بدونم میتونم قبول بشم احتمالش هست یا خیر چون توی کارنامه اولیه مجاز شدم واسه فرهنگیان ولی خوب میخوام مشاوره برم

    1. سلام بله ممکن است
      براساس مصاحبه علمی که انجام می‌دهید شانس شما مشخص میشود

  45. سلام ،دبیر روانشناسی در کدوم رشته یافت میشه واینکه روانشناسی در فرهنگیان کلا چه جوریه ؟؟ممنون میشم جواب این سوالمو بدین😊

    1. سلام شما میتوانید راهنمایی ومشاوره را انتخاب نمایید ودرآینده در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهید

  46. سلام ایا دانشگاه حضرت فاطمه س قائم شهر ک فرهنگیان است رشته دبیری زبان انگلیسی دارد؟؟؟

    1. سلام برای پذیرش دانشگاه فرهنگیان باید بومی باشید بله میتوانید اقدام نمایید

  47. سلام چطور میشه از طریق فرهنگیان روانشناسی بالینی خوند

  48. باتشکر از مطالب خوبتون
    میخواستم بدونم چطور رشته مشاوره و راهنمایی جز فرهنگیان هست و حقوق هم میده اما دانشگاه هایی که معرفی میشه تو سایت ها برای این رشته پردیس هستند
    لطف کنید توضیح بدین ممنون میشم
    معمولا نوشته میشه دانشگاه فرهنگیان- پردیس شهید هاشمی نژاد مشهد فرهنگیان-آزاد
    دانشگاه های رشته اموزش مشاوره و راهنمايي مشاوره سراسری و رایگان هستن یا پردیس و آزاد؟

    1. سراسری و رایگان هستن. از عنوان پردیس برای واحدهای مختلف در استان‌های مختلف استفاده می‌کنن

  49. سلام،از طریق دانشگاه فرهنگیان نمیتونیم برای روانشناسی بالینی بخونیم؟ینی فرهنگیان فقط برای معلمیع؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله فعلا نمیشود .در اینده میتوانید ادامه دهید .

  50. سلام،از طریق دانشگاه فرهنگیان نمیتونیم برای روانشناسی بالینی بخونیم؟ینی فرهنگیان فقط برای معلمیع؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله فعلا نمیشود .در اینده میتوانید ادامه دهید .

  51. سلام..از رشته تجربی میشه مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کرد؟
    ممکنه امسال اضافه کنن این رشته رو؟

    1. سلام هر ساله در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش ظرفیت و رشته های مدنظر را با توجه نیاز هر استان اعلام می شود.

    1. سلام دوست عزیز
      بله از طریق کنکور سراسری اقدام کنید

    2. سلام..از رشته تجربی میشه مشاوره و راهنمایی دانشگاه فرهنگیان رو انتخاب کرد؟
      ممکنه امسال اضافه کنن این رشته رو؟

      1. سلام هر ساله در دفترچه انتخاب رشته سازمان سنجش ظرفیت و رشته های مدنظر را با توجه نیاز هر استان اعلام می شود.

    3. ببخشید برای ورود به دانشگاه علوم انتظامی امین باید از طریق کنکور اقدام کرد؟؟؟

      1. سلام. خیر از طریق شرکت در آزمون ورودی دانشگاه برای پذیرش گرفتن اقدام کنید.

  52. سلام
    ببخشید دانشگاه فرهنگیان زشته روانشناسی داره ؟!
    و اینکه اگه داره دانشگاه کدوم شهراست؟!

    1. سلام دوست عزیز
      بله دارد.به دفترچه جهت بررسی دانشگاه رجوع کنید

        1. سلام دوست عزیز
          بله از طریق کنکور سراسری اقدام کنید

          1. سلام من میخام که معلم روانشناسی شم
            آیا میشه که در دانشگاه فرهنگیان تحصیل کنم؟؟

          2. با سلام با توجه به مقطع و رشته ای که خواندید تعیین میشود

  53. سلام
    مثلا اگر دوتا رشته فرهنگیان رو زدیم مثل مشاوره و دبیر جامعه شناسی بعد اگه هر دو قبول شدیم میتونیم یکشو انتخاب کنیم یا هر دوتاش باید بریم

    1. سلام دوست عزیز
      یک رشته اصلی و یکی شناور میباشد

  54. سلام و ادب
    ممنونم از مطالب مفیدتون🌷🌷🌷
    من علاقه خاصی به رشته روانشناسی دارم
    اما میخوام«دوست دارم» در مدت تحصیلم شاغل هم باشم(دبیر باشم).
    بخاطر همین میخواستم بدونم میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم و در کنارش روانشناسی هم بخونم؟؟؟

    اصلا دانشگاه فرهنگیان این رشته رو داره؟
    واگر ندارد میتونم در یک دانشگاه دیگه این رشته رو ادامه بدم تا مرحله دکتری؟؟؟
    ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدید🌷🌷🌷

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست همزمان تحصیل کنید

  55. سلام و ادب
    ممنونم از مطالب مفیدتون🌷🌷🌷
    من علاقه خاصی به رشته روانشناسی دارم
    اما میخوام«دوست دارم» در مدت تحصیلم شاغل هم باشم(دبیر باشم)و علاقه هم دارم.
    بخاطر همین میخواستم بدونم میتونم وارد دانشگاه فرهنگیان بشم و در کنارش روانشناسی هم بخونم؟؟؟

    اصلا دانشگاه فرهنگیان این رشته رو داره؟
    واگر ندارد میتونم در یک دانشگاه دیگه این رشته رو ادامه بدم تا مرحله دکتری؟؟؟
    ممنون میشم پاسخ سوالم رو بدید🌷🌷🌷

    1. سلام دوست عزیز
      خیر مقدور نیست همزمان تحصیل کنید

  56. سلام من دانش اموز رشته فنی حرفه ای الکتروتکنیک هستم امسال سال ۱۴۰۰میخوام کنکور بدم سال اخرمه میخواستم بدونم اگه تراز منم
    ۶۵۰۰بیاد میتونم در دانشگاه فرهنگیان قبول میشم یا دانشگاه فرهنگیان از رشته فنی حرفه ای دانش جو قبول نمیکنه ممنون از شما

    1. سلام دوست عزیز
      تراز 6500 حد پایین است .باید شرایط دیگر از جمله رتبه و غیره بررسی شود

  57. سلام متقاضیان رشته علوم اجتماعی هم از لحظه ورود استخدام و حقوق دریافت میکنند

  58. سلام متقاضیان رشته علوم اجتماعی هم از لحظه ورود استخدام و حقوق دریافت میکنند

  59. سلام کنکور هنر اموزش ارتباط تصویری دبیر چ رشته هایی میشه شد؟

  60. سلام،شانس قبولی تو رشته ریاضی فیزک،در آموزش ابتدایی زیاده یا تربیت بدنی یا آموزش ریاضی یا آموزش فیزیک،لطفا پاسخ بدید

    1. سلام دوست عزیز
      بستگی به طرفیت پذیرش رشته و سطح شما در آزمون دارد

  61. سلام .. من الان دارم متاوژی فنی میخونم .. ایا برای ما هم امکان پذیر هست بریم دانشگاه فرهنگیان و انجا به عنوان هنر اموز باشم ؟ یا میتونم کنکور انسانی بدم و با دیپلم فنی برم اموزش ابتدائی بخونم ..

    1. سلام
      با دیپلم نظام جدید مجاز در شرکت برای هر آزمونی هستید

  62. سلام من متولد 1377/9/1هستم و مدرک کارشناسی صنایع شیمیایی ازدانشکده دولتی روزانه دارم میخواستم بدونم میتونم کنکور فرهنگیان 1400رو شرکت کنم و اگر میتونم میشه راهنماییم کنین چ کنکوری باید ثبت نام کنم
    ممنونم

    1. سلام شما باید از طریق کنکور کارشناسی اقدام کنید

      1. سلام
        من الان دانشجو معلم هستم اگه بخوام رشته آموزش ابتدایی رو تغییر برم چطور باید اقدام کنم تغییر وضعیت چطوریه بعد چن سال میشه ابن کارو کرد ؟؟
        لطفا جواب بدین ممنون

        1. سلام وقت بخیر شما باید طرح را در آموزش ابتدایی بگذرانید و بعد از چند سال سابقه کار می توانید برای مقاطع بالاتر اقدام کنید

      2. سلام وقتتون بخیر
        یک سوال داشتم درمورد دانشگاه فرهنگیان
        اینکه در دانشگاه فرهنگیان امکان تحصیل در رشته روانشناسی تربیتی هست؟

        1. سلام خدمت شما. در مقطع ارشد بله امکان تحصیل در این رشته را دارید. ولی برای مقطع کارشناسی صرفا روان شناسی ارائه میشود.

  63. سلام ممنون از پاسخگوییتون. من شنیدم برای قبولی دانشگاه فرهنگیان بهتره که از طریق رشته ی انسانی رفت تا تجربی، بدلیل خیلی کمتر بودن داوطلبین و کمتر بودن رقابت در این رشته چنین چیزی صحت داره آیا؟

    1. سلام تقریبا می توان گفت خیر. زیرا برای این که در رشته انسانی دانشگاه فرهنگیان قبول شوید رتبه پایین تری نسبت به رشته تجربی می خواهد

    2. بله ،اگه به فرهنگیان علاقه دارین به همون دلایلی که خودتون گفتین رفتن از رشته ی انساتی بهتره

  64. سلام ببخشید دانشگاه فرهنگیان فقط برای تربیت معلم حقوق میدن

    1. با سلام خدمت شما دوست عزیز دانشگاه فرهنگیان همان دانشگاه تربیت معلم است که تغییر نام داده

      1. سلام وقت بخیر . یک سوال داشتم .
        ایا دانشگاه فرهنگیان فقط برای دبیران حقوق لحاظ میشه؟؟ مشاوره و راهنمایی حقوق دریافت میکند در ان؟ و ایا رشته مشاوره تحصیل در دانشگاه فرهنگیان رو نیازمند هست؟

      1. سلام رشته مشاوره و راهنمایی ارائه شده و از طریق رشته انسانی میتوان انتخاب رشته کرد.

  65. لطفا درباره رشته ی آموزش مشاوره
    هرررررررر توضیحی هست مثل موقعیتهای شغلی یا اینکه دقیق چه کاری انجام میدن،حقوق و محل خدمت و …….. همه را توضیح بفرمایید
    ممنون

    1. سلام وقت بخیر
      جهت این موارد لطفا با کارشناسان ما صحبت نمایید.

  66. سلام ، من ۳۱ ساله هستم اما در کارنامه نوشته
    شما مجاز به انتخاب دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی هستید , واقعا میتونم؟

    از سن مجاز گذشتم چرا اینو نوشته؟

    واینکه لطفا درباره رشته آموزش مشاوره فرهنگیان ، و شغلی که بعد بهش مشغول میشن ، کاااااامل توضیح بدید ؟

    و سوال دیگه، بالاتر فرمودید ، حقوق و استخدامی نداره،
    چرا؟ فرهنگیان هست که

    اگر انتخاب رشته اولم فرهنگیان باشه و به فرض برای مصاحبه هم دعوت شم ، آیا روز اعلام نتایج اولین رشته ای هم که بعد از فرهنگیان پذیرفته شدم ، نمایش میده ؟
    یعنی رشته های غیر فرهنگیان هم ، همزمان بررسی بشه

    یا پذیرش در سایر رشته ها ، منوط به مردودی در مرحله ی بعد از مصاحبه است؟

    1. سلام
      پذیرش در دانشگاه فرهنگیان شرایط سنی دارد اگر این شرایط را نداشته باشید در مصاحبه رد میشوید. تمام اولویت های شما بررسی میشود.

  67. سلام
    دررشته مشاوره وراهنمایی هم فرد اززمان ورودبه دانشگاه استخدام‌میشه وحقوق دریافت میکنه؟؟

  68. سلام
    در رشته مشاوره وراهنمایی هم فردازلحظه ورودبه دانشگاه استخدام‌میشه وحقوق دریافت میکنه؟

    1. سلام
      خیر این دانشگاه رشته هایی همچون راهنمایی و مشاوره ابتدایی، آموزش و پروش کودکان استثنایی و… را ارائه میدهد.

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید