شرایط پروژه کسری خدمت

قوانین و مقررات دریافت پروژه کسری خدمت

یکی از قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران پرای پسران بالای 18 سال مشمولیت خدمت سربازی است. از آن جایی که این قانون نظام جمهوری اسلامی دغدغه های ذهنی زیادی برای مشمولین خدمت و خانواده های آن ها به وجود آورده است، افراد زیادی به دنبال اطلاعاتی درمورد کسری خدمت هستند.

از جمله اطلاعات مفیدی که برای کسری خدمت باید بدانیم، شرایط و مراحل دریافت پروژه کسری خدمت، قوانین و مقررات اخذ پروژه کسری خدمت، ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی و… است.

باید در نظر داشته باشید که عدم ارائه به موقع مدارک یا کامل نبودن مدارک منجر به عدم دریافت پروژه کسری خدمت می شود. در این مقاله با ارائه لیستی از مدارک لازم برای دریافت و صدور پروژه کسری خدمت سربازی با شما همراه هستیم.

مشمولان خدمتی که موفق به دریافت پروژه کسری خدمت نشده اند به منظور شانه خالی کردن از خدمت سربازی می توانند به پروژه جایگزین خدمت نیز بیاندیشند. در ادامه این مقاله شاهد توضیحاتی در مورد پروژه جایگزین خدمت نیز خواهیم بود.

 

از آن جایی که مشمولان خدمت به هر نحوی دنبال راه های فرار از سربازی می گردند ما مشاوران مرکز آویژه در این مقاله قصد داریم شما را با روش های دریافت کسری خدمت سربازی آشنا کنیم. پس با همراهان همیشگی خود همراه باشید.
در این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های دریافت کسری خدمت سربازی آشنا کنیم. لطفا در ادامه مطلب همراه ما باشید.

 

 

پروژه کسری خدمت چیست؟

 

🅾مسئله خدمت سربازی، یکی از آن مشکلاتی است که هر جوان ایرانی با رسیدن به سن قانونی و 18 سال تمام (سن مشمولیت سربازی) دغدغه گذراندن آن را دارد.

🅾مشمولان خدمت سربازی تلاش می کنند تا راه های به تعویق انداختن، معافیت یا حداقل کاهش مدت دوره خدمت سربازی را بیابند. فردی معافیت موقت تحصیلی را انتخاب می کند، دیگری به دنبال یافتن قوانین معافیت سربازی می رود تا راهی برای معافیت از خدمت سربازی پیدا کند.

🅾اخیرا چند سالی است که با توجه به لطف افزایش دانشجویان یا فارغ التحصیلان دانشگاهی، سازمان نظام وظیفه عمومی کشور فرصتی ارزشمند را برای کاهش مدت زمان سربازی فراهم کرده است که این راه دریافت پروژه از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی می باشد.

🅾این امتیاز به این صورت است که دانشجویان متقاضی می‌توانند چه در زمان تحصیل در دانشگاه و یا حتی بعد از آن، برای پروژه کسری درخواست داده و با مراجعه به مراکز زیر نظر نیرو های مسلح، پروژه کسری خدمت دریافت کنند.

🅾 در گذشته طبق قوانین پروژه کسری خدمت سربازی، تنها نخبگان و استعدادهای برتر که عضو بنیاد ملی نخبگان بودند، قادر به دریافت پروژه از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی می‌ شدند.

🅾اخیرا این قانون تغییر یافته و همه فارغ التحصیلان با مقطع تحصیلی بالاتر از کارشناسی چه نخبه و چه غیر نخبه، می توانند با توجه به رشته تحصیلی خود، از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی پروژه علمی و تحقیقاتی دریافت کنند.

🅾 دانشجویان و فارغ التحصیلان می‌توانند با در دست داشتن مدارک لازم جهت اخذ پروژه کسری خدمت نیروهای مسلح اقدام کرده و با توجه به نوع پروژه و میزان کیفیت انجام آن، از مدت زمان سربازی خود بکاهند.

چگونگی دریافت پروژه کسری خدمت

پروژه های کسری خدمت عموما توسط مراکز نظامی و بعضی اوقات، شرکت های دانش بنیان تعریف شده است. مشمولین به منظور دریافت پروژه کسری خدمت سربازی می توانند با اطلاع از نام این ارگان ها به صورت تلفنی یا حضوری با آن ها ارتباط برقرار کنند و از شرایط دریافت پروژه اطلاع حاصل کنند.

باید اشاره کنیم که برای دریافت پروژه کسری هیچ گونه محدودیتی توسط سازمان نظام وظیفه اعمال نشده و عموما سازمان ها بر اساس سطح پروژه های موجود و ارزیابی شرایط آن ها، اقدام به گزینش داوطلبان می کنند.متقاضیان به منظور دریافت پروژه کسری خدمت به یکی از دو روش زیر می توانند اقدام کنند.

توجه داشته باشید کلیت روش های زیر تفاوتی با یکدیگر ندارد.

مشاوره حرفه ای تخصص ماست
برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید ساعت پاسخگویی 8:30 صبح الی 12 شب ایام تعطیل 10 صبح تا 10 شب.

تماس از طریق تلفن ثابت، بدون صفر و کد

9099071985
در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و دریافت بسته های مشاوره لطفا کلیک کنید.
تماس از تلفن همراه

مشاوران آویژه
پاسخگوی شما هستند

مراجعه مستقیم( بدون واسطه)

در روش مراجعه بدون واسطه فرد مشمول خدمت با حاضر شدن در یکی از مراکز نیروهای مسلح باید اقدام به ثبت درخواست برای دریافت پروژه کسری خدمت کند.

سپس مجموعه مدنظر با توجه به تخصص و مدرک تحصیلی مشمول لیست پروژه های خود را در اختیار فرد مشمول قرار می دهد تا از بین پروژه های مجموعه یکی را گزینش کند.

در این صورت افراد می توانند با توجه به توانایی ها و تخصص خود یکی از موضوعات لیست را انتخاب کنند. زمانی که پیشنهاد مشمول برای انجام پروژه مد نظر قبول شود آغاز پروژه است و باید مدارک اتمام پروسه در موعد مقرر برای ثبت کسری ارائه داده شوند.

 لازم به ذکر است عدم ارائه پروژه کسری خدمت به سازمان مربوطه در زمان معین شده منجر به لغو پروژه و عدم ثبت کسری خدمت برای فرد مشمول می شود. اگر عذری موجه برای تحویل ندادن پروژه در زمان معین داشته باشید سازمان نظام وظیفه زمانی را برای شما تمدید خواهد کرد.

اگر جزء مشمولینی هستید که قصد دریافت بیشترین مقدار کسری خدمت را دارند، با در نظر گرفتن محدودیت بازه زمانی می توانید اقدام به دریافت دو پروژه کسری خدمت کنید.

اما باید متذکر این موضوع شوم که صرفا کمیت پروژه ها منجر به دریافت حداکثر کسری نمی شود. مشمولین با توجه به کیفیت پروژه خود با دریافت و ارائه یک پروژه هم می توانند موفق به کسب کسری خدمت قابل توجهی شوند.

توجه داشته باشید هر فرد مشمول به خدمت سربازی در بیشترین حالت ممکن می تواند اقدام به دریافت دو پروژه صرفا از یک مجموعه کند.

مراجعه غیرمستقیم( با واسطه)

در ابتدا توجه داشته باشید، این روش با مراجعه مستقیم تفاوت اساسی خاصی ندارد. در اصل تفاوت مراجعه غیر مستقیم با مستقیم در این است که، فردی به عنوان معرف مانند استاد دانشگاه با توجه به تخصص فرد مشمول آن را به یکی از مجموعه ها معرفی می کند.

وقتی شما توسط شخص معتبری به مجموعه و یا ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت معرفی شوید، مسیر دریافت پروژه برایتان هموارتر می شود. زیرا دیگر لازم نیست به ارگان های مختلف سر بزنید و برای بررسی کامل پروژه کسری خدمت سربازی وقت بگذارید.

 توجه ویژه داشته باشید که مشمولان خدمت از هر ارگانی که پروژه کسری خدمت خود را دریافت کرده اند، سرباز همان ارگان محسوب می شوند. برای مثال تحت هیچ شرایطی نمی توانید پروژه کسری خدمت سپاه را دریافت کرده باشید و کسری خدمت در ارتش بگیرید.

در نظر داشته باشید زیر تراشه کارت پایان خدمت ارگان خدمت مشمولین ثبت می شود. به عنوان مثال اگر کسی پروژه کسری خدمت ارتش را ارائه داده و مدت زمان خدمت آن کاهش پیدا کرده باشد، کارت پایان خدمت او به عنوان سرباز ارتش ثبت خواهد شد.

مزیت های پروژه کسری خدمت

پروژه کسری خدمت برای افراد دارای تحصیلات عالی، نخبگان، متاهلان و… همواره دارای خوبی های فراوان می باشد. همچنین افرادی که تمایل به تحصیل همزمان با خدمت دارند و یا مشتاق نباشند از شهر محل زندگی خود برای خدمت سربازی خارج شوند، می توانند از مدت زمان سربازی خود بکاهند.

در ادامه شاهد مهم ترین مزایا پروژه کسری خدمت هستیم.

دریافت کارت پایان خدمت

افراد مشمول به خدمت قائدتا با صدور پروژه کسری خدمت به مراکز مد نظر در موعد مقرر موفق به اخذ کسری خدمت می شوند. همان طور که گفته شد. هرچه کیفیت پروژه صادر شده بیشتر باشد، فرد مشمول زمان بیشتری کسری خدمت می گیرد و در نتیجه راحت تر کارت پایان خدمت خود را دریافت می کند.

 

قابلیت انتخاب ارگان خدمت

مشمولان خدمت سربازی که به طور عادی اقدام به پست کردن دفترچه خدمت می کنند حق انتخابی برای گزینش ارگان های نظامی ندارند. اما کسانی که به فکر دریافت پروژه کسری خدمت هستند با توجه به ارگان هایی که برای دریافت پروژه مراجعه می کنند می توانند ارگان خدمت خود را انتخاب کنند.

امکان استخدام فرد مشمول در ارگانی که پروژه را به آن تحویل داده است.

اگر پروژه ارائه شده توسط فرد مشمول، پروژه ای تمام و کمال از هر نظر باشد ممکن است نظر خیلی از مسئولین مجموعه مد نظر را به خود جلب کند. در این صورت ممکن است فرد مشمول در همان مجموعه اشتغال پیدا کند.

استفاده مفید از وقت هنگام خدمت

مشمولینی که با مراجعه به ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی، پروژه دریافت کرده اند به نوعی مشغول دور کاری شده اند. به همین دلیل در این بازه زمان به مفید ترین حالت ممکن می توانند برای وقت خود برنامه ریزی کنند. این افراد علاوه بر رسیدگی ب امور روزمره و ادامه تحصیل خود در راستای کاهش مدت زمان خدمت سربازی خود نیز تلاش می کنند.

افزایش آگاهی با انجام پروژه ای تخصصی برای گذراندن دوران خدمت

معمولا پروژه ای که برای دریافت کسری خدمت ارائه می شود، باید پروژه ای تخصصی و کامل باشد. برای صدور چنین پروژه ای فرد ارائه دهنده نیاز به اطلاعات بسیار زیادی دارد که برای استفاده از آن ها باید به مرور و یادآوری اطلاعات و یا پژوهش تخصصی بپردازد.

شرایط پروژه کسری خدمت

با تحصیل در کدام رشته ها می توان پروژه کسری خدمت دریافت کرد؟

🅾 همه دانشجویانی که در رشته های تحصیلی زیر نظر وزارت علوم و بهداشت تحصیل می کنند و دارای مدرک تحصیلی ارشد یا دکتری هستند، می توانند پروژه کسری خدمت دریافت کنند.

🅾 پروژه هایی که به منظور کسری خدمت به مشمولان پیشنهاد می شود اغلب عملی و کاربردی اند و نیاز به فعالیت های مختلفی دارند. به همین دلیل دانشجویان رشته های فنی مهندسی شانس بیشتری به نسبت رشته های دیگر برای دریافت پروژه کسری خدمت دارند.

🅾 توجه داشته باشید رشته های غیر فنی مهندسی نیز می توانند اقدام به دریافت پروژه کسری خدمت کنند اما تنوع پروژه هایی که می توانند انتخاب کنند کمتر است.

میزان کسری خدمت پروژه های ارائه شده

 

🅾 اگر شما فارغ التحصیل یا دانشجوی کارشناسی ارشد یا دکتری باشید، می توانید به راحتی از شرایط پروژه کسری خدمت سربازی استفاده کنید. استفاده از شرایط پروژه کسری خدمت سربازی موجب کسر 2 الی 19 ماه از سربازی شما می شود.

🅾 پروژه کسری خدمت جزء جدید ترین قوانین سازمان نظام وظیفه محسوب می شود. در این قانون مشمولان دارای تحصیلات دکتری و ارشد می توانند تا 19 ماه از خدمت خود بکاهند.

🅾 اما گرفتن کسری خدمت بیش از 11 ماه با صدور یک پروژه کافی نیست و مشمولان باید به ارائه دو پروژه بپردازند.

 

🅾باید این نکته را فراموش نکنید، با وجود استفاده از شرایط پروژه کسری خدمت باز هم شما باید دوره آموزشی خدمت سربازی را بگذرانید.

 

🅾شما می توانید در حین تحصیل نیز پروژه کسری خدمت بگیرید، تا بتوانید مابقی ماه های خدمت خود را کسری بگیرید. برای گرفتن کسری خدمت باید از مدارک پروژه کسری خدمت آن نیز مطلع باشید.

 

🅾همچنین در مورد گرفتن کسری خدمت و داشتن شرایط پروژه کسری خدمت سربازی باید گفت این هم مانند بقیه کارهای اداری و عمومی نیازمند طی شدن سلسله مراتبی است که ممکن است در بازه چند ماهه انجام گیرد.

ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت

 

همان طور که کمی پیش تر اشاره کردیم برای دریافت پروژه کسری خدمت سربازی باید به یکی از ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی مراجعه کنید. این ارگان ها قطعا زیر نظر نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران و یا برخی شرکت های زیر مجموعه هستند.

 

در ادامه لیست ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت سربازی که متقاضیان می توانند با مراجعه به آن ها و تکمیل فرم های مربوطه، جهت دریافت پروژه کسری خدمت و انجام پروژه های تحقیقاتی برای آن سازمان اقدام کنند، آورده شده است.

 

ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمتارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت
نهاجاصا ایران
نداجادانشگاه صنعتی مالک اشتر
نزاجاسازمان جغرافیایی
معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آجاسازمان صنایع هوایی
مرکز تحقیقاتی شهید خیراتیسازمان هوافضا
معاونت دانش پژوهش سپاهمعاونت تحقیقات سامد
پژوهشگاه تسفیرمعاونت مهندسی دفاعی و پدافند غیرعامل ودجا
اداره تحقیقات و خودکفایی آجاموسسه آموزشی صنایع دفاعی
مرکز مطالعات و تحقیقات ق.پ.ه.خسازمان صنایع دریایی
انرژی اتمیسازمان توسعه صنایع انرژی
دانشکده افسری امام علیسازمان تامین اجتماعی
12. سازمان تحقیقات ناجاسازمان پژوهشی و نوآوری دفاعی سپند
سازمان تحقیقات و خودکفایی نزسابنیاد حفظ آثار
سازمان تحقیقات و خودکفایی نهساودجا
پژوهشگاه اتکاسازمان اتکا
دانشگاه دفاع ملی (داعا)پژوهشکده عالی دفاع ملی
معاونت آموزش تحقیقات فناوری ساصدپژوهشگاه علوم و معارف اسلامی
معاونت تحقیقات صنعتی سپاهسازمان پدافند غیر عامل
دانشکده پژوهشکده عالی دفاعی (دافوس)مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی
قرارگاه خاتم الاوصیاءسازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس
قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء معاونت اداری مالیمعاونت امور راهبردی س.ک.ن.م
معاونت آموزش و تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی آجادفتر هماهنگی سایبری کشور
باتری سازی نیرودفتر واژه گزینی
معاون الکترونیک فاوا سپاهمرکز طراحی امام حسن مجتبی
پژوهشگاه مخابرات و الکترونیک نصرطرح و برنامه اداره امور اقتصادی
دانشگاه علوم پزشکی بقیه اللهسازمان تحقیقات و خودکفایی هوافضا سپاه
دانشگاه افسری امام حسین (ع)سامان تحقیقات خودکفایی ندسا
دانشگاه جامع امام حسین (ع)سازمان بسیج علمی پژوهش و فن آوری
بنیاد تواناسازمان تربیت بدنی سپاه
مرکز ملی فضای مجازیقرارگاه بعثت
بانک انصار اداره تحقیق و توسعهمجتمع تحقیقات و پژوهش جوادالائمه

شرایط دریافت پروژه کسری خدمت

🅾یکی از روش هایی که می توانیم کسری خدمت سربازی دریافت کنیم، انجام پروژه کسری خدمت سربازی نظام وظیفه می باشد. در این زمینه از جمله کارهایی که باید انجام دهیم، این است که ابتدا از شرایط و آیین نامه پروژه کسری خدمت سربازی مطلع شویم.

 

🅾در حالت کلی شما چنانچه جزء فرزندان خانواده های ایثارگر باشید، با ارائه مدرکی که نشان دهنده سابقه پدر در مناطق عملیاتی باشد، می توانید از این کسری خدمت بهره مند شوید. لازم به ذکر است دریافت گواهی نامبرده نیاز به مراجعه پدر مشمول به مناطق عملیاتی خواهد داشت.

 

🅾 اما چنانچه پدر شما از سابقه ایثارگری برخوردار نبوده و می خواهید به صورت عادی درخواست دریافت پروژه کسری نمایید، در این صورت باید بهتر است به صورت حضوری و با در دست داشتن رزومه خود به ارگان های مربوطه که پروژه ارائه می دهند، مراجعه نمایید.

 

🅾برای دریافت پروژه کسری خدمت این امکان برای دانشجویان وجود دارد، تا با انجام دو پروژه حداکثر خدمت سربازی خود را بگذرانند. این افراد برای دریافت پروژه کسری خدمت باید به بنیاد ملی نخبگان مراجعه کرده و از ضوابط و شرایط پروژه های کسری خدمت آگاهی داشته باشند.

مدرک تحصیلی جهت استفاده از پروژه کسری خدمت سربازی

همانطور که گفتیم یکی از شرایط گرفتن پروژه کسری خدمت سربازی، ارائه مدارک تحصیلی مقبول است. به عبارت دیگر از شروط اصلی گرفتن پروژه کسری خدمت، مدرک تحصیلی افراد است و داشتن مدرک تحصیلی ارشد و دکتری بسیار حائز اهمیت و تاثیرگذار است.

جهت اخذ پروژه باید از شرایط پروژه کسری خدمت سربازی آگاه شوید و آن شرایط و مدارک را نیز مهیا نمایید. متقاضیان استفاده از این طرح می توانند در حین خدمت نیز از مزایای پروژه کسری خدمت نیز بهره مند شوند.

اگر فرد مشمول به خدمت سربازی مورد تایید بنیاد ملی نخبگان باشد حتی با ارائه مدرک لیسانس نیز می تواند اقدام به دریافت پروژه کسری خدمت کند.

مدارک مورد نیاز برای پروژه کسری خدمت

تا مرحله دریافت کسری های خدمت دودسته مدارک لازم داریم. دسته اول مدارک مورد نیاز برای سنجیدن شرایط مشمولان متقاضی دریافت پروژه کسری خدمت توسط ارگان مربوطه است. همچنین دسته دوم برای ارائه یا صدور موفقیت آمیز پروژه مدنظر است.

مدارک لازم برای دریافت پروژه

اکثر ارگان ها و مراکز به منظور سنجیدن شرایط مشمولان برای ارائه پروژه های کسری خدمت مدارک مد نظر را طلب می کنند. توجه داشته باشید ارگان های مختلف با در نظر گرفتن پروژه های علمی و تحقیقاتی یا اجرایی خود مدارک می خواهند.

در ادامه شاهد مهم ترین مدارک برای دریافت پروژه کسری خدمت هستیم.

🔘 اصل شناسنامه

🔘 دو سری کپی از صفحات شناسنامه

🔘 اصل کارت ملی

🔘دو سری کپی کارت ملی

🔘کپی آخرین مدرک تحصیلی

🔘4 قطعه عکس اداری

🔘رزومه فرد مشمول

مدارک لازم برای ارائه پروژه

با صدور پروژه تحقیقاتی،علمی، اجرایی و… افراد منتظر تایید داوران پروژه کسری خدمت می مانند. در صورت مقبول بودن پروژه موفقیت آمیز، اعلام می شود. در این مرحله مشمولان باید اقدام به ارائه اسناد و مدارکی از قبیل لوح فشرده ای که حاوی مراحل مختلف پروژه می باشد کنند.

پس از تهیه لوح فشرده مشمولان باید با مراجعه به مرکز و یا ارگان مدنظر مدارک خود را تکمیل کنند و به دریافت نامه اتمام کار بپردازند.

 

 

قوانین و مقررات اخذ پروژه کسری

فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی نمی توانند پروژه کسری خدمت دریافت کنند.

افراد با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری می توانند اقدام به دریافت پروژه کسری خدمت سربازی کنند.

افرادی که دارای شرایط دریافت پروژه کسری خدمت هستند، باید قبل از اعزام به خدمت برای دریافت پروژه اقدام کنند.

اگر از زمان فارغ التحصیلی فرد مشمول بیش از یک سال گذشته باشد نمی تواند پروژه کسری خدمت دریافت کند.

باید در نظر داشته باشید که از هر ارگانی که پروژه دریافت کنید، در همان ارگان باید دوره آموزشی و باقی مانده دوران خدمت خود را بگذرانید.

صدور پروژه در موعد مقرر اعلام شده بسیار حائز اهمیت است درحدی که عدم ارائه پروژه دریافتی در موعد مقرر به منزله لغو پروژه تلقی می شود.

توجه داشته باشید نتیجه سنجش میزان درجه سختی پروژه معیار مدت زمان کسری در نظر گرفته می شود.

آشنایی با پروژه کسری خدمت

✍️✍️ سخنی از مشاوران آویژه

در این مقاله قصد داشتیم شما را با ارگان های ارائه دهنده پروژه کسری خدمت آشنا کنیم. استفاده از این تسهیلات عموما برای داوطلبان ارشد و دکتری امکان پذیر می باشد.

باید توجه داشته باشید که رشته تحصیلی شما در تعیین ارگان هایی که می توانید به آن ها مراجعه کنید، تاثیر زیادی داشته و بهتر است با مراجعه به بنیاد نخبگان و یا حتی از طریق تماس با این ارگان ها، از ارائه پروژه کسری خدمت نسبت به رشته و گرایش تحصیلی خود اطمینان حاصل نمایید.

با توجه به اینکه مزایا پروژه کسری خدمت بسیار چشم گیر است، افرادی که از روی ناآگاهی قبل از دریافت پروژه کسری خدمت اعزام به خدمت شده اند بسیار پشیمان می شوند. شما با خواندن این مقاله به بررسی کامل پروژه کسری خدمت و تکمیل اطلاعات خود پرداخته اید.

سوالات متداول

سوال علامتکسری خدمت سربازی به چند روش در دسترس مشمولین سربازی قرار می گیرد؟

کسری های خدمت شامل انواع مختلفی می شوند که از شاخص ترین آنها می توان کسری خدمت ایثارگری، پروژه علمی و کسری خدمت مختص حافظان قرآن اشاره کرد.

سوال علامتمیزان کسری خدمت به ازای پروژه علمی چه میزان می باشد؟

در این روش داوطلبان به ازای انجام یک یا دو پروژه می توانند 2 الی 19 ماه کسری خدمت دریافت کنند.
لطفا برای استفاده از مقالات سایت به تاریخ انتشار آن دقت فرمایید در صورت هر گونه مغایرت با ما تماس بگیرید

شرایط پروژه کسری خدمت

شما می توانید با مطالعه مقالات ما در این زمینه پاسخ سئوال خود را بیابید و در صورت نیاز با تلفن ثابت و بدون پیش شماره از سراسر ایران با شماره ۹۰۹۹۰۷۱۹۸۵ تماس بگیرید.

برای مشاوره و هم اندیشی با کارشناسان مرکز مشاوره آویژه تماس حاصل فرمایید


در سراسر کشور با کلیک روی دکمه زیر

برای تماس با مشاور کلیک کنید
به اشتراک بگذارید
کانال تلگرام اخبار نظام وظیفه آویژه

برای عضویت در کانال آخرین اخبار نظام وظیفه و اطلاع از اخبار معافیت، امریه، کسری خدمت، خروج از کشور و ... کلیک کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

تماس با مشاور

تماس با موبایل

هزینه تماس:

دقیقه ای 1400 الی 1800 تومان

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

جهت ادامه و تماس با مشاور کلیک کنید

تماس با تلفن ثابت

شماره تماس:
نحوه پرداخت
9099071224 بدون صفر
قبض تلفن

لطفاً شماره موبایل خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

کاربر گرامی، برای ادامه روند دریافت مشاوره، لطفاً نام خود را وارد کنید:

گام بعدی
بازگشت

سلام در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید؟

گام بعدی
بازگشت

بازه زمانی مورد نظر خود را برای مشاوره انتخاب کنید:

نگران از دست رفتن بازه زمانی انتخاب شده نباشید، تا زمانی که کامل مشاوره نگرفته اید رزرو شما باقی خواهد ماند.

فوری

پنجشنبه

1403/1/9

جمعه

1403/1/10

شنبه

1403/1/11

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

گام بعدی
بازگشت

موجودی شارژ شما:

با این میزان اعتبار شما می توانیددقیقه با مشاور صحبت کنید

دقیقه کافیست، ادامه
خرید شارژ بیشتر
بازگشت

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

خرید شارژ مشاوره:

بازگشت

شارژ مشاوره شما همیشه در حساب کاربریتان موجود خواهد بود و در صورت تمایل باقیمانده شارژ به کارت بانکی شما بازگردانده خواهد شد.

تایید نهایی:

موضوع

مشاوره

مدت

مشاوره

زمان

مشاوره

دقیقه

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

تایید نهایی
بازگشت

زمان مشاوره شما با موفقیت رزرو شد. منتظر تماس از طرف مشاور ما باشید.

در صورت داشتن ابهام یا مواجهه با هرگونه مشکل با شماره تلفن 62999066-021 تماس حاصل نمایید

پس از مشاوره بقیه شارژ شما در حساب کاربریتان باقی خواهد ماند، در صورتی که تمایل دارید باقیمانده پولتان به کارتتان واریز شود با شماره 62999066-021 تماس حاصل نمایید