معافیت پزشکی بیماری های کلیوی

مشمولان نظام وظیفه در برخی از شرایط جسمی یا روانی قادر به انجام خدمت نیستند. سازمان نظام وظیفه کشور این مشمولان را از خدمت سربازی مستثنی کرده است. از جمله معافیت های پزشکی می توان به معافیت پزشکی بیماری های کلیوی اشاره کرد.

برخی از بیماری های کلیوی مادر زادی و برخی دیگر تحت تاثیرات محیط افراد را درگیر می کند. تعدادی از بیماری های کلیوی اثرات جانبی جبران ناپذیری مانند دفع پروتئین را برای مبتلایان پدید می آورند. سازمان نظام وظیفه با توجه به میزان درگیری مشمولان مبتلا به بیماری های کلیه برای آن ها معافیت های پزشکی بیماری های کلیوی را در نظر گرفته است.

معمولا آن دسته از بیماری های کلیه که پیشرفت کرده اند و به مرحله مزمن بودن خود رسیده اند معافیت دائم در پی خواهند داشت. اما طبق نظر سازمان نظام وظیفه معافیت پزشکی موقت بیماری های کلیوی نیز برای شمار زیادی از مشمولان مبتلا لحاظ می شود.

مشمولان که به درصد کمتری از بیماری های کلیوی مبتلا هستند، معمولا می توانند از تسهیلات معافیت از رزم بهره مند گردند. زیرا انجام برخی از فعالیت های رزمی سنگین یا فعالیت های عملی می تواند سلامتی این مشمولان مبتلا را به خطر بیندازد.

 

مرکز مشاوره آویژه به منظور تکمیل اطلاعات شما در زمینه معافیت پزشکی بیماری های کلیه اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده است.

 

شرایط دریافت معافیت پزشکی بیماری های کلیه

در دریافت معافیت پزشکی بیماری های کلیه مانند دیگر معافیت های پزشکی، شدت و نوع بیماری بسیار حائز اهمیت است. زیرا با توجه شدت و نوع بیماری ها ممکن است معافیتی که به مشمول تعلق می گیرد انواع مختلفی داشته باشد.

قطعا با توجه به نوع و شدت درگیری مبتلایان با بیماری، سطح توانایی فرد برای انجام کارها متفاوت می شود. به همین دلیل سازمان نظام وظیفه مشمولان خدمت وظیفه عمومی را از نظر وضعیت جسمی و روانی به چهار دسته تقسیم بندی می کند. در ادامه با این دسته بندی آشنا می شوید.

دسته اول: کسانی که از نظر جسمی و روانی هیچ گونه مشکلی ندارند و قادر به انجام فعالیت های مختلف عملی خدمت سربازی هستند.

دسته دوم: مشمولانی که از لحاظ روحی و جسمی سلامت کامل ندارند، اما قادر به انجام فعالیت های غیر عملی و رزمی هستند.

دسته سوم: مشمولانی که به علت عدم رشد کافی یا ابتلا به بیماری های مختلف موقتاً قادر به انجام خدمت دوره ضرورت نیستند.

دسته چهارم: افرادی که به علت نقص عضو یا ابتلا به بیماری جسمی و یا روانی حاد به طور دائم قادر به انجام خدمت دوره سربازی خود نیستند.

باید متذکر این موضوع شوم که در شرایط خاص مانند زمان جنگ یا بسیج همگانی، افرادی که در زمان صلح به علل پزشکی یا تکفل از خدمت سربازی معاف شده اند، با توجه به نوع بیماری و شدت آن ممکن است به خدمت سربازی اعزام شوند.

آشنایی با شرایط دریافت انواع معافیت های پزشکی بیماری های کلیوی

همان طورکه اشاره کردیم بیماری های کلیه انواع مختلفی دارند و برای هر کدام از این بیماری ها معافیت های مختلفی در نظر گرفته می شود. سازمان نظام وظیفه به منظور حفظ سلامت مشمولان خدمت سربازی برای هر کدام از این بیماری ها طبق ضوابط و مقررات قوانین خاصی را در نظر گرفته است.

به طور کلی معافیت بیماری های کلیوی را می توان در چهار دسته معافیت نکروزکورتکس یک کلیه، معافیت پزشکی کلیه پلی کیستیک، معافیت پزشکی کلیه لگنی و معافیت سنگ کلیه تقسیم بندی کرد.

در ادامه شاهد شرایط دریافت معافیت انواع بیماری های کلیوی هستیم.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

شرایط دریافت معافیت پزشکی بیماری نکروزکورتکس یک کلیه

معافیت پزشکی بیماری نکروزکورتکس یک کلیه از جمله انواع معافیت پزشکی بیماری های دستگاه ادراری تناسلی است. برای با توجه به شرایط مشمول معافیت های مختلفی وجود دارد.

مشمولان با توجه به شرایطی که دارند، می توانند برای معافیت پزشکی نکروزکورتکس یک کلیه اقدام نماید. در ادامه شاهد جدولی از معافیت هایی هستیم که برای بیماری نکروز کورتکس کلیه در نظر گرفته شده است.

معافیت دائم

در شرایطی که بیماری نکروزکورتکس کلیه مزمن شود، افراد قادر به انجام هیچ گونه از فعالیت های خدمت سربازی نمی باشند. به همین دلیل فرد مبتلا باید نسبت به دریافت معافیت دائم پزشکی بیماری نکروزکورتکس یک کلیه اقدام کند. مشمولان باید پزشک مورد تایید نظام وظیفه را از همه بیماری های زمینه و قبلی خود آگاه کنند. زیرا انجام فعالیت های مختلف ممکن است اثرات جبران ناپذیری را بر سلامتی این مشمولان مبتلا پدید آورد.

معافیت از رزم

برخی از بیماری های مزمن مانند نکروزکورتکس کلیه به گونه ای هستند که توان جسمی مشمولان را تضعیف می کنند. به همین دلیل ممکن است سلامتی مشمولان مبتلا با قرار گیری در این شرایط سخت مورد تهدید قرار گیرد. سازمان نظام وظیفه با در نظر گرفتن شرایط جسمی نا مطلوب این افراد شرایط دریافت نوعی معافیت با نام معافیت از خدمات رزمی یا معاف از رزم را برای ایشان پدید آورده است.

در دوران سربازی افراد دارای شرایط معافیت از رزم بیماری نکروزکورتکس یک کلیه در دوره آموزشی خود از انجام تعدادی از امور سنگین رزمی، هم چون رژه گروهی، اردو دوره ای مختلف، حمل اسلحه، دوره نگهبانی و پست و … معاف خواهند بود.

افراد دارای این نوع معافیت به جای انجام خدمات رزمی، بیشتر در امور اداری و خدماتی مشغول به خدمت می شوند. در نتیجه معافیت پزشکی نکروزکورتکس یک کلیه از نوع معافیت از رزم به این صورت خواهد بود.

 

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های دستگاه ادراری تناسلینکروزکورتکس یک کلیهدر صورتی که منجر به نارسائی یا کم کاری یک کلیه شده باشدمعاف دائمخیر
بیماری های دستگاه ادراری تناسلینکروزکورتکس یک کلیهدر سایر مواردمعاف از خدمات رزمیخیر

 

شرایط دریافت معافیت سنگ کلیه

کلیه سنگ ساز یکی از مشکلاتی است که برخی مشمولان متقاضی دریافت معافیت پزشکی با آن درگیر هستند. این مشمولان مبتلا به منظور گردآوری مدارک لازمه برای دریافت معافیت پزشکی از سازمان نظام وظیفه باید اقداماتی را انجام دهند. از جمله اقداماتی لازم برای دریافت معافیت سنگ کلیه مراجعه به پزشک مورد تایید سازمان نظام وظیفه می باشد.

اگر پزشک مربوطه بیماری را که به آن مبتلا هستید، تایید کند و شدت آن را نیز مشخص نماید، شما می توانید با توجه به میزان ابتلا برای دریافت انواع معافیت ها درخواست دهید. از آن جایی که دریافت معافیت سنگ کلیه بین مشمولان خدمت سربازی بسیار رایج می باشد جهت کسب اطلاعات تکمیلی و آگاهی از جزئیات معافیت کلیه سنگ ساز می توانید به مطالعه معافیت سنگ کلیه بپردازید.

شرایط دریافت معافیت پلی کیستینگ کلیه

معافیت پزشکی بیماری کلیه پلی کیستیک یکی از انواع معافیت پزشکی بیماری های دستگاه ادراری تناسلی است. برای بیماری کلیه پلی کیستیک با توجه به شرایط مشمول معافیت به صورت زیر است و مشمول می تواند با توجه به شرایطی که دارد، برای معافیت پزشکی کلیه پلی کیستیک اقدام نماید.

معافیت دائم

معافیت دائم، معافیتی است که در آن مشمولان از همه دوره های سربازی اعم از هم از دوران آموزشی رزمی و هم دوران خدمت سربازی معاف می شود. طبق قوانین نظام وظیفه افرادی که به عنوان مشمولین معافیت دائم پزشکی در نظر گرفته می شوند بایستی دارای بیماری روانی و یا جسمی باشند که به سبب این بیماری توانایی های لازم برای انجام فعالیت های سنگین سربازی را ندارند.

با توجه به نوع و درجه سختی بیماری پلی کیستیک کلیه ، در صورت تایید پزشکان مورد نظر سازمان وظیفه، افراد می توانند معافیت پزشکی کلیه پلی کیستیک را دریافت کنند.

دسته بیمارینام بیماریشرایط بیمارینوع معافیتامکان بررسی معافیت حین تحصیل
بیماری های دستگاه ادراری تناسلیکلیه پلی کیستیککلیه پلی کیستیک بهمراه عوارض و یا سایر بیماریهای کلیویمعاف دائمبله

 

مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی بیماری های کلیوی

 

توجه داشته باشید که برای دریافت معافیت پزشکی باید مدارکی را به همراه داشته باشید. به همراه داشتن این مدارک برای دریافت معافیت پزشکی نکروزکورتکس یک کلیه الزامیست و در صورتی که هر یک از مدارک ماده نباشد روند گرفتن معافیت با تأخیر مواجه خواهد شد.

پس حتماً هنگام اقدام، مدارک مورد نیاز معافیت پزشکی سربازی را چک کنید که موردی از قلم نیافتد و در هنگام ارائه مدارک با مشکل مواجه نشوید. در ادامه شاهد لیستی از مورد نیاز معافیت پزشکی بیماری های کلیوی هستیم.

 

 تکمیل برگ وضعیت مشمولان (برگه شماره1 ).

 

تکمیل برگ معاینه اولیه مشمولان توسط پزشک معاین اولیه (برگه شماره2).

 

تکمیل برگ واکسیناسیون ( برگه شماره 5).

 

اصل و تصویر کارت ملی مشمول.

 

اصل و تصویر کلیه صفحات شناسنامه عکسدار مشمول.

 

اصل و تصویر آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل.

 

 افتتاح حساب عابر بانک سپه و درج شماره حساب در برگ شماره یک (ویژه متقاضیان اعزام، معافیت پزشکی و کفالت).

 

یک قطعه عکس رنگی 4×3 تمام رخ زمینه سفید مشمول (علاوه بر عکس های الصاقی به برگه ها).

مراحل تایید بیماری جهت دریافت معافیت پزشکی بیماری های کلیوی

برای اینکه بیماری شما توسط نظام وظیفه تأیید شود، باید طی چند مرحله به پزشکان مورد تأیید این سازمان مراجعه کنید و معاینات مورد نیاز برای دریافت معافیت بیماری های کلیه را انجام دهید. به طور خلاصه می توانیم مراحل تأیید بیماری از طرف کمیسیون پزشکی را به این صورت بیان کنیم:

 

مرحله اول: تایید بیماری کلیه توسط معاینه اولیه پزشک

 

مرحله دوم: تایید بیماری کلیه توسط شورای پزشکی بیمارستان مورد نظر سازمان نظام وظیفه

 

مرحله سوم: تایید بیماری کلیه توسط شورای پزشکی وظیفه عمومی

 

در نظر داشته باشید که به همراه داشتن اصل شناسنامه عکس دار و یا کارت ملی جهت شرکت در شورای پزشکی الزامی است و حتماً شناسنامه یا کارت ملی را به همراه داشته باشید.

 

طبق قوانین نظام وظیفه مشمولانی که در سیر رسیدگی پزشکی قرار دارند مجاز به انصراف از درخواست پزشکی نیستند و رأی شورای پزشکی در خصوص آنان ملاک عمل می باشد.

 

اظهار نظر در مورد معافیت پزشکی مشمولین توسط سه نفر پزشک نیروهای مسلح در هر شهرستان صورت می‌گیرد و رأی اکثریت این پزشکان معتبر است.

 

اگر زمانی که برای معاینات تخصصی به مراکز مجهز وزارت بهداشت یا بیمارستان های نیروهای مسلح معرفی می شوید ، ظرف مدت یک ماه به این مراکز مراجعه نکنید، پس از تعیین تکلیف به خدمت اعزام می شوید. پس حتماً سعی کنید با پیگیری مناسب سریعاً اقدام نمایید تا به علت کم کاری فرصت معافیت پزشکی کلیه پلی کیستیک را از دست ندهید.

 

افراد مشمولی که غیبت ندارند و درخواست پزشکی خود را ثبت می نمایند، در سیر دریافت معافیت پزشکی قرار می گیرند. اگر مشمولان خدمت در مدت رسیدگی به درخواست پزشکی عمداً باعث طولانی شدن مراحل رسیدگی به پرونده خود شوند، (‌مانند عدم مراجعه به موقع به بیمارستان، عدم حضور در جلسات شورای پزشکی و … ) غیبت سربازی برای آن ها لحاظ می شود.

 

پس از بررسی و تأیید کمیسیون پزشکی، در صورتی که معاف دائم شناخته شوید، از کارت معافیت برخوردار می شوید. در صورتی که طی بررسی معافیت پزشکی بیماری های کلیه، سرباز یا معاف از رزم شوید برگ آماده به خدمت برای شما صادر و ارسال می گردد. در ادامه میزان هزینه دریافت گواهی معافیت پزشکی را برای شما قرار داده ایم.

مقطع تحصیلیمبلغ
همه مقاطع1.300.000 ريال

چگونه می توانم به رأی صادر شده اعتراض کنم؟

ممکن است از نظر شما رأیی که درباره معافیت پزشکی بیماری کلیه تان صادر شده است، اشتباه باشد. در این شرایط مشمولان خدمت نظام وظیفه می توانند نسبت به رای صادر شده معترض گردند. همواره مراتب اعتراض به رأی کمیسیون های پزشکی در رابطه با بیماری های کلیوی، مختلف است.

شما در هر مرحله می توانید اعتراض خود را اعلام کنید و در صورتی که از رأی صادر شده توسط کمیسیون شهرستان راضی نباشید، می توانید اعتراض خود را اعلام کنید تا در کمیسیون استان بررسی شود.

مشمولان برای ثبت اعتراض خود می توانند به ترتیب اقدام نمایند. اعتراض به کمیسیون شهرستان، اعتراض به کمیسیون استان، اعتراض به کمیسیون سازمان و در ادامه اعتراض به شورای عالی.

اعتراض به شورای عالی آخرین شانس شما برای اعتراض نسبت به معافیت های پزشکی از جمله معافیت بیماری های کلیوی است و رأی آن قطعی و بدون تجدید نظر می باشد.

مراحل دریافت معافیت پزشکی بیماری های کلیه

شمار زیادی از مبتلایان مشمول به خدمت نظام وظیفه از نحوه دریافت معافیت های پزشکی بیماری ها کلیه مطلع نیستند.

یکی از سوالات اساسی که برای مشمولان پیش می آید این است چه مراحلی را باید طی کنند. یا اینکه از کجا باید شروع کنند و به ترتیب به کجاها مراجعه کنند. ادامه ما مراحل دریافت معافیت های پزشکی را گام به گام با شما در میالن گذاشته ایم.

دفترچه راهنمای خدمت سربازی را از دفاتر خدمات الکترونیک یا همان پلیس+10 به منظور تنظیم و تکمیل مدارک مورد نیاز معافیت را دریافت و مطالعه نمایید.

قبل از مراجعه به پزشک معاینه کننده اولیه، باید ابتدا برگه خود اظهاری سوابق بیماری را که در پشت برگ معاینه اولیه قرار دارد، به دقت تکمیل نمایید تا در هنگام مراجعه به پزشک معاینه کننده آن را به او ارائه نمایند.

لازم به ذکر است که مشمولانی که سابقه بیماری های پزشکی خود را به هنگام معاینه اولیه بیماری خود عنوان نکنند، چنانچه در دوران آموزش یا خدمت به دلیل اعلام نکردن مشکل سلامتی، دچار مشکل شوند مسئولیت آن بر عهده خود سرباز می باشد .

با مراجعه به یکی از پزشکان مورد تایید سازمان نظام وظیفه برای معاینه اولیه مراجعه کنید و از پزشک بخواهید این برگه معاینه اولیه توسط پزشک را تکمیل نمایید. (شما می توانید آدرس پزشکان معاینه کننده را از دفاتر پلیس +10 دریافت کنید.)

در این مرحله درخواست معافیت شما توسط مسئولان پلیس +‌10 در سیستم ثبت خواهد شد. شما باید کلیه مدارک را از دفتر پلیس +10 پس بگیرید و این مدارک را به همراه خود داشته باشید تا به شورای پزشکی تحویل دهید.

برگ معرفی به بیمارستان به ادرس محل سکونت شما پست می شود.

ذکر این نکته ضروری است که مشمولانی که دارای نقص عضو یا بیماریهای قابل مشاهده می باشند نیازی به مراجعه به بیمارستان نخواهند داشت.

جهت انجام معاینات تخصصی تر باید به بیمارستان مراجعه نمایید.

نظریه تخصصی بیمارستان به حوزه رسیدگی کننده ارسال می گردد.

دعوتنامه به آدرس شما جهت شرکت در شورای پزشکی ارسال خواهد شد.

در آخر جلسه شورای پزشکی برگزار می گردد و نتیجه نهایی اعلام خواهد شد.

دریافت معافیت پزشکی بیماری های کلیوی حین خدمت

دسته از قوانین معافیت پزشکی مربوط به دوره خدمت و حین سربازی می باشد. در همین راستا اگر فرد مشمول مبتلا به نقص عضو یا بیماری‌هایی شود که زمان درمان و استعلاجی آن ها کمتر از 6 ماه نباشد، از انجام بقیه خدمت دوره ضرورت معاف خواهد بود.

این تصمیم طبق نظر شورای پزشکی بیمارستان‌های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی که مورد تأیید عقیدتی- سیاسی در نیروی مربوطه است، گرفته می شود. دوران معالجه مشمولان موضوع این ماده جزو خدمت دوره ضرورت آنان لحاظ می‌گردد.

 

اگر طبق تشخیص پزشکان مورد تایید سازمان نظام وظیفه، نقص عضو یا بیماری تا پایان خدمت که کمتر از شش ماه نباشد، ترمیم نشده یا بهبود نخواهد یافت ، مراتب را مشروحاً در اوراق معاینه ذکر خواهند کرد. و با تنظیم صورت جلسه شورا مربوطه به یگان خدمت اعلام می نمایند تا نسبت ترخیص آنان و معرفی به سازمان اقدام شود.

✍️✍️ سخنی از مشاران آویژه

با توجه به پیچیدگی های شرایط معافیت پزشکی خدمت سربازی و آیین نامه معافیت های مختلف پزشکی نظام وظیفه، پیشنهاد می کنیم برای انجام اقدامات مؤثرتر از مشاوره نظام وظیفهبهره مند گردید.

باید متذکراین موضوع شوم که کارت پایان خدمت فقط در زمان صلح اعتبار دارد. در موقعیت های خاص مانند بسیج همگانی همه مردان باید فرمان سازمان نظام وظیفه را اجرا نمایند. اما مشمولانی که به سبب بیماری های کلیوی خود توانسته اند از معافیت پزشکی کلیه بهره مند گردند، با توجه به شدت و نوع بیماری خود، اجبار به اعزام خواهند شد.

 

سوالات متداول

آیا می توانم برای معافیت پزشکی نکروزکورتکس یک کلیه در حین تحصیل اقدام کنم؟

خیر. نمی توانید حین تحصیل اقدام نمایید.

برای بیماری نکروزکورتکس یک کلیه چه معافیت هایی وجود دارد؟

برای بیماری نکروزکورتکس یک کلیه با توجه به شرایط بیماری، می توانید برای معافیت دائم، معافیت از رزم، اقدام نمایید.

آیا امکان اعتراض به رأی کمیسیون پزشکی وجود دارد؟

بله. با توجه به مراحلی که توضیح داده شده، می توانید برای اعتراض به رأی کمیسیون پزشکی اقدام کنید.

لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

معافیت پزشکی بیماری های کلیوی

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید