مشاوره کنکور ( دریافت مشاوره تلفنی کنکور ۱۴۰۲ )

مشاور تلفنی کنکور

اگر در دوران حساس کنکور هستید و همیشه برایتان سوال بوده است که چرا پیشرفت نمی کنم یا چرا در یک درس مشکل دارم و با وجود شرکت در کلاس و استفاده از منابع مهم باز هم به نتیجه نرسیده ام، خود را سردرگم نکنید. مسیری که در آن قدم گذاشته اید یا باید تجربه کسب کنید و چند سال پشت کنکور بمانید تا چم و خم کار را بدانید و یا اینکه با یک متخصص ( مشاور کنکور ) همراه شوید!

اگر به این فکر می کنید که از کسی که قبلا کنکور داده است، برای برنامه ریزی کمک بگیرید، سخت در اشتباهید!

عاقلانه ترین و بهترین کاری که می توان در زمان کنکور انجام داد، کمک گرفتن از یک مشاور است؛ اما چرا بسیاری از افراد این کار را انجام نمی دهند؟

شاید دلایل زیادی داشته باشند از جمله دسترسی نداشتن به یک مشاور متخصص! دوری مسیر مشاور و دانش آموز و نیز گاهی هزینه های سرسام آور مشاوره ها عاملی است که دانش آموزان را برای کمک گرفتن از مشاور منصرف می کند. پس چاره چیست؟

ما چاره را به شما می گوییم، مشاوره تلفنی کنکور!

تنها کافیست این مطلب را تا انتها مطالعه کنید و بدانید که چرا باید از مشاور برای موفقیت در کنکور استفاده کنید و چگونه به راحتی به بهترین مشاوران بدون دردسر و بدون صرف هزینه های گزاف دسترسی داشته باشید! با ما همراه باشید.

چرا مشاوره تلفنی؟ مشاوره تلفنی کنکور برای چه کسانی مناسب است؟

مشاوره تلفنی برای کسانی مناسب است که نمی خواهند وقت خود را هدر بدهند و در هرکجا و هر موقعیتی باشند بتوانند از مشاوره استفاده کنند.

طبق تحقیقات مشاوره تلفنی همانند مشاوره حضوری موثر است. در هر شرایطی می توانید با یک تماس از خدمات آن استفاده کنید. شما طی آمادگی برای کنکور ممکن است دچار استرس یا فشار عصبی شوید که یک مشاور بازهم می تواند در این زمینه به شما کمک کند.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

چگونه یک مشاور تلفنی متخصص را بشناسیم؟

اگر دنبال یک مشاور از راه دور هستید، یک سری نکات را رعایت کنید. اولین موردی که باید به آن توجه کنید این است که دارای مجوز باشد تا اطلاعات خود را دست شخص اشتباه ندهید.

مشاوره شما باید یک روانشناس یا مشاور آموزش دیده و متخصص باشد و بتواند در هر شرایطی شما را به خوبی راهنمایی کند.

مشاوره کنکور

بهترین مشاوره تلفنی کنکور انسانی

علوم انسانی دارای انواع دروس اختصاصی و عمومی است و از همه مهمتر سطح داوطلبان یکی نیست و در این زمینه منابع کمک آموزشی زیادی وجود دارد که بسته به سطح خود باید آن را انتخاب کنید.

پس تا اینجا متوجه شدیم که یک برنامه ریزی شخصی برای هر فرد لازم است اما سوال این جا است که چگونه؟

وجود یک مشاور متخصص که داوطلب را تجزیه و تحلیل کند و بتواند بسته به شرایط برای وی یک برنامه درسی ارائه دهد لازم است.

مهمترین نکته در رشته انسانی، حفظیات بودن دروس اختصاصی است که یک مشاور باید برای هر درس نحوه حفظ کردن و صحیح خواندن درس را برای داوطلب در نظر بگیرد.

برای مثال اگر فرد حافظه بلند مدت خوبی دارد با مرور های چند گانه که مشاور طراح می کند باعث می شود که مطالب در ذهن وی بماند.

برای کسانی که حافظه کوتاه مدت دارند برنامه باید به گونه ای دیگر نوشته شود. هدف هر داوطلب در کنکور متفاوت است یعنی وزن درسی برای هر کسی یکسان نیست. برای دریافت اطلاعات بیشتر در ایت زمینه میتوانید مقاله «مشاوره کنکور انسانی» سایت آویژه را مطالعه فرمایید.

چگونه یک مشاور تلفنی متخصص را بشناسیم؟

بهترین مشاوره تلفنی کنکور تجربی

کنکور تجربی پرمتقاضی ترین کنکور بین گروه های آزمایشی است. اکثرا متقاضیان این رشته دنبال رشته های پرطرفدار هستند اما درصد قبولی آن کم است.

برای بدست آوردن رتبه عالی باید یک برنامه مناسب، استفاده از منابع مطالعاتی مناسب و مطالعه مستمر داشته باشید.

البته این موضوع به این سادگی ها نیست چرا که شما باید ابتدا هدفتان و رشته مورد نظرتان را انتخاب کنید و بسته به توانایی و هدفتان یک برنامه ریزی اصولی داشته باشید. شناخت سطح توانایی های شما کار یک مشاور ماست که با توجه به آن شما را در مسیر درست راهنمایی کند.

شاید دیده باشید که افرادی بوده اند که معدل خوبی نداشته اند اما با برنامه ریزی صحیح و استفاده از منابعی که در سطح خودشان بوده است در بهترین دانشگاه ها قبول شده اند. برای موفقیت در کنکور تجربی باید تلاش زیادی داشته باشید و با یک برنامه درست به نتیجه برسید.

شما با مطالعه مطلب «مشاوره کنکور تجربی» وبسایت مرکز مشاوره آویژه میتوانید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید.

تست زنی

مشاوره کنکور ریاضی

رشته ریاضی یکی دیگر از رشته های پر طرفدار است که برای قبولی از بهترین رشته در بهترین دانشگاه ها نیاز به مشاور دارد. شما در رشته ریاضی بر خلاف رشته انسانی بیشتر از آن که با دروس حفظی سر و کار داشته باشید، با دروس مفهومی سر و کار دارید که قطعا نحوه درس خواندن متفاوت تری را طلب می کند.

اما چگونه برای قبولی و موفقیت در کنکور ریاضی، درس بخوانیم؟ در حقیقت نمی توان روش درس خواندن یکسانی را برای تمامی افراد در نظر گرفت، این کار یک مشاور متخصص است که به شما مشاوره کنکور ریاضی بدهد و بتواند با توجه به شرایط و سطح شما، بهترین روش درس خواندن را به شما بگوید.

بهترین مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی هنر

رشته هنر، منبع ثابتی ندارد و همین امر باعث شده است که کتاب های زیادی در این زمینه باشد که باعث گمراهی داوطلبین شده است.

بهترین مشاوره تلفنی کنکور تجربی

چرا مشاوره کنکور هنر لازم است؟

تفاوت کنکور هنر با سایر رشته ها در آزمون عملی آن است. آزمون عملی قبل از آزمون اولیه برگزار می شود. آزمون عملی برای پذیرش شما مهم است و نباید به آن به چشم یک تمرین نگاه کنید مهم تر از همه این است که شما تنها دو بار می توانید در آزمون عملی شرکت کنید.

بهترین مشاوره تلفنی کنکور تجربیپس وجود یک مشاور متخصص برای آماده کردن شما و همچنین راهنمایی بیشتر شما برای مطالعه و تمرین در رشته مورد نظرتان مهم است.

اگر در کار عملی ضعیف هستید تمامی وقت یا بیشتر انرژی خود را برای آن نگذارید. یک برنامه جامع در این زمینه باید به گونه ای باشد که مطالعه کنکور تان به کمک آزمون عملی تان بیاید.

فاصله بین آزمون کتبی تا آزمون عملی یک ماه است و بیشتر داوطلبان در طول سال تمرین نکرده و این یک ماه را ملاکی برای انجام کارهای عملی قرار می دهند که این یک گزینه اشتباه است.

تنها راه موفقیت شما داشتن یک برنامه ریزی صحیح بسته به توانایی و نقاط ضعف و قدرت شماست. شما باید رشته مورد نظر و ضریب دروس مهم و پرضریب را بشناسید.

مشاوره کنکور هنر برای چه کسانی مناسب است؟

مشاوره کنکور هنر و برنامه ریزی آن برای هر کسی متفاوت است و نمی توان یک برنامه را برای همه لحاظ کرد.

در کل اگر یکی از شرایط زیر را دارید پیشنهاد می کنیم برای موفقیت در کنکور مشاوره را دست کم نگیرید:

داوطلبان سال آخر هنرستان نظام جدید

داوطلبان پشت کنکوری هنرستان نظام قدیم

داوطلبان پشت کنکوری سایر رشته ها (نظام قدیم یا نظام جدید)

داوطلبان دارای مدرک بالاتر که می خواهند در این گروه شرکت کنند

داوطلبان یکه مدت طولانی از فضای درس جدا شده اند

چرا مشاوره کنکور هنر لازم است؟

بهترین مشاوره کنکور کارشناسی ارشد

ما تنها در مقطع کارشناسی نیاز به مشاور نداریم، بلکه هر چقدر مقطع تحصیلی بالاتر می رود، نیاز بیشتری به مشاور پیدا می کنیم.

در مورد کنکور کارشناسی ارشد بارها دیده اید که فرد با وجود منابع کمک آموزشی خوب به نتیجه نرسیده است یا با وجود داشتن رتبه عالی در دانشگاهی که می خواسته است قبول نشده است.

برای کنکور ارشد باید یک برنامه متناسب و یک منبع خوب برای کنکور داشته باشید تا در کنکور سراسری قبول شوید.

مشاوره تحصیلی کنکور

اصول مهم در کنکور کارشناسی ارشد

برای موفقیت در کنکور باید یک سری اصول را برای پیشرفت در نظر بگیرید.

اگر می خواهید نتیجه مطلوبی از کنکور بدست بیاورید موارد زیر را مد نظر داشته باشید:

  1. برنامه ریزی صحیح بسته به توانایی
  2. خلاصه برداری درست از مطالب
  3. انتخاب منابع درست و کاربردی

همانطور که می دانید برای موفقیت، پیمودن این راه به تنهایی میسر نیست و به یک مشاور نیاز دارید که به اصول کنکور کارشناسی مسلط باشد.

یک مشاور خوب برای شما باید شما را در زمینه های زیر بتواند راهنمایی کند:

  • هدف کامل شما را از شرکت در آزمون را بداند
  • تسلط کافی در رشته مورد نظر شما و ارائه منابع دقیق
  • تسلط کامل در مورد شرایط آزمون و شرکت در آن
  • تسلط کامل بر رتبه ها و درصدهای مورد نیاز برای قبولی
  • تسلط در شناخت اساتید برجسته کنکور و کلاس های مناسب
  • توانمندی در ارائه برنامه ریزی بلند مدت بر طبق شرایط تان
  • تجربه بالا در هدایت داوطلبان

بهترین مشاوره تلفنی دکتری

اگر دانشجوی کارشناسی ارشد هستید و می خواهید وارد مقطع دکتری شوید بهتر است آگاهانه عمل کنید. همانطور که خودتان می دانید نحوه درس خواندن و برنامه ریزی برای هر شخصی متفاوت و از جهتی مهم است.

مطالعه زیاد هیچگاه موثر واقع نبوده است و بهتر است بسته به توانایی هایتان و با توجه به نقاط ضعف و قوت تان برنامه ریزی داشته باشید. برای ارتقای تحصیلی تان وجود یک مشاور متخصص که در زمینه ای می خواهید ادامه تحصیل دهید مهم است.

چرا وجود مشاور برای دکتری لازم است؟

چرا وجود مشاور برای دکتری لازم است؟

قبول داریم که هیچ کس نمی تواند ادعا کند که همه چیز را می داند. شما هم در هر مقطعی که باشید به یک مشاور نیاز دارید که بتواند توانایی هایتان را ارزیابی کند و شما را به بهترین نحوه برای رسیدن به هدفتان راهنمایی کند.

یک مشاور اطلاعات بروزی دارد و شما را از چالش های مسیر آگاه می کند تا به رتبه و ترازی که می خواهید برسید.

در کل یک مشاور شما را در موارد زیر راهنمایی می کند:

  • زمان ثبت نام کنکور و شرایط آن
  • معرفی منابع کنکور دکتری
  • مقایسه آزمون ها و معرفی کلاس های برتر کنکور
  • مصاحبه دکتری

توصیه مشاوران آویژه

یک باور اشتباه که بین کنکوری ها وجود دارد این است که با درس خواندن زیاد می توانند در رشته ای که می خواهند قبول شوند اما شما بسته به رشته ای که می خواهید در آن قبول شوید لازم نیست همه دروس را با درصد بالا بزنید.

لازم نیست که ساعات زیادی از روز را به مطالعه بپردازید بلکه باید بسته به هدفی که دارید باید برنامه داشته باشید. از روز اول ساعات مطالعه زیاد باعث خستگی شما می شود.

یک مشاور در مرحله اول شما را آنالیز می کند و برنامه را مطابق با شرایط شما تنظیم می کند.

همیشه همراه شماست و اگر از برنامه عقب ماندید برایتان جبرانی در نظر می گیرد. وضعیت درسی تان را بررسی و در نقاط ضعفتان کمکتان می کند. وجود یک همراه برای موفقیت الزامی است.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

مشاوره کنکور ( دریافت مشاوره تلفنی کنکور ۱۴۰۲ )

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرات
- 2 نظر:
  1. برای ثبت نام کنکور سراسری 1403میتونیم ترمیم معدل انجام بدیم

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید